Bu belge çok tartışılır…

    Çok beğenilenler

  • yoda 27 Kasım 2008, Perşembe 15:26:22 shgmnin thyye sözü geçtiği nerde görülmüştür ki. özel şirketlerin otoritesi, boşuna haber yapıp kendinizi yormayın bunlar normal şeyler 0
  • Trouble 27 Kasım 2008, Perşembe 15:27:14 Ya nedir THY den alıp veremediğiniz sizin.Kuralmış yönetmelikmiş önemlimi bu kadar.Türkiyede neler oluyor neler ya..Bazen kurallarda yönetmeliklerde kanunlarda delinir bir kereden bir şey olmaz.Abartmayın ya bırakın kuralı muralı. 0
  • Tüm yorumlar

  • TK TK 14 Aralık 2008, Pazar 19:33:26 Siz hala yaşıyomusunuz yaaa... Bayramda sizinle uğraşmak istemedik. Neyse siz LAK LAK yapmaya devam edin LEYLEK misali. 0
  • wolf 13 Aralık 2008, Cumartesi 18:02:14 huseyin abi nerdesin. benim nargileci arkadasa form 4 vermemisler abi. kovmuslar hadi len diyip. abi bi soylesen arkadaslara. bu kardese de form4 verseler ismi abdurrahman ustelik. 0
  • GERÇEK 12 Aralık 2008, Cuma 00:20:40 BAKIYORUMDA YALAKALARI HACDA İKEN YORUM YAPAMIYORLAR...İNTERNETLERİ YOK SANIRIM BEYLERİN...:) 0
  • wolf 06 Aralık 2008, Cumartesi 23:55:33 abi ben yoktum yeni dondum. isler nasil abi? istifa ettin mi? yoksa yalakalarinla birlikte yer isletmeyi ucurmaya devam ediyor musun hala? 0
  • Genç 04 Aralık 2008, Perşembe 18:45:52 Senin gibi nargileci yalakası mı olayım, Allahın lazı. 0
  • Sero 03 Aralık 2008, Çarşamba 17:39:53 hüseyinim yanıdaki yalakalarıda al git en başta hac organizatoru imam Esat Eransoy ve sevgili kedisi Şerafeddin ni 0
  • TK TK 03 Aralık 2008, Çarşamba 09:23:53 GENÇİN ÖMRÜ LAK LAK LA GEÇER İŞTE!!! 0
  • lazkaptan 02 Aralık 2008, Salı 20:40:44 Anlaşılan gençliğin pek verimli değil. İhtiyarlığındanda bir şey beklenmez. EEEE sen niye yaşıyorsun gülüm. Sadece iftira atarak ömür geçermi 0
  • TK 53 02 Aralık 2008, Salı 20:39:19 Tüm yalancıları ve yalandan iftira aranları 0
  • genç 02 Aralık 2008, Salı 19:17:33 Benim bildiğim wolf son mesajı yazmaz. Kesin nargileci hüsonun yalakalarından biri bu rumuzu kullanarak yazmıştır. 0
  • TK61 02 Aralık 2008, Salı 15:22:00 Seviyeyi düşürerek,İnsanlara hakaret ederek hiç bir şey elde edemezsiniz. Gerçeğide değiştiremezsiniz. Sizin söylemleriniz BAŞARIYI gölgeleyemeyecek... 0
  • T.H.Y. 02 Aralık 2008, Salı 09:00:37 Genç; yalan yanlış biliyosun... Uydurma ve sallama 0
  • wolf 02 Aralık 2008, Salı 01:33:47 Doğrusu bu gune kadar yaptıklarımdan dolayı hakkınızı helal edin, çünkü hacca gideceğim. Bir kaç tane eleman yüzünden geceleri uykum kaçmaya başladı. Hüseyin Bey hakknızı helal edin. 0
  • genç 01 Aralık 2008, Pazartesi 18:55:05 yürüyün at arabaları sizi anca gidersiniz. nargileci hüso gelmeden önce thy bagaj kaybetmede avrupa birincisiydi, söylediğinize göre sayenizde ikinciliğe düşmüş. TEBRİKLER.!!!! Havaş yakında nargilecileri hak ettikleri yere yollar merak etmeyin. 0
  • TK'LI 01 Aralık 2008, Pazartesi 15:54:27 Bırakın kendine menfaat sağlamak için herşeyi yapacak insanların uydurduğu yalanları, gerçeği görün gerçeği. BAŞARI yı inkar ederek bir yere varamazsınız. GÜNEŞİ BALÇIKLA SIVAYAMAYACAKSINIZ!!! 0
  • T.H.Y. 01 Aralık 2008, Pazartesi 09:21:03 Hiç boşuna uğraşmayın, gerçek değişmeyecek. BAŞARI yı gölgeleyemeyeceksiniz!!! 0
  • tk53 01 Aralık 2008, Pazartesi 09:02:08 hayret ediyorum sana ve senin gibilerine. Sen kişi hakkında dedikodu yapıyorsun, olmayacak iftiralar atıyorsun, başarılarını yok sayıyorsun , ve birde dahada basitleşip cevap yazan kişinin Hüseyin Bey olduğunu hiç sıkılmadan iddia ediyorsun, sonrada çıkıp Allah Rızası için bir şeyler istiyorsun. Senin ıslah olmaya gerçekten ihtiyacın var. Rumuzunla birazcık uyum sağla ve senin için güç olsada gerçekleri yazmaya çalış 0
  • TK TK 01 Aralık 2008, Pazartesi 08:56:11 Sizler Yer İşletme Başkanının muhatabı değilsiniz. O yüzden buralarda ÇILDIRMIŞ gibi saldırıyorsunuz. Ama maalesef hayatınız boyunca buralarda ÇILDIRMAYA mahkumsunuz. Kimse size sevin demiyor, ama gerçekleride inkar etmeyin. 0
  • gerçek 30 Kasım 2008, Pazar 23:41:43 Hüseyin Keskin Bey haline acıyor ve gülüyorum:) Raporlara senin ne katkın oldu ağzına dolamışsın rapor muşş yok bagaj kaybetmede avrupada 2 numaraymış:) Bunlar sen yokken elde edilen başarılar...Sana daha öncede dedim..KİBİRLENMEYİ BIRAK LTF...ALLAH RIZASI İÇİN...ALLAH IN EN SEVMEDİĞİ GÜNAHTIR KİBİR..BEN SON KEZ YAZIYORUM..ALLAH HEPİMİZİ ISLAH ETSİN...SİZİDE:) 0
  • TK61 30 Kasım 2008, Pazar 23:24:14 Gerçeği görün, çünkü başarı apaçık ortada... 0
  • TK TK 30 Kasım 2008, Pazar 23:06:02 Wolf, Ağa, Genç, Personel (aslında tek 1 kişi ama) hayatınız birilerine YALAKALIK yapmakla, kandıramadıklarınıza pislik atmakla, dedikodu yapmakla geçtiği için herkesi kendiniz sanıyorsunuz. YALAKA gerçekleri inkar edip birilerine yaranmaya denir. Siz gerçekleri görmeyerek, karalayarak, çamur atarak kime YALAKALIK ediyorsunuz? Şunu bilin; YALAKALIĞIN sonunda hiç birşey elde edemezsiniz. Gerçek değişmeyecek... 0
  • T.H.Y. 30 Kasım 2008, Pazar 23:01:34 Başarıdan konuşmak ne zaman yalakalık oldu? Gerçekleri kimsenin değiştirmeye gücü yetmez. Bu gerçek Yer İşletmenin Başarısıdır. Uçakların zamanında kalkışının artması, en az bagaj kaybedeb 2. havayolu olmak gibi başarıları övmek neden yalakalık oluyor. Bu sadece gerçeği dile getirmek. 0
  • TK007 30 Kasım 2008, Pazar 22:48:36 Siz istesenizde istemesenizde, görsenizde görmesenizde, kabul etsenizde etmesenizde BİZ BAŞARYI DİLE GETİRMEYE DEVAM EDECEĞİZ. 0
  • TK61 30 Kasım 2008, Pazar 22:44:46 Beyler, çıkarın atın gözünüzdeki AT GÖZLÜKLERİNİ... 0
  • personel 30 Kasım 2008, Pazar 21:57:54 Yer işletmeyi yalaka pazarına çevirmişler be. Ne günlere kaldık. Bu yorumları hep aynı yalaka yapıyor ve ertesi günde nargileci hüso dan aferimi kapıyor. Yakında şef ünvanı kapacakmış !!!! 0
  • genç 30 Kasım 2008, Pazar 21:46:24 yürüyün yalaka arabaları sizi ... anca gidersiniz ... 0
  • Boarding 30 Kasım 2008, Pazar 21:08:07 Hüseyin Bey, durmak yok, daha yapacağınız çok iş, elde edeceğiniz birçok başarı var. İşiniz zor ama biliyoruzki siz üstesinden geliyorsunuz. Kolay gelsin... 0
  • Apron 30 Kasım 2008, Pazar 21:03:18 Apronu dahi görmeden, Yer İşletme ile ilgili nasıl oluyorda yorum yapıyorsunuz? Nasıl olurda ortada olan büyük başarıyı yok sayarsınız? Gelin birde yer işletmeye Aprondan bakın, işte o zaman sizde göreceksiniz, Başaknın ne kadar başarılı olduğunu. 0
  • genç 30 Kasım 2008, Pazar 20:58:52 Sizin ne kadar başarılı olduğunuz, ne kadar çalıştığınız ve ter döktüğünüz mesai saatlerinde akşama kadar airport sitesine yazdığınız yüzlerce yalaka yorumdan belli. 0
  • TK61 30 Kasım 2008, Pazar 20:51:33 Hiç boşuna uğraşmayın, kimse size inanmıyor. Çünkü insanlar gördüğüne inanır. BAŞARI yıda herkes görüyor. 0
  • T.H.Y. 30 Kasım 2008, Pazar 20:49:24 HAVAŞ ı filan bildiğine göre THY ile ilgili bir kaç rapor oku, o zaman anlarsın. Yok ben okumam, benim işim sadece dedikodu yapmak, lak lak yapmak diyorsan, o zaman bırak raporu okuyan, işi bilen insanlar konuşsun sende dinle bir kaç şey öğren. Uutma LEYLEĞİN ÖMRÜ LAK LAK LA GEÇERMİŞ... İnsanlara inandırıcı gelmiyorsunuz, sadece işini iyi yapan insanları karalıyorsunuz o kadar. Ama bunlar gerçeği değiştirmiyor, aslında sizi de ÇILDIRTAN şey bu. Başarılar artarak devam edecek, sizde daha fazla ÇILDIRACAKSINIZ malesef!!! 0
  • TK61 30 Kasım 2008, Pazar 20:39:51 Sizde yöneticilik nasıl olurmuş öğrenin Hüseyin KESKİN'den. 3 kişinin yönetemediği koskoca Yer İşletme nasıl oluyorda yönetiliyor hiç merak etmiyorsunuz.Biraz Objektif olan herkes Başkanın hakkını veriyor... Çünkü işin içinde olan, cefasını çekn herkes gerçeği görüyor. 0
  • TK TK 30 Kasım 2008, Pazar 20:32:51 Sen kime YALAKALIK yapıyorsun SEYFO??? AĞA BABAN kim? MIŞ'lı-MUŞ'lu cümlelerden başka bir şey bildiğiniz yok zaten. Hadi git işine bilmediğin konulara girme. Siz gidin bildiğiniz işi yapın DEDİKODU yapın... Nerden biliyorsun ordamıydında konuşuyorsun, yok telefonlara çıkmazmış, yok nargileciymiş. Eğer sen aramışsan ve telefonuna çıkmamışsa tekrar helal olsun Başkana. Boş kişilerle uğraşmaması güzel. Sizin kuyruk acınızda o zaten, kale alınmıyorsunuz ya ÇILDIRIYORSUNUZ. Hadi git, sana yazman gerekenleri söyleyeni ara. ABİ NE YAZİYİM diye sor, onun dediklerini sonra gel buraya yaz. Bakalım ne DEDİKODULAR yumurtlayacaksınız başka. Aslında size cvp bile verilmez ama.. 0
