CANDAN KARLITEKİN GÖZYAŞLARINA BOĞULDU (VİDEO)

    Çok beğenilenler

  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 16:12:56 sayın candan bey ve thy aılesının bası sagolsun yakınlarına sabır mekanları cennet olsun arkdaslar candan beyde bır ınsandır dev ve koklu bırsırektın yonetıcısı olmak kolay deyıl dır her aklınıza gelenı yazmayın dusundunuz gıbı hıcbırsey deyıl karalamk ıcn yazmayın lutfen 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 16:21:04 kendını ne kadarda zorlamıs aglamak ıcın 9adet dıyen ınsansın sen 6olsa yarım duzıne dıyecektı aılelerı meslektaslarını dusunmeyıp 9adet dıye ınsandan bahseden ınsan nasılda aglayabıldı acaba sogan vardır altta 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 17 Mart 2009, Salı 14:15:41 Video'yu dikkatle izleyin. Candan Karlıtekin'in gözünden bir damla yaş gelmiyor. 0
  • Misafir 02 Mart 2009, Pazartesi 08:40:07 Lütfen burada siyaset yapanlara/yazanlara cevap vermeyin. Yüceltmeyin kişiliksiz kişiliklerini. Hala anlamamış, idrak edememiş, kalbi mühürlenmiş bu zihniyete cevap verip de adam yerine koymayınız.. Bırakınız yazsınlar, bırakınız çırpınsınlar içinde bulundukları çamurda.. Bırakınız.. 0
  • Misafir 02 Mart 2009, Pazartesi 07:37:57 arkadaslar yorum yazanlar lutfen herseyı sevıyelı yazın candan bey oanda duygulanmıstır kım olsa duygulanır ve nıhayetınde duygulu bır ınsan olduguna ınanıyoum thy bıyerlere getırmek ıcın gercekten cok ugraslar verdıgıne ınanıyorum butun sehıtlerımıze allahtan rahmet yakınlarına ve thy camıasına sabırlar versın acımız buyuk 0
  • Misafir 02 Mart 2009, Pazartesi 01:44:28 Yorumların bir çoğu havacılıkla uzaktan yakından alakası olmayan kişilerce tamamen siyasi tercihlerin etkisiyle yazılmış. Başkanın siyasi kimliğinden önce insani kimliğine bakmayı deneyin. Bir insan yaşadığı üzüntüyü dile getirmiş, gayet samimi ve içten. İnsanların birbirlerine saygı duymaları, birbirleriyle bir şeyleri paylaşmaları için illa aynı siyasi oluşumda taraf olmaları gerekmemeli. Aynı partiden değilseniz gözyaşlarınız bile sahte. Bu nasıl bir zihniyettir, bir nasıl bir yaklaşımdır. Bilgi çağında böylesi bir cehalete heralde sadece bizim toplumumuzda rastlanabilir. Çok yazık. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 23:31:16 İnanın tuhaf bir toplum olduk çıktık,hiçkimse başına gelmeden anlamaz,başına gelmeside gerekmez ucundan böyle bir acıyı yaşamak da yeterlidir. Önemli ve acılı bir olaya tanık olduk ve uzun bir sürede de acısı geçmeyecek.Benim anlamadığım neden insanlar sıkıntılarını sanal ortamlarda paylaşmaktan yana,sanırım korkak insanlar kendilerini ancak böyle ortamlarda ifade edebiliyorlar.Yorumlarda olayın dışında o kadar çok gereksiz konular konuşuluyor ki şaşırmamak elde değil,Bırakın olayda rahmetli olanlara biraz saygılı olalım,ne olarak göçtüklerine değil ne yaparak gittiklerine bakalım.Bu durumlardan vazife çıkartmayalım ders alalım,birbirimize tutunalım buna ihtiyacımız var.Hepimizin başı sağolsun.Hakan GÖKTÜRK. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 21:24:25 biz ne anlatıyoruz sen ne konuşup duruyorsun yeter sus artık yaa!!! bizim içimizde ki acımız bize yeteri kadar yetiyor zaten. onun etiler levent derken ne anlatmaya çalıştığını biliyoruz senin gibi kör zihniyetlere de anlatmak için inan ne vaktimiz ne sabrımız kaldı!!! havacılıkla uzaktan yakından ilgin alakan yok, tutmuş bize yurt dışında yaşıyorum diyosun sonra da kalkıp ordan ahkam kesiyosun. bence sen kalk ordan yurduna dön. burda senin için birsürü yeni camiler yapıldı. oralarda ver sen fetvanı 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 20:40:22 Ister biryerlerini yirt ister baska birsey yap. Ama avucunu yala. Ne zaman olacak bu is. Yani ne zaman basa gececeksiniz. Bu millet ne cektiyse sizin gibi zihniyettelerden cekti. Onun icin hiiic ümitlenme. Bu millet sizin üzerinize coktan sifonu cekti bile. Zihin özürlüler sizi. Türkiye yalniz Etilerden ibaret degil. Göktürkler. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 17:04:51 Arkasasim sana helal olsun..Allahin izniyle secimlerde bu gerzeklere egitimimizle dersimizi verecegiz.Bu ulkeyi,bu kurumlari(thy vs.) Kasimpasali,karagumruklu yonetemez.Bakirkoylu,Etiler,Leventli yonetecektir.O yuzden bu ucak kazalari bunlar varken basimizda hic bitmeyecektir.. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 14:25:27 yuce rabbimden dilerim ki sağ salim işinizi yapıp emekli olursunuz ... allah korusun böyle bir durum sizin başınıza gelse, herhalde haberi alır almaz yanınıza koşan, millete yalan yanlış beyanlar vermeyen ve arkanızdan adet diye bahsetmeyen bir yöneticiyi görmek ailenize bir nebze olsun teselli olurdu. siz gerçek bir yöneticiyle hiç çalışmamışsınız belli ama bu kadar gözümüze gözümüze sokulanları da mı görmezsiniz sayın pilotum? 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 14:03:37 Candan Bey; duygusal, zeki ve ileriyi gören bir yöneticidir. Bir pilot olarak onun gerçekten kendi olarak bu konuşmayı yaptığına canı gönülden inanıyorum. Bugünde ona saldıranları kınıyorum. Saygılar 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 13:45:01 Ben burada kesinlikle siyaset yapmiyorum. Siyaset yapanlara haddini bildirmeye calisiyorum. Hani su Türkiyemizin 70% ini cahil kabul edip ilk firsatta helede acili bir günümüzde devletinin kurumunu kendi menfaati icin satan "misafir" rumuzlu sözüm ona havaciya. Gercekten sen havaciligi birak. Yas yerinde hic gevezelik yapma. Göktürkler 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 13:11:19 Senin %70'i eğitimsiz dediğin halk her seçimde senin zihniyetine haddini bildiriyor ama hala akıllanmıyor bu zihniyet.. Öte yandan bu "eğitimsiz" dediğin insanlardan alınan vergilerle senin zihniyetinin zarar ettirdiği şirketin açıkları kapatıldı yıllarca.. Şimdi çıkıp. da insanlara hakaret ediyorsun. Kimi eğittin ömrün boyunca? Kime burs verdin de bu halka hakaret ediyorsun bir de.. Burası sadece havacılık sitesi.. siyasi platform değil.. Siyaset yapacaksan meydanlara çık ve boyunun ölçüsünü al.. Hepimizin başı sağolsun bir kez daha.. Sağduyu.. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 13:05:57 ben thy de calısan bır bırey olarak seslenıyorum sız sıyasetı şehitlerimiz üzerinden yapan sağcılar solcular rahat bırakın artık bizi düşün yakamızdan arkadaşlarımızı kaybettik bırakın yasımızı tutalım yok akp yok chp bu pis çıkarcı örümcekleşmiş fikirlerinizi alın nereye defolacaksanız gidin aramızda sizleri görmekten ve bu kirli oyunlarınıza şehitlerimizi alet etmenizden tiksiniyorum.Ancak benimle aynı fikirde onları tenzih ediyorum. bu olaya bile siyaset karıştırıyorsunuz ya, sizinle aynı bayrak altında yaşamaktan utanıyorum malesef(!) sağolun... 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 13:05:42 asıl sen yanılıyorsun baştan sona. madem thy de çalışmadın, çalışanların neler yaşadığını nerden bilebilirsin? uzaktan konuşması kolay tabi. hani demişsinya bu yorumu yapanlar kesin işten atılmışlardır! kendi adıma konuşuyorum HAYIR! atılmadım istifa ettim! çünkü bu yönetim tarafından işe alınıp, 2 sene thy de tecrübesi olan,bütün uçuş bilgilerinin detaylarının olduğu bileti yolcudan alıp inceledikten sonra 'nerden geliyorsunuz ?' gibi bir soru soran 2 lafı bir araya getirmekten aciz insanlarla çalışmaktan yılmıştım! şimdi de özel bir havayolunda çok şükür ki kendim kadar vasıflı insanlarla çalışıyorum. ne kadar anlatsam anlamazsın ki bunu! 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 12:45:33 yasanan boyle uzucu bir olayin ardindan,bu olayi kullanarak birileri rant saglamaya ve prim yapmaya calisiyor.olen insanlarin hatirasina bile saygi duymadan,bassagligi bile dilemeden thy ye ve yonetimini haksiz yere yaylim atesine tutarak, hadsizce alayci ve kinayeli abuk subuk yorumlarla akillarinca siyaset yapmaya calisiyorlar.yeter artik gidin siyastinizi baska yerde yapin utanmazlar.nedir thy ile alip veremediginiz.birakin acimizi yasayalim. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 12:23:27 yazıklar olsun bir insan kaybettikleri için duygularına hakim olamıyor ağlıyor sizde kalkmış timsah gözyaşı bunlar diyorsunuz ayıp size ve sizin gibilere burda hayatını kaybeden insanlarımıza başsağlığı dileyeceğinize kalkmış nelerle uğraşıyorsunuz siz ve sizin gibilere yazıklar olsun herkesin başı sağolsun 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 12:23:03 Kaptan pilotlarimiza Allah rahmet etsin. Varsa gunahlarini affetsin. Bu aci olaydan siyaset cikaranlara da akil ihsan etsin. Olum hepimiz icin. Bari bu gibi durumlarda siyasi goruslerinizi ise katmayin. Hem THY nin ekmegini yiyip hem de nankorluk etmeyin. Bu yonetim sayesinde basari var. Dunyada binlerce havaci isinden olurken maasinizi tikir tikir aliyorsunuz. Piyasaya ciksaniz is bile bulamazsiniz. Dayiniz, amcaniz sayesinde ise girmissiniz. Yonetimin tek eksigi, sizin gibileri hala iste tutmasi. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 12:17:08 Yanildin. Ben yurtdisinda yasiyorum. THY'de calismiyorum. Yalniz su kadar: Türkiye ve Türklügümle gurur duyuyorum. Dolayisiyla hicbir menfaatim icin Türkiye'yi terk etmem vede vazgecmem. AKP'ye gelince: Demokrasi diye birsey duydunmu????? Göktürkler. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 12:13:23 Ben bir havacıyım.. THY ile tek ilişkim ise yolcu olarak uçaklarına binmek..Şimdi buraya yazılan yaklaşık 90 yoruma baktığınızda ne doğru düzgün bir başsağlığı; nede bir geçmiş olsun var.. Gerçekten ağlamış yada ağlamamış, gözleri kanlanmış ya da kanlanmamış.. Kime ne? O en azından oraya çıkıp yazılı bir metinden de olsa bir acıyı dile getirmiş ve baş sağlığı dilemiş.. Ya sizler? Elinize geçen ilk fırsatta birbirinize girmişsiniz.. THY ailesine gerçekten yakıştıramadım.. Ben yinede havacılık camiasının bir ferdi olarak tüm THY ailesine baş sağlığı diliyorum... 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 11:36:07 Bakiyorum akp ile iy bi is birligi icindesin,hayirdir,cikar agzindan baklayi,hangi tanidigin icerde seni THY'ye veya yan kurulusuna aldi?Soylede bilelim,% 70 egitimsiz turk halkinin oylarini verip basa getirdigii a.k.p denilen partinin hukumdarligini surdugu thy de calisacagima bu ulkeyi terkederim daha iyi..cok heveslenmesin kimse 2009 da akp diye bir sey kalmayacak. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 10:58:52 Burada misafir rumuzlu bir sürü insan yorum yapiyor. Bu kisilerin bu THY düsmanligi ve cekememezligi nereden geliyor acaba? Yoksa bunlar THY'den atilmislar kisilermi? Bu kadar THY yönetimini kötülediklerine göre herhalde bir kuyruk acilari olmali!. Yoksa böyle acili bir günümüzde bu kadar rezil siyasi yorumlar yapmak anlasilir gibi degil. Böyle yorum birakanlar herhalde THY'de senelerce calismadan maas alip bu yönetim döneminde isten atilanlar olmali. Otlaklarindan edildiler diye bu kadar feryat ediyorlar. Ama gecti sizin devriniz. Biryerlerinizi yirtabilirsiniz. Lütfen yorum yazanlarin rumuzlarinida yayinlayin. Yoksa herkes "misafir" olarak geciyor. Kime cevap vercegimizi bilemiyoruz. Benim rumuzum: Göktürkler. Tesekkürler. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 10:44:39 And the OSCAR goes to....... 