BOEING Mİ AIRBUS MI?

    Çok beğenilenler

  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 20:48:29 boeing i savunmuyorum ama bana airbus lar kağıt gibi geliyor ve uçuş sırasında gerçekten çok ses çıkarmakla birlikte en ufak bir türbülansta çok daha fazla savruluyor. ayrıca daha önce dediğim gibi airbus hazır tasarımlara kondu iki şirketin eşleşen tasarımları var ve boeing inkiler daha önce çıkmış mesela 747-a380,737-a320,757-a321,767-a310,777-a330,727-a319 ve 787-a350 en başta gelenleri kimse inkar etmesin boeing yapıyor,test ediyor,geliştiriyor,kusurlar varsa düzeltiyor ve sonra airbus üretiyor hepte aynı şey oluyor nedense .airbus sadece cabini geliştiiyor ,kendi markasısı yazıyor boeing için ön yargıları kaldırın iki şirketinde uçakları çok güvenlidir ama geçmişte hatalar olmuş olabilir... 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 14:56:07 321 ile pek çok kez uçtum.Ön tarafta oturunca farkı anlamıyorsun ama arka taraf rahatsız ediyor. İnce uzun bir uçak.Aşağıdaki yorumcu arkadaşa katılıyorum. THY ye A310 gibi bir uçak gerekli. Tombul, hızlı ,konforlu .. 1
  • Tüm yorumlar

  • Emir 31 Ekim 2014, Cuma 23:27:22 Boeing yaklaşık olarak airbusa karşı 3 kat daha yaşlı ve bundan dolayı geçmişte olan kazalar daha çok "boein arıza yapıyo falan"diye anlaşılıyor. Dolayısıyla Boeingin daha çok sabıkalı gibi görünmesinin sebebi bu olabilir eğer airbus3kat daha yaşlı olsaydı aynı seviyede boeing gibi sabıkalı olurdu emin olun 1
  • kral 30 Ekim 2014, Perşembe 20:11:28 Hayır bence o oyle degil youtube den thy alarm cockpit i izleyin anlarsi n iz. Çünkü videoda ucak düşerken "AIRSPEED LOW"yazisi yani hiz yavas anlamina geliyo yani kustan dolayı uçak yavaslamis olabilir, yani uçak bundan düşmüş olabilir. 0
  • Uçak 30 Ekim 2014, Perşembe 17:16:20 Boeing 2009 da büyük bir hata yaptı. Bir kusla uçağın dusmemesi gerekir. Ama uçak Airbus olsaydi daha çok olu olurdu emin olun... 1
  • misafir 29 Ekim 2014, Çarşamba 10:50:17 Bence hakli cunku boeing e bindiginizde ucak kasirga oldugu halde bi milim kimildamiyo ama airbus hafif ruzgarlarda ucuyo bide boeing airbusun ucaklarini test ediyooo... 1
  • misafir 28 Ekim 2014, Salı 23:07:23 Bence hakli cunku boeing e bindiginizde ucak kasirga oldugu halde bi milim kimildamiyo ama airbus hafif ruzgarlarda ucuyo bide boeing airbusun ucaklarini test ediyooo... 1
  • araştırandost 09 Mart 2014, Pazar 07:11:15 Hangi uçak çok düşüyor ise, kalitesiz uçak o çok düşen uçaktır. 2
  • Misafir 03 Eylül 2010, Cuma 05:32:21 ya önemli olan boeingin mi yoksa airbusın mı uçak sayısının fazla olup olmaması değil önemli olan ne kadar güvenli olduğu teknoloji çok önemli ayrıca bilmiyorsanız airbus ta fly by wire denilen ve uçuş boyunca pilotun hatalarını denetleyen bi sistem var yani pilotaj hatasını en aza indirgeyen bi sistem birisi amsterdamda boeing yrne A321/20/19 olsaydı ölü sayısı daha fazla olurdu demiş bnce bilmeden yorumlar yapmayalım o uçak B738 değilde a320/21/19 olsaydı DÜŞMEZDİİ!! ve ayrıca bi boeing 738 kokpitiyle A320 kokpti arasında dağlar kadar fark var boeingin kokpiti çok hantal duruyo ayrıcada taksi yaparken de hertarfından cart curt sesler geliyo.... 1