  • TK'LI 30 Kasım 2008, Pazar 20:20:37 Bilip bilmeden yorum yapmayın. Uzaktan yakından Yer İşletme ile alakası olmayanlar Başkan ile ilgili yorum yapıyor. Bu yazılanların hiç biri doğru değil. Tam tersi başkan bunlara zerre kadar önem vermeyen, kendisi ve tüm personel ile barışık, sadece ama sadece işini yapan bir kişidir, ve bunuda çok iyi yapıyor. Bu tip söylentiler tamamen istediğini elde edemeyen, bir avuç MENFAATÇİNİN uydurması ve hepsi istinasız YALAN...Yer İşletme nedir bilmeden, Hüseyin Keskin'i tanımadan nasıl oluyorda yorumda bulunabiliyorsunuz. Bizim gibi işin içinde olsanız sizde anlarsınız!!! Yer İşletmede ter döken insanlar neyin ne olduğunu biliyor, hiç boşuna uğraşmayın.2-3 yalanı dilinize dolamışsınız başka bir şey söylemiyorsunuz. 50 kere yazdık RAPORLARI okuyun diye, okuyun sonra konuşun. Okursanız BAŞARI nasıl oluyormuş görürsünüz. Biz zaten işin içinde olduğumuz için herşeyi görüyoruz. 0
  • Seyfi 30 Kasım 2008, Pazar 20:13:41 Ne diyon sen nargileci yalakası? Senin nargileci biri bir soru sorarda madara olurum diye telefonlara dahi çıkmıyormuş. Bu nasıl BAŞARI. Sen merak etme Havaş şimdi başarılıyı başarısızı size gösterir. 0
  • Seyfi 30 Kasım 2008, Pazar 19:58:11 WOLF, AĞA, GENÇ rumuzlarından sıkıldın şimdi SEYFİ mi diyorsun kendine? 0
  • seyfi 30 Kasım 2008, Pazar 19:09:44 Ayrıca, bu nargilecinin sözünden çıkmadığı Esat Erensoy da tahminimce çaycılıktan gelmiştir, çünkü dışardan bıraktığı izlenim böyle. Ayrıca bu nargileci hüsonun bogaziçiliyim diye övündüğüne bakmayın, mezun olduğu bölüm yöneticilikle alakası olmayan önemsiz bir bölüm. Hem en iyi bölümü dahi bitirse bir müslümana övünmek yakışmaz. Buraya yapılan yalaka yorumların tamamıda aynı kişiye ait fakat farlı farklı rumuz kullanıyor, çok büyük ihtimallede bunları yazan Hüseyin Keskin. 0
  • seyfi 30 Kasım 2008, Pazar 19:00:41 Çok doğru tespitlerde bulunmuşsun, tebrik ederim. Başkana çiçek göndermede neymiş yaw, adam çalışanın yanına kendisi gelir ve çalışanda "hayırlı olsun" der olur biter. Çiçek göndermede neymiş, bu ne yalakalık. Hemde göndermeyenlerin listesini duyup kin güdüyor. Bu ne kepazeliktir be. Suç bu cahillerde ve yinetici müsvettelerinde değil bunları sultanahmette nargilecilik yaparken getiripte yönetici yapanlarda. Çok yazık çok. Eh tabiii bu geçiş sürecinde kukla bir nargileci çaycı kaportacı vs. lagzımdı ve ona göre gereken yapıldı. 0
  • Balans 30 Kasım 2008, Pazar 13:51:15 Arkadaşlar Yer İşletmede herşey şu an yolunda, kimse merak etmesin. Her geçen gün daha da iyiye gidecek. Kimsenin söylenen yalanlara inandığı yok zaten, kolay gelsin Başkanım. 0
  • TK TK 30 Kasım 2008, Pazar 13:42:57 uydurulan yalanlar, atılan iftiralar, bunların hiçbirisi gerçeği değiştiremeyecek bunu böyle bilin. Kimse personelle başkan arasın giremeyecek, kimse başarılara gölge düşüremeyecek. Saygılar 0
  • TK61 30 Kasım 2008, Pazar 13:30:27 Hüseyin Keskin; herkesle diyaloğu iyi olan, herkese kapısı açık, kibirle uzaktan yakından alakası olmayan bir kişilik. Başarı dediğiniz şeyleri raporlardan takip edin. Kaç kere söyledik; TEHİR raporlarına bir göz atın, kaybolan bagaj sayısına bakın diye ama. Amaç üzüm yemek değilki bağcıyı dövmek... Yer İşletme sizin gibi bir başkanı olduğu için çok şanslı. 0
  • gerçek 30 Kasım 2008, Pazar 01:52:06 Hüseyin keskin egosu inanılmaz yüksek ,boğaziçiliyim diye kendini ve boğziçilileri üstün gören, kendine çiçek göndermeyenlere hayırlı olsun diye kin besleyen,odasının girişine kendi (saçlı) resmini koyan,o makamda sonsuz kalacağını zanneden,elle tutulur bir başarısı olmayan(bilen varsa söylesin ltf),YÖNETİMİN GEÇİŞ AŞAMASINDA KUKLA OLARAK KOYDUĞU bir karakter...O Esat erensoyun sözünden çıkmayan biri...Allah ın en sevmediği huy KİBİR dir insanda ama abide en yüksek huy ise bu malesef...Hepimiz birgün öleceğiz...Son sözüm MAKAMLAR GEÇİCİ...ORADAN İNİNCE GÖRECEKSİN YALNIZ KALACAKSIN...GURURLANMA İNSANOĞLU ELBET BİRGÜN ÖLECEKSİN.....SELAMLAR... 0
  • TK62 30 Kasım 2008, Pazar 00:13:47 SİZE hayat dolu başarılar dilerim.bu seviyesiz insanlarada cevap vermediğiniz içinde çok çok tşkler.çünkü bunlara cevap vermemek en doğrusu yem attınmı kuduruyorlar.bilginiz ve kültürünüzle bunların alayını kontrol edebilecek güç ve birikimdesiniz.ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN....saygılar 0
  • Ground Operation 29 Kasım 2008, Cumartesi 23:42:47 Dünyadaki tüm yer hizmetleri kuruluşları yaptıkları işin düzgün olduğunu; zamanında kalkışla, bagaj kaybetmemekle, personelin işini sevmesiyle anlatırlar. bunlar şimdi THY Yer işletmede varsa tabiki başarı var demektir. Bununnla ilgili söylenecek hiç bir şey yok. Operasyonda olmak öyle hariçten gazel okumakla olmuyor. Dışardan Yer İşletmeyle ilgili konuşmak kolay. Bizim içinde olanlar sizler gibi düşünmüyor. Biz Yer İşletmenin şu andaki durumundan gurur duyuyoruz. Hüseyin Bey Yer İşletmeyi iyi yönetiyor. Başarıların devamı gelecek... 0
  • TK007 29 Kasım 2008, Cumartesi 23:17:13 İsteyen istediğini söylesin, BAŞARIYA GÖLGE DÜŞÜREMEYECEKSİNİZ? 2-3 kişi laf söylüyor diye gerçek değişmez. 0
  • T.H.Y. 29 Kasım 2008, Cumartesi 23:05:45 Başarı kriteri nedir Yer İşletme için? Uçakların operasyonlarının sorunsuz olup olmadığı, zamanında kalkışlar... vs. Operasyon sorunsuz giderken başarıyı kim inkar edebilir. 0
  • TK61 29 Kasım 2008, Cumartesi 22:59:46 Ya bırakın isteyen istediğini söylesin... Bunlar her zaman olacak. Önemli olan kimin ne söylediği değil, önemli olan ortada başarı varmı yokmu? Biz başarıyı görüyoruz. Gerisi boşşş. 0
  • wolf 29 Kasım 2008, Cumartesi 02:26:20 THY is ogrenme yeri degil. isi bilenler gelmeli 0
  • wolf 29 Kasım 2008, Cumartesi 01:47:27 bu huseyini yaliya yaliya bitireceksiniz. adamin cildi tahris oldu. arada bir kremleyin yumusasin 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 23:36:50 ampuller huseyine yuru ya kulum dedi. yola devam dedi. thy deniz yiyelim dedi. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 23:34:39 roman gibi adi basari. nargilecilikten. thy de yer isletme baskanligina. iki yillik tecrubeyle 4 yil tecrube gerektiren form 4 al. yilin romani. siz asil ne menfaatiniz var onu soyleyin. yalakalar. huseyinler istifaaa 0
  • koyumavi 28 Kasım 2008, Cuma 23:33:09 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 23:30:05 agzini once sen actin form 4 le. yazdiklarini unutma. bu huseyin gider sizde ac kalirsiniz. huseyinler istifa 0
  • yüksekliktutkusu 28 Kasım 2008, Cuma 23:28:08 başarıyı hazmedemeyenlerle daha bir anlam kazanan olgudur 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 23:27:04 buralarda bağırıp duracaksın kardeşim. Gel kabul et başarıyı. 0
  • genç 28 Kasım 2008, Cuma 23:25:46 senin bu hüseyinin marpucu ile ne alakan var, doladın diline düşürmüyorsun. söylede bilelim... 0
  • TK 53 28 Kasım 2008, Cuma 23:25:36 4 yıllık tecrübeyi iki yıla sığdırarak. Belki sen bilmezsin ama,2 yıl tecrübe için çok uzun süredir çocuğum.Hüseyin Bey yaptığı hizmetlerle, tüm otoriteler tarafından takdir edildi. Ve sonuç. Form4=2 sene. 0
  • TK 53 28 Kasım 2008, Cuma 23:23:10 Sende bir gün yola geleceksin. Başarılı insanları seviyesizce eleştire eleştire, başarıyı hazmetmeyi öğreneceksin. 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 23:21:11 İnan acıdım sana.Bir kişinin başarısına bu kadar içlenilirmi 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 23:19:40 vak vak la geçer 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 23:17:51 Sen nargileye daha düşkün görünüyorsun. Bir haftadır marpucu ağzından düşürmedin 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 23:16:22 ıssız yerdesin sanırım. rahatça bağırabiliyorsun): 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 22:59:39 nargilenin marpucunu huseyinden mi aliyorsun. bunun icin yalakaliga gerek yok. ben sana marpuc veririm 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 22:54:46 nargilecilikten yer isletme baskanligina. roman gibi. huseyin istifa 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 22:53:44 form 4 u 2 yil tecrubeyle nasil aldin. istifaaa 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 22:52:41 huseyin istifaaaaa 0
  • TK 53 28 Kasım 2008, Cuma 22:39:24 Sen hayatında hiç kimseyi yada kendini bir yerlere getirme şansına sahip oldunmu ki, bilgisiyle, becerisiyle, insanlığıyla, duruşuyla, personeline karşı olan saygı ve sevgisiyle hak ettiği konuma gelen Hüseyin Keskin'in istifasına neden olabileceksin.Sen gerçekten kendini dev aynasında görüyorsun. gerçeklere dön çocuğum. Gör.... hayat bu .... Kısa..... Hayalle geçirilebilecek kadar uzun değil 0
