BALANLI; 'PİLOTLAR HAVA KUVVETLERİNDEN AYRILIYOR'

    Çok beğenilenler

  • Androit e 09 Mart 2015, Pazartesi 09:03:52 mühendis görmesek yutturacaksın..siz ancak milleti kandırırsınız mühendisiz falan diye..görüyoruz nasıl mühendis olduğunuzu..önce toprak yerine pisti tutturmayı öğrenin..isterseniz sivil abileriniz yardımcı olur 1
  • gedikli 08 Mart 2015, Pazar 20:31:28 Birde emekli astsubaylar musallat oldular piyasaya. .eline Tornavida alan yarim yamalak ingilizcesiyle bende pilotum havalarinda...buyur burdan yak..kelle koltuk devammmm...ne günlere kaldık 0
  • Tüm yorumlar

  • iPhone Uygulaması 09 Mart 2015, Pazartesi 11:07:30 Sayın emekli paşamız zorla emekli olduğu için istifa edenlerin neden bu kararı verdiklerini belli ki hiçbir zaman anlayamayacak. İstifa edenleri vatan haini ilan ettiğinde daha korgeneraldi. Bir vedayı bile çok görenler boşuna vefa beklemesin bence. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mart 2015, Pazartesi 09:04:01 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Değmezmiş 09 Mart 2015, Pazartesi 08:08:32 Hiç unutamıyorum, Ortaokulda Sosyal Bilgiler Öğretmenim, Türkiye' nin dünyada kendi kendisine yetebilen 7 ülkeden biri olduğunu söylemişti. Yıllar sonra kendisini tekrar görüp ellerinden öperken sordum, "Hala öylemiyiz hocam?" diye. Ben de asker kökenli bir kaptanım. Ayrıldığım yıl emekli bir general ile konuşmamda bana "Atatürk bu gün yaşasa ve bu milletin hala bunları tercih ettiğini görseydi, değmezmiş derdi herhalde" demişti de kızmıştım için için. Nasıl ki 12-13 yaş inanç tercihi için akıl baliğ çağ olarak kabul ediliyor ise, bazı şeyleri idrak etmek için de yarım asıra yaklaşmak akıl baliğ olmak için gerekliymiş. Adına demokrasi ve eşitlik denen bu sistemde aklı eren ile aklı ermeyeni eşit tutarsan, aklı ermeyeni aklı erenin sırtına yüklersin. Adalet bu mu peki? Sosyolojik yönden faydalı. Ortalama bir seviye yaratıyorsun da, anlamayan bir türlü anlamıyor işte. Hele bir de sırtına aldığın kafana vurmaya kalkar ise vay ki ne vay. O zaman soruyorsun işte değermi diye. Sizce DEĞERMİ? 2
  • Akıl-İzan2 09 Mart 2015, Pazartesi 06:54:15 Hem Subaylar makina mı? Yaşam bunlara da bahşedilmiş bir hak değil mi? Devlet para harcadı diye tabutla kışladan çıkana kadar emsallerinin fırsat bulduğu gelirin yarısından azına talim etmek, ömrü boyunca 8-10 defa bile evini sırtında taşımak zorunda mı? Çocuğunun ilkokula başladığı şehirde Lise bitirme şansı bile yok. Senin memur olan eşinin zorunlu atama diye 130 kilometre ötedeki kurumda görev yapma, işe gidip gelirken yolunun kesilmesi riski var mı? Bu Vatan seninde vatanın ise 25-30 yaşında almaya başladığın 3-4 kat maaşın farkı yeter, git birazda sen fedakarlık yap. Yok benim vatanım değil diyorsan çek git. Rekabetse rekabet. TEOG, SBS, OGS, ÜGS, YGS bilmem her ne ise, sınavsa sınav, yarışsa yarış, akılsa akıl, beceriyse beceri, sağlıksa sağlık. Hodri meydan. Git ananla babana hesap sor, genlerinde niye bozukluk var, yetiştirilmende ne atlanmış onlara sor. Asker düşmanlığın niye? Çoğunuz fazla para kazanacağız diye askere bile gitmiyor bedelli yapıyorsunuz. Akılsız İzansızlar... 1
  • Akıl-İzan1 09 Mart 2015, Pazartesi 06:34:20 M.S. 2 nci millenium da kim kimi kölesi gibi tutmaya çalışıyor? Anlamak mümkün değil. TEOG sınavından daha zor Askeri Lise sınavını geçebilen, ayrıca sağlık yönünden de binlerce kez sıkı kontrolleri aşan, kilometrelerce parkuru tıknefes olmadan aşabilen emsallerinin en akıllı, en sağlıklı, en sağlamlarını, hayatları boyunca en çok 8-10 bin lira maaş alabilecek şekilde baskıla, daha az kavrama yeteneği olanlara da 50-100 bin maaş kazanma imkanı ver. Adalete bakın adalete. Bir subayın jip alabilmesi, onu idame ettirmesi imkansız iken, sen de araç filondaki hangi arabaya süreceğinin kararsızlığını yaşamayı hedefle. Ee, kölelikmi beklemiyor? Mevzuat belli, ya mecburi hizmetini bitirir ayrılırsın, ya da sağlık gibi nedenlerden. Devlet para harcadı ise, ihtiyaç duyduğu yerde görevlerde verdi. Bir pilot subayın üstüne ateş bile ediliyormu, edilmiyormu? Baba parası ile pilot olanın ateşle imtihan riski nedir? Bir de onu söyleyin. 1
  • THK Komutanı ?? 09 Mart 2015, Pazartesi 01:33:50 BALANLI PAŞA ''Üzüntü vericidir ki THK’nin müstakbel komutanı ve seçkin personeli yüzüncü yılına idrak ettiği günlerde arka arkaya tutuklanmıştır.'' diyor. İşte bu sözde bile askerin tHK'ya bakış açısı belli değilmi arkadaşlar. Baksanıza Balanlı Paşa, THK’nin müstakbel komutanı tutuklandı diyor, Türk Hava Kurumu ( THK ) askeri birlik mi ki başkanına komutanı diyor. Demek ki onlar ( ASKERLER ) Türk Hava Kurumu'nu hala Türk Hava Kuvvetlerinin arka bahçesi olarak görüyor ki bu cümleyi kullanıyor. Ayrıca tutuklanan eski THK Genel Başkanı, Balanlı paşaya göre THK'nin komutanı Osman Yıldırım neden tutuklandı neden hala içeride yatıyor hangi olaylardan dolayı suçlanıyor onuda söyleseydi ya Balanlı paşamız neden o konulardan hiç bahsetmemiş. Boşuna uğraşmayın nasıl ülkemiz de askeri vesayet bittiyse Türk Hava kurumu'nda da askeri vesayet bitecektir. Bu kurum milletin kurumudur milletimizde malına sahip çıkar ve çıkacaktır bunu unutmayın. 0
