Brüksel Havalimanı'nda patlama

    Çok beğenilenler

  • gonyali 22 Mart 2016, Salı 09:42:26 Daha dun cadirlarina izin veriyordunuz. zamaninda yediginiz hurmalar bir gun sizin bir tarafinizi boyle gidiklar iste. Hicte uzulmedim icimin yaglari eridi 28
    • Yazık oldu demek lazım 22 Mart 2016, Salı 10:10:08 Oh oldu demek hoş olmadı. Terör eylemlerinin hepsine, nerede olursa olsun lanet olsun. Olan masum vatandaşa oluyor. Belçika ve tüm Avrupa ya ders olsun. 43
    • yuh 22 Mart 2016, Salı 10:10:18 orda ucusunu beklyen yuzlerce insanın ne sucu var? insan mısın sen? 52
    • manidar 22 Mart 2016, Salı 10:13:01 ismi "gonyali" olan bir anadolu çomarından başka ne beklenirdi ki zaten... 50
    • ss 22 Mart 2016, Salı 10:14:40 Yazıklar olsun bu bölücü fikirlere insanları kutuplaştıran zihinlere. 43
    • yorum 22 Mart 2016, Salı 10:14:49 Aynen konyalı katılıyorum sana. Bunlar brükseli en merkezinde pkk çadırının kurulmasına izin veriyorlarsa sonuçlarına da böyle katlanacaklar bu kadar açık ve net, nokta 5
    • Havacı 22 Mart 2016, Salı 10:19:11 Sen insan mısın ya 43
    • THY KAPTAN 22 Mart 2016, Salı 10:22:40 2 gün önce Brüksel yatidan döndüm.Yati kisa oldugu icin bütün ihtiyaclarimi havalimanindaki market vb den giderdim.bugun ben yarin bir baskasida olabilirdi Simdi icinin yaglari eriyen arkadas a soruyorum.hala ayni fikirdemi.? Yazik. 12
    • İyi oldu 22 Mart 2016, Salı 10:37:36 O insanları sen öldürdün belcika hukumeti allahın sopası yok işte 2
    • Makul 22 Mart 2016, Salı 11:09:19 İçimin yağları erimesede, oh olsun diyemesemde bir atasözü geliyor aklıma. " bir musibet bin nasihate bedeldir." Ne diyelim geçmiş olsun. 0
    • Makul 22 Mart 2016, Salı 11:09:19 İçimin yağları erimesede, oh olsun diyemesemde bir atasözü geliyor aklıma. " bir musibet bin nasihate bedeldir." Ne diyelim geçmiş olsun. 0
    • Makul 22 Mart 2016, Salı 11:09:19 İçimin yağları erimesede, oh olsun diyemesemde bir atasözü geliyor aklıma. " bir musibet bin nasihate bedeldir." Ne diyelim geçmiş olsun. 0
    • Makul 22 Mart 2016, Salı 11:09:19 İçimin yağları erimesede, oh olsun diyemesemde bir atasözü geliyor aklıma. " bir musibet bin nasihate bedeldir." Ne diyelim geçmiş olsun. 0
    • :) 22 Mart 2016, Salı 11:46:20 kime olursa olsun teroriste terorist demezsek o begenmedigin belcika'dan ne farkin kalir dostum. belcika'nin durusunu ben de hic takdir etmiyordum ama patlamadan etkilenenlerin hicbirisi o karari alanlardan degil 0
    • Hemserim!! 22 Mart 2016, Salı 12:16:32 Terör denen lanetin irki, dini ve mezhebi yoktur. Onla bunla sunla kiyaslayip, birsey yazdigini zannetme. Burasi havacilik haber sitesi, birseylerin sempatizaniginin yapilacagi yer değil.. Ölenlerin kendi milletinden dahi olduğunu bilmeden gerizeka ürünü yorum yapma, kaldiki senin insanin olmasa dahi insan ölüyor. Biraz saygi lütfen, kaç çocuk, genç öldü yada sakat kaldi biliyormusun? Yada bunlarin sana veya ülkene faydasi nedir? 1
  • Terör 22 Mart 2016, Salı 10:16:52 Teröre ve teröristlere kucak açan Belçika, terör ile yaşamaya alış bakalım. 5
  • Tüm yorumlar

