Bahadır Altan şehitlerin kemiklerini sızlattı

    Çok beğenilenler

  • Meslegine Yakismamis 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:24:49 Biriside cikip dememiski bilader senin isin farkli kulturde, karakterde, goruste binlerce insanla beraber calisip, yine ayni ozellikte binlerce insana hizmet vermek. Sen nasil oluyorda calistigin firman ve bu firmadaki pozisyonun bu kadar on plandayken cikipta boyle yazilar paylasabiliyorsun. Kisisel olarak tanimadigim bir insan ancak hem calistigi firmaya hem de pozisyona zarar verdigi gayet asikar. Sonuc olarak sen bir gazeteci veya siyasetci degilsin ve egerki ticari bir firmada maas karsiligi calisiyorsan o firmanin adini kirletmeye hakkin yok. Yok ben illakide siyasi konularda yazilar yazmak istiyorum diyorsanda, o zaman cok yanlis meslektesin bunu bir gozden gecir. 11
  • çok maksatlı 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:52:22 bir haber bu. ne yeri ne de zamanı. bu adama gelene kadar işinize geliyorsa siyasileri, bakanları eleştirin. 20
  • Tüm yorumlar

  • Ali 01 Mart 2017, Çarşamba 15:00:37 Sizin yazınıza göre THY hdp'nin yoğun oy aldığı şehirlere uçmamalıdır hatta bilet satarken hdp misiniz sorusu ile satış yapınız?yuh ırkçı ayrımcılıkta hedef göstermede sistem devlet anlayışınızı bu yazı üzerinden göstermişsiniz siyasetiniz gereği heryol mübahtır ırkçı kafatasçısınız düşünceye Kürt'e tahammülünüz Yok eşitliği birlikte yaşamı savunmak suç çünkü Türk milliyetçiliği yapıyorsunuz kınıyorum sizi yanlış birşey Yok yanlış olan yerine göre siyaset yaparak evet bunlar oldu demeniz inkar etme Yok sayma politikalarınız ırkçı ve kafatasçıdır kınıyorum sizi..... 7
  • Pkk 11 Eylül 2015, Cuma 11:16:49 Pkk bir terör örgütüdür. Pkk ve Pkk nın savunucusu herkes teröristtir. Eger birileri onu kışkıtıyorsa onlarda suçludur. Ancak pkk yada hdp masumlaşmaz bu durumda. Bu basit mantıkla yukardaki tüm yazı boşa yazılmış saçmalıktan ibarettir. Bilmem kim kaptan ne olursa olsun, böyle yersiz zamansız saçmalıklarla yorulacagına neden illa akp karşıtlığı için pkk ya sarılma ihtiyacı duyuyor. Bunun 'manda ve himaye isteriz' diyen çok konuşan az düşünen osmanlının bazı eşrafının düşüncelerinden ne farkı var. Unutmayın Atatürk önce bu yılışık, iğrenç, korkak ve pis kokan fikirleri alt etti ve sonra düşmanı defetti. Tavsiyem pkk ve hdp önünde hiçbir salak hiçbir sebeple durmasın o aptallar pkk lılar gibi geberip gidemeyecekler çünki 1
  • Hava Emekçisi 11 Eylül 2015, Cuma 08:38:08 Bahadır Altan denen şahsiyet, her kaotik ortamda bir şekilde konuşulmak için, ya sendikal anlamda bir şey yapan ya da Airkule'deki köşesinde havacılık dışında siyasi yazılar yazan biridir. Hava-İş'in 2009 ve 2013 seçimlerine havacılık emekçilerinin aleyhine ortalığı karıştıran, insanları ayrıştıran bir zattır. Bu demokrat! yürek Uçuş İşletme'nin olan 95 oyunu (toplam oyun 1/3'ü) vaatlerle alıp seçimden bir gece önce pilot delegelere oy kullanmayın diyecek kadar basiretsiz bir adamdır. 10 sene Ayçin'in delege ve temsilciliğini yapıp 10 sene sonra aklına Ayçin'e muhalif olmak gelen zat-ı muhtereme, ordusunda subaylık yaparken gördüğü yanlışlara o zaman susup 30 sene sonra tuzu kuruyken konuşmasını çok görmemek lazım. THY'deki her sendikal olayın içine atlayıp kendi çalıştığı Pegasus'ta sendikal hiçbir şey yapmayacak kadar tutarlı bu insanı bizler kaale almıyoruz. Bence siz de almayın. Bir eleştirim de Airport Haber'e; bu yazı seçim zamanı çıktığında neden bu haberi yapmadınız? 1
    • Aviator 11 Eylül 2015, Cuma 10:55:26 Bahadır ALTAN yolcuları "O sırada yemek yediği için.." ne kadar kasıtlı bir ifade! B.ALTAN, 3 ncü bacağı uçmuş olan kabin ekibi yemek yerken, kendisine haber verilmeden VIP aracı ile uçağa gelen SHGM görevlilerine, "Gelişiniz haber verilmedi, benden onay alınmadı, ekibim yemeğini yiyor ama madem geldiniz, dilerseniz uçağa buyrun." ifadelerini kullanmış, SHGM ekibi de "Teşekkür ederiz, o zaman biz araçta bekleyelim," nezaketini göstermiştir. Daha sonra, Bahadır ALTAN kaptanın, hiç kimseye eyvallahı olmayan, hemen hepimizin "lüzumsuz bir yerimizin korkusundan" kişisel kayıp hesaplarımızla sessizliğe gömüldüğümüz durumlarda sesini yükselten ve o zamanki sendikanın faal bir üyesi olduğu ortaya çıkınca bu olay kullanılıp THY den atıldı; elbette hukuksuz ve haksız yere. Bahadır ALTAN, hiç kimsenin fotokopisi değildir, olmak zorunda da değildir. Bahadır ALTAN, Ali KIDIK'a 2 kişi saldırsa, onu tanısın tanımasın, "zayıfı korumak" için kavgaya girer.. Her zaman kendi doğrusunun yanındadır; savunurken asla kişisel hesap yapmaz! Bırakın, insanlar düşüncelerini özgürce ifade etsin. Bırakın, bir insan sizden farklı düşünsün, bunu dile getirsin. Ne var, ne değişecek? Siz de karşı düşüncenizi ifade edin! 7
    • Aviator 11 Eylül 2015, Cuma 10:56:30 Hava Kuvvetleri'nde, yıllarını ve hayatını memleket savunmasına -bilen bilir, gayet gözü kara- adamış bir insanın vatanseverliğini kimse sorgulayamaz! Hele, bu yorumun (elbette yayınlanırsa) altındaki pek sayın Ömer DİNÇER' in "patrona takdir sizindir!"çağrısı. Diyecek söz bulamıyorum. Fikret Bayram DOĞANLAR 7
    • Pkk 11 Eylül 2015, Cuma 12:48:16 ben yukardaki yazıda HDP masum, PKK meşru müdafa yapıyor. Asker sebepsiz kurşun atıyor. AKP seçilmek için PKK ya saldırıyor. Hdp yi sanki millet bilmiyormuş gibi pkk nın bir uzantısı(ve hatta kendisi) gibi gösteriyor... Gibi anladım O ki millet savundu Altan komutan, savunurken de hükümetn ne amaçla kimle mücadele edip etmediğini sorgulayıp ona göre mi müdahale etti? Yada bi suçlu ile mücadele ederlen yada bie terörist ona saldırırken "yavrum seni kim bu yollara düşürdü" diye sorgulamışmıdır acaba 1