  • Android Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 20:48:35 Çok kıymetli sivil kaptanlarim ezikliginizi unutup şehitler üzerinden bizlere saldiriyosunuz.Ayıptır devlet bize para harcadiysa adam gibi mecburi h izmetimizi yapıp ayrıldık.Adammişiz ki bize harcamış sana harcanmış.Senin pilot olman için üniversiteye gitme ne bile gerek yok artık otobüs şoförleri bile bu işin üniverstesini okuyor asker pilotların hepsi aynı zamanda mühendis bunu biliyomusun .Jeppesen okumaktan bahsediyorsun ingiliz eden dem vuruyosun .Sen otuz yaşında 40 yaşındaki asker pilotları fircaliyomussun ben de kırk yaşındayım onu gel bi de bana yap allah aşkına o zaman asker mi sivil mi asker 40 sivil 30 a ne yapıyormuş görürüz.Vatan haini diyo bir arkadaş askerliğini paralı yapiyo ya sen otobüsünü kullan ya da sen kullanma otopilot kullansın.Hostesleri sarkiyomuşuz ya sana mi sarksak acaba kiskandin galiba. 4
    • Androit e 09 Mart 2015, Pazartesi 09:11:20 mühendis görmesek yutturacaksın..siz ancak milleti kandırırsınız mühendisiz falan diye..görüyoruz nasıl mühendis olduğunuzu..önce toprak yerine pisti tutturmayı öğrenin..isterseniz sivil abileriniz yardımcı olur 0
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 20:07:00 Adamlar atpl lisansını bile görev esnasında vermeye başladı pilotlara. Ayrılmaya kendileri teşvik ediyor 0
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 19:54:04 Dürüst olmayıp adam kayıranlar bir şekilde Mevladan buluyor. Ne oldum değil ne olacağım demeli. Çıktığı mecrayı kirli görmek yerine onu daha iyi nasıl yapabiliriz yaklaşımı bir generale yakışır. Ayrıca hangi dönemde kaza kırım daha fazla olmuştur ki karalama kampanyası yapılıyor. Hiç bir dönemde hiç bir kimse bir müesseseyi kendi çiftliği haline getirmeye çalışmamalıdır. Yapanların tarih önünde ne hale geldiğini görüyoruz ve görmeye de devam edeceğiz! 0
  • sen ne yaptın 08 Mart 2015, Pazar 15:38:28 SAYIN KOMUTAN SİZ GÖREVDEYKEN BU DURUMU ENGELLEMEK İÇİN NE YAPTINIZ ? HİÇBİR ŞEY...... 0
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 14:11:12 LÜTFEN ÜLKEMIZIN ASKER SIVIL TÜM PILOTLARI... PILOT OLMAK GEREK ASKERI GEREKSE SIVIL SEKTÖRDE UZUN VE YORUCU BIR YOLDUR.ASKERİ UÇUŞ OKULLARIDA ISE OLDUKÇA YIPRATICI VE UZUN BIR SÜREÇTIR. DETAYA GIRMEYE GEREK YOK, BILEN BILIYOR,OLAN OLAYLAR ASKERI VE SIVIL ,ÜLKEMIZIN KAYNAKLARINDAN HARCANIYOR. ÜLKENIN ŞARTLA MALUM, BIRAKIN DİDİŞMEYİ, INSAN OLUN, EĞER SIZ SAHIP ÇIKMAZSANIZ YARIN , YABANCI PILOTLAR SAHIP ÇIKACAK ŞIRKETLERIMIZE...ŞUNU UNUTMAYIN , UÇAKTA IKI KAPTAN VAR, BIRINE BIRŞEY OLURSA DİĞERİ SIZI KURTARACAK KİŞİDİR...BUNU UNUTMAZSANIZ CRM HER ZAMAN IYI OLUR.... 1
  • Bişey olmaaz 08 Mart 2015, Pazar 13:35:38 80'lerden kalma klasik öldük, bittik, bizden adam olmaz muhabbetti. Bu tür şikayetlerin kimseye bir faydası olmadığı gibi doğru da değil. Artık bunları aşalım önümüze bakalım bir zahmet.. 1
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 13:15:20 Jeppesen Okumayı öğrenin once. Ucus okulunda ki öğrencilere eziyet etmekle olmaz 1
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 13:08:27 Liseyi havacilik ve universitede pilotaj okumus genc bir FO olarak yazicam bunlari. Ben gurbetciyim ve size acik acik soyleyebilirimki ben asker abilerimle ucar iken icim rahat ucuyorum. 2.5 yildir tk dayim ve simdiye kadar hic biriyle bir problemim olmadi. Simdiye kadar olanlar ise hep kendini bilmez, havaciliga oylesine girmis (cocukluk hayali diye de satar) sivil kisilerdi. Burda asker abilere yazan, vatan haini diyenler utanin biraz. 1
  • izdüşüm 08 Mart 2015, Pazar 12:58:28 hava kuvvetlerinin arka baaçası thk ya da bakın. askeri pilotlar fink atıyor; sivil kökenli tecrübeli, öğrencinin en fazla uçmak istediği hocalar istifa ediyor. istanbul uçuş okulu son çırpınışında 0
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 12:08:56 Ah ah. Su askeri pilotlar yokmu :) yok Sümsük yok kabiliyetsiz vs. Ah be amca sen once jeppesen chart Okumayı öğren. Ingilizce konus. Yanına da benim gibi genc bi sivil kaptan gelirse be kac gun once ki gibi 40 yasıda uçuşunu 30 yasında ki bir Genç'ten fırça yiyerek arkada geçirirsin. Hadi kardesim kendi gemimizi vurmayin yine. Size berbat ingilizceniz,okuyamadığınız chartlar ve disiplini sadece her gun traş olmak sanan kafa yapinizla Sefil hayatınız da basarılar. Ha bir de ısı bırakır bırakmaz karınızı boşamayın hemen atlamıyorlar üstünüze ona göre. 1
  • Android Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 11:04:37 Kendisi us ve kuvvet Komutanı iken pilotlarına ve diger personeline böcekler gibi davranmış bir adam bu. Is işten geçtikten sonra malumu dillendirmis kolay. Zamanında adam gibi adam, komutan gibi komutan olsaydınız da önünü alsaydiniz bay balanli. 2