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 06:01:24 haberı okurken yorumlarınızı okudum ama bır turk ınsanı bu kadarmı cıkarları ıcın olen ınsanların arkadasından rahmet dılemek varken basarılı veya basarısız thy yonetımıne dönmus haber arkadaslar yonetımı sevmıyor olabılırsınız sevıyorda olabılırsınız ama bunları konusucagınız yer bu haber degıldır,bır ınsanı da sevmıyor olabılırsınız hıc kımse kımseyı sevmek zorunda degıl ben thy calısanıda degılım ama thy goruyorumkı cıkar catısmasına dusmus ve thy gıbı goz bebegı bır kurumun bu duruma dusmesınde ne sımdıkı yonetımın ne gecmıs yonetımın sanmayınkı sucu yok yonetım kadar sızlerde suclusunuz ılk once kendınızı sorgulayın sonra baskalarına camur atın bence kendınıze gelın bırakın burda sıyaset yapmayı saygılı olun en azından olenlere... 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 04:45:06 timsah ve gözyaşları:( airport haberin çektiği kaliteli resimlerdende anlaşılıyor açıkça..gözlerde bir gram kızarma bi damla yaş yok..ayıptır ayıp.. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 03:11:04 Sen hala hayal dünyasında dolaş.THY hangi gerçek sahiplerinin elinde.THY bütün bir ulusun malıdır.Yüzde bilmem kaç oy alarak bu ülkeyi yöneten zihniyetin malı değildir.O hakkı size bu millet vermedi ve vermeyecektir.Bu ülkenin sahibi sizler değilsiniz.Kubilaylar unutulmadı ve unutulmayacaktır.Meydan boş değil.Bu ülkenin gerçek sahipleri ses çıkartmıyorsa tevaazulrındandır.Ama sesleri çıktığında da kaçacak delik ararsınız.Aklınızı başına alın.Ben TÜRKÜM,MÜSLÜMANIM,HACI ANA ve BABA çocuğuyum ama ben LAİK im.Bu ülkeyi de sizin gibi geri kafalılara da bırakmaya hiç niyetim yok. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 02:57:09 SANA İNANAMIYORUM.HERŞEYİ ALLAHA HAVALE EDECEĞİNE BİRAZDA BİLİMLE UĞRAŞ.ALLAH ÇALIŞANIN YANINDADIR.YAN GELİP YATARAK HERŞEYİ ONA HAVALE EDENİN YANINDA DEĞİL.SAYIN BAŞBAKAN ASKERLİK YAN GELİP YATMA YERİ DEĞİLDİR DERKEN HERHALDE DİĞER KURUMLARI UNUTMUŞ.KADERCİLİĞİ BIRAKIN ÇALIŞIN. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 02:32:53 Candan KARLITEKİN, Şükrü CAN , Mehmet ....... bu isimlere dikkat edin hepsi KOMBASSAN kökenli iktidar yanlısı isimler ve KOMBASSAN HOLDİNG in AIR ALFA sı battıktan sonra THY nin başına geçen iş bilmez şahıslar.Zaten havacılığı bilselerde AIR alfa yı batırmazlardı.Havacılık uzmanlık işidir particilik değil.Bu zihniyetletle allah sonumuzu hayır etsin. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 02:19:51 Seni kınıyorum. Haddini bilmeye davet ediyorum. Ağzından salyalar akarak sen herhalde birileri adına birşeyler yapıyorsun ki böyle konuşuyorsun. Ayıp ayıp, burada insanların yüreği yanmış, kimse boşuna konuşmuyor. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 02:17:55 cok yazık arkadaslarımız ölmüş onların yasını tutuyoruz sizde hala bu olaydan bile hükümete saldırma planları içerisindesiniz.bu nasıl bir kudurmusluk acaba??şirketin önünde biri yere düsse yönetime sonra da hükümete saldırcaksınız. parsel parsel satın diyor arkadasımız.satmayalım ama probleminiz bu değilki sizin.uyanalım arkadaslar dısa acılmamız lazım ülke olarak.yoksa deden kalma usullerle gidemeyiz bir yerlere.şirket yabancı ekip alıyor basbas bagırıyorsunuz.değişim sart arkadaslar.elim varmıyor yazmaya ama kutular deşifre edildiğinde korkarımki bir kez daha acı gercekle karsı karsıya kalabiliriz.....değişim için köstek değil destak olalım.nasıl layık isek öyle yönetiliriz unutmayın o yuzdende yanlıs arıyorsak önce aynaya bakalım.... 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 02:08:06 YANLIŞ ANLADIN SANIRIM UYANIK KESİMDEN DEGİL BENİM SAF MASUM VAADETTİKLERİ ŞEYLERİN BİNDE BİRİNİ YAPMAMIŞ TÜRKİYEDEKİ EN BÜYÜK KARTEL ÖZELLEŞTİR YOK PAHASINA EŞİNE DOSTUNA DEVELET MALINI PEŞKEŞ ÇEKEN YÖNETİCİLERE İNANMIŞ İNSANLARA SESLENNDİM BEN UYANANLAR BELLİ ORADA HAKLISIN. SİZE ÇOK ACI BİR OLAY ANLATAYIMMI BİR ARKADAŞIM DÜN DEDİKİ BU ADAMLAR BUNU CAVIN COSTNER Lİ REKLAMI YAPTILAR ÖDEDİLER O KADAR PARAYI SONRADA PARADA ÇIKMIŞKEN UÇAGI DÜŞÜRÜP BİLE BİLE BORSADA KAGITLARI DÜŞÜRÜP SATABİLMEK İÇİN YAPMIŞ OLABİLİRLER DEDİ. İNSANLAR NELER DÜŞÜNÜYOR NEDEN BÖYLE DÜŞÜNÜYORLAR ÇÜNKÜ SATABİLSELER BİZİDE SATACAKLAR BELLİ OLMAZ ONUDA YAPARLAR İLERDE BELKİ ÇÜNKÜ DURMAK YOKK PEŞKEŞE DEVAMM ARKADAŞIM SEN DEVAM ET BÖYLE 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 02:05:29 senin insanlığın ölenlerin arkasından yüzde hesabı yapmaksa eğer bu ülkenin vicdan sahibi yurtaşları senin gibi düşünümüyor olay nereler geldi uçuş emniyetinden bu ülkede bizim gibi düşünenlerin % 1 indirgenmesine geldi tahamülsüz o sınırdaki %1 bile onlara fazla geliyor düzmece ergononkonlarız ve ülkemin halkı size fazla geliyorsa türkiye islam cumhuriyeti bu ülkedeki tahamülsüzlük yakında bizi benzetir nazi diktotaryasına fırınları da yakarsınız siz resmen bu insanların yönetimde ülkem bölündü göbeğinizi kaşıyın siz hala demokrasi istiyoruz hakımız ama nerede halkıma ,bu güzel yurdumu da ikiye böldünüz ya allah sizin iki yakanızda olsun 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 01:31:11 bu resimleri gördüğümde inanamadımm!!! Hepimiz Ağlıyoruz başlığıyla yazan arkadaşım o kadar doğru söylemiş ki... evet benim de ailem parçalandı! bu şirkete yıllarca canını dişine takarak çalışmış kaç kişinin canını yaktı o! ve yandaşları. o zaman biz ağlarken bir parça olsun yüreği sızlamış mıydı? bana hayatımın acısını yaşattığında yatağında rahat uyumuş muydu? belki bu vahim kazadan sonra yonetimce yapılan affedilemez hataları yüzünden birileri tarafından uyarıldıysa canı sıkılmıştır belki ondan ağlamıştır. neyse birazcık olsun hisleri olduğunu hatırlamış demek ki diyelim. 1 adeti daha kazandık o zaman diyelim... 