Ayjet’in akıl almaz denetim oyunu!

    Çok beğenilenler

  • B-52 02 Ekim 2015, Cuma 18:14:57 Bu arada aklıma geldi. Aynı sahtekarlığı Aytaç Aras denen kalitesiz kalite müdürü World Focus'ta iken denetlemeye gelen Sivil Havacılık yetkilisine depoda bulunan bir işe yaramayan boktan malzemeleri göstererek bakım yetkisi almaya çalışarak yapmış ve Aydın Kızıltan denen diğer sahtekar ise denetimi yapan kişinin neresini yalasam da yetkiyi alsam diye etrafında dolaşmış idi. Zavallı sahtekarlar. Herkes aptal ( ! ) bir kendileri akıllı ( ! ). Bu USA'da federal suç kapsamında değerlendirilir. İnanılır gibi değil. Serserilerdeki cesarete bak. Tam cahil cesareti. Aslında insan hayatı ile oynandığından toplu katliam veya terör suçu kapsamına da alınmalıdır, ki diğer sahtekarlara örnek olsun. USA da bunu cezası en azından çok uzun bir hapis cezası ile inanılmaz rakamlarda para cezalarıdır.Umarım bu sahtekarlar da aynı cezalara çarptırılarak bir daha asla havacılık sektöründe çalışmamaları sağlanır. Sivil Havacılık Gn. Md. lüğü bu tür ne olduğu belirsiz şirketleri çok sık kontrol etmelidir. 8
    • Yok ya 05 Ekim 2015, Pazartesi 10:31:34 Senin de toyda donun aklına gelmiş ya Allahtan hayırlısı 9
  • B-52 02 Ekim 2015, Cuma 17:57:40 Her zaman söylediğim gibi. Yine haklı çıktım. Türkiye'de sivil havacılık tamamen hırsızlık, yalan ve dolan üzerine kurulmuştur. Bunun en açık örneği ise World Focus Havayolları denen acaip ve ne olduğu belirsiz şirkette yaşandı. Beceriksiz, iş bilmez ve iş bilmedikleri için de üst tarafa ( ! ) sürekli yalakalık yapan, THY başta olmak üzere şirketlerden atılan ve sokakta iş arayan teknik başkanlar, teknik müdürler, kalitesiz kalite müdürleri ve saçma sapan bir genel müdür, ki sırf cebini doldursun diye uçak bakımını askıya alan ve Hava Meydanları ücretini ödemeyip te, son dakikada parayı hesaptan çekmeye çalışan rezil herif. DHMİ'de bu pespayeliği hemen fark ederek uçak kalkışına izin vermedi. Sonuç ise ortada. Bu kafalar ve bu rezil herifler pis burunlarını bu işlerden çekmediği sürece böyle rezillikler yaşanacaktır. Merak etmeyiniz. 4
  • Tüm yorumlar

  • hani!! 06 Ekim 2015, Salı 13:18:37 en ince ayrıntısına kadar anlatmışsınız ama shgm'de halaa bir açıklama yok. ceza makbuzunu heralde airport habere kestirecekler 4
    • hani'ye 08 Ekim 2015, Perşembe 21:40:28 bakım yetkisi iptal edilen uçuş okulu diyor yazıda okursan anlayacaksın 1
  • Uçuş Okulu 05 Ekim 2015, Pazartesi 11:39:48 İyi uçuş okulu yoktur, iyi ögrenci vardır... Saygılar. 0
  • Sapla samanı... 04 Ekim 2015, Pazar 16:30:08 Eğer Ayjet gibi güzide bir okulun 145 ne el uzatıyorlarsa inanın hiç bir kuruluş 145 denetimden geçemez bu kadar net konuşuyorum, işin altında başka sebepler var yakında ortaya çıkacaktır mutlaka. Teknik ekibi tam bir profesyonellerden kurulu ve hayatta hata yapacak kişiler değiller.Çamur at izi kalsın misali inanın insanları havacılıktan uzaklaştıracaklar, kaç kişi o kapıdan ekmek yiyor aslı olsa en ağır cezayı versinler ama gerçekten yalan bunun için airport haberi de kınıyorum ve aslını ispat etmeye davet ediyorum. 13
  • ayjet e haksızlık 04 Ekim 2015, Pazar 09:18:21 Arkadaşlar Ayjet gerçekten Türkiye deki en iyi uçuş okullarından biri zaten iyi diye iki tane sayabilirim ya neyse. Aaa kayıtsız malzeme kullanıyor denilen malzemeler oto sanayiden araba aküsü kablosu falan değil. Havayolu malzeme tedarikçisi yabancı şirketlerden geliyor bu malzemeler bir şekilde. Bir çoğu da ithal geliyor ama en güvenilir denilen tedarikçilerde bile yanlış evrak gönderimi bir zamanlar o evrakla kabul edilirkrn artık yeni regülasyonda aynı evrakları kabul ettirememe sebebiyle tabii yurtdışındaki tedarikçinin satış rakamları yanında uçuş okulu talebi nedir ki kimse sallamaz. Cevap bile vermez. Içağa yada komponente bir bakım yaptırmışsındır üstünde ne idüğü belirsiz parçalar doludur. Başka bir yerde kullanamazsın ama dünya para vermişsindir. SHGM işini çok iyi yapıyor ya böyle tedarikçileri denetleme falan. Adamlara anlatamıyorsun bu durumu bişe aa bak etiketi yok diyor geçiyor. Bu durumda nasıl kaldırılmasın denetlemede bu malzemeler?... Sanayi malı değil ki bunlar 14
  • ayjet e ilk kez! 04 Ekim 2015, Pazar 00:30:00 Birsey olmaz orasi Ayjet... 5
