ESENBOĞA'DAN YURT DIŞINA DİREKT UÇUŞ TALEBİ

    Çok beğenilenler

  • aj-thy..! 16 Kasım 2014, Pazar 18:05:18 anadolujet ve thy arasında olması gereken sinerjinin son 5 yıldır oluşturulamadığını görünce insanın canı sıkılıyor, ümitsizliğe kapılıyor. bu konuyla ilgili olarak yapılması gereken aslında çok basit: anadolujet yurtdışı yolcularını esb'ye taşıyacak ve ahl ya da saw merkezli uluslararası uçuşların bir kısmı da ankara bağlantılı gerçekleştirilecek. haftanın belirli günlerinde gerçekleşecek bu uçuşların arz-talep dengesinin sağlanması halinde boşa düşmesi çok zor. bu konuda yeteri kadar kapasite var ve yolcuların tamamının, özellikle ahl'e taşınması gerekmiyor -- kapasite/frekans analizleri ile bunu doğrulamak varken, thy'nin sürekli yan çizmesi, shgm'nin sorun yokmuş gibi davranması ve bakanlığın "mış" gibi yapmasına gerek yok. eğer aj+thy bunu becermekten kaçınıyorsa, ya mevcut özel havayollarına (atlasjet, onur air, sunexpress, borajet) işi devretmek ya da myjet gibi yeni oyuncuların önünü açmak en iyisi -- ahl-esb hattındaki tekeli kaldırmanız bile yeterli olacaktır. saygılar. 0
  • Çile bülbülüm 15 Kasım 2014, Cumartesi 17:02:50 Biryandan da Ankara merkezli kurulması planlanan şirkete SHGM izin vermemek için elinden gelen herşeyi yapıyor. THY'nin de yılardır ya ben ya hiçkimse zihniyeti eklenince Ankaradan yurt içi ve yurt dışı uçuşları çile olmaya devam edecek gibi. 1
  • Tüm yorumlar

  • Umit uyar 27 Ağustos 2016, Cumartesi 00:09:46 Sirf bu yuzden thy den bilet almiyom,coluk cocuk rezillik baska bisey degil. 0
  • 06 10 Aralık 2015, Perşembe 13:45:54 Bencede yaziklar olsun diyorum..Bi Ankaraya gitmek icin saatlerce coluk cocuk, in ,bin sonra bilmem kac saat bekle istanbulun o rezil kalabaliginda sonra tekrar bin in resmen rezillik yasiyoruz . en azindan haftada bir sefer amsterdam ankara direk ucusu olmasi lazim...dusuncesiz yetkilililer umarim bunu okurlar... 0
  • Kasım 05 Kasım 2015, Perşembe 21:55:35 Çok ayıp rezillik Paris'ten ankaraya neden direk gidemiyoz Ankara'yı küçültüyolar kınıyorom 0
  • Bozok66 28 Ağustos 2015, Cuma 22:51:08 Ayıptır yahu koskoca Türkiyenin başkentinden avrupaya direk uçamıyoruz ~<>€€%~~~|<<€€€<~~ 0
  • Yazıklar olsunnnnn 19 Ağustos 2015, Çarşamba 00:31:43 Hangi mantık!!! Başkent'e direkt uçuş yok, ulaştırma Bakanı ulaştırma işine bakmıyor! UYUYOR!!! Senin başkent'ine uçak uçmuyorsa sen hangi ulaştırmanın Bakanlığı'nı yapıyorsun!!! 0
  • eser thy fiyazko 12 Mayıs 2015, Salı 20:54:26 ben bu sene biletimi sunexpress den aldim direk ankaraya cünkü biktim biktikkk thy nin aktarmali istanbul ucuslarindan yemin ettim 3 sene gittim arka arkaya bekledim belki degisir diye ama aktarma tam bir rezalet yaslilar cocuklu aileler bin perisan oluyor 20 dakka dis hatlardan ic hatlara yürü babam yürü giderken bir dert dönüsü bin dert bekle 5 saat havaalaninda resmen insanlari aptal yerine koyuyorlar batsin onun kari felan akilli olan binmez büyüyormus bizim thy vayy beeee bundan sonra lufthansa öger yada sun express var onlar direk thy bizim direk ucaklari afrikaya kaydirsin 0