  • BelcikaTurk 23 Mart 2016, Çarşamba 08:27:00 butun arkadaslara sesleniyorum hukumet buna izin veriyorsa bunda bizim sucumuz nedir. olan halka oluyo ve hukumetin hic birine birsey olmuyo. evet cadir konusunda sonuna kadar hakliziniz ama bunda halkin sucu nedir bizlerin sucu nedir. 1
  • terör 22 Mart 2016, Salı 21:30:00 senaryo aynı. küresel güçlerin yarattığı canavar, etnik milliyetçilik ve radikal islam terörü olarak herkesin başına bela oldular. hepsi emperyalizmin taşeronu ve de tetikçisidir. yapılacak tek şey, küresel sermaye ve emperyalizme ve işbirlikçilerine doğru, adam gibi politikalarla en radikal şekilde mücadele etmek ve kökünü kazımaktır. gerisi hiyadeir ve halkın gazını almak için yapılan söylemlerdir. örnek mi, işte afganistan, taliban ve sonrası, radikal islamcı terör ve bugünü; soğuk savaş döneminin sonu; natonun işlevini yitirmesi ve galdyo örgütlenmeleri ile dünyanın her yerinde yarattığı etnik milliyetçi terör.. sahipleri mi, ikisinin de aynı; küresel emperyalizm ve batını çıkar amaçlı bu bölgelerdeki politikalarıdır... ölenler mi, kimsenin umurunda değil inanın... burada da orada da, unutulu, öldükleri ile kalırlar. tablo maalesef bu, bu canavarı yaratanlardır. saygıyla. 0
  • Kardeşlik 22 Mart 2016, Salı 19:35:01 Kürtlerde insan. Doguda nice kürtler var onlarda nefret ediyor pkk dan emin olun onlarin doğuyu secmeme gibi bir ihtimalleri olsaydi secmezlerdi muslumansaniz irkcilik yapmayin asil en buyuk pkk liderleri kürt ayrimi yapanlardir saygilarımla.. HAVACİLİK.TUTKUNLARI 0
  • Amsterdam 22 Mart 2016, Salı 17:37:26 Suriye Irak Libya Yemen Libanon filistin fln katliama cevap, bombalama devam ediyor..... her gun olu.... Hillary Clinton basbakan olursa, Irana saldirmayi dusunuyor. Buraya yaziyorum, maalesef terror bitmicek. :( *stop terrorizm* 3
  • iPhone Uygulaması 22 Mart 2016, Salı 13:54:54 Kürt ve Arap terörü neticesinde ülkemde ve dünyanın değişik yerlerinde ölen masum insanlara Tanrı'dan rahmet diliyorum ve terörü lânetliyorum. Unutmayalım ki; o anda İstiklal Caddesi'nde veya Brüksel Havalimanı'nda hepimiz olabilirdik. Brüksel Devleti'ne ve on yıllardır O'nu yöneten hükümetlere gelince; dallamalar! senin teröristin benim teröristim olmaz. Sana bu on yıllardır anlatılmaya çalışıldı. Böyle bugünki gibi aciz, sudan çıkmış balık gibi kalırsın. Türkiye'nin bana göre yapması gerekene gelince; nasıl ABD 11 Eylül sonrası güvenlik paradigmasını değiştirip, kendisi için tehdit gördüğü terörist devletleri ilan ettiyse ve bunlar icin çeşitli tedbirler aldıysa, Türkiye de bunu bir an önce yapmalıdır. İlk iki devleti ben söyleyeyim: Belçika ve Isveç. Gerisini de bir zahmet devletin ilgili birimleri buluversin. NE MUTLU TÜRKUM DIYENE 2
  • Alev ortadoğudan 22 Mart 2016, Salı 13:22:16 Yıllarca ortadoğuda petrol çıkarı yüzünden düzensizlik karışıklık yaratanlar bu hale getirdi dünyayı.kendi ülkeleri kan revan içinde kalan cahil toplum arap vb yeni çıkar yollar aradı.bu alevi burada yakanlar yangının kendilerine uğramayacağını düşündüler.sürekli bir başka ülkeye sıçrayan bu alev topu yavaş yavaş tüm ülkelerde yangına sebep oldu.kiminde hain pkk kiminde müslümanım diyen ama alakası olmayan kalleşler çıktı ve susmuyorlar masum insanları katlettirdi bu duşunce.tüm ülkeler elini çekmeli ortadoğudan.ülkelerine dönmeli bu hainler ki kendi lendilerini kısınlar,başka yolu yok.. 3
