AYJET UÇAĞI FACİADAN DÖNDÜ

    Çok beğenilenler

  • AIRDOCTOR 09 Mayıs 2014, Cuma 09:43:57 Öğrenci pilot arkadaşıma ve Ayjet camiasına büyük geçmiş olsun, Aman dikkat sevgili genç arkadaşlar,her zaman hocalarınızın öğrettiği ,acil durum kuralları aklınızda canlı tutunuz eğitime devam yılmak yok, 10
    • Yazık be... 09 Mayıs 2014, Cuma 10:29:29 AIRDOCTOR rumuzlu yorumcu gayet yapıcı ve profesyonel bir yorum yapmış. Acaba kimler beğenmemiş gerçekten çok üzüldüm, ayrıca da merak ettim bu ruh hastalarını. Yazdıkları yalan mı ? 5
  • Tarkim öğrenci 09 Mayıs 2014, Cuma 09:34:56 Öğrenci kardeşimize geçmiş olsun. Herkese emniyetli sağlıklı uçuşlar nasip olsun. 5
  • Tüm yorumlar

  • ayjet 12 Eylül 2015, Cumartesi 21:43:10 Torpilin en çok döndüğü kurum . Bilhakis kaptan çocuklarına 4
  • Rizeli kaptan 22 Mart 2015, Pazar 11:48:55 Değerli kardeşlerim yıl 2015 ve Gelişmekte olan bir ülkeyiz . Hala gelmiş burda oymuş buymuş !! İşine baksın herkes 1
  • Ucus okullarına 28 Mayıs 2014, Çarşamba 10:03:04 Öncelikle geçmiş olsun.Ayjet yada diğer ucuş okulları , yetiştireceği PİLOTU secerek almadıkları ortada. Kesinlikle pilot olacak öğrenciler sorumluluk sahibi olacak kişilerden MULAKAT yoluyla seçilerek eğitimlerine başlanmalı. Hatta mulakatı kendileri de yapmamalı , profesyonel bir firma ile goruserek secmelidir. Ne yazıkki burada bir kaza olmuş ve yorumların buyuk bolumu coluk cocuk sohbetinden öteye gidememiş.Ucuş okullarının artık para zihniyetinden ziyade , okul kalitesi ve veya sivil havacılıga katkısı olabilecek kişilerden secim yaparak PİLOT yetiştirmeleri gerektiği kanısındayım. 1
  • hiçkimse 24 Mayıs 2014, Cumartesi 21:23:48 ben de pilot olmak konusunda hevesli ve istekli bir insanım ama şu konuşmalara baktığımda pilot değil sığır sürüsü gördüm.ego patlaması yaşayan bir jenerasyon geliyor galiba. 3
  • tk 12 Mayıs 2014, Pazartesi 04:54:28 emin ol kapasite farkı yok,sen git tk da 15 sene çalış 9 senede kaptan olama,15 sene hiçbiryere ayrılama sonrada gel afaya laf at.olmaz öyle başka şitkette çalışabiliyormusun?? hayır.... Bence şapkanı önüne al düşün.Yarın bir gün ben kaptan olurum sen hala fo kalırsın,ozaman tekrar görüşürüz:) ben istediğim zaman istediğim şirkete başvurabilirim sen yapamassın. 3
  • tk 12 Mayıs 2014, Pazartesi 03:02:08 ismini bağışlarmısın sn tk cı arkadaş sadece aklımda tutucam belki ileride bir gün aynı kokpitte karşılaşırız eğer gerçekten tk da isen:) 0
  • Tk 11 Mayıs 2014, Pazar 18:20:42 Aha giremediğiniz için en azından afa olsun psikolojisi olmasın o :) 1
  • iPhone Uygulaması 11 Mayıs 2014, Pazar 16:22:04 Yada senin gibi 8 senede ancak kaptan olmamak icin 5 senede kaptanlığımızi alıp senin sol koltuğuna oturmak icin 1
  • iPhone Uygulaması 11 Mayıs 2014, Pazar 16:21:28 Yok kardesim senin gibi hayatımızı 15 sene tek bir şirkete bağlamayalım diye. Tk ya gelmedik :) 1
  • Afacılar 11 Mayıs 2014, Pazar 14:28:02 Madem o kadar sınavlarda başarılıydınız çok zor giriliomuş ya afa ya neden girmeseniz Tk ya bedavaya okumam mı dediniz adafsggsd 0
  • kayıtmış 11 Mayıs 2014, Pazar 02:25:33 yok kayıt yaptıracakmışda vazgeçmiş....AFA'da seni hemen aldı sanki....yemezler ayjetci 2
  • iPhone Uygulaması 11 Mayıs 2014, Pazar 01:06:03 Bitirin okulunuzu da gelin bakalım sağ koltuğa afacılar.. 2
  • iPhone Uygulaması 11 Mayıs 2014, Pazar 01:02:24 Ben yeni kayıt yaptıracaktım sürekli araştırma yapıyorum fakat afa öğrencilerinin yazdıklarını görünce bana itici geldi aynı ortamda bulunmak istemem. arkadaş kimse allah korumuş geçmiş olsun... 1
    • GELME O ZAMAN 11 Mayıs 2014, Pazar 02:03:07 birader zaten her onune gelen giremiyor. Bi dunya sinavdan ve elemeden gecmen lazim once onlari gec sonra tercih yap. 3
  • iPhone Uygulaması 11 Mayıs 2014, Pazar 00:42:07 Su ayjet ogrencilerini anlamiyorum oraya inis yaptigimizda hocalari o kadar guleryuzlu ve saygili bir bicimde bizi karsilarken ogrencileri ise aksine artistlik diz boyu sanki singapur havaalanida egitim goruyo nerden geliyo sana o oz guven pistin 300 metre otur oturdugun yerde bide AFA gibi okula laf atmaniz sizin hic haddinize bile degil 1
  • iPhone Uygulaması 11 Mayıs 2014, Pazar 00:23:24 yorumlar nekadar komik yaa:)) yok afanin garmin 1000 e imrenenek bakiosun yok efendim sen gel once hezarfenin 23 e in dalan filan..cocukmusunuz arkadaslar cok komik gozuokusunuz gercekten..sora neymis nie yabanci pilot var...tk su uorumlari okusa turk pilot alimini tamamen yasaklar..789 1
  • :) 10 Mayıs 2014, Cumartesi 23:34:52 Bildigin butun bi ayjet ucus okulu ogrenci guruhu orgutlenip afaya sallamak uzere toplanmis burada. Tip egitimine geldiginizde nasil tono atilir bi de onu gosterin, biz o tarz hareketleri de yapamiyoruz da :)) 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 22:55:06 Sanki F16 ile 135 derece yatıp bomba bırakıyorlar ayjetciler. 1
    • :) 10 Mayıs 2014, Cumartesi 23:52:43 Ayjetciler, 400knotla keskin donus cekerken bi de selfie cekiyorlarmis. sadasfjasbfsdcs :)) 1
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 22:36:43 Hazarfene Afanın uçağını getirdiğimizde yanında gecen her ayjet öğrencisi kafasını egip park halindeki uçağın kokpitine bakiyorlardi uzay mekiği gibi geldi heralde :) sonrada klavye basında kötüleyin afayi oh ne guzel. 3