  • Yine Ayjet 03 Ekim 2015, Cumartesi 23:11:34 Ne ayjetmis arkadas, bitmedi derdiniz. Konusan ağızlardan kaç kişi ayjete gitti, gördü. Meyve veren ağacı taşlarlar. Hatta bazı boş ağızlar o okul iyi bu okul iyi diyor, neye göre, kime gore? Bence ayjet dahil sektör dekiler oturup biraz düşünsün hatalarimiz ne diye. Shgm de kanitlarini ortaya doksun herkes kimin ne oldugunu bilsin. Ne oldugu bilinmeyen rapor bile olup olmadigi kesinlesmemis belge diye burda google mapdan cekilmis resimlerle iyi bir okul karartiliyorsa, bunu yapan veya yaptiranlar bir gun ayni seyin baslarina gelmeyecegini bilebilirler mi? Simdi ben iki resim koyup x sirket burada malzeme sakliyor desem veya airport haber baska okullardan ticari kazanc sagliyor desem herkes atlayacak heralde. Lutfen olaylari derinlemesine inceleyip konusalim. 8
  • teknik 03 Ekim 2015, Cumartesi 21:59:02 yıllarn kurdu olan genel müdür boşuna oraya getirilmedi ayjet yönetimine.pilotluk mesleğini ticari meslek haline getirip zengınler için sadece hobi olarak kullandırmakla meşgul olduklarından.önemli olan pilot yetiştirme değil parayı nasıl kırarız amaçlı olarak onca ınsanısömrurken.geçerli malzeme kullanıpta zararm etsinler.ınsan canı önemlimi kurban bayramında kesilen kurbanlıkların kulağındakı küpeleri hasta hayvanlara takanlarla bnlar arasında ne fark var.o uçaklarla uçan gençlerin canımı önemli gelecek paramı .vıcdanı kaybolmuş iş anlayışında helalden uzak olan kişilerin yapacağı budur.öğrenci uçuşlar bır an önce bıtsın şartlanmasıyle yakıttan kırpma saaten artırmaya olan taktıkten uçuş safahatınden eksıklerini anca gerçekhava yollarına gıdınce anlamaktadırlar.öğrencı psikolojısı bir çok şeyın farkında olmaması doğal .ama canları sahte malzemelereemanet.tarıhı geçmiş bir peynırı ailesine yedirmeyen.bu sahtekarlıkları nasıl yapar. sormak gerek.bu olayıda bır şekılde kılıfına uydrlr 5
  • Ciddiyet 03 Ekim 2015, Cumartesi 21:52:12 Arkadaşlar Havacilik ciddiyet ve disiplin ister. Ekonomik kaygılarınız veya para hırsınız bile olsa insan hayatı ile oynadığınızı sakın unutmayın!! İnsan hayatı paha biçilmeyecek kadar değerli. Dürüst yoldan sapan veya sapmaya teşebbüs eden herkese sesleniyorum; biraz empati yapın. O uçaklarda çocuklarınızın veya en sevdiğiniz varlıkların uçtuğunu düşünün. Bakın kendinizi ne kadar kötü hissedeceksiniz. Bu sektörde kurallara uygun iş yapmayan, kuş kadar Akli ile EASA vs diye bir takim kural ve kuruluşları aklınca küçümsemeye çalışan, yapılan kural dışı uygulamaları son derece normalmiş gibi göstermeye çalışan herkesi kınıyorum. Unutmayın ki en büyük kötülüğü sivil havacılığa ve bu ülkeye yapıyorsunuz. Ben eminim ki hemen hepiniz gerçeklerin farkındasınız. Havacılık hiç bir şekilde şakaya gelmeyen ve asla hafife alınmaması gereken, kanla Yazılmış bir kurallar manzumesidir. Bunlara inanın, genç nesilleri de inandırın ki havacılığımızı bir adım daha ileri götürebilelim. 2
  • baskana 03 Ekim 2015, Cumartesi 17:06:21 baskan ellerin nasir oldu trim yapmaktan bee!!! 2
    • The Başkan 04 Ekim 2015, Pazar 01:34:00 Yine trim, yine başkan... 2
  • 330FO 03 Ekim 2015, Cumartesi 16:21:54 Ayjet Türkiyenin en iyi ucuş okulu. bu kadar ucuz şeylerin peşinde olmayacağını hepimiz biliyoruz. içimiz rahat. Mezun kaptanlara selamm 30
  • !!!! 03 Ekim 2015, Cumartesi 15:07:14 Ayni veya benzer bulgular daha once baska 145 yetkisine sahip bakim kuruluslarinada yazildi.Fakat shgm hic birinin yetkisini almadi.Ayrica soz konusu bulgular ucus emniyetini direk etkileyen buulgular olmadigi icin seviye 1 degil (major) seviye 2 bulgulardir.Eger soz konusu parcalari hava araci uzerinde tespit ederseniz seviye 1 olur ucak uzerinde tespit etmezseniz seviye 2 dir.Bu sebeple denetim ekibi buyuk ihtimalle tecrubesiz ve yeni personelden olusuyor.Denetim ekibi tarafindan buyuk ihtimalle shgm yonetimi yaniltildi ve bu sebeple shgm yonetimi sirketin yetkisini aldi. 5
  • yazık 03 Ekim 2015, Cumartesi 14:45:40 çoluğumuzu çocuğumuzu emanet ettiğimiz kurumlar bunu yaparsa halimiz nice!!1!1bir 6
  • BOŞ_BEYİN_DOLDRLUR 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:25:01 B-52 O resimde gördüğün depo denilen yerleri senin beynin kadar boş. gel seni ve orasını bi doldurayım. 46
    • B-52 03 Ekim 2015, Cumartesi 13:13:17 Yaptığın sözümona yorumunla Ayjet yalakası olduğun ve seviyen ne kadar belli oluyor. Sana ancak acıyorum. 6
    • B-52 03 Ekim 2015, Cumartesi 13:17:04 Saçma sapan yazılar yazacağına, benim yorumlarımı ve beğenme puanlarıma bak istersen. Bir de kendi aldıklarına.....Sonra bilgisayarı kapat ve kimsenin yalakası olma. Güneşi balçıkla kapatamazsın çünkü. Tamam mı tosunum? 7
