BAŞBAKAN'DAN DHMİ ÇALIŞANLARINA MÜJDE

    Çok beğenilenler

  • ulaşım senden istifa eden arkadaş 15 Temmuz 2012, Pazar 00:59:26 öncelikle memur-sen den istifa edip bir ay sonra kamu-sen e geçtikten sonra istifa edebilirsin. yol göstereyim dedim hani... sizin zihniyetiniz budur işte 0
  • Pastacı.... 18 Ekim 2012, Perşembe 20:14:49 Bi sen eksiktin Polis arkadaş Bu Havacılık Tazminatından pay istemeyen sana da versin tam olsun. Adamın Kurumu farklı yaptığı iş farklı Havacılık tazminatına göz dikmiş yuhh. 0
  • Tüm yorumlar

  • bizde gelelim 22 Kasım 2012, Perşembe 17:48:35 Parası iyiymiş bizde gelelim. Araya sıkışırız. Bu maaş cazip geldi ama ne iş yapacaz bilmiyorum. Onca insan bir şeyler yapıyor bizede bişeyler verirler heralde. (Gırgır olsun) 0
  • teknisyen 21 Kasım 2012, Çarşamba 08:08:45 mühendisler hem yatıyor hem de teknisyenler nasıl bizden fazla maaş alıyor diye yaygara basıyorlar. Cevabım açık ve net: Kurum kimin zor şartlarda çalıştığını gayet iyi biliyor siz rahat olun bakın işinize. İşiniz zaten karşınızdaki insanları küçümsemek kendiniz devlet bakanısınız ya ! 0
  • way wy way 17 Kasım 2012, Cumartesi 21:10:59 sizler ne ettiniz özelleşiyormu bu kurum kpss den yazmıym iyi deyılse walla supheye dustum dhmi maaşı ne ki yardım pls.. inşaat teknikeriyim yazsam mı ki? dhmi 0
  • şimşek 03 Ağustos 2012, Cuma 14:43:26 Havalanı denince sadece akla nedense DHMİ çalışanları geliyor, biz havaalanlarında çalışan polisler olarak işn güvenlik, pasaport, devlet büyüklerinin karşılanması, koruması ugurlanması gibi tüm görevlerde aktif olarak bulunmamıza ve sorumluluklar almamıza rağmen malesef ''havacılık'' ''Tazminatından'' yararlanamıyoruz, bırak yararlanmayı bir güvenlikçi kadar maaş bile alamıyoz.... 1
  • büyük haksızlık 19 Temmuz 2012, Perşembe 18:10:03 Havacılık tazminatından tüm kamu çalışanları pay almalıdır. 2
  • ugur 19 Temmuz 2012, Perşembe 15:47:08 DHMI ulkemizin nadide kurumlarindan biri.Gelisen havacilik sektorune hizli sekilde reaksiyon gosterebilmektedir.Bunda DHMI genel muduru Orhan Birdal beyin buyuk katkisi vardir.Bir emekci yanlisi olan Orhan beyin karalanmasi kimseye birsey kazandirmayacagi gibi ulkemizde yetisen kaliteli insanlarin hirpalanmasi emekcileri de etkiyleyecktir.Degerlerimize sahip cikmaliyiz.Elestirileri sahislardan ziyade kurumlarin mukemmellesmesi icin yapalim. 0
  • Kenan 17 Temmuz 2012, Salı 12:28:58 Bu haksızlığı ancak Hukuk bilgisi veya Karar vericileri yanıltan bilerek yanlış yaptıranlar yaparlar.Meclisten çıkan yasayı neden yanlış yorumlayıp Gökyüzünden gelen parayı aynı krumun elemanları arasında farklı dağıtmaya sebebiyet veriyorsunuz.Hangi ülke Eurocotrol parasını böyle haksız dağıtıyor.%600 grup 25.000 TL alıyorsa neden %300' lük Grup 12.500 TL yerine 4.500 TL alıyor. Skalanıza göre 2.800 TL,3000 TL alıyor.Matamatik bilmiyor mu bu kararı verenler.Havacılık tamamlayıcı bir iştir.Biri olmadan diğeri olmaz.O zaman Sn.Birdal Bütün işleri senin Kuleciler,FIS'cılar.AİM'ciler ve de Havacı Elektronikçiler yapsın.Yaptığınız icraat bir skandaldır.DHMİ vizyonuna yakışmıyor.Derhal istifa edin.Yoksa havacılık istatistikleriniz jet hızıyla aşağıya gider. 0
  • bravo 16 Temmuz 2012, Pazartesi 17:40:54 meteoroloji ne zaman uyanacak bakalım... 0
  • TÜRK ULAŞIMSENDEN İSTİFA ETTİM.. 16 Temmuz 2012, Pazartesi 16:00:36 BENDE BU RÜZGARA KAPILDIM VE TÜRK ULAŞIMSENDEN İSTİFA ETTİM.. 0
  • dhmi dhmi 16 Temmuz 2012, Pazartesi 13:41:21 Sn.Recep Tayyip ERDOĞAN'ın müjdesi müjde değil felaketle sonuçlanmıştır. Bilindiği gibi havacılık tazminatını eline yüzüne bulaştıran orhan birdal bu işi faciayla sonuçlandırdı. Kuleci aım.ci, elektronjikçi 20.000-25.000.- TL arasında toplu para ve yüksek meblaa zam alırken diğer çalışanlar hiç alamamış hatta geriye dönük maaş kesintisine uğramıştır. orhan birdal bizim maaşlarıda alsın kulecilerine versin. Buhaksızlığı biran önce düzeltsin yoksa nasıl can verecek merak ediyoruz. Bu kadar insanın ahı yerde kalmaz birdal bunun farkında değilmi. Allahından bulsun. Kurumu böldü parçaladı felakete doğru sürüklüyor. Bu gidişata birileri dur desin artık. orhan birdalı istemiyoruz kurumumuzun başında. Bırak git bu işi artık birdal. bizide kendinide rezil ettin. Sen orada olduğun sürece huzursuzluk devam edecektir. KULECİLERİNİDE AL GİTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. 0
  • BENDE TÜRK ULAŞIM SENDEN İSTİFA EDİYORUM 13 Temmuz 2012, Cuma 15:48:37 Bende türk ulaşım senden istifa ediyorum.bu yasayıda türk ulaşım sen'in başkanı nazmi güzel orhan birdal ile hazırlamıştı.bu saatten sonra orda durulmaz. 1
  • İsim / Rumuz 13 Temmuz 2012, Cuma 14:52:42 helal olsun sendikaya ne calışma yaptılar eşitlik buysa demekkı eşitlik yok bu kurumda sadece yol kontrolcü ve muhabere calışıyormuş baksana digerleri yatıyormuş allah soraracak bunun hesabını bundan sonra neler olur hayırlısı ama şu bir gercek sendikalar artık üye bulamaz dhm den...cçok istifa olacak.. 0
  • türkmulaşımsen yetkili sendika 13 Temmuz 2012, Cuma 12:04:17 hemen türk ulaşımsenden istifa ediyrorum..lanet olsun böyle yetkili sendikaya.üstelik nazmi güzel bu yasayı hazırlayan adammış. 1
  • sendika, ama hangisi? 12 Temmuz 2012, Perşembe 22:32:53 tencere dibin kara seviyesini aşamayan tartışmalar devam edecek gibi görünüyor. sizler hala büyük resmi görmekten acizken birileri malı götürüyor. meraklanmayın, siz ısrar ettikçe sendikalar ve dernekler sizi daha uzun yıllar böyle uyutur. 0
  • Bu bizim ATC fezullah deyil mi? 12 Temmuz 2012, Perşembe 16:04:49 Hayırlı olsun arkadaşım (http://www.ulastirmamemursen.org.tr/haber.asp?id=743 ) 0
  • tazminatlar %95 belli oldu 12 Temmuz 2012, Perşembe 15:52:27 hava trafik toplu para:24000 muhabere toplu para : 18000 Elektronik n-rut :5000 2.grup : 2000 – 4000 arası 3.grup : 500- 1000 arası NOT:YIL 7 GÜNÜ GECEN RAPOR'LAR PARADAN KESİLECEK HEYET RAPORLAR HARİŞ 0
  • Türk ulaşım sen'li vatandaş 12 Temmuz 2012, Perşembe 15:20:21 bakanlıkta yetki kimde uyarmış senin görevin uyarmak ise yazık memur senli üyele ayrıca cevdet yılmaz görüşme konusu ve tarihine iyi bak vede uyardık dedigin yazının tarihine bak biz TUS'lular bunu yutmazda sen kime yutturursan artık.uslubun konusunda bir şey yazmayacagım anlamazsın ki 0
  • İKİ SENDİKAYI BİR ARAYA GETİR BİR ÇOBAN ETMEZ 12 Temmuz 2012, Perşembe 15:03:10 FİLLER TEPİŞTİ ÇİMENLER EZİLDİ 0
  • evet evet sendika savaşı başladı 12 Temmuz 2012, Perşembe 14:44:17 iyikide üye olmamışım yeyin birbiriniz şu üsluplara bakın ya yazıklar olsun sizlere 0
  • "memursenli vatandaş da dinlesin ki " diyen şahsa!!! 12 Temmuz 2012, Perşembe 13:51:01 Yıllardır bu kurumda çalışanları "seni şef yapacağız bize katıl","seni müdür yapacağız bize katıl","bak bize katılmazsan sonun iyi olmaz sürgün yersin.." "onlar inançsız dinsiz diye diğer sendikaya -ki o zaman MEMURSENİN adını bile telaffuz ederken mideniz bulanıyordu- malum örgüt destekçisi , sen bize katıl biz bu vatanı en çok seveniz " , diyerek FİŞLEME yaptınız. Yetkiyi diğer sendikalara kaptırmamak için (burada en güçlü ULAŞTIRMAMEMURSEN görünüyor) puan kazanmak ve hiçkimsenin kabul etmeyeceği bu oranlarda da olsa - ki bu oranlar TÜRKULAŞIMSEN yetkililerince gayet malumdu, AMA GENE HER ZAMAN Kİ GİBİ KENDİLERİNİ KULLANDIRDIRLAR - günlerdir söylediğiniz, hem üyelerinizin hem de diğer üye olmayan ların cep telefonlarına mesajla "KISA SÜRE İÇİNDE ÖDENECEK KIYAK PARA YATACAK" diye MÜJDELEYEN SENDİKA SANKİ TÜRKULAŞIMSEN" değil de YETKİSİZ DİĞER SENDİKALARMIŞ GİBİ hedef şaşırtmaya çalışmak en hafif tabirle "HAD BİLMEZLİK VE AHMAKLIKTIR"..HALA DA TUS SENDİKA DA DURUYORSAN GİT İNTİHAR ET" 0
  • okuyun zihniniz ve düşünceniz açılsın.. 12 Temmuz 2012, Perşembe 13:38:55 kaynak: http://www.ulastirmamemursen.org.tr/haber.asp?id=894 yukardaki linkte türk ulaşım seni nasıl uyardığımızı ve eğer bu yasa toplu sözleşme sürecine dahil edilirse nelerin olduğunu aynen yazmışız.tabi ders çıkarmak akıllı insanlara özgüdür.Türk Ulaşım Sendikası,toplu sözleşme sürecinde DHMİ ile ilgili sadece bir maddeyi Toplu sözleşmeye ekletebilmeyi becermiştir.Havacılık tazminatı ile ilgili kanun 2010 yılında zaten çıkmıştır.Kanunlaşmış havacılık tazminatına ek olarak Toplu sözleşmenin resmi gazetede yayımlanmasından sonra “30 gün içinde YPK’ dan çıkarılması” ibaresini ekleterek 1.- 2.ve 3.grup oranlarının YPK’ dan da düşük çıkması halinde geriye dönüşü olmayacak bir hata içine girmiştir.DHMİ’ de sendikal yetkiyi kaybetmemek adına yapılan bu popülizm maalesef çok büyük hatalara meydan verecektir.Bu popülizm içindeki hareketle, havacılık tazminatı oranlarının YPK tarafından düşük belirlenmesi sonucunda bir çok DHMİ çalışanı da mağdur olma noktasına gelebilecektir. 0
  • türk ulaşımsenin yaptığı hatayı düzeltmeye gittik. 12 Temmuz 2012, Perşembe 13:34:20 o küçücük oranları haber alınca, daha doğrusu sizlerin dhmi personelini sattığınızı anlayınca bakan cevdet yılmazı ziyaret etmeye karar verdik.iyikide ziyaret etmişiz.meğer ne tezgahlar varmış işin içinde.meğer türk ulaşım sen miilleti nasıl satmış.bakan bey hepsini anlatmış.nazmi güzel devamlı orhanla beraber hareket etmiş.personeli önce türk ulaşım sen sonrada nazmi güzel beraber satmışlar.o haber çok yankı yaptı.birilerinin pisliğinin ortaya dökülmesinde çok etkili oldu.şimdiki oranların ihaneti ve acizliği o zaman ortaya çıktı.sıkıysa ondan sonra yayınlanan ve türk ulaşım senin sözleşme metnine havacılık tazminatlarını koyan haberi eleştirdiğimiz yazıyıda okusanıza.o haberi nerenize koyacaksınız.sahi siz haberleri gözlerinizlemi okuyorsunuz. yoksa başka yerinizle mi...hata yaptınız demişiz.milleti sattınız demişiz.bu hatadan doğan sorunlardan memursen sorumlu değildir demişiz.ve dediğimizde aynen oldu.bunun vebali sizde..hakkımız haram olsun.. 1
  • O NE YA !!! 12 Temmuz 2012, Perşembe 09:34:35 Memur sen kalkınma bakanı Cevat YILMAZ görüşme fotolarına baktımda kim varrr Esenboğa havalimanında kuleciler para kime geldi??? 0
  • yardımcı olayım..rmuzlu vatandaş sakın haaa 12 Temmuz 2012, Perşembe 09:20:11 yardımcı olayım deme bana kalırsa senin yardıma ihtiyacın var bukadar cahillikle ve yalanla bak vatandaş yazıyo hemde memursen sitesinden örnekle baktım dogru balıkı hafızalı olsan yine iymiş sende oda yok 0
  • memursenli vatandaşta dinlesin ki.... 12 Temmuz 2012, Perşembe 09:05:40 dhmi çalışanların dikkatine (EUROCONTROL HAVACILIK TAZMİNATI;) ve KALKINMA BAKANI CEVDET YILMAZ İLE HAVACILIK TAZMİNATI VE EK YPK KARARI GÖRÜŞÜLDÜ başlıklı yazılara bakarsanız görürsünüz memursen hani bu olaylardan uzakdı balık hafızalı kardeşim bunlarda çok masum imiş!!!(ulaştırma memursen sayfasından) 0
  • T.C. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı 12 Temmuz 2012, Perşembe 08:50:30 yetkili sendika memursen şef arkadaşın yazdıgı tamamını bizde yaşadık iki yüzlülügün bukadarına pes denir hayırdır şimdiden saldırmaya başladınız 0
  • yardımcı olayım.. 11 Temmuz 2012, Çarşamba 23:06:00 niye hangi sendikayı sorgulamanız gerektiğini bilmiyormusunuz.yetkiyi kaptırmamak adına milletin ekmeğiyle oynayıp bu küçücük oranları sözleşme metnine koyan hangi sendika olduğunu bilmiyormusunuz.balık hafızalılar..erkese mavi boncuk dağıttığınız günleri ne çabuk unuttunuz.hani memur ve arff 8 binlira para alacaktı..hani hepimiz çok iyi maaş alacaktık.hani herkes 1500 tl tazminat artı maaş alacaktı..yalancılar bunları böyle bol keseden atan ve bu süreci başlatan sadece bir sendika var.onun kim olduğunu çok iyi biliyorsunuz.peki yalan atmaya utanmıyormusunuz.hem yalan atıyorsunuz hemde iftira atıyorsunuz.memursen'nin bu süreç ile uzaktan yakından hiç bir alakası yoktur.memursene çamur atmayın.daha şube bile olmadan nasıl olurda dediğiniz şeyleri yapabiliriz söylesenize.bütün bu olayların vebali geçmiş dönemin yetkili olan ama etkili olmayan sendikasındadır.ayıp ayıp bari yalan atmayın..siz hesap vermeye hazırlanın, çamur atmayıda bırakın. 0