  • tk53 28 Kasım 2008, Cuma 22:35:14 Biliyorum çok mutlusun. Gerçek hayatta konuşamayacağın , tartışamayacağın kişiler hakkında yaorum yazabiliyor, karşılık verebiliyorsun. Biliyorum, bu senin için bulunmaz bir nimet. Ama biraz daha seviyeli ol. Biraz daha araştıurıpta konuş. Biliyorum bunlar senin için çok zor şeyler ama, bir dene gözüm 0
  • TK007 28 Kasım 2008, Cuma 21:48:33 Hüseyin Bey, canla başla çalışıp iyi işler çıkarıyorsunuz. Bunu Yer İşletmede çalışan, Yer İşletmeyi bilen herkes görüyor. Kolay gelsin 0
  • TK TK 28 Kasım 2008, Cuma 21:44:51 WOLF, ben sana göndereyim,sen nasıl değerlendireceğini bilirsin artık. 0
  • Boarding 28 Kasım 2008, Cuma 21:38:28 Yapılması gereken başarılara sevinmek. Başarılı başkana saygı duymak... 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 21:29:42 huseyin abi benim nargileci arkadas hala soruyo. huseyin form 4 u nerden aldi. bende alacam diyor. 0
  • TK61 28 Kasım 2008, Cuma 21:26:58 İşini iyi yapan övgüyü hak eder. Çok iyi gidiyorsunuz, Başarılar Hüseyin Bey. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 21:26:32 sen once kendi yanlisini gor. ben dogrulari ogreneli cok oldu. size de huseyine de ogretecegim burada. dogru olan. huseyinin haketmedigi yerden gitmesi. istifa etmesi. dogru olan huseyin yalakaligi yapmamak. dogru olan yukarida haberi okudugunda uzulmek 0
  • Kerozen 28 Kasım 2008, Cuma 21:23:42 Apronda uçakları biz kaldırıyoruz, operasyonu biz yürütüyoruz. İşlerin nasıl gittiğini bizden daha iyi bilen olmaz. Herşey iyi gidiyor. Herşey iyi gittikçe bizler dahada mutlu oluyoruz. Başarılar Hüseyin Bey... 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 21:22:14 nargileci huseyin istifa. 0
  • T.H.Y. 28 Kasım 2008, Cuma 21:20:27 Türiyenin Bayrak taşıyıcı havayolu olan THY de ki başarılar çalışanlar olarak hepimizi mutlu ediyor. Belliki Hüseyin Bey de İşletmede iyi işler çıkartıyor. işini hakkıyla yapan herkese slm. 0
  • TK'LI 28 Kasım 2008, Cuma 21:13:01 Hüseyin Bey, daha yapılacak çok iş var. Bu kadar sıra sürede kimsenin yapamadığı işlerçıkardınız. Devamı da eminim gelecektir. BAŞARILAR 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 20:11:56 Ne olduğunu kendin ortaya koyuyorsun.Hiç tanımadığın bir kişi hakkında gıybet yapıyor, ama bir taraftanda kutsal değer savunuculuğuna soyunuyorsun. Gerçi gençsin. Daha önünde yıllar var.Bneden sana tavsiye ikilemde kalma. Ya doğru bir insan ol, yada doğruların yanında olduğunu göstemek zorunda olma 0
  • Genç 28 Kasım 2008, Cuma 19:31:17 sanırım airporthaber seni adam yerine koymuyor :) 0
  • Genç 28 Kasım 2008, Cuma 19:30:06 Benim wolf ile bir alakam yok. O başka kişi. Wolf kardeş sen bu namaz, kıble vs işlerini fazla karıştırma, iş başka bunlar başka, yapana da yapmayana da saygı duyalım, hem bunlar kişilerin özel hayatı ve başka birini ilgilendirmez. biz ancak kişileri yaptığı iş ve başarılarına göre değerlendirebiliriz. ben bu hüsoyu hayatımda hiç görmedim, ben sadece yönetmeliklere uyulmamasını eleştirdim ve yalakaları yazdıkları yorumlarla zorla beni tartışmaya çektiler. 0
  • Apron 28 Kasım 2008, Cuma 19:29:02 Apronda her şey yolunda, her şey 4*4 lük şu anda... 0
  • TK TK 28 Kasım 2008, Cuma 19:23:42 Yorumlarım neden yayınlanmıyor merak ediyorum!!! 0
  • TK TK 28 Kasım 2008, Cuma 19:20:26 O parmakla gösterildiğini söylediğin THY şimdi başarılarıyla dünyaya PARMAK ISIRTTIRIYOR... 0
  • TK61 28 Kasım 2008, Cuma 19:18:50 TEHİR RAPOR larından daha iyi belge mi olur? En az bagaj kaybeden 2. havayolu olmaktan daha iyi ispat mı var? Ama kimi göz görmek içindir, kimi göz sadece bakmak içindir... Gerçeği gören arkadaşlara slm... Bırakın görmek istemeyen sadece bakmaya devam etsin!!! 0
  • TK007 28 Kasım 2008, Cuma 19:13:00 THY de çalışmıyorum diyorsun, Hüseyin KESKİN i tanımam diyorsun, hiç görmedim diyorsun ama ortada dolanan yalanlara MAL BULMUŞ MAĞRİB gibi atlıyosun. En az 10 kere yazıldı araba olayı, çiçek olayı ve diğer tüm hikayeker YALAAANNNNNNNN!!! Bunların hepsi gemisini yürütmek isteyipte yürütemeyenlerin uydurduğu yalanlar... Ben biliyorum, ama yok maksat doğruyu bumak değilki. 0
  • Genç 28 Kasım 2008, Cuma 19:11:27 Bu nargileci hüsonun tek başarısı şudur; yer işletmeyi yalaka pazarına çevirmiş. İspatı mı? İşte buradaki topu topu 1-2 yalakanın evirip çevirip hüseyini uçurması. yaw hem adam matematik bölümü mezunu, kariyerinide nargilecilik üzerine yapmış, ne anlamış havacılıktan, yönetimden, işletmeden. Torpille geldiği thy den gitsin bakalım nereye kadar gidebilir??? 0
  • TK61 28 Kasım 2008, Cuma 19:08:50 10.000 sayfa yazmak gereksede BAŞARI yı yazmaya devam edeceğim. Yıllarca bekledik, bulmuşken yazacağız tabi... 0
  • TK TK 28 Kasım 2008, Cuma 19:06:35 İşi bilen, işini iyi yapan ADAM GİBİ ADAMLAR yönetiyor. Sizede ancak dışarıdan gazel okumak kalıyor. VIZILDAMAYA devam edin!!! 0
  • TK TK 28 Kasım 2008, Cuma 19:04:35 HEE wolf başka bir rumuzla devam edecekmiş!!! Napcan? AĞA yımı kullancan yoksa GENÇ imi? HA bide Feramuzun vardı dimi? GENÇ WOLF AĞA 0
  • Ne diyeyim 28 Kasım 2008, Cuma 15:51:28 Bir zamanlar parmakla gösterilen güzide kuruluşu şimdi kimler yönetiyor. Vah Vah Vah. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 15:18:13 Buradan ulkesini THY i dogrulugu durustlugu seven tum insanlara sesleniyorum. haksizlikla, kural tanimayarak yetersiz bir adamin thy yer isletmeye getirilmesini hazmedemiyorsaniz, cevap hakkiniz icin benim rumuzumu kullanabilirsiniz. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 14:56:55 1000 sayfa da olsa. buraya yazacam. hepinizle basederim ben. birakmayacam bu isin pesini. hic bir cikarim menfaatim de yok sizin gibi. thy ile de ilgim yok. yuregim kurallarin durustlugun yaninda. thy gibi guzide bir kurulusun. isi bilmezlere bu kadar pervasizca peskes cekilmesini hazmedemiyorum. sizin dustugunuz panik de beni cok eglendiriyor. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 14:52:05 burada insani iftirayla suclamak, racon kesmekle suclamak, yureksiz demek kolay di mi. 56 sayfadir bunu diyorsunuz zaten. mazlum rolu oynayip. insanlari haksizca suclama aliskanligi sizde. bende degil. haksizca ampuller tarafindan haketmedigi yere getirilen yetersiz bir adami. ampul diye 56 sayfadir hic bir gecerli aciklama yapmadan savunmak sizde. sonra mazlum ayaklari. birakin bunlari. 0
  • gerçek 28 Kasım 2008, Cuma 14:40:39 ne güzel dimi. Burada iftira atmak, racon kesmek. Ah gerçek hayatta da bunu yapabilecek yürek olsa sende. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 14:37:02 abi benim nargileci bi tanidik var. o da form 4 alacakmis. huseyin abi nasil aldi diye soruyo abi. ne diyim 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 14:35:04 huseyin abi seninkiler hala bos konusuyo abi. eger 5 sene havacilik deneyimin olsaydi, bunlar seni ermis bile yapardi abi. ama nargilecilik havacilik sinifina girmiyor abi. ucakta temizlik falan yapsaydin bari abi. o kadar nargilecilik yapacagina. 0
  • TK61 28 Kasım 2008, Cuma 14:16:04 Arkadaşlar başarı belgesi mi arıyorsun; TEHİR RAPORLARINA bakın. Geçmişte nasılmış şimdi nasıl... Zamanında kalkış günden güne artıyor... 0
  • tk53 28 Kasım 2008, Cuma 14:01:40 Hüseyin beyin yeterli eğitimi aldığını söylemek yeterlidir bu konuda. Onun için bu tip sorularınız kayda değer değil. başarı nedir sizce. Personelin (sizin gibi yüzüne gülüp arkadan laf edenler hariç) memnuniyeti başarı değilmidir. tarihinin en yoğun yaz sezonunu geçiren THY de kayda değer bir rotar ve aksamanın olmaması başarı değilmidir. Diğer kurumlarla olan ilişkilerin dik durup diklenmemek prensibine dayalı olarak her geçen gün olgunlaşması başarı değilmidir..Siz hayatınızda yemek yiyip yediğini aktarmaktan başka yaptığınız bir işi söyleyebilirmisiniz. (Birde insanlar hakkında bilmeden,öğrenmeden dedikodu yapmak--asli göreviniz) 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 12:10:41 huseyin abi basaridan basariya kosuyomussun ya. bi tanesini soylede bilelim. bir de lutfen aldigin egitimi nerde aldin. 5 yillik deneyimi nerede gecirdin abi. seni savunanlar zor durumda kaliyo abi. bi sey yazamiyolar hep ayni seyi geveliyolar. huseyin abi cok basarili huseyin abiyle ucuyoruz falan. yani zayif kaliyo. abi bu arada form 4 u nasil aldin? aramizda kalacak hisst 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 11:48:16 abi olmayacak sadece bu sitede yetersizligine ait iki haber var. herkes duymus abi seni. sen istifa et abi. 0