  • Zzz 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:01:28 Bu sektörün içindeki bu illegal işleri artık temizlemesi bu safrayi atması lazım. Bundan üç beş ay önce başkasının dışarıdaki deposu basıldı. Daha kimlerin var zamanla gorcez. Sen bu kadar yalan yanlış iş yap sonra da gelen shgm denetçisi bize neden inanmıyor de. Neyine inansın adam senin. etrafta onu kandırmaya çalışan bu kadar sahtekar varken senin de onlardan olmadığını nerden bilsin? 2
  • lay lay lom 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:00:39 Şimdi öncelikle havacılıkla alakası olmayan arkadaşlar bi susun! biz konuşalım. 1. Form-1 denilen belge önceki yorumlarda da bahsedildiği gibi uçak üzerine takılan her parça için olması gereken bir belgedir. Ama unutulan bir nokta form-1 olan her malzemenin 'yeni' olmasına gerek yok. Yani artık kullanılmayacak ve envanterden çıkartılmış bir uçaktan eğer parçanın geçmişini biliyor,gerekli uygunluğu teknisyen onayıyla sağlıyorsa ve SHY-145 kapsamında bir yetkiniz varsa bu parçaya SHY Form-1 düzenleyebilir ve uçağa takabilirsiniz. Burada sallayan arkadaşlar öncelikle lütfen SHy yönetmeliklerini okuyunuz. 2. Ayrıca Kraldan çok Kralcı bir SHGM varken yukarıda bahsi geçen işlemleri yapmak mümkün değildir. 3. Şirket ortaklarından bir çoğunun uçuş yaptığı bir şirkette bakım işleminin sorumsuzca yapıldığını düşünmek aslında 'düşünmemektir'. Burada yorum yapan bir çok kişinin havacılık camiasında yer aldığını düşündüğümüzde önce bu camiadan cahilleri temizlememiz gerektiği açık ve net. 3
  • Afaya_bi_ KAFA 03 Ekim 2015, Cumartesi 11:55:42 EVET yakışıklı kaslı rumuzlu afalı solucan.. keşke kaslarını geliştireceğine birazda beynini geliştirebilseymişin. şimdi bişiler yazcam ama senin olmayan beyninle bunu anlaman çok zor ya hadi neyse. dediğim gibi Afa lı sana kocaman KAFA lazım her türlü kafa sana uyar. 5
  • Ucus egitimi 03 Ekim 2015, Cumartesi 11:33:11 Arkadaslar ben oglum icin tum okullari gezdim. turkiyede egitim alinabilecek 3 okul oldugunu soyleyebilirm. ayjet afa ve erah diger okullarin soylediklerine yapacagiz dediklerine itibar etmeyiniz. Ayjet naci bey afa sermet kaptan ile gecen seneki Ifte fuarinda oglumun egitimi icin gorusmustum sonrasinda tum okullari ziyaret ettim tua ve tarkim tam anlamiyla ici bos kofti ve sadece ticarethane olarak yonetilen okullar. Ben ne mi yaptim aslen antalyali oldugum icin akrabalarim antalyada oldugu icin erahin konaklama konusunda daha rahat olacagini dusunerek oraya yazdirdim. 2015 subatta basladi oglum ve atpl teori sinavlarina giriyor.size fayda saglayabiledegi dusuncesiyle paylasiyorm bunlari. 5
    • Bülent K.B 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:04:33 Beyefendi. Terkime ticarethane demişsiniz. Doğru bu iş kar için yapılıyor. Yani uçuş okullarımızın hepsinin amacı kar elde etmek. Fakat bir gezmeyle Nasıl bu kadar emin olabiliyor. Yıllarca bu sektöre emek veren insanları karalıyorsunuz. Biraz vicdan diyorum. Ben Tarkimden mezun olmuş. O okul sayesinde kendisine bu camiada yer bulabilmiş bir kişiyim sadece. Lütfen elinizle tutmadan, gözünüzle görmeden kısacası yaşanmadan insanla ve kutsal emeklerine saldırmayın. Yüreğiniz varsa gelin konuşalım. 15
    • Ucus egitimi 2 03 Ekim 2015, Cumartesi 14:14:06 Bir gezmeyle degil bu kanaatim, orada okuyan en az 3-4 ogrenci ile yaklasik 1 er saat gorustum, 1 senede ppl alamadiklarini ucaklarin cok eski oldugunu ve aletlerin calismadigini, plan programin cok kotu oldugunu, ucusa cagirildiklarini ama gittiklernde hep bi problem oldugu icin ucamadiklarini,ucus hocalarinin yetersiz oldugunu, surekli bakim yetkisi ve okul yetkisinin kaybedildigini soylediler. Asil bu kanaatim tarkim ile gorusmede egitim bedelinin bir anda 40.000 pesin odeme yaparsaniz olur dediklerinde olustu.tamam dedim ne koparirsak kar zihniyeti.. her hizmetin bir degeri vardir degilmi 55.000 eurodan 40.000 euroya dusuyorsa fiyat durup dusunursunuz ve sonunda burasi kar elde etmek amacli kurulan egitim kurumu olmaktan cikmis, sadece para kazanmayi amaclayan isletme haline gelmis.. Siz kac senede bitirdiniz bu egitimi de sektorde kendinize yer buldunuz nerede calisiyorsunuz? 1
  • Android Uygulaması 03 Ekim 2015, Cumartesi 11:13:29 Genç Ayjetliler rahatsız. Kendi canınızı kendiniz umursamıyorsanız bize hava hoş gençler... 6