    • Aviator'a 11 Eylül 2015, Cuma 12:48:29 Fikret Bey, ben Bahadır Kaptan'ın THY'den neden atıldığıyla ilgili bir yorum yapmadım ki bu konuyla ilgili açıklamay yapma gereği duydunuz. Ayrıca olay böyleyse doğrusunu yapmış. Ama orada yaptığı doğru sonraki yanlışlarını temizlemez. TSK'da görev yapan herkes (şerefli subaylarımızı tenzih ederim) aldığı eğitime istinaden Atatürkçü, vatansever ve milliyetçi olsaydı tarikat veya yüz kızartıcı suçlardan YSK'da ordudan atılan olmazdı. Bahadır Kaptan da aynı üniformayı giyen vatan evlatlarını şehit eden bir terör örgütünün uzantısı siyasi bir partinin kalemşörlüğünü yapmazdı ve biz de sorgulamazdık! AKP'ye karşı olmak başka bir şey, PKK/HDP destekçisi olmak başka. Aynı şekilde düşünce özgürlüğü başka, hain ve bölücü teröre ve destekçilerine bir zamanlar görev yaptığı kendi ordusunu lekeleyerek destek vermek başka. Önce bunları ayırt edelim sonra demokrasiden bahsedelim, Fikret Bey. Önce cumhuriyetçi sonra demokrat olmazsak gün gelir demokrasiden bahsedeceğimiz bir cumhuriyet da kalmaz. 4
    • Aviator 12 Eylül 2015, Cumartesi 01:22:30 Sözüm, "Yemek yediği için yolcuları uçaktan indiren.." girisiyle haberi yapan Airporthaber portalına idi.. Ben beyaz Türk'üm; Sünni, Çankırı'lı.. Kürt değilim, Alevi değilim ve o insanların bu ülkede yaşarken ne hissettiklerini bilemem, bu konuda onların adına konuşma hakkını da kendimde bulmuyorum. Seçimlerden önce, üniversitede okuyan kızım bana sordu. "Baba, oyumu HDP ye vermeyi düşünüyorum." Ben de "Sen bilirsin ama özünde onlar milliyetçi bir parti, söylemleri farklı olsa da Kürt milliyetçiliğini savunduklarını düşünüyorum. Ben Kürt değilim, bu nedenle de oyumu onlara vermeyeceğim." dedim. Kızımın ye yaptığını bilmiyorum ama bulunduğumuz an içerisinde HDP nin 80 milletvekili ile mecliste olmasından memnunum. Bu ülkede,ya hep beraber, bir birimize tahammül edip, saygı duyarak yaşayacağız ya da kan gölünde yüzüp bölüneceğiz. Ne olur, "tahammüllü" olalım. Peşin fikirli, farklı düşüneni yargılayıp yok etmeyelim. Gerçekten çok zor değil.. 5
  • Kaptan 11 Eylül 2015, Cuma 00:33:54 Bahadır kaptan çok doğru söylüyor!!! Gerçekleri yazıyor!!! Devam et kaptanım. Gerçekler acı olduğu için batıyor birilerine! 13
    • YAZIK 11 Eylül 2015, Cuma 18:23:40 Sana da yazıklar olsun!! 4
  • iPhone Uygulaması 10 Eylül 2015, Perşembe 19:43:35 Suat yazdıkları yanlış Olabilir. Ama karşı çıktıgı adamlarında 1 tane doğrusu yok! 1 tane 1!! Ve böyle hedef gösterilmeside o yanlışlarını görmezden gelmemize neden oluyor. Kusura bakmada altan hocayı pek sevmesemde böyle suçlamalarda yanında olurum her türlü. Ayrıca dikkat ederseniz yazıda art niyet adına birşey bulamazsınız.. Barış ve kardeşlik size uymuyorsa bilemem. Yöntem yanlış olsada fikir güzel 3
  • suat 10 Eylül 2015, Perşembe 19:36:42 Bahadır altanı savunan sahıslar gercekte sizlerde biliyorsunuz bu adamın yazdıklarının yanlıs oldugunu ancak icinizdeki devam eden siyasi eziklik'ten dolayı desteklemek zorunda kalıyorsunuz. Hadi kandırmayın kendinizi yanlışı her kim yapıyorsa yanlıstır. İçimizdeki taraflı düşüncelerimizi silip doğru'ya doğru yanlışa yanlış diyeceğimiz güne kadar bizlerinde siyasetçilerden hiç bir farkımız kalmaz. 5
  • YAZIK 10 Eylül 2015, Perşembe 17:52:08 TSK'yı, Pkk kıyafeti giyerek köyleri basıp bebekleri bile katlettiğini bir havacılık sitesindeki köşesinde yazmak tam bir akıl tutulması ve büyük bir cürettir.Bu şahsın bir zamanlar TSK mensubu olması da olayın vahametini kat kat artırmaktadır.Bu yazının fikir ve basın özgürlüğü ile zerre kadar ilgisi yoktur.Pegasus firması bu şahısla ilgili gereğini yapmalıdır. 4
    • emekli 10 Eylül 2015, Perşembe 22:12:09 Ve halen daha o kurumdan emekli maaşını ellerini oğuştura oğuştura almaktadır. 2
  • Vatan 10 Eylül 2015, Perşembe 15:05:21 Birileri dün sokağa dökülen geziciler nerede diye sormuş? Geziciler bugün dağda şehit oluyor. İyi dinle konuşmalarını o askerlerin. Sizin kefenliler nerede? Yalaka vekil önderliğinde gazete basıyorlar. Aferin size 8
    • Vay be 10 Eylül 2015, Perşembe 19:19:08 sehitten kastin Allah Bilir o teroristlerdir. Bizim gezide gorduklerimiz o teroristlerle yanyana cadir kuranlar alman derneklerinin dagittiklari yemekleri zikkimlananlardi... tayyip e oyle koru korune dusman olmussunuz ki sizin gozunuz ulke vatan sehit vs... hic birsezi gormez 3
  • Önde gideni 10 Eylül 2015, Perşembe 14:47:26 Bu herif havacılık sitesinde yazmaya çalışmıyomuydu. Siyasi gazetedemi yazıyo. Gözü yemiyomu siyasi gazetede yazmaya. Bu yazdıklarının havacılıkla alakası ne.neyin kafasını yaşıyo.dağlıcanın kanını eline yüzüne bulaştırmış aval aval bakınıyo. 2
  • Android Uygulaması 10 Eylül 2015, Perşembe 13:01:13 Madem ki beğenmiyorsun bu ülkede yaşama git başka ulkeye hdp bebek katilidir onca insanı katlediyor olmasa bunlar olmazdı bıktık sizin gibi cahillerden... 3
  • Dusunce 10 Eylül 2015, Perşembe 12:48:08 Dun gezi icin sokaklara cikip eylem yapanlar bugun nerde. Ozellikle halka mal olmus sanatcilarimiz, aydinlarimiz sehit olan fidanlar hicmii umurlarinda degil. Herkesin bildigi tek gercek var siyaset ve bu siyasi dusunce yanlilari iki farkli kutup gibi. Ikdidar olabilmek icin her seyi yapan mahluklara donduk. Uzulerek soyluyorumki aramizda cok sayida bu olaylarin dahada buyuyup bu durumdan ikdidara gelme hesaplari yapan muhalifler var. Tek bir pkk li ve pkk senpatizani kalmayana kadar kokonu temizlemek lazim. 1