    • afacıklara 14 Mayıs 2014, Çarşamba 19:59:04 evet gerzo o uçağı birde o hangar önüne yanaştırabilseydin yorumunu dikkate alcaktım.. indiğinde elin ayağın titriyordu neyseki yanındaki hocaya emziği verdi ağzınada kendine geldin. 0
  • AFA Pilotaj 10 Mayıs 2014, Cumartesi 22:24:19 Kazayi atlatan arkadasa gecmis olsun. Oncelikle ileride Ayjet'ten gelen kaptanlarin yaninda oturacak olmamiz varsayimina nereden ulastiniz? Atlasjet zaten 5000saatte kaptanligi veriyor. Duyulan ve bilinene gore TK'da durum pek de ic acici degil. 7-8 senedir F/O'luk yapan bildigim insanlar var (ust tipe cikamadan). LTBW meydanina inme konusuna gelince;emin olun orada egitimi hangi okul verseydi onun ogrencileri de ogrenmek durmunda olacakti.Siz LTBW inislerinizle degil AFA'nin tecrubeli,bilgili, birikimli hocalarina laf sallarkenki halinize bakin ve utanin.Sizin gibi tipler ileride kabindekilere de,kaptan olunca F/O'lara da eziyet eder. Lakaytligi bir kenara birakip ciddiyet icinde olmanizi mustakbel meslektasiniz olarak oneririm cunku pistte cektirip kodugunuz fotograflar (meydanin kontrolunun sizde olmasi hic bir seyi degistirmez) SHGM'ye giderse sizlericin problemli olur ve unutmadan LTBU 23 yaklasma course'unda daha dikkatli olalim, haberiniz yok raporlar gidiyor sivil havaciliga 3
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 22:15:45 Hazarfene Afanın uçağını getirdiğimizde yanında gecen her ayjet öğrencisi kafasını egip park halindeki uçağın kokpitine bakiyorlardi uzay mekiği gibi geldi heralde :) sonrada klavye basında kötüleyin afayi oh ne guzel. 2
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 22:07:36 Flapsiz inişleri nerede çalışıyorsunuz ? 2
    • flapsız iniş 11 Mayıs 2014, Pazar 00:55:57 hezarfende.. 2
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 22:03:25 Bosverin bunları Çorlu'da bize nasıl imrenerek baktığınızı biliyoruz. Ha bi de o estimation degil estimated time of arrival. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 22:02:17 Nisbetin bunları Çorlu'da bize nasıl imrenerek baktığınızı biliyoruz ayjetciler. Ha bi de o estimation degil estimated time of arrival. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 21:48:14 Hazarfene Afanın uçağını getirdiğimizde yanında gecen her ayjet öğrencisi kafasını egip park halindeki uçağın kokpitine bakiyorlardi uzay mekiği gibi geldi heralde :) sonrada klavye basında kötüleyin afayi oh ne guzel. 2
    • .... 12 Mayıs 2014, Pazartesi 13:26:53 getırdıgınız ucagın kanatlarını ayjet hangar kapısına carptıgınızdada uzaydan gelmıssınız gıbı bakmıstık...bıraz dıkkat lutfen :D ıyı gunler dılerım... 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 21:48:05 Hazarfene Afanın uçağını getirdiğimizde yanında gecen her ayjet öğrencisi kafasını egip park halindeki uçağın kokpitine bakiyorlardi uzay mekiği gibi geldi heralde :) sonrada klavye basında kötüleyin afayi oh ne guzel. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 21:30:23 Arkadaşımıza çok geçmiş olsun... Türkiye de seviyeli, kaliteli pilotların yetiştirilmesini temenni ediyorum. Birbirlerini karalayan küçük gören seviyesizleşen hakir görmeyen.... 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 19:40:54 Afa kaptanı olmaması Afanın yeni birokul oldugundan kaynaklanıyor olmasın acaba ?? 1
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 18:34:24 Sizin eğitim aldığınız uçakları indiremediğiniz 23 pistine biz zamanında CPL ME eğitimi aldığımız C-421 leri indiriyorduk Hatta kulakları çınlasın Sevgili Korhan Abay ile (O'nun C-310 ile) bu piste az mı touch And go yaptık siz neyin peşindesiniz?Bu nasıl havacılık sitesi yorumları!Anlamak zor .., 0
  • AFA 10 Mayıs 2014, Cumartesi 18:20:34 En iyi ucus okulunu glass kokpit'e baglayan arkadaslarin havaciliktan ne kadar habersiz olduklari ortaya cikiyor atilan mesajlarda. Ha glass olmus ha conventional. Ne farkediyorsa artik. Merak etmeyin Line'da bol bol ucarsiniz glass kokpitlerde. AYJET'te, AFA'da, TK'da bu ucaklarin hicbir bakimini aksatmiyordur emin olun. Tarih oncesi diyerek komik olunmuyor. 1
  • 46 10 Mayıs 2014, Cumartesi 17:51:28 Artık okula girişte dlr sınavı uygulanıyor aklında bi soru varsa istediğin an hezarfeni gidip deneme uçuşunda yaparsın aklındakileride sorarsın ondan sonra zaten şüphen kalmayacaktır. 0
    • 46'yaa tekrar 10 Mayıs 2014, Cumartesi 21:29:36 ayjette ogrenci oldugunu soledin 46.Ama okulla yaptigim hem yuz yuze hemde telde gorusmeye gore OKULA giriste yada girmek icin DLR istemiyorlar..sadace kisisel okulda dosyanizda duruyor denildi.Simdi ben anlamadigim kim dogruyu soyluyor...sana sordugum butun sorulara hic acik (bazilarini atlayarak) cvp vermiyorsun...kim dogruyu soluyo.++okula giriste dlr istiyorsa millet nden direk yetistirilmek icin pilot arayan sirketlere basvurmak ki for free 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 17:31:21 Hem ayjetciler hem afacılar.. Yarın öbür gün beraber uçacaksınız.. Dost arkadaş olacaksınız.. Aynı yatıda, kim bilir nerede aynı derdi paylaşacaksınız.. Birbirinize sahip cıkacagınıza birbirinizi karalıyorsunuz.. Ahlak bu işin ön koşulu.. Hangisinde olursanız olun bunu unutmayın.. Ayrıca afa fanatiklerine ufak bi tavsiye.. Suan afa kaptanı yok, ama gideceğiniz her firmada ayjet kaptanlarının sağına oturacaksınız, bunu unutmayın..bütün firmalarda kaptanlığı gelen ayjet mezunları var.. 0