  • Hasan 20 Mart 2015, Cuma 01:30:51 Kesinlikle katılıyorum 1 Ay öncesinden Ankara- Amsterdam ve Amsterdam -Ankara uçuşu yapmak istediğimde Hollanda Şirketi KLM in Ankara-Amsterdam'a direk uçuşu olduğunu gördüğümde Bir Türk Vatandaşı Olarak Utandım.. Ve Bizim THY uçağımız Amsterdam'a direk Uçamıyor Biz Türk Vatandaşı olarak 3,5 saatlik yol için 7-8 saat zaman kaybediyoruz. 0
  • Cozum 18 Kasım 2014, Salı 02:41:53 Avrupa, Asya ve Amerika ya halen AHL den yapilmakta olan seferlerin bir frekansi ESB-IST-xxx ve xxx-IST-ESB olarak denenmesi,doluluk oranina gore frekans artisi yapilmasi cok zor ve cok maliyetli olmasa gerek. ESB nin Anadolu yolcusu icinde hizmet verecegini gozardi edemezsiniz. 0
  • kral 17 Kasım 2014, Pazartesi 18:13:48 Dedigim gibi ben de thyyi lh yi sunexi cok seven bir insanim ya o havayolları sefer açsın yada Ankara bizim baskentimiz gibi görünmeyecek çünkü başka bir afrika ulkesinde thynin seferi veya bir turk havayolunun seferi varsa (cogunlukla istanbuldan) Turkiyenin baskenti neresi diye soruldugu zama Istanbul diyip karistiran vardir emin olun. Yaw Aj nin bile Pegasustan daha cok seferi vardir. Aj2009 da kuruldu ve Ankaradan Avrupanin her nokyasina (cogunlukla ) sefer var. Yaw Konya'dan bile var yani dusunun konya ulkemizde en az noktaya ucak gonderen bir yer ki baska havayolları bunu yapmıyor. Thy sefer acsin yoksa ben parami Luftahansa airlinese vercem buda para Almana gidiyo demektir. Biz ulkemizdeki en iyi hata dunyanin en iyi havayillarindan biri olanThy ye degil de almana vercem bunu bilmiş olsun yoksa kendisi zarara girer. Saygilarimla kral 0
  • Android Uygulaması 17 Kasım 2014, Pazartesi 09:31:47 Bence guzel fikir. Turkiye Cumhuriyetinn Baskenti Ankaraya Istanbul aktarmali uçuslar yakismiyor. Hangi Ulkenin baskentine ayni ulke sehrinden aktarmali gidiliyor ki. Sacma yani. Turkiye iste boyle olaylar bizde olur sadce. 0
  • iPhone Uygulaması 16 Kasım 2014, Pazar 17:54:22 THY yi çok seven biri olarak ben de Katılıyorum ki ESB-IST hattındaki tekel kırılıp slotlar verilmelidir. Başka türlü Ankara'nın kabuğu kırılmaz. THY buradaki karlılık nedeniyle yolcuyu başka hatta değil burada görmek istiyor 0
  • dream 16 Kasım 2014, Pazar 14:20:25 Maalesef Ankara Esenboga daha uzun yillar ic hat agirlikli bir havaalani olarak devam edecek gozukuyor. 0
  • Boş hayaller 16 Kasım 2014, Pazar 13:50:25 Ankara için boş hayaller... Ankara'da konfor seven insan doluyken, AnadoluJet ile yurtdışı uçuşları açmak zaten saçma idi. Lufthansa gibi yap, AJ ile Ankara'ya getir, sonra THY ile uçur... ama yapmıyor THY... tek sebebi de inanılmaz pahalı Ank-İst hattının muhtemelen kendisi için çok kârlı olması :( 0
    • doğru 17 Kasım 2014, Pazartesi 09:42:45 Karlılık meselesi doğru. Bir ara atlas jet ben başlıyorum demişti sessiz sedasız çek(tir)ildi. Her şey açık değil mi? 0