  • Askercik 10 Eylül 2015, Perşembe 12:21:16 TK da uçtuğum birçok askeri kökenli kaptanlarda Tayyip ERDOĞAN düşmanlığından dolayı bu arkadaşlarıyla aynı düşünceye sahipler izlenimi bıraktı bende. Seçim döneminde üstü kapalı olarak olsada HDP nin desteklenmesi gerektiği onlara bir şans verilmesi mihvalinde boş ve haince laflar ederek. TK nında bunları tespit edip Türk bayrak taşıyıcısı olan ulusal havayolumuzla ilişkilerini kesmesi taraftarıyım. Bildiğim isimleri ben vermeye hazırım. Sadece takip etsinler ne kadar haklı olduğumu görecekler 5
    • bana göre 10 Eylül 2015, Perşembe 16:26:04 AKP ye oy verenler de vatan haini HDP ye oy verenler de. Ama insanların siyasi düşünce özgürlükleri de olduğu gercegini kabullenip bununla yaşayabilirseniz ki yapamadığınız belli, işte o zaman modern ve demokratik bir toplum üyesi olursunuz. Siz gammazlamak yerine bu insanların fikrini degistirmeyi deneseydiniz belki daha onurlu hissedersiniz diye tahmin ediyorum. 3
    • badem 10 Eylül 2015, Perşembe 18:15:29 bu yorumu yazdigin icin kendinden utan, Bahadir kaptandan farkin kalmamis, demek ki sen de akapeye oy verenlerdensin, sanki dunun basbakani bugunun cumhurbaskani " gelsin mecliste siyaset yapsinlar ", "gorustulerse de ben talimat verdim ( oslodaki teroristlerle gizli gorusmeye ithafen ) " dememis gibi, bunu senin oy verdigin adam soyledi, haburda da islami pkk teroristlerini davul zurnayla karsilatti. Bunlari da yazsana airport haber! dun ak dedigine bugun kara diyen hedepeli teroristler mi akapeliler mi? Anadolu bu kadar sizofren, cikarci ve riyakar insani bunyesinde barindiriyor demek ki. 2
    • Aviator 10 Eylül 2015, Perşembe 19:04:37 Değerli kardeşim, bahsettiğin isim bir siyasetçi. İnsanlar sevebilir de sevmeyebilir de; bunu da "seni insan yerine koyup açıkça seninle paylaşabilirler. Sen, katılmıyorsan itiraz edip kendi düşünceni ifade edersin.Açıkçası, benim şirketimde işler böyle.. Örneğin, servis şöförümüz, Tayyip ERDOĞAN hayranı ve bize tek söz ettirmiyor. Ne onun bir korkusu var, ne de bizim.. "Sevmemelerini" referans alıp, "Bildiğim isimleri verebilirim demişsin; sevenlerinkini de ver ama en önemlisi, şuraya SEN KENDİ İSMİNİ YAZARAK MESAJ BIRAK KAHRAMAN, VATANSEVER KARDEŞİM! Fikret Bayram DOĞANLAR 2
    • Meraklı 11 Eylül 2015, Cuma 08:08:02 Senin gibilerine ispiyoncu denir. 1
  • Tarihmiş 10 Eylül 2015, Perşembe 11:58:19 Yazının tarihinin ne hükmü var, söylemiş mi evet , bitmiştir dahılın şimdi. Gerekeni biz yapacağız. 4
    • merak ettim 10 Eylül 2015, Perşembe 20:00:47 Gereğini nasıl yapacaksınız? 1
  • Mustafa 10 Eylül 2015, Perşembe 11:19:14 lütfen yazının tarihine bir bakın ve sonuna kadar okuyun. 7
  • TC. 10 Eylül 2015, Perşembe 11:16:42 yazıklar olsun, terör örgütünü iktidar alternatifi olarak gören, bunun çözümünü vekil sayısına indirgeyip kişisel çıkarlarını teröre alet ederek eline kan bulaştıranlara, küresel güçlerin oyunu olan bu sistemin içinde olan düzen partilerinin hepsine yazıklar olsun, ellerinize kan bulaştı, ihanet içindesiniz... yargılanacaksınız. 1
  • ??? 10 Eylül 2015, Perşembe 11:07:09 Kosende bu kadar siyaset yazma mumkunse hic yazma diye diye yoruldugumuz bu herif sehitlerin kemiklerini sizlatti dogru ama bedelli askerligi cikaranlar ondan faydalananlar ki iclerinde cbaskani cocugu var bakan cocugu var vekil ve zengin cocuklari var, curuk raporu alanlar var ki iclerinde cbaskani oglu da var ! Sehit olmak isteyip de onlarca korumayla gezen bakan, sehit ailesi olmak ne guzel deyip de cocuklarinin biri bedelli askerlik yapan digeri curuk raporu alanlar,ucaklara,makam arabalarina,lukse,gosterise trilyon para harcanirken sehit ailesine 400 tl maasi layik gorenler,gaziye kullandigi protez icin veya devlet malina zarardan dava acanlar,bu ulkede 35 senedir teror olmasina ragmen ,herhangi bir futbol takimi sampiyon oldugunda 3 gun 3 gece binlerce araba korna calarak gezerken, yuzbinlerce insan toplanirken terore tepki soz konusu oldu mu kacanlar, sehitlerin kemiklerini sizlatmiyorlar mi peki ? 1
  • TK WEB TİM 10 Eylül 2015, Perşembe 11:01:19 İçimizdekileri tesbit ettik ve yönetime bildirdik, sırayla atılıyorlar. İçiniz rahat olsun. 4
  • 456 10 Eylül 2015, Perşembe 10:05:36 seçimler zamanı akp tek başına iktidar olmasın diye yazılmış bir yazı. o zaman bende aynı düşüncedeydim. ama sonra 400 olayı çıktı. satılık pkk tayyibin maşasıymış meğerse. 10
    • Zatlug dayre 10 Eylül 2015, Perşembe 10:40:36 Gardaşşş!!! Senin baban Olmasın sakın PKK bın maşası. Ebene de dikkat et. 10
  • Nursuz herif 10 Eylül 2015, Perşembe 10:05:07 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • SAKIP AĞA 10 Eylül 2015, Perşembe 09:18:29 SAKIP AĞA İYİ BİR İNSANDI. ONDAN SONRA GELEN NESİL GEZİCİ RUHLU OLDU. GEZİ OLAYLARINDA ALİ SABANCININ TAVRINI İYİ BİLİYORUZ. PATRONU NEYSE PİLOTU BÖYLE OLUR. 10
    • ee 10 Eylül 2015, Perşembe 10:08:21 kesin eminim sadece başlığı okuyarak bu yoruma atladın 2
  • Bilgi... 10 Eylül 2015, Perşembe 08:28:14 Pegasus'ta çalışan bir yakınımdan edindiğim son bilgi; Bahadır Altan topun ağzına konmuş, bugün ya da yarın PGS'den gidiyor. 2
    • :/ 10 Eylül 2015, Perşembe 16:28:20 Kına da hazırlamışlar mı? 1