  • GERÇEK 28 Kasım 2008, Cuma 10:47:44 HÜSEYİN HAKKINDA BİLMEDEN YORUM YAPAN ÇOK VAR.. BU ADAMIN NE BAŞARISI OLMUŞ ANALAYABİLMİŞ DEĞİLİZ.. HERŞEY GÜN GEÇTİKÇE DAHA DA KÖTÜ.. BİLAL EKŞİ VE KEMAL OKUTAN DÖNEMİNDE BİR ÜRETİM VE İŞ VARDI.. ŞİMDİ İSE TEHDİTLERLE İŞ YÜRÜYOR..GÖZÜNÜZÜ AÇIN VE YALANLARA İNANMAYIN. KESKİNİN İŞLE İLGİLİ HİÇ BİR BECERİSİ YOKTUR..BÖYLE BİLİNE... 0
  • Yüksekten Uçan 28 Kasım 2008, Cuma 10:39:43 Yer İşletmeyi bukadar iyi idare eden bir başkan her türlü övgüyü hakediyordur. Bu kadar başarılı bir başkana da belge verilir elbet. 0
  • GERÇEK 28 Kasım 2008, Cuma 10:38:57 20 GÜNDE CHECK-İN PERSONELİNE EĞİTİM VERMENİN İŞ İÇİN YETERLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNEN ZİHNİYET HERYERDE.THY NİN 22 İLİNİ HAVAŞ ÇELEBİYE VERDİLER DEDİĞİN GİBİ 20 GÜN EĞİTİM YETERLİ OLSAYDI ,ADAMLAR ŞİMDİ SÜPER OLURLARDI. 3 AY GEÇMESİNE RAĞMEN HAVAŞ VE ÇELEBİNİN BECERİKSİZ PERSONELİ YÜZÜNDEN TAŞRADA UÇAKLAR HALA GEÇ KALKIYOR VE ÖZVERİLİ THY PERSONELİ YARDIMIYLA AYAKTA DURUYORLAR..BEYLER CEHALETİNİZİ ORTAYA KOYMAYIN BARİ... 0
  • tk53 28 Kasım 2008, Cuma 09:14:02 Hüseyin Bey'in başarılarını takip edip, ona belge vermeyecek dünyada hiç bir kurum ve kuruluş göremiyorum 0
  • TK61 28 Kasım 2008, Cuma 08:54:50 Bırakın istediklerini söylesinler. Herkes olanı biteni, er İşletmenin durumunu biliyor. Öyle işler çıkıyor Yer İşletmedenki akılları durdu. Biraz objektif olabilen zaten Hüseyin Bey'in hakkını veriyor. Yapılanlar yapılacakların teminatıdır. 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 08:08:47 yıllarca yaptığı iş bu olmuştur. Karşı tarafın saygı duyduğu kişi ve kavramlara laf et, onu çileden çıkar. Bununda karşılığıda olmuyordu çünkü. Sen ve senin gibilerin içinde saygı duyulacak bir kişilik ve saygı duyduğunuz bir kavram yok. Yani karşı taraf sizin neyinize laf desin. Neden sizi adam yerine koysun. 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 08:03:07 sen hakikaten içlenmişsin 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 08:01:55 Senin ne kuyruk acın varmış böyle. Döktürüyorsun. Etmediğin hakaret kalmadı. Doğru söyle, bu şekilde yazman için, toplanan aidatların yüzde kaç hissesi senin 0
  • lazkaptan 28 Kasım 2008, Cuma 07:54:02 Sanki uçakta başından geçenleri anlatıyor gibisin 0
  • tk53 28 Kasım 2008, Cuma 07:50:45 Boşverin ruhsatı falan. Kişi yeterlimi, yeterli değilmi, başarılımı değilmi ona bakın. Şu anda THY tarihinin en başarılı günlerini yaşıyor. Sayın Hüseyin Keskin ve diğer yöneticilerimizle birlikte dahada başarılı günler yakındır 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 02:27:16 yani birilerinin elektrigi kesip ampulleri degistirmesinin zamanı geldi. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 02:25:34 yani soyle bir durum var elektrigi bilinc akıl yonlendirir. yani ortak fayda icin sadece mutfak ampulunun yanmasi gerekirken. ampuller elektrigi kontrol etmeye basladilar. yani senin isine yaramasada yemek yerken mutfak yerine tuvaletin ışıgı yanıyor. yerse. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 02:20:31 meraklı hosgeldin. yasal olur mu hic. elbette yasal degil. adamin birak 5 senelik tecrubesi hic tecrubesi yok. ampul abileri birilerini magdur ederek huseyin abiyi yasal olmayan bir sekilde oraya getirdi. shgm once kabul etmedi. yukardaki yonetmelige aykiri gordugu icin. ama simdi kabul etti degisen ne diye sorarsan. hangi bazda diye de sorman lazim. dolar veya euro bazinda degisen bir seyler olmuski, kabul ettiler. haa bu da yasal degil ama dersen, sen harbiden uzaydami yasiyosun. ampuller artik elektrigi kontrol ediyo. uyuyo musun. 0
  • Meraklı 28 Kasım 2008, Cuma 01:08:42 Peki bu ruhsat yönetmeliğe aykırı verilmişse illegal değilmidir? Airport haber bu haberin takipcisi olacakmıdır? Bu ruhsatı verenler hakkında ne gibi yasal işlem yapılmıştır veya yapılacaktır? 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 00:40:43 abi bide fettullah abi icin simdiden en buyuk ucagimizi ayarlasak diyorum. yakinda yurda donebilirde. bir de abi ozel ricam hosteslerin hepsi erkek olsun. hani bos ucak. bi fettullah abi. kaptanda nikah kiyabiliyo ya abi. dordune de atlamasin diyorum. yani bizce mahsuru yok da. bu kafirler dedikodu yapar diye yani. sen bi hazirlik yap abi. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 00:32:57 abi su ucaklarda haremlik selamlik isini ihmal etme. gunaha giriyoz bak. istemeden oluyo. gerci bi taciz yaparsak. bilirkişi de adli tıp ta bizde ama olsun. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 00:23:04 ampulumun baskani 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 00:19:33 ne basarisi hangi basari daha yeni geldin dun imza yetkini aldin bi basari varsa ki yok. senden onceki senin yuzunden isinden olan garibanlara aittir. insan utanir istifa eder. yukarida yazanlar bile istifa nedeni. 0
  • DJ 28 Kasım 2008, Cuma 00:16:03 ESAT abisi yardımcı olmuştur.yer işletmede herkes ondan geçiyor ya.. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 00:12:35 elimde kendime saygim var. baska hic bir seyim yok. yani sizin gibi arkamda thy yok. huseyin abi yok diger ampuller ve yalakalar yok. ama sana yeter. sen huseyin abi giderse ac kalirsin. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 00:05:20 yaw huseyin abi bi bilgisayar programimi buldun. senle ilgili olumsuz haberlerin ustune, hemen anli sanli basarili huseyin diye cevap geliyo. bu yalakaliklada olacak is degil. 0
  • wolf 28 Kasım 2008, Cuma 00:02:49 huseyin abi hangi basariya imza attinda yeni basarilara kosuyon anlamadim. zaten dune kadar imza yetkin yoktu. abi ne kadar verdin. bende form 4 alacam da. 0
  • turkuaz 27 Kasım 2008, Perşembe 23:56:59 THY sizden başarılarınızın devamını bekliyor. Allah yardımcınız olsun başkanım 0
  • TK 53 27 Kasım 2008, Perşembe 23:54:47 Şu an THY nı yöneten Yönetime, nice başarılara imza atan güzide insanlara olmayacak şeyleri söylediniz. Ama güneş balçıkla sıvanmaz. THY yönetimi ve Sayın Hüseyin Keskin, süregelen başarılarının devamını getirecek ve kriz ortamında bile gerek yolcu sayısını, gerek karını, gerek doluluk oranını arttıran THY ni daha iyi yerlere getirecektir.İnadına çalışma, inadına başarı 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 23:43:59 Airport haber dedikodu gazetesi değil, havacılık gazetesi.. Seni dikkate almaz. 0
  • turkuaz 27 Kasım 2008, Perşembe 23:41:44 Boşuna çığlık atmayın.Yer İşletme Hüseyin Bey in derin bilgi ve tecrübesiyle, daha uzun yıllar yeni başarılara imza atacaktır 0
  • TK53 27 Kasım 2008, Perşembe 23:39:45 Hüseyin Bey ve yanındakilerin elinde THY var. Senin elinde ne var gözüm. 0
  • TK 53 27 Kasım 2008, Perşembe 23:37:53 sen kendi derdine yan. Benim öyle bir derdim yok Allah'a şükür.Ben yer işletmede olmayan ama Yer İşletmede Hüseyin Bey'in başarılarıyla gurur duyan bir çalışanım. Böylece bunlarda kahkahanın kapağı olsun 0
  • TK 53 27 Kasım 2008, Perşembe 23:35:16 Sana söyleyecek söz yok. Sana verilecek ceza, Hüseyin Keskin yönetimindeki yer işletmenin başarısıdır. 0
  • Boarding 27 Kasım 2008, Perşembe 23:30:08 Hüseyin Bey, siz aynen devam edin. Başarılı oldukça devamı geliyor. Yer İşletmede daha çok başarılı olacaksınız. Daha imza atacağınız bir çok proje sizi bekliyor. Kolay gelsin... 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:29:08 bunlar kendilerini huseyin abilerine satmislar. THY i tabi satarlar. ne bekliyorsunuz ki 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:27:24 Yalakalarini da yaninda gotur. birakin milletin parasini devletin ucagini riske atmayin. 0