  • Misafir 06 Ocak 2010, Çarşamba 02:23:05 Bu tip ucaklari hergün yükletip Weight&Balance yapan biri olarak, bence kisa mesafede A320-321 uzun mesafede ise B777 Kisa mesafede fazla kargo tasimiyorsan kesinlikle 320. Kargon bol ise 321. Boeing olarak 321 ile bas edecek ucak zaten 737 degil 757 dir ama sanirim maliyeti ve teknik masraflari yüksek.. Uzun ucuslarda tartismasiz, B777.. TK isini bilir bence dogru secim. Ancak prestij olsun diye bence bir 747-400 alinmali harbi First Class tadi verilmelidir. 2
  • Misafir 05 Ocak 2010, Salı 21:13:39 boing = mercedes 0
  • Misafir 05 Ocak 2010, Salı 15:25:24 airbus 320 serisi uçaklar 4. jenerasyon olup son teknoloji uçaklarıdır.boeing'in benzer kapasiteli uçakları(737-800 vd...3. jenerasyon olup)hala teknoloji olarak bu serilere yaklaşamamıştır.eğer amsterdam kazasını dikkatli okursanız boeing .80 kusurlu bulunmuştur.buda bahhsettiğim jenerasyon farkıdır aslında.ve airbus her şekliyle en uygun seçimdir.tebrik ederim.hayırlı olsun. 2
  • Misafir 05 Ocak 2010, Salı 07:44:11 Neye göre iyi diyoruz? Konfor deniyor, burada verilerle konuşmak lazım, Airbus 320 ailesinin kabin genişliği 3,70m Boeing 737 ailesinin ise 3,53m dir yani Airbus daha geniş bir kabin sunuyor ancak THY deki 321 lerin büyük çoğunluğunun öndeki koltuğa mesafesi Boeing 738 lere göre en az 2 inch yani 5 cm daha bu yüzden 2 saati aşan yolculuklar hele birde öndeki koltuğu yatırırsa işkence haline geliyor, Swiss biletleri çok ucuzlattığından son birkaç uçuşta bindim adamlar koltuk arkalıklarını o kadar inceltmişler ki aynı sayıda koltuk kullanarak oturanlara daha geniş alan yaratmışlar, artık THY nin de bu konuları düşünmesi lazım. Aslında 320 kargo kapasitesi, fly by wire teknolojisi, kokpit genişiliği avantajları olan teknolojik bir uçak. 1
  • Misafir 05 Ocak 2010, Salı 01:55:19 sen ne kadar çok şey biliyorsun bakiyim hangi şirket tuvalete zor gidiliyor diye o ucak tipini tercih etmiyor 321 thy e en çok kazandıran tek koridorlu uçak tipi zaten kabinde fazladan 1 kişi uculuyor ancak işlerini iyi kordine edemeyen bir kabin memuru bu ucağı kotuleyebilir ayrıca thy boeing 737 serisinden çok çekti gecmişe bakarsan anlarsın soylediğimi 380 ve 747 hayali kuran kişilerede ilk olarak bu ucakların operasyonu çok yuksek ayrıca bu ucakların teknik bakımını ve yedek parça teminini yapmak kolay mı ? bu uçakları doldurmak zor değil ama sefer sayısında muhtemel azalma olacaktır bunuda hangi şirket ister bunun kargo geliri vs o kadar detayları var ki yazmakla bitmez herseyi tycoon transport oyunundaki gibi zannetmeyin ... 4
  • Misafir 05 Ocak 2010, Salı 01:22:10 Şirket ne alacağına karar vermiş, seçimler de gayet isabetli bence, bundan sonra kabin konfigürasyonu ve performans opsiyonları doğru ve amaca uygun olmalı. Yoksa dıştan bakınca boeing midir airbus mıdır çoğu kimse farkedemez bile... 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 23:24:32 ARKADASLAR DOGRUSU A320 TASARUF BAKIMINDAN; TEKNIK BAKIMDAN COK HOS AMA YAPI ITIBARIYLE KONFORU SIKICI, INSANI DARALTIYOR. BOEING ISE AGIRLIGI DERECESINDE BIR GÖSTERI SERGILIYOR. KONFORU GENIS YAPIYA SAHIP, KAS YAPISI OLDUKCA HEYBETLI GERGEDAN DIYORUM. 1