  • rumuz var 10 Mayıs 2014, Cumartesi 16:01:51 öncelikle arkadaşımıza geçmiş olsun, herşeyin başı sağlık, sağ salim atlatmış en güzel haber bu. bir pist kavgasıdır almış başını gidiyor. ltbw ltbu bilmem ne.. baştan yazayım, ben de ayjet mezunuyum. ama hiçbir şekilde hiçbir yerde yok bizim pistimiz küçük, oraya iner kalkarız, siz inip kalkamazsınız demedim. yeterli eğitim aldığınız sürece 700 değil 500 metreye de inilir. nasıl biz ltbu'ya ilk inişimizde garip hissediyorsak, ltbw'ye inmeyen de garip hisseder ilk başta. diğer uçuş okullarından rastgele öğrenci alıp 13 sorti iniş kalkış çalıştır, emin olun onlar da iner. bırakın kavgayı, herkes işini yapsın, ileride line'da yan yana uçacaksınız, birbirinize canınızı emanet edeceksiniz, karacı-havacı gibi bir kargaşa daha yaratmayalım. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:50:43 AFA neden dışarıda. Ogrenci almıyor anlamış olduk mantıklı yapıyormuş. Ayjetteki insanların yazılarını görünce hak verdim. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:44:06 Türkiye'nin en iyi ucus okulunda glass kokpit yok :) Tarkim bile aldı be. Sunu kabul edin Afa var bu ülkede. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:42:57 Susun ve o tarih oncesi uçaklarınızı kullanmaya devam edin :) 1
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:37:01 Atpl' sınavlarında afa kendi notlarını kullanır ama sen mezun olunca tip icin Afanın kapısında yatarsınız fakat nafile. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:34:13 Sende garmin 500 vardami konuşuyorsun daha geçenlerde izinsiz LTBU korsunu katediyordunuz,F16lar biçecekdi sizi bi hazarfen diye tuttunuz,hocalarınız bile pas geçiyor diyosun ama emin ol ayjetin hocalarına Afanın hocalarını sorduğunda sana haddini bil diyecek. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:12:54 Burada birbirimizi yiyeceğimize, ayjet afa tarkim thk diye , esas birlik olup şu yabancı pilot konusunu tartışcağımıza , yok o iyi yok bu kötü o onu bu bunu yapmış diyoruz elin yabancısıda bizim yerimizi işgal ediyo , klasik türk mantığı burda da devrede , uyanın bi ya sorunumuz kim iyi kim ne vsvs değil . Sorunumuz kendi vatanımızda yabancı bizmişiz muamelesi görmemiz... Uyanın lütfen.. Ayjet 33 0
  • deneme 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:06:32 Ayjet için ne düşünüyorsanız allah size 2 katını versin arkadaşlar... 0
  • 46 10 Mayıs 2014, Cumartesi 13:26:38 Çok net bir standart yok derken genel olarak tüm okullarda olan durumdan bahsettim ama ayjette uçuşa devam durumu ekstradan para kazanmaya dayalı değil. Ayjet kimsenin emeğini ve parasını boşa harcayacak bi okul değil. Evet bizim dönemimizden de ayrılmak zorunda kalan arkadaşlarımız oldu onların bazı şanssızlıklar yaşadıklarını düşündüğüm için eleme çok standart değil dedim. Uçan arkadaşlar iyi bilir uçuşun ilk evresinde uçuşlarımız günü gününü tutmaz. Ama Ayjetin öğrencilerine çok büyük önem verdiği onların gerçekten iyi bir pilot olmaları elinden geleni yaptığını çok açık görüyorum. Isteyen istediğini yazdısın 2 uçuş okulu görmüş bir insan olarak söylüyorum gerçekten eğitim konusunda çok özenli ve iyi bir okul ayjet. Burdan ayjette saldırmak anlamsız çünkü bahsedildiği adam kayırma emek çalma burda kesinlikle yok bunu önceki okulumda çok net yaşamış bir insan olarak söylüyorum. 0
    • 46 hitaben 10 Mayıs 2014, Cumartesi 16:45:15 TAMAM peki bu ayjette okuldan yollananlar ne ve hangi sebepler gerekce gosterilerek iliskileri kesiliyor aciklarmisin????? Sansizlik demissiniz.bu loto degil ki yahu..okulun adi nie okul.imtiyaz denen,zaman denen daha fazla calisamk denen kavramlar yok mu? ogrencilere cok buyuk onem veren sirket neden ozaman ucus okulu oncesi teste tabi tutmuyor?yada bilmiyor IR yada CPL asamasinda hic okuldan yollanan var mi ama eger VARSA sizcede ppl biri nasil olurda birden basarisiz gorulur.??? sorular icin kusura bakma bu okula gitmeyi dusunuyordum o yuzden kafami temizlemek istiyorum.. 1
  • Ders notlari 10 Mayıs 2014, Cumartesi 13:24:48 Atpl sinavlarinda hepinizin elinde ayjet'in ders notlari sinav geciyorsunuz, sonra gelmis burada ahkam kesiyorsunuz. Ben insallah bir afa ya da tk ogrencisinin elinde ayjet ders notlari gorurum! 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 12:05:38 Bir pilot adayının başına gelen talihsiz bir olay yüzünden, kendi okullarının daha iyi olduğunu kanıtlamak isteyen arkadaşlar, umarım sizin başınıza böyle bir olay gelmez. Aynı meslek grubuna dahil, belli süre sonra belkide aynı ekipte uçacak kişiler birbirlerini boğazlayacaklar nerdeyse. Ve bunu bu kadar talihsiz bir olay üstünden yapmaktalar. Evet 23 pisti yada 05 pisti zorlu pistlerdir, ama corluda 05 e kısa oturuş yapmaktanda çok çok bir farkı yoktur. Bırakın artık bunları. PIC bir ucusta yasanmıs olan bir olayın arkadaşımızı etkilememesi için geçmiş olsun dileği yazacağımıza, moral vereceğimize,ben iyiyim sen iyisin kavgasına tutuşmayın. Ayjetinde afanında tarkiminde, her uçus okulunun çok iyi öğrencileri vardır.herhangi bir sınavdan başarılı olmak yada olmamak senin uçuş kabiliyetini belirlemez.Ben ayjet öğrencisiyim, ve ayjette uçus eğitimimi almaya karar verdiğim için çok mutluyum. Okulumla gurur duyuyorum.hiçbir konuda öğrencisini zorlamayan, sadece daha iyi olması için teşvik eden bir sistemle eğitim verir. Bir kere bile haksızlık yapıldığını, hak yendiğini görmedim. Bunu başka okullarda haksızlık