  • iPhone Uygulaması 16 Kasım 2014, Pazar 12:32:16 Thynin ankaraya girmesi icin sadece zarar etmeyi goze almasi lazim. Aj nin londra hatti bunun kaniti. E hadi ankaraya girmiyor ya izmir antalya ne olacak? Izmirden londraya easyjet ve pegasus ucuyor. Yazin bir de thomson thomas cook gibi birisi geliyor. Bu potansiyel varken neden kullanmayi dusunmuyor? LH nin izmir munih seferleri gayet dolu ve ucuslar surekli aktarma anonsu veriyor. Thy milli havayolum olarak izmiri umursamadikca almanyadan gelip beni umursayan adami seciyorum bende. Thy onyargisini kirsin baslatsin izmir londra / moskova antalya. Bakalim bu hatlar zarar mi edecek kar mi gorelim. 2
  • iPhone Uygulaması 16 Kasım 2014, Pazar 12:01:01 Ankara new york direkt sefer actık. Yada ne bileyim pekin tokyo falan. THY tum hatlarda neredeyse max doluluk oranıyla ucuyor. Ankara thy nin mevcut performansını düşürmekten başka bi işe yaramaz. Haaa yonetim değişirse o zaman thy ankaraya taşınır. O zaman yine eski 2000 yılları başlar yine thy için. Bırakın herkes kendi işini yapsın. Thy yi yoneten bu adamlar her sene cıtayı tesadufen yukseltmiyorlar. 3
  • kral 16 Kasım 2014, Pazar 10:08:15 Thy insani resmen kazikliyo ya bak ankaranin ESB-sinden toplamher noktaya ucus yok sonra reklamlarinda yok sunun sponsoru olmusuz yok en cok noktaya ucan havayolu olmusuz! Sen ilk once baskentine onem ver ya istanbul Turkiye nin en buyuk ili diyeonu oncelikli tutuyorsun ama ankarayi atliyosun bide bazi arakadaslar sunexe versin diyolar yaw sonex% 50Thy Luftahansa anlasmasinda sen o acsin dediginde kafan estigi gibi mi sefer aciyosun ustelik paranin yarisi almanlara gidiyo sayin melih gokcek ankaraya ulasimi kolaylaştır ve benim babamin Ardahan /goleye tayini cikti Ahmet davutoglina hemserime sesleniyorum lutfen ardahana bir havalimani yaptirsin biz sonra her tatilde ay kars kac para tuttu diye dusunup duruyoz hadi biz iki sene sonra gidiyoz ama buradaki insanlarin ihtiyaci var burdaki konyali tek kisi Bi milyardan az para odemiyo Tekrarlıyorum melih Gökçek e soyleyin ulasimi da saglamlastirsin o Thy de Pegasus da sefer acsin Saygilarimla kral 0
  • camaroth 16 Kasım 2014, Pazar 01:55:37 bir çok insan tanıyorum ankaradan amerikayai çine ve uzakdoğuya giderken Avrupa üzerinden gidiyorlar, ankaradan Lufthansa ile munich veya Frankfurt üzerinden gidiyorlar.. neden thy kullanmıyorlar İstanbul üzerinden tercih meselesi tabiki..ama o zamanda direct sefer koyulmuyor bildikleri vardır.. 0
  • Android Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 22:35:18 Ankara'dan Kuba'ya Direkt hat pek yakinda... 0
  • Android Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 22:26:55 2010 2011 kış sezonunda Anadolu Jet ile Ankara'dan Londra Stansted uçuşları yapılmıştı. Öyle müthiş rekor doluluk oranları yakalanmıştı ki seferler 3 ay sonra iptal edilmişti. Zarar 1.5 milyon dolar olmuştu. 3