  • sendika ve dernek nerede? 10 Temmuz 2012, Salı 22:33:49 arkadaşlar birbirimizi yıpratmak yerine neden sendika ve derneklerin rolünü sorgulamıyoruz? gerçekte derneklerden sadece bir tanesi misyonunu yerine getirmiştir. bu da diğer derneklere ve sendikalara üye olmanın ne kadar mantıksız olduğunu göstermektedir. hak etmedikleri yerlerde oturup birşey yapmayanları, personeli yalnız ve çaresiz bırakanları cezalandırmanın yolu da üyelikten istifadan geçer. sırtımızdan geçinenlere müsamaha göstermeyelim. 0
  • Parayı araç bilip hakkını sonuna kadar arayan GÜVENLİK ŞEFİ 10 Temmuz 2012, Salı 20:44:53 Hükümetle omuz omuza boy boy resimleri olan Memur-sen bu adeletsizlikler olurken nerelerdeydiniz hani hükümet sizdiniz hani sloganınız adaletti gelelim Kamu-sen evet yetkili sendikaydınız yetkinizi bu kadar adaletsiz bir işte kullandınız her iki sendika yetkilileri şunu bilsin bizi 15 tl kadar ucuz görenler zamanında o güzelim koltuklardan kalkıp nöbet yerimizdeki yırtık eski koltuklarda atıp tutuyodunuz tazminatlar çıkana kadar orta sahada top çeviriyordunuz şimdi birbirinize gol atacaksınız galiba şunu bilmenizi isterim şu farkları alalım asıl gol nasıl atılırmış ögreneceksiniz.Buraya yorum yazan kardeşlerim ve abilerim şunu iyi bilsin güvenlik personelimiz onurlu gururlu ve almış oldugu maaşın her kuruşunun hakkını verendir.Sayın genel müdürüm ALLAH’ın selamını bile bizden esirgeyerek kuleye çıkan Orhan Birdal teşekkür ederim bize gördügün oranlar için.Biz inanan insanlar aldıgımız maaşın yarısını verseler bile işimizin hakkını vererek ailemize helal rızık götürmeye devam edeceğiz. 0
  • Memur 10 Temmuz 2012, Salı 16:58:13 Kimin hakkini kime helal etmiyosun.. Kimin yuzunden bekledim ben parami almak icin. Sen gibi dusunenlere bir gram hakkimi asil ben helal etmiyorum. Benim paramda kendine hak gorenlere beni 2 yildir bekleten sen gibilere hakkim haram olsun. Diger arkadaslar kusura bakmasinlar keske hepiniz en azindan yuzunuzu guldurcek kadar bari biseyler alsaydiniz bunu tum kalbimle istiyorum en azindan ek odemelerin kesilmemesi mumkun olabilirdi bence. 0
  • adalet nerde 10 Temmuz 2012, Salı 12:40:43 elektronik gruplara ayıranlar hava trafiğin hiç borda oturmayanlarına en yuksekten veriyor adaletmi bu 0
  • uyanık Orhan aga ve avanesi 09 Temmuz 2012, Pazartesi 22:48:30 HSS , Genel müdür leri ile beraber bu savaştan ve sinir harbinden başarı ile galip çıkmıştır.. Tüm personel haklarımız helal etmiyoruz... İşletme ayrılsın biz işimizi bilelim HSS de 900 kişi olarak bu paraları Eurocontrol dan alabilecek misiniz görelim bakalım?....hadi bir an önce süreç başlatılsın 0
  • bu haber neden ana sayfada görünmüyor 09 Temmuz 2012, Pazartesi 20:43:18 dhmi ile ilgili haberleri bulamıyorum artık. sansürmü uygulanıyor nedir. 0
  • 2. ve 3. grup için bişey verilmiyor 09 Temmuz 2012, Pazartesi 20:18:06 çok az bir rakam verilecek. çünkü verilecek olan tazminattan ek ödemeleri düştüler. ilk haliyle çıksaydı ek ödemeler düşülmüyordu. 0
  • co 09 Temmuz 2012, Pazartesi 19:30:59 arkadaşlar sistemde temmuz bordroları düzenlenmiş fakat tazminat aynı :? herkeste aynı mı 0
  • Açıklama 09 Temmuz 2012, Pazartesi 17:23:12 Genel Müdürümüz Nerede Açıklama Yapacak Bilgisi olan var mı ? 0
  • komodiye bak hele 1. guruplular saygı istiyooo :))) 09 Temmuz 2012, Pazartesi 17:13:05 hey 1. guruplu kardeşler saygı parayla alınmadıgından sizde yok ama bizde çok diger birimlerden farklı oldugunu düşünerek sizler saygısızlık yapıyonuz düşünmüyoz diyosanız derneginiz var hadi organize olunda tepkinizi bir görelim kardeşlerim :))) yazık 0
  • SENDİKALI GÜVENLİKÇİ 09 Temmuz 2012, Pazartesi 16:59:43 HERKEZ ŞUNDAN EMİN OLSUN EGER Kİ GÜVENLİGE VERİLEN TAZMİNAT DİGER BİRİMLER ARASINDA FARK BÜYÜK İSE TÜM GÜVENLİK PERSONELİ MEMUR SEN-KAMU SEN HEPİMİZ İSTİFA EDECEGİZ ŞUDA UNUTULMASIN 5/1 DHMİ PERSONEL MECUDUNU OLUŞTURMAKTAYIZ HADİ HAYIRLISI 0
  • ahl 09 Temmuz 2012, Pazartesi 16:50:40 ORHAN BEYİN AÇIKLAMASI HANGİ KANALDA ,BUNUDA PAYLAŞSANIZ İYİ OLUR 0
  • misafir 09 Temmuz 2012, Pazartesi 16:43:21 genel müdür senden büyük ALLAH var bunun hesabını ahirette vereceksin en ufak hakkımı bile helal etmiyorum sana.varsa yoksa seyrüsefer başka kimse yok gözünde.senin döneminden önce hiç deyilse sevgi saygı vardı aramızda ufak bir farklılık vardı maaşlarımızda ucurum yoktu hepsini yok ettin mevlada seni bildiği gibi etsin . 0
  • Neden hala açıklanmıyor... 09 Temmuz 2012, Pazartesi 16:31:06 Bunların niyeti insanları kalpten götürmek... Yeter yaaa açıklayında insanların merakı gitsin artık... 0
  • İsim / Rumuz 09 Temmuz 2012, Pazartesi 16:21:33 Ne oldu , genel müdürümüz açıkladımı oranları? Şu an toplantı varmı? 0
  • APRON MEMURU 09 Temmuz 2012, Pazartesi 15:51:41 ya bizim zamlar ne kdar ben apron memuruyum kardeşimde işletme şefi bunlar ne kdar oranlar ayriyeten genel müdürün basın toplantısını bir kanal veriyormu lütfen hemen yazın ? 0
  • BOMBACI 09 Temmuz 2012, Pazartesi 15:04:51 ARKADAŞLAR GENELDE HERKES GERGİN BİR VAZİYETTE. BU NEDENLE LÜTFEN YORUMLARINIZI YAPARKEN BİRAZ DAHA DİKKATLİ VE GERÇEKLERİ YANSITAN YORUM YAPARSANIZ İYİ OLUR .HERKES HAKKINDA HAYIRLISI OLUR İNŞALLAH. 0
  • eduuss 09 Temmuz 2012, Pazartesi 14:33:37 Genel müdürümüz 16:00 da basın açıklamasıyla oranları bizzat açıklayacak. Hayırlı olur herkes için umarım. Bu mesele bitsin artık herkes kurumunun ve Genel Müdürünün arkasında olsun. Ekmek yediğimiz yere sahip çıkalım. 0
  • sorucu 09 Temmuz 2012, Pazartesi 14:21:20 oranlar ne zaman yayınlanacak 0
  • Administrator 09 Temmuz 2012, Pazartesi 14:11:05 atc % 560 aim %480 elektronik %480 teknisyen-hemşire-memur- güvenlik %260 arkadaşlar oranlar kesin 0
  • öfffff 09 Temmuz 2012, Pazartesi 13:57:43 hadi ya 2 ile 3 para yok mu orhan reyiz bizede bir kıyak yapmıştır belki son anda belli mi olur yurokontrolcü abilerle görüşmüşür bunlar aslında özünde iyi çocuk ama bunların çevreleri kötüdür bunları kazanalım diye 2 ile 3 de bişeyler çıkmıştır olamaz mı 0
  • and 09 Temmuz 2012, Pazartesi 13:57:42 Duyum 2.grup Güvenlik-memur-şoför 20-50TL Arası 0
  • fuba... 09 Temmuz 2012, Pazartesi 13:37:04 Sevgili 2. ve 3. grup arkadaşlar... Artık yaptığınız hakaretler ve aşağılamalar haddini aştı. Lütfen biraz saygılı olun. Umarım sizinde kazancınız çok olur. Emin olun sizin daha çok kazanmanızı tüm atc'ler istiyor. Sonuçta atc den kısıp size verilmeyecek para. Lütfen başkalarının işine ve kazançlarına biraz daha saygılı olun. Sizde olun atc, sizde para kazanın. çeşitli sebeplerden dolayı olamıyorsanız, eşinize dostunuza tavsiye edin. Çünkü gerçekten onurlu bir meslek. Ama sanki atcler elinizdeki paraya el koymuş gibi davranmayın. 0
  • dhmi'de adalet yok oldu.... 09 Temmuz 2012, Pazartesi 13:16:24 birileri adalet dağıtsınki diğerleri iş yapabilsin.çalışanın hakkını her türlü alavere dalavere ve alicengiz oyunlarıyla alıp başkalarına vereceksin, sonrada utanmadan gelip burada rızık ve efendi memur edebiyetı yapacaksın.biz ilhamımızı ALLAH'dan adalet anlayışımızıda peygamberden aldık.haksızlığa karşı susmayan tabiki dilsiz şeytandır.dhmi'de dünyanın en büyük maaş farkı varken hangi ahmak bunu böyle kabullenir.birileri mesut edilecek diğerleri keriz gibi kafamı sallayacak.şu ikide bir sakin olun diyen zavallılar elinizden başka şeylerinizi alsalar gene ses çıkarmayacaksınız.biraz adam olun be..biraz haksızlığa karşı sesinizi yükseltin..koyun gibisiniz... 0
  • oranlar 09 Temmuz 2012, Pazartesi 13:12:25 airporthaber sizden oranları öğrenerek yayınlamanızı rica ediyoruz,saygılar. 0
  • Oranlar 09 Temmuz 2012, Pazartesi 13:10:58 Oranlar hiç güzel değil... Fazla bi beklenti içinde olmayın size tavsiyem. Alınan duyumlara göre 1. grup haricindekiler avucunu yalayacakk... 0
  • eurocontrol e cevaben 09 Temmuz 2012, Pazartesi 12:38:58 yorumunuzda "dağıtılan tazminatın kaynağı nedir. eurocontrol bu paraları nereden buluyor. babasının hayrınamı dağıtıyor. dhmi de çalışanlar unutmasınki bütün bu dağıtılan paranın kaynağı türkiye cumhuriyetinin toprakları üzerinden geçen uçaklardan alınan hava sahası kullanım bedelidir." demişsiniz kesinlikle doğrudur ancak atladığınız veya bilmediğiniz bir konu var o da bu tazminatlarda giderleri tamame eurocontrolden karşılanan grup olarak belirtilen gurubun tüm giderleri devlet tarafından verilen maaş eğitim giderleri vs vs hepsi eurocontrole fatura ediliyor ve tamamı karşılanıyor. sizin dediğiniz gibi bu gruplara ne kadar az para verilirse gelirde o kadar düşük olmaktadır. ayrıca biraz araştırırırsanız eurocontrol üye ülkeleri arasında en düşük hava sahası geçiş ücreti alan ülkelerden biriside türkiyedir. Umarım yetkililer bunu dikkate alırlar 0
  • eduuss 09 Temmuz 2012, Pazartesi 12:36:27 beyler sakin olun, herkes rızkını kazanır, rızkını yer. şu tazminatlara yorduğunuz kafayı işinize yorsanız bu kurum inanılmaz güçlenirdi. makul ve mantıklı olun biraz burda dert yanmak, ağlamak size fayda sağlamak, yalnızca kurumunuzu ve kendinizi rezil eder. 0
  • ÖNCE İNSAN OLMAK!.. 09 Temmuz 2012, Pazartesi 12:28:34 YETER ARTIK !.. Allahın insana bahşettiği akıldan sakat, hayattaki tek başarısı! fitne fesat olan, dengesiz, izan ve mantıktan uzak düşünüp burada yorum yaptığını sanan kişiler!.. Önce insan olun!.. Laf değil iş üretin !.. Sözüm, tüm hazımsız ve kendine hayran olanlaradır !.. 0
  • İsim / Rumuz 09 Temmuz 2012, Pazartesi 11:29:47 Arkadaşlar oranlar hakkında son duyum nedir bilgisi olan varmı? 0
  • hitlerin üstün ırk yaratma projesi dhmi'ye hoş geldiniz... 09 Temmuz 2012, Pazartesi 11:24:19 neden kavga ediyorsunuz ki.oranlar çok düşük üçüncü guruba bişey yok diyorlar.ikinci guruba yüzlira civarı bir artış var. toplu parada'da kimse fazla beklemesin öyle ikinci gurupta hiç kimse beş binlira yada sekizbinlira civarı para almayacak. ikinci gurupta en fazla 4 binlira civarı olacak oda vergi düşüldükten sonra dahada aşağı çekilecek.orhan birdal sadece birinci gurubu berhüdar etmiş geri kalanları adam yerine kimse koymamış.sebebide belli işte şu meşhur yüro kontrol ödemiyor yalanı. kimse o yalanı yemedi ama o yalan üzerinden milletin ekmeğini insanların elinden alıyorlar.insanların evine aşına incir ağacı dikiyorlar. Bu kurumdaki sistem giderek kast teşkilatına ve hirlerin üstün ırk yaratma projesine benzemeye başladı.mutlu edilen ve her halükarda mutlu bırakılan bir kesim var.herşey onların üzerinden yapılmaya başlandı.tüm hesaplar onlar mutlu olsun diye.tüm türkiyenin haberi olsun, dünyanın hiç bir yerinde bizdeki gibi bir maaş uçurumu yok.fark 2500 tl. 0
  • tiyatro 09 Temmuz 2012, Pazartesi 10:16:12 kurumda başka birimlerin ne iş yaptığını bilmeden saf saf veya kasıtlı olarak söylenen sözler kuumdakilerin yüksek öğretim görmelerine rağmen eğitim eksikliklerinin olduğunu ortaya çıkartıyor,aim de çalışmıyorum ama fdp arıza yaptığında ordaki arkadaşımın planları manuel olarak girdiğini biliyorum,biraz aşağıda yazan akıllı(!)arkadaş arızayı elektronik yapar demiş,elbette sen yapacaksın ama sen yapana kadar işlerde beklemiyor oradaki görevli çözüm üretiyor,bir başka sivri zekalıda eurocontrolden gelen paralardan dem vurmuş ki tam bir facia,bunu yazanın kurumda çalıştığına inanmak bile istemiyorum eğer ki kurumda çalışıyorsa durum gerçekten vahim hemde çoook vahim,bu bilgi ve bakış açısına sahip kişilerin çoğunlukta olmadığını biliyorum ama ne yazık ki bu tarz fikirleri olanlar üç kuruşluk akılları ile çalışanlar arasına nifak sokmaktadırlar,sahip oldukları sığ düşüncelerden kurtulmalarını dilerim bu arkadaşların ama zor hatta imkansız olduğunun farkındayım. 0
  • İsim / Rumuz 09 Temmuz 2012, Pazartesi 10:10:02 Bazi sendika mensubu arkadaşların facebookda gazlamasina kanip tazminatlar yatmayacak endişesine kapılıp ona buna belden aşağı çakmaya başlayan sözde kontrolör, özünde provakotör sığ tipler,4 gün içinde imza atılınca kişiliklerini sorguluyormu acaba. 1
  • nihayet 09 Temmuz 2012, Pazartesi 01:47:34 hayaldi gerçek oldu:) 0
