BURSA HAVA YOLLARI DÖNÜYOR

    Çok beğenilenler

  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 17:47:59 Ankara airlines,İstanbul airlines,İzmir Airlines,Adana Airlines...... nedir bu allah aşkına bukadar parayı üretime harcayında şu cari açık azalsın böyle komik kalkınma olmaz herkes gece gündüz uçacak mı? 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 18:03:09 benim bildigim bursa havayollainin sadece 38 kişilik casa 212 tipi uçagı vardı.. bu resimdeki boeing 707.. aklım karıştı araştırdım 1965 ten 1978 e kadar pan america kulanmış sonrada thy ye verilmiş bu uçak tc-jby. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 11 Ağustos 2011, Perşembe 00:52:56 bursa rumuzu ile yazan arkadaşa katılıyorum.yunuseli'den özel sektöre atr 72-500 tipi uçaklarla uçulmalı.gerisi macera olur. 0
  • Misafir 10 Ağustos 2011, Çarşamba 22:47:01 DC-8 0
  • Misafir 10 Ağustos 2011, Çarşamba 19:52:06 İLJUŞİN62 yede çok benziyor.N e dersiniz Arkadaşlar.İLJUŞİN62 olmasın. 0
  • Misafir 10 Ağustos 2011, Çarşamba 02:55:05 Bu işte yine bir emekli subay rantı var gibi. SHGM'nin de işine gelir ya... Bakalım hayırlısı. 1
  • Misafir 10 Ağustos 2011, Çarşamba 02:40:25 Bu uçaklar yenişehir'den uçmaya devam ettiği sürece kimse gidipte uçağa binmez. Şehir içinde Hürriyet,te ki meydan içinde atıp tutmuşlardı, yok uzatacaz, yok terminal yapacaz falan filan diye. Noldu; tık yok! Hürriyet'teki meydan açılmadıkça Bursa'nın %90'ı uçağa tenezzül etmez. Aslında Hürriyet havaalanını uzatmalarına da çok gerek yok, sadece ulaşıma açsınlar, ATR'ler canavar gibi iner kalkar, ama A320-B738 gibi uçaklar isteniyorsa en az 1 km uzatmak şart. Ha Yenişehir'den Lufthansa çatır çatır Münih'e uçuyor, demek ki alim olmaya gerek yok, dış hatlar mis gibi işliyor, ama iç hatlar zor. 0
  • Misafir 09 Ağustos 2011, Salı 17:17:12 UH1H elikopter diimi. benim bildiim 600 yolcu almaz ve çit pilata sertifiyeli. 0
  • Misafir 09 Ağustos 2011, Salı 03:48:21 Allah bu ülkede yaşayan insanların aklını almış galiba arkadaşlar. Bir havacılık palavrasıdır gidiyor bu ülkede. Önüne gelen sözüm ona havayolu kuruyor, okul, üniversite açıyor, pilot/makinist yetiştiriyor. Kimse dur demiyor veya diyemiyor bu çılgınlara. Belediyelerin hava yolu şirketi kurduğu dünyanın neresinde görülmüş allahaşkınıza ... Ama tabi belediyelere profesyonel futbol takımı kurma müsaadesi verilmiş bir ülkede havayolu şirketi niye işletemesinlerki? Yapmayın, lütfen ... Bu havacılık işi, gelişi güzel yönetilen şehir içi taşımacılığı işine benzemez! Bir kaç emekli pilot subayın kandırmasıyla kamu idarelerinin yapacağı iş değildir bu! SHGM'ye sesleniyorum ; "Ne olur durdurun bu gibi ne yaptığını bilmeyen adamları". 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 21:45:09 ben önceki yorumumda a340 diye espri olsun diye yazmıştım bazı arkadaşların dediği gibi bu ülkede ciddi havacılar hem modelini hem motorunu bilecek kadar usta yetişir bundan şüphesi olan varsa bu ülke pilotlarının ve teknisyenlerinin elinden geçen uçaklara binmezler olur biter. don lastiği gibi uzatmak isteyen varsa buyursun uzatsın. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 19:00:31 Uh1H. bu ucak polonya yapımı, gövde çelik ve kanatlar bez den imal edilme. tek pilota sertifiyeli ve 600 yolcu kapasiteli UH1H modeli. Bilmeyen konuşmasın. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 15:36:04 Uçak uzmanı değilim ama dört motoru ile güzel uçakmış zamanında. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 14:38:14 Yaziklar olsun diyen arkadas 1960 model bir ucagi bilmek zorunda degil hicbir pilot hicbir kabin memuru yada teknisyen sadece meraklisi olan bilir bunlari bu bir DC 8 amerikan firmasina ait bunu bilmemizde cok onemli deil kimseye bunu bilince kafasina taç takmiyolar 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 14:06:07 747-8 olsa ne fark eder ki? 2007 den beri BHY nı kuruyorlar. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 13:35:09 o uçak değil, kedi. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 13:09:42 HAYIRLI OLSUN.. İNŞALLAH EN KISA SÜREDE HAVACILIK TA YERİNİ ALIR. BURSA İÇİN ÇOK GÜZEL YATIRIM. İNŞALLAH SONU DA DİĞER HAVAYOLLARI GİBİ OLMAZ. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 13:05:16 atmadan neden araştırıyorsunuz mademki internetiniz var. Uçak Douglas DC-8-52, son uçuşu Mastricht'e olmuş ve orada kasım 1984'te hurda edilmiş. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 12:37:33 şunlara bak ya mesajları okuyorum bunlardan utanç duyuyorum..kimileri belki pilot kimileri bekli uçak mühendisi.. kimileri beliki teknisyen... bir uçağın ne olduğu hakııda bir doğru tahmin yapan yok.. bizde bunlara güvenip kendimizi emanet ediyoruz.. sizin baktıgınız uçağın..size o uçakları teslim edenlerin de..size bu eğitimleri vernleri de...kınıyorum..eğitim seviyeleriniz e yazıklar olsun... 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 11:39:51 Ucak DC 8 ama B 707 den farkini anlamak gayet basit cubuguna bakana kadar ne kanatlari ne kapilari ne pencere dizilisi ne kanat ustu cikisi ne de govdenin sekli en onemlisi burun sekli yani hic birseyi B 707 ye benzemiyo sadece ikiside 4 motorlu incecik up uzun bir ucak ztn dc 8 hava yollarinin ulkede cogalmasida gayet iyi bisey yapabilrler yapamazlar bilinmez zamanla gorucez 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 11:35:02 707 ya da dc-8 değil, A-380'dir. kokpit penceresinin hemen ustundeki ikinci kat penceresini de mi goremediniz? yuh yaniii:)))) 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 11:24:07 O uçak DC-8 bılmeyenler yazmasın 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 11:16:34 o uçak dc8 değil a340 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 10:28:02 Boeing 707 dikey stablizedeki çubuk şeklindeki parça pitot probe değil, HF radio probe antenidir. Uzun menzilli transatlantik uçuşlarda uzak haberleşmeler için tasarlanmıştır. DC-8 ve Boeing 707'yi ayırt etmede de bu ayrıntı yanıltıcı olabilir. Çünkü American Airlines, TWA, Capital ve United havayollarının kullandığı bazı B707'lerde HF radio probe anteni yoktu. 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 10:22:01 Havayolu şirketi ile "ecdad" ın ne ilgisi var? Başkan "pekçok benzeri gibi" basını kullanıyor. Ne de olsa BAL'lı iş. Şirketin başına "Rocks"'da ihtisas yapmış "üstad" lardan birini geçirin. Sizi kısa zamanda uçurur. Siz bile nasıl olduğunu anlayamazsınız. Nereye "uçtu" bu kadar para diye! 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 09:58:30 ya herkes ne kadar meraklıymış uçak tipine yorum yapmaya 707 olsa ne olur dc olsa ne olur. bursanın yolcusu varmı da belediye sefer koyacak bursadan hem nereye ucacak ist,esb,ayt, thy sefer koyduda ne oldu ajet seferlerini doldurabiliyorlarmı önce kendi halkını ist dan ucçmaktan vazgeçirsin bu boş işlerle gündem yapmasınlar 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 09:48:20 daha kaç tane o uçak 707 değil yazılacak merak ediyorum:) 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 02:14:11 Belediyelerin de bir şeyler başarıyor olması çok güzel. Bursalılar Yenişehir'e pek gitmek istemiyor. Doğru. Çünkü sefer az. Bu nedenle fiyatlar pahalı. Ayrıca aktarma var. Bursa Havayolları'nı sonuna kadar destekliyorum. Böylece fiyat düşecek ve aktarma bitecek. Yenişehir Havaalanı'nı daha fazla yolcu kullanacak. Bursa'dan uçmak istemeyen diğer havayolu şirketleri çok şey kaybediyor. Bursa'da bu potansiyel var. Bu potansiyeli açığa çıkarıp Bursa Havayolları için uğraşan Bursa Büyükşehir Belediyesi'ni tebrik ediyorum. Bursa artık uçuyor :) 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 02:13:48 Belediyelerin de bir şeyler başarıyor olması çok güzel. Bursalılar Yenişehir'e pek gitmek istemiyor. Doğru. Çünkü sefer az. Bu nedenle fiyatlar pahalı. Ayrıca aktarma var. Bursa Havayolları'nı sonuna kadar destekliyorum. Böylece fiyat düşecek ve aktarma bitecek. Yenişehir Havaalanı'nı daha fazla yolcu kullanacak. Bursa'dan uçmak istemeyen diğer havayolu şirketleri çok şey kaybediyor. Bursa'da bu potansiyel var. Bu potansiyeli açığa çıkarıp Bursa Havayolları için uğraşan Bursa Büyükşehir Belediyesi'ni tebrik ediyorum. Bursa artık uçuyor :) 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 01:14:09 anladık DC-8 0