    • YERİ HAZIR 10 Eylül 2015, Perşembe 18:06:49 Bu şahsın yeri HDP'de hazırdır hiç merak etmeyin, Pegasus'un kendisini işten atmak zorunda kalacağını herhalde bu şahıs da biliyordur. 1
  • özet 10 Eylül 2015, Perşembe 08:09:47 yorumlardan da anlaşılacağı üzere halk keskin şekilde ikiye bölünmüş vaziyette:rteciler ve diğerleri.birbirlerine tahammülleri sıfır,bundan sonra asıl çatışma bu iki grup arasında olur. 2
  • PPL 10 Eylül 2015, Perşembe 07:55:02 Bu adam bu kafa ile nasıl olmuşta Hava Harp Okulu'na girebilmiş ve pilot olmayı başarmış? 2
  • iPhone Uygulaması 10 Eylül 2015, Perşembe 03:16:16 HDP ye oy verenin türklüğünden şüphe ederim.Düzgün kürtlerinde ekmeğini yedikleri vatana ihanet ettiklerini düşünürüm.Kürtlerin en huzurlu ve güvenli yaşadıkları ülke Türkiyedir.Bakınız suriye,ırak,iran .Pkk nın ve hdp nin amacıda ülkesini seven kürtleri milliyetçilik gazıyla kışkırtarak oy toplamak ve yaşadıkları bölgeyi yaşanmaz hale getirip , o bölgeyi ele geçirmek sonrasında kuzey ırak ,suriye kuzeyi ve güneydoğuyu içine alan kürdistanı kurmaktır.Gözünüzü açın. 1
  • Pgs 10 Eylül 2015, Perşembe 01:19:40 Ülke okadar rahat ki kim ne konuştuğunu bilmiyor gidip bir avrupada yada iranda böyle konuşsun bakalım yemez çünkü onca askere edilen lafa bak bu pilotun kökeni bozuk sanırım koskoca sabancı holding yada centra pegasus ailesine böyle aşağlayıcı konuşan bir pilot yakışmaz FLYPGS.COM her şeyin çok güzel ama böyle insanlar yüzünden olan şirkete oluyo...pegasusa böyle pilot yakıştıramadım benim askerime komutanıma laf eden biri çalıştırmamalıdır... 1
  • ALİ RIZA HASOĞLU 10 Eylül 2015, Perşembe 01:18:29 BU ŞAHSI ATTIĞI İÇİN THY YÖNETİMİNİ ALINLARINDAN ÖPÜYORUM PEGASUSA GELİNCE ARTIK BENİM İÇİN BİTMİŞTİR BU SAHSI ATANA KADAR 6
    • Bit 10 Eylül 2015, Perşembe 13:22:06 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • İsim / Rumuz 10 Eylül 2015, Perşembe 00:56:27 Sevgili arkadaşlar bu şekilde düşmanlık diline bir son verip akılcı ve sağ duyulu davranmazsak bir insanı yazdıklarından dolayı nefret dili kullanıp yok sayarsak,bu kurduğumuz nefret dilinin bize etkisi de yine yaşadıklarımız ve içinde bulunduğumuz karanlık günleri her geçen gün tehditkar bir şekilde getirip,insansız ve insafsızlaştırır bizi. Kimse düşman değil, kimse kimseyi böyle algılamasın nolur. Ölen bizim canımız hepsi bizim ülkemizde bu topraklarda yapmayın nolur .Hakaret etmeden kabul etmek zorunda değiliz. Kimse ölmesin diyen bir abinizi yok saymayın,ötelemeyin.Bahadır abi ve herkesin güzel kalbi olan herkesin yanındayız.Sevgilerimle... 4
  • İsim / Rumuz 10 Eylül 2015, Perşembe 00:35:02 Savaş tunca aynı paylaşımları yapıyor, acilen araştırın tk web tim. 3
  • iPhone Uygulaması 09 Eylül 2015, Çarşamba 23:11:48 Ya he he ... Herkesin kendi görüşü vardır saygı duymak lazım. Bu kadar eğitimli arkadaşlar nasıl bu düşünceye sahip oluyo ayrıca airport haber mi siyaset meydanı mı burası ??!!! 2
  • Sendika 09 Eylül 2015, Çarşamba 22:34:08 Önce bizi sendikada yüzüstü bırakıp son anda çekti gitti Şimdi de bu saçma yazılar. Bi dengesizlik olduğu kesin bu adamda 4
  • Göktürkler. 09 Eylül 2015, Çarşamba 22:15:12 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • A.b.v. 09 Eylül 2015, Çarşamba 22:05:47 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Umay percın 09 Eylül 2015, Çarşamba 21:59:50 Pilotların kafaları basınçdan boyle guzel oluyor herhalde Canım ne kullanıyorsun bu kafaya ulaşıyorsun Haddınıbıl Zaten heryerden kovulmussun 9
    • Kiç 10 Eylül 2015, Perşembe 13:23:56 Sen hangi havayolundasın acaba. Tarikat havayolları olabilir mi. 1
  • Demokrasi... 09 Eylül 2015, Çarşamba 21:53:57 Demokrasinin 'D'sini dahi anlayamamış insanlar. Bu kişi fikrini açıklamış, katılırsın ya da katılmazsın. Ama fikrini söyledi diye bir insanın ekmeğiyle oynayamazsın, onu afaroz edemezsin. Bunu AKP ve yandaşları hep yapıyor. Baştaki adam 'ya bizdensin, ya da düşmansın' diyor. Bu demokrasi değil. İnsanlar düşüncelerinden dolayı suçlanamaz, ancak birisine zarar verdiğinde kanunlara göre yargılanır. Demokrasinin ne olduğunu biraz anlayın lütfen!!! 13
    • --Aka197-- 10 Eylül 2015, Perşembe 00:01:49 Bütün Dünya da teröre destek vermek bir suçtur. Hdp de bir terör partisi olduğu için olabilir mi acaba?!!! 1
    • yazık 10 Eylül 2015, Perşembe 08:39:11 Sen kiiiim, DEMEOKRASİ KİM....önce sen DEMOKRASİNİN ne olduğunu öğren sonra yorum yap. Sana burada demokrasi dersi verecek değiliz, EVET DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜ VE KİŞİLERİN İFADELERİNİ HÜR OLARAK AÇIKLAMASI....Ama hangi kitle ile...Senin ülkende binlerce İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ nedeniyle insanlar ölürken DEMEOKRASİ den herhalde bahsedemezsin. DEMEOKRASİ insanlar için çıkarılmış bir mevhum olup terörsitler için değildir. Her ülkenin maddi ve manevi varlıklarına sen İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ altında saldırırsan sanada saldırırlar.TÜRKİYEDE ATATÜRK VATAN VE DİN asla ve asla İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ DEMOKRASİ VAR diye küçümsenemez,polemiğe yol açacak durumlara getirilemez. Getirilirse işte böyle olur senin DEMOKRASİ anlayışınla. Yıllardır terör ülkeyi çalışamaz iş yapamaz hale getirirken DEMEOKRASİ den bahsedilemez. Sen sen ol DEMEOKRASİ nin ne olduğunu iyi öğren sonra yorum yap arkadaşım. ... 1
  • İlginc 09 Eylül 2015, Çarşamba 21:20:13 Bu adammi sizlatmis ,e bi vakit dagdan inen teroristler tvlerde alkislarla zafer edalariyla karsilaniyordu,TURK bayragi acan provakatif ilan ediliyodu.ilginc bi dunya ilginc insanlarla bir aradayiz. 1