  • Android Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 09:09:29 Vatan hainleri. İki bacak gorecem ve lüx yaşiyacam diye özel sektöre kacan asker pilotlara iş verilmemeli. Devlet bu adamlari yetistirmek icin trilyonlar harciyor ve bunlar para ve kadin ugruna kacip gidiyorlar. Olmaz... olmamali. Zaten basari grafikleri de dusuk. Bu arada yeni bir tehlike de sektore akin akin giren astsubaylar. Bunlar daha da beter. Ama hic olmazsa paralarini odeyerek pilot oluyor sonrada (ozellikle subaylarin) canina okuyorlar. Her yer isgal altinda. Ortamda huzur birakmadi askerler. Bu asker cekismeleri icinde de sivil havacilik yapmaya ugrasiyoruz. Bu vatana bu devlete bu millete yazik... 7
    • fnpt 08 Mart 2015, Pazar 12:36:10 simulatör eğitimlerinde en başarısız olanlar da asker kökenlilerden çıkıyor. herşeyi ben bilirim zihniyeti bazı kişilerin algısını köreltiyor demek ki 1
  • Çuvaldız 08 Mart 2015, Pazar 05:47:08 Çetin doğan ile dizdize neyi planlıyordu acaba bu paşamız. Bugün bu uçakların düşme sebebi sizsiniz, uçmak veya uçarak savaşmak yerine kendi otoritenizin halk üzerindeki devamı için çalıştınız. Harp akademilerinde doğru düzgün eğitim zamanında verilseydi bu pilotaj hataları olmazdı. temelde bir takım sorunlar var ki verilen eğitimde Airline a dahi geçen askeri pilotlar devamlı kırımlara neden oluyor. Şapkasını herkes önüne koysun ve bu adamlar nasıl düzeltilir diye düşünsün ama kesin eminim bu paşanın metodu ile olmaz 1
  • (*) kardeş sana 08 Mart 2015, Pazar 02:17:14 Asker hainlik yapma yillarca tasidigin o uniformaya yazik.Yillarca seni donuna kadar giydirip, o maasi hak etmen icin egiten ordudan aldigin paraya laf etme...bize askerligi vatan borcu diye ogretirlerdi senin gibiler yuzunden adi banka borcu oldu. O maasa, o G kuvvetini seve seve yiyip sana yapilan egitimin bedelini odeyeceksin.O bedeli odedikten sonra emekli olup, ozel e gecer hostes kizlara asilip gununu gun edersin. 3
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 01:20:07 Ehh yok asker böyle yok söyle tayip aga hepizini iceri tikti askeri sifirladi cocuklar pisi pisi ölüyor bende olsam ayrilirim. Tayip Airforce kurar belki arkadaslar bitik yahuu askerimisle pilot deniz ne var ise bunlar bizi yok etmeye calisiyor "sifirlamaya calisiyor" 2
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 01:03:36 Sayın Balanlı komutan kendin cesaret edip yapamadığın hayellerini yazmışsın ,sanki siz komutanken farklıydı ,hiç yakıştıramadım acizlik olarak görüyorum .keşke AKDEMİR PAŞA gibi kendi ayakları üzerine basan KOMUTANLARIMIZ yetişse !Bu arada herhalde rahmet istedi Allah rahmet eylesin. 0
  • iPhone Uygulaması 08 Mart 2015, Pazar 00:16:28 Bide şöyle bakın yüzde sekseni subay astsubaya çocuğu !!! Çok güzel seçmişsiniz pilotlarımızı.... 0
    • çocuk 08 Mart 2015, Pazar 05:49:32 Hali hazırda eğitim alan yetiştirilmek üzere pilotların yüzde sekseni asker cocuğu, anlamıyorum tayyip hangi ülkeyi ele geçirdi 1
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 23:40:15 Mesele önce insan olmak,bir kaza sonucu mezara birlikte gireceğini bilmek,ekmek Parasını kazanırken sonuna kadar hakketmeye çalışmak,mesai arkadaşını satmamaktır.bir asker kökenli FO olarak SİVİL KAPTAN rumuzlu Kaptan zihniyetindeki sivil ve asker kökenli kaptanlarla karşılaşmak dileğiyle.... 1
    • Özgür 08 Mart 2015, Pazar 00:12:10 Arkadaşım ağzına sağlık.Aşağıda sivil arkadaşa katıldığım gibi sizin gibi asker kökenli mütevazi arkadaşlara hiç bir lafım yok.Mütevaziniz çünkü FO diye yazmışsınız.İnanın FO olduğunu söylemek ağırına gidenler bile gördüm.Çok doğru önce insan olmak gerekir.Ego insanın başına havacılıkta iş açar.Parasını kazanırken sonuna kadar haketmek lafınız çok güzel.Bütün meslekler için geçerli.Sizin gibilere verdiğimiz vergiler helal olsun.İyi uçuşlar 0
  • sivil pilot 07 Mart 2015, Cumartesi 23:28:48 askeri pilotlar sivillere on basar. ben öyle gördüm. bir çok şeyi onlardan öğrendim. özellikle 90 devresi süper. 18
    • Kaba kağıt 08 Mart 2015, Pazar 19:01:18 Hadi ordan pabucumun pilotu 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 23:09:53 Pilot olması için bedava okutuluyor,bedava uçuruluyor.Eh bir zahmet bunun karşılığını mecburi hizmet süresince versin yani paragözlülüğün alemi yok.Artı Kurmayların hepsi yurtdışın da en az 2,3 sene görev yaparak parsayı topluyorlar zaten.General olamayacağını anlayan sözde ülkesini seven kurmaylar da saniyesinde satıyorlar zaten kurumlarını.Doysun be gözünüz. 2
    • * 08 Mart 2015, Pazar 01:12:21 o maaşa o g kuvvetini ye bakalım o ses hızında, aşağıda çocuğun karın beklerken 40 senelik uçaklarla! bastığında fırlamayan koltuklarıyla! can bu can! gitte sivildekilerden niye vergi almıyorlar onu sor edepsiz hayasız! senin gözün doysun! 10
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 22:27:32 Askerlerimize laf çarparak intikam almaya çalışan ne kadar kanıbozuk varmış bu memlekette. Kim ne derse desin Kahraman subaylarımıza , pilotlarımıza sataşan her kimse KANIBOZUKTUR. 13
    • kahraman 08 Mart 2015, Pazar 05:51:25 Biz türk milleti olarak askeri kahramanlıkları savaşta isimlendiririz. bunca yıl bu savaş pilotları ne yapmış 1974 te kendi gemimizi vurmaktan başka 0