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 22:20:50 Aslinda her ikiside, benim sahsim adina en sevdigim ve hayran oldugum Modeller A320 ve B737-800WL. Ic Hatlar icin A319 aslinda cok yerinde bir karar. A380 almak herkes ister ama malum yer sikintisi mevcut ve bu nedenle pek uygun degil. B777-300 benim icin bir Hayaldiki gerceklesti ama bunlar icinde zaman zaman Park sikintii cekiliyor. Herkesin görüsü ayri tabiki ben sahsima agit olani yaziyorum. Tepki gösterenlere diyecegim suki: Hatasiz kul Olmaz :) Saygilar 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 21:34:18 Alımlar bence çok dikkatli yapılmış. Bu uçaklar 320 filosu ilk oluşturulduğunda ordan burdan kiralanan 321 ve atlasdan gelen 4 adet 319un yerini alacak. Yani filo büyümesi olmayacak ama yolcu konforunu yükseltecek ve kabin standardını sağlıyacak. Yolcu her seferinde ben nereye düştüm diye düşünmeyecek.319 o an az talep olan hatlar için biçilmiş kaftan. Nitekim Tk'nın elindeki 319ların menzili 320 ve 321den daha fazla. Tebrikler 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 21:31:03 biz burda ne desek boş 380-350,777-747. bu uçakları alıp hatlara boş uçmaktansa daha küçük alıp daha dolu gitmek iyidir.zamanı gelince yöneticiler bu uçak siparişlerini de verirler.380 alsak hangi hatta dolu uçabiliriz ki. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 21:28:34 benim yorumumu begenmeyenlere soyluyorum kıyaslamalarınız bilimsel degil kaza rasyosu ucagın yasına ve piyasadaki miktarına baglıdır tarih boyunca satılan airbus sayısı 7000 ama dunyada ki 737 sayısı nerdeyse 10bin şimdi bi daha kıyaslayın.. yolcu icinse kabinde 3 troley varken tuvalete git bakalım ne badireler atlatıyorsun.. ucagı dısardan gormekle yasamak farklıdır merak eden arkadasa cevabım ben kabin memuruyum 321 sertifikam sen necisin acaba ?? 1
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 21:23:55 burdaki tartışmalar bizim memlekete iki firma giderdi.potinoğlu sarıoğlu hangi firma daha iyi daha hızlı gider.aynı ona dönmüş ben bunu çocukken yapardım. göklerde 2 firma kaldı üstünlükleri vardır tabi ama hepsinin kendine has özelliği vardır.Bence thy bir alım daha yapacak B737-900 er bunuda alacak bak görürsünüz.uzun mevzili dengeli tutacak 777 ve 787 alacak airbustanda 330-350 alacak.aslında güzel olan milli havayolumuzun büyümesini görmek.. ahl büyütülmesi lazım askeri alaan genişlemesi gerekiyor 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 21:22:49 ab ye yalakalık olarak düşünürsek airbus, geri kalan her konuda kesinlikle boeing... 3
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 21:16:09 elbette gönül isterki thy de A380 ve en azından bir tane 747 alsın.bırakın bunları, alınacak 12 adet 777 için bile yer düşünmek lazım. şu anda bile havaalanlarımız 777 lere küçük gelmekte.bir de bunlara uçak sayısındaki artış eklenince işin içinden çıkılmaz hale geliyor.bunun için bir an önce yeni bir havaalanı gerekiyor.bu da 3-5 ayda bitecek inşaat değil.erken başlayan erken yol alır.bu havaalanı da rüzgar yönüne göre en az 2+2 pistli olmalı 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 20:29:59 ben şahsen boeing yada airbus değil. uçakları seviyorum. karşılaştırma yapmak gereksiz bence. :) 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 20:27:49 BIR IKI ADET A380 SACMALIGINI YAZAN ARKADASA.INECEK MEYDAN YANASACAK KORUK, ALET EDAVAT VARMI? BIR MODELDEN BIR IKI TANE UCAKMI ALINIR.ALIRSAN ALITALIA GIBI OLURSUN. YONETIMI TEBRIK EDIYORUM.COK GUZEL FILO PLANLAMASI YAPILMIS.321,320.319 LAR HARIKA UCAKLAR. GENIS GOVDEDE 330,777 LERDE SUPERLER..BUNDAN SONRA 787 LERİ PLANLAMAK LAZIM 1