  • Flas Flas Flas 27 Kasım 2008, Perşembe 23:26:04 Yarın bu saatlerde dananın kuyrugu kopup, Yer isletme Huseyin gibiler tarafından bir baska sirkete satıldıgında, burada yorum yapan herkes ıkı ay sonra ne kadar maasa calısacagını gorecek. O zaman bakalım bu yorumları yapabilecekmisiniz. Hepinizi YARIN satıyorlar haberiniz olsun, belki biz alırsak sizede birseyler yaparız bu arada. TK 61 TK 53 ve digerleri caycı olurmusunuz... hahahaha... AAA bu arada Anadolu Jet de Albayraklara satıldı.. satır arasında bu bilgiyi de vereyim belki Airport haber haber yapar...flas flas flas 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:26:03 THY egitimsiz deneyimsiz bilgisiz nargilecinin elinde. haber oyle diyor. yukarida yaziyor 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:24:41 git oradan egitimsiz nargileci 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:23:35 huseyin istifaaaaa 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 23:23:17 Bizler başarının peşindeyiz. Başarı gelmişken git mi diyeceğiz? Tabiki hayır. Daha fazlası için çalışacağız. Tabiki başkanımızla beraber. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 23:19:12 Dünyanın her yerinde başarılının arkasından gidilir. Hüseyin Keskin başarılıdır, dolayısıyla personeli onu takip ediyor. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 23:17:00 Yer İşletmedeki başarıları duymaya devam edeceksiniz. Hemde her geçen gün artarak devam edecek... Daha büyük işler başarılacak çünkü... 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:16:35 o cildiracak dedigin durust insanlar bir fikri savunuyor. haketmeyen haketmedigi yere gelemez hak etmeden form 4 30 30 alamaz diyor. sen ne savunuyorsun. onu soyle yalaka. neyi savunuyorsun. ampul kardesligini mi. biz biliyoruz da senin agzindan duyalim. 0
  • Apron 27 Kasım 2008, Perşembe 23:14:09 Yazık... 3-5 tane çürük elma olacak... Yer işletme kanatlandı uçuyor, siz hala kafanızı kumdan çıkarmıyorsunuz. 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:13:25 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • kurt 27 Kasım 2008, Perşembe 23:10:40 yalaka pazarına çevirdiniz şu şirketi be. ne menfaatiniz oldu da cigercinin peşinde koşan kedi gibi tutturdunuz bir hüseyinde hüseyin diye bırakmıyorsunuz hüseyinin kuyrugunu. 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 23:08:53 Size de bu tip yorumlar yakışırdı. Yazık sana A340... Savunacak fikri olmayan saldırganlaşırmış. Normal. Yer İşletme başarılı oldukça siz çıldıracaksınız. Siz daha çok çıldırırsınız, hazırlıklı olun bari... 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 23:03:53 A340 ne guzel demissin agzina saglik. 0
  • kurt 27 Kasım 2008, Perşembe 23:03:00 eğer hüseyin keskin buraya normal bir yer işletme çalışanının agzından kendisi yazı yazıyor ve kendini övüyorsa dünyanın en kalitesiz insanıdır. başka bişey demiyorum. 0
  • a340 27 Kasım 2008, Perşembe 22:59:37 bütün yalakarının ve bu nargilecinin burnuna it ossura, yeter bıktık artık ... 0
  • Gerçek 27 Kasım 2008, Perşembe 22:57:23 Yorumlarınızda hep nargileyniş, arabayla girmek istemiş gibi kulaktan dolma şeyler söylüyorsunuz. Yapmayın beyler. Bunlar tamamen yalan. Çekemeyenlerin, başarıyı baltalamak isteyenlerin uydurmaları. Diyorsunuzki başarı nerde? Yer işletmedekilerle konuşun, yayınlanan raporları inceleyin, göreceksiniz. Görülmemesi mümkün değil... 0
  • RÜZGAR 27 Kasım 2008, Perşembe 22:51:50 Hüseyin Keskin'i Kemal Okutan ile karşılaştırmak büyük hata. Yer İşletme o dönemleri çok gerilerde bıraktı. Artık devir iş , iş üretme dönemi. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 22:47:23 Başarı mı istiyorsunuz? Tehir raporlarını okuyun, tehirlerdeki azalmaları görün. Bu bile yeter. 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 22:43:20 abi istifa ettin mi. yakismiyon oraya be abi. birak orayi. egitimli deneyimli bir arkadas gelsin. bak herkesi memnun etmekle yer isletme yurumez. bu yalakalari calistiracan. bunlar hep yatmak ister. zaten hep buradalar ne zaman calisiyo bunlar. sen git nargile sar abi. oraya saglam birisi gelse su an yer isletme sikintisi cozulur. sikinti yok diyorsan haberlere bak abi. burada yaziyo zaten. form 4 u odana astin mi abi. sevgiler abi 0
  • Rumuzsuz 27 Kasım 2008, Perşembe 22:30:21 Vaybe...en fazla yorum bu habere yapıldı herhalde..33 sayfa şu anda...Beyler ..görüyorum ki Hüseyinciler ve anti Hüseyinciler olarak yorumlar...konunun özüne bakalım..kurallar uyulmak için konulur..eğer bir kere delinmekle birşey olmaz deniyorsa burası eski teksas olur..gerçi ne yazıkki kuralı kimin deldiği de önemli bu memlekette ahh Atatürküm ahhhhh...yazık... 0
  • turkuaz 27 Kasım 2008, Perşembe 22:30:11 THY ve Türk Milletine yaşattığın başarılar için teşekkürler 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 22:28:29 Umduğunu bulamazsın. Yazık olur gençliğine 0
  • hodrimeydan 27 Kasım 2008, Perşembe 22:04:24 Tartışılmayacak tek konu, Sayın Hüseyin Keskinin gösterdiği başarıdır 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 22:03:44 sen ismini yaz bak ben seni nasıl buluyorum, tabi yazabilirsen. 0
  • turkuaz 27 Kasım 2008, Perşembe 22:02:44 Siz konuşun , dedikodu üretin beyler.Yer İşletme Başarılı başkan ve personeliyle yeni başarılara imza atacaktır. 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 21:59:58 yorumun süzgeçe takılmış. Kendini anlatmışsın sanırım 0
  • Feramuz 27 Kasım 2008, Perşembe 21:59:54 bu nargilecinin yerinde olmaktansa yerin dibine girmeyi tercih ederdim inanın. daha hala o koltukta oturuyor. nefis yok nefis. kendi rezil oldu thy yide rezil ediyor. 0
  • POYRAZ 27 Kasım 2008, Perşembe 21:58:46 Hala alışamadınız. Yıllar geçti hala başarıyı ve başarılı kişileri hazmetmeyi başaramadınız. Sayın Hüseyin keskin, bilgisiyle, becerisiyle, o koltuğu THY tarihinde en iyi dolduran kişi. En başarılı başkan oluşuda doğal bir sonuç . Lütfen elleriniz kaldırın ve alkışlayın. 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 21:57:47 sizi gidi yalakalar sizi, hemen nasılda kuyruğunuza basılınca kuduruyorsunuz. daha önce çalıştığı yerleri söyleyemediniz bari şu nargileci hüseyinin yer işletmede yaptığı başarılardan birkaç tane elle tutulur somut örnek verinde görelim. neymiş efendim başarısı herkesle muhabbeti iyiymiş, eh tabi iyi olur (ki eğer doğruysa) o kadar sene nargilecilik tecrübesi var. başka ne yapmış; başkan olunca kendisine çiçek getirmeyenleri fişlemiş. eh başka ne yapmış; her bir yalakaya bir TK numarası vermiş ve kendisini eleştirenlere karşı verdikleri cevaplara ve yalakalıklara göre performans değerlendirmesi yapmış. başka; telefonlara çıkmıyormuş. aferim aferim. 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 21:50:57 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 21:35:55 Haddini bil, hayatta bir baltaya sap olamadın diye herkesi kendin sanma!!! 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 21:34:20 Sn Kemal okutan beyfendiyi de gördü bu THY A.O. Ya bu uçak firankfurttan gelmedimi baksana diyen bir yer işl bşk nını. Troya sistemini bilmeyen, bırak troyayı bilgisayarı zor kulananan birini de gördü bu şirket heyhat allahım ya. Ya beyler siz SHY 6A, Jar Ops-1, ve diğer gereklilikleri iyice okuyun sonra bu arena da konuşun. İYİ BİR ATASÖZÜ İLE BİTİRİYORUM ....! BİR KONU HK UZUN UZADIYA BİR ŞEYLER KONUŞAN KİŞİLER O KONUNUN ASLA ERBABI DEĞİLLERDİR. ÖPÜLDÜNÜZ BEYLER...! Siz ancak İstanbul Ulaşım A.Ş ye uyarsınız. 0
  • TK007 27 Kasım 2008, Perşembe 21:28:43 Başarıya alıştık artık, bundan sonra kimse tutamaz Yer İşletmeyi... 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 21:27:01 Bu kadar insan başarıyı görüyor, görmeyen 3-5 kişi olacaktır. Yapacak bi şey yok. Gelinen son nokta bu değil, dahada başarılı olacağız. 0
  • Bir Bilen 27 Kasım 2008, Perşembe 21:23:12 Bugüne kadar bir çok kişi Yer İşletme Başkanlığı yaptı THY de. Ama bugüne kadar bu kadar kısa sürede bu kadar başarıyı gösteren olmadı. Ama eminim daha büyük başarılar gelecektir... Çalışmaya devam. Yer İşletme sizin başkannlığınızda başarıdan başarıya UÇACAK. 0
  • Feramuz 27 Kasım 2008, Perşembe 21:22:10 boşboğaz yalakaların hepsini cehenmeme atmışlar, hepside "bizim ev burdan sıcak" demiş. size de nargileci hüseyine de ... kesin sesinizi artık, çok sıkmaya başladınız. sizinle aynı şirkette çalışmak utanç verici. 0
  • EXAKLİ 27 Kasım 2008, Perşembe 21:21:38 EĞER biraz adamsan benle gel yüzyüze görüşelim istediğn yerde her zaman . 0