    • herobaby 14 Mart 2015, Cumartesi 10:21:57 ne kahramanlığı be! Maaşlı işin kahramanlığı mı olurmuş senden olsa olsa hero-baby olur afiyetle yenilir.Çok komiksin; zaten yıllarca TSK da masa başında çalışanı bile ağlıyor böyle ah ülem ah biz çok çalıştık yıllarca. Haa bir de emekli olunca yıpranma payını gösterip ben 40 yıl çalıştım diyenler yok muuuu....waikiwaykiki diyeyim 0
  • Mehmet 07 Mart 2015, Cumartesi 21:53:03 Sivil 1 e Valla kaptanım şurdaki yorumları okuyorum da, en mantıklısı en sonda siz yazmışsınız....ya askerdi sivildi artık bırakın bu işleri... Eskiden nato kafa nato mermer asker emeklisi kaptanlar olduğu doğru mu? Doğru... Anadolu üni. Gelen kendini astronot zanneden bi ekip de var mı? Evet var.. E abicim sen o eleştirdiğin adam gibi olma, azıcık profesyonel ol madem... Ne olursan ol, yanındaki adam uçuş emniyetini göz ardı etmeden görevini layıkıyla yapıyorsa gerisi teferuattır... Sivil asker fark etmez, girersin mülakatına simulatörüne toeic toefl level ne varsa girersin geçersin, yapıyosan uçarsın... 2000saat uçuşum var adam benden iyi iniyosa ,daha bilgiliyse eyvallah helal olsun derim olur biter... Komplekssiz akşamlar :) 0
    • Özgür 08 Mart 2015, Pazar 00:16:30 Beyfendi güzel yazmışsın.Katılıyorum.Sivil-asker ayırımı hep ben daha iyiyim egosundan kaynaklanıyor. 0
  • Pilotlar 07 Mart 2015, Cumartesi 21:20:09 Kimsenin bilmediği çok önemli bir bilgi vermişsin bravo sana. Peki pilotlarının ayrılmaması için ne gibi tedbir aldın? 0
  • yorum 07 Mart 2015, Cumartesi 21:14:20 Sivil kaptanim; bu isi cok cok degerli askerlerden ogrendim; ama bir okadarda coook zayif ogretmenlerle ; atis yarismasi birincileriyle uctum.Kendini gelistirmeye bakar hersey..Maymun bile aya gitti sonucta :) 2
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 20:47:15 Parayi uniformaya tercih edenler....bilirmisiniz f4 F16 nin iki kat silah tasiyabiliyor,su anda hava kuvvetlerinde yeni silah,pod,cift motor uzun menzil vs denemelerini f4 ten baska yapabilicek ucak varmi...her uretilen test edilecek silahi f4 haricinde deneyebilicek ucak yoookkk...ucan tabut 104 ler icin denir hatta dul birakanda denirdi almanyada...adamlar tam 300 e yakin 104 kaybetmisti bunu duyan halk her ucaga ucan tabut diyor...t33 te ucan tabut, sf 260 ta ucan tabut...kaza hepsinde oluyor ..f16 kayip sayisi f4 ten daha fazla bunu bilirmisiniz..arastirin... 0
  • Sivil 2 07 Mart 2015, Cumartesi 20:30:57 Yıllar geçti kaptan oldum. Soldaki mantık sağ koltukta karşıma çıktı bu sefer. Sivil ve genç görüp üste çıkmaya çalışanlar mı istersiniz, beni "abi" deme tevazusunu gösterdiğime pişman edenler mi istersiniz. En taze örnek, F-16 kökenli, yeni sayılabilecek bir ikinci pilotun, kaptanlığı hak ettiğine dair ukalaca konuşmaları ve saygısız tavırlarına dayanamayarak "Bu uçak F-16 değil burası da hava kuvvetleri değil. Bunun bilincine ne kadar erken varırsanız o kadar erken mutluluğa erişirsiniz" diye ikaz etmek zorunda kaldım. Öyle asker kökenli ikinci pilotlarla da uçtum ki mütevazılığı karşısında, ben kendisini övmek zorunda hissettim ve övdüm. İki durum için de yüzlerce örnek verebilirim. Şimdi siz söyleyin ben asker kökenli pilot diye bi genelleme nasıl yapayım. Ben yapamazken işin için de olmayanlar nasıl yapabiliyor anlamak mümkün değil. Tüm asker ve sivil meslektaşlarıma saygılarımla... 0
  • Sivil 1 07 Mart 2015, Cumartesi 20:16:06 Yaklaşık 8-9 yıllık airline geçmişi olan sivil bir kaptanım. Asker-sivil tartışmasını oldum olası saçma buldum. Burada yorum yazan herkesin fikrini destekleyecek şeyler yaşadım, yaşattırıldım. Fakat hiçbir zaman birileri yüzünden, bir zümreyi, bir topluluğu suçlamadım. Tüm bunların yanında "siz pilot musunuz, pilot diye oturtmuşlar buraya, saksı gibi duruyorsun" diyenler mi istersiniz "MEL gereği orada oturuyosun biliyosun :)" diyenler mi istersiniz. Hakaretin, de-moralize etmenin haddi hesabının olmadığı uçuşlar da yaşattılar bana. Özellikle sürekli sistematik olarak yapılan "baba parasıyla pilot oldunuz" baskısı. Hiç unutmam bir gün nasıl olduysa deli cesareti dayanamayıp "Siz de babamın verdiği vergiyle pilot oldunuz" demiştim de ne ukalalığım ne adamlığım ne de terbiyesizliğim kalmıştı. Tüm bunların yanı sıra bana bildiğim hemen her şeyi öğreten de yine kıymetli asker kökenli hocalarımdı. Bugün halen gördüğümde koşup ellerini öptüğüm hocalarım, sarıldığım abilerim var.. 1
    • özgür 07 Mart 2015, Cumartesi 22:24:58 Sivil 1 arkadaşım ağzına sağlık.Çok güzel anlatmışsın.Bende pilot olmayı düşünenlerdenim.Baba parasıyla pilot oldunuza yanıtınız çok güzel.Türkiyede uçuş imkanları gelişmediği için bende yurtdışını düşünüyorum.Ama çalışma izni almak zor.Çalışma izni alabilirsem oralarda çalışıp para biriktirip lisans alıp orada uçmayı isterim.İnanın bu ulkede Devletin imkanıyla ABD ye eğitime gönderilip(Dil eğitimi de dahil)15 yıl zorunlu hizmeti doldurmayıp ülkesine dönmeyip,orada sivilde uçanları gördükçe pilotluktanda soğuyorum.Bu tipler aslında kolaycı tiplerdir.Benim babamın ödediği vergiyle pilot ol ondan sonra sivillere laf at.Baba parasıyla pilot oldunuz diye.Ayrıca baba parasıyla pilot olmak ayıp değil. 1