  • Form-1 03 Ekim 2015, Cumartesi 10:53:39 Bak arkadaş bildiğin kısmını güzel biliyorsun da bilmediğin bir kısım var ondan haberin yok. İkinci el parçayı geç şimdi. Yeni aldığın parçaya bak. İkinci el parça hangi okul kullanır? Ne gereksiz! Ayrıca kullansa da testi mesti yapılır ne olacak? Bırakalım martavalı. Yeni parça alırken zaten güvenli bir alım yapıyorsun. Form-1 için ekstra para bindiriyor easa. Mesela bir pusula yeni fiyatı 300 euro. Form-1 istersen 350 euro. Mal zaten yeni. Formu nerene takacaksın? Azıcık gözünüzü açın. Türkiye easa üyesi bile değil. Nedir bu kralcılık? 9
    • Helal 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:25:48 Ah be birader ne kadar doğru söyledin, içimizde ki yabancı yalakaları gazlıyor, bizim kuraldan çok kuralcı kraldan çok kralcılarimizda hemen atlıyor. Böyle cahiller olduğu müddetçe, biz boş yere avrupaya para akıtmaya devam ederiz. 5
  • gerekeni_yapar 03 Ekim 2015, Cumartesi 10:29:24 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • FORM-1. NEDIR 03 Ekim 2015, Cumartesi 09:51:39 Arkadaşlar sizlere sadece teknik olarak Form-1'ın ne olduğunu söylemek istiyorum. Bir uçağa piyasadan herhangi bir yerden bulduğunuz IKINCI EL, YANİ KULLANILMIŞ bir parçayı satın Alıp doğrudan takamazsınız. Bu parçayı öncelikle işte bu Form-1 düzenleme yetkisine sahip bakım kuruluşlarına göndermek ve orada gerekli testleri ve kontrolleri yaptırmak zorundasınız. Bu Kuruluşlar EASA tarafindan sürekli denetlenen büyük kuruluşlardır. Bunlar söz konusu bu ikinci el parçaları pekçok testten geçirerek bunların tekrar uçakta kullanılıp, kullanılamayacağına karar verirler. Şayet bu ikinci el parçanın durumu iyi ise ve bu testleri geçerse bu parçaya uygundur anlamına gelen bir belge düzenlerler ve buna da Form-1 denir. 1
  • İsim / Rumuz 03 Ekim 2015, Cumartesi 09:07:22 Başarı her zaman kıskanılır 8
  • S.C. 03 Ekim 2015, Cumartesi 04:52:27 Herkesin eşit ücret ödediği Ayjet'te uçuş kısmında herkese eşit davranılmıyor. Mide bulandırıcı torpiller yapılıyor ve bu normalmiş gibi savunuluyor özellikle pilot çocuklarına. Sizi Allah'a havale ediyorum. 4
  • Kaslı Yakışıklı 03 Ekim 2015, Cumartesi 01:31:32 AFA kalitesiyle, öğrencileriyle kendini kanıtlamış bir uçuş okuludur. AFA ile diğer uçuş okullarını kıyaslamak yanlış olur. Mezun olan tüm öğrenciler şu an halihazırda uçuyor, direk tam maaşla işe başlıyor. Türkiye'de uçuş okulları ikiye ayrılır AFA ve diğerleri. AFA'lı olmak ayrıcalıktır. 30
    • Ahahaha 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:22:11 Bir ego patlaması yaşanmış, belli birader sen harbi uçuyorsun, şimdiden! 1
    • Uwww beybe 04 Ekim 2015, Pazar 01:37:27 Troll detected... Ya olum sen afalı filan değilsin fulll geyik olsun diye kafa açıp afa'nın adını kirletiyorsun. Ne oldu para bile versen senş almadılar mı? Nedir derdin afa ile? 1
  • jelly84 03 Ekim 2015, Cumartesi 01:20:36 sanki bir tek ayjet yapiyor bunu! Bu ulkede, egitim ucusunda kaza yi saklayan (saklayabilen) okullar varken pensilvanya menşei li, buna sasirmamak lazim!!! 9
  • İspiyon 03 Ekim 2015, Cumartesi 00:09:15 Belli ki Ayjeti şirketteki ayrılan birileri ispiyonlamış. Bu iş hep böyledir şirketteyken adamın gıkı çıkmaz ayrılınca döker bütün taşları ortaya. Neyse Ayjete geçmiş olsun diyelim. Bakım yetkisinin dışında alınan başka bir yetki varmı? Bilen varmı acaba? 2
  • Tarkim 03 Ekim 2015, Cumartesi 00:03:29 Tarkimi tek gecerim 2 ucakla bile tua dan ayjetten afa dan daha iyi ucus saati yapar.tua ya gelince ucus ogretmenleri ed,i bůdů, düdü ve kurabiye canavari su an neler cekiyoruz tua da gelin bize sorun. 12
    • haha 03 Ekim 2015, Cumartesi 21:48:11 cevap: hahaha 1
  • Wolverine 02 Ekim 2015, Cuma 23:59:28 Dışarıda deposu olmayan şirket var mı? 3
  • Bakim 02 Ekim 2015, Cuma 23:37:58 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • İspiyonculukl 02 Ekim 2015, Cuma 23:23:35 Gönüllü raporlama sisitemi tek taraflı olmaz ki, şu anda yapılanın gönüllü raporlamayla uzaktan yakından alakası olmayan, şirket içi meselelere dayalı şirketle işi bitenlerin yaptığı ispiyonculuğa dayanan ve şirkette çıkarları bozulanların SHGM'yi kendisine memur ederek, hatta birşekilde onu kullanarak öç alma oyunudur ki bunun da havacılık etik kurallarıyla uzaktan yakından hiçbir alakası yoktur. Bir diğer konuda sektörde çalışanların SHGM ve çalışanları hakkındaki şikayetlerini nereye rapoplayacakları ve buna hangi makamın ne işlem yapacağı. Bu biliniyor mu? Örneğin ICAO'nun 5'incisini yaptığı ICAN toplantısının 3'ünün Türkiyede yapılmasına kim hangi gerekçeyle karar verdi? Bu toplantılar bu kadar önemli ve yararlıysa ICAO'ya üye 187 ülkenin en akıllsı Türkiye mi? Bu toplantı bu kadar önmeliyse Avrupa ve ABD bunu neden Türkiyeye bırakıyor? SHGM'nin tek işi THY'ye memurluk etmek değil ki? Şimdi benim bu raporlamamı kim inceleyek ve kim bana cevap verecek merak ediyorum. Hadi... 8