  • Alev ortadoğudan 22 Mart 2016, Salı 13:22:14 Yıllarca ortadoğuda petrol çıkarı yüzünden düzensizlik karışıklık yaratanlar bu hale getirdi dünyayı.kendi ülkeleri kan revan içinde kalan cahil toplum arap vb yeni çıkar yollar aradı.bu alevi burada yakanlar yangının kendilerine uğramayacağını düşündüler.sürekli bir başka ülkeye sıçrayan bu alev topu yavaş yavaş tüm ülkelerde yangına sebep oldu.kiminde hain pkk kiminde müslümanım diyen ama alakası olmayan kalleşler çıktı ve susmuyorlar masum insanları katlettirdi bu duşunce.tüm ülkeler elini çekmeli ortadoğudan.ülkelerine dönmeli bu hainler ki kendi lendilerini kısınlar,başka yolu yok.. 0
  • batı 22 Mart 2016, Salı 13:13:51 ikiyüzlü terörün(pkk çadırlarnı desteklemeler) iyisi kötüsü anlayışındaki yönetimler milletin ülkesinin altından girip üstünden çıkmalar avrupa ne bekliyordu sorması?adamlar gelir bombaları çakar böyle ,olan yine oranın masumuna olur 3
  • Sayin Editör 22 Mart 2016, Salı 12:14:51 Su terörü öven yorumlari bloke yaparmisiniz? Zaten her haberde olduğu gibi matah seyler yazilmis gibi birde beğeni sayisini görmek insanin iyice bozuyor. Belliki bunu yazanlar art niyetli ve organizeler. Terör denen lanetin irki, dini ve mezhebi yoktur. Onla bunla sunla kiyaslayip, birsey yazdigini zanneden gerizekalilara prim taninmasin lütfen. Burasi havacilik haber sitesi, birseylerin sempatizaniginin yapilacagi yer değil.. Ölenlerin kendi milletinden dahi olduğunu bilmeden gerizeka ürünü yorum yapanlar, kaldiki senin insanin olmasa dahi insan ölüyor. Biraz saygi lütfen, kaç çocuk, genç öldü yada sakat kaldi biliyormusun? Yada bunlarin sana veya ülkene faydasi nedir? 3
  • nato KARARGAHI 22 Mart 2016, Salı 12:06:43 DOST VE MÜTTEFİK BELÇIKA,YARDIM İSTERMİSİNİZ? 0
  • Kızkedi 22 Mart 2016, Salı 12:01:53 Ben de havaalanı en güvenli yerler diyodum guvendeyiz sanıyodum security vs meğer yanılıyomuşum .. 1
  • Gurbstci 22 Mart 2016, Salı 11:45:23 Şu an brussel airporttan yaziyom apronda bekleyen tk uçağıyla istanbula gelecektk burda durm çok kötü tubalete bieazdaha geç gtsem bende olcektim kahrlson terör 3
  • Bak Noldu Şimdi 22 Mart 2016, Salı 11:35:29 Yediği kaba pislemek bu sanırım 1
  • yazık... 22 Mart 2016, Salı 11:28:14 Belçika... Teröristlere destek veren bir ülke... Ama terörün adaleti olmaz işte... Avrupada da güvenli yer kalmadığının bir kanıtıdır bu... Ayrıca dünya ülkelerine "artık ortadoğuyu rahat bırakın" mesajı... Gene ölenler masum insanlar oldu işte... anlaşıldı ki artık 1 veya 2 gibi bir dünya savaşı yerine böyle vahşice olaylar ile dengeler kuruluyor :( 0
  • acil onlem 22 Mart 2016, Salı 11:00:25 Lutfen insan kaynaklarina..Kurt vatandasi,Suriye,Irakli vs. insanlara is vermeyin..Yeter artik. 7
  • Pislikler 22 Mart 2016, Salı 10:58:18 Ya kurt ha Isid.Ha pkk.Birbirinizi yok edin pislikler. Guneydoguda 0 nufus hedefi yakinda gercege kavusuyor.Siz asil buna gelin. 0