  • eurocontrol 09 Temmuz 2012, Pazartesi 01:14:51 dağıtılan tazminatın kaynağı nedir. eurocontrol bu paraları nereden buluyor. babasının hayrınamı dağıtıyor. dhmi de çalışanlar unutmasınki bütün bu dağıtılan paranın kaynağı türkiye cumhuriyetinin toprakları üzerinden geçen uçaklardan alınan hava sahası kullanım bedelidir. isterse bu devlet tüm parayı hazineye aktarır ve dhmi personeline para bile vermez. kamudaki diger kitler kazandığı parayı personeline dağıtıyormu hayır. tcdd tren biletlerinin bir kısmını personeline vermiyor. dhmi istesin kendi havasındaki uçaklardan paraları kendisi tahsil eder. eurocontrol üyeliğinden çıkar. sonra tahsil ettiği tüm parayı hazineye aktarır. geriye de kavga kalmaz. eskiden böyle bir para mı veriliyordu. bu para verilmeden öncede herkes çıplak maaşıyla işini yapıyordu. hiç kimse çıkıpta ben bu paraya bu işi yapmam demiyordu. üni mezunu personel yine vardı ve yine çalışıyordu. şimdi herkes kendisini dev aynasında görmeye başlamış. sanki tazminatlar kaldırılsa istifa edip gidecek gibi konuşuyorlar. 0
  • şükürsüzler 09 Temmuz 2012, Pazartesi 00:57:36 yeni düzenleme tüm çalışanlara hayırlı olsun. umulur ki herkes kurumun daha da verimli olabilmesi adına gayretli davranışlar sergilesin. hiçbir kurumda bu denli kutuplaşma yok. esasen sıkıntıların kaynağı personel arasındaki eğitim seviyesi farklılıklarıdır. çözümü de zamana bağlı. belirlenmiş bir hedeften yoksun insanlar yine herkesi ve herşeyi suçlamaya devam edeceklerdir. kısır çekişmelerden kendini kurtaramayanlar bu yaptıklarının aslında en çok korktukları şey olan özelleştirmeye kendilerini ne kadar yaklaştırdığının farkındalar mı? bindiğiniz dalı kesiyorsunuz arkadaşlar... 0
  • aimci ne is yapar 09 Temmuz 2012, Pazartesi 00:53:25 fdp ariza verince onu cozuyormus. aimin isi ariza gidermek degil. arizalari elektronikciler cozer. aim ciler yapacak is bulamayimca kendilerine is cikarmislar. en son gittigimde bayanlar orgu oruyordu erkekler ise borsaya bakiyorlardi 0
  • İsim / Rumuz 09 Temmuz 2012, Pazartesi 00:06:55 arkadaşlar bir atc olarak "hava trafikçi" başlığı ile yazılan yazıyı önemsememenizi rica ediyorum. şahsi bir yazıyı tüm atc lere yüklememek gerekir. burada bizim birbirimizi kırmamız kimsenin yararına değil, sağduyulu davranmak lazım.... 0
  • HERKES 08 Temmuz 2012, Pazar 23:54:00 Arkadaslar sadece biz okumuyoruz bunlari tum havacilikla ilgili arkadaslar okuyor.Neden boyleyiz biz.Kisiligimiz aldigimiz para ile mi orantili; en az alan arff ise en kalitesiz o mu? en cok alan atc ise en kaliteli onlar mi? boyle genellemeler olur mu? Her meslek gurubundan cig adamlar var. Paralar 3 gurup kisilikler degil...Saygilar... 0
  • bt 08 Temmuz 2012, Pazar 23:45:12 DHMİ nikiyle yazan güzel kardeşim;Bak örneğinde çok haklısın ama verdiğin örneğin özü yanlış. Ülke öyle bir durumdaki maalesef(Düzeleceğine Allah'ın izniyle inanıyorum)işsiz çok.Sırf ATC değil hangi birime eleman alacağını söylersen söyle hatta bazı birimlere 1000 tl vereceğini söyle inan başvuruda 2 km lik kuyruk oluşur.Yani dediğin durum sadece atc için geçerli değil ki atc gibi hiç bir bölümün işi yapılamaz da değil.Hele bir bölüm var biliyorsun isim vermek istemiyorum özel sektördeki meslektaşlarının tam 4 katını alıyor.Yapmayın etmeyin odak noktasına atc'yi koymayın.Senin mesleğinede adam alınacak olsa belki asgari ücrete 5000 kişi başvuracak. Birbirimizi sektöre bu kadar ifşa ve rezil ettiğimiz yeter ayrıca biz devlet memuruyuz buraya sığınıp fazla konuşmamalıyız biz zararlı çıkarız.Gemiyi toptan batırırlar.Devlet kaliteli ve kazandıran işe iyi maaş verir bu gerçel Allah bu devlete zeval vermesin,çok şükür diyorum,Allah bizi felaketle kötü hastalıklarla sınamasın...... 0
  • ELETRONİK 2 08 Temmuz 2012, Pazar 23:27:25 çalışan iki personelin birbirinden 1000 tl gibi farklı maaş alması aynı ortamda çalışan arkadaşlarımızı oldukça rahatsız ediyor. elektronikçi meslektaşlarım tazminatların asıl suçlusu ATC veya AİM ci arkadaşlarımız değildir bunu iyi bilin.bir suçlu varsa aynada kendimize bakmalıyız.yıllardır yaptığın işleri sıradan bir iş gibi gösterirsen okuduğun okulların "EN YÜKSEK PUANLA "alınan okullar olduğunu anlatmazsan,KPDS den 90 üstü puanla girdiğini ve 90 puanın ne olduğunu anlatmazsan, yaptığın işin eğitimini almak için aylarca kurs gördüğünü anlatmazsan,teknolojinin 3 yılda bir yenilendiğini ve aldığın eğitimin 3 yıl sonra eskidiğini ve kendini sürekli olarak yenilemen gerektiğini anlatmazsan,uçuş emniyetini sağlamak için proje hazırladığını hava sahasında oluşacak hava hadiselerini önlemek için alınan tedbirlerin (teknik olarak) yapılan işlerin ve sayamadığım nice işlerini anlatmazsan sonun böyle olur.değerli ATC ve AİM cilere sataşmayı artık kesin işimize bakalım!!!! 0
  • ELEKTRONİK 1 08 Temmuz 2012, Pazar 23:13:33 personeli!!!! artık yeter .sağa sola sataşmayın.elektronikçi meslektaşlarım;2. gruptan tazminat almak ve 399/2 sayılı yasanın ll sayılı cetvelin 3. grubunda olmak gibi uğradığımız haksızlıkların müsebbibi ne ATC nede AİM. bu haksızlıkların sebebini her sabah selam alıp verdiğin insanlardan bilmek bizim ne eğitmimimize nede kültürümüze yakışmaz. aslında insan evladı gibi anlatsanız işin özünde DHMİ de 1. grup olupta en çok mağdur olan grubun elektronik olduğunu,en ufak hava hadisesi veya yaşanan teknik olaydan görevini yapmaya sorunu gidermeye çalışırken bir eliylede alakasız insanlara izahat vemeya çalışmanın zorluklarını anlatsanız.veya en üst düzeyde işinizden anlamayan,tuşuna basmayı bile bilmeyen ama olayı halledince "hee bumuymuş" arıza ifadesini kullanan veya;"BU ARIZA NE ZAMAN BİTECEK " ifadesini kullanarak bilmediği fikir sahibi bile oladığı konuda süre isteyenler yokmu. işte bütün bunlar elektroniği patlama noktasına getirdi. aslında çok bile dayandı.bu durum yani yan yana 0
  • Hasılatci 08 Temmuz 2012, Pazar 23:09:05 Nasıl seviyesiz saçma tartışmalar bunlar , pes . Sen öylesin ben böyleyim, sen eğitimsizsin ben mükemmelim vs vs . Allah hepimize ağız tadıyla harcamayı nasip etsin 0
  • AIM cilere kurban olun ezikler 08 Temmuz 2012, Pazar 22:26:28 ulan zorla insan kendinden nefret ettirirmi be!!! siz daha böyle boş boş çok konuşursunuz bizde yol almaya devam ederiz.. siz böyle dadandıkça emin olun prim yapıyoruz..yazdıklariniz umrumuzda degil... umarım anladiniz dağılın artık.... 0
  • gereksiz 08 Temmuz 2012, Pazar 22:25:20 dunyada ifatca ve ifaima disinda bir uluslararasi yapilanma var mi? Hazimsizlara soruyorum. ya da dunya atc gunu dunya aim gunu gibi bir gununuz var mi?Merakimdan soruyorum... :) :) resete devam olmadi notam a devam elektronikciler.... bu sizin isiniz olmadi mi daha serivisi cagir 0
  • Bt ye cevap 08 Temmuz 2012, Pazar 22:21:16 Bt iyi oku Bt yazdığım mesaj bu: Möhendiz e yyanıt 07 Temmuz 2012, Cumartesi 14:38:09 ATC cimisin nesin bilmiyorum... bu para sana gelmiyor ..DHMI kurumuna geliyor..genel müdür ve gen müd yrd HSS kökenli olduklarından dolayı fazla para alıyorsun...anladın demi...anladın anladın...!! kerata seni... ziraat mühendisi , açık öğretim işletme mezunu, veya ev ekonomisi olarak piyasada sana verecekleri para ne onu da biliyorsun değil mi....bana belki vestle de 1500 verirler ama sana antroplog, sosyolog olarak 750 de vermezler biliyorsun değil mi? bana aksini ispat et döküman getir ben de deyim ki tamam sen haklısın...git hadi bul getiiir saaçlarını yol getiiir.. hadi bekliyorum koy şuraya herkes sussun... ben dahil Şimdi söyle bakalım bunun neresinde imla kuralı hatası var... 0
  • ATC 08 Temmuz 2012, Pazar 22:18:49 anlamıyorum sistem belli arkadaşlar, neden kızıyorsunuz..hava trafik tüm dünyada değer verilen ve itibar görülen bir meslek dalıdır.söylesenize siz olmak istedinizde engel olan mı vardı.bütün sendikalar kendilerine çalıştılar ama onların dediği olmadı tatca'nın dediği oldu.neden bu gerçeği kabul etmiyorsunuz zaman 2012 ve derneklerin dediği oluyor.tamam sizde fazla alın ama bizim hakkımız olduğunuda kabul edin.hem bizlerin gerçekten üstün olduğumuzu bakan bey bile kabul ediyor.size ne oluyorki..o çok güvendiğiniz memursen bile oranları değiştiremedi..inanın trafik hizmetleri ayrılsa hepimiz mutlu olucaz.bence orhan birdala ve diğer yöneticilerine teşekkür mailleri atın.ayrıca seyrüseferde biran önce ayrılsında herkes rahat etsin.birinci guruba olan kini ve nefreti aslında anlıuorum.ben memur ve güvenlikçi olsam bende isyan ederdim.yalnız sizler bu sistemi değiştirecek güce sahip değilsiniz.boşuna ortalığı velveleye vermeyin.. 0
  • lutfen arkadaslar 08 Temmuz 2012, Pazar 22:15:15 neden bu kadar agresifsiniz nasipten ote koy var mi? Guvenlikciyim ve AIM le ATC ile hic bir sikintim yok kimse bu oranlari kendisi belirlemiyor Bu bana dusmez ama sagduyuya davet ediyorum sizi.... 0
  • Aim 08 Temmuz 2012, Pazar 22:12:19 Ben AIM memuruyum ve tum kurumdaslarimi seviyorum onlar da bizi seviyorlar biliyorum.Buradaki yorumlari bilincaltina vermek istemiyorum. Selamlar seviyoruz herkesi Kalite vs den bahsetmenin anlami yok herkes kaliteli herkes... 0
  • Lütfen 08 Temmuz 2012, Pazar 22:01:15 AİM meslektaşlarım lütfen seviyesiz yorumlara ve sataşmalara cevap vermeyin muhatap olmayın bize yakışmıyor 0
  • aim 08 Temmuz 2012, Pazar 21:45:55 bosverin arkadaslar zenginin parasi zugurtun cenesini yorar kervan yuruyor urumelere ragmen :) 0
  • aimmci dinle 08 Temmuz 2012, Pazar 21:24:47 yaa bir sürü yorum yapılıyor olumsuzluklara dolsun işe yaramaz olduğunu kabul et bu kadar insan haksızda sen mi haklısın kurumda lisans mezunu olmayan kalmadı sen kendi ne zannediyorsun kurumdaki insanlar dışlarlar sizi siznle kimse muhatap olmazz biraz dengeli cevap ver eğer lisans mezunuysan .(öğretmen,mühendis...) git kendi branşınla çalış ne işin var senin burda çok konuşuyorlar meydanda o 3. grupve 2. gruptakiler size iyi bir meydan dayağı çeker sonra aklın başına gelir bu mu istiyorsun akıllı ol otur yerine sesini kess.... 0
  • cevap hakkı 08 Temmuz 2012, Pazar 21:16:23 sayın hava trafikçi kalitesizim die bas bas bagırıyosun ... o saydıgın kişilere muhtaç olan sensin ... bizim ALLAHIMIZ var o yeter bize ... 0
  • memur 08 Temmuz 2012, Pazar 21:12:48 milleti bizlere güldürüyorsunuz. bırakın artık şu tartışmaları. alan almış. kim ne aldıysa şükredecek artık. yasalaşmış tazminat 2 yılda verildiyse sizin bu yaygaralarınız 20 yılda sonuç getirmez. hava trafikçi değilim ama kusura bakmayın bu havacılığın 2 temel direği vardır. 1.si ATC'ler 2.si pilotlar. ATC'lerin yeri doldurulamaz. bunu hepimiz biliyoruz. adamlar üniversite okuyor, kpds kpss yapıyor. üstüne birde kurum sınavını geçiyor. o da yetmiyor 1,5 yıla yakın iş eğitim alıyor. o da yetmiyor 1 yıla yakın asistanlık yapıyor. o da yetmiyor lisans sınavı , rate sınavı, her yıl rate sınavı, her yıl sağlık raporu, en ufak bir hatada rateni alırlar sonra hayda bir daha baştan herşey... kusura bakmasın kimse ATC'ler fazlasını da hakediyor. önemli olan AIM'lere bakmak. onların bir sorumluuğu yok, riskleri yok neden bu kadar tazminat alıyorlarda bizler alamıyoruz 2. 3. gruba iteleniyoruz. 0
  • DHMİ 08 Temmuz 2012, Pazar 21:10:29 Deseler ki 2200 TL maaş garantili, en az lise mezunu ( tercihen lisans) , orta derecede ingilizce bilen,gerekli sağlık koşullarını sağlayan 3000 kişi 18 aylık eğitime tabi tutulacaktır.Eğitimi başarı ile tamamlayanlar stajyer ATC olmaya hak kazanacaktır denilse.Sizce kaç kişi baş vurur?Hatta eğitim ücreti 20.000 tl denilse ücrette peşin öğrenciden alınsa kaç kişi baş vurur?Şimdi dersiniz ki eğitim almakla olmuyor bu iş tecrübe lazım derler...Bence hiç kimse vaz geçilmez değildir.Herkes otursun adam gibi işini yapsın bence afedersiniz ama fazla kaşınmasın... 0
  • çarlipapa 08 Temmuz 2012, Pazar 20:32:34 tabii avrupada "en azı" 7000-8000 euro alan havatrafikçiler bu maaşa ithal gelir..agzı olan konusuyor işte...kedi ulaşamadağı ciğere mundar der bu kadar basit sizin derdiniz ... 0
  • HAVA TRAFİKÇİ 08 Temmuz 2012, Pazar 20:29:33 ister kabul edin ister kabul etmeyin herkes hava trafiğe muhtaçtır.tav da bize muhtaçtır.thy'de bize muhtaçtır.başbakan'da bize muhtaçtır, dışişleri bakanıda bize muhtaçtır.biz kesinlikle bulunmaz hint kumaşıyız.tabiki bu paralar bizim sayemide geliyor.biz hava trafikçiyiz tüm dünyada nam yapmışız.her tarafda farklıyız ve farkımız kalitemizdir.siz değerli dhmi çalışanları orhan birdala şükredin, mehmet ateşe şükredin, selahaddin yiğite şükredin, tataca'ya ve diğerlerinede şükredin ancak o zaman bişeyleri hak edersiniz.BEN KALİTELİYİM...HERKES BUNU ANLASIN.. 0