  • Apron 27 Kasım 2008, Perşembe 21:12:54 Apronda çalışmak artık daha güzel, daha zevkli. 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 21:12:27 Bire nargileci, bu kadar haberden ve bu kadar eleştiriden sonra sende hiç karakter yok mu da hala o koltukta oturuyorsun!!!. Yazık yazık çok yazık. Kendin rezil olacağın kadar oldun bari ne THY ‘yi ne de SHGM ‘yi daha fazla rezil etmeden çek git. Artık sıktın. Seninde yalakalarınında canı cehenneme. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 21:11:36 BEYLER BU MAKAMA YAKIŞMAYAN VE AYRICA HAK ETMEYEN BİRİ İÇİN UZUN SÖZE GEREK YOK. 3 SENE SONRA GÖRÜŞELİM LTF. TABİİ 3 SENE SONRA BU TAKIMI YERİNDE BULABİLİRSEK. THY A.O BU İNSANLARIN ELİNDE GÖRMEK ZATEN FAZLASIYLA ÜZÜCÜ. UZUN SÖZE GEREK YOK. İYİ AKŞAMLAR BEYLER SİZE 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 21:11:01 bu kazmalar 2 haftada öğrenilecek işi 2 senede öğrenmişlerse yine başarı sayılır. birde itiraf ediyorlar. eferim eferim. 2 senede B kapısından özel araçla girilmeyeceğini öğrenebildinizmi bari. 0
  • Exakli 27 Kasım 2008, Perşembe 21:09:38 sevgili arkadaşlar eteklerinizdeki taşları döküyorsunuz ama batıyorsunuz ...hep aynı şeyler başka bişey bilmiyormusunuz..bide yeni şeyler üretseniz bildiğiniz tekşey yalaka başka bişey yokmu sizin tek bildiğniz bu çünkü siz edp haya nedir bilmezsiniz... 0
  • Apron 27 Kasım 2008, Perşembe 21:08:41 Yer İşletmede başarının kapısı artık ardına kadar açık. BAŞARI merdivenleri tek tek çıkılacak. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 21:01:15 2 YILDA BU İŞİ ÖĞRENDİYSEN GİT KENDİNİ ÖLDÜR BENCE DOSTUM YA DA IQ NU ÖLÇTÜRT 0
  • ağa 27 Kasım 2008, Perşembe 21:00:15 kim B kapısına dayayıp "açın çabuk kapıları ben buraya müdür atandım" diyerek içeri girmeye çalışmaz. bu olay thy tarihinde yaşanan en traji komik olaydır. adam gümrüklü bölgeyi işlettiği nargile cafenin bahçesi zannetmiş herhalde. sen kalk güneydoğudan gel, sultanahmette nargile cafe işlet daha sonrada thy ye başkan ol. valla pes. bu hüseyin kesin at tımarıda yapmıştır. neden mi? çünkü bu yalakaların arpasını iyi veriyor. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 20:59:42 nesi hakaret ya yazdığım görüşün pes doğrusu, taraflı yayıncılık yapma canım kardeşim. Hakaret felan yok yazdıklarımda 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 20:59:06 Bazılarının 20 yılda öğrenemediğini 2 yılda öğrenip başarıya dönüştürmek suçmu? Eğer hızlı öğrenmek, çabuk kavramak suçmu? Buna sadece saygı duyulur!!! 0
  • Exakli 27 Kasım 2008, Perşembe 20:57:24 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 20:55:28 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 20:54:57 BAŞKANA BAK BAŞKANA MAŞALLAH YA. NE MARİFETLERİ VARMIŞ MEĞERSE. TRANSİT YOLCULAR İÇİN İZMİR UÇAĞINI 1 SAAT BEKLETİP ÖZÜR BİLE DİLEMEYEN THY NIN SAYGILI TAKIMININ BAŞINDAKİ KİŞİ BRAVO AYAKTA ALKIŞLAMAK LAZIM SENİ YOLCUNUZA VERDİĞİN DEĞERDEN DOLAYI 0
  • Apron 27 Kasım 2008, Perşembe 20:54:19 GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ!!! Hiç boşuna uğraşmayın... E haliyle BAŞARIDA BALÇIKLA SIVANMAZ!!! Başarılar Hüsyin Bey. 0
  • gözlemci 27 Kasım 2008, Perşembe 20:51:18 yazılan yorumları görünce gerçekten tanımak istedim beyefendiyi. yalnız asıl sorun beyefendinin iyi-kötü olması değil. bu kurallar çok önceden belli değil mi? kuralların herkese tarafsız bir şekilde uygulanması gerekmez mi? işini gerçektende iyi yapabilir ama 5 yıl çalışma şartı niye var o zaman?? hukuk devletinin gereği kuralların bilinir ve uygulanır olmasıdır. beyefendi şartları taşıdığı zaman işe başlamalı.. 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 20:50:26 Başarıyı kabullenemeyenler, görmezden gelenler, gizlemeye çalışanlar her zaman vardı, olmaya devam edecek. Ama unutmayın tarih DÜNYA DÖNÜYOR diyenleri hatırlıyor, onu idama mahkum edenleri ise kimse bilmiyor. Gerçekleri kimse saklayamaz. Gerçekmi ne? BAŞARI... Kimse başarıyı saklayamaz, gizleyemez... Ama ŞIMARMAK yok :) , daha büyük BAŞARILAR Yer İşletmeyi bekliyor. Uçmaya devam... 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 20:50:06 Temel: Sen bu yer işletmeyi yapabilir misin Hüso? Yer işletmeyi ayrı şirket yapıyoruz, bu süreçte hiçbir işe karışmayan ve hiçbir işten anlamayan bir adam lağzım bize. Hüseyin: Yaparım tabii abi yaparım, ben senelerce sultanahette nargile cafe işletmiş adamım. Bir yer işletmeyimi işletemeyecem. Temel: Aferim sana, hadi göreyim seni. Hüseyin: Yalnız bir şartım var. Temel: Nedir, nedir , nedir???. Hüseyin: Ben 2 sene önce nargilecilik yaparken beni thy ‘ye müdür olarak getirdiğinizde ben özel aracımla B kapısına dayanıp “açın ulan kapıları ben buraya müdür atandım” diye nara attım lakin almadılar vicdansızlar, hem o adamları buradan sür hemde B kapısından özel aracımla içeri girip çıkayım. Temel: Ben lazım sen kaz olma kardeşim. Sen öyle her gördüğün kapıdan içeri girmeye çalışma, daha 2 senede oranın gümrüklü bölge olduğunu ve özel araçla girilemeyeceğini öğrenememişsin, ne yapacaz bilmiyorum seninle işimiz zor, lakin emir büyük yerden ne yaparsın !!! 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 20:47:28 BŞK LARI İLE BERABER YÜKSEKTEN UÇAN BILDIRCIN SÜRÜSÜ KARTAL OLABİLMEK İÇİN DAHA YÜKSEKTEN UÇMANIZ LAZIM AMA DOĞASI GEREĞİ ZATEN BILDIRCINLAR CİYAK CİYAK BAĞIRAŞARAK UÇARLAR 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 20:47:21 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • ağa 27 Kasım 2008, Perşembe 20:46:15 Sultanahmette Nargilecilik yaparken THY ‘ye yönetici olarak getirilen ve daha geldiği ilk gün "açın kapıları ben buraya müdür atandım" diyerek B kapısından özel aracıyla girmeye çalışan biri!!!. Vah THY vah. Şuç bunda değil bu KAPASİTEDE birini bu noktalara getiren KAPASİTESİZLERDE. 0
  • Ağa 27 Kasım 2008, Perşembe 20:45:31 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 20:45:16 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Yüksekten Uçan 27 Kasım 2008, Perşembe 20:43:28 Başkanım, Bizi yüksekten uçmaya alıştırdınız. Bundan sonra bize daha da başarılı olmak yakışır. Sizin yönetiminizde onunda üstesinden geliriz. Gerçi siz şimdi nasıl dahada başarılı bir operasyon yaparızı düşünüyorsunuzdur? Kolay gelsin. Sizinle yanyana bu yolda emin adımlarla ilerleyeceğiz. 0
  • Exakli 27 Kasım 2008, Perşembe 20:43:21 sanane sen kimsin sen yalak olursun ancak.başkada bi... olmassın adam olmayı bir dene bakayım zorlanırmısın bilmiyorum gel sende bir nargile marpucu alda..... 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 20:42:10 exakli, gökyüzü, birbilen, Balans, Yüksekten uçan, TK61, TK53, TK'LI, pushback .... Bu rumuzların hepsi aynı yalakaya ait beyler. Yada nargileci hüsoya. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 20:40:27 ..Umarım başkanım önünüz hep açık olur.biz aldırmıyoruz varsın yalaka desinler biz sizi seviyoruz sizinle gurur duyuyoruz.Umarım bir gün onlarda . sizin gibi birisiyle tanışırlarda sevgi neymiş görürler..saygılar 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 20:39:56 Bırakalım isteyen istediğini söylesin, bizler önümüze bakalım. Daha Yer İşletmede yapılacak çok şey var. Daha nice başarılar Hüseyin KESKİN' in başkanlığında bizleri bekliyor. Siz başarılı oldukça bizler daha şevkle çalışıyoruz Başkanım. Yer İşletmeyi başarıya alıştırdınız, daha büyük başarılar bizi bekliyor. 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 20:37:58 Ahlaksız ve terbiyesiz sana benzer. Senin gibi nargileci yalakası mı olayım. Herhalde nargileci hüso senin arpanı iyi veriyor. Bütün yalakalara yazıklar olsun. 0
  • TK007 27 Kasım 2008, Perşembe 20:33:53 THY artık dünyanın en büyükleri arasında. Yer İşletme de, dünyanın en büyük yer hizmeti kuruluşlarından övgüler alıyor. Başarı kriterlerimiz değiştimi yoksa? Başarı ortada. Bunu herkes görüyor. 0
  • Exakli 27 Kasım 2008, Perşembe 20:31:40 ne kadar ahlaksız vede terbiyesizsin . 0
  • gökyüzü 27 Kasım 2008, Perşembe 20:28:39 ne bu haberleri nede yorumlarını okumuyodur Hüseyin Bey. O şimdi binlerce personelinin ona verdiği sorumlulukla, şirket için çalışıyordur. Çünkü İstanbul Havalimanından kalkış yapan her uçak için heyecan duyan ve bunu yüreğinde hisseden bir insan o. Başarılar Başkanım. 0
  • birbilen 27 Kasım 2008, Perşembe 20:24:47 Sizce %75 üzeri bir doluluk oranının anlamı yokmu, sizce iflasların kol gezdiği sektörde, havayolu satınalmanın bir anlamı yokmu.Sizce bunların merkezinde başkan olan bir kişi eleştirilmelimi. 0
  • Balans 27 Kasım 2008, Perşembe 20:21:47 Yer İşletme nin başarısının sırrı, başarılı başkandır. Artık Yer İşletmenin başında iş bilen, işini seven, insanları seven, zeki bir insan var. Siz bizimle oldukça biz daha çok başarılara imza atarız Hüseyin Bey... 0