yapıyorlar ayjette yapmıyorlar anlamında yazıp başka okullara bir gönderme yapmıyorum. Ayjeti tercih ederken ne bir tanıdığım vardı, ne torpilim ne başka bişeyim. Araştırdım bana uygun gelen burasıydı. Uçuş eğitimim neredeyse bitmek üzere ve bu süre içerisinde bir kere bile haksızlık yapıldığı gibi bir izlenime kapılmadım. Tam tersine, adımıda vermeden tüm hocalarıma teşekür etmeyi zorunluluk hissediyorum, özverileri ve her dakika bizi daha iyi yetiştirmek adına harcadıkları çaba için. Arkadaşlar lütfen şunu unutmayın.. İş başvurunuz sırasında kimse sizin mezun olduğunuz okul ile ilgilenmeyecek. Sizin o okulda neler öğrendiğiniz ile ilgilenecek. Arkadaşımıza geçmiş olsun. Lütfen yorumlarınızı daha seviyeli şekilde yapınki, birgün sizinde başınıza böyle talihsiz bir olay gelirse, bizde sizin okulunuzu karalamak yerine sizin arkanızda durabilelim. Herkese saygılar 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 11:29:07 Bir kurumun büyüklüğü ve başarısı havayollarında ki öğrencileriyle ölçülmelidir. Şu anda birçok eski AYJET öğrencisi kaptan olarak çalışıyorlar. Şu anda afadan mezun fo bulmak bile zor. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 11:26:59 Tk da ogrenciyim. 2 kurumda cok iddiali ve gelecekte basarili olacaklar. Ogrencilerinden bazilari da yakin arkadaslarim. Arkadaslar kurumla hocayla alakasi yok. Kisinin kendisiyle ilgili. Kurumlarin 2 side gayet iyi bence de. Yanliz en komik olan bazi arkadaslar boyle ben cok iyi biliyorum edalarinda Pof veya Agk terimleri filan yaziyolar yorumlara:) Sunu unutma buradaki herkes o terimleri en az senin kadar biliyor. Dunyadaki en zeki kisi de sen degilsin. Sana gelene kadar ne adamlar var. ayjet afa ya da Tk da. Show yapmaya gerek yok. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 11:15:38 İn bakalım in bakalım 23 e in bakalım, hocanı bırak hezarfene gel 23 e in bakalımm.. 2
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 10:51:08 Piste kisa diyen arkadaslar o piste (yasiniz musade etmez,muhtemelen) 2000 li yillarin basinda havacilik festivalinde an-2 inip kalktigini cok gordum...icinde 8 kisi olan antonov 2 ..turk hava kurumun..birakin diamond u tb-20 ile bile cok rahat iniyoruz 1
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 10:35:21 ayjetten mezun oldum ve suan tk da calısıorum..bana verdığı bu guzel yaşam için önce Allaha sonra sana çok tesekkur edıorum. bukadar yazıyı gorunce bunu yazmayı ıhtıyac hıssettım..ölümlü dünya kavga etmeyin bukadar 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 10:02:40 Millet giydirmeyin birbirinize yeter . Tamam herkes iyi pilot . Arkadaşa geçmişolsun . 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 09:16:13 Sunex sim check icin ayjete gitmistim, orda piston engine teorik egitimi alan arkadas bile cakmis 4-5 sirmayi kasinti kasinti geziyordu. Bastan boyle 'ben ne oldum' havalarina girince buraya gelmis yok su piste soyle iniyoruz son yaklasmalarimiz soyle boyle. Soyle guzel ucarim soyle super pilotum diyen adamlarin 21. yuzyil kokpitinde yeri yok ileride ogrenirsiniz insallah size abi tavsiyesi. Suradaki konusmalarinizdan hareketle havacilik guvenligi icin birer tehlikesiniz bunun farkina varamadan burada idrar yaristiriyorsunuz. Pirpiri o piste indirmek sizden zaten beklenecek ve line a gecince cok daha zorlarini yapacaksiniz. O gun geldiginde de yaninizda oturan adam bunu zaten yapmanizi bekleyecek, gunun sonunda da kisiliginize bakacak herkes ve iyi bir pilot olmanizi kokpitte yaratacaginiz havaya gore degerlendirecek. 21.yuzyila hosgeldiniz 4
  • afa :) 10 Mayıs 2014, Cumartesi 04:03:06 Goruyormusunuz adam garmin 500le sekil yapti :) 0
  • Android Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 03:05:29 Kaza herkesin başına gelebilir aynen tk akademi kaptanlarının 6-7 sene önce 23 inişini gölde bitirdiği gibi. Arkadaşımıza geçmiş olsun. Ayjet sivil okullar içinde en iyisi. Line kaptanlar diyor. 2
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 02:48:18 AFA pilotaj sizin gocalarınızın bile pas geçip öğrencilerinizin stall olup LTBW 05 e kuyruk sürttüğünüzü, hatta 3 km lik LTBU pistine pas geçen öğrencilerinizi bile gördüm ben , sen neyin tcas inden bahsediyosun bıcak sırtından bahsediyosun, adı üzerinde TCAS bir önleme sistemi , millete çamır atmadan uçun bence , tabi becerip LTBW ye inebilirsenizz.. 1
    • AFA pilotaj 10 Mayıs 2014, Cumartesi 23:48:19 TCAS'in bi onleme sistemi oldugunu soyleyerek aydinlattin sagol. Iste o TCAS manyak gibi bagiriyor biz farkindayiz ama siz her seyden bihaber uctugunuz ve cidden dikkatsiz oldugunuz icin silivri-buyukcekmece arasi mumkun olsa AGL 100ft'ten gidecez. O durumda bile bi binaya carpma olasiligimiz sizin bize carpma olasiliginizdan daha dusuktur. Cumleyi anlamazsaniz ozelden aciklarim. 0
  • cpt 10 Mayıs 2014, Cumartesi 02:28:44 Havacılık bir kültürdür. Bu kültür de nezaket kuralları çerçevesinde,bilimsel bir iş yaptığının farkında olan insanlarla ileri gider,gelişir...Sevgili kardeşime, hocamıza büyük geçmiş olsun.İnşallah tekrarı yaşanmaz.Emniyetli uçuşlar dilerim. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:57:20 Diamond serisinin bazi ucaklari FAA tarafindan havacilik egitimde kullanilamaz olarak tanimlanmistir,bunu interneette arastirin gorursunuz, 1