  • Bt 08 Temmuz 2012, Pazar 20:20:49 Kul ahmet,sende bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup bol keseden sallayanlardansın. Bir insanın işini, yerini yurdunu bırakıp yani tüm hayatını değiştirip başka bir yere gitmesi için eski maaşından daha iyi bir maaşa gitmesi gerekir. Bunun mantığını benim 8 yaşındaki kızım bile yürütebilir.Peki sen hangi ülkeden adam getirmeyi düşünüyorsun ithal.Maaşları araştırdınmı yeryüzünde 1600-1700 euroya çalışan kontrolör var mı? Ha nefes alsın yeter diyosan 70 lik emeklilerden belki bir iki tane bulursun o da zor ya. Sen şimdi yaptığın işi bırakıp maaşının çeyreğine yurtdışına gider çalışır mısın?? Bırakın bu masalları ya insanı güldurmeyin aklınca tehdit ediyor hem sen nasıl Türksün ya ulusal hava sahanı yabancıya teslim etmeyi düşünebiliyorsun. 0
  • tekniker elk. 08 Temmuz 2012, Pazar 20:20:32 arkadaşlar bir birimizi kırmayalım... 0
  • Kul Ahmet 08 Temmuz 2012, Pazar 19:52:26 Kendini bulunmaz hint kumaşı sanan hava trafikçiler, sanmayın ki herşeyin olduğu gibi sizinde muadiliniz yok. Valla 100 adet ithal hava trafikçiye bakar. Sonra kedi gibi miyavlarsınız :) 0
  • Kavgaya gerek yok 08 Temmuz 2012, Pazar 19:26:00 yorumları okudum herkes birbirine düşmüş en baştan beri tüm birimler birlikte hareket etseydi dernekler birlikte mücadele verseydi o zaman böyle olmazdı herkes memnun olur kimse birbirine para için düşman olmazdı. ŞU da bir gerçek bu kurumda ARFF, Apron, Güvenlik, Memur,AIM, ATC, Elektronik Vs. hepsi tazminatı hak ediyor. Hepsi zincirin birer halkası. Tazminatı hak ettiği seviyeden alamayan arkadaşlar unutmayın bunun hesap günü de var hak ettiğimiz oranın geri kalanını ahirette hakkımızı yiyen insanlardan(yöneticiler) alırız. 0
  • havacı 08 Temmuz 2012, Pazar 18:51:41 bu para ne zaman elimize gececek hayırlısıyla? bir bilen yazsın lütfen... 0
  • AİM 08 Temmuz 2012, Pazar 18:44:12 AİM e saldıranlar,tabi ki güvenlikçiden,ARFF den,memurdan çok tazminat alacağız.Biz havacılık yapıyoruz.ATC ile aramızda ki oran farkı giderilmelidir.Fazla sürmez kurum bölünür bir ATC kalır birde biz diğerleri havuza gider.O çok konuşan elektronik de havuza gider. 0
  • AİM 08 Temmuz 2012, Pazar 18:36:26 Ah bu AİM yok mu?Üstün nitelikli arkadaşlar.Biri yazmış Hacettepe de okudum KPDS den 82 aldım AİM oldum.(çünkü mezun olduğun bölümle KPSS ile başka bir bölüme atanamayacağını gördün ya da mezun olduğun branşta para azdı AİM aşıklısı biri olmadığın belli) Hava trafiğinin kesintisiz yapılmasını sağlayan ATSEP lere "küçük " kelimesini kullanabiliyor bu AİM neymiş ATSEP kahvede oyun oynarken o vize-final çalışmış, çok komiksin ya sen lisans mezunu olmanın çok büyük bir şey mi olduğunu düşünüyorsun?Bizim büyüklük amacımız yok.Biz küçük olabiliriz ama inan o cümleleri kuran kişi daha küçük.Unutmadan o küçümsedğin ATSEP lerden son dönemde işe girenlerin nerdeyse tamamı lisans mezunu. 0
  • Cesur 08 Temmuz 2012, Pazar 18:34:45 Arkadaşlar o kadar şey biliyorsunuz.Kavga ediyorsunuz.Ama oranları bilmiyorsunuz.Kime ne verilecek bilgisi olan yazsında öğrenelim.Yeter da 0
  • ATSEP 08 Temmuz 2012, Pazar 18:18:02 Teknisyenlerin üniversite eğitimi yok diye yaygara yapan AİM ci.Sen lisans mezunu isen Elektronik biriminde görev yapan ATSEP lerin neredeyse tamamına yakını (2007 sonrası işe başlayan) teknik eğitim fakültelerinden mezun olmuş veya halen öğrenci olanlardan oluşmaktadır.Bir çok ATSEP 2. 3. üniversitelerini okumaktadır.Siz nasıl lisans mezunu iseniz ATSEP lerde lisans mezunudur.Ha bu arada ATSEP lere tamirci diyenler, biz mesleğimizle ve yaptığımız işle gurur duyuyoruz.Tüm Türkiye hava sahasının ILS,radar,haberleşme hizmetlerini 550 ye yakın ATSEP le gururla yapıyoruz.ATSEP ler tamami ile 1. grupta olmak istiyor.Sadece adalet bekliyor.ATSEP lerin hiç bir birimle problemi yok.Biz işimizi yaparız gerisi bizi ilgilendirmez... 0
  • İsim / Rumuz 08 Temmuz 2012, Pazar 18:15:18 kerata çok istiyorsan maaşından biraz ortak grup arkadaşlarına çıkma yap,nasıl geçiyor boğazından 0
  • saçmalamayın arkadaşlar 08 Temmuz 2012, Pazar 18:13:40 yazmayayım yazmayayım dedim bürocunun yorumdan sonra dayanamadım şimdi bürocunun biri temizlikçi ile aynı tahsildesiniz demiş git bakayaım genç teknisyenlerin hangisi fakülte mezunu değil hangisi lise mezunu kalmış insaf ya çoğunluğunun öss puanları şurda bık bık öten aimcilerden fazladır veya bir tane bürocu damladı senden de de fazladır misal ben marmara haberleşme öğretmenliği mezunuyum ev arkadaşım marmara üstelik öss katsayı problemi olmasa adam diş hekimliğine yetecek puanı varmış sistem böyle olduğu için siz o kadrodasınız biz kadrodayız arada öyle çok tahsil farkı yok temizlikçi diyen bürocu kardeş daha 2 yıl önce aöf mezunu 79 puana adamlar yerleşti sizin kadrolara sanki biz neyin ne olduğunu bilmiyoruz kaldık ki ben havacılık elektroniği işi yaptığım için gayet memnunum seviyorum işimi ne aime ne büroda ne başka bişeyde gözüm yok istemem ama ortak grup sorunu çözülmeliiiiiii tek memnuniyetsizliğim o 0
  • Teknisyenden AİME 08 Temmuz 2012, Pazar 17:52:32 Daaktilo Operatörü bence fazla konuşuosun Ben Aim Türkiyedeki en ballı meslek olarak nitelendiriorum yaptığı sadece öüne geleni pc ye aktarmak yani Operatörlük yapmak istersen 10 okul bitir yaptığın işe bak Daktilo veya Bilgisayar opreratörlüğü 0
  • Trafikçiler olmasaydı 08 Temmuz 2012, Pazar 17:51:12 Aimcilerin hepsi bir hiçti, yatın kalkın onlara dua edin. 0
  • Masa başı memur 08 Temmuz 2012, Pazar 17:45:17 Arkadaşım karda kışta dağ başına çıkmamak için sen kahvede oyun oynarken ben vize-finallere çalışıyordum. Beden gücümle çalışmamak için okul okudum, en güzel yılları bir şeylerden mahrum kalarak geçirdim. Eğer kriter masa başı çalışmak ile dışarıda çalışmak arasında ise Müdürler de masa başında çalışıyor, üstelik atanmak için bu kriterlerin çoğuna ihtiyaç duymuyorlar. Görevde yükselmeye tabi olmayan Havalimanı müdürlüğü için nelere ihtiyaç duyulduğunu malesef hepimiz biliyoruz. Eğer bir kıyaslama yapacaksan onlarla yaparsın. Ama biat kültürü içinde yer etmiş, dil uzatamazsın.. Haşa o senin müdürün... Arkadaşlarda gözlemliyorum ki, bir okuldan mezun olmanın, kalifikasyonun hiç bir değeri yok. Önemli olan çalışılan işlerin ne kadar yorucu olduğu. Sen de sabahtan akşama kadar hiç oturmadan çalışan temizlik işçisinden fazla alıyorsun, üstelik o da seninle denk eğitimde... Bunu ne yapacağız? Pardon sizin lisansınız vardı, kendinizin bile şikayet ettiği bir lisans... 0
  • atsep ortak grup sorunsalı 08 Temmuz 2012, Pazar 17:44:58 yeni aimci keratalara bak hele heyecanlılar hepsi havaclığın birer neferi olmuş da haberimiz yokmuş neyse iyi güldüm hele hacettepeliye cern de deney yapan bilim adamı kapasindeymiş kerata ama gelmiş memur olmuş biraz vizyon sıkıntısı varmış demek ki neyse bu kadar mavra yeter elektronik olarak acilen ortak grup sorunu çözülmelidir dhmi nin terminal işletmediği havalimanında terminalci diye ortak grup dan tazminat alan bir sürü personel var(vizontelede kütüphanesi olmayan köye kütüphane müdürü atanması gibi) böyle saçmalık adaletsizlik olur mu hakkaniyete sığar mı keza meydanlarda da durum aynı aynı işi aynı görevi yapıyor hizmet ayrımı yapamıyorsun orda da kimi personele ortak gruptan veriyorsun kuruma yeni giren genç arkadaşların şevki kırılmamalı akşam mesai dolsada gitsek modda çalıştırmamalıdır madem avrupadan geliyor para tüm atsepi 1.gruba al devletin kasasından da para çıkmasın herkes sevinsin neden bu inat nedir yani bir anlayan varsa söylesin bizde bilelim 0
  • aim memuru olmak için mi okudun 08 Temmuz 2012, Pazar 17:44:29 adama demezlermi bunca sene üniversitede aim memuru olmak içinmi okudun diye. sen şuna açıkça desene bendeki üni diploması hiç biyerde iş yapmadı. dhmi de aim memuru bari olayım dedim diye. hiç değilse adam okumamış etmemiş ama kendi işin yapıyor. üni bitirip kendi işini yapamayan ne kadar adam varsa hepsi dhmi de memur olmuş. 0
  • aim memurlarının masalarını gördüm 08 Temmuz 2012, Pazar 17:42:50 çok kaliteli mobilyadan yapılmıştı. odalarıda güzeldi. normal masa başı memurdan farklı yani. bildiğiniz gibi değil. 0
  • Pilotlarla kıyaslayacakmış 08 Temmuz 2012, Pazar 17:41:31 Trafikçiler kendilerini pilotlarla kıyasladılarda ne oldu. Bir siz eksiktiniz,sizde kendinizi pilotlarla kıyaslayın. Havacılıkta zaten kendi işini pilotla kıyaslamayan kalmadı. Bir uçakta bir pilota gidip ben Aim memuruyum desen adam gülerler. 0
  • hakkaten aim memuru ne iş yapar 08 Temmuz 2012, Pazar 17:39:49 inanın ben bilmiyorum lütfen açıklayın aim memuru kimdir nedir ne değildir ne iş yapar? 0
  • Bt 08 Temmuz 2012, Pazar 17:37:52 Koççum gönderdiğin mesajı bir daha oku. Eurocontrol bu parayı genel müdür ve genel müdür yardımcısı atc kökenli diye gönderiyor yazmışsın. Haa başka bir şey ifade etmek istedinde yanlış yazdıysan oda benim sorunum değil.Biraz dilbilgini geliştir.Sen beni gördün mü? Tanıyor musun ? İşe torpille girdiğimi nerden biliyorsun?Gazetede ilandan görüp girdim gazeteee.Ahkam kesme çokbilmiş kerata senii. Derdin var senin derdin için yanıyor belli bir acın var ama üzülme geçer.Keser döner sap döner miş lafa bak. Senin düzeyini bu laf ele veriyor 0
  • Teknik Blok ACC Karşısı 08 Temmuz 2012, Pazar 17:37:51 FDP arıza verdiğinde bir zahmet uğrayıp kaç tane yurtdışı haberleşme bağlantısı var, bunlar nasıl aktif tutuluyor, NOTAM'lar hangi devreler üzerinden dağıtılıyor, transit geçişler başta olmak üzere permi'ler hangi yollardan dağıtılıyor, ADNC uçuş bilgilerini hangi kanallardan alıyor? bunları sorarsan cehaletini gidermiş olursun. 0
  • teknisyene 08 Temmuz 2012, Pazar 17:32:08 neden aimle teknisyenlik kıyaslanıyo anlamıyorum,adam 4 yıllık fakulte bile bitirememiş, senin aimle kendini kıyaslaman demek muhendisle kıyaslaman demek git onunla kıyasla kendini,ben neden aimden az alıyorum diyo,okusaydın kardeşim üniversite bitirseydin , dışarıda ancak tv tamir edersin,evet eski aimciler cok yeterli değil napalım girmişler zamanında onada yapacak bişey yok, atc dede oyle bu,kolay yoldan teknisyen tekniker bende 2- 3 kere olurdum,lisansı varmış benimde yuksek lisansım var :) teknisyen olsaydım senin aldığın lisanstan 10 tane alırdım . 0
  • satın 08 Temmuz 2012, Pazar 16:51:44 Şu kurum özelleştirilsin olsun bitsin. O zaman ak koyun kara koyun çıkar ortaya. 0
  • Lisansmis elektronik teknisyeni 08 Temmuz 2012, Pazar 16:40:24 AIM in lisansi bir haftaya kadar cikiyor da ; mevzuu bu degil sizin lisansinizi da AIM hazirladi biliyor musunuz acaba? Ama nereden bileceksiniz? Biz de ben dahil onlarca elektronik muhendisi var kucuk teknisyen ve halimizden cok memnunuz.Allah devlete eurocontrol e zeval vermesin kucuk teknisyen.Keske biraz daha akilli olsan sartlarini zorlasan devrelerini yaksan da aramiza gelsen..Cook isterdik coookkkk olmayacak dua ama olsun ben yine amin diyeyim kucuk arkadasim 0
  • AIM 08 Temmuz 2012, Pazar 16:18:35 Ankara ACC nin karşısındaki AIM ofisinde çalışanlar ne iş yapar açıklayacak olan var mı....!! karşılıklı ofislerdeyiz de merak ettim ben... ama din kardeşiyiz fazla sallamadan... hadi anlatın!!!... 0
  • Masa başı memur 08 Temmuz 2012, Pazar 16:02:54 Bence elektronikçiler haklı adamlar yaz kış sıcak soğuk demeden dağ taş geziyorlar ama aim memuru kadar para alamıyorlar. Aim memuru ne iş yapıyor masa başı memurla aynı işi yapıyor. Belki onların masaları daha iyi olabilir. Başka da bir fark yok. 0
  • Aim 08 Temmuz 2012, Pazar 16:01:14 Atc ler kendilerini pilotlarla kıyaslarken sorun olmuyor ama kurum içinde birtek biz göze batıyoruz. Bizim atc lerden ne farkımız var. O halde bizde kendimizi pilotlarla kıyaslarız. 0
  • bt ye 08 Temmuz 2012, Pazar 15:56:50 ben sana genel müdür atc diye eurocontrol para gönderiyor diye bişrşey söyledim mi? lafı anlamıyorsun konuşuyorsun... yeşil pasaport almışmış..bak koçum ben mesleğin 6 .yılı sonunda yeşil pasaport hakettim.. yeşil pasapoırt 3.derece ye gelen her memura verilir o da ayrı bir mesele... düzeyin belli kerataaaaa .... keser döner sap döner diyorum... cehaletinle başbaşa kal mutlu yaşamaya devam et..yok mesleğini çok seviyomuş da bilmem neymiş. kimdilir bu işi sana hangi hatrı sayılır bir devlet büyüğün pasladı.. hahahaaa güldürme beni.... 0