    • olur mu olur 03 Ekim 2015, Cumartesi 00:10:16 En az bir hafta tüm işler durur. Herkes toplantıda ayaklarına zaten yürümeyen işler iyice kangrene dönüşür. Umarız ki Osmanlıyı yıkan toplantılar bir gün SHGM'yi de yıkmasın. 0
    • Zırtlama 03 Ekim 2015, Cumartesi 15:48:14 Bizim Erzurum'da ve genellikle tüm doğuda kıtlama şekerle çay içilmesinin en önmeli nedeni fakirlik nedeniyle en az şekerle en çok çayı içmektir.Bu nedenle de daha çay içmeye başlamadan evin büyüyü ve mutfak yöneticisi kimse herkese şekerini dağıtır ki bu 1 veya 2 tanedir, dağıtılan bu şekerle en çok çayı içmek büyük marifettir. Köye gelen Öğretmen de misafir olduğu evde kıtlama çay içmeği öğrenmek istemektedir. Ev sahibi bakar ki Öğretmen 1 bardak çay için 3-4 şekeri götürdü dayanamaz ve alçak sesle " vallahi öğretmen bey galiba sizinki kıtlama olmadı biraz zırtlama oldu da" der. Şimdi SHGM'ninki gönüllü raporlamadan daha çok biraz gönüllü zırtlama olmuş gibi. Gönüllü raporlama sonucunda ceza verilmez ki olsa olsa önleyici veya düzeltici önlemlar aldırılır. Başka türlü şirketine kızan şirketini ispiyon etsin sizde basın cezayı bunun sonu yok ki. İşten çıkarlan personelin şirketine komplo kurmadığını nereden bileceğiz? Koy parçaları bir yere çağır SHGM'yi yakalat.Böyle uygulama olurmu 5
    • Gönüllü 04 Ekim 2015, Pazar 17:37:52 gönüllü raporlama şudur: sonradan farkettiğin bir hata/yanlış hakkında düzeltici işlemlerini gerçekleştirir, kök neden analizi yapar SHGM'ye bildirirsin. Sen hala usulsüzlüklere devam eder üstünü örtmeye çalışır sonra da ben zaten raporladım aman bana dokunma dersen, senin o şark kurnazlığını alır kafana geçirirler. Gönüllü raporlamayı iyi öğren, kafadan atma, senin de kafana geçirirler 1
    • Gönüllüye 05 Ekim 2015, Pazartesi 10:16:50 İyi de konu AYJET olunca, yapılana ne diyeceğiz? Gönüllü raporlamayla alakasını nasıl kuracağız? Senin yaptığın tanıma nasıl uyduracağız? Konunun şöyle geliştiği anlaşılıyor, İşten atılan veya şirket içi mağduriyet yaşayan birisi şirketini ispiyonluyor, SHGM'de konuya ilişkin olarak AYJET'in savunmasını dahi almadan deli sünnetci misali dibten götürüyor. Pegasus olayı ise farklı bir facia. Açıklamalara bakacak olursanız süre aşımlarının tamamının rotarlar nedeniyle yerde aşıldığını hatta yerde beklerken zaman zaman yakıt kritiğine girildiği için pist başlarından geri dönüldüğünü de biliyoruz.Tamam SHGM vursun da ama önce bir dinlesin. bana göre gerek AYJET olayının gerekse Pegasus olayının ve verilen cezaların uzaktan yakından gönüllü raporlamayla bir alakası yok. Hayır bu gönüllü raporlamadır ve yapılan herşey de onun mantığına ve mantalitesine uygundur diye israr eden olursa yapılan bu yanlışlığı adamın gözüne sokarlar benden söylemesi. 0
  • ÇOK YAZIK 02 Ekim 2015, Cuma 23:13:25 Bu devirde bu ülkede halen bu tür sahtekarlıklar oluyorsa ülkemiz adına. Türk Sivil Havacılığı adına çok sma çok yazık. Herkesin şapkasını önüne koyup ne yapıyoruz diye düşünmesi Lazım. Unutmayınız ki bu uçaklarda sizin Çocuklarınız da uçuyor olabilir. Bunların gerçek olmadığına inanmak istiyorum. 2
  • sivri kazik 02 Ekim 2015, Cuma 22:47:00 Turkiye'de lisans alanin aklina tüküreyim. Bir dunya para öde, hayvan muamelesi gör, bir şey ögrenmeden lisans al, hayatini bakimsiz ucaklarla tehlikeye at, SHGM'nin işkence uygulamalarina maruz kal ve sonunda işsiz pilot olarak bunalima gir. İster ucus okulu ister havayolu olsun askerlerin oldugu yerde dirlik duzen huzur adalet bilgi gorgu insanlik kalite ve havacilik olmaz. Varsa yoksa ye devrem ye muhabbeti. Al iste AYJET'in de AFA'nin da TUA'nin da neredeyse tamami asker. Hepsinin ici boş. Ucan ogrenciler de calisan memurlar da biliyor. Biz Turk'uz. Bizim oldugumuz her yerde vardir bir yolsuzluk bir karin agrisi. Pilot olacaklarin tek adresi USA'dir. Poyraz. 12
    • Maalesef 03 Ekim 2015, Cumartesi 00:04:11 Söyledikleriniz acı ama gerçek :( 3
    • Tanık 04 Ekim 2015, Pazar 10:57:37 Üzerinde durulması gereken konu budur. Bu sorun çözülmeden eğimde kalite ve emniyet olmaz. 0
    • çok doğru 04 Ekim 2015, Pazar 17:40:46 askerlerin olduğu yerde dirlik düzen huzur adalet bilgi görgü insanlık kalite ve havacılık olmaz, TORPİ DEVRECİLİK olur. En güzel örneği: THK. rezil rüsva ettiler canım kurumu. 1