  • Cok normal 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:55:28 Dunyada nerede olursa olsun boyle kazalar olur ucus okullarinda.... 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:20:34 Şaşkınlık içinde haberi ve yorumları okudum. olan olay tabiiki eksiklikleri varsa arastırlıp önlemler alınması gereken bir kaza facia olarak nitelendirilmesi garip açıkcası yılların kaptanları kaza yapabiliyorken haftada 1000 e yakın iniş kalkış yapan bir uçuş okulunun basına böyle bir talihsizlik gelmesi neden bu kadar abartılmış ve insanlar neden bu kadar tabiri caizse sidik yarışı içine girmiş anlayabilmiş değilim. Türk pilotlarının birlik olmasının gerektiği bugünlerde sen kabincisin Yada sen kaptan çocuğusun kavgalarına girmesi cok manasız hepimiz hangi zümreden olursak olalım bu iş için ciddi emek sarfettik birbirimizin emegine saygı lütfen. Son olarak konunun özüne gelerek kaza gecıren pilot kardesım eve okulumuza büyük gecmiş olsun umarım hiç bir okulumuzda böyle bişey bidaha yaşanmaz.... 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:08:12 Ayjetci arkadaslara... Gecmis olsun kazasiz belasiz atlatildi. Lakin sizi boyle "biz cok acayipiz, F16'yi bile Hezarfen'e indiririz" kafanizi gotunce yazmak istedim. Siz oyle Silivri, B.çekmece civarinda 100-200ft alip veriyorsunuz seyrusefer batiya seyruseferlerinizde deniz tarafina cikiyorsunuz ya sizin yuzunuzden bicak sirti ucus yapiyoruz. Yedigimiz TCAS'in haddi hesabi yok. Biraz daha dikkatli olalim. AFA pilotaj 2
  • aFa 10 Mayıs 2014, Cumartesi 00:56:01 eğer elindeki eski püskü tarih öncesi da20 ler ile iş garantisi, vermeden 2cm lik pisti ile ,türkiyenin en iyi uçuş okulu olunuyorsa,afa elindeki en eskisi2011 model full glass kokpit olan da20 uçakları atlasjetdeki iş garantisi,öğrencilerinin atlasda pass biletle uçma gibi bir hakka sahip olması,öğrencilerinin mezuniyetini lüks otellerde basının gözüne soka soka yapması afa'yı kaçıncı sıraya koyar siz düşünün..... 4
    • Afacık 10 Mayıs 2014, Cumartesi 05:11:24 Mezuniyeti lüks otelde basın önünde yapınca, ucakların glass kokpit olunca iyi pilot oluyorsun demek.. Hmm bunuda ögrenmiş olduk.. :) Zamanında afa ile konuştum iş garantisi verme şartını sana söylim 3 oturumda tüm derslerini verceksin, zamanında okulu bitirceksin, başarılı olcaksın eh işte benimde pilot ihtiyacım olursa ilk tercihim sen olursun dediler. Sence bu şartları saglarsam ve kendi havayolum varsa ilk tercihim kendi yetiştirdigim ögrenci olmazmı bunu bi kendine sor. Ayrıca istedikleri para Ayjetten kat ve kat fazla idi sen mezun oluncada adamlar tabi lüks otelde güzel bi kutlama yapıyor :) ama kutlama sizemi kendilerinemi bilemem. Tutturmussun bi iş garantisi diye ama sen önce bi otur çalış sonra o sınavlarını ver lisansını al. Uslu bi afacık olursan senide işe alırlar belki. 2
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 00:49:46 ÇA AY JET AİLESİNE VE ÖĞRENCI PILOT KARDEŞIMIZE BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN ALLAHIM BIR DAHA BÖYLE BIR KAZA YAŞATMASIN .TÜM PILOTLARIMIZI ALLAHIM ESIRGESIN AYIP ARKADAŞLAR AIRPORT HABERİDE KULLANDIĞI HABER BAŞLIĞINDAN DOLAYIDA KINIYORUM HAVACILIKTA GER ZAMAN RISK VARDIR .AY JET GIBI GÜZIDE BIR KURUMU KOLAYCA KÖTÜLEMEK ÇOK UCUZ BIR YAKLAŞIM .KİMSE BÜYÜK KONUŞMASIN SONUÇ OLARAK HİÇ BIR UÇUŞ OKULUNA VE ONUN FERTLERİNİN ALLAH KILINA ZARAR VERMESIN INŞAALLAH TEKRAR BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN 0
  • iPhone Uygulaması 10 Mayıs 2014, Cumartesi 00:46:12 Arkadasın biri ayjet similatorde öğrencileri Line icin hazırlar. Sanki diger okullar similatorde ilaçlama icin hazırlıyorlar hey allahım yaa. Ne ayjetmis bir kısa piste indiler tek baslarına sanki 300 knot'da loop attılar. 4
  • iyi değil 10 Mayıs 2014, Cumartesi 00:45:49 şu okulun artık en iyi olmadığını lütfen kabul ediniz,tamam belki ilk başlarda en iyi sizdiniz fakat artık O devir kapandı ve seri üretime geçtiniz,öğrenci kaliteniz düştü artık bayrağı AFA devraldı.Artık şunu kabul edin. 5
    • AFA 10 Mayıs 2014, Cumartesi 06:18:07 AFA havayolunun okulu ayjet sence afayla bir olabilir mi ? :) 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 23:52:51 En iyi olarak bilinen ve bir pilot adayi olarak yazilmayi dusundugum bi pilot okulunda boyle seyler yasanmasi dusundurucu biraz 2
  • Android Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 23:28:41 Gecmis olsun kardes.Moralin bozulmasin herkesin basina gelebilir. Bunun kotu pilot olmayla da alakasi yok . Hafif ucak sonucta yaz aylari kaldirici hava akimlari aktif ve inis rulesinde yoklamis olabilir alttan . Abuk sabuk yorum yapanlar da su atasozunu unutmasin : Dusene sevinme , zamanin sana ne sakladigini bilemezsin... Hz. Ali 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 21:32:12 Ayjet seri üretime gecmis bir okul. Afa ise el yapımı ürün çıkartıyor diyebiliriz. Hangisi daha kaliteli siz karar verin. AFA öğrenci alırken molymawk sınavı uygular. Ayjet geleni gideni alır. Yayınlayın. 6
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 21:21:53 Kim demiş kabın memurundan pilot olmaz diye bal gibide olur.(Kabın memuru felan değilim)Bana birsuru şey öğreten ve su anda THY de gördüğüm en bilgili ve yetenekli öğretmen pilot kabinden geçmeydi 0