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 20:24:31 EGEMENLİK KAYITSIZ,ŞARTSIZ BOEİNG`İNDİR 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 20:22:03 air bus uçarken en rahat hissettiğim en çok güven veren uçakları üretiyor, aynen avrupa üretimi otomobiller gibi kalite hissi veriyor, airbus ın ardından boeing gelir amerikan otomobilleri gibi heybetli ama eski teknoloji en kötüsü ise tartışmasız md 80 serisi uçaklardır, rus uçaklarını yazmaya bile gerek yok dökülüyorlar. 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 18:19:57 thy ın elinde 737 lerden kaçı 737-8F acaba ? a 321 ller şuandaki 737 lere göre çok daha lüks ona lafım yok.ama thy daha doğrusu türk şirketlerinin elindeki 737 ler yeni nesil 737 ere göre döküntü kalıyor. boeing i savunmak için söylemiyorum ama airbus ların kabin içi özelliklerinin bir çoğu da boeing den aşırmadır bunları da unutmayın lütfen.örneğin a 350 de ki gece mavi gündüz beyaz olabilen kabin içi aydınlatması 787 nin 2004 deki pilanlamalarında vardır. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 18:07:50 a 321 hariç geri kalan siparişler gereksiz bence.thy büyük hata yapıyor uçak alımlarıyla büyümek istiyorsaa parayı eski modellerle sokağa atmak yerine b 787 , a 350 xb hatta bikaç sene sonra teslimat yapılmak kaydıyla 1-2 tane a 380 şeklinde düşünmeli. a 319 mantığını anlamıyorum.daha önce ellerinden çıkardılar a 319 ları zaten. bu uçakları iç pazar için alıyorum diyolarsa lafım yok.ama uçak alarak büyüyelim diyorlarsa bu uçaklar yanlış tercih.ab ye yaranma politikası adına milyar dolarlarımız boşa gitmiyordur umarım 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:56:24 arkadaşım sana bir sürü neden gerçekleştiği bilinmeyen airbus kazası söylerim ancak şu firma daha güvenli bu dandik demiyorum istatistikleri söylüyorum sakin ol kimse senin airbus una çamur atmaya çalışmıyor doğrudur boeing in airbus a göre kazaları daha fazla ama bu asla bir ön yargı olamaz sürekli birşeylerden ders alnıyor ve sana şunu hatırlatmak istiyorum dünyada 5.000 den fazla 737 aktif olarak rekoru elinde tutuyor daha buyaz airfrance kazası gerçekleşti ancak tekirdağ uçağına bak bence onun yerinde a319-20-21 olsaydı ölenler daha fazla olurdu eminin ayrıca madem airbus solladı geçti niye dünyada ençok boeing kullanılıyor söylermisin ve sen bide burakamları 787 seri üretime geçtiğinde gör ayrıca ben asırlar demedim yarım asır dedim :) 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:47:49 Boeing mi? Airbus mu? sagci mi? solcu mu? yada liberal mi? yada muhafazakar mi? oraya ciktimi hepsi ayni bunlarin.önemli olan cikmak.Thy nin airbus u tercih etmesinde lufthansa nin parmagi vardir gibi geliyo bana. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:47:41 Sayın Karlıtekin daha önce 2018'de 200 uçaklık, 202'de 330 uçaklık filoya kavuşmak istediklerini söylemişlerdi.Bu hızla devam ederlerse bu hedefinde üzerine çıkacaklar.Şimdiden 2012'ye kadar teslim edilecek uçak 42.Tabi elinde sahip olduğu kiralık 2 tane340 ve 4 tane777 'yi daha önce yaptığı gibi satın almaya karar verirse uzun menzil filosu güzel olur ama Karlıtekin THY'nin First Class hizmetini kaldırcaklarını söylemişti. Sayın Cebeci'nin Sayın Topçu ile röportajda yeni uçakların konsepti hakkında verdiği bilgiye göre kiralık 777 ler geri verilip,kendi uçarklarında Business,Premium ve Economy Class uygulanacak. Cebeci başka bir yazısında Haziran'da 747-787 ile 380-350 paketlerinden birini seceğini,bölgesel uçak siparişi vereceğini 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:41:05 Şirketimize hayırlı uğurlu olsun. Umarım birgün türk uçaklarını kullanma şansımızda olur. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:28:06 Airbus varken dururken Boeing konusulurmu ya? Madem Boeing Airbusa kiyasen asirlardir gökte. Neden o halde daha bu isin sirrini cözmedide hatali ucaklar üretip duruyor? Madem Airbus yokken Boeing vardi, 747 vardi, neden hala ögrenemediler bu isi? Neden hatali ucaklari sürüyorlar piyasaya? Airbus kisa sürede piyasaya girdi, basardi ve hatta Boeingi solladi bile.... 4