  • ik 22 Mart 2016, Salı 10:57:21 Bu teror olaylarindan sonra havacilik sektorunde faaliyet gosteren bir kurumun almis oldugu karar neticesinde Arap,Kurt etnik ve kokenli insanlar is basvurularina alinmayacaktir. Saygilarimizla. 7
  • hüzünlü 22 Mart 2016, Salı 10:55:49 arkadaş insan ölmüş kininizi sonra kusun 24
    • Saygi 22 Mart 2016, Salı 12:18:40 Bunlar böyle gelmis böyle gidecek maalesef. Yorumlari okuyunca ürperdim doğrusu. 2
    • haklısın fakat 22 Mart 2016, Salı 14:07:35 hocam haklısın, fakat Ankara güvenpark olayından sonra; "neden Biz Ankara'yız demiyorsunuz" diye sorulduğunda verilen cevapları okudunuz mu?.. üstelik en beğenilen cevaplarmış... biz aynı değiliz... onlar başka bir alem, biz başka bir alem, ortadoğu başka bir alem... biz maalesef ortada ve yalnızız :( 1
    • insan 22 Mart 2016, Salı 16:53:38 biz demiştik etme bulma dünyası kader gibi lafları cok seven bir ülkeyiz 0
  • LAZIM OLAN 22 Mart 2016, Salı 10:55:12 Pkk-yobazlar-Isid-Kurtler-Afganlar-Suriye-Irak...Ne kadar pislik varsa yok edilmeli. Turkiye'nin yeni slogani Guneydogu projesi icin Hedef 0 nufus!!! 2
    • Yazık 22 Mart 2016, Salı 11:22:18 Allah'ın adaletidir iste bu .. Üzüldüm mü tabiki de insanım ben ama sen Pkk yi destekle ee olacağı bu 0
  • Teror 22 Mart 2016, Salı 10:51:42 Saldırı sırasında BRU'da olan her yaştan, cinsiyetten, milletten ve inanıştan sivilin hayatını kaybetmesine üzülmekten aciz intikamcı bağnazlarla internette tartışmak manasız. Bu saldırıları hangi ülkenin ya da hengi örgütün yaptığını da bilemeyiz ancak bu vesileyle havalimanı güvenliği anlayışımızdaki değişimin doğruluğunu gözden geçirmeliyiz. 23
    • Haklisin 22 Mart 2016, Salı 12:20:28 Zaten beğeni sayilari herseyi özetliyor. Insanlardaki kin nefret kendilerini yok edecek farkında değiller. 0
  • sap 22 Mart 2016, Salı 10:51:04 Keser döner sap döner gün gelir hesap doner... 3
  • Devlet ve Insan 22 Mart 2016, Salı 10:50:35 Cadirin kurulmasina izin veren baska saldirida hayatini kaybeden insanlar baska. Devlet ile masum vatandasi karistirmamak gerekiyor. 20
  • Terör 22 Mart 2016, Salı 10:50:11 Teröristin işi terör dür.. Başka iş bilmez.. Bu sebeple teröristle konuşulmaz, anlaşılmaz, affedilmez, çadırda buluşup mahkeme kurulmaz, daga bastonla çıkıp konuşulmaz, röportaj yapılmaz 1
  • Hükümet 22 Mart 2016, Salı 10:39:27 Belçika hükümeti hemen istifa etsin. Güvenlik açığı var, milleti koruyamıyor. 9
  • Havacı 22 Mart 2016, Salı 10:28:52 elbette üzüldük ama teröre destek veren ab ülkeleri gün gelip terör kendilerini vurunca şaşırmamalı 2
  • Volvo 22 Mart 2016, Salı 10:27:16 PKK'yı koruyup kollarken iyiydi değil mi? Daha dur, daha beterleri olacak inşallah. 4
  • hain misiniz? 22 Mart 2016, Salı 10:25:17 Bu arada Belçikaya üzülen şahıslara sesleniyorum. Bu ülke açık açık pkkya destek verdiğini ilan etti sen hala bu duruma üzülüyorsan en net tabiriyle VATAN HAİNİSİN. Oh olmuş. 3
    • sen? 22 Mart 2016, Salı 11:16:00 kardesim onlar da sana aynı on yargıyla bakıyor ıste.. sen teror destekcisi misin? politikacılar yuzunden insanlar oluyor.. 0