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 01:02:30 halk uyandi sen merak etme. daha da uyanacak. uyandikca zaten o halk tercihini yapacak. sen ve senin gibiler iyi ise zaten sizi tercih edecek. demokrasi bunu gerektirir. iyi degilseniz iyi olmak zorunda olacaksiniz yoksa halki uyuyor sanarak bu girdaptan cikamazsiniz. anlayacaginiz halk uyandi sizde uyanin. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 01:02:09 OLUN YÜZDE YÜZ OLUN İSTERSENİZ SATIN PARSEL PARSEL BU ÜLKEYİ ÇEKİNMEDEN BU ÜLKEYİ KURANLARA İNAT SATIN Bİ ŞEKİLDE AMATÖRLÜKLERİNİZ SONUCUDA DİĞER TARAFA GİDİYORUZ. BİRŞEYİ UNUTTUNUZ AMAA DEVEDE KESSENİZ NAZAR BONCUĞU DA TAKSANIZ ÜLKEYİ PARSEL PARSEL SATSANIZDA DİĞER TARAFTA BU ÜLKEYİ KURANLARIN RUHLARI HEPİNİZE SORACAK HERALDE BİZ KANLA SULADIK BU TOPRAKLARI SİZ ÜÇ KURUŞA YANDAŞLARINIZA PEŞKEŞ ÇEKTİNİZ TOPRAKLARI ŞİRKETLERİ GELİN BAKALIM GÜN HESAP GÜNÜDÜR DERLER MADEM HESAP ORAYA KALACAK SİZE GÖRE BENCE ASIL SİZ TEDİRGİN OLUN NE HESAP VERECEKSİNİZ MEMLEKETİ KURANLARA.İŞTE ORDAKİ HESAP KAPANMAZ BENCE.SATIN SATIN PARSEL PARSEL GIDIM GIDIM SİZDE SATACAK BİŞEY KALMADIĞINDA NE OLUYOR DEDİĞİNİZDE YÜZDE BİRE DAHİL OLURSUNUZDA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLUR 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:52:10 arkadaşlar gercek acımızın yanında,bizlere neler oluyor diye de ağlıyoruz bilmem farkında mısınız?neye isyanımız,kime öfkemiz?bırakın doğru olmadıgını düşündüğümüz,haksızlıga ugradıgımız herseyı Allaha havale edelim,onların bizden çok inandıklarını,çogumuz biliyoruz degıl mı!!!?benim onlar yüzünden ailem dagıldı,birebir kendilerine herseyı anlattım,ama anlamadılar,,ne yapalım kader dedim,boşverin yasımız ve acımız büyük,böyle acıları tekrar yasamamamız,basımızdakı kısılerın de artık uyanmasını ve personelıne potansıyel suclu degılde,bız sızlerle bugune geldık mantıgıyla yaklasması ıcın duamızı eksık etmeyelım,yoksa bu motıvasyon eksıklıgı bızlerı nerelere götürür..saglıcakla kalın... 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:44:43 ARKADAŞLAR TÜRKİYEDEKİ TÜM HAVAYOLU ŞİRKETLERİ BAYRAK TAŞIYICISIDIR BU BİR.HEPSİ ÜLKEMİZİ EN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL EDER BU İKİ. ÜLKEMİZİ EN İYİ ŞEKİLDE TEMSİL ETMENİN YOLU KALİTE VE PROFESYONEL OLMAKTIR HER KURUMDA THY DE VARMI YOK ARKADAŞLAR YOOOKKK MALESEF YOK. ONUN AKRABASI BUNUN AKRABASI ÇALISIYOR.ALLAH AŞKINA GENEL MÜDÜRE BAKIN YAA DEGİL HAVA YOLU ŞİRKETİ BEN BİR SÜPERMARKETTE BİLE BU KADAR PASİF ÖZGÜVENSİZ MÜDÜR GÖRMEDİM.NE KADAR DUYGUSAL BİR MİLLETİZ.DİNSEL DUYGULARIMIZLA MİLLİYETÇİLİK DUYGULARIMIZLA OYNAYIP.HEPİNİZİ KANDIRIYORLAR ARADANDA MALI GÖTÜRÜYORLAR PASTADAN PAYLARINI ALIYORLAR.ÖLEN ÖLDÜĞÜYLE KALIYOR SÖMÜRÜLEN SÖMÜRÜLDÜĞÜYLE. GENE BİR SEÇİM YAKLAŞIYOR BAKALIM HALKIM AKILLANMIŞMI YOKSA REZİLLİĞE DEVAMMI GÖRECEGİZ SAYGILAR 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:39:34 yapılan yorumlar kimin daha insan olduğunu çok daha iyi açıklıyor. Sizler (sizler diyorum çünki artık onlardanım) böyle yaparak 33 leri 47 yaptınız bu sefer 67 olacak ve en sonunda 99 olacak ve %1 lik bir azınlık olarak salyalarınız aka aka saldıracak yer arayacaksınız. Ben insanım ve insanlıktan yanayım. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:34:15 Yağcılarda inecek var candana sööliiim seni hemen yarın avrupada bi yere md yapsın ama imam hatip kökenlisin dimi yoksa olmuyor biliyon olsa cami pardon dükkan senin kardaş 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:26:07 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:23:03 GELDİM EVE MERAKLA YORUMLARI OKUYORUM ARKADAŞIN BİRİ DEMİŞKİ THY DEVAMLI KAR AÇIKLIYOR DAHA NE İSTİYORSUNUZ.NİYE ELEŞTİRİYORSUNUZ BU ADAMLARI FALAN FİLAN DEMİŞ. ARKADAŞIM HERŞEY PARAMI İKTİDAR YANDAŞLARI VE SİZİN GİBİLER ZATEN TAMAMEN PARAYA KİTLENDİĞİ İÇİN KADROLAŞIP MEMLEKETİ SÖMÜRDÜĞÜ İÇİN İNSANLAR EKMEK PARASINA MUHTAÇ. BİR İŞLETMENİN HELE THY GİBİ BİR KURUMUN İLK VE TEK AMACI KAR ETMEKTEN ÖNCE EGİTİM KALİTELİ HİZMET VE EMNİYET OLMALI HANGİSİ VAR HİÇBİRİ NEDEN YOK KADROLAŞMADAN. FASON BİR DÜNYA ADAM PİLOT OLUYOR THY DE ONUN YİĞENİ OĞLU ŞUSU BUSU SİZE BİŞEY SÖYLİYİMMİ ESAS KARMAŞA YENİ BAŞLIYOR. HİÇ DİLİM VARMIYOR AMA TEHLİKE ÇANLARI TEPEMİZDE ÇALIYOR MİLLET KULAKLARINI TIKIYOR DENETİMSİZ EGİTİMSİZ PERSONELLE ÇOK AĞLARIZ DAHA 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:21:18 bu gözyaşlarına timsah göz yaşı diyen arkadaşın içinde ine ucu kadar sevgi ve saygı kalmamış bir thy calışanı olarak sizi canıgönülden alkışlıyorum sizi cekemeyen ve bu özücü günde bile bu şekilde yorum yapan kişileri ALLAHA HAVALE EDİYORUM siz dünyadaki en iyi ve en dürüst başkanlardan birisiniz sizi çok ama çok seviyoruz sizin bizi sevdiğiniz gibi .. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:18:14 o adamlar üc paralik da büyük adam seni dört paralik eden ne? hangi vasfin seni diger insanlardan üstün kiliyor. vasifsizlik olma vasfin mi? onda süphem yok zaten. baska varsa onlari say 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:12:21 Acımız çok büyük yıllarca hizmet veren arkadaşlarımızı yitirdik ama sizin her hareketinize karnımız tok.Üç paralık adamları içimize sokup dünyanın en prestijli ve rizikolu mesleklerinden biri olan mesleğimizi bile ayağa düşürdünüz.İsveç cami dernekleri başkanını, bilmem nerenin imamını unutmadık, unutturmayacağız. 0