  • iyi okul mu? 09 Mayıs 2014, Cuma 21:18:55 ayjet iyi bir okul mu su anda Turkiye standartlarinda evet kotunun iyisi cunku turkiyede dogru duzgun okul yok bu bir.. ikincisi boyaci kupu batir cikar pilot yap mantigi guttukleri dogrumu dogru bu iki.. ogrencilerine ve devrecilik ve havacilik kulturu asiliyorlar.. mezun butun ogrenciler paranin duduk caldigi bir duzene alistiriliyor.. 60 bin euro ayjete 30 ile 40 bin euro arasinda type parasi osu busu sonrada 1000 tl ye calismaya hazir veletler surusu.. gencler size tavsiyem bu kadar duzen duskunu olmayin bas kaldirin.. kac mezunu var bilmiyorum ama her yerde kaptan cocugu babasindan haslik alarak ucan pilotlar coguda yeteneksiz ve bilgisiz mezun oluyor.. sonuc parayi seven sirketlerimiz bu cocuklari tercih ediyor yetenekli ama maddi durumu olmayanlar sans bulamiyor 3
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 21:05:26 Burda bu saçma yorumları yapan ne afanın öğrencisidir ne tarkimin ne başka uçuş okulunun.. Havacılığı bilmeyen, şişirme yorum yapanlar, hakketen öğrenci pilotsa, hakkaten kendine bu kadar güveniyosan, hocanı bırak, al uçağı 23 pistine iniş yap.. STOL yazısını hayatında görmemiş pilot bozmalarının, türkiyenin açık ara hem yerdeki teorik derslerdeki en başarılı okuluna, hem havadaki en iyi okuluna iftira atması, ne meslek adabına sığar nede dürüstülüğe.. Eğer ayjet hocaları sizin pilot olamayacağınıza dair yorumda bulunursa, paranızı geri verirler, karşılıklı şekilde sözleşme fes edilir. Başka uçuş okulları gibi, extra uçuşlara para para diye tutturmazlar.. Ben bugun uçmak istemiyorum diyen öğrencinin sortisini yakmaz, hatta eğer istemiyosan uçmak, ne zaman istersen o zaman uç derler. Simülatör uçuşlarında sizi airline için hazırlarlar.. Hepsini bırakın, sonuç görmek istiyorsanız, mezunlarına bakın kaçı havayollarında uçuyor.. Ayjet Öğrencileri yanlız başlarına çorluya, edremite,dalamana, izmire giderken, başka okulun öğrencileri yanlız başlarına hezarfene bile inemiyosa, bunun sebebinide sorgulayın.. 5
    • öğrencipilot 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:24:21 Senden ala bozma olamaz! ağzınla pilotsun klavyemin pilotu STOL yazını görmemek cahillik değildir veya pilot olamamak hiç değildir ama sen PİLOT değilsin Takeoff distance, ground roll 1,280 ft Takeoff distance, 50-foot obstacle 1,640 ft Landing distance, ground roll 661 ft Landing distance, 50-foot obstacle 1,360 ft DA-20 sahip olduğu bu limitlerle 2231 feet lik hezarfen pistine iner bırak pilotlğu ilk cümlelerin çok hoştu ama stol ile başlayan cümlende bozmuşsun adamlığını,karakterin ortaya çıkmış. sen daha uçurduğun uçağın pilot's operation handbook okumamış limitlerini bilmeyen kuru sıkı ağızlı insansın.bırak bu işi bence vallahi uçurduğu uçağı bilmeyen adamın açık ara nasıl AFA SHYO THY varken birinci olabiliyor hayret.hele ki başka kurumun öğretmenlerini öğrenciyken saygsızca dil uzatabiliyorsa kalitenizi belli ediyorsunz şahsen bu olayda ben ne ayjet hocalarına nede başka kurumun hocalarına laf atma lüksüne sahibim,öğrenciyim! arkadaşımıza geçmiş olsun bir daha yaşanmasın 6
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 20:34:36 Once ogrenciyi calismasina ragmen okula aliyorlar sonra cesitli bahanelerle calisman gerekcesiyle okulda problem yaratiyorlar. En son parani para verelim birak diyip diyorlar. Kaliteli olduklarini busekilde gosteriyorlarmis. He bide parayi iade dedikleri ogune kadarki egitim bedelini uzerine ucbes ekleyerek kesiyorlar. Madem calisan tercih etmiyosunuz almayin kardesim hic insanlarin hayalleriyle oynuyo bu okul herkeze duyurulur 1
    • ali 10 Mayıs 2014, Cumartesi 11:19:28 NASIL YANI SIMDI BENDE BU OKULA GORUSMEYE GIDICEKTIM YAKINDA BASLAMAK ICIN.CALISAN INSANLARI OKULA ALIP EGITIM KESMEK NE DEMEK.OKULDA HIC HEM OKUYAN HEM CALISAN OGRENCILER YOK MU?????KAFAM COK KARISTI. TAMAM YANI BANA COK SACMA GELIYOR.OGRENCI CALISTIGI ICIN (BELKI GERI KALIYOR,KATILAMIYOR GIBI) EGITIMI KESMEK YERINE OGRENCIYE ISI BIRAKMASINI TAVSIYE EDEMEMISLER MI????????????????????????????????????????????????????? BU ISTE BIR IS VAR..AMAC BASKA OLABILIR 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 20:22:28 Ogrenci pilot(ayjet ogrencis degilim) ilk olarak gecmis olsun! Gormeden yorum yapmak kolay.bu yuzden kimsenin basina gelmesin emniyetli ve basarili bol ucuslar olsun herkese! OLAY OLMUS BİR GECMİS OLSUN DEMEK BU KADAR Mİ ZOR? ayjetliler karalamakta bir numara bos pilotcuklar sozum bu tarzdakileredir neden su ayjet tayfasi pek bir havalarda yok pilotum yok iyiyim filan yahu biz de ogrenciyiz de sizin gibi ve tk muh. Pilotlar gibi bos saygisiz degiliz asil olun azcik! Sen ogrenci basina kimsin ki baska kurumdaki ogretmeni kotuluyorsun? Bir ogrenci olarak hic bir kurumu hocami karalamadim yapmayacagim da bu saygisizligi! Yok 600 m biz de 380 ucuruyoruz zaten 3000m nin hepsini kullaniyoruz.sen kimsin ki benim pilotajimi sorguluyorsun iyiyim filan diye ummadigin tas bas yarar derler unutma! efeleneni ucak diye ucururum bak ben de senin gibi konustum ne kadar itici degil mi? Ama yok ben de kendime guveniyorum;) sizler parayla adam oluyorsunuz baba parasiyla hadi baba parasi olsun ama harbi adam olun kiyafetiniz adam ama vucudunuz degil! Yok iyiyiz yok issiz yok vallahi piyasada issiz ayjet pilotlari var arkadaslarim da var isin ozu okullar secerek ogrenci alsin karaktersiz adamlari almasin mulakat yapsinlar pilotlugun p si ile alakasi olmayan insanlar var teori sifir para var sonuc bu tur seyler.ayjette de var bu tarz seyler tarkimde de er-ah okulunda da thkda da sektorun temizlenmesi lazim curuk meyveler ilerde sektorude bozar! Baskasinin basarisizligini isteyen sahislar var. 1