  • Kaptan 09 Eylül 2015, Çarşamba 21:11:40 Bu adam tam bir megoloman çalıştığı her yerde (harp okulu, Hava kuvvetleri,THY) her yerden atıldı.ama uslanmadı.her ortamda kendisinden bahsedilmesi için her türlü aykırı davranış onun ruhudur.şimdide vatan haini oldu,hiç normal olmadıki ,ama gene sesini duyurdu.bu adamı kaale alıp kendinizi yıpratmayın.sevgiyle kalın. 6
  • THY 09 Eylül 2015, Çarşamba 21:02:48 Bu vatan haini barajları yıkacağız demiş, ama Türkiye yıkılıyor.Ali Sabancı ile beraber barajcılık oynasınlar,o ateş evlerine düşsünde ben onları göreceğim. 5
  • Papaz kaçtı 09 Eylül 2015, Çarşamba 20:56:03 Şu papaz kaçtı surata sormak lazım bu ülkenin en iyi işleri ile meşkulken ne halt yemeye olmadık konuları yazıp Türke hakaret ediyor.Güneydoğuda görev yapan biri olarak aslı astarı olmayan yaklaşımlarla hainlik yapmasın kimse.Kürt halkı olup bitenden memnunmu.örneğin bir kürt vatandaş istanbulu bırakıp işleri güçleri yolundayken hakkariye gidermi.Yada araştırın hangi kürt kökenli doğuda yatırım yapmış.Gelelim binlerce insanı taşıyan bu kaptana ne demeli bilmem ancak yöneticileride farklı düşünmediği için Atmazlar bu adamı şirketten. 4
  • Hk 09 Eylül 2015, Çarşamba 20:30:19 Ölen tüm gençler için ciğerimiz yandı, hepimizin içi sızladı. Evet şanlı türk askerimiz var, ona laf yok ama kabul edelimki arkadaşlar bu ülkedeaskerlik zorunlu. Özgecanın katilide askerlik yaptı, hırsızıda, katilide. Anlattıkları belkide doğrudur bilemem. Ama böyle bi dönemde bu lafların geçmemesi lazım. Gencecik insanlar ölüyor. Ne olursa olsun bi anne evladını kaybediyor. Şöyle bi dönemde daha hassas davranmak lazım. Ayrıca terörizmle kürt olmk apayrı şeylerdir. Komşumuza arkadaşımıza cephe almayalım 3
  • Caps 09 Eylül 2015, Çarşamba 20:22:56 Ya sen AirportHaber'sin neden burada yorumlar siyaset meydani gibi. :)) 2
  • ÇUBUK 09 Eylül 2015, Çarşamba 20:09:36 Gezi olaylarında Pegasus un tavrını iyi biliyoruz. Bu olayın bir tesadüf olduğunu düşünmüyorum. Kesin talimatla yapmıştır bunu. Ağa babalarının haberi vardır. AK Parti Döneminde kim maddi olarak bir yere gelmişse şimdi ihanet içerisinde. Nankörler.... 8
  • Yaniii 09 Eylül 2015, Çarşamba 19:32:42 Sormak lazim nerenin kimligini tasiyorsun,nerden geldin,kim seni buralara tasidi,sen ise ne oldun? Once 80ler tarihini bil,sonra su soruyu sor herseye muhalafet olacagim diye kendini sifirlamak nasil bir duygu? 4
  • berbat 09 Eylül 2015, Çarşamba 19:21:43 türk erdoğanı türlü iftirayla yargılayanlar anan alkışlayın kürtçü pilotunuzu. erdoğanı çok arayacaksınız nankörler 16
  • . 09 Eylül 2015, Çarşamba 17:36:55 Bir cok arkadasim kurtlerle ilgili ileri geri cahilce konusuyor.yurt dusindayken bu insanlar bana hep kapilarini actilar yemeklerine cagirdilar.kendi yurt dusindaki akrabamdan gormedigimi kurtlerden gordum.simdi de goruyorumki turklerden cok fazla vatan haini varrr 6
  • 400 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:35:18 İmam 400 istiyor. Tamam da birader chape ve mhape ne istiyor anlayan var mı? Yeldeğirmenleriyle savaşın bakalım 5
  • nefret çatışması 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:33:32 Geldiğimiz nokta R.T.ERDOĞAN nefreti , PKK nefretinden ağır basmaya başladı. 9
    • ztk 09 Eylül 2015, Çarşamba 17:23:48 biraz dusunmuyorki ben nerde yanlis yaptim, hala inatlasma pesinde .. 7
    • rte 09 Eylül 2015, Çarşamba 19:24:04 bu ülke en büyük hizmeti erdoğan döneminde aldı gerisi boştur oyundur benim için 16
    • saldırın 09 Eylül 2015, Çarşamba 19:25:30 saldırın buda rte nin suçu 5
  • FARKINDAMISINIZ....! 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:19:02 400 MV vereydiniz bunlar olmazdı! diyenlere neden ses çıkartamıyorsunuz? "Seni Başkan Seçtireceğiz" diyenleri neden yargılayamıyorsunuz? 7 haziran seçim sonuçlarından sonra "Bundan sonra Barış Sürecinin ancak filmini çekerler" diyen zihniyetin bugün yaşananların tek sorumlusu olduğunu neden anlamıyorsunuz? "Suriye'den 2 bomba yollarım" diyen şahsın MİT in başında olduğunun farkında mısınız? BUNLAR DÜZENİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN KURGULANMIŞ VE SAHNEYE KONAN OYUNLAR... FARKINDA MISINIZ....? 15
    • bmx 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:50:03 Herkes terörist savunur olmuş hırsızın hiç mi suçu yok. istersen TSK mail at 2014 yılında pkk nın yaptığı taciz ateşlerini olayların dökümünü sana göndersin yada bir zahmet internette arat gerçekleri gör.Hala adamları aklamak için uğraşıyorsunuz Erdoğan gitsin de ne olursa olsun.teröristlerde bundan cesaret alarak saldırıyor.evet terör şımartılmasa böyle olmazdı devlet daha ne yapsın aman Süreç bozulmasın diye olan olayları görmezden geldi.sonuç şehirlerin içine yığınak yapıldı.HDP li belediyeler kamyon verdi dozer verdi verdidede verdi.kısaca çiçekli böcekli Türkiye partinizin amacı başkaymış ortaya çıktı.Ülkede parti mi kalmadıda adı terörle anılan partiye oy veriyorsunuz 15
    • Aka197 10 Eylül 2015, Perşembe 00:03:39 Kim demiş ki öyle? 1
    • farkindayiz 10 Eylül 2015, Perşembe 19:21:59 ama siz degilsiniz...bu nefret sizi bitirr. bizde rahatlariz. 1