  • Lisansı bile olmayan bir aim memuru 08 Temmuz 2012, Pazar 15:33:10 Lisansı olan bir teknisyenden daha çok maaş alabiliyor. 0
  • Atc mi? Aim mi? 08 Temmuz 2012, Pazar 15:27:45 Şu devirde hangisini olmak daha mantıklı? Hangisinin riski daha çok? Hangisinin maaşı daha iyi? Maaş/Risk oranı düşünülürse hangisi daha akıllıca bir seçim olur? 0
  • Elektronik ortak grup 08 Temmuz 2012, Pazar 15:24:46 Elektronik ortak grupta çalışan bir teknisyenle masa başı memur aynı maaşı alıyor. yahu madem birinci gruba almıyorsunuz bari ortasını bulun şu işin. ayıptır günahtır. sen adamı dağa taşa salıyosun git şu cihaza bak diyosun sonra da maaşa gelince masa başı memurla aynı parayı veriyosun. hadi diyelim eurocontrol kabul etmiyor 1. gruba alamıyosunuz. en azından 2. grubun tavanından para verinki adamın derdine derman olsun 0
  • airman77 08 Temmuz 2012, Pazar 15:24:02 Elektronik Teknisyeni'ne cevap yazan arkadaş. Ağzına sağlık arkadaşım.Bu gibilere haddini bildirmek gerekir ki siz bildirmişsiniz.Ben de yazdım.Teşekkur ederim. Beyefendini işine bakacağı yerde başkasının maaaşı ile ilgileniyor.Gelsin buyursun AIM'e.AIM'e gelme kuralları belli... Atalarımızdan kalma bir söz vardır.hatırlatmak istiyorum. BAŞKALARININ İŞİNİ DÜŞÜNEN İNSANLARIN KENDİ İŞLERİ YOLUNDA GİTMEZ. MUTLAKA BİR YERDE TÖKEZLERLER... 0
  • aim memuru ne iş yapar 08 Temmuz 2012, Pazar 15:22:09 evet bilmiyoruz lütfen birisi açıklasın aim memurunun işi nedir ne tür bir risk alır neden stres yaşar bütün bunları öğrenmek istiyoruz 0
  • Eski danışma memurları şimdi aim memuru oldular 08 Temmuz 2012, Pazar 15:21:10 Bilgisayarda iki satır yazı yazmayı bilmeyen memurun adını aim memuru diye değiştirdiler akşama kadar yan gelip yatar ama bir trafikçi kadar maaş alır. Trafikçilikten aim memurluğuna geçiş hakkı bile verilmiyor. 0
  • İşinize gelince kanuna sığınıyorsunuz 08 Temmuz 2012, Pazar 15:17:21 Fakat işinize gelmeyince kanunları beğenmiyosunuz. Ek ödemeleri verende aynı devlet değilmiydi. Atc ler çıkıp bizim ek ödemelerimiz az diye isyan etmedilermi. Hatta genel müdürlüğe gidip ek ödemelerimiz az olduğu için mühendislerden az maaş alıyoruz demedilermi. 0
  • airman77 08 Temmuz 2012, Pazar 14:47:04 elektronik teknisyeni rumuzlu arkadaşa... Senin AIM ile ne derdin var arkadaşım? Neden AIM ci olmadın da şimdi uzanamdığın ciğere mundar gözüyle bakıyorsun? Maaşını al sonuna kadar harca helal olsun.Başkasının aldığı paraya yorum yapma.Zamanında AIM ci olsaydın o zaman kardeşim! AIM memurunun ne yaptığını bilmeden işkembeden atıyorsun. AIM havacılığın ocağıdır.Bunu da böyle bil.Bilmiyorsan bir AIM ofisine uğra da ne yapıldığını gör...Herkes iş olduğu sürece işini yapar.İşi olmadığı zaman da oturmak onun en tabi hakkıdır.Sen oturmuyor musun? 24 saat ayakta mı çalışıyorsun? 0
  • ATSEP 08 Temmuz 2012, Pazar 14:44:09 Tamamen seyrüsefer sistemlerinde çalışmama rağmen ortak grup olarak değerlendirilmekteyim. Siz bilirmisiniz aynı odada aynı işi yaptığınız ve aynı ünvana sahip arkadaşlarınızdan ( şuan 750-800 tl) az tazminat almayı. Tabi bilemezsiniz çünkü başka hiç bir birimde böyle bir saçmalık yok. Artık sabrımız kalmadı ATSEP lisansının havada kalmasını istemiyoruz. Bana seyrüsefer lisansı veriyorsun dağa taşa sistem kurmaya sistem bakımlarını yapmaya gönderiyorsun ama iş paraya gelince sen ortak grupsun de. bunun neresi adalet. Buradan yetkililere sesleniyorum bu sorunu biran önce çözün. 0
  • ATSEP 08 Temmuz 2012, Pazar 14:30:39 ortak grupta çalışmakta olan ATSEPlerin mağduriyeti inşaallah giderilmiştir. 0
  • Hc 08 Temmuz 2012, Pazar 14:28:10 Bak bir saçma yorum daha iste buyur. Devlet kanunla yönetilir. Kanun ayet diyen olmadı ama kanunla yönetilir. Tüm dünyaya bakılır oturulur tartışılır,ölçülür, biçilir bu diktatörlükte bile nerdeyse böyledir. Aklın yolu birdir.Naapalım o zaman kanun insan işi diye kanunsuzmu yaşayalım kanun ayet değil ki ben gelip senin malını çalıyım o zaman ceza almıyım. Ayrıca saltanat süren falan yok.birde kendinle çelişiyorsun kanun ayet değil diyorsun bu saltanat başka bir kanunla susturulacak buyurmuşsun. Güneşte fazla gezme ;) 0
  • Elektronik Teknisyeni'ne 08 Temmuz 2012, Pazar 14:14:50 Yazmayım diyorum ama had bilmezlik yüzünden birşeyler yazmak şart oluyor. AIM Memuru ve teknisyen karşılaştırması yapmışsın. 1. Endüstri meslek lisesi mezunu değilim, Anadolu Lisesi mezunuyum 2. Hacettepe Üni.de mühendislik okudum 3. Yüksek lisansım var 4. KPDS 82 puanım var hangi kamu kuruluşunda olursa olsun, aynı yerde çalıştığımızda benim altımda teknisyen olarak çalışırsın ancak DHMİ gibi ünvanlar arası hiyerarşinin olmadığı bir yerde çalıştığımızdan kafana göre yazma hakkını kendinde görüyorsun. Sanırım kafan 30 yıl önce işe giren personellerde kalmış... Umarım genel müdürlük kısa zaman içinde onları da temizleyecektir, bir gram dil bilmeden - iş bilmeden oturan insanlar var. Ancak bir ünvanı tamamen hasmane yaklaşımla eleştirirsen, yerini hatırlatmak şart oluyor. Lise mezunu olarak aldığın parayı hangi kurumda hangi kişi alıyor onları dikkatle incelersen de, başkalarına laf atıp ağzının payını almak yerine şükür edersin olur biter. 0
  • mehmet 08 Temmuz 2012, Pazar 13:54:52 O Güvenliği olayların içine çekmeye çalışan insanlara sesleniyorum. Bizim kimseyle bir derdimiz yok, aldığımız maaş bizlere yetiyor çok şükür kurumun 3/1 oluşturan bir mevcutla çalışıyoruz sadece istediğimiz görevde yükselme ünvan değişikliği sınavına girmektir. Kapasite diyorsunuz ya bizden rapor alanlar sizleri yönetiyor. Sağlamlarında önünü kesmek için elinizden geleni arkanıza koymayın. Korkunun ecele faydası yok biz kırk kişiyiz bir birimizi iyi biliriz şimdi tanışmayalım. Ha bu sırada Paralar sizin olsun.. 0
  • Jy 08 Temmuz 2012, Pazar 13:45:53 Yav arkadaş yeter illallah ya başınıza atc kadar taş düşsün emi. Yeter neymişiz biz ya bir hostes maaşı çok görülüyor ayıptır el insaf. Sanki kurumdaki diğer birimlerin 3-4 katı maaş alıyoruz. Her kurumda farklı ücretlendirme vardır.Bana herkesin aynı maaşı aldığı bir devlet kurumu söyleyebilecek birisi var mı?? Elbette fark olucak. Söz konusu para ya her yer havacılık uzmanı klavye ağalarıyla doldu ama artık sıktınız devletten büyük değilsiniz. 0
  • ATSEP 08 Temmuz 2012, Pazar 13:31:20 DHMİ yöneticileri yorumları okuyorsa 2005 den bu yana kurum içerisinde nasıl bir ayrılık ve düşmanlık yarattıklarının farkına daha iyi varmışlardır.ATC , genel müdürümüzün politikaları sayesinde kendisini haşa kurumun ilahı olarak görmeye başlamıştır.ATC ler aldıkları temel eğitimle başlıyorlar en büyük sizsiniz düşünceleriyle yetiştirilmeye.DHMİ de birileri efendi diğerleri köle yapılmaya çalışılıyor.ATC ler bize bir şey olmaz düşüncesiyle paraya daha çok ilgi neticesinde özelleşsin kelimesini daha çok kullanır hale gelmişlerdir.Özelleştiğinde eurocontrol paralarından şu an aldıkları ücretlerin daha fazla artacağını düşünüyorlar.ATC ler iş ve risk olarak DHMİ içinde en önemli konumlardan birindedirler kabul ama hiç kimse veya hiç bir birim vazgeçilmez değildir.ATC ler bunun farkına varmalıdır.Bir ATSEP olarak hiç birimle sorunum yok.Sadece ATC dostlarıma bir görünen gerçeği yazdım.Her birim DHMİ nin bir parçasıdır.Herkes bir birine saygılı olmaldır.ATSEP ler sadece adalet istiyor... 0
  • Kanunlar sanki ayet tövbe haşa 08 Temmuz 2012, Pazar 13:11:00 Bu memlekette şapka kanunu var,kaçakçıyı şehit sayan kanun var, Bütün kanunlar objektif mi demek oluyor. saçma sapan çıkarılmış bir yığın kanun var. havacılık tazminatıda bunlardan biridir. kanunla çıktı diye herşey hakkaniyetli anlamına gelmez. şu an da dhmi de trafikçilerin borusu ötüyor diye böyle adaletsiz bir kanun çıkarıldı. yarın inşallah bu saltanat bitecek ve başka bir kanunla öten boruların hepsi susturalacak. 0
  • elektronik teknisyeni 08 Temmuz 2012, Pazar 13:05:46 dağda taşta karda buzda istasyonları dolaşıyoruz arıza yapıyoruz ama bir aim memuru kadar bile maaş alamıyoruz. aim memuru ile normal memur arasında ne fark var. hiçbi fark yok. getir işletmede çalışan masa başı memuru aynı işi yarı parasına yapar. ama bir aim memuru teknisyenlik yapamaz. 0
  • İsim / Rumuz 08 Temmuz 2012, Pazar 13:04:07 aksama kadar yan gelip yatan lise mezunu bir aim memuru bile bir atc ile nerdeyse aynı parayı alıyor. bu nasıl bir adalettir. atc lerin gölgesine sıgınıp malı götürüyorlar. 0
  • Sc 08 Temmuz 2012, Pazar 12:25:39 Arkadaşlar;tüm dünyada iş hayatında evrensel kural nedir?ÇOK KAZANDIRAN ÇOK KAZANIR. Hele işinin risk,stres ve sorumluluğuda varsa.İş stratejikse.Hadi dağılın şimdi... 0
  • Zenginin malı 08 Temmuz 2012, Pazar 11:10:19 ''Zengin'nin malı züğürt'ün çenesini yorarmış'' bu kurumun olmazsa olmazı ATC ise ve tazminatı T.C Kanunları ile veriliyorsa siz sadece çenenizi yorarsınız.Eğer kendiniz şartlarınız uyuyorsa ATC olmaya çalışın,yok şartlarınız uymuyorsa çocuğunuz,eşiniz,dostunuz olsun diye çalışın.Hem geleceği olan bir işi olsun,hem Devlet güvencesi olsun hem de Dünya yüzü görsün tavsiye ederim ama nazar etmeyin ''çalışın sizin de olsun'' 0
  • 1.GURUP 08 Temmuz 2012, Pazar 08:24:57 Verilen tazminat oranlarını kendisi belirlemeyen,verilen tazminatlarının tamamı EUROCONTROL tarafından ödenen, neyin ne olduğunu bilen, kimseyi ve herhangi birinin yaptığı işi küçümsemeyen, akıl sahibi, hertürlü iğrenç yorumlara sabır gösteren ve FARKINI ortaya koyan 1.Gurup arkadaşlara- atc-aim -çook teşekkürler.1.gurupluğunuzu gösterin...Artık yazmamaya devam edin ve hatta okumayın bile... Selamlar 0
  • aimciler güldürmeyin 08 Temmuz 2012, Pazar 04:02:52 yav bugünleri de gördük iyi mi euro işin içine girince herkes çalışır oldu aimci bile ne işler yapıyormuş yav haberimiz yokmuş sanki aimcin odayla bizim oda karşılıklı değil ALLAH iyiliğinize versin aimciler demek sizde bir sürü stresiniz var ne diyelim bizim göremediğimiz bişeyler yapıyorsunuz herhalde genel müdürlük radarda çalışan elektronikçiyi ortak grup gösterip aproncuyu 3. grup gösterip siz de hiç ayrım olmadan hepniz 1. gruptasınız ya ne diyelim devir aim atc devri yapacak bişey yok .bu arada güle güle yemek nasip olsun tüm dhmi çalışanlarına tazminat tabi 2 ile 3 gelirse 0
  • apron 08 Temmuz 2012, Pazar 03:39:41 bogazınızdan nasıl geçecek çok merak ediyorum 0
  • AIM i çekemeyenler 08 Temmuz 2012, Pazar 02:28:41 Tepeden tırnağa hepiniz beter olun iyimi...!Oranlar belli olsun da daha beter olun...Az alıyoruz sizin gibi eziklere göre...Allah verdimi veriyo çok şükür..Adam olun da uygun görülen kişilere saygınız yok sizin belli bari aldığımız maaşa saygınız olsun kitapsızlar sizi...Sizle çalışmaktan nefret ediyoruz böyle düşündüğünüz sürece... Ne derdiniz var AIM le... ATC ayrı bi dert güvenlik ayrı bi dert ARFF ayrı bi dert elektronik ayrı bi dert,, Size ne yaww benim maaşımdan... Atc fark az diye dert yanıyo diğerleri fark çok diye dert yanıyo..Önce kendinize bakın sonra eleştirin..Sanki cebinizden veriyonuz parayı.Bu kadar adi insaların arasında çalışmaktan nefret ediyorum... Mümkümse uzak durum AIM den.. Gidin Allahtan bulun ne bulursanız.... 0
  • sende olsaydın aimci 08 Temmuz 2012, Pazar 02:25:25 ben elektronik muhendisiym,kpss 91 kpds 80, aimci oldum,sende aimci olsaydın kardeşim,elini kolunu bağlayan mı vardı, kimsenin işinede parasınada lafım yok,2012 yılındayız isteyen istediği yere gider olur yeter ki çalışsın çabalasın,bilerek geldim rahatını parasını,alnımın teriyle kazandım sınavları,ne hakkın var bize laf etmeye,mesele az iş çok iş meselesi değil buraya girebilmek, ki az iş çok iş meselesi olsa bile inan senin işini yapıyor olsaydımda senden daha iyi yapardım. anlatamadık bunu, ben üniversitelerde, sınavlarda dirsek çürütürken sen napıyodun, 0
  • İsim / Rumuz 08 Temmuz 2012, Pazar 02:14:51 verilecek oranlardan ek ödemeleri düşün arkadaşlar artı 17 aylık fark verilecek.iyi günler 0