  • kral 15 Kasım 2014, Cumartesi 22:16:14 Yaw konyanin bile var bide o ucuslar thy 0
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 21:59:49 Öncelik izmir ve antalya'dan olmalı. Sonra ankaradan başlatsın thy. 2
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 21:37:46 Ver elindeki 340-330 ları SunExpress e bağlasın Ankara'yı Dünya'ya. 0
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 21:36:06 Amsterdam a da direk ucus istiyoruz. Koskoca Türkiyenin başkentine direk ucus yok!! 0
  • Konyalılar 15 Kasım 2014, Cumartesi 20:16:53 Ulaştırma Bakanlığındaki Konyalı tayfası millete Konyalı oynatıp durmayın. Eski Bakan Binali Yıldırım tarafından başlatılan havacılıkta serbestleşme politikasına sıkı sıkıya sarılıp sürdürülebilirliğini sağlayın. Şu THY zulmünden, zorda olsa azda olsa kurtarılan havacılığımızı yeniden THY'nin kulu kölesi yapmayın. Öncelikle de THY'nin Ankaradaki şefliğine dönüştürülen şu SHGM'yi özgürlüğüne kavuşturun. Şu THY'nin iç ve dış hatlarda yarattığı monopolün havacılığımıza ve vatandaşımızın cebine yaptığı darbeye karşı durun. 0
  • Aviarturk 15 Kasım 2014, Cumartesi 19:45:59 Ticari başkent neresi ise oralardan olur direk uçuş, Başkent Berlin uçuşlar Frankfurt,daha örnekler var;newyork,zurih,vancover gibi. 2
  • Ic hatlara devam 15 Kasım 2014, Cumartesi 17:48:41 Ankaranin dunyayla ne isi var. Ic hatlara devam :) 0
  • Esenboga kapatilsin 15 Kasım 2014, Cumartesi 17:47:51 Bosa yapildi koca havalimani. Onumuzdeki 100 sene o havalimanin 50% kullanilmaz. Zaten cogu ucuslar Istanbuldan aktarmali ve kazik. Bence kapatsinlar havalimanini. Ankaraya bu yakisir. Ankaranin ucus potensiyali Burdur kadar. Dunyanin baskentleri dunyaya calisir bizimkide ic hatlara. Ic hatlara devam anacim 0
  • murat 15 Kasım 2014, Cumartesi 16:02:19 Ben British airways ile Ankaradan Londraya uctum oradanda Los Angeles a.Ucak tiklim tiklim dolu idi.Ayrica Lufthansa ile Ankaradan Frankurta oradanda Bostona uctum yine ucak dolu idi.Simdi o ucuslar yok anlamadim neden. 0
  • ESB 15 Kasım 2014, Cumartesi 14:13:10 Yahu haklısınız tamam amma şunu da irdelemek gerekir; Esenboğa Hava limanı'na ulaşım sıkıntısı ne olacak? Şehir merkezine ulaşım 1 saat sürüyor. Sen önce havalimanı-şehir bağlantısını sağla, ondan sonra hava limanından dünyaya açılmayı dene... Evet kapasitesinin altında kullanılıyor ama bunun böyle olduğu öngörülememiş miydi? Şehir merkezine daha yakın bir yer yok muydu koskoca Ankara'da? Ayrıca Lufthansa'nın Ankara'ya yaptığı uçuşların doluluk oranı/fizibilitesi ne kadardır? THY eğer zarar yapacaksa, neden boş olarak Ankara'dan uzak / orta menzil uçuş yapsın? Hem zarar açıkladıklarında THY'yi yerden yere vur, hem de zararına da olsa uçmalı de... 8