    • Sivil 08 Mart 2015, Pazar 04:18:00 Özgür Bey devir değişti artık günümüzde böyle değil. Şimdiki ikinci pilot arkadaşlar gerçekten şanslı bizim yaşadıklarımızı yaşamadan mesleklerini icra edebiliyorlar. Zihniyet değişti siviller kabullenildi. Benim zamanımda ne akademi vardı ne şirket adına yetiştirilmek diye bir kavram. Askeriye dışında bir kökenden pilot olmak suç gibi hissettirildi. Hak etmediğimiz bir noktaya para vererek gelmişiz gibi.. Oysa bugün bilindik özel üniversiteler bizim uçuş okuluna verdiğimizin 2-3 katı para istiyorlar (Uçuş okulu ücretleri de bir ev parası olmuş ya o da ayrı bir konu) Siz ABD'de veya burda istediğiniz uçuş okulunda pilot olun. İyiyseniz size kapılar açılacaktır şüpheniz olmasın. Her şey sizde biter kökeninizde değil. CRM'in değeri tüm şirketlerce anlaşılmış ve kabullenilmiş durumda günümüzde. 0
    • Saçma 09 Mart 2015, Pazartesi 07:14:18 Asker-Sivil tartışmasının saçma olduğunda hemfikiriz. Ancak yine de kendini tutamayıp, laf söylediğini sanan, gerçekleri görmeyen yüzlerce sivil kökenli arkadaşlar var. CRM derslerinde verilen mesajlardan birisi de insanoğlunun yapısında COMPETITION-REKABET bulunduğudur. Her canlının doğasında bunun bulunduğu nedense bir türlü anlaşılmıyor. Asker kesimi dediğiniz kişiler 13-14 yaşından başlayarak belli kuralları olan, belli zorlayıcılığı olan yarış süreçlerinden geçmiş deneyimli kişilerdir. Kimse onları Havacılığın karakterini gerektiği gibi öğrenmeden parası ödeniyor diye sırtında taşıyıp idare etmedi. Aviator denilen sıfatı alabilmek için elenmemek uğruna tüm akıllarını, yeteneklerini ortaya koyarak bu noktaya gelen bireyler. Anlatması da anlaşılması da kolay süreçler değil. Çoğu sivil arkadaş hayatları rekabetle yoğrulmuş bu insanlarla içgüdüleri gereği rekabet etmeye çalışıyor. Şovalye ruhlu insanlardan bahsediyoruz. Umutsuz çırpınışlara girmeden, bükülemeyen bileği öpmeyi bilmeli. 1
    • Saçma ya 09 Mart 2015, Pazartesi 09:09:39 ha ha ha hala kendinizi şövalye mi zannediyorsunuz? kıbrısta körfez krizinde sınır ötesi hrk ta gördük nasıl şövalye olduğunuzu...bizmesek yedireceksin ama yemezler... 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 19:50:26 Hemen kendinizi yorumlarda belli edip alcaltmissiniz. Yok yanindan gecemiycek adamdan kaptanlik bekliyormus yok havayollari beceriksizleremi kalsinmis bilmem ne. Ulan siz ilk once soylesenize bilekli abiler bu havayolu hic sivil bi kaptanla kaza kirim yaptimi. Iki tona attin diye astronot zannediyorsunuz kendinizi. Macan yiyorsa sen git ilk once atp nin 14 dersine gir cik bi kendine gel.bilekliyiz diye atip tutuyorsunuzda 200 saatlik ucusla gelen bir suru genc sizden iyi inip kalkiyor. Bilgiyi zaten konusmuyorum. Madem yanindaki biz sivillerin sana kaptanligindan hosnut degilsin tek kisilik kokpitinden cikip buralara hic ugrama birader. 2
    • sivil kaptan 08 Mart 2015, Pazar 11:30:57 Beni konuşturma.Şu sivil asker ayrımından vazgeç. Soçi de toprağa çıkanlar da mı asker.Antalya da denize çakılmaktan son anda kurtulanlarda mı asker.Daha çoğunuz yeni kaptan oldunuz. Sizin başınıza bir şey gelince evet bunlar sivildi mi diyeceğiz. 6
  • Yavuz Samur 07 Mart 2015, Cumartesi 18:10:05 Sn. Bilgin Balanlı çok değerli ve etkili bir komutandır. Saygılar. 7
  • İsim / Rumuz 07 Mart 2015, Cumartesi 17:44:57 Balanli senin hakkinda da bircok sey soylerdim ama terbiyem elvermiyor. Plan Prensipler Baskanligi ve Kurmay Baskanligi yaptigin zaman astlarina yaptigin zulum hala dillerde. 1
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 17:42:26 Hava Kuvvetlerinde ruh kalmamıştır,şartları en iyi durumda olan pilotlarımız böyleyse,diğer personel ne yapsın siz düşünün.Bakımcısı,kulecisi,istihkamı,mebs çisi hepsi kan ağlıyor ve genel bir mutsuzluk var ve eski çalışma ruhu kalmamıştır ve personel istifa emeklilikle kurumdan kaçmaktadır.... 0
  • GERCEK 07 Mart 2015, Cumartesi 15:58:48 gercek kavbedilen ucaklar şehit olan pilotlar ..bilerek zayıflatılan TSK ilimden fenden uzaklaştırılan zavallı türk halkı...kadın televizyondaki hocaya soruyor...dogum yapacağım ağrımı azaltacak dua varmı... Gelinen nokta bu ...burada hakeret etmek kolay 1
  • iphone 07 Mart 2015, Cumartesi 15:38:53 kendisi komutan olsaydı bunların hiçbiri olmaycaktı ya;....... Sorunun aslı sizsiniz komutanlar ve kırmızı spoletler,yani akademi sistemi,kendinize göre bir dünya yaratmışsınız o dünyada yaşıyorsunuz,ve sizden gayrı herşey yalan ,uzman bile olsa kurmay değilse lafına itimat etme,gençleştirdiğiniz kurmay subayları filoda görevlendirmek için tecrübelileri sokacak yer bile bulamıyordunuz da kara kuvvetlerinde ordulara bile tayin ettiniz,her filonun doğuda bir eşi olmasına rağmen daha doğu batı dengesini bile kuramaz tayinleri beceremezsiniz sonra moral motivasyondan mı bahsedeceksin,gelen geçen pilota vurur kimse de pilotun arkasında durmaz taşındıkları lojmanlara dünya masraf yapar da adam eder,karısının tayini olmadı diye istifa edip ev hanımı olunca hangi moral motivasyondan bahsedersin,sen bunları komutanken çözmüşmüydün,ya da şimdiki 9G çeken kahraman mı çözecek? niye mecburi hizmet 15 yıldan 9 a düştü niye hemen sonra geri çıkarıldı,kim kime yarandı,ateş sana değince yandım Allah. 1