  • AIM e laf atanlara 08 Temmuz 2012, Pazar 00:24:40 AIM ın acılımının bile ne oldugunu bilmeyen ve AIM ne iş yapar diyenler bu kurum da mı çalısıyorlar acaba yada calıstıklarını sanıyorlar ve bu arkadaslar FPL,NOTAM,PERMİ,AIP,SAR gibi konularda zerre kadar bilgileri var mı acaba yoksa da bir gün merak edip baktıklar mı bu AIM üniteleri ne yapar ve daha da öte merak ettiler mi acaba bu birimlerde çalışan arkadaşların tahsili,birikimi ve kpss de nasıl bir performans sergilediklerine.Amacım kimseyi kücük görmek de değil yanlıs anlaşılmasın ama hak ararken birilerini karalarsanız birileri de cıkar ve sorar siz kimsiniz de kimi beğenmezsiniz.Bu arada gönlüm herkesin beklentilerinin karşılanması nihayetinde herkez para kazanmak icin calısıyor ama hasetliğe de luzum yok.. 0
  • sc 08 Temmuz 2012, Pazar 00:13:18 Evet yolcu ilet fiyatlarına çok etki ediyor ondan mı 40 liraya uçak bileti var.Beyfendi siz ne saçmalıyosunuz ya dhmi'nin hazineye korkunç para kazandıran bir kit olduğunu biliyor musun???ÇOK KAZANDIRAN ÇOK KAZANIR.....Senin bu millete devlete faydan ne açıklasana kimliğini. 0
  • cf 08 Temmuz 2012, Pazar 00:00:51 Yorumları bekliyorum.Hepinizin ilacı olucam hepinizin.Kıskanç.kuyruk acılı tipler... 0
  • cf 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:58:26 Siz ne saçmalıyorsunuz ya nasıl tüm vatandaşların var bu parada akıl izan yoksunu insan.Bu işe kim emek veriyorsa kim bu işi yapıyorsa onun hakkı var.Ben öğretmene gidip bana ek ders parandan ver benim de hakkım var diyor muyum?Doktora gidip döner sermaye parandan banada ver benimde hakkım var diyebiliyor muyum?İyice saçmalamaya başladınız.Ben hep diyorum ki bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan adamdan çok korkacaksın.Bütün ortalığı fitneye verir.Hadi saçmalamayı kesinde işinize bakın işinize.Adam kendini devletten üsütün ve akıllı sayıyor ya 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:40:19 Erzincanlılar İşletmesi Genel Müdürlüğü ALLAH seni bildiği gibi yapsın Sayın Genel Müdür adında Adalet olan bir partiye mensub Bakanda hiç sesini çıkarmadan maşallah her şeyine onay veriyor Genel Müdürün AIM ATC mensubu arkadaşlarada bir çift sözüm siz parayı değil para sizi kazandı mevki makam parayla insanlık olmaz sizin mesai arkadaşlığınız batsın görelim mevla neyler neyler neylerse güzel eyler 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:34:48 Havacılık tazminatı havadan gelen bir para değildir. Bu memleketin hava sahasını kullanan uçaklardan tahsil edilen paralardır. Bu parada tüm ülkenin vatandaşlarının hakkı vardır. Sırf bu parayı tahsil eden eurocontrol teşkilatından ülkemizin parasını alabilmek adına hiçbir iş yapmayan memurlara bir dünya maaş veriliyor. Türkiye bu teşkilattan çıksın ve kendi parasını kendisi tahsil etsin. Havacılık tazminatı adı altında dağıtılan para yolcuların bilet fiyatına kadar etki ediyor. 0
  • Tazminatı hiç haketmeyenler aim memurlarıdır 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:29:22 Normal memurdan farkları olmadığı halde en çok tazminat alıyorlar. Allah büyük elbet birgün bu saltanat bitecektir. 0
  • dhmi 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:06:09 yorumları tek tek okudum.yazıklar olsun dedim nerede bizim ahlak yapımız hep birbirimizi kırıyoruz.yok şu yok bu yok sınıf ayrımı yok yay-yan yo efendim çalışan .ayıp.herkes kendisine verilen görevi ifa etmekte herkes maası haketmekte.diğer kurumlarda çalışan yazıları okuduklarında bizim kurumdan nefter edeceklerdirçben tiksindim.para ile ünvan ile kimse adam olmaz.vali meslesini herkes biliyordur o misal.1000 düşün 1 söyle.birbirimizi kırmayalım.kurumumuzu küçük düşürmeyelim.yazmayalım.sendikalar yanı basımızda bir haksızlık varsa haklarımızı savunsunlar.lütfen kırmadan tartışmadan ALLAH kurum çalışanların hepsine sağlık huzur nasip etsin...sol kanadı kırık itfaiyeci selam ve dua ile 0
  • mehmet 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:05:47 herkes hak ettiğini alır sağa solla sallayınca aa ii sallıyo başkana diyaelim gruba alsınlarmı diyecek akıllı ol ama o akılı nerde 0
  • aimci arkadaşa bu 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:03:04 sen önce haddini bil senin yaptığını kuleci zaten yapıyor sana ne gerek varr sana çokk verirken diğerlerine az verirse bu adalet mi arff güvenlik elektrik elektronik senden az mı hizmet ediyor senden fazla emekleri var onlar kışın karda soğukta çalışıyorlar sende odanda rahatça oturuyorsun hiç kışın çıktın mı baktın mı öyle konuşmak kolay sende o parayı alacaksan genel müdüre dua et kuleciye dua et 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 23:00:01 kuleci arkadasın yorumu cok komik.sen kendini. kaf dağında görme yarın bir durum olduğunda korkundan güvenlik ifaye diye bağırırsın.işte o gün bizde haline şükret mi diyeceğiz.ya biraz adam ol.kul hakkı yenmez ama sen bunu bilmezsin.elbet bir gün genel md değişecek ve inşallah kule ci kökenli olmaz bakalım o zaman bu kadar ukala olabilirmisin...:''unutmnaki yüksekte oturanlar.aşağıdakiler kadar emniyette değildir:''.(şeyh edepali:) 0
  • airr 07 Temmuz 2012, Cumartesi 22:49:42 Bu paralarin kaynagini bile bilmeyen arkadaslar dokturmusler.1.gurup maaslarinin tamami eurocontrol tarafindan odenen personel demektir.Devlet bu guruba ne kadar odeme yaparsa yapsin;odenen parayi noksansiz yil bitiminde eurocontrol dan tahsil etmektedir.3.guruba ise 1 lira bile odememekte butun gideri maliyeye kalmaktadir.Eurocontrol 3.gurubu kendisinden saymamaktadir.Bu bilglye sahip bile olmayanlarin yorumlari ciddiye alinmaz. 0
  • tazminatlar 07 Temmuz 2012, Cumartesi 22:08:58 Arkadaşlar havacılık sektöründe çalışanlar dışındaki personel neden tazminat alıyor bunu anlayamadım. Bakanlıklardaki güvenlik, memur, mühendis, teknisyen vs ile dhmi dekilerin ne farkı var? kadrolar aynı değilmi? ben bunu anlamıyorum. Özel bir eğitim mi alıyorsunuz? Bundan sonra DHMİ personel sayısı 2 katına çıkacak, torpili bulan nakil olacak bakanlıklardan sağdan soldan maaş için. Bu işin sonu pek iyi olmayacak bence. Seyrüsefer ayrılır o olur sonunda. Şayet ben başka kurumda çalışan bir mühendis olarak direk DHMİ ye geçerim 1. grupa nakil ile, nasılsa kadro mühendis. Özel bir eğitim staj vs felan yok. 0
  • TUZAĞA DİKKAT!!! 07 Temmuz 2012, Cumartesi 22:01:00 DHMİ personeli yine kandi içide kaynamanın yolunu bulmuş Herkes birbirini küçümser havada.Dikkat her zamanki gibi yine içlerinde birkaç kendini bilmez var nerde hangi işi yaptığını bilmeden atıyor. Aralarından bu çürük çüçükleri temizlemeleri zor değil. Bakınca anlaşılır. Temizlik imandandır. Kim olursa olsun ekmek yediği yere kader paydaşlarına bu şekilde saldırmamalı. 0
  • kulecı 07 Temmuz 2012, Cumartesi 21:57:48 arkadaşlar kule ve aim harici arkadaslar zaten bu ısın dısında bızım paramız devletın kasasından cıkmıyo sonucta en yuksek mevlayı bız alacagız 2 ve 3 gruptakı arkadaslarımda havacılıgın neresınde olduklarına gore paralarını alacaklar allah hayırlı ugurlu etsın yatın kalkın sukredın bunu bulamayanlarda var ısyan etmeyın ayıp 0
  • AIM/ATC 07 Temmuz 2012, Cumartesi 21:52:43 aleyhimize konuşan arkadaşlar; size kim mani oluyor girin kpss ye alın kpds nizi kabul edilin kurslara onlarca sınavdan geçin drop olmayın gelin aramıza.Zor mu?Bence zor hatta sizin için imkansız böyle boş konuştuğunuza göre.Bizim ne ARFF ile ne güvenlikle ne de herhangi bir birimle sorunumuz yok.Son 7 yıldır tazminatlar var ve ortalamanın yarısından daha fazlası son 7 sene de girdi AIM VE ATC YE...Yani bilerek geldik bizler... Darısı başınıza...Ama ne mümkün :):):):) 0
  • Güvenlikçinin biri 07 Temmuz 2012, Cumartesi 21:37:37 Yorumlara bakın .. Herkes kendini düşünüyor .. Yazıklar olsun .. Kuleci olmussun elektronikci vs olmussunuz ama adam olamamissiniz... Eger hak buysa varsın olsun kabul ederiz.. Ama haksızlık yapan varsa ve bir hesap gunü varsa yakasına yapisacam 0
  • Eurocontrol 07 Temmuz 2012, Cumartesi 21:28:32 Aim ne iş yapar diyen arkadaş,bence sen sus,cahilliğin daha fazla ortaya çıkmasın.Git sen önce bu tazminat nereden geliyor onu öğren,ama sen okumayı da becerezsin,ben sana söyleyeyim.EUROCONTROL.şimdi git Eurocontrol ne iş yapar onu öğren,hangi birimlerden oluşur git onu öğren.sen ona da üşenirsin,ben sana söyleyeyim.EutoControl gözyüzündeki yolların kullanımından para kazanır,yani avrupada birleşik Hava Trafik hizmeti sunar ve bu hizmetin karşılığını şirketlerden alır.oradan da sen de tazminatı alırsın.yani EuroControlün ne işletme ile alakası vardır,ne de hava limanındaki başka birimlerle.ATC bu işin büyük kısmıdır elbette,ama ATS ye de destek sunan AIM dir,Havacılık Elektroniğidir vs..aslında cahillerle tartışmak boşa nefes harcaktır ama yine de bir umut bari aydınlatalım... daha fazla bilgi için, ne neymiş öğrenmek için http://www.eurocontrol.int/ ingilizcen yeterse oku. okuyamaz isen git AIM ciler sana yardımcı olur... 0
  • ARFF 07 Temmuz 2012, Cumartesi 21:10:30 ARFF uçaklara direk hizmet versin en düşük tazminatı alsın..Hizmetli,memur,aim oturduğu yerden bizden kat kat tazminat alsın...ARFF hava seyrü sefere hizmet etmiyormuşta hizmetli,memur ediyormuş..Tam anlamıyla komedi...Bi memur,hizmetli uçağın yanına 20 metreden fazla yaklaşabiliyomu kartında açıkmı bu yok?? Eee nerde hizmet...İnşallah yeni oranlarla bizlerinde yüzleri gülecek inşallah.. 0
  • wexol 07 Temmuz 2012, Cumartesi 20:53:03 aşağıda yazdıklarım için özür dilerim çünkü ben bir idiyodum,dhmi de çok sayıda fakülte mezunu, kpss den derece yapmış ve kpds den 90 nı gecen normal memur ve teknisyen arkasdaslarımı unutup gafa düştüm.bu yaptığım ukelalık için arkadaşların beni affetsin diye Allaha her gece dua edeceğim.hoşafı içip üzümünü bırakmayacağım. 0
  • aim ne işe yarar 07 Temmuz 2012, Cumartesi 20:21:08 ya kuleciyi anladın da bu aim ne işe yarar iki faks çeker keyfine bahar kulecinin riski var az da olsun ama aim'in hiç riski yokk onlar bu parayı hak etmiyorlar genel müdür sayesinde adam oldularrr şimdi konuşuyorlarrr yoksa aim' kimse takmazdıı onlar gebel müdüre dua etsinler 0
  • aim 07 Temmuz 2012, Cumartesi 20:01:22 bu atmasyon oranlara kimse itibar etmesin, hala kimse bir şey bilmiyor emin olabilirsiniz.İmza bilen biri... Sonuç çok da şaşırtıcı olmayacak; ve eksiye düşme gibi bir durum söz konusu bile değil. ve AIM ve ATC arası %80 leri falan bulmayacak,Fark %35 Selamlar 0
  • apr 07 Temmuz 2012, Cumartesi 18:47:02 wexol haklı arkadaşlar kpss ve kpds atc olmak için yeterli değil önemli olan genel müdürlükteki sınavı geçmek hepsinin sağlam torpili var onuda sen ben yapamıyoruz işte 0
  • atc 07 Temmuz 2012, Cumartesi 17:49:56 Okumakla pek bişey olmuyor be malesef.Önemli olan keskin,parlak ve pratik zeka.Adam ilkokul mezunudur holding sahibidir(ki böyleleri var) şirketinde güvenlikçi çalıştırır teknik personel çalıştırır,mühendis çalıştırır hepsi bu adamın kaşısında hazırolda bekler ve titrer.Ezberle okul bitiren çok ebleh var.İnsan olalım insan.Aşağıdaki arkadaş doğru söylemiş Ajdarda makina mühendisi.Ama çikitaa muuuzz nane nanee nanee :))) Adam ne mezunuysa ne mezunu kardeşim azmetmiş çalışmış kapasitesi yetmiş atc olmuş.Devlet 5 binde verir 10 binde sana neeeeeeeee??? 0
  • bt 07 Temmuz 2012, Cumartesi 17:36:21 möendiz bey; beni hiiç karıştırma gerçek mesleğimi söylersem tanınırım ender bi meslek çünkü benim amacım devlet garantisi,sağlık garantisi ve en başta mesleğimide seviyorum çok severek yapıyorum.Yeşil pasaportumuda alalı 10 yıl olmuş. diyorum ya işinize bakın.Eurocontrol gibi uluslararası ve ciddi bir kurum genel müdür atc diye para yolluyor öylemi.Ahahahahaa biliyomusun sus susss Ajdar'da makina mühendisi.Sus kerataaaa :) 0
  • slm 07 Temmuz 2012, Cumartesi 17:21:57 arkadaşlar oranlar hakkında bilgisi olan var mı? kafadan atan değil... 0
  • wexol 07 Temmuz 2012, Cumartesi 17:12:45 arkadaşlar.atc.olma kkolay değildir.üniversite bitirmek kpps ve kpds ye girmek yeterli değildir esas olan genel müdürlükteki sınavı kazanmaktır.herkezin kapasitesi yetmez.herkez bakkal olabilir ama atc.olamaz.işte bizim farkımız bu.isteyen gelsin buyursun.açtık kucaklarımızı bekliyoruz 0