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:27:41 bazı arkadaşlar çok fena firma takıntısı yapmış durumda anlayamıyorum bu nedendir? boeing i sevmek airbus u sevmek tamamen bir tercih meselesidir. airbusun uçakları konfor açısından çok daha iyi dir ve teknolojisi çok daha gelişmiştir. boeing in uçaklarının ise gövde yapısı daha sağlamdır artılar eksiler birbirini eşitler ikiside iyi uçaklardır. şahsi kanaatim güvenlik donanımları daha fazla olduğu için airbustur ama illa herkes benim gibi airbus cı olsun diye yaygara koparmak yersiz. bu kadar abartmayın bence herkesin beğendiği kendine. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:25:24 THY İzmir ve Antalya Base yapılanmasını bir daha düşünmeye başlamalı. AHL de park alanı sorunu zaten var. Bu uçaklar da geldiğinde durumu artık siz düşünün. Sun Express bile 20 uçağıyla 3 base'den uçuş gerçekleştiriyor. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 17:20:44 saçma bir tartışma oluyor... hesap belli... her iki markanın da tüm modellerinin toplam uçak ve uçuş sayıları biliniyor... yaptıkları kazalarla oranlarsınız... hesap çıkar ortaya... 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 16:45:45 Tabi ki airbus, tartışılacak konu bile değil. 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 16:40:39 Boeing'ten öte Ucak tanimam 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 16:37:23 arkadaşlar bütün uçaklar güzeldir mükemmel araçlardır ancak boeing in sabıkası daha kabarık diye airbus daha güvenli diyorsunuz tartışılır. ancak hatırlamanız lazımki airbus yokken 747 uçuyordu bundan yarım asır sonra a380 çıktı yine airbus yokken mcdoneld dougles vardı o gitti ancak boeing hep vardı uçaklarını sürekli geliştirdi ve en son 787 yi üretti. şimdi soruyorum size boeing daha havacılıkta sadece pervaneli uçaklar varken markası göklere yükseliyordu sabıkasıda bu yüzden kabarık bence airbusında tarihi bu kadar uzun olsa onunda sabıkası kabarık olurdu ayrıca boenig ve airbus kazalarına bakıldığında kaza gerçekleştirildikten sonra boenig yapımı uçaklarda hayatta kalma ihtimali daha yüksek.bir bakın hangi uçağı daha çok seviyorsunuz? 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 16:10:16 THY ye 310 gibi bir uçak gerek diyen yorumcuya katılıyorum. Küçük geniş gövdeli. 310 a yaklaşan 330-100 gibi bir model ne iyi olurdu...sadece hayal. Diğer yandan takım tutar gibi firmalar arası tercih yapılmıyor elbette (Boeing ler çok arıza yapıyormuş vs. okyanusa düşen 330 değil miydi, bunlar bilgisiz yüzeysel değerlendirmeler). İki üretici arasında denge kurulduğu da doğrudur. Bence de uzun menzilde B tercih edilecektir. Umarım iyi seçim olur. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 16:08:02 Kisa ve orta menzilde airbus daha iyi ve ekonomik bir ucak gibi gozukuyor ve su anda tum havayollari agirlikli bu ucaklardan siparis ediyor. Uzun menzilde 777 ler favori ucagim, ayrica yaslanmasina ragmen 747 hala guzel bir ucak. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 16:04:12 Kısa menzil, uzun menzil (ER) tüm uçak tiplerinde uçtumda, çalıştımda. B727'den 747'ye A-310'dan 340'a kadar. Bana göre hepsinin ayrı yeri var. Ama yanılmıyorsam Airbuslar daha güvenli, havacılık tarihinde de Boeing kazalarını daha çok duydum sanki. Yine de THY gibi bir A/L'da uçakların şahı 747'yi görmek isterdim. Her şekilde hayırlı olsun... 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:55:37 tabiki Airbus ya, boeing ucak mi? Airbus daha güvenlik. Boeing gibi zirt pirt arza vermiyor. Altimetre bozulmuyor. Düsmüyor... Airbus daha teknolojik ve daha güvenli. Hem kisa hemde uzun menzildi ucaklarda. 318-319-320-321-330-350 taraftariyim. 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:53:51 Kisa ve orta Menzilde Airbus kesinlikle tam isabetli bir karar. 319-320-321 cok güzel ucaklardir. Kesinlikle Boeing 737 serisinden cok daha konforlu ve güzel ucaklardir 320 ailesi. Hatta ve hatta uzun menzilde bile Airbus 330, 350 diyorum. Boeing 777 ve 787 cok güzeller ama Amerikanin oldugu icin kaybediyorlar. Amerikanin herseyinden tereddüt edilir ve güven vermiyorlar... 1
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:33:47 319-320-321- 737-800-400-700-500 bunlarla uçtum a 321 güzel bir uçak geldi orta sırada oturuyordum. ama bana kalırsa en iyisi a319 du çok genişti çok hoşuma gitti.bacak bacak üstüne atıp oturuyordum 1
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:33:25 acaba THY'yi A380 teyyaresiyle göklerde ne zaman görücez:) sanki bu uçaklar bana biraz küçük gibi geldi doğru mudur? 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:29:54 Bilindiği gibi THY genelde Airbus ve Boing arasında denge oluşturmaya gayret ediyordu. Dolayısıyla, bu sipariş ile THY nın büyük uçak kategorisnde B787 tercih edeceğine ilişkin ipucu olabilir mi? 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:24:46 Arkadaşım senin konforundan kime ne. Kim avantayı fazla verirse o uçağı alırız biz.... 1
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:22:40 Sadece uçakları çok seven bir yolcuyum. Airbuslar sanki daha gürültülü gibi geliyor bana. Bu konuda aydınlatılmaı istiyorum. Özellikle iniş ve kalkışlarda. 321 ile 738 i karşılaştırıyorum. Ayrıca 777 ve 340 ile seyahat ettim. Uçaklar Kaş ve Marmara idi. 777 nin konforunu herhalde kimse tartışamaz. Arada büyük fark vardı.. Ama yakıt olarak bilmiyorum fakat tabiki de çok önemli. 0
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 15:00:04 BEN -321/320 DE UÇUYORUM VE UÇAĞIMI DA ÇOOOK SEVİYORUM. HADİ PERSONELİ GEÇTİM YOLCUNUN SEVMEDİĞİNİ NEREDEN ÇIKARIYORSUN PARDON ATIIIYORSUN. VE DEEE NECİSİN NE İŞ YAPARSIN...... 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 14:57:02 mürettebat hakkında birşey söyleyemem ama 737-400-500-700-800 lerle sık sık yolculuk eden bi yolcu olarak onlardan inip 321'e binince köy otobüsünden inip mercedes otobüse binmiş gibi oluyorum..321 çok daha konforlu.. 2
  • Misafir 04 Ocak 2010, Pazartesi 14:46:34 321 igrenc bir ucak.. hem yolcu icin hem murettebat icin cok kullanıssız sadece cok karlı ama yolcu da personelde sevmiyor bu ucagı sayın yonetim.. sebebini bi calısanlarınıza sorarsanız acıklarlar..ucagı yasayanlar yolcu ve ucus ekibidir bilmiyorum farkındamısınız! masa basından anlasılmaz 0