  • klmco 09 Mayıs 2014, Cuma 20:13:33 kör topal herkesi para uğruna pilot yapmaya çalışırsanız olacağı bu işte...daha ne kazalar olacak bekleyin görün bakalım..önüne gelen pilot havalarında 0
  • 46 09 Mayıs 2014, Cuma 19:50:50 Öncelikle bir ayjet öğrencisiyim onu belirteyim bundan önce yaklaşık 8 ay thk uçuş okulunda eğitim aldım ve diğer uçuş okullarının özellikle thknın kalitesini çok iyi bilen biri olarak birçok konuda Ayjetin açık ara önde olduğunu gözlemleme fırsatım oldu gerek yer eğitimi gerekse uçuş eğitimi konusunda. Ancak ayjet dünyanın en iyisidir gibi bi idda ortaya atılamaz. Ayjettede aksaklıklar yanlışlıklar yaşanmakta ama üzülerek söylüyorum haber abartılı ve yanlı yapılan yorumların çoğumda gerçek dışı. Ilk olarak dönemimde kaptan çocukları var ancak onların en ufak bi kayırma görmediklerinin en yakın şahidi benim. Ayjete getirebileceğim en büyük eleştiri eleme konusunda çok net bir standart olmadığını duşunmemdir. Ama bu kesinlikle bir adam kayırma tarzında değil yalnızca öğrenciden çok kolay vazgeçilmesi şeklindedir.Hezarfen pisti evet zor bi pist özellikle 23 gerçekten rüzgarı havalarda zorlayıcı olabiliyor ama bir öğrenci pilotun hata yapmasını bir fırsat olarak görmek acıması 2
    • mert 10 Mayıs 2014, Cumartesi 11:24:33 mrhb. 46 rumuzlu arkadas.benim anlamadigim bu eleme konusunda bir standarti olmadigini soylediginiz ayjet.neye gore neden nicin eleme yapiliyor???ok yapiliyor madem bu neden onceden yapilmiyorda egitim ortasinda yapiliyor??yada nede okula baslamadan once flight test vsvsv tabi tutmuyor??neden belli bir para yada emek harcandiktan sonra eleniyor..asagida bazi kisilerin yorumlarinda kizlara cok farkli imtiyazlarin saglandigi soyleniyor..eger sizin dediginiz gibi pilot cocugu vs. kayirma yoksa bugune kadar pilot akrabasi cocugu vs vs olupta ayjetten ilisigi kesilen biri var mi varsa isim verebilirmisini?? neler oluyor bu konuda ayjette???galiba 46.donemden bir arkadasin yakin zamanda ilisgini kesmisler... 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 19:21:55 Yazıklar olsun yapılan yorumlar tamamen bir karalama kampanyası. Burada okul kıyaslaması yapacağınıza insanları kurumları lekeleyeceğinize bir geçmiş olsun demeniz çok daha makbuldur bence. Ama tabi ki böyle bir yorum anca havacılık ahlakını barındıran insanlara yakışır. b777 rumuzlu arkadaşın bile line dan olduğuna inanmıyorum. Arkadaşıma geçmiş olsun kaza kırım herkesten uzak olsun inş. Siz meyve veren ağacı taşlamaya devam edin. Saygılar... 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 19:16:28 "Baba beni pilotaja gönder" mottosuyla, babadan oğula geçen saltanat düzeninin resmi temsilcisidir kendileri. 2
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 18:40:15 Hala ayjet diyorsunuz. AFA diyoruz AFA yani atlasjet. Yani biraz saygı lütfen atlasjet diyoruz. 5
  • a320 09 Mayıs 2014, Cuma 18:37:51 Turkiye'deki en iyi ucus okullarindan birisidir Ayjet. Gururlu bir Ayjet mezunuyum. Su an calistigim sirkette ise kaptanligimi bekliyorum ve benim gibi onlarcasi var. Pilot arkadasimiza gecmis olsun. 1
  • CB 09 Mayıs 2014, Cuma 18:37:30 Böyle düşünceler böyle zihniyetler olduğu sürece bizde havacılık zor gelişir. Kaza haberine geçmiş olsun dan başka bir şey söylenmez. Ama malesef herkes başbakan, herkes teknik direktör aslında ne kadar işsiz var onun göstergesi bu. Kaza'yı geçiren arkadaşa değil de böyle yorumları yapan adamlara uçağı geçtim uçurtma bile fazla. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 18:36:01 Gokyuzunde herkese yer var arkadaslar,oturun ders calisin birbirinizi kotuleyeceginize.. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 18:27:25 Ayjet i karalama kampanyasi baslatilmis,bugun havaciligin kurallarinin kan ile yazildigini unutanlar buraya yorum yapar olmus..Havayollarinda bugun Ayjet mezunu olan arkadaslarin feedback i gayet guzel,hatta sorumlu kaptan olarak ucmaya basladilar,o yuzden egitimi,pisti,ogretmeni tartismak yerine biraz isimize bakarsak sivil havaciligimizi ileri seviyelere tasiyabiliriz.. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 18:20:41 Ya nedir bu ayjetteki öğrenci kayırma?? Bazılarının emeğini çalma senden pilot olmaz,kabın memurundan pilot olmaz deyip okuldan atma?? Kızlara ayrıcalık tanıma?? Ayjet isim yapmak için en zayıf halka (amcası dayısı olmayanı) okuldan mı atıyor??? Atıyorsaa ppl asamasında ppl almAdan önce nie atmıyorr ??? Lütfen biri AÇIKLaSın bu okula gitmeyi düşünüyordum!!!! 4
    • yeni mi 09 Mayıs 2014, Cuma 20:18:16 anlatamam 0
    • Rahatlıkla git 09 Mayıs 2014, Cuma 21:08:37 Arkadasım git Ayjeti gör hocalarıyla konuş ondan sonra karar ver, benim ögrenciligim orada geçti ve emin ol Türkiyede daha iyisini tanımam. İçin rahat olsun. 1
  • Oncelikle 09 Mayıs 2014, Cuma 18:16:51 Oncelikle AYJET'e ve ogrenci arkadasimiza gecmis olsun. AYJET'in kalitesi mezun olan pilotlarindan belli oluyor. 360'dan fazla mezun suanda havayollarinda ucuyor ve artik zamani gelenlerde teker teker kaptan oluyor. Bunlardan zaten bosuna olmuyorlar. Boyle karalamalar, gercekdisi basliklar atarakta kimsenin eline birsey gecmez. Bu yapanlarda zaten kuyruk acisi olanlar. Herkese iyi ucuslar. 1