  • kumandan 07 Temmuz 2012, Cumartesi 17:02:40 2.ve 3. grup için değişen bir şey olmayacak.aslan payını 1.grup alırken kalanlarda 2.ve 3.gruba layık görülecek.biz 2.ve 3.grup kamburuz çünkü sistemin gözünde 0
  • yeter artik bence 07 Temmuz 2012, Cumartesi 16:03:23 Arkadaslar ne kadar uzatirsaniz o kadar uzar bu konu her sey nasip kisme t deyip kabillenmek lazim dune kadar tazminatmi vardi ayrica site yetkilileri bu konunun uzanamasi hususunda ne yapabilirlerse yapsinla yorlari kapasinlar biz ayni cati altinta calisanlari daha fazla birbirlerini kiracak futa fusurmesinler hayirlisi oldun konuuu kapatalum.... 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 15:22:35 Dhmi de 20-30 yıllık Atc personel var. bu personel mademki halinden şikayetçiydi ne diye bunca yıldır bu işi yaptı. hani sözüm ona atc ler full donanımlı personeller ya piyasaya çıksalar 5-10bin maaşla iş bulurlar. o halde ne diye 30 sene dhmi nin kahrını çektin demezlermi. kpds 70 var kpss de 80 var. hepsinin ingilizcesi mükemmel. nasıl bir devlet vatan sevgisidir ki bu adamlar 30 sene boyunca dhmi nin kahrını çekmişler. 0
  • güvenlik 07 Temmuz 2012, Cumartesi 15:02:40 Güvenliğin oranı nedir arkadaşlar bilen varsa paylaşırsa sevinirim.Saygılar. 0
  • Möhendiz e yyanıt 07 Temmuz 2012, Cumartesi 14:38:09 ATC cimisin nesin bilmiyorum... bu para sana gelmiyor ..DHMI kurumuna geliyor..genel müdür ve gen müd yrd HSS kökenli olduklarından dolayı fazla para alıyorsun...anladın demi...anladın anladın...!! kerata seni... ziraat mühendisi , açık öğretim işletme mezunu, veya ev ekonomisi olarak piyasada sana verecekleri para ne onu da biliyorsun değil mi....bana belki vestle de 1500 verirler ama sana antroplog, sosyolog olarak 750 de vermezler biliyorsun değil mi? bana aksini ispat et döküman getir ben de deyim ki tamam sen haklısın...git hadi bul getiiir saaçlarını yol getiiir.. hadi bekliyorum koy şuraya herkes sussun... ben dahil 0
  • Elektronik köken problemi olanlar ne olacak 07 Temmuz 2012, Cumartesi 14:29:06 Devlet Atsep lisansını vermiş ve dağın başına git istasyonda çalış diye işe yolluyor sonra maaşa gelince sen bu işi yapamazsın diyor az veriyor ne olacak bu işin sonu 0
  • :))) 07 Temmuz 2012, Cumartesi 13:55:00 Dikkat edin de THY personeli gibi kapı önünde bulmayın kendinizi :) 0
  • Yeşilköy 07 Temmuz 2012, Cumartesi 13:29:44 Hani Atc ile Pilot aynıydı hani ne oldu Pilotlar Atclerden fazla taminat alıyorlar. Hadi çıkın isyan edin. Bize neden pilotlar kadar tazminat verilmiyor diyin. Pilotlar %1000 alıyorlar. Atcler yarısı kadar ancak alıyorlar. 0
  • Gamsiz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 13:17:04 Yorumlari takip ediyorumda arkadaşlar lütfen birbirimizi kirmayalim. Oranları biz belirlemedik. Sonuçta aynı çatı altında çalışıyoruz...selametle..... 0
  • Eln. SSY ATSEP 07 Temmuz 2012, Cumartesi 13:13:24 Ayni diplomaya,ayni işe, ayni sorumluluğa umarım Elektronik bünyesinde lisanslı olanlar için eşit tazminat oranları belirlenir.ATSEP Lisanssız olan arkadaşlarında acilen eğitimlerinin tamamlanıp Lisans almaları sağlanmalı ve farklılık ortadan kaldırılmalıdır.Lütfen vicdanlardaki gerçek adaleti bu düzenlemeyi yapan kişiler sağlasın artık. 0
  • sakin 07 Temmuz 2012, Cumartesi 13:08:40 beyler aynı kurumda çalışıyoruz rezil etmeyin kurumu 0
  • İşte Oranlar... 07 Temmuz 2012, Cumartesi 13:03:56 Evet fazla birbirinize düşmeyin işte oranlar... 1 Grup : SS Müdürü: %580 Baş Kontrolör: %570 Kontrolör: %560 Aim Şefi:500 Aim Memuru: %480 Elktr. Teknik Şef: %520 Elktr Müh :500 Elktr Teknr :460 Ektr Tekns:450 Elktr Tekns 2 grup: 255 Müd. 2. grup:270 Muh 2. grup:250 Tekn. Şef: 250 Şef :240 Teknr :230 Tekns:220 Memur:190 Güvenlik memur :180 3 Grup: Arff :145 Apron:145 Herkese Hayırlı olsun... 0
  • Dhmi personeli. 07 Temmuz 2012, Cumartesi 11:35:40 Başka kurumlara rezil oluyoruz arkadaşlar...Bence birbirimize laf söylemeyi bırakalım... 0
  • ELEKTRONİK 07 Temmuz 2012, Cumartesi 11:30:57 Elektronik sadece adalet istiyor.Seyrüsefere hizmet eden tüm elektronikçiler 1. grupta yer almalıdır.Eğer bu yazılanları okuyorsanız değerli DHMİ yönetimi,unutmayınız 2005 den bu yana çok ah aldınız.Şu adaletsiz uygulamaya bir son veriniz artık.Eğer birazcık adalet ve hak duygusu varsa bu sorun çözülür.Aynı birimde çalış,aynı lisansa sahip ol,seyrü sefere direkt hizmet et ama hiç bir gerekçe gösterilmeden bir ATSEP 1. gruptan diğeri 2. gruptan tazminat alsın.Genel Müdürümüzün bu sorunu çözeceğine inanıyorum. 0
  • İnadına ATSEP 07 Temmuz 2012, Cumartesi 11:17:36 antielektronikçi arkadaş bizim kimseyle bir sorunumuz da yok kimseden fazla alalım diye bir derdimizde. biz aldığımıza her zaman şükrediyoruz ve dışarıda bu ücretleri kimsenin vermeyeceğini de gayet iyi biliyoruz. önce durumu bilde öyle yorum yap olur mu? aynı limanda aynı birimde aynı ünvanda olupta aynı işi yapıp arada ayda 750TL zarar etmek nasıl birşey biliyormusun? sen bunu hiç yaşadın mı? 5 yılda uğranılan kaybı bir hesapla bakalım. sırf 2005'te değilde 1-2 yıl sonra işe başladık diye bu sıkıntıyı yaşıyoruz. bizim derdimiz her birimde olduğu gibi kendi içimizde aynı ünvanın aynı tazminattan yararlanması veya daha objektif kriterlere göre en-root olarak değerlendirilmek mesela ATSEP lisansına sahip olmak gibi. sonuçta tek başına nöbet tutup ssy yardımcı cihazlarının tüm sorumluluğunu alıp, bakım formlarına imza atıp sivil havacılık denetlemesinde hesap verirken kimse senin tazminatın düşük demiyor. bu sorunu dile getirmenin şu an tam zamanı şimdi yoksa kimse bizi hatırlamayacak. 0
  • Çok Şükür... 07 Temmuz 2012, Cumartesi 11:03:48 Yapandan, verenden ve emeği geçen herkesten allah razı olsun. Şükretmeyi bilmeliyiz çünkü Türkiye standartlarına göre çok iyi yerlerdeyiz. Bu kurum içi çekişmeleri de bir kenara atın artık bir elin beş parmağı bile bir değil ama hepsi önemli değil mi? Oranların farklı olması da normal karşılanmalıdır. Hayırlı günler... 0
  • KISSADAN HİSSE ARKADAŞLAR!.. 07 Temmuz 2012, Cumartesi 10:58:57 Herkes bir işe girerken ne olarak girdiğini, işinin koşullarını ve ne iş yapacağını bilerek girer.. DHMİ nin ve EURUCONTROL un da doğal olarak kuralları, yöntemleri, uygulamaları vardır.. Bu aşamada herkes çalıştığı konumda görevinin ne olduğunu biliyor ve bunu kabul etmişse daha sonra "yok ben bunu kabul etmiyorum" diyemez.. Burada şu aşamada onu bunu çekiştirmek ve mevcut kuralları kendi çıkarlarına değiştirmeyi istemek bilinçsizlikten ve cahillikten başka bir şey değildir.. Sürekli gereksiz kıyaslamalar kişileri bunalıma sokar.. Mevcut koşullarda önce kendinizle daha sonra çevrenizle barışık olmaya çalışın ve işinize, hayatınıza motive olun.. Şükretmeyi de ihmal etmeyin.. Saygı ve sevgiyle işiniz ve ülkeniz için bir bütün olun.. 0
  • koruma 07 Temmuz 2012, Cumartesi 10:44:06 güvenlik 2 saat çalışıp yatıyor diyen şahıs kimlerin yatağı kanepesi var bunları bimen lazı m. sen iftarını saatinde açarken ben yolcu bitmesini xray,ın başında bekliyorum . lavaboya gitmek için yerime bakacak arkadaş bekliyorum. sizler mışıl mışıl uyursunuz biz ayaktayız . xraydan uçagın ve yolcunun güvenliğini tehlikeye sokacak herhangi birşey geçmemesi için pürdikkat xraydayım . şoför ve hemşireden veya idari binadaki evrak kayıtdaki arkadaştan daha fazla hak ettiğimi düşünüyorum. 0
  • İnadına ATSEP 07 Temmuz 2012, Cumartesi 10:28:59 antielektronikçi arkadaş bizim kimseyle bir sorunumuz da yok kimseden fazla alalım diye bir derdimizde. biz aldığımıza her zaman şükrediyoruz ve dışarıda bu ücretleri kimsenin vermeyeceğini de gayet iyi biliyoruz. önce durumu bilde öyle yorum yap olur mu? aynı limanda aynı birimde aynı ünvanda olupta aynı işi yapıp arada ayda 750TL zarar etmek nasıl birşey biliyormusun? sen bunu hiç yaşadın mı? 5 yılda uğranılan kaybı bir hesapla bakalım. sırf 2005'te değilde 1-2 yıl sonra işe başladık diye bu sıkıntıyı yaşıyoruz. bizim derdimiz her birimde olduğu gibi kendi içimizde aynı ünvanın aynı tazminattan yararlanması veya daha objektif kriterlere göre en-root olarak değerlendirilmek mesela ATSEP lisansına sahip olmak gibi. sonuçta tek başına nöbet tutup ssy yardımcı cihazlarının tüm sorumluluğunu alıp, bakım formlarına imza atıp sivil havacılık denetlemesinde hesap verirken kimse senin tazminatın düşük demiyor. bu sorunu dile getirmenin şu an tam zamanı şimdi yoksa kimse bizi hatırlamayacak. 0
  • antielektronikçiye yanıt 07 Temmuz 2012, Cumartesi 10:06:57 Arkadaşım had bildirmek sana düşmez. Daha düne kadar 1 aylık kurslarla board başına oturduğunuz zamanları hatırlatmak isterim. Hakediş boyutu ile bakmak sizi savunmasız bırakır. Olaya "biz bir camiayız" şiarı ile bakmak doğrudur. Herkes alsın. Havacılık hizmeti Havalimanı kapısında başlar. Havacılık terimi, hava taşıtı ile ilgili olan tüm eylemleri, endüstrileri, kurumları kapsar. Kimse işin mutfağına, aşçısına, aşçı yamağına bakmaz. Müşteri takdir ettiği yemek için garsona bahşiş bırakır, bahşiş miktarı da garsonun yalakalığı ile alakalıdır.İmza: Hava Trafikçi dışındakiler veya ötekiler.: 0
  • 2.grup elektronik 07 Temmuz 2012, Cumartesi 09:43:43 hadi müjdeli haber bekliyor 2. grup elektronik personeli en azından atsep lisanslı elektronikçiler 1. gruba alınmış olsun bir nebze haksızlık giderilsin bu arada makineci elektrikçi olduğunu düşündüğüm bazı kurumdaşlarımı saygıya davet ediyorum saçmalamayın lütfen.teknisyen mühendisten pekala fazla alabilir nasıl ortaokul lise mezunu aimci atc arkadaşlar tazminatlardan dolayı mühendisten fazla alıyorsa atsep olan elektronik personeli de fazla alır bunda adaletsizlik yok yapılan işin spesifik özelliklerinden kaynaklanan bir durum bu kadar basit. 0
  • delemont 07 Temmuz 2012, Cumartesi 09:34:26 01 ocaktan beri müdür yardımcısı müdürden 350 tl fazla maaş alıyor ve kimse sesini çıkarmıyor bu ne biçim adalet anlamadık ki.... 0
  • Möhendiz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 09:26:43 Mühendis bey bak vestelde 1500 liraya çalışacağına burda kaç paraya çalışıp bide havacılık tazminatı alıyorsun . Bu para seyrüsefere geliyor iyi araştır . Kimse kendini bulunmaz sanmasın . 0
  • hadi gari 07 Temmuz 2012, Cumartesi 09:06:07 antalya da her gun apartmanımızın ustunden tayyare geçiyor bizede verirmikiler acaba ? lutfen yardım 0
  • ELEKTİRİK HAVELTED 07 Temmuz 2012, Cumartesi 09:03:23 DHMİ nin agır işini yapan ayrıca enriskli görevini yürüten kuvvet santrali personeline yine hüsran gözüküyor kuvvet santrali görevini yapamasa elektronik ne yapar seyrüsfer+ havatrafikçi arkadaşlar ne yapabilir ki********* 0
  • atc 07 Temmuz 2012, Cumartesi 08:41:11 paramın bir bölü üçüylee fınıkk alacağıım!!! 0
  • AIM şaşıracakmış:) 07 Temmuz 2012, Cumartesi 08:25:32 Arkadaşım belki dediğin bu kararlar-oranlar- sadece dhmi ye ait bırakılsaydı olabilirdi ancak bu oranların analizleri ve ödeme dengesi eurocontrol tarafından kontrol ediliyor.Dolayısı ile mümkün değil. ATC ile arada %30 gibi bir fark var... 0
  • ATSEP 07 Temmuz 2012, Cumartesi 08:03:18 Elektronik adalet istiyor. 0
  • necati 07 Temmuz 2012, Cumartesi 07:25:58 AIM in orani cok dusuk, en cok onlar sasiracak derken 450 den dahami dusuk oran ? elektronikçilerle aynı dediginiz nasıl bir durum? 0
  • ATSEP 07 Temmuz 2012, Cumartesi 07:03:03 Arkadaşlar ortak grup ATSEP personelinin sorunu giderildi mi? 0
  • ATSEP 07 Temmuz 2012, Cumartesi 06:26:46 ortak grup elektronik personelinin yıllardır devam eden sorunu inşallah çözülmüştür. 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 05:39:59 vatandaş rumuzlu şahsa diyorumki git işine 0
  • antielektronikçi 07 Temmuz 2012, Cumartesi 03:32:35 şu elektronik artık aradan çekilse.. çok oluyorsunuz ve sinir bozuyorsunuz. kendilerini ne zannediyorlar sa antipati kazanıyorlar sadece. ellerinden gelse kuleci biz olmazsak hiçbirşey yapamaz bize onlardan daha fazlasını verin diyecekler. yürüyen anlamsız şekiller. kırın şu dev aynalarını da realist olun azıcık 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 02:13:24 17 aylık fark verilecek deniliyordu ve ek ödemeler düşülecek deniliyordu bilgisi olan varmı arkadaşlar. 0
  • İsim / Rumuz 07 Temmuz 2012, Cumartesi 02:07:43 Vatandaş adlı romuz. Ya koruma ya güvenlik personeli en az parayı onlar hakediyor. Günde. 2saat çalışıyorlar 0