  • Misafir 01 Mart 2009, Pazar 00:04:24 Ço sevdiğini söyleyenler. İçlerinden bu kazanın etkisiyle yolcu sayısı düşsün, THY zarar etsin, Yönetim başarısız sayılsın diye dua ediyorlardır. Ama THY gerçek sahiplerinin elinde, bu mükemmel yönetim eşliğinde, dünya birincisi olma yolunda yol katetmeye devam edecektir. Sendika başkanı başta olmak üzere yüreğiniz sızlayarak izleyeceksiniz bu başarı yolculuğunu 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:57:24 yönetimi cagdisilikla suclayan cagdas arkadas. nasil bir cagdaslik ki yillardir emek verdiginiz! sirketi 2000 yillarin basinda iflasin esigine getirdiniz. bu cagin basarili havayollari baska liglerde oynuyor. caga uygun liglerde. thy de o noktaya gelecek. sen kendi caginda kal istersen. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:51:36 haber basligi Karlitekinin gözyaslari haberin konusu yasamini yitiren kaptanlarimiz ve host arkadasimiz. yorumlara bakiyorum, kadrolasma, hesaplasma vs. Bu haberin altina baska yorumlar yazsak nasil olur. rica ediyorum, yasimiz var dostlar... 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:47:10 sadece size mahsustur. çağdaşlık şehitler üzerinden siyaset yapmaktır, çağdaşlık dünya şirketi haline gelen bir kurumun yöneticilerine çağdışı demektir. Sonucu daha açıklannmayan bir kaza için başkalarına iftira atmaktir. Öylemi. O zaman çağdaş olduğunuz kesin 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:43:44 Gözyaşlarına timsah göz yaşları diyenler. Dün basın açıklamasını dinledinizmi. Buna göz yaşı derler ama sendika başkanının basın açıklamasına ihanet 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:43:13 Bu yorumlarda bayrak taşıyıcısı THY'ye değil onun beceriksiz, duyarsız, çağdışı kafalı yönetimine eleştiriler getiriliyor.Biraz dikkatli okuyun ve anlayın lütfen. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:41:10 uzun yıllar hizmet vermişmiş. Niye hizmet verdin. Hayır içinmi,yoksa THY yi düşündüğün içinmi. Bu şirkette sizden başka sevdalı olamazmı. Bu şirkete 30 yıl hizmet edende, 1 saat hizmet edende karşılığını kat kat almıştır. Edebiyatı bırakın. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:38:39 thy de kadrolaşmadan bahseden,bilgisizliğini saldırganlıkla örtmeye çalışan zihniyet...dinleyin beni!! bu yönetim başa gelmeden önce thy sürekli zarar açıklıyordu öyle değilmi??bu yönetim iş başı yaptı şirket kara geçti,her yıl karını katladı krizden en karlı çıkan firmalar arasına adını yazdırdı DÜNYADA.. inanmayan bilanço hesaplarını inceleyebilir......eee kardeşim para dünyanın gerçeği ise yönetim kadrolaşarak para kazanıyosa bırakalım da kadrolaşsın!!!tersten düşündüğümüz zaman bu yönetimden öncekiler işin ehlini işe vermediği ve kadrolaştığı için thy nin zarar açıklamasına sebep oluyolardı,olaylara bu açıdan bakalım ve kadrolaşmaya at gözlüklerini çıkarıp bakalım.....biraz yahudi mantığı şart bizim milletimize,gerçekten şart.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:38:34 Çünkü onlar, kalpten bir rahmet dileyemeyen bir sendika başkanının peşine takılmışlar 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:37:49 timsah showtime.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:36:08 nerden görsün hamdi bu saltanatı milletvekilliğine bile aday olmadı bu saltanatı bırakmamak için 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:33:46 Bu görüntü aklıma amerikadaki kaçak zırlak hoşgörü prens(!)ini getirdi. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:32:37 işin ehli kim . Siz misiniz. Tek hava yoluyken zarar ettirenlermi işin ehilleri. Siz böyle her kötü günde kininizi kusacaksınız. Ama bu kininiz bitmeyecek. Çünkü bu başarılı yönetim, sizin demenizle gitmeyecek. Sizde akıtacak bir damla göz yaşı bile yok. Çünkü siz kaybetmeyi hazmedemiyorsunuz. Ama yıllar size hazmı öğretecek 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:28:51 Bakıyorum da son dönemde THY ye torpille girenler bir an da THY sevdalısı olmuş. NAsıl oldu ? Hayret ? Bu kadar kısa zamanda THY yi sevdiniz. Bir de uzun yıllarını verenleri düşünün ve saygı gösterin. Nasıl olsa bir gün gideceksiniz. O zaman son gülen iyi gülecek... 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 23:21:50 birileri seviniyor. kazayi gökte ararken yerde buldular. hadi krizi firsata cevirin terfiinizi isteyin. baksana merhumlarin arkasinda güzel bir söz söyleyen yok. herkes kendi meselesini kusuyor. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 22:48:32 1997-2000'de THY'deki işe alımlara (part-time/sözleşmeli) kadrolaşma diyen arkadaş ,sen bu şirketi hiç tanımıyorsun belli ki yenisin.Muhtemelen şu 31.12.2004 girişli müdür olanlardan yada olmayı bekleyen ve sizden başka herkesin sizin ve sizden sonrakilerin girişini "kadrolaşma" olarak kabul eden grubun dışından birisin.Bu şirket ayakta duruyorsa ve bu şirkette işler yürüyorsa o jenerasyon bunu saglıyor.Çevrene bak bakalım 1997-2000'de işe girip müdür olan biri var mı yada kaldı mı?Havacılık tecrube işi :"pnr ne" diye soran adam işe girerken uzman oluyor ,ama 10 yıldır her kademede çalışmış birisi sırf 31.12.2004 girişli değil diye bırakın mudur olmayı uzman bile olamıyor bu şirkette.Hem Part-time diye kadrolaşmamı olur saçmalama.1 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 22:43:44 Diyeceğim tek birşey var.Evet orada pilotlarımız,kabin amiri arkadaşımız öldü,ama o uçakta ölen ve de bir şekilde pilotlar ile aynı uçakta Türkiye'ye gelip,defnedilmek üzere bekleyen bir kişi daha vardı. Onun ailesine,bekleyenlerine,meftaya dua,yakınlarına tek bir kelime etmeden kendi pilotlarını alıp,doğruca şöförlü araçlarına binip,evlerine giden THY yönetimini kınıyorum.Orada ölen şahsın yakınlarına gelip taziyede bulunmak şereftir,gitmekse korkaklıktır.Sadece sigortadan paranızı vereceğiz açıklaması bu şirketi kimlerin yönettiğini sizlere anlatsın.Kaldı ki böyle günde bunu yapanların,çalışanlara ne yapacağı belli,o yüzden şaşırmayın. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 22:29:08 T.H.Y GİBİ BİR KURUMA YÖNETİCİ OLMAK BU ÜLKEYE BAŞBAKAN OLMAKTAN DAHA ZORDUR SAYIN KARLITEKİN.! DAHA ÇOK YÖNETİCİ DEĞİŞİR AMA T.H.Y NİN BROKRATLARINI DEĞİŞTİRMEDİKÇE HİÇ BİR ŞEY OLMAZ.PİLOTU TORPİLLE PİLOT YAPAMAZSINIZ.YETENEK GEREKTİRİR.HERŞEYDEN ÖNCE BU YOLA BAŞ KOYMAK GEREKİR.BU BİR SEVDA İŞİDİR,GÖNÜL İŞDİR.BABADAN OĞULA GEÇEN PADİŞAHLIK KOLTUĞU DEĞİLDİR KAPTANLIK KOLTUĞU.GÜN GELİR KENDİ BAŞINI KOPARTIR O KOLTUK HAVACILIKTA OLDUĞU GİBİ.HASAN TAHSİNLER 2013 DEN SONRA DAHADA ACIMASIZ ORTAMLARDA UÇACAKLAR ELBET.2002 DEN BERİ SÜREGELEN T.H.Y FASON PİLOT ÜRETİMLERİ 2013 DEN SONRA KAPTAN OLACAKLAR VE YENİ KAZALAR.O MAKAM SENİN GİBİ ÇOĞUNUN KAFASINI KOPARTIR BELKİ AMA T.H.Y DÜZELMEZ KOKPİT DE CRM DENEN GERİ ZEKALI OLGU YERLEŞMEDİKÇE UNUTMA SAK 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 22:17:17 nedir bu thy yönetimi ile alıp vermediniz sanki men ffatleri kaybolmuş bir grup yapıyor bu yorumları thy yönetimi oldukca başarılıdır biraz gercekelri görün fısrsatcı olmayın ucak akzasından bile menffat güdüyorsunuz yazıklar olsun 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 22:13:30 Konu yine kişiler üzerine kaydı.. En basit tartışma yöntemi.. Kimse temel fikirler üzerinden tartışma yapamıyor.. Klasik biz! Yer İşletme maalesef işini tam olarak yapmıyor. Oradaki kayırmacılık, kendini şirketin en ezilen kesimi olarak görmenin sonucu ile şirketin diğer personeline takınılan kaba tutumları -tüm TK camiası bilir- ve bunu bize yabancı havayolları yapmaz.. Yer İşletme kendini dışlatmak için elinden geleni yapmıştır. Ben çalıştım orada, bir yaz sezonunu orada geçirdim, yolcu'nun velinimet olduğunu unutan zihniyetin de maalesef hakedeceği değer sadece bu kadar olur.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 22:10:38 Bayrak taşıyıcı lafını bırakmanızı herbirinize ayrı ayrı mı söyleyecez.Siz laftan anlamaz mısınız?Ne boş adamlarsınız be!Atlas,Onur,Turkuaz,Best,Pegasus...Bu şirketler Yunan şirketi mi?Adamı hasta etmeyin.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 21:37:30 Bu sıkıntı ve kazaların altında tarafgirliğin, işin ehline verilmemesi, kayırmacılık ve bunların sebebi olan bıkkınlığın ve zulumlerin etkisinin olmadığını kimse iddia etmesin. Örneğin Köksal Köktuna hakkında kaç kişi yerinin adamı diyebilir, Nargileci denilen adamın iş ve yönetim bilgi ve becerisi sıfır. Altındaki fesatçı iki adamının emrinde, ortaya çıkmadan, telefonlarada çıkamayan yani bilmediği için çıkamayan sadece espiri yapan kısaca safinaz tipli bir adam. Şimdi yılların yer işletmesine bu reva mı. Yönetimin yaptığı bir haksızlık değilmi bu. THY de bu işi yapacak başka adam yokmu? Bu adamı buraya hangi akılla koydunuz. İnsanlara niçin bildiği işi yaptırmıyorsunuz. Şu yanlış bildirilen yolcu sayısı bu gevşeklikten değilmi? 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 21:09:54 Bana birisi söylesin 1997-2002 yıllarına part-time, full-time alınan 5000 personel alımı neydi? Kadrolaima değilmiydi? Bana birisi söylesin, Diyarbakır Uçağı düşünce(Allah gani gani rahmet eylesin ölenlere.) size söylediler mi hic kadrolaşma oldu da böyle oldu diye? Keşke söyleselerdi de o zaman belki bugünkü gibi pervasız konusmalar yapılmazdı. Tarafsız insanları bile kacırtıyorsunuz yanınızdan.. Balık hafızalı olunca Diyarbakırı unutuyor herkes.. Bana birisi acıklasın 5000 personelin ne kadarı işinin ehliydi o dönemde? Ögrenmek istiyorum.. Şimdi kimse söylemesin bana sen şu taraftansın diye.. bunu yutmam! Kusura bakmayın ama sizden değilim diye onlardan da olacak değilim. O yüzden bastan vazgecin belden asagı vurmayı..SAdece CEVAP VERIN 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 20:43:29 belkide o insan duygusal anlar yasamıstır bu konusma basın açıklaması değil bir cenaze taziye açıklaması bunu farklı boyutlarda tartısmanın bi anlamı yok ve çok basit dir bence allah dan rahmet dilemesi çokmu kötüü tabiki bazı seylerin çözümünü düşüncek kapasitede bi yönetimi vardır thy nin bunu basit konusmalarla eleştirmek bence yersiz böle bi durumda.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 20:38:18 KARLITEKİN BIR STAR GIBI AGLADI STARLIK YAKISIYOR ADAMA... 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 19:58:33 GERÇEKLER NE ZAMANDAN BERİ BELDEN AŞAGI VURMAK OLDU ANLAMADIM.BEN O İNSANLAR PİSİ PİSİNE BU BECERİKSİZ ADAMLAR YÜZÜNDEN ÖLDÜ DİYE SİZDEN YÜZ KAT DAHA FAZLA ÜZÜLÜYORUM ARKADAŞIM. SAĞLIK EĞİTİM HAVACILIK GİBİ KONULARDA BİR ÜLKENİN YÖNETİCİLERİNİN SIFIR HATA YAPMASI GEREKİRKEN GÖRÜYORSUNUZ BU KONULARDAKİ REZİLLİĞİ YAPMAYIN. GERÇEKTEN ACI BİR OLAYA BİLE AĞLAMA TAKLİDİ YAPMAYA ÇALIŞAN AMA YAPAMAYAN BİR YÖNETİCİ SANA BANA VATANDAŞA ASLAAA AĞLAMAZ SENİ BENİ ANAMIZI AĞLATIR. ANANIDA ALIR GİDERSİN SONRA. BİLDİĞİNİZİ OKUYUN SATIN MEMLEKETİ.. DURMAK YOK ÖLMEYE DEVAM SÜRÜNMEYE DEVAM KADROLAŞMAYA DEVAM ÇOK YAZIK ALLAH RAHMET EYLESİN. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 19:47:09 Sana tek birşey diyeceğim, 1997-2002 arasında 5000 kişi diğer siyasi iktidar tarafından THY'na şırınga edilip, ardından elim Diyarbakır kazası olunca adama demezlermi bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. O kaza olduğunda kim vardı?? Susun sadece susun! Sadece siyaset, sadece kin nefret.. Sadece boş laf.. Ne ojeye takan şahıs ne de senin zihniyetin bir şey verebilir bu Şirkete.. Verseydi zaten bugün burada olmazdı TK.. aViAtOrTR 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 19:40:49 bu uzucu olayi firsat bilip kullanarak,olen insanlara saygi duymadan bayrak tasiyicimiz, milli havayolumuz THY yi acimasizca elestirenleri kiniyorum. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 19:04:50 bu arada arkanızdan rahmet dilemeyip de sizin vasıtanızla yönetime sayıp sövenlerin tümünü ŞİDDETLE KINIYORUM. Fırsat bu fırsat deyip belden aşağı vurmaya çalışanları KINIYORUM. Keşke bu itirazlarını , bu eleştirilerini başka bir zamana erteleyip arada sizi kullanmasalardı. Allah rahmet eylesin , mekanınız cennet olsun kaptanlarım 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 19:02:52 Bu adamlar vicdan sahibi değil. Öyle bir düşmanlık içine girmişlerki Allah onları bu bataklıktan çıkartmıyor. Personele reva gördükleri muameleyi, ayrımcılığı, torpilleri burada sıralamaya gerek yok. Herkesin bildiği şeyler. Ölenin arkasından ağlayacağınıza onları ve geride kalanları ne büyük sıkıntılara düşürdüğünüzü düşününde asıl o zaman aldığınız ahlara ağlayın. Temel sende ağla. Hamdi sen daha çok ağla. O atadığınız işinin ehli olmayanlarında hatalarının günahları sizin üzerinizde, o yerlerinden ettiklerinizin ve ailelerinin ahlarıda sizin üzerinizde. Bu hatalarınızın günahı bu kazalar. Günahsız bir sürü insanın günahına da giriyorsunuz. Meydanı boş buldunuz, insanları koyun sandınız. Hamdi sen bu saltanatı rüyanda görmüşmüydün. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:51:43 bırakın bu duygusallığı diyen YAKIŞIKLI bence kendi ailesi de dahil olmak üzere hiç kimsenin arkasından ağlamamıştır ağlamıyacaktır ÇÜNKÜ BU DUYGUNUN NE OLDUĞUNU BİLMEZ VE HİSSETMEZ.KENDİSİ AĞLAMADIĞI İÇİN HERKESİ DE KENDİSİ GİBİ ZANNEDİYOR 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:49:13 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:43:08 ARKADAŞLAR NE DUYGUSALLIGI YAPMAYIN ALLAH AŞKINA PROFESYONELLİK NERDE PEKİ BİZ DUYGUSALLIK DEGİL PROFESYONELLİK İSTİYORUZ DUYGUSALLIK O İNSANLARI GERİ GETİREMEZ AMA PROFESYONEL OLSALARDI BU DURUMLARDA OLMAZDIK HATALARINI KABUL ETMEKTEN ACİZ BİR YÖNETİM VAR ORTADA.KAZADAN Bİ HABERDİ ADAMLAR KAZA OLDUGUNDA BADEM BIYIKLI VE EKİBİ İLE İŞ BU KADAR GİDER SONU NEREYE GİDER İZLEYİP GÖRELİM. DEVE KESMEKLE OLMADI DEVE UÇTU GİTTİ UÇAK DÜŞTÜ AMA DEVE KORUYAMADI UÇAKLARI MANEVİYATLA DUYGUSALLIKLA YÜRÜMEZ BU İŞLER ARKADAŞLAR AKILLA İLİMLE BİLGİYLE PROFESYONELLİKLE YÜRÜR YAPMAYIN YAAA 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:16:46 Bugün sizin o tupolev, IL 96 dediğiniz uçaklar varya, biz bir zamanlar florya da otururken gece yarısı uykumuzu mahvederdi camlarımızı titretirdi. Ve bu aynı uçaklar bugün pek çok Avrupa ülkesine inişleri yasaklanmış uçaklardır. Bilginize. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:16:15 madem ki bu rus ucaklari bu kadar iyi ve kaliteli o zaman aeroflotun filosundaki ucaklarin cogu neden airbus ve boeing diye sormali.o kulustur ucaklari avrupa ulkeleri kabul etmiyor ,gurultusu kulaklarinizi tirmaliyor, bu ucaklar eskiden belki iyiydi ama bugun artik muzelik oldular,yakisacaklari yer ancak orasidir. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:11:20 rus pilotlari kar-sis-turbulans dinlemez cok asiri derecede durumlar kotu olmadikca rahatca ucagini indirir..2 sene once bir rus pilot bana anlatmisti..Istanbulun sisli oldugu bir gunde nasil o gun tek inen ucagin kendisi oldugunu (VIM AVIA) anlatmisti..Oyle ruslar stres,panik yapmazlar..Adamlar - 50 derecede Omska,Murmansk gibi sibiryada yerlere iniyorlar..Bizde ise bir Turk pilotu 40 knot ruzgarda aman diyo geri donuyor.Cesaretli olun biraz,rahat olun! 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:11:19 ağlamak aynı zamanda bir savunma refleksidir. acılarla başedememe, korkma vs. gibi durumlarda yaşlar akar. karlıtekin kazanın hemen ertesinde savunma refleksiyle 'şükür birşey yok, ekip yolcuların tahliyesini salimen sağlamıştır' mealinde sözler sarfetmişti. şimdi ağlıyor! bu da bir savunma ama refleks değil; düşünmüş taşınmış ağlamak gerek diyerek ağlıyor. onun için yaşsız gözyaşları bunlar. iyi bakın pek de başarılı olmayan bir star var karşımızda. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:03:36 Candan bey cogu arkadas gibi artik Boeing istemiyoruz.Cok sik hidrolik sorunu motor arizasindan atik gina geldi hangarda.Ilyuschin diyen arkadaslara sonsuzen katiliyorum..Ayrica rusyadan egitici pilot gelmeli bizim pilotlarin egitimi acisindan. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 18:02:13 Rus ucaklari evet dunyanin en iyi ucaklari Rus yapimi Tupolev 134,154 Antonov 24-26 Ilyuschin IL-62 86-96 tipi ucaklardir..Kıyaslayın gecmisi simdiyle kac tane Boeing kac tane Ilyuschin dusmus.Birinde koltuklar luks,eglence sistemi var digerinde yok.Aradaki fark bu..Motor gucu Rus ucaginda..Bir Tupolev tum yolcu ucaklarindan daha hizli ucmakta..Bunlari okuyun arastirin..Rus pilotlari ayrica dunyada en iyisi..Karda,siste buzlu otobana Tupolevi indirebilen pilot gosterin bana.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:56:29 rus ucaklarini oven kisiler oyle mantiksiz yorumlar yapmislar ki pes diyorum baska birsey demiyorum eski teknoloji urunu miyadini doldurmus, bu ucaklari nasil airbusla,boeingle kiyaslarsiniz komik olmayin,bahsettiginiz ucaklar hic mi kaza yapmadi ve yapmayacak,bunun garantisini kim verebilir ayrica thy nin filosundaki butun ucaklar yeni ve dunyanin en modern ucaklaridir.havaciligi hic bilmeyen insanlar yorum yapiyor. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:51:40 ancak yandaşlarınızı kandırabilirsiniz..call center dakilere, yer işletmedekilere yada istifa etsin diye hasta hasta sağa sola sürdüğünüz insanlara da ağladınız mı sayın karlıtekin.. kusura bakmayın çok isterdi sizinle gurur duymayı ama olmuyor işte beni kandıramıyorsunuz... 