  • Bush-Pilot 02 Ekim 2015, Cuma 22:46:35 Saygin ve guvenilir bir ucus okulunun bunu yapmamasi gerekir.Hemen cikipda burda yok su okul yok bu okula daha iyidir diyen arkadaslarda cok yanilio,kimseyi aldatmayin.Benim tavsiyem THY haricinde egitim icin Turkiye disina yani avrupada yapin,yinede ne olursa olsun bizimkilerden guvenlidirler.Aslinda hic pilot egitimi yapmasanizda bir simit sarayi acsaniz bence daha iyi olur hic yoksa gelir garantisi var.Saygilar/Selamlar 2
  • Afa 02 Ekim 2015, Cuma 22:36:39 Afa ve atlasglobal Candir 9
  • easa 02 Ekim 2015, Cuma 22:09:12 Form 1 ne lan? Avrupa'nın bizi yolmak uydurduğu bir kağıt işi. Adamların (ayjet) teknik bir hatası varsa gelin ozaman hapse atın ona lafım olmazdı. Form 1 miş. Peeh. Yazık bu ülkeye yazık. Kendi ülkende form 1 le uğraşıyorsun, ceza yazıyorsun üstelik easa üyesi bile yapılmıyorsun. Şaşkın yorumcular sizi, boş boş konuşun burada 11
    • EASA'ya 03 Ekim 2015, Cumartesi 05:45:41 Kafan çok güzelmiş canım güle güle kullan. 1
  • haha 02 Ekim 2015, Cuma 21:19:50 tk da ki teknistenlerin el çantalarına da el atın da kullanılmış pullar nutlar falan ortalık yıkılsın 1
  • ÇOK ZAYIF 02 Ekim 2015, Cuma 21:09:01 Eğitim de çok zayıf Ay Jet de... 10
    • çamur 03 Ekim 2015, Cumartesi 13:18:56 Eğitilenin kendisi zayıf olunca şirkete çamur atar. Zavallı. TK bile AYJET'e öğrenci gönderiyor. 0
    • yer dersi 04 Ekim 2015, Pazar 09:29:30 yer dersleri zayıf uçuşlar on numara. 1
  • şaşırmadım 02 Ekim 2015, Cuma 21:08:07 gayet normal. normal ama ayjet için normal. sadece tanımsız faturasız parça bulundurmak ile bitse keşke. eğitim kurumunun işletim mantığı zaten başlı başına facia.. eğitim kurumu elbette kar edecek ama sadece kar odaklı bir yer. değerli pilotlar yetiştirmiş olabilir ama bunun tek nedeni o insanların kalitesindendir.. orasının size bişeyler katmak amacı gütmesinden değil, sizi sadece sömürecek muhtaç kişiler görmesinden başka bir amaçları olduğunu hiç düşünmemiştim bugüne kadar... heh şimdi de şaşırmadım... 5
  • ayyyy jet? 02 Ekim 2015, Cuma 20:49:18 ayjet bizi şaşırtmadı. bir baltaya sap olamayan şımarık kaptan cocuklarının astronot yapıldığı okul :) sonra da bunların babaları ve babalarının arkadasları baska yerde kendi alın teriyle egitim alıp ucaga gelenleri, onların egitim aldıkları yerleri utanmadan arsızca kotulerler. alın ayjetin yeni bir falsosu. 11
    • vay be 02 Ekim 2015, Cuma 23:24:09 nerde egitim aldin? bu tespitleri nasil edindin? 15
    • vay be 2 03 Ekim 2015, Cumartesi 17:05:22 sorulan gayet normal 2 soruyu bile begenmeyen kit zekalilar var. :))) (su an icin sayilari 9 olarak gozukuyor) 3
  • Android Uygulaması 02 Ekim 2015, Cuma 20:24:32 Bilmedigim icin soruyorum...peki bu şirket faturasiz bakim parcalarini nereden temin etmektedir? Piyasada bu tür parçalar bulunuyor mu? 0
  • F/o 02 Ekim 2015, Cuma 20:09:58 Boş konuşuyorsunuz ayjetın beline hıcbısey olmaz beyler:) 8
  • Haydaa 02 Ekim 2015, Cuma 20:05:17 Ayjet, bizim Ayjet? Başka Ayjet olmasın o? 3
  • Sözün Bittiği Yer 02 Ekim 2015, Cuma 20:00:08 Söyleyecek bir laf bulamıyorum. Herhalde sözün bittiği yer dedikleri şey bu olsa gerek..... 3
  • Sakin biraz 02 Ekim 2015, Cuma 19:53:08 Sole bi bakıyorum da herkes biseyler sallamıs ne kadar da hazırmışsınız sanki hepiniz bi haber cıkmasını bekler gibi üşüşmüşsünüz. Ben ayjetin bir ogrencisiyim okulda bu konu ile ilgili hicbir duyum almadım o yüzden dogrulugu hakkında bisey diyemiyorum fakat TR'de ki en iyi ucus okulu afa ve tua diyen arkadas bence gitsin bi havayolu sirketlerinin ise alım veya egitim baskanlarıyla gorusme yapsın o zaman neyin ne oldugunu anlayacaktır. Biz salak mıyız diger okullardan 10 bin euro fazla veriyoruz? Biraz mantıklı olun.. 8
    • ?? 02 Ekim 2015, Cuma 23:16:27 Sen konuştun mu patronlarla teyit ettiler sana galiba ?? 0
    • helal 03 Ekim 2015, Cumartesi 13:23:15 Aslanım benim, helal sana 1
    • soru 03 Ekim 2015, Cumartesi 21:51:21 soruna cevabını sen vermişsn zaten.10.000 euro fazla verip boş gezmeler.en sonunda afaya gelip iş garantisi olmayacağını bile bile afacılarla tip eğitimi alıp ezilmek...afacılar release olup çalışmaya başlarken asgari ücrete tamah etmek 0
  • ZuhaaaahAaaa 02 Ekim 2015, Cuma 19:52:54 Zalim oyun bozan.... (anlayan anlar) yalnız çala çala kablomu çalmışlar o kadar pahalı malzeme varken rudder kablosu??? Saçma mantıklı değil ayrıca sghm Açıkladı diyenler düzgün okuyun haberi airport haber Ayjet olduğunu Anladık diyor sghm Ayjet yaptı diye açıkladı demiyor . Allah herkese akıl fikir ihsan eylesin Âmin!!! 2