    • yani 07 Mart 2015, Cumartesi 16:25:59 çok doğru söylemişsiniz.Kendisi ancak filo gecelerinde oynamasını bilir. 4
    • doğru 07 Mart 2015, Cumartesi 22:43:46 Doğruya doğru demeyi bileceksin. Sizler bir cemaat değilsiniz, körü körüne itaat olmaz. Uymayın o kendilerini kaf dağında gören komutanlara. Allah yardımcınız olsun. Askeriye siyaset bataklığına döndü. Gönlümüz sizin gibi halk çocuklarıyladır, kimsenin gerçek askerle problemi olamaz. O kendini üstün ırkmış gören komutan bozuntularının sonu kötü bitecek. Devir değişti hala uyanamadılar. Sanıyorlar ki eskisi gibi sorgu sual olmadan astığım astık kestiğim kestik derebeyi gibi yaşayacaklar. Havalarını alıyorlar birer birer. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 15:36:14 Sadece pilotlar mı ayrılıyor? Diğer sınıflardan da ayrılan bir sürü subay var. Kaliteli, yabancı dil bilen, kafası çalışan artık soluğu dışarda alıyor. Günümüzde tsk iş arayan kendini yetiştirmiş gençler arasında tercih bile değil. Bu bilinçli mi yapılıyor bilmiyorum ama tsk nın iyi yönetilmediği, uzun vadede kaybetmeye devam edeceği kesin. 0
  • vatansever 07 Mart 2015, Cumartesi 14:40:47 pilotları sabah bir akşam bir sorti uçuşa gönderen harekat komutanı nerde üs komutanı nerde? çıkıp bi de konuşur naaşın önünde ;" bu vatan uğrunda canlarını feda eden diye"...adamları biraz dinlendirin yaaa? 2
  • Asker 07 Mart 2015, Cumartesi 14:17:06 Sürekli olarak, süren davalardan dolayı Hava kuvvetlerinin bu hallere düştüğü koca bir yalandır. Tarafsız olup bu işin içinde olan çoğu insan bilirki bu düzen çok daha önceki zamanlarda bozulmuş ve kolay düzelmiyecektir de. Değiştirilen kurmay/eğitim sistemi(erken yaşta tecrübe edinilmeden akademi/yüksek lisans a gönderim) ile filolardaki düzeni bozanlar SİZ sayın komutanlarımız suçu başkalarına atıp işin içinden sıyrılamazsınız. Kurmay düzenini devam ettirmek adına tecrübesiz (uçuş tecrübesi) insanları genç yaşta yurt dışı/akademi lere gönderip dönüşlerinde koyacak yer bulabilmek için herşeyi, bütün düzeni alt üst ettiniz. Bu yüzden kurmay subaylar asıl sorumlu sizsiniz, menfatiniz, makam mevki için bütün Hava Kuvvetlerinin düzenini bozdunuz. Bunu da çok çok önce yaptınız(2000 li yıllarda) o yüzden siz değil alt rütbedeki kurmay olmayan subay kardeşlerim konuşsun... 1
    • aynen 07 Mart 2015, Cumartesi 16:28:28 aynen öyle. Ama deve kuşu misali hala kafaları kumun içinde. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 14:12:07 Saat 13:55 e ek Orduda görev yapabilmek için maddiyattan da önce moral ve motivasyona ihtiyaç vardır. Ayrıca personel kendisini güvende hissedecek ki ayrılmayı düşünmesin. Askerin en güçlü silahı moral/motivasyondur. 2
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 13:55:08 Sivil asker muhabbeti sıktı ama yıllardır. Askeri pilotların ordudan erkenden ayrılmalarına karşıyım. Hava Kuvvetlerinin ihtiyaç duyduğu tecrübe ve kabiliyetteki kişilerin verimli oldukları sürece oradan ayrılmaları orduda zafiyete sebep olur. Ayrılmaları engellemek için özlük haklarının THY seviyesine getirilmesi gerekir. Bu durumda diğer sınıflarda bir mutsuzluk ta ortaya çıkabilir. Çözüm maalesef uzun vadede devletin ekonomik yapısını düzelterek gelir adaletini sağlamasıyla mümkün olabilir. Ayrıca kabiliyet sadece askeri pilotlara bahşedilmiş bir kavram değildir. Sivil kaynaktan nice kabiliyetli pilotla uçtum hepsi askerlerimiz gibi pırılpırıl. Yorumundan oldukça sinirli olduğuna ve pilot olamayacağına kanaat getirdiğim kişiye de tepesinin tasına sahip olmasını tavsiye ediyorum... 1
  • vatan millet 07 Mart 2015, Cumartesi 13:54:03 hani vatan millet deniyordu sivil pilotlukta ki parayı görünce vatan millet kalmıyor sanırım. demekki vatan milletten önce para varmış. balyoz malyoz bahane diğer yer subaylarında neden ayrılan yok. bunu düşünün . 2
  • As keri 07 Mart 2015, Cumartesi 13:42:14 Ya arkadas bırakın asker yetenekliymiş vatan severmiş nerde para sevgisi nerde vatan sevgisi adam o harbieye girerken vatan millet sakarya diye giriyor sonra benjamin franklin le tanısıyor bakıyor milliyetcilik bi yere kadar benjamin daha iyi bi dost hemen ona sımsıkı sarılık bizim vergilerimizle okuduğu okulu ve aldıgı egitimleri teperek benjamine gidiyor. Vatanın en cok seven gorevini en iyi yapandor yazılıyor her bizliğin duvarına ama hep sözde kalıyor!! Yöneticiler doğru anca on tane asker yonetırsınız onlarda mecburı askerlık yaptıgı ıcın sızın helalarınızı da temızler sızde bundan gurur duyarsınız!!!! 9
  • Asker pilot 07 Mart 2015, Cumartesi 13:38:25 Asker pilotlarimizi seviyoruz.. Onlarin bilegine ve yüregine saglik.. Askerdeki bayrak tasiyiciligina sivildede devam ediyorlar.. Kazalar her yerde oluyor.. Masa basi is varken ölümle kolkola girmis bir meslegi secmek, onlarin yürekli ve bilegi saglam oldugunu, uctuklari ucakta kartal olduklarini gösterir.. Burada martaval okuyan kisiler, kiskanclik nedeni ile ulasamsdiginiz zirvelere pislik atmayin. Cünki yerine ulasmaz,.. Kartallar hep zirvededir ve oradada kalacaklardir.. 6