  • tanidik 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:14:47 Bahadir altani taniyan biri olarak. Sizlere altanin sozlerini daha dikkatli okumanizi oneririm. Kendisinin bizzat anlattigi hikayeleri kulaklarimla dinlemistim.. Yuzbasi oldugu donemde diyarbakirda bir koyde turk askerlerinin mahallenin muhtarinin karisina tecavuz ettiklerini soylemistir. Yazisinda gecen durumlar bu yondedir. Evet hdp ye he denmemeli ama Turk Silahli Kuvvetlerde gorev yapmis biri olarak birazda olsa kendi askerimizi egitmemiz lazim. Pkk yandaslari olmeli!! Kurtler degil bunun ayrimini iyi yapiniz. Isten atilmasida AKP milletvekillerini ucaktan indirmesidir ekip yemegini bitirmeden operasyon ucaga getirdigi icin.. 11
    • Dusmanlar 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:25:44 Bu adamin sozune guvenipte turk askerini ne curetle kirletirsiz acaba kac tane PKK li turk cocuk ve kadinlarini katletmistir.Bence isten degil vatandasliktan cikarilmali gitsin daga PKK nin pilotlugunu yapsin. 10
    • tanidikmis ! 09 Eylül 2015, Çarşamba 17:42:09 Her tecavuz vs vakasi insanlikdisidir ne yazsak az gelir ancak ben de bir hikaye uydururum anlatirim derim ki su suna sunu yapti ! Herkesin her soyledigine inaniyor musunuz ? Ben oralarin bir insani olarak diyorum ki birak askerin,onun bunun tecavuzunu oradaki ensest iliskiler,ensest tecavuzlerin sayisinin haddi hesabi yoktur ! Adam oz kizina tecavuz ediyor bunu herkes biliyor ama cit cikmiyor! Git sor,arastir bakalim bunlar dogru mu degil mi ? Ayrica madem yuzbasiydi niye bu duruma engel olmamis ? Madem turk askeri cok kotuydu,zalimdi bilmem neydi niye yillarca o kurumda calismis,kendisine bir meslek edinmis,para kazanmis o zaman ? 1
  • Dusmanlar 09 Eylül 2015, Çarşamba 15:55:41 HDP ye oy veren geriler acaba HDP kimi neyi savunuyor farkindalar mi siz PKK detsekleyen bir parti ve o PKK yuzlerce turk askerini sehit edenlere mi oy veriyorsuz reziller defolun gidin bu ulkeden Allah hepinizin cezasini versin. Keske bu ulkede oyle bir kanun olsa HDP yi destekleyen herkes iceri tikilsa Avrupa da ermeni sokirimini inkar edeni iceri tikiyorlar bizde bu kadar insani sehit eden HDP yi savunanlar utanmadan boyle yazilar yaziyorlar . AKP hirsiz HDP mi durust geriler yoksa yillarca iktidar da olup bir ise yaramayan CHP mi durust.Siz HDP ye oy verin bizde sonuna kadar AKP oy verecegiz beyinsizler. 9
    • :) 10 Eylül 2015, Perşembe 08:53:17 Aynı mantıkla AKP'ye oy verenleri de içeri tıkmak gerekmez mi? 0
    • :)) cevap 10 Eylül 2015, Perşembe 10:36:12 AKP bir terror orgutunu destekleyen parti degil o kadar mi Erdogan nefreti icnize etmis PKK lilarla dost olacaksiz ya siz vatan hainisiniz yaziklar olsun ki havacilik camiasi sizinle dolu insallah THY hepinizi ayiklar ve atar cope.AKP ile PKK bir tutan beyin nasil bir beyin ya PKK kimdir git iyice ogren daha kendileri yeni acikladilar cogu ermeninilerden olusan bir terror orgutu git sen ac tarih kitaplarini oku bakalim ermeniler yillarca turklere ne zulumler etmis. 2
  • utan be 09 Eylül 2015, Çarşamba 15:54:51 Bu kadar mı hainlik olur insan içinde yazıklar olsun size . Sabancı PKK çalışanlara desteği ile kendi Sabancı soyadından kişileri öldürdü . Şimdi hala hainlik 7
  • Havaci 09 Eylül 2015, Çarşamba 15:41:47 Yaziklar olsun bu insani aramizda istemiyoruz.akp yi istemiyebilirsin ancak bu hdp gibi adi bu ulkeyi ne pahasina olursa olsun parcalamak icin pkk ile kolkola gezen bir partiyede kusura bakmasin pilot bey oy verecek halimiz yok.kendisini daha akilci ve mantikli gercek bir TC vatandasi gibi davranmasini bekliyor ve bu tiplerin aramizdan ayiklanmasini istiyoruz.bunun yarin birgun hdp ye eylem olsun diye ucaga yolcuya zarar vermeyecegini kim garanti edebilir.dusmana resmen silahi teslim etmek gibi birsey.birde tsk dan gelme yazik bosuna tsk bunu yollamamis. 5
  • misafir 09 Eylül 2015, Çarşamba 15:21:44 Adam delikanlı gibi çıkmış düşüncesini söylemiş, oy verin demiş, sen düşüncesine katılırsın katılmazsın oy verirsin vermezsin, ama bu adamın yaptığı sizin yaptığınız yalakalıktan kat ve kat üstün bir duruştur. Bu adam altına imza atacak kadar delikanlı iken , haberi hazırlayan şahıs adını bi zahmet yazsında onu da görelim. 10
    • Misafir 09 Eylül 2015, Çarşamba 19:15:41 Vaaay, teröriste yalakalık yapmak iyi olmuş diyorsun yani. Bu da güzel. 4
  • 373800 fo 09 Eylül 2015, Çarşamba 15:05:48 haklı helal olsun 3
  • Editöre 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:41:53 Öncelikle bu Bahadır Altan adlı kişiye karşı olduğumu ve dünde, bugünde hiçbir fikrine saygı duymadığımı belirtmek isterim, ancak dün sendika seçimleri öncesinde, sırf Atilay Ayçin bu sendikadan gitsin diye, övgüler düzdüğünüz, kan değişimi için desteklediğiniz, söyleşilerde bulunduğunuz, hatta uçuş işletme delegelerini bu kazandı diye artık birleşme zamanı diye haberler yazdığınız bu kişi değilmiydi??? o zamanlar da bu vatandaş aynı duygu ve düşünceleri taşımıyormuydu???? unutmak ve balık hafızalı olduğumuzu zannetmek sadece siyasal iktidara ait diye düşünüyordum, ancak bu duygu her yere sıçramış... Hak edenlere hak ettikleri kadar saygı ve sevgiler. 1
  • Doğru söze ne denir? 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:38:56 Doğru söylemiş. Helal olsun!.. 12
  • Dogrular 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:36:58 Icindeki ni disa vurmus,similatorde hocalik yapmakla,siyaset yapak baska seyler,HDP ye terorist diyemeyen zavalli,cok paarlak cozum onerileri varsa siyasete girip oyle fikirlerini savunsun, Sikintilari var arkadasin herhalde, 6
  • iPhone Uygulaması 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:27:12 Pegasus üstüne oynanan ne saçma haber bu? Bizim akpnin kirli siyasetlerini sorgulamamız daha faydalı değil mi? Bahadır altan en son sorgulanacaklar arasında 15