  • AFA 02 Ekim 2015, Cuma 19:51:56 Türkiye'nin en iyi okulunun afa olduğunu artık anlamışsınızdır 15
    • BOŞ_BEYİN_DOLDURUR 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:13:06 Afa sana lazım kocaman bir KAFA.. her tarafını doldurur. kıskanç ezik seni. 2
    • her yoruma 03 Ekim 2015, Cumartesi 21:52:55 her yoruma aynı cevap başka tekerleme yok mu kardeş.en sonunda afa ya gelip tip almak için sırada bekleyen sensin.afacılardan yer açılsında bizide alsınlar diye.sonra afacılar tam maaş ile işe başlarken sende asgari ücrete tamah et kafacı arkadaş. 1
  • Ayjet 10. Yıl 02 Ekim 2015, Cuma 19:50:52 Yarın mezun pilotları ile gerçekleştirilecek 10. Yıl kutlamaları halen yapılacak mı? 2
  • AutoTrim:) 02 Ekim 2015, Cuma 19:40:12 tgs işe alım müjdesi bekliyoruz 1
  • tgs 02 Ekim 2015, Cuma 19:35:39 TGS personeline ne zaman iyileştirme yapılacak acaba? 1
  • Tc 02 Ekim 2015, Cuma 19:34:32 İşte Türkiye gerçeği. AKP ye ve tayyibe hırsız yolsuz diyenler siz çok mu temizsiniz ? Siz çok mu yollusunuz ? Bir grupta çıkacak iftira yalan dolan reklam vermediler filan falan. Yani siz yolsuzluğu yapacaksınız sonra reklam verince susacaklar. Bu memlekette hiç mi doğru düzgün iş olmayacak. Hiç mi kandırmacasız yalansız dolansız iş olmayacak ? Allah cümlemizi islah etsin Hidayet versin 11
  • HayHacK 02 Ekim 2015, Cuma 19:26:21 Önce yorumları okudum, sonra habere baktım. Millet olarak bizim kodumuz bozuk yeminle. Gerçi yorumlar haberi yazan kalemle aynı ağızdan çıkıyor gibi. Ayjet'i yakan belge demiş dana kadar, belge gören oldu mu arkadaşlar? Benim mi gözümden kaçmış. İphone uygulaması diyor ki AYJET daha belini doğrultamaz, ne biliyosun da konuşuyosun acaba. Asılsız bir haberi yorumla destekleyerek, çamur at izi kalsın taktiğiyle habercilik yapıyor bu airporthaber.com . Belli ki bir kuyruk acıları var. Harbi hiç reklam parası alamıyor musunuz AYJET ten? Bu ne kin ya, Açık ça bir haber yapın AYJET ten bu kadar para istiyoruz pislik atmamak için diye, bilsin millet. AYJET verir o parayı bence, o kadar uçuşun sadakası diye. Bu kadar ucuz olmayın. B-52 ninde çok belli bir kuyruk acısı olduğu, aşıklasında bilelim. Sanki böyle bir haber yapılsın diye bekliyormuş gibi yazmış yorumları. Hemde öyle yazmışki yorumlar haberin önüne geçmiş. Neyse siz her duyduğunuza inanmaya devam edin. Bari bi kanıt görseydiniz :) 33
    • aynen oyle 02 Ekim 2015, Cuma 23:28:13 agziniza saglik... ayjet dusmanlari bu sitenin basinda oturmus klavye ellerinde, ayjetle ilgili kotu bir haber ciksin da su ayjete saldiralim pozisyonunda bekliyolar. kimileri egitim kotu diyor, kimisi babalari kaptan olanlar parayla pilot yapiliyor falan felan... kiskancliktan ne hale gelmisler yazik! 33
    • B-52 03 Ekim 2015, Cumartesi 11:45:54 Bana cevap hakkı doğduğu için yazmak ihtiyacı hissettim. Öncelikle yazdıklarınız baştan aşağı gerçek dışı. Nereden başlasam bilmiyorum. Öncelikle kalkıp ta bu derginin burada belge yayımlama mecburiyeti yok. Zaten belgeleri yetkili kişiler incelemiş; sizin görmeniz hiç bir şey değiştirmez. Reklam veya kin konusuna girmeyeceğim, çünkü son derece saçma. Ne ilgisi var? Dergiyi kötülemiş olmakla aynı zamanda kanun dışılığı ve şantajı savunmakla kalmıyor, şirketin yaptığı resmen insana hayatını ilgilendiren bir sahtekarlığı da savunuyorsunuz.Yorumlarımda yazdım bu derginin böyle bir şeye ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. Sizin önünüze resimler ve isimlerle destekli haber geliyor. Hala kanıt istiyorsanız, haberi tekrar okuyun. Bunun reklamla ne ilgisi var? Bilmediğiniz bir diğer husus ise yine kendi kendinizi yalanlıyorsunuz. " Uçuşun sadakası " ne demek ? Yani o kadar berbat uçuyorlardı ki, kaza olmadığı için sadaka olarak verirler parayı, öyle mi? Öğrenmeniz gereken çok şey var. 2