  • Misafir 08 Ağustos 2011, Pazartesi 00:08:55 Belediyeciler belediyecilik yapsinlar yeter. Kalkipta havaciliga soyunmasinlar simdi. Ha ama isadamlarini ozendirip onlara sirket kurdururlarsa anlarim. O kadar istiyorlarsa Bora Jet tipi bir sirket kursunlar. ATR tipinden baska ucagi dolduramazlar.Kimse Yenisehire gitmek istemiyor, Bursadaki kapali alanda ATR tipi ucaklardan baskasini kaldirmaz. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 23:54:30 O uçak 707 değil, DC-8. Farkı anlamak için dikey kuyruğa bakmak yeterli. 707'nin dikey kuyruk ucunda pitot probe var (böyle olan tek uçak tipi ve bayağı güzel görünür). 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 23:49:34 o uçak 707 değil, DC-8. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 23:29:48 O uçak 707 değil, DC-8. Farkı anlama için dikey stabilizeye bakmak lazım. 707 dikey stabilize ucunda pitot probe vardır (böyle olan tek uçak ve gayet güzel görünür). 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 22:52:44 Fotoğraf B707 değil, American üretimi Douglas Aircraft Company firmasının 1959-1972 yılları arası ürettiği DC-8 ' e ait. Zamanında en büyük dar gövdeli uçak ünvanına sahip bir model. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 22:38:46 Fotoğraftaki uçak Boeing 707 değil, McDonnell Douglas yapımı bir DC-8-52 uçağıdır. Böyle bir uçak THY filosunda hiç uçmadı. Ayrıca, TC-JBY PAN-AM değil, United (N8061U) orijinli bir uçaktır ve 80'li yılların başında Türkiye'de sadece Bursa Hava Yolları tarafından kullanılmıştır. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 22:35:13 uçak dc 8.. bursa havayolları işi hayalden ibaret kurulsa bile işleri çok zor koşullar çetin.. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 22:20:28 bursada hayvayolları tutunamaz. Daha iki kaç gün oldu Sky iç hatlardan çekileli, Turkuaz Havayollarını da mı duymamış bu adamlar? İç hatlarda THY, Pegasus, SunExpress, Atlas ve Onur gibi oturmuş kurumlarla mücadele hiç kolay değil. Hele ki bursa da.İdo'yla Atatürk'e otobüsle de Sabiha Gökçene kolayca ulaşım var. Otobüs terminalinden Pegasus servis kaldırıyo SAW'a. Batmak için havayolu kurulmazki 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 21:25:16 Resimdeki ucak baba gibi DC8... Ne 707 si? 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 20:49:02 arkadaşa katılıyorum.saçma sapan açılan bu şirketler bir okadar teknisyen ,pilot,kabin ekibi ve benzeri insanları magdur ediyorlar birde. iş adamı olabilirsin havacı olmazsın.ali sabancıdan akıl alın once... 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 20:37:26 O ucak 707 degil... 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 20:07:27 Bu uçak BOEING değildir..DC-8 dir.. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 19:52:41 Bu bir DC-8, 707 değil.. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 19:50:35 yürü, kim tutar seni :) 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 19:43:21 Keşke Yenişehirdekinden ziyade, Bursanın merkezindeki eski küçük havalimanı geliştirilip kullanılsa. Çok daha merkezi çok daha güzel olur. Eskiden orda askeri uçaklar ve özel jetler helikopterler kalkardı. Şu an ne durumda bilmiyorum. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 19:21:29 resimdeki uçak b707 değil dc-8 tir. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 19:12:03 Bu resimdeki uçak DC8 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 19:00:10 o resimde gördüğün uçak DC-8 casa-212 ler de 19 kişiliktir. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 18:49:02 BAL' da değil IMSIK ve SÖNMEZ' de vardı CN212' ler. Resimdeki ise B707 değil bir DC-8-61... Saygılar 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 18:43:01 Ucak 707 degil, DC-8, yanlış hatırlamiyorsam DC-8-20 serisi. Sanırım 1980 gibi. 707'lere gelince, THY'de epey 707 oldu, çoğu eski Pan American, yani 707-320, sanırım bir/iki tane de Qantas'tan çıkma oldu. Tescilleri, TC-JAH/JAJ/JAM/JAN vs en son uc tane TC-JBS/JBT ve galiba JBU. Bir de iki kargo uçağı oldu, TC-JCC/JCF DC-8 daha sonra Birgen'de oldu. 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 18:36:38 Bu uçak Boeing 707 değil DC-8, bir üst versiyonu da Birgen Air'de vardı. FYI 0
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 18:36:02 Ne bu yahu? 12 Temmuz 2007 de bu haberin aynısı çıkmıştı gazetelerde. 5 yıl geçmiş hala aynı masalı anlatıyorlar.5 yılda bu konuma geldinizse, işiniz çok zor. Şaka gibi... 1
  • Misafir 07 Ağustos 2011, Pazar 18:14:39 Hayata geçirilirse çok güzel bir girişim olacağı ve Bursa'ya turizm alanında çok şeyler kazandıracağı kanaatindeyim. Kim bilir, belki BAL'da pilot olmak vardır kaderde.. :) 0