    • Parelel 15 Kasım 2014, Cumartesi 22:48:44 Hükümet ile cemaat kavgası başlamadan önce THY daha doğru uçuşlar yapabiliyordu. Hiç bir pazar araştırması yapmadan hiç bir ticari hesap kitap yapmadan doğrudan cemaatin okullarının olduğu ülkelere ve şehirlere uçuşlar düzenliyordu ki bunların da bazısı karlı oluyordu bazısı da zarar edilen hat oluyordu, Hesap kitap soran da yoktu. Durumu böyle idare ederek geldi. Ancak şimdi işi çok zor. Çok ciddi çalışmalar yapması gerekir ki bu konularda THY'nin alt yapısının çok zayıf olduğunu herkes biliyor. 0
  • siyasi irade... 15 Kasım 2014, Cumartesi 13:44:57 başkent ankara'yla ilgili her mesele hemen ya istanbul'la karşılaştırılıyor ya da diğer kentler hesaba katılarak bulandırılıyor. bırakın şehrin iktisadi/ticari kapasitesini, başkentlere salt yönetim merkezleri oldukları için dahi devletler tarafından önem atfedilir -- başkentlerin sembolik anlamları vardır. devlet erkanı orada oturur, diplomasi ve siyaset oradan yürütülür, bölgenize, dünyaya sözünüzü orada söylersiniz -- hele-hele hatırı sayılır bir bölge devleti olmak istiyorsanız, başkentinize farklı bir kıymet biçersiniz... ancak bayrak taşıyıcımız, milli havayolumuz THY bunun henüz farkına varamamış olup, olayı sadece bir ticari faliyet olarak algılamaktadır. dolayısıyla, burada sözü geçecek kişi devletin ve siyasi iradenin kendisidir. biz ne kadar söylenirsek söylenelim, devleti yönetenler buna inanmadıkça bu hayalin gerçekleşmesi mümkün değildir. 2
    • haklısın ama 15 Kasım 2014, Cumartesi 14:24:40 haklısın kardeş ama şöyle düşün bir de, bu siyasetçilerin, diplomatların vs bir çoğu ya ücretsiz ya da düşük ücretlerle uçuyor. mesela Japonya'ya ya da Amerika'ya giden bir grup diplomat için bir 777 kaldırmak ne kadar mantıklı? o yakıta yazık değil mi? önemli toplantılarda zaten THY ve diğer firmalar uçaklarını kiralayıp uçuşlarını gerçekleştiriyorlar. Ben Esenboğa Hava Limanı gelişmesin demiyorum, yanlış anlama, tabi ki gelişsin ama önce Hava Limanına ulaşım sorunu çözülmeli, sonrasında Hava Limanından ulaşım sorunu çözülmeli görüşündeyim 4
  • Ankara vs izmir 15 Kasım 2014, Cumartesi 13:14:38 once izmirden yapsinlar en azinda turist potensiyeli var daha dolu olur vede havalimanindan sehire ulasmak daha kolay nede olda esenboga dahin basinda arkadasin dedigi cok dogru sehirin icindeki havalimanina bari bir terminal yapsalardi maden yurt disi ucusu olmayacaksa. Ankarada havatas dan baska toplu tasima bile artik yapsinlar su esenboga metrosunu. Sayin Melih Gokcek bey sen ankaraya teleferik yapmak uhrasicagina ,kolay ulasimi sagla esenbogaya bak nasil yolcu sayisi artiyor. 1-1.5 saate anca olusiyorsun toplu tasimayla sonra en az 1 saat bekle 1 saat uc filan. yurt icinde otobus bile ayni sure suruyor. ozellile istanbulun anadolu yakasi. Umuyorum hizli tren istasyonu nu pendikten sonra sehir icine en kisa surede bahlarlar. birde hizli tren hizli tren degilki 4-5 saat suruyor bazen 10km ile gidiyor hizi sabit olarak 250 km yapsinlar hatti duzgunlestirerek. Insanlar ozaman ucak degil tren kullanir kimse havalimaninda 1 saat bekleme meraklisi degil. 6