  • haklı 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:18:29 bence doğru yazmış korkmadan, helal hocam! 19
  • doğru demiş 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:17:18 yalan mı sanki. akp'li vekil kendi açıkladı otobüse molotof atan mit elemanını. ayhan çarkın, bebekleri biz öldürdük ertesi gün milliyet 'bebek katili apo' diye manşet attı diye ifade vermedi mi? herkes biliyor bunları zaten. 14
  • Ne hdp ne'de akp 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:09:13 Birisi barış diğeride adalet saçtığı için ülke şuan kaos içinde. Kendinizi kandırmayın. Tek çare adam gibi adam Pamukoğlu'nda. 9
  • iPhone Uygulaması 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:07:56 Hdp ye "he" demedik ama akp e de destek vermeyeceğiz. Şuan Ülkede yaşanan tüm pislikler akp nin ürünü. O yüzden bahadır hocaya bulaşmayı bırakın. Hdp yüzünden mi öldü onca insan ? Akp 400 milletvekile alamayınca pkk sinirlenip türkiyeyi vurmaya karar verdiyse suç hdp nin mi olur akp nin mi? Hangisinin işine geliyor bu durum?? Bu kaos ortamında hdp nin oy kaybetmesi akp nin işine yaramıyosa kimin yarıyor?? Bırakın bahadar kaptanı suçlamayı biraz zeka lütfen 8
  • Savaşa Hayır 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:49:38 Siyasi görüşlere saygı duyulmayan nademokratik bu ülkede karanlık bir perde oyununun halktan birine yığılmasına karşıyız.Barışı isyeyen tek parti HDP iken destekçilerini de illegal olarak bakılmamalıdır.Arkandayız Bahadır 21
    • Volvo 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:03:07 Apoyu ve hdpkk yi sevgi pıtırcığı olarak gösteren senin gibiler: Durmayın bu ülkede, gidin. Sizi tutan yok. 10
    • Barışı isteyen mi!? 09 Eylül 2015, Çarşamba 21:25:43 Lan adamın vekili dağa konvoyla yemek aş silsh götürüyor teröriste! Polisi şehid etmiş yerde yatarken gidip onu şehid eden hainin leşini ambulansa sırtlayan hdp li vekil! Polisi askeri yeneceğiz yenilecekler diye milletin silahlı kuvvetine hakaret eden hdp başkanı demirtaş! Ne hain varmış bre! 1
  • Aradaki Fark 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:48:51 Öncelikle burası bir havacılık sitesi. Böyle bir haberin konulmasını çok doğru bulmuyorum. Ama madem bu kişi kahraman askerlerimize 'bebek katili' gibi ahlaksızca ve şuursuzca bi eleştri yaptı. Tepki gösterilmesi hatta pegasus gibi bir firmada barındırılmaması gerekir. Ancak şu ikisi arasındaki farkı idrak emek gerekir. Akp doğru şeyler yapmıyor. Bizzat bölücülerle masaya oturup anaların gözyaşlarını dindirdik diye siyaset yapıp bu hainleri şımartırken, adamlar her tarafa mayın ve bombalar döşeyip askere ve mite seyrettirirken iyiydi. Zaten görüyoruz ki anaların gözyaşı da dinmiyor. Ama bunlar asla 'başkan aponun heykelini dikeceğiz' diyen, İstiklal marşımız okunurken ıslıklayan teröristlerin cenazelerine omuz veren bu Hdp'lileri masum göstermez. Bir çıkış yolu olarak da göstermez. Şehitlerimiz zor kurtarılan bu toprakları bizim için korurken can verdiler. Akp doğru şeyler yapmıyor ama bu gelip geçici bir iktidar olan Akp'nin nefreti size milli bilincinizi de kaybettirmesin. 5
  • 219 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:47:33 hiç şaşırmadık tam ona yakışan hareketler bunlar 6
  • Adam 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:43:50 Bildiğimiz adam.yeni bir şey değil zaten.facebook sayfasınada bakın neler göreceksiniz 6
  • komiksiniz 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:41:08 bu pilot bu yazilari yazarken akpliler apo'yla hdp ile muzakere yapiyorlardi. ne zaman ki hukumeti kuramadilar, uzunu baskan yapmaya izin vermedi bu millet, ortaklik bozuldu. 1 tane adamin sahsi hirslari yuzunden koskoca ulkeyi atese attiniz. yaziklar olsun size. 7
    • Millet seçti millet!! 09 Eylül 2015, Çarşamba 21:30:50 Dolamışsınız dilinize laubali saçma iftira ve ithamları, boş konuşup nefret söyleminden başka bir şeyiniz yok. Adam ülkeyi ileri götürmeye çalışıyor. Birşeylere çabalıyor, uzanamayan kedi gibi alaşağı etmek için tüm çirkefliğinizle saldırıyorsunuz. 6
    • !!! 10 Eylül 2015, Perşembe 10:57:28 millet secti millet diyorsun ama yine ayni millet son secimde artik yeter dedi anlama kapasiten varsa anlamissindir herhalde !!! 0
  • ? 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:36:41 Bu zat hic degilse ne oldugunu belli ediyor, thy'de orda burda onunla ayni zihniyette olup da renk vermeyen calisanlar da var! Son sendika secimleri oncesinde icinde mhplilerin oldugu bir grupla toplantilar yapiyordu,yiyip iciyordu az kaldi onlarla ortak secime girecekti unutmayalim! Ayrica bu konu neden yazinin yazildigi zaman konu edilmiyor da simdi ediliyor? Bu yaziyi yazdiginda tepki verilseydi ya!!! 3
    • Lazın biri 09 Eylül 2015, Çarşamba 15:33:06 Lazın biri bir Yahudi'ye sokak ortasında durup dururken bir tokat atıyor. Yahudi can havli ile bağrıyor "niye vurdun?" diye. Bizim Laz "siz Hz.İsa'yı çarmıha germişsiniz" deyince Yahudi'de; be adam o olay 20 asır önce oldu deyince bizimkisi de: Olsun ben yeni duydum... diyor. :-) 0
  • doğrucu davut 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:30:47 Bahadır Altan'ın şahsi fikirleridir katılmam mümkün değil ama siz de kişisel kavganızı bu şekilde bel altı vermemeniz gerekir 5
  • MAYIS 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:28:35 Ta mayista yazilan yaZi neden simdi piyasaya cikti? Butun tv ler hdp yi desteklemedimi, emanet oy muhabbetleri nerden cikmisti 3