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:44:31 dogru demissin arkadasim..bunlar ruslara ucaklarina baksinlarda biraz havacilik ogrensinler..anca boyle salya sumuk aglarlar baska bir halt edemezler 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:44:11 Arkdaşlar tamam iyisiniz,matraksınız olaya renk getirdiniz de daha fazla saçmalamayın lütfen,ille de o seriyle uçalım diyorsanız söyleyelim TK ya Moskova biletlerinizi pas versin daha sonra siz iç hat takılırsınız Rusyada istediğiniz kadar, ki artık onların bile Boeingleri var ve çünkü sizin tarzınız demode uçaklar gürültü problemi sebebiyle Avrupaya sokulmuyor çoktandır.ayrıca o uçak tipleri de düşeni affetmiyor.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:41:03 RUSLARDIR.yaptiklari ucaklar olsun,havaciliga karsi duruslari,bilgileri bizi hava karada gecer..O yuzden daha ruslar gibi olamayiz biz kimse fazla eziklik duygusun kapilmasin..Calis seninde olur! 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:40:47 Sayın editör. Daha önce göndermiş olduğum uzunca yazıyı niçin yayınlamadını. Hakaret unsueu kesinlikle yoktu. Ancak Candan ve Hamdi'nin yaptıklarını özetlemiş ve kazanın gerçek nedenlerini yazmışdım.. Dürüst bir site olduğunuzu iddia ediyuorsunuz ama sizin de çok yakından bildiğiniz bu gerçekleri yayınlamaktan niçin çekindiniz. Soruyorum Ali Kıdık Bey. Lütfen onu yayınlayın 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:38:45 Ruslarda boyle bir olay olsaydi adamlar olum de bile votka yi icerlerdi..Olen kisinin arkasindan aglmak cok sacma..Bu tur durumlarda hatasi olan istifa edecek..Gun guclu olma kuvvetli olma gunudur! 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:37:22 Aeroflot bir cok yerde atak yapti su siralar..Ilyuschin ucaklari bomba gibi resmen ya..Binmek isterdim gordum fakat binmedim.Votka konusuna ise katiliyorum..Ruslar bizmiyiz.Adamlar asmis bir kere. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:36:16 Kıymetli arkadaşlarım, vicdan böyle mi rahatlatılır. Ağlayarak mı? Liderlerin duygusal olma hakları yoktur. Onlar astlarının yaralarını sararlar. Kendi yaralarını değil. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:35:35 rus pilot votkayi icmedimi zaten kalkmaz..Votka+Rus kabin ekibi+Tupolev veya Ilyuschin =Gercek guvenli ucus derim bende.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:33:49 Ilyuschin IL-96 serisi ucak istiyoruzzz!!!!Boeing ve Airbuslarla ucmayacagiz! 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:32:53 Helal olsun Moskovali..Super demissin walla..ruslar gibi ucaklarimiz olmadi ki soyle icerek votkamizi kalkip inelim..Nerede sorunlu ucak,bakimsiz ucak var bizde..Tupolev 154 serisi ucak almaya davet ediyorum tum Thy'yi..Birakin artik luks koltuk luks catal,porselenleri..Bize guven lazim! 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:30:56 Cok haklisin..Bakin bakalim Il-86 96 kac kere dunyada dusmus..Tupolev 154-204 serisi ucaklar kac senedir ucuyor,kac senedir dusmus..Bunlarin amaci belli pahali ucak alip,her ucak basina mangirlari cebe sokup,bakima gelince sallamak..Bizlerde artik filomuzda Ilyuschin serisi ucaklar gormek istiyoruz. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:29:39 Arkadaşım ,duygusal reflekse kimsenin lafı yok,biz aynı zamanda senden farklı olarak daha doğrusu ben olarak düzelteyim O'nun statüsü gereği bu olay akabinde yerinde yapılanlar,yapılamayanlar ve acabaların çokluğula orantılı olarak vicdan muhakemesiyle fazlasıyla meşgul olup olmadığını da merak ediyorum ve sorguluyorum , o pozisyonda ağlamanın yanında, aynı zamanda, yüreklere su serpici birtakım açıklama vs yapmalıydı şimdiye kadar ve gözyaşlarının bir kısmını da içine akıtıp,tabii vicdanı her açıdan rahat olduktan sonra,rahatlatıcı ve güven tazeleyici birşeyler de mesaj olarak verilmeliydi O veya yetkili birileri. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:29:11 Arkadaşlar eleştrilerinizde biraz seviyeli olun. Orada olup, o ortamda kendisini canlı izleseydiniz Cendan Beyi daha iyi anlayabilirdiniz. Yeryüzündeki kaç insan uçağın düşmesini isteyebilir ve bundan mutluluk duyabilir. Lütfen saçmalamayın. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:28:15 Candan Karlitekin!! Gidipte Boeing,Airbus alacaginiza Tupolev,Ilyuschin IL-96 serisi ucaklar alsaydiniz bugun boyle kaza haberlerini okumuyorduk.Bakin Aeroflot,S7,Domodedovskie Avialinii,Kras Air kac kere kirima ugramis???Bu isler Boeing siparisi vermekle olmuyor..Aeroflotu ornek alin,Aeroflotuu! 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:27:14 Arkadaşlar, bilyorsuniz ki şehitler, cenazeler toprağa verilip, üzerinden bir gün geçtikten sonra aileleri hariç, herkes herşeyi unutur. Candan da unutur, hamdi de unutur. Aynı hamam, aynı tas devam eder. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:22:07 O Konuşana Herkes Soğukkanlı ve Acısını Belli Etmiyorcasına Sakin Görünmeye Çalışıyordu.Gözyaşlarının Sel Olup Akıp Gittiği Konuşması Sırasında Hislerini Hissettiren,Aile Olduğumuzu Hatırlatan Bir Başkanın Çalışanı Olduğum için Gurur Duydum..Bravo Karlıtekin. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 17:09:39 AKP li olabilir.Neyse ne ama Candan Karlıtekin de insan sonuçta. Yüreği var. duyguları var bu adamın. Ayıp ediyorsunuz bence 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 16:59:30 CANDAN BEY DUYGUSAL BİR REFLEKSTE BULUNMUS AMA YORUMLARA BAKIYORUM YAZIKLAR OLSUN DİYORUM.. 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 16:25:40 Bu tarz ısmarlama isteklerde bulunulması bana çok saçma geliyor,ne demek yazmayın?ne zaman yazalım gözyaşlarının dinmesini bekledikten sonra mı?olayın üzerinden 1 yıl geçmesinden sonra mı?İnsani açıdan herkesin gözyaşlarına saygım sonsuz kim olursa olsun,hepimiz önce insanız ama duygusallığın da sınırları belirlenmeli sanırım,ayrıcaVicdan sahibi ve Ülkesini seven herkesin gözü yaşlı günlerdir 0
  • Misafir 28 Şubat 2009, Cumartesi 16:21:49 zorla zorla belkı aglayabılırsın 0