  • ÇAN EYRİSİ 07 Mart 2015, Cumartesi 13:16:17 Çan Eğrisi sistemi dayanışmayı,kaldırdı.Sen kalırsan ben geçerim.Herkes birbirini rakip görmeye başladı.Kaldırın şu sistemi koyun baraj ,Harbiye'den itibaren dayanışma ,SAYGI, sevgi artsın ,herkes birbirinin elinden tutsun. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 13:12:59 ŞİMDİ YAZACAKLARIMI ASKER DÜŞMANI VE ÇAPULCU SÜRÜSÜNÜN ANLAMASINI BEKLEMEDEN YAZACAĞIM. ESKİ BİR PHAMTOM CU VE ASKER OLARAK HV KUVVETLERİNDEN AYRILDIĞIM DÖNEMDEN BU YANA SİLAH ARKADAŞLARIMIZA YAPILAN ZULMÜ DÜŞMAN ASKERİ YAPMAZ.ASKERİ SİYASETİN DIŞINDA TUTMAK İÇİN YAPILANLAR HAKSIZLIKTIR VE KABUL EDİLEMEZ.ORTADA OLMAYAN UYDURUK DARBE YARGILAMALARI İLE BİR DÖNEMİN GÜÇLÜ SİLAHLI KUVVETLERİ YOK EDİLMİŞTİR.ELBETTE KALANLAR DA BİR GÜÇ OLUŞTURUYOR AMA ASLA ESKİSİ KADAR OLAMAYACAKLAR, ÇÜNKÜ ONLAR BABALARI,ANALARI,ABİLERİ,ÖLMÜŞ ÇOCUKLAR GİBİ YETİŞTİLER.GEÇMİŞ TECRÜBELER TAM AKTARILAMADAN TERFİLER ALDILAR.ARA BİR BOŞLUK YARATILDI,KASITLI YAPILMADI İSE BİLE ORDUYA VE ÜLKEYE ZARAR VERİLECEĞİ HESAPLANAMADI.DARBE OLMASINDAN SA ORDUNUN ZAYIFLAMASINA GÖZ YUMULDU.AMAAA BİR YERDE İSTER YARGI OLSUN,İSTER SİLAHLI KUVVETLER BUNLARDAN BİRİ ZAYIFLARSA OTORİTE MAFYA TÜRÜ GRUPLARA KALIR.VEEE OLANDA BU DEĞİLMİ YOK PARALELDİ,YOK FAİZ LOBİSİ,YOK DÖVİZ LOBİSİ, KUTULAR VS. İLK DEFA ESKİ KOMUTANLARIN BU YORUMLARINA KATILIYORUM.DOĞRU SÖYLEMİŞLER.BU KAZALARIN SEBEBİ SADECE TECRÜBE VE EĞİTİM EKSİKLİĞİDİR.UÇAĞIN ESKİSİ OLMAZ, BAKIMSIZI OLUR ANCAK. ÖLÜMLÜ KAZALARIN ÇOĞU PİLOT HATASINDAN OLUR. HATALARINI DÜZELTMEYE ÇABALARKEN ATLAMAK DÜŞÜNÜLMEZ VE KAZA GELİŞİRSE ÖLÜMLE SONUÇLANIR.ATLAMAK BİLE MAHARET İSTER.BEN BU ŞARTLARDA KOMUTANLIK YAPSAYDIM,BU KAZALARDAN SONRA SORUMLULUK HİSSEDER VE İSTİFA EDERDİM. ŞU ANDA ORDUDA GÖREV YAPANLARA ALLAH KOLAYLIK VERSİN.TEKRAR ESKİ GÜNLER GİBİ GÜÇLÜ BİR ORDUYA ANCAK YILLAR SONRA SAHİP OLURUZ.KİMSE KUSURA BAKMASIN GERÇEK BU. ADAMLAR HAKLI. 2
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 13:01:57 Ey kuvvet komutanı!!! neden geçen seneki RF-4 kazasının üstüne giden kaza kırım inceleme müdürünü görevinden alıp işi bilmeyen uzaktan kumandalı insanlara meydanı bıraktın? sana gerçekler anlatılmasına rağmen ...neşteri vurmanız gerekirken neden verdiğiniz karardan vaz geçtiniz neden çekindiniz ?..9G çekmekle, gözlükleri takmakla, reklamlarla gerçekleri görmek istemediniz; işi bilene işi vermediniz üstelik doğru dürüst insanları kuduz köpeklerin yemesine seyirci oldunuz...Mızrak çuvala sığmıyor komutan kılavuzunuz Veyis olursa.... Kuvvetin kimyasını bilinçli olarak bozulmasına sebep olanlar, buna çanak tutanlar, kırmızıların haricindeki işini yapan düz personeline bizden değil diyerek bozuk para gibi harcayanlar yani kuduz köpeklerin önüne atanlar siz biz diyenler kuvvetin Eğitim Kültür'ünü ayaklar altına alanlar gerçekleri halının altına saklayanlar bu Şehitlerin vebalini er geç vereceksiniz bu Dünya'da olmasa da öbür Dünya'da ...komutan sorumlusun, neşteri vurmadın vurdurmadılar kılavuzun yanlış ..eğitim kültürü yüz yılda oluştu 8 yılda yerle bir oldu vede bu kafayla devam edersen bu günleri arayacaksın...yiğit ol, korkma, önlem al personel ve istihbarat ekibini ve kılavuzlarını derhal değiştir uyutuyorlar seni UYAN!!!!! 0
  • İsim / Rumuz 07 Mart 2015, Cumartesi 12:53:51 Para para para ,ilk işleride karılarını boşamak . 2
  • Android Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 12:49:58 Sivilim daha akilliyim diye gecinenler biraz at gozlugunu cikarip dunyaya baksin. Medeni ulkelerde askeri pilotun ayrilip geldigi sivil sirketler gurur duyuyorlar. Askeri pilot dedigin sadece ucak ucurmaz, yoneticilik yapmis yetenekli adamdir. Sen ancak ne yemek yiyecegine karar verirsin. 8
    • akil 07 Mart 2015, Cumartesi 13:29:09 Seni akil insan seni. Kaç medeni ülke gördün acaba? İngiltere gibi kuşaklardır savaş pilotu yetiştiren memlekette askeri pilot sivile çıkınca logbookundaki uçuş tecrübesi yok sayılıyor. Hadi git akşama ne var menüde öğren de gel bakalım. 3
    • yemek sorusu 07 Mart 2015, Cumartesi 14:55:40 etli yemegi sana birakalim diye 'hangisini yersin' sorusunu sorup insallah eti secmez deyisiniz gozunuzden okunuyor. hic et yemeden yasayinca tabi ete saldirma normal. bi kere de tavuk yiyen asker kokenli gormedim. al ye hepsini benim yemegi de ye. ac herif 3
    • ne yöneticiliği 08 Mart 2015, Pazar 12:45:33 yaw askeri nerde yönetci yapsan içine pisliyor. thk ya bak bir. gelen genel başkanı kendine servet yapar. fto ya gelen müdürü kendini bilmez, sanki filo komutanı havasında uçuş öğretmenlerini demoralize eder. askerde yöneticilik ve liderlik öğretildiği falan yok. sadece emir komuta zinciri- hiyerarsi kendilerini sözü geçen kişi sanmalarını sağlıyor. yok öyle bir dünya. 0
  • Kemal 07 Mart 2015, Cumartesi 12:20:07 Yüzde 15 ayrılınca bu hale geliniyorsa işi bırakın bence. Yüzde 15 ayrılınca böyle oluyor demek kalan yüzde 85'e hakarettir... 5