    • B-52 03 Ekim 2015, Cumartesi 11:56:34 Bu arada benim "kuyruk acım " olduğunu iddia etmiş ve " aşıklamamı " istemişsiniz. Tabii " aşıklayayım ". Wordl Focus Havayolları ciddiyetsiz, amatör ve işi bilmediklerini kendileri de kabul eden ve sokakta iş arayan, sağdan soldan atılma insanların toplandığı bir şirket ( ! ) idi. Başında kaptan pilot ve ne idüğü belirsiz, af ile hapisten çıkmış, karanlık bir adam ve avukatı vardı. Özellikle Teknik Başkan denen THY'den atılma şahıs iş bilmediği anlaşılmasın diye üst yönetime yalakalık yapıyordu. Isparta faciası tamamen bu yönetimin hatası olup, önlenebilirdi. Ama cebinden başka bir şey düşünmeyen Aydın Kızıltan, hiç bir önlemi almayarak ve gerekli bakımları yaptırmayarak o kadar insanın hayatını kaybetmesinde baş rolü oynadı. Tek sorumlu Aydın Kızıltan ve Teknik Başkan ile Mühendislik Müdürü olan şahıslardır, 2 tane teknisyen değil. Bu arada teşekkür ederim yorumlarımı beğendiğiniz için. Ben göndermeden önce okuyor ve imla kurallarına dikkat ediyorum. Bu Airporthaber'e saygıdır. 2
    • B-52 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:01:25 Tekrar belirtmekte yarar görüyorum. Ben, Airporthaber çalışanı veya herhangi bağı olan bir kişi değilim. Sadece yorum yapan ve hergün ilk işi okumak olan bir sadık okuyucusuyum. Ama dergi son derece, aslında yılın haberi olacak bir rezaleti resimleri ile yayımladığı halde, kalkıp ta " Reklam alamadınız mı " diye saçmalamak ta biraz bu tür yorumları yapanların ya okuduklarını anlamamaları veya kör olmalarından kaynaklanıyor. 2
    • Boş_beyin_doldrlur 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:21:25 B-52 seninde biraz beynini doldurayım. istersen hezarfene gel orda doldurayım. o resimli kanıt dediğin şeylerin içi senin beynin kadar BOŞ. istersen gelipte görebilirsin. hem onları hemde senin beynini doldurayım istersen ama yazık olur yediğim kuruyemişlere. 28
  • tgs 02 Ekim 2015, Cuma 19:19:59 tgs alim var mi? 2
  • olur boyle vakalar 02 Ekim 2015, Cuma 18:56:27 Adam iyi ispiyonlamis yalniz kim yaptiysa helal olsun sucu gormezden gelmekte ortak olmaktir... 1
  • iPhone Uygulaması 02 Ekim 2015, Cuma 18:42:30 Worldfocustaki kiziltan kaptan zamaninda dalaman meydan komutani degilmiydi ? Ayjet artik belini dogrultamaz zamaninda mng den bir grup pilotun 100er bin dolar koyarak kurduklari sirketti 2
  • Turkiyede 02 Ekim 2015, Cuma 18:31:51 Thy akademiyi bir kenara koyarsak en iyi ucus okullari tua ve afadir. Bunu inkar edende ya baska ucus okulu mezunudur, ogrencisidir yada calisanidir. Cunku afa ve tua saglam bir gecmis ve altyapiyla kurulmustur. Batma cikma derdi olmadigi icinde boyle basit numaralara girmezler. 21
    • Tuadan 02 Ekim 2015, Cuma 20:44:34 Sen gerçek misin kardeşim TUA ya iyi dedin ya nasıl gülme bastı. Adamların öğretmenlerin yarısını istifa edip kaçtı. Askercilik oynuyoruz burada... 1
    • tua mezun 02 Ekim 2015, Cuma 22:12:37 afa'yı bilmem de tua konusunda düpedüz sallamışsın kardeş. tua denilince farklı bir yer gibi algılanıyor, biz #thkpişmanlıktır diyelim kısaca, anlayan anlar. 2
    • Tua? 03 Ekim 2015, Cumartesi 15:21:33 Bi gülme aldı beni 0
  • Android Uygulaması 02 Ekim 2015, Cuma 18:12:46 Yuh ayjet. Insan hayati bu kadar ucuzmu. Doymadiniz paraya girtlaginiza kadar para kazaniyorsunuz... 10
    • Karalama? 02 Ekim 2015, Cuma 18:25:15 Böyle bişeyin karalaması mı olur shgm kendi açıklamış nasıl yorum yapıyosunuz anlasak 6
  • Skyliner 02 Ekim 2015, Cuma 18:07:24 Sevgili Airport haber yetkilileri Ayjet'ten evet reklam alamayacaksınız onun için karalamaya devam edebilirsiniz kendi çapınızda. 45
    • B-52 02 Ekim 2015, Cuma 18:33:07 Airporthaber dergisi sadece kendi işini yapıyor ve bir rezaleti ortaya çıkartıyor. Reklam alıp almama gibi bir derdi de yok bu derginin. Bu kadar ciddi bir konuda Airporthaber dergisi karalama amacı ile haber yapmaz. Yapsa idi bu güne kadar sektörde kalamazdı. Siz galiba okuduğunuzu anlamıyorsunuz. SHGM denetlemesi diyor haberde. Bu arada ben sadece bu derginin bir okuru ve arada sırada yorum yapan bir kişiyim. Dergi çalışanı değilim. Ama bu kadar karalamaya da sessiz kalamazdım. Bravo Airport Haber.....işte habercilik budur. Tebrikler..... 13
  • Eveetttt 02 Ekim 2015, Cuma 18:01:47 Bir hikayenin daha sonu 9
  • Şaşırmadık 02 Ekim 2015, Cuma 17:59:10 Türkiyenin en iyi ve dürüst uçuş okulu ayjettir diyenler hala online mı???? 13
    • evet 02 Ekim 2015, Cuma 23:33:30 hala online!!! ve hala en iyi ucus okulu ayjet! kiskananlar catlasin! ya da kiskananlar airporthaberi takibe devam etsin! 13
    • boş_beyin_dolduran 03 Ekim 2015, Cumartesi 12:03:02 böyle asılsız haberlerden fırsat kollayan ve medet uman zavallı kişiliği zayıf karakersiz yaratıksın.tabiki AYJET en iyi ve altında ezilmeye devam edeceksiniz. sinirden kıskançlıktan çıldır sana bu yakışır EZİK. 5
  • Kaptan Pilot 02 Ekim 2015, Cuma 17:46:46 Reklam mı vermediler size? 29
  • starbaks 02 Ekim 2015, Cuma 17:42:02 buyurrrr abiiiiii 1