  • yuh 09 Mayıs 2014, Cuma 18:12:29 öncelikle geçmiş olsun ayjet'e ve öğrenci arkadaşa. afa yalakası olmaya gerek yok. afa ile ilgili her habere atlayıp seri artılayan fanboylar burada da iş başında. haberi yapan adam zaten fanboyun önde gideni. habere bakar mısınız? 4 kere "kazalarla gündeme gleen ayjet" denmiş. komik buluyorum. neyse, siz burada ne kadar bir yerinizi yırtarsanız yırtın, havayolu şirketlerine baktığımızda hepsi ayjet'in kalitesini kabul etmiş durumdadır. ayjet bu okulun açık ara en iyi uçuş okuludur. 3
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 17:47:42 son yaklaşmanın ne olduğunu bilmiyorlar. Defalarca Çorlu'da son yaklaşmada kurallara aykırı sekilde ayjetin DA42'si altımızdan geçerek hayatımızı tehlikeye attı. Gecmis olsun. 6
    • çamuratizikalsın 09 Mayıs 2014, Cuma 20:18:24 böyle bir yorum yok. 1000 feet paternin neresinden geçeceksin? alet yapıyorsan irtifan zaten belli. istersen iletişim bilgilerini bırak, alet dersi verelim. ppl i olan konuşuyor. 0
    • :) 09 Mayıs 2014, Cuma 21:24:39 son yaklaşman o kadar iyise, hocalarınızı bırakın, gelin hezarfene 23 pistinede değil, 05 e teker koymayı becerin, bizde nasıl oluyormuş son yaklaşma öğrenelim 0
    • Kıyamammm 10 Mayıs 2014, Cumartesi 04:54:08 Ahh canım yaa kıyamam sen Ayjetin DA42sini görünce korktun mu yoksaa??? 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 17:39:51 Türkiye'nin en iyi ucus okulu AFA'dir. Ppl aşamasında yeteneksiz olmadığınız belirlenirse elenirsiniz. Kimse gözünüzün yasına bakmaz. Atlasjetin okulu sonuçta. Kaza yapan arkadasa gecmis olsun. 6
    • Ali top at. 09 Mayıs 2014, Cuma 22:43:06 Eskiden yeteneksiz olmadığı belirlenenler elenmezdi, tam tersi olurdu. Bir de cümle kurabilseniz neler yazacaksınız da.. 1
    • türkçe dersi 10 Mayıs 2014, Cumartesi 14:46:16 size ppl'den önce türkçe dersi vermek lazım. daha cümle kurmayı bilmiyorsunuz, uçak uçuracaksınız :) 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 17:38:23 Ayjetten gelenlerle isimiz var...b777 captain 4
    • B777 F/O 09 Mayıs 2014, Cuma 21:21:47 Niye yerinizden olcaksınız diyemi korkuyorsunuz ? :) 2
    • ... 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:49:30 yok senin gibi saygısız ve artisliğine bu işi yapan pilotluğun yanından geçmeyecek adamın right-side-sit oturduğunda nasıl adam ederiz onu demek istemiş hocam.aynı filoda uçuyorsunuz adını yazacak kadar yüreğin yok ama bu mesleği yapıyorsun buda ilginç,karakter meselesi.. 4
    • B777 F/Oya 10 Mayıs 2014, Cumartesi 23:16:43 kaptana isimle cevap verecek lavabo yok arkadasta 0
  • Android Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 17:37:02 BİR KAZA OLMUŞ GECMIŞ OLSUN DICEGINIZE UCUS OKULLARINI KIYASLIYOSUNUZ. MADEM KIYASLIYOSUNUZ OZMN SUNU BILIN. IYI UCUS OKULU DIYE BISEY YOKTUR, IYI OGRENCI VARDIR. BU IYI OGRENCILERDE UCUS OKULLARINA ORTALAMA ESIT OLARAK DAGILMISTIR. NE IYI OGRENCI KOTU BI OKULDA KENDINE ZAYIF EGITIM VERILMESINE MUSADE EDER YANI OTURUR KENDINI GELISTIRIR NEDE KOTU BI OGRENCIYI IYI BI UCUS OKULU ADAM EDEBILIR. NOKTA! 0
  • geçmis olsun 09 Mayıs 2014, Cuma 17:33:44 Yazik, cok yazik.. Yazilan yorumlari okuyorumda ne kadar fesat ne kadar kiskanc insanlar oldugunu goruyorum. Ortada bir kaza var, insanlarin gecmis olsun dileklerini yazmasi gerekirken okullarin birbirini karalama tahtasina donmus. Bu olay butun okullarda herhangi bir ogrencinin basina gelebilirdi, geliyorda..(sevgili AIRPORT HABER olayi fazla abartmis) Kaldiki dunya devi havayolu firmalarinin gene en buyuk ucak firmalari tarafindan yapilmis ucaklari da dusuyor, kirim yasiyor.. Bir ayjet ogrencisi olarak egitim kalitesinin ve ucus guvenliginin her zaman ön planda tutuldugunu soyleyebilirim. Hicbir hocamiz yetersiz gordugu bir ogrenciyi yalniz ucusa salmaz. Hicbir zaman bakim saati gecmis ucak ile ucusa gonderilmez. Genel olarak basarisiz olan ogrenciler ise paralari iade edilerek okuldan ayrilirlar. Yazilmis olan bircok yorum asilsizdir. Tum Ayjet camiasina gecmis olsun. Kazasiz ucuslar dilerim.. 0
  • GÜNDEM 09 Mayıs 2014, Cuma 17:15:40 Başka okul olsaydı şimdi ayjetliler burada eğitim kalitesi vs diye konuşmaya başlardı. kendileri astronotlar tk da ki müh pilotlarlar gibi saygısızlıkta sınır tanımazlar. Ama bana burada sadece şunu demek düşer '' Allah korusun hepimizi'' kimsenin başına böyle bir şey gelmesin ne olduğunu bilmiyoruz,çok geçmiş olsun! bir daha hiç bir kurumda yaşanmaması dileğiyle emniyetli başarılı uçuşlar olsun herkese! Bir de şunu demek isterim şu uçuş okulları öğrenci alırken, mülakat ile seçmeli. Önüne gelen pilot oluyor. ve ne gariptir ki sektörde birbirinin başarısızlığını isteyen arkasından hainlik düşünen o kadar çok insancıklar var ki pes doğrusu. adamın ne teorisi,ne pilotajı ne de insanlığı iyi ama pilot oluyor keşke temizlesek şunları. tekrardan geçmiş olsun öğrenci pilota. 0
  • FAA ATPL 09 Mayıs 2014, Cuma 17:10:24 AYJET TARKİM bu okulların sicilleri temiz değil kimse kimseyi kandırmasın açın bakın okuyun tarkimin bakım izni neden ellerinden alınmış, hocaları iniş takımlarını açmadan neden iniş yapmış ve daha niceleri AYJETE gelince siz susun kaza kırım raporları konuşsun açın araştırın okumadan saldırmayın ayrıca kazaymış olurmuşmuş yorumlara bak OLAMAZ KARDEŞİM OLMAYACAK ONA GÖRE YETİŞTİRECEKSİN PİLOTU HOCALARIN YETERSİZSE