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 12:18:52 Bizler girmeyelimde sümsük ve eziklere mi kalsın havayolları. 13
  • Şikayet etme 07 Mart 2015, Cumartesi 12:18:00 Darbe planı yalan değil. Halinizden şikayet etme paşa. Bizi hapse attılar da tecrubeli subay kalmadı!! martavalını yemez kimse. Hem biliyorsun ki şu memlekette kimler kimler yattı suçsuz cezaevlerinde hiçbiri de ağlanıp sızlanmadı sizler gibi. Yatacaksın cezanı çekeceksin. 15
    • ... 07 Mart 2015, Cumartesi 17:14:53 Ondan Rockefeller'a bağlı C.F.R.(Council on Foreign Relations)gizli üyesi ve darbe yapmış olan KENAN EVREN'i yargıladınız(!).Bönürürsünüz bir de faiz lobisi diye;al sana darbeci,al sana faiz lobisi.Yerse maçan,yargıla. 0
    • ...... 08 Mart 2015, Pazar 05:58:07 Kankası çetin doğan ın damadı direk rockerfeller in adamı. Bak maçası yemiş tıkmışlar ikisini de deliğe 0
  • askeri pilot 07 Mart 2015, Cumartesi 12:13:04 eziksiniz olum ve öyle de kalacaksınız. 26
    • ezilen sizsiniz 07 Mart 2015, Cumartesi 22:36:23 Ezilen sizsiniz abicim. Halk sizi saymıyor, bittiniz. Sayılsanız zaten hapse gittiğinde kıyamet kopardı. Kimse umursamadı bile 6
    • havanı yesinler 08 Mart 2015, Pazar 12:33:42 Esas ezik senin gibiler. kahramanlık ayağına tsk da mecburi hizmet biter bitmez hemen line a koşun. Onu beceremeyenler uçuş okullarının içine etsin di mi! yok f4 yok f100 cüyüm ben. yok yaaa. silah sistemcileri küçümsersiniz, sivilleri küçümsersiniz, git bir aynaya bak, yalan dolanından gerçek suratını görebiliyor musun!!!! 1
  • asker 07 Mart 2015, Cumartesi 12:11:33 evet çok tehlikeliyizdir, çok korkutmuşlar seni... 11
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 11:40:39 Bilgin adın Gibi değilsin be amcacığım. Bu kadar yazı yazacağına protokolü kaldırın be cancağızım. Atp teoriden 14 dersten girmek bile caydırıcılık! Şölede yapılabilinir;istifa edene verme belgeyi bunu pilot hariç diğer tüm branşlara uyguluyorsunuz! Yada shgm diyecek ki kardeşim askerleri tehlikeli görüyorum şirketlere girmelerine izin vermiyorum. Okullarda hoca olarak çalışabilirler ancak diyecek ( bunu uygulayan ülkeler mevcut) kaç kişi ayrılacak:)) bazılarının bahanesi Rütbe artınca uçamıyoruz uçmak istiyoruz demesi değil mi ?böylece bol bol uçarlar. Az para veriliyor konusuna da kesinlikle katılmıyorum! Maaş azmış Eylül Tazminatı nerede bu durumda? Adam teğmen olarak filoya girdiği an hayalin ne diye Sorduğunuzda mecburi hizmet bitsin TK'a geçeyim derse bu durumda yapacak hiçbirşey yoktur.Amcalar şimdi kızacak ama gerçek bu!!! 8
    • kaptan 07 Mart 2015, Cumartesi 12:05:27 bana bak terbiyeni takın askerlere dil uzatma. yettiniz be. askerler uçmasın da meydan senin gibi kabiliyetsizlere mi kalsın? bugüne kadar efendiliğimizi bozmadık, tepemi attırmayın. 9
    • lgb 07 Mart 2015, Cumartesi 12:35:24 sayemizde adam oldunuz şimdi bizi beğenmiyorsunuz öyle mi? yazıklar olsun.eğer bunları açıkça her yerde söyleyemiyorsan delikanlı değilsin. ucuz kabadayı. 0
    • amanin 08 Mart 2015, Pazar 12:48:43 line a gitmeyip okullara mı gelsinler yok yok yok daha neler :)) havayoluna giremeyip fto lara kapak atmış bir kısım askeri pilotun beceriksizliği alenen ortada nereye gitseler kendilerine göre yontmak istiyorlar. bu emekli askerleri müdür yapma da ne yaparsan yap :D 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 11:38:45 Dostum ortada olan gerçek, bizler artık o üniformanın asaletine olan inancımızı kaybettik.yoksa ne işimiz var yanımızdan geçemeyecek adamların sağına oturup kaptanlık bekleyelim. 6
    • üniformalıya 10 Mart 2015, Salı 10:09:13 üniformanın asaletine inancını kaybetmişmiş de..hadi ordan gevşek adam seni. senin gibilerin neye inancı sağlam kaldı ki zaten. yanından geçemezsiniz onu doğru söylemişsin çünkü yıllarca arkasına saklandığın üniforma olmayınca , ezik ve beceriksiz perişan halinle sivil kaptan yanına yakışmıyorsun zaten. tüm değerli asker pilotları senin gibilerden ayrı tutuyorum. özellikle 90-91 devrelerini! 0
  • Vicdan ve Gerçekler 07 Mart 2015, Cumartesi 11:30:17 Başta Necdet Bey olmak üzere, "Gövde ömrünü çoktan doldurmuş, dünyada Türkiye'den başka kullanıcısı olmayan, envatere giren uçakların yarısı düşmüş ve kal omuş, 1961 model Phantom F-4' ler ile şehit olmuş pilotların annelerinden devlet adına özür diliyorum desin, en azından vicdanları rahat olur. 3
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 11:28:44 Askeri pilotlarımızın mali durumları en az THY deki pilot kadar olmadığı sürece bu ayrılmaların önüne geçilemez bence. Yorum yapan arkadaşın söylediği gibi çok risk az maaş. 1
    • ama 07 Mart 2015, Cumartesi 16:31:47 ama Tsk da bir pilot masa başında ahkam kesen bir general kadar maaş alamaz ki. O dediğini kırmızı yakalılar yaptırmaz be güzelim. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Mart 2015, Cumartesi 10:53:48 Olayı herkes kendi cephesinden görüyor. Ama ortada kocaman bir gerçek var. Yüksek risk, az maaş vs düşük risk, iyi maaş. Bu kadar basit. 0