  • airr 07 Temmuz 2012, Cumartesi 00:56:38 Verilen oralar arasindaki tutarsizligin sebebini anlarsaniz oranlari da anlayabilirsiniz.yukarida verilen tum oranlarindan ek odemeye karsilik gelen yaklasik 50 puani dusun.mesela aim 510 iken 463 e dusuruldu.arff de 145 uzerinden 95 e.ek odemeler kesilmedi ama tazminata yedirildi. 0
  • koruma 07 Temmuz 2012, Cumartesi 00:54:30 güvenlik arkadaşlara geçenseferde lduğu gibi haksızlık yapılmaz inşallah. en azından hemşire ve şoförden daha fazla olması gerekir adalet ve hak düşünülüyorsa. 0
  • bir bilen 07 Temmuz 2012, Cumartesi 00:11:11 iyi günlerde harcayın 0
  • haberci_co 07 Temmuz 2012, Cumartesi 00:09:14 herkese hayırlı olsun 0
  • atsep 07 Temmuz 2012, Cumartesi 00:04:40 elektroniğin ortak grup sorunu inş çözülmüştür yoksa süreç çok şeylere gebe ortak grup elektronik personelini bankamatik memuru yapmaz yeni oranlar inş. 0
  • mak müh 06 Temmuz 2012, Cuma 23:53:03 "mak müh rumuzu ile yorum yazdım...hangi eurocontrol üyesi ülkede bu para sadece ve sadece HSS personeli ve elektronnik personeline veriliyor sa biri çıksın da söylesin " dedim... 1-editör bu yorumumu yayınlamadı 2-editörün yayınlamamasında tek neden var: airporthaber sitesi güya DHMI çalışanlarının yanında... külahıma anlatın külahıma: airporthaber stesi yazarları HSS tarafımndan güdülen ve kamuoyu oluştıurmada kullanılıyor...DHMI çalışanları uyanalım artık... BU PARA HSS NIN HAKKI FALAN DEĞİL !!!!.... HİÇBİR EUROCONTROL ÜYESİ ÜLKEDE DE BU 3 KADEME OLARAK UYGUKLANMIYOR.... BİZİM HAKKIMIZ YİYORLAR ...BİR DAHAKŞ TOPLU SÖZLEŞMEYE KALMADAN BU İŞİ MEMURSEN OLARAK ÇÖZECEĞİZ... BU PARA BU ŞEKİLDE ÖDENEMEZ.. ÖDENEMEZ ÖDENEMEZ.... ÖDENMEYECEK !!! 0
  • Lüplüp 06 Temmuz 2012, Cuma 23:44:21 en son haber arff 145 apr 145 güv 280 memur 210 elekt trm elekr 300 aim 550 elektr 480 atc 580 0
  • Teknisyenin Mühendisten fazla maaş aldığı tek kurum Dhmi dir 06 Temmuz 2012, Cuma 23:37:57 Böyle adaletsizlik olmaz yazıklar olsun 0
  • İsim / Rumuz 06 Temmuz 2012, Cuma 23:36:07 Basbakanimiz bide isten cikan 305 arkadasimiz icin guzel bisiyler soylese artik ellerini vicdanlarina koysunlar cok zor durumda olanlar var su mubarek uc aylarda vicdana gelsinler artikk 0
  • driver 06 Temmuz 2012, Cuma 23:35:47 tatcam rumuzlu arkadaş verdiğin oranlar pekte güvenilir değil arff ile apronun tavanı %150 zaten %155'i nerden uydurdun 0
  • Elektronik ortak grup sorunu 06 Temmuz 2012, Cuma 23:32:42 Çözüldümü acaba ne oldu? 0
  • ATSEP 06 Temmuz 2012, Cuma 23:32:34 "Gruplara verilecek tazminat oranlarının ayrıntıları AirportHaberde olacak...." Ne zaman olacak bu ayrıntılar ? 0
  • Uçuş ekibi 06 Temmuz 2012, Cuma 23:31:54 Pilotlar %1000 Teknisyenler %580 0
  • saw 06 Temmuz 2012, Cuma 23:30:27 ss için kesin bilgi: aim 530 - atc 570 0
  • misaffir 06 Temmuz 2012, Cuma 23:29:42 ptesi herkes oranları öğrenecek. yalnız şu kadarını biliyorum hava trafikçiler yine tavan yaptılar. herkes biliyor ve kabul ediyor hava trafikçiler tavan yapsın ona sözümüz yokta birazda diğerleri düşünülseydi iyi olurdu. herkese hayırlı olsun. sn bakanımız Binali Yıldırım'a ve sn genel müdürümüz Orhan Birdal'a ve airporthaber'e desteklerinden ötürü teşekkürler. en azından artık ne oldu ne olacak paranoyalarından ve muhabbetlerinden uzak kalacağız çok şükür. 0
  • elektronik 06 Temmuz 2012, Cuma 23:22:45 İnşallah elektronik birleşmiştir 0
  • Elektroniğin köken problemi ne oldu? 06 Temmuz 2012, Cuma 23:14:45 Bilgisi olan varmı? 0
  • tatcam oranları sallamış 06 Temmuz 2012, Cuma 23:14:04 hiçbirinin aslı astarı yok. aim oranları çok düşük. en çok onlar şaşıracaklar. elektronikçilerle aynı alıyorlar. 0
  • Vatandaş 06 Temmuz 2012, Cuma 23:12:19 Havalimanında güvenliğimizi sağlayan koruma ve güvenlik görevlilerine en üst orandan çıkmasını dilerim. Yeterki onlar çok alsınlarki bizim güvenliğimiz sağlansın.Uçaklara bomba konulmasın. 0
  • Sahte pilotlara dikkat 06 Temmuz 2012, Cuma 23:09:22 Talimat verme yetkisiymiş bilmem nedir yahu bu dhmi de çalışan atc ler kendilerini ne sanıyorlar. Atc ne talimatı verebilir bir pilota. sizler ne saçmalıyosunuz. atc pilotun amirimidir ki talimat verebilsin. pilota dispeçte dahil kimse talimat veremez. artık bırakın şu kendinizi pilotlarla kıyaslamayı iyice saçmalamaya başladınız. komik duruma düşüyosunuz. 0
  • ATC 06 Temmuz 2012, Cuma 23:05:18 oralar hakkinda bilgi kirliligi yaratmayin ve pazartesiyi bekleyin 24 ay gecti bir hafta bekleyelim oranlar havada ucusmaya basladi.biraz sabir 0
  • ATSEP 06 Temmuz 2012, Cuma 22:58:19 Elektronik içerisinde yaşanan adeletsizliğin düzelmiş olmasını umut ediyorum. 0
  • dhmi 06 Temmuz 2012, Cuma 22:50:35 ucus ekibi belli mi? 0
  • İsim / Rumuz 06 Temmuz 2012, Cuma 22:39:14 toplamda ne kadar para alınacak %510 kaç lira ediyor? 0
  • tatcam 06 Temmuz 2012, Cuma 22:37:49 oranlar arff apr 155 guv. memr şfr 200 bilg işlt, tekns, hemşr 210 teknk uzman 220 şef 230 muh 240 müd 260 daire bşk yrd 280 bşk 290 gm yrd 95 gm 300 eln tekn 400 teknk 430 tşef 480 muh 500 mud 550 aim 450 aim şef 480 mud 550 atc 500 baş atc 510 atc mud 550 hayırlı olsun 0
  • ucus 06 Temmuz 2012, Cuma 22:29:38 oranlar kesın mı? 0
  • ubak 06 Temmuz 2012, Cuma 22:16:14 Başta ulaştırma bakanımız Binali Yıldırım'a olmak üzere genel müdürümüz orhan birdal'a ve emeği geçen tüm çalışanlara sonsuz teşekkürler.. hayırlısı olsun.. 0
  • ACABA 06 Temmuz 2012, Cuma 22:00:42 Onay ile bordroya yansıtılması arasındaki sürenin dinlenerek geçirilmesini tavsiye ederim. Dağ fare doğurmasın yeter ki !... Oranlar iyi olsa idi açıklanırdı. Malum, kötü haber Cuma Akşamları borsalar iki günlük tatile girerken verilir. Her durumda DHMİ Hukuk Müşavirliğini zorlu davalar bekliyor. Oranların sır gibi saklanıyor olması küçük bir kısım DHMİ' linin ihya edildiğini diğer büyük kısmın ise beklenti anlamında hüsran yaşayacağını gösteriyor. Eldeki veriler bunu gösteriyor. Başlangıçta büyük beklentilerin oluşturulması ve giderek iş uzadıkça insanlara " Yeter ki çıksın da !.." dedirtilerek herkesin başa gelene razı edilmesi stratejisidir bu. 24 aydır itirazların veya şerhlerin daha adil olma adına konuşulduğu ve onayın sürüncemede bırakıldığı durumda eminim ki komisyon üyesi bir çok bakanın da " çıksın da nasıl çıkarsa çıksın" ruh hali içinde herhangi bir taslağı onayladığını düşünüyorum. Yani adil olmayan ve ohalde neden 24 ay beklendiği çok konuşulacak gibi görünüyor. 0
  • misafir 06 Temmuz 2012, Cuma 21:49:07 itfaiyeye bir şey yok sevinmeyin.özler sevinsin üveyler üzülsün.yapacak bir şey yok 0
  • Batman guvenlik 06 Temmuz 2012, Cuma 21:39:46 24 ay bekledigimize deger insallah Ayrica oranlarda cok ucurum olmamasi dilegiyle 0
  • ATSEP 06 Temmuz 2012, Cuma 21:32:15 Elektronikcilere ATSEP olarak havacılık tazminatı çıkmış diyorlar.Bilgisi olan varmı arkadaşlar? 0
  • Pilot 06 Temmuz 2012, Cuma 21:30:57 Bana talimat verme yetkisindeki hava trafik kontrolörü en az benim kadar maaş almalı. Yürekten isterimki oranlar tatmin edici olsun. 0
  • tekniker elk 06 Temmuz 2012, Cuma 21:23:15 hayırlı olsun... 0
  • inşallah herkesi mutlu eder.fark oluşmaz, 06 Temmuz 2012, Cuma 21:14:31 Yorumunuz 0
  • Atc2000 06 Temmuz 2012, Cuma 21:10:39 Artik 2000 yapar istanbul. 0
  • Bk 06 Temmuz 2012, Cuma 20:49:20 Cefa çektik sıra sefada .. 0
  • yunus 06 Temmuz 2012, Cuma 20:44:57 hayırlı olsun ıtfaıyecıler borctan kurtarmıstır 0
  • Paranoya 06 Temmuz 2012, Cuma 20:43:37 Sanki oranları dernekler belirliyormuş gibi bazı paranoyaklar yine triplere girecek yok şu dernek kendini yükseltti bizi düşürdü diye,kelin merhemi olsa kendi başına çalarmış.Bırakın hayıflanmayı şükredin,sağlıkla sıhhatle yemek kısmet olsun diye. 0
  • MİSAFİR 06 Temmuz 2012, Cuma 20:42:35 Arkadaşlar oranlar hakkındaki duyumlarımızı paylaşıyorum. ARFF VE APRON %148 GÜVENLİK %215 ŞOFÖR,MEMUR,%235,TEKNİSYEN ELEKTRİK,%245 TEKNİKER ELEKTRİK%255,ŞEF İŞLT,GÜV, %245,B.İŞLETMENİ %220 ELEKTRONİK TEK.TERMİNAL,%270 ELK TEKN.SEYRÜSEFER %415 ,AIM %510 ATC %545 Sağlam kaynaklı bir haber.Herkese hayırlı olsun. 0
  • AIM ORANI 06 Temmuz 2012, Cuma 20:38:55 Hangisi doğru %530 mu doğru yoksa %470 mi? Eğer 470 ise gerçekten beklentinin altında bir oran..en azından şimdiye kadar söylenenlerin altında ve Buna sebep olduğu sözlenen TATCA ya bundan sonraki hayatında başarılar dileyecek olan AIM camiası var.... Umarım burunlarını başkalarının parasına puluna sokmamışlardır... 0
  • Hayırlı olsun !.. 06 Temmuz 2012, Cuma 20:28:39 Havacılık tazminatlarının sağlanmasından itibaren bizlere uygun görüp verilmesini sağlayan Sn. Ulaştırma Bakanımıza, Sn. Genel Müdürümüze ve bu işe katkı veren tüm yöneticilerimize sonsuz teşekkür ediyoruz.. Ayrıca mağduriyetimize göstermiş olduğu hassasiyet ve ilgilerinden dolayı AirportHaber e de teşekkürlerimizi iletiyoruz.. --Saygılarımızla.. ( önemli not; artık oran vs. çekişmesini bir yana bırakıp bir iki gün daha sabredelim.) 0
  • hava trafik 06 Temmuz 2012, Cuma 20:26:06 airporthaber'e teşekkürler. aylardır beklediğimiz haber nihayet geldi. inşallah herkesin umduğu gibi bir oran çıkmıştır. sanırım hava trafikçiler %600 civarında olacak. 0
  • LimaTangoAlphacharlie 06 Temmuz 2012, Cuma 20:20:47 atc %570, aim %530. 0
  • Teşekkür 06 Temmuz 2012, Cuma 20:18:18 Airport haberin bu konu ile tüm safhalarda yapmış olduğu haberlere teşekkürü bir borç bilirim. Oranları da bekliyoruz... Hava Trafik Başkontrolörü 0
  • Teşekkür 06 Temmuz 2012, Cuma 20:18:18 Airport haberin bu konu ile tüm safhalarda yapmış olduğu haberlere teşekkürü bir borç bilirim. Oranları da bekliyoruz... Hava Trafik Başkontrolörü 0
  • ek ödemeler 06 Temmuz 2012, Cuma 20:15:21 ek ödemelerin kesilip kesilmemesi noktasında bi bilgi sızıyormu 0
  • htk 06 Temmuz 2012, Cuma 20:13:10 hava trafik oranlari hakkinda bilgisi olan var mi 0
  • ist 06 Temmuz 2012, Cuma 19:47:54 Istanbul için söylüyorum,arff e yazık oldu.Aproncular gine bir türlü yollarını buluyorlar. 0
  • dhmii 06 Temmuz 2012, Cuma 19:42:13 airporthaber e çok tşk ediyor, hayırlı çalışmalar diliyorum.. Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin.. 0
  • aim 06 Temmuz 2012, Cuma 19:22:35 güvenlikçi arkadaşların oranı %112 arff'nin oranı ise %80 ile 90 arası arkadaşlar. 0
  • aim 06 Temmuz 2012, Cuma 19:20:42 aim oranı %462-472 arasında arkadaşlar. 0
  • kısayol 06 Temmuz 2012, Cuma 19:17:53 artık herhalde sabah saat 5 folllow flight plan route demezler ve meydanda 2 trafik varken full arrival uygulatmazlar diye umuyoruz. 0
  • Atc 06 Temmuz 2012, Cuma 19:14:45 Umarım devlet sırrı gibi saklanan oranlar herkesi mutlu eder... 0
  • teşakkürler 06 Temmuz 2012, Cuma 19:00:56 Airporthaber e bilgilendirmeleri için teşekkür ederiz 0
  • havacı 06 Temmuz 2012, Cuma 18:57:16 arkadaşlar oranlar hakkında bilgisi olan var mı ? 0
  • İsim / Rumuz 06 Temmuz 2012, Cuma 18:48:53 hayırlı olsun. iyi günlerimizde harcayalım 0
  • matias 06 Temmuz 2012, Cuma 18:46:48 airport çok hızlısınız :) tşklr 0
  • İsim / Rumuz 06 Temmuz 2012, Cuma 18:46:00 Tesekkurler airporthaber....Hep yanımızda oldunuz... 0
  • yine belirsizlek 06 Temmuz 2012, Cuma 18:41:55 başından beri başarısız bir süreçte seyreden tazminat serüveninde şimdi de oranlar konusu belirsizlik taşıyor. dernekler şimdi kendi tazminat oranlarını yükseltmeye çalışırken, malesef diğer ünvanların düşükte kalması için çaba saraf edecekler. ankaranın iğrenç gri havasında iğrenç hesaplar dönecek. 0
  • Yarabbi şüküür 06 Temmuz 2012, Cuma 18:41:35 Allahım çok şükür 24 ay bu dile kolay ... 0
  • İsim / Rumuz 06 Temmuz 2012, Cuma 18:40:50 airporthabere teşekkürler bu zorlu süreçte biz dhmi çalışanlarının yanında olduğu için oranlar niye yayınlanmamış onuda gizem yapıyorlar hadi hayırlısı 0
  • ismkhan 06 Temmuz 2012, Cuma 18:39:23 bu süreçte sık sık haber yaparak yanımızda olan AIRPORTHABER ailesine ve sayın Ali KIDIK a çok teşekkürler... sıra oranlarda inşallah onuda ilk sizden okuruz... 0
  • teşekkürler 06 Temmuz 2012, Cuma 18:25:48 gereğinden fazla uzayan zorlu süreçte sıkıntılarımızı dile getiren AİRPORTHABER eteşekkürler 0