    • b737cpt 22 Mart 2016, Salı 12:59:00 Biz suçsuz masum sivil ölen insanlara üzülüyoruz.Orada Türkler de var yaşayan. Belki bizden de öldü. Ama ırkı ne olursa olsun farketmez. Evet teröre destek verenlere iyi bir ders oldu. Ama bize yapılmasını istemediğimizi başkasına da istemeyiz. 0
  • lanet olsun 22 Mart 2016, Salı 10:23:38 lanet olsun sizin insanlığınıza! 21
  • Belçikaya hitaben 22 Mart 2016, Salı 10:22:58 Akreple oynayanın sokulması normaldir. Terörün ve teröristin dostu olmayacaksın. 0
  • Berlin den : 22 Mart 2016, Salı 10:19:58 Ölen ve yaralı olanlara sevinmiyorum .! sen Brüksel de Pkk ya Çadır kurmasına izin veriyorsan o desteklediğin Terör gün gelir senide vurur .!!!!! 4
    • Hollanda'dan 22 Mart 2016, Salı 17:39:37 Alman abi/ abla iyi yazmisin! helal 0
  • Yorum 22 Mart 2016, Salı 10:17:37 Kötülük eken kötülük biçer.. iyilik eken iyilik biçer.. 4
    • tr 22 Mart 2016, Salı 10:23:21 türkiye de iyilik etmemiş senin bu mantığınla! 10
    • O zaman 22 Mart 2016, Salı 10:24:11 Bizimkiler baya kötülük yapıyorlar diyorsun 17
  • :) 22 Mart 2016, Salı 10:17:15 çadırı hava alanına getirsinler 3
    • E 22 Mart 2016, Salı 17:40:25 Ermeniye cadir kursunlar ... 0
  • Çadır 22 Mart 2016, Salı 10:16:09 Hemen oraya bi pkk çadırı kursunlar...! 1
  • rıza 22 Mart 2016, Salı 10:15:26 hayrsveer rıza tutuklanmış cari açık ne olucak?:( 3
  • sevgi 22 Mart 2016, Salı 10:15:07 Besle kargayı oysun gözünü diye bir laf var yoksa sen bilmiyor musun ? çadırı korumaktan Havalimaniyla ilgilnememisler.. 2
  • EBBR 22 Mart 2016, Salı 10:12:44 Demek ki neymiş,güvenlik sadece Türkiye'nin sorunu değilmiş. 0
  • sağ duyu 22 Mart 2016, Salı 10:10:26 orada insanlar ölüyor burada biri çıkmış içimin yağları eridi diyor. orada bir tanıdığın eşin dostun sevdiğin olsaydı da eriyecek miydi içinin yağları? empati kurmaktan bu kadar mı yoksunsunuz? terörün milleti ülkesi yoktur. bu saldırıya üzülmeyen insanlıktan bahsetmesin. 42
    • kardeşim 22 Mart 2016, Salı 10:25:00 Bizde olur ken adamlar için için gülüyor lar samimi değiller ama kendilerine en ufak bi zarar görünce kıyamet kopuyor gene toplanıp yürürler devlet başkanları samimi olsunlar bizde onlar için samiki olarak üzülelim ama onların bu anlayışı başına gelince mustehak diyoruz 2
  • MissPilotKorea 22 Mart 2016, Salı 10:10:12 Terörismin her türlüsü kötüdür ancak çok değil bu adamlar geçenlerde bizde olan terör saldırısı üzerine hiçbir yorum yapmayarak bunu normal görmüş hatta Terör örgütü olarak gördükleri Pkk'nın çadır açmasına müsaade etmiş ve de kılını kıpırdatmamıştı.Tek temennimiz en azından bizi değil Terörizmin ne deme olduğu hakkında bilinçlenirler.Umarım bu yollarla değil.Türklere barbar derken kendilerine medeni Avrupa milleti dedikleri haliyle... 0
  • BRU 22 Mart 2016, Salı 09:44:24 demekki sadece Türkiyede patlama olmuyormuş Avrupanın göbeğindede oluyormuş 24
    • bruuuuu 22 Mart 2016, Salı 17:44:08 Dunyanin heryerinde terrorizm var maalesef. emniyetli yer yok, alsinda var, topragin altinda olumle basbasa 0