  • ayıp 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:17:47 Ayıp ayıp. Adam'ın özel hayatına karışıyorsunuz. Bu pilot para mı çalmış? Adam mı yaralamış? Derdiniz ne? Bak geçen bir garibana heykel öptürüp dayak attılar. Adamın suç işlediği falan yok. Sosyal medyada saçmalamış olabilir ama kime ne? Kıyafet demiş, onur demiş falan. Senin ordunda bazı komutanların şerefli unifırmayla suça karıştığı biliniyor. Hiç heykel öptürülen suçlu komutan var mı? O heykeli hırsızlıktan hüküm giymiş komutanlara değil öptürmek bir yerine monte etmek gerek ama neyse... Suçu olmayanla uğraşmayın, size saçma geliyorsa, bırakın saçmalasın. Kimseye zararı olmaz 3
  • Volvo 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:14:58 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
  • HAVACI 09 Eylül 2015, Çarşamba 13:03:50 Zamanlama manidardır karalama yapmayın.Bilip bilmeden atıp tutmayın Pegasus kadar milliyetçi Atatürk ün çizdiği yolda çalışanları olan bir şirket yoktur.Yazıktır günahtır... 3
  • Fikir 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:57:58 Fikirlerinden dolayı adam yakanlardan ne farkınız var. 7
  • Tepki 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:57:40 Pegasus benim için bitmiştir artik. Bu tip insanlarin ekmek parasına katkım olmasını istemiyorum. 15
  • Android Uygulaması 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:52:54 THY VARKEN ZATEN PGT YE BINILMEZ 11
  • Medeniyet 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:51:52 Gelmeyin goygoya.Akıllı olun. 1
  • bahadır 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:44:01 Bahadır altanowregane 1
  • zamanlama ? 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:26:25 Adami sevmem ama taa mayis ayinda yazmis oldugu bir yazinin neden simdi burada haber yapildigini merak ediyorum ! zamanlama manidar ! bu adamin ne oldugu ezelinden beri belliyken bu konularla ilgili yillardan bu yana bir suru yazi yazmisken neden simdi ?yandas gazete parcalarinin firildak yazarlari hakkinda da haber yapsaniza ! 5
  • Yandaş Airporthaber 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:20:43 19 Mayıs'ta yazılmış haberi ısıtıp terör olaylarının tavan yaptığı bir dönemde ortaya çıkarmışsınız. Zamanında çözüm sürecini destekleyen tek parti hükümet hakkında da şimdi böyle bir haber yapabilir misiniz? Yemez. 4
  • borazan 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:20:40 takarlar; hdp'ye oy verince sevmemiş mi oluyorsun vatanı? hırsızlara oy verince mi sevmiş oluyorsun vatanı?sen mi veriyorsun kimin vatanını daha çok sevdiğinin kararını? 400 koltuk cıkmayınca ne oldu da bu olaylar basladı diye soracağınıza, tutturmussunuz hdp'ye oy veren haindir! beyin bedava nasıl olsa, yakın fosforu 11
  • şerefsiz 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:18:58 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 3
  • Artik yeter 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:09:52 Bi daha pegasusa binmeyeceğime ant içerim km ezen böyle askerine bebek katili diyen bir pilotu çalistiran kurum bizden tepki almadigi icin boyle rahat gider borajete anadolujete atlasa binerim ama yinede pgsye binmem 2 kurus fazla oderim ama vatan hainine para kazandirmam yarin benim evladimin sehit olmayacagi ne malum 16
    • bir 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:01:21 Hikaye. 0
  • Fb 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:00:32 Ali sabancı bu pilotu çalıştırıyorsa bida asla pegasusa binmem atlas a binerim daha iyi 14
  • Bravo 09 Eylül 2015, Çarşamba 12:00:32 Evet evet. Hedef göstermenin tam zamanı. 2
  • .... 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:59:04 Bu tip insanlar kendini beğenmiş, dünyaya çift canlı olarak geldiğini sanır, eğitimde gattar olduğu kadar küfürbaz olurlar moral bırakmazlar, bu tiplere ders verilmeai gerekir 11
  • ... 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:53:36 Ali Bey böyle bir insanı pegasusta barındırmaz merak etmeyin! 12
    • bir 09 Eylül 2015, Çarşamba 16:00:36 Barındırır barındırır merak etme. Şeyhi için uzanan elleri kırmak her ne pahasına olursa olsun mubah onlar için. 4
  • borazan 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:47:05 size ne arkadasım, akp'ye oy verin dese iyi olacak ta, hdp'ye verince mi sızlatmış kemikleri? 16
    • takarlar 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:55:03 o borazanı, başka yerlerinle üflersin.. HDP'nin ne olduğu belli, onun da senin de ne olduğunuz belli.. Allah ıslah etsin sizi.. ya sevin bu ülkeyi ya da defolup gidin.. 14
  • PGS 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:46:39 Kendi şirketinde çalışanların hakları adına 1 cümle yazmayı başarsın önce... 3
  • ADD 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:44:23 Biz onun Eskişehir'de ADD derneğinden çıkmadığı günlerini de biliriz. 8
  • barış 09 Eylül 2015, Çarşamba 11:42:04 ya siz nasıl bir sitesiniz.Adamın tek suçu barış istemek mi ? ayrıca akp li bakan açıklama yapmadı mı otobüse molotof atan mit elmanı serbest bırakıldı diye..burda yanlış nerde ? 22
    • inv 09 Eylül 2015, Çarşamba 14:10:25 yanlışı başlayan kendisi olmamışmı sizce? 3
    • suç 09 Eylül 2015, Çarşamba 15:30:09 anayasal sınırlar çerçevesinde meşru bir partiye oy vermek ne zaman yanlış sayılmaya başlandı..yanlış olmasını çok isterdiniz değil mi ! 2