  • Yüksekten Uçan 27 Kasım 2008, Perşembe 20:16:57 Yer İşletmenin başarısını her geçen gün bir üst basamağa çıkaran Hüseyin Bey, sizi tebrik ediyorum. Başarılı olmak için nasıl canla başla çalıştığınızı Tüm Yer işletme personeli biliyor. Ayrıca; personele gösterdiğiniz yakın ilgiden dolayıda teşekkürler. Biz artık arkamızda bir başkanımız olduğunu biliyoruz.Teşekkürler başkanım. Yer İşletme personeli sizinle çalışmaktan çok mutlu... Saygılarımla. 0
  • NEREYE KADAR 27 Kasım 2008, Perşembe 20:16:47 HERKESİN MALUMUDUR, SENİNDE MALUMUNDUR. BU ULKE SIZIN GIBI KURTCUKLARA KALMAYACAKTIR. O FINDIK KADAR AKLINLA HERKESE BULAŞIYORSUN.İÇİNE GİRDİĞİNİZ ELMAYI ÇÜRÜTENE KADAR YEDİNİZ, THY HANGİ DÖNEM KARA GEÇTİĞİ KAR ELDE ETTİĞİ BELLİDİR. SİZİN GİBİLER HALA BU ŞİRKETTEN EKMEK YİYOR VE YEDİĞİNİ İNKAR EDİYOR, BUNA NE DENİR ÇOK İYİ BİLİRSİNİZ. BİR GUN ONUNDA HESABINI TARİH SAHNESİNDE VERİRSİNİZ BU MİLLET HAKKINI SOKE SOKE ALACAKTIR SIZ VE SIZIN GIBILERDEN. 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 20:14:39 bu yalaka yorumları hep aynı kişi yapıyor biliyor musunuz? TK61, TK53, TK'LI, Bir Bilen, Pushback .... Bu rumuzların hepsi aynı yalakaya ait. aklınca olumsuz yorumları geride bırakacak. Beki de bu kişi nargileci hüso. yürü bire yalaka anca gidersin. 0
  • acun 27 Kasım 2008, Perşembe 19:46:57 yahu ne kadar yazık iki tarafında ne zamandır yorumlarını okuyorum peki sonuç ne hep kırıcı konuşmalar .sebep tahammülsüzlük ŞİMDİ HEPİNİZE SORUYORUM "HÜSEYİN KESKİN"İ ne kadar tanıyorsunuz .inanın tanımış olursanız gerçekten çok seveceksiniz lütfen başkalarını dolduruşuna gelip bilmediğiniz insanlar hakkında yorum yapmayın gerçekten kendisi çok kişilikli ve dürüst işini hakkıyla yapan birisidir ha sewersiniz sevmezsiniz ayrı ama lütfen hakaret vari konuşmayın.bir diyeceğiniz varsa çıkın söyleyin onu tanıyanlar bilir makam kapısı hep açık güleryüzlü ve misafirperver..bir kişiliktirbugün atıp tutan arkadaşlar yarın yüzyüze gelindiğinde hiç mahcubiyet duymayacaklarmı...iyi geceler hepinize.. 0
  • TK' LI 27 Kasım 2008, Perşembe 19:44:29 Yöneticisi başarılı olan, yönetmeyi bilen bir yönetici altında çalışan personelin başarılı olmasından başka ne beklenebilirki? Ama daha da başarılı olacaktır. Çünkü Hüseyin KESKİN yönetimindeki Yer İşletmenin başarısı her gün artıyor. Hüseyin Bey eminim daha da başrılı olacaksınız. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 19:37:34 Personelinin yaptığı işi severek yapmasını sağlayarak daha iyi yapmasını sağlamak, onlarla içi içe olmak, canını dişine takarak her gün bir öncekinden daha iyi bir operasyon yapılmasını sağlamak, zor durumarda seri bir şekilde çözüm üretmek, küçük görülen Yer İşletme personeline önemli olduğunu hissettirmek ve Yer İşletmeyi adından övgüyle söz ettiren bir yer haline getirmek, vs. vs. bu başarıların hepsi Hüseyin KESKİN' e ait. 0
  • Bir Bilen 27 Kasım 2008, Perşembe 19:29:05 Sevgili arkadaşlar, şimdi bir düşünelim. Hüseyin KESKİN yaz sezonunun başında Yer İşletme Başkanı oldu. Yaz sezonu nasıl geçti, hiç bir sorun olmadan çok başarılı geçti. Yer İşletmenin işi nedir? Uçakların yer hizmetlerinin (check-in, bagaj, vs vs) sağlanması. Bu hizmetlerde sorun varmı? Kesinlikle yok, her şey yolunda ve daha iyiye gidiyor. THY Avrupa'nın en az bagaj kaybeden 2. havayolu oldu. THY uçaklarının zamanında kalkışı hiç olmadığı kadar yüksek. Bu örnekleri arttırmak mümkün. Şimdi; ortada bu kadar büyük başarılar varken ve artarak devam ederken neden bunlar görülmek istenmiyor... 0
  • Pushback! 27 Kasım 2008, Perşembe 19:20:30 Wolf zorunamı gitti..!Gel aprona çayımı iç.gerçi sende aynı yerdesin 0
  • Genç 27 Kasım 2008, Perşembe 19:14:10 Bire nargileci, bu kadar haberden ve bu kadar eleştiriden sonra sende hiç karakter yok mu da hala o koltukta oturuyorsun!!!. Yazık yazık çok yazık. Kendin rezil olacağın kadar oldun bari ne THY ‘yi ne de SHGM ‘yi daha fazla rezil etmeden çek git. Artık sıktın. 0
  • Ağa 27 Kasım 2008, Perşembe 19:08:28 senin bu yalakalar hep mesai saatlerinde bu sitelere girip yorum yazıyorlar. bu mu sizin başarınız ??? bu mu sizin adamlığınız??? mesai saatinde internette sörf yapıp yalakalık yapmak. Aynı TK53, TK61 rumuzlu yalaka mesai saatleri içerisinde sadece buraya 10 dan fazla yorum yapmış. neden? çünkü sahibi nargileci bunu iyi yemliyor ve ipini iyice gevşek bırakmış. yazık yazık çok yazık. bu yazıları sen yapmıyorsan söyle yalakalarına mesai saatlerinde oturup işlerini yapsınlar. Yok sen yapıyorsan zaten diyecek bişey yok. 0
  • PASS 27 Kasım 2008, Perşembe 19:04:52 EEE doğrusu da bu değilmiydi? Artık başarılı olanın hakkını verme zamanı. 0
  • Uçak Tutkusu 27 Kasım 2008, Perşembe 18:57:23 Yer İşletmenin sıkıntısını biz çekiyoruz, birileri bizim adımıza konuşuyor. Cefayı çeken biziz kardeşim. Biz hayatımızdan hiç olmadığımız kadar memnunuz. Size ne oluyor. Bırakın Başkanı rahat rahat çalışsın. Size ne. Siz gidin kendi işinizi yapın, artık ne yapıyorsanız. Başarılı bir başkanımız var, rahat bırakın bizi... 0
  • Boarding 27 Kasım 2008, Perşembe 18:53:07 Bu kadar başarılı bir Yer İşletme Başkanı için farklı bir şey düşünülemezdi... 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 18:50:51 BAŞARI KARDEŞLİĞİ... Sen bilmezsin WOLF... Hayatında bir çivi çakmışlığın mı var? 0
  • TK007 27 Kasım 2008, Perşembe 18:44:43 İstersen sana bi form göndertiriz, sen ne yapacağını bilirsin!!! 0
  • Vardiyalı 27 Kasım 2008, Perşembe 18:41:02 Yer İşletme personelini mutlu eden bir gelişme. Tebrikler SHGM, Başarılar Hüsseyin Bey. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 18:38:00 THY ye yurt dışında STAR ALLIANCE üyesi 4 yıldızlı hava yolu diyorlar DGRTRAINER63. At gözlüklerini çıkartırsan sende görürsün... 0
  • GERÇEKÜSTÜ 27 Kasım 2008, Perşembe 18:35:54 Sadece yer işletmede değil her tarafta olağanüstü rezalet yaşanıyor.AKP THY'yi ele geçirdi.Bir yandan da kendi içlerinde Fetuş v.b.cemaat kavgaları yaşanıyor.İnanılması güç bir süreçten geçiyoruz.Cami imamları işe alınıyor.Hayatında kadın görmemiş kişiler kadınlarla yanyana çalışmak zorunda kaldıkları için çok rahatsızlar.Resmen inliyorlar ama birşey yapamıyorlar.THY THY olalı böyle rezalet böyle kepazelik görmedi.Allah sonunu hayır etsin.Ama yanlışlıkla bir iktidar değişirse o zaman esas çok zevkli olacak.Kimseye kalmaz.Sultan Süleyman dedeniz örneği gibi.Durmak yok yağmaya devam. 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 18:35:17 Sen kendini ne sanıyorsun da kendi kendine başladı-bitti oynuyosun? Ne iş? Biten bişey varsa sizin gibiler, kafasını kuma gömenler!!! 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 18:32:54 sen amma içlenmişin yaaaa!!! 0
  • düşünebilme kabiliyeti 27 Kasım 2008, Perşembe 18:32:19 Biz şirkette(THY) çalışmaya başladığımızdan beri bir çok ilginç tiple karşılaştım, efsane harekatçı, çılgın teknisyen, süper pilot, erişilmez hostes vs. vs. iş ancak sevilerek yapılırsa anlamlı ve kaliteli olur. Kişi işinin başında iken onu hakkını verir ve onun gereksinimi olan tüm bilgiyide elde edebilir. Şimdi gelelim havacılıktaki yerişletme işinin derinliğine, herkesin malumudur. Malum bu işin en babası sayılan harekatçının maksimum işin tecrubesi içinde yetişme süresi normal zekda bir insan için 6 ayı bulmaz, chenck-in yerleştirdiğin adamın eğitim süresi 20 gün, birileri çıksın anlatsın bakayım bunun daha ne kadar süre gerekir. yani bu işin yöneticiliğin süresini öğrenmek için 5-10 yıl bir yerde oturup o fındık kadar aklıyla bu işi bildiğini iddaa edenleride biliyoruz. bu yüzden saçmalamaya gerek yok, 2 yıl normalin ustunde zekaya sahip bir adam için uzun bir süre sayılır. SHGMde bunu gördü, yani sizin aklınızın yetmediği işi yaptı bu kadar. 0
  • GERÇEKÜSTÜ 27 Kasım 2008, Perşembe 18:22:29 Etraf müminden geçilmiyor ve bende bu durumda şerefle münafık olma hakkımı kullanıyorum. 0
  • eski havacı 27 Kasım 2008, Perşembe 18:09:58 biz işe başladığımız zaman bize (caylaklara) sen suz daha ..tuvaletin yeşilköyden denize akmadı derlerdisonra piştik yıllar geçti .bunlar paraşutla gelince ne olduklarını şaşırdılar THY hergecengün felakete gidiyor yazıklar olsun güzelim şirket mahfoldu allah eski çalışanlara sabır versin.yenilerin nekadar bilgisiz ve de havacılıktan yoksun olduğunu hepimiz biliyoruz. 0
  • 5 yıılık havacı 27 Kasım 2008, Perşembe 17:57:54 Ben 5 yıllık havacılık hayatımda ve tüm havalı hayatımda :), bu kadar yerde iken havalı olan havacıyı,kendisini tecrübe abidesi sanan tipleri bir arada burada gördüm. “ Hayatta haset etmeden say, kıskanmadan sev. Bazı insanlar, başkasındakini istemez. Öyle olma. Gıpta et, fakat haset etme. Zira Allah’ın huzuruna fesatla çıkılmaz.” 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 17:13:12 abi sen istfa et. o form 4 u de... geri iade et. nargile tehlikeli maddde sinifina girmiyomus abi baktim. oradan tutturamiyoruz yani. 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 17:10:59 ampul kardesligi 0
  • Hüseyinler ölmez 27 Kasım 2008, Perşembe 17:08:39 Tüm samimiyetimle söylüyorumki;Allah kimseyi hüseyin beyin düştüğü bu duruma getirmesin.Buna inanıyorumki tüm mümin kardeşlerim destek cıkacaklardır. İnaınki ben olsam anında istifa etmiştim THY den hem kendimi hemde beni o makama getirmek için tüm kuralları çiğneyen THY ve SHGM yönetimini rahat ettirirdim.Hüseyin bey lütfen vede lütfen istifa edin.Bu şirkete bu kadar maskaralık yaptırmayın LÜTFENNN. 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 17:08:11 cok dogrusun tahsin kardesim. cok zevkli sende katil. inanilmaz yalakalar var. ama burada huseyinler de suclu. isi bilmeyenler gelmesinler abicim. guzelim sirketi patlatacaklar. yazik gunahtir. adam nargileci yaa. getirilirmi yer isletmeye. baska adam mi yok yani. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 17:02:54 ALLAH RAZI OLSUN TAHSİN KARDEŞİM BU KADAR YAZI YAZDIK AMA EN GÜZEL SEN ÖZETLEDİN İNAN. ELİNE AYAĞINA SAĞLIK SEVGİLİ MESLEKDAŞIM 0
  • tahsin 27 Kasım 2008, Perşembe 17:00:59 Pardın konu hüseyin bey falan değil.Konu: THY'NİN YÖNETMELİK ,KURAL,KANUN TANIMAZALIĞI VE BUNA ALET OLAN SHGM DİR. bİTTİ. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 17:00:09 SEN NERDEN BİLECEKSİN TABİİ. KIBLE İLE UĞRAŞAN ADAM NERDEN BİLEBİLİR. HAVACILIK YAPIN BEYLER KIBLE-NAMAZ-DUA BUNLARIN YERİ AYRI HEPİMİZİN SONSUZ SAYGISI VAR. ADAM GİBİ KIBLEYİ İŞE KARIŞTIRMADAN SHOWMAN LİK YAPMADAN YORUM YAPIN. THY SENİN GİBİ BEYİNLER İŞ BAŞINA GELDİKTEN SONRA Kİ İSMİ ***** ÜÇ KULUV ALLAH-Ü BİR ELHAM AIRLINES OLDU CANIM BENİM. ÇOK NORMAL BENCE DE. AL BİRİNİ VUR ÖTEKİSİNE. TAKIYYECİLER SENİ 1 AY SONRA BŞK LIK KOLTUĞUNA OTURTURTUR MERAK ETME. AMA SENDE YANLIŞLA DEVE YERİNE APRON DA BİNDİĞİN DALI KESERSİN BENCE. HA HA HA HA HA :):):) 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 16:58:43 seninle ucuyoruz huseyin abi. ucur bizi. yer isletme kanatlandi ucuyor. seninle her sey guzel bir baska abi. seni cekemiyolar abi basarilarini cekemiyorlar. yer isletmeye heyecan getirdin abi. sen yola devam et abi. kim tutar seni. nargile kokusu da bir hafta cikar abi. senin icin tütün kokuyo diyolarda. 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 16:58:24 Elbet bir gün elbet bir gün diye sayıklıyorsunuz. Beklenen günler bu günlerdi ve geldi. Ördeğin ömrü vak vak la geçermiç gözüm. Boşuna bekleme. 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 16:56:42 benim eziyetime gerek yok. THY nin başarıları sana gerekli eziyeti veriyordur zaten. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 16:54:14 ADAM GİBİ YORUMDAN ÇOK SEN BENCE SHY VE SHT LERİ OKU GÜZEL KARDEŞİM. ÇALIŞ EVLADIM ÇALIŞ BİRAZ DA TK DA BÜYÜ İYİ YERLERE GEL. HAVACILIĞI ÖĞREN NASIL KIBLEYİ ÖĞRETMİŞLER SANA AMA. ONUN GİBİ SANA KIBLENİN NEREYE BAKTIĞINI ÖĞRETECEKLER ELBET BİRGÜN ÇIKACAK CANIM EVLADIM 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 16:53:55 bana evladım diyecek yaştaysan, çekil köşene otor. Yok gencim diyorsan, oku ve adam ol.Başkalarının dolduruşuyla birilerine saldırma. Eğer THY yi birazcık biliyorsan ve şu anki başarılarından haberdarsan, sana takdir etmek düşer. 0
  • TK61 27 Kasım 2008, Perşembe 16:53:47 Bu habere içlenenler var anlaşılan. Onlar hala başarı ne demek onu araştırıyorlar. EKŞİ SÖZLÜK te var. Hüzeyin Bey; Yer İşletme personelleri olarak sizinle çalışmak bizim için büyük gurur. Sizinle daha iyi yerlere geleceğiz. Tebrikler. İÇLENENLERE SELAM OLSUN!!! 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 16:52:22 abi su tk 53 e bir sey dermisin. muslumana eziyet ediyor abi. ha bir de abi ucakta gereksiz filmler gosteriyolar. soyle guzel dinimizden bahseden faideli bilgiler verilse. film zaten yarida kesiliyo. bir de namaz vakitlerin de ve ezan konusunda ısrar ediyorum abi biz ne bilelim ucarken neredeyiz burada saat kac. muslumana eziyet abi 0
  • TK' LI 27 Kasım 2008, Perşembe 16:51:02 Başkanım, hayırlı olsun. Sizinle Yer İşletme ço güzel bir noktaya geldi. Ama bizler biliyoruz ki siz çok daha güzel düzeye getireceksiniz. Hakkınızdı çok sevindik. 0
  • İçlendim abi! 27 Kasım 2008, Perşembe 16:49:53 Olması gereken oldu.bu süreçte ismini anıpda kendilerini kaydadeğer kişiler sanmamalarını istediğim kişilere kinlerini dökmelerini için bir mecra oldu.Sanırım tüm kin ve nefretlerini dökmüşlerdir ve aldıkları parayı haketmek için sağa sola saldıracaklarına işlerini yaparlar. Saygılarımla 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 16:49:43 Adam gibi yorum yapılınca, sana yabancı gelir.Ağır gelir. Bünyen kaldırmaz gözüm 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 16:49:39 YAPISI OLAN KAFASI BOZUK İÇİNDEKİ BEYİNDE BOMBOŞ TK53 0
  • TK TK 27 Kasım 2008, Perşembe 16:47:38 NOOLDU İÇLENDİNMİ??? 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 16:46:32 Senin kıble değil, kişilik sorunun var kardeşim.Ama yapacakta bir şey yok. 0
  • lazkaptan 27 Kasım 2008, Perşembe 16:43:17 Belgeniz hayırlı olsun. Yaptığınız ve yapmakta olduğunuz müthiş hizmetlerin devamını diliyoruz. Yer işletme sizinle güzel 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 16:42:56 BEYLER SHGM YÖNETMELİĞİ KENDİSİ KOYMUŞ VE YÖNETMELİK BU ADI ÜZERİNDE ÇİĞNEYEN HİÇ BİR ŞİRKET KİMLİĞİ NE OLURSA OLSUN GEREKLİ CEZAYI HAK EDİYORDUR. BUNUN MİLLİ HAVAYOLU VEYA ÖZEL HAVAYOLU OLMASI GEREKMİYOR. NE YANİ MİLLİ HAVAYOLUNUN UÇAĞI ZARARA UĞRARSA SORUMLUSU THY Mİ OLACAK ? NE BİÇİM YORUMLAR BEYLER, YORUM YAPMAK İÇİN BURDAYSANIZ ADAM GİBİ YORUM YAPINDA OKUNSUN-TARTIŞILSIN BARİ. YALAKALARIN BURDA YERİ YOK, SHOWMAN LERE DE AIRPORT HABER AÇIK DEĞİL. GİDİN GENEL YÖNETİM BİNASINDA YÖNETİCİLERİNİZİN KAPISINIDA YAPIN BARİ YURT DIŞI TAYİNİ VEYA BŞK LIK MD.LÜK ALASINIZ MÜSEVTTELER. 0
  • tk53 27 Kasım 2008, Perşembe 16:39:59 En azından arkadaşımızın yapısı olan bir kafası var. Ya senin??? 0
  • wolf 27 Kasım 2008, Perşembe 16:39:33 abi su pilotlara bi soylede uzun ucuslarda ezan okusunlar. namazi kaciriyoruz abi. birde kible problemimiz var abi. neresi bilmiyoruz. onuda lutfen. abi birde haremlik selamlik yapsak ucaklari abi. biliyorsun tahrik olayi. 0
  • DGRTRAINER63 27 Kasım 2008, Perşembe 16:33:23 SENİN KAFA YAPIN VE KİMLERE HİZMET ETTİĞİN BELLİ KARDEŞİM 0
  • karadeniz 27 Kasım 2008, Perşembe 16:32:48 Hiç kuşkunuz olmasın kardeşlerim. yer işletme başkanlığı hak eden bir kişinin elindedir. Güzel günler devam ediyor. Lütfen tanıyıp, yer işletme ve THY nin şu anki başarılarını takip edip yorum yapalım 0
  • yeşil 27 Kasım 2008, Perşembe 16:12:10 Gönderen kısmına THY'Lİ yazmana gerek yok.Bu yorumunla ne olduğunu belli ediyorsun zaten.İNANMIYORUM YA... 0
  • Rumuz 27 Kasım 2008, Perşembe 15:50:09 SHGM neden EASA çatısı altına giremiyor simdi daha kolay anlasılır sanırım. Önce objektif olmak lazım. Tum organizasyonlara eşit mesafede durmak lazım. 0
  • THY'Lİ 27 Kasım 2008, Perşembe 15:49:48 SHGM verdiyse doğru vermiştir.5 sene şartı bencede gereksiz yanlış yazılmış oraya belkide. Ruhsatda yanlış yazılmıştı düzeltirler ya nedir bu önemli bir habermiş gibi suçlamak.Yönetmelik bencede önemli değil burası Türkiye ve bizim dediğimiz olur işte o kadar. 0
  • YUHH 27 Kasım 2008, Perşembe 15:41:43 Ulen bu kadar manyakca yorum olmaz ya ne demek THY kurallara uymazmış. Ağzından cıkanı kulağın duyuyormu senin.Senin gibi THY yi savunan olmaz olsun ya. Ne olacak al seni vur THY yönetimine.Yuh Ki yuhhhh yaa 0
  • Rumuz 27 Kasım 2008, Perşembe 15:36:13 Bu haberde ulastirma bakanina ve easaya ihbar; birilerinede kapak olsun.airport haberi korkmadan yayinlayabildikleri bu haber yuzundende tebrik etmek lazim nede olsa thy yonetimine yakin davrandiklarindan sikayetci idi arkadaslar. 0
  • melih 27 Kasım 2008, Perşembe 15:35:45 Hay ağzını yiyim ya harika bir yorum atmıssın.Evet bencede THY düşmanları abartıyor olayları.Kural THY için değildir mutlaka.Özel şirketlerle THY arasında fark olmalı biri milli havayolu diğerleri özel ya. 0