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 12:32:56 Ver sunexe ucsun 0
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 12:30:22 Ankara'dan Moskova'ya hergun direk ucak vardi, sanki butun Ankara Moskova'ya uctu:))) ucan yolcularin %90'i rus zaten. Bu haberi zaman'in yapmasi da manidar olmus... 6
  • angaralı 15 Kasım 2014, Cumartesi 12:23:29 Esenboğa her zaman en iyisine layiktir. Umarım THY ve diğer şirketler tek mega kent İstanbul markasindan uzaklasip Ankaraya da yatirim yaparlar. Boylece yaptiklari yatirimdan alacaklari kâr gerçekten gozle görülebilir. Neden koskoca Turkiye Cumhuriyetinin başkenti Anakaradan Avrupa ya yada kitalararasi uçuş yok diye dusunmekten kendimi alikoyamiyorum. 1
  • iyi fikir ama 15 Kasım 2014, Cumartesi 12:15:19 Bugun yabanci bir havayolu Ankara'ya sefer baslatsa onu hemen bir TC havayolu takip edip "kirmak amaciyla" ayni hatti acacaktir ve bir sure sonra pazar yetersizliginden ve karsizliktan her ikisi de cekilecektir. Biraz bolge dusunulse ve tesvik destegi de olsa cok yol alinir. Ankara en iyisini hak etmektedir. 0
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 11:57:37 Ankara'dan ne direkt uçuşu? Adamlar her bir haltı megaköy İstanbul'a tıkıştırıyor. Yarın bir bakmışsınız tüm kamu kurum ve kuruluşları da İstanbul'da... 0
  • Istanbulluyum ama 15 Kasım 2014, Cumartesi 11:53:22 Bir arkadaş Demiş izmirden de yok diye izmirden THY değil ama başka şirketler bu hatlara uçuyor. THY nin uymaması yine ayıp ama. Onu bunu bırakın nüfusu 6 milyon Ankara , her yeri Elçilik, bu hatlara THY Uçuş koysa zarar etmesi mümkün değil en kötü sabihada ki gibi bari sunexpress le yapsın ucuza getirsin ucuşları. Yolcu olmasa kargodan kurtarır ne de olsa koş koca Ankara 2-3 tane 737 bütün işi görür. Asıl sıkıntı THY mi Atatürk - Esenboğa tekeli kazığı burdan atıyor ve bunu bırakmak istemiyor. 10 Yıldır herkes Canını atıyor ne atlas ne Pegasus bu hatta slot allabildi alsalar THY zaten Uçuk fiyata bilet satamaz. Bak sabihada THY ile Ankara Gidiş dönüş ortalama 110₺ Atatürk 300 ₺ 0
    • bir arkadaş 15 Kasım 2014, Cumartesi 12:18:19 sunexpress'in yapacağı uçuşları ankara kaldıramaz. Çünkü sunex antalya ve izmir için turistik yada işçi potansiyeli olan bölgelerden uçuş yapıyor. Ankara'nın ne turist potansiyeli var ne de diplomatları low cost firmalarla uçar. THY bayrak taşıyıcı olarak uçacak ki diplomatlar kullanabilsin, avrupadan şehre gelmek isteyen turist paket tur almak yerine biletini alıp gelebilsin. 0
  • 100.kez..! 15 Kasım 2014, Cumartesi 11:51:03 Bu konu defaten gündeme gelir ancak ne SHGM ne de THY bu konuda yeterli adım atmadığı için hevesimiz her seferinde kursağımızda kalır. Salt siyasi ve diplomatik başkent olarak değil, Ankara Türkiye ekonomisine katma değer üreten 2. büyük kentdir ve ve insan sermayesi açısından da önemi bir merkez ihtiva eder. Ancak devlet ricalimiz ve ulusal bayrak taşıyıcımız bu konuya gerektiği kadar önem atfetmezler; siyasi iktidarın İstanbul merakı plansızlık ve günlük heveslerle ekonomik ve sosyal gelişmişliği ülke sathına yaymaktan geri kalır. Ankara'nın ehemsizleştirilmesini de bu baptan görmek gerekir; THY'nin yolcu yok geçiştirmesi de gerçekçi değildir -- arz-talep dengesi iktisaden iki taraflıdır. Eğer THY yapamayacaksa, özel sektöre devredip çıkması en iyisidir; su an, THY ve AnadoluJet'in tekeli nedeniyle koca kent sıkışıp kalmış durumda. Burada siyasi irade ve SHGM'nin isabetli plan/programları gerekir; aksi taktirde biz bu mesleyi daha çok gündeme taşır dururuz. Saygılarımla. 2
    • tdk was here 15 Kasım 2014, Cumartesi 12:30:32 defaten degil hocam defaatle. 8
    • bozkır 15 Kasım 2014, Cumartesi 17:00:44 Gerenksiz 0
  • Almanyaya gibi olsak 15 Kasım 2014, Cumartesi 11:47:29 Almanyada farklı şehirlerden direk uzun mesafeli uçuşlar bulabiliyoruz. Bu birazda insanların talepleriyle ilgili. Adam 100tl için direk uçuş yerine aktarmalı gidiyorsa bu havayollarının suçu değil. 3
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 11:44:37 Ankara'dan direkt uculacaksa Afrika'ya uculmali. Para da insan da mal da orada. 0
  • HüseyinŞevkiTopuz 15 Kasım 2014, Cumartesi 11:35:30 Peki bu havaalanını dev boyutlarda yenileme kararını kim neye göre verdi, hesap verecek olan var mı? Belki kapasitesinin dörtte biri seviyesinde kullanılıyor. Zaten Esenboğa dağın başında, ulaşmak uzun sürüyor, bir çok şehre uçak seyahati anlamsızlaşıyor. Şehir içindeki askeri havaalanına basit bir terminal yapılıp iç hat uçuşuna açılmalıydı. 1
  • değiştirelim 15 Kasım 2014, Cumartesi 11:15:34 İstanbul'u başkent yaparız, olur biter :) 6
  • Ankaralı 15 Kasım 2014, Cumartesi 10:27:42 100.baskı falan oldu heralde. Hemen her ay bu konu gündeme geliyor ama henüz hiçbir gelişme yok.THY'nin pek niyeti olduğunu sanmıyorum. 0
  • Android Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 10:25:33 Sehrin avrupa baskenti imaji?? Aksaray yeterli imaj yapamadi mi? 1
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 10:20:16 Ihracat siralamasinda daha ust siradaki sehirlere de bir bakmak lazim izmirdende yok mesela . Dunyada tek sehir merkezli buyuyerek diger sehirleri kaderine terk eden tek milli havayolu thy dir heralde. Ankara diplomatik,izmir turistik ve ticaret, antalya ise turistik olarak ihtiyac duyuyor. Bayrak tasiyici bir havayolunun kar/zarar acisindan sorun yasamayacagi ucuslar bunlar. 0
  • Yorum Yok... 15 Kasım 2014, Cumartesi 10:17:05 İstanbul'a başkent gibi muamele yaparsanız herhalde olmaz... Yorum yok... 0
  • iPhone Uygulaması 15 Kasım 2014, Cumartesi 10:04:26 Sa evet Ben 35yildir londradyim ve thy ve Ankara valisine ve belediye baskanina yazik liar olsun cunku koca turkiye cumhuriyetinin baskenti ve London parise ve diger ulkelere direkt ucus yok bu turkiye ve Ankara icin cok buyuk bir ayip yaziklar olsun bizim devletimize biz Sade show yapmayi biliriz ve temel kotile ve hamdi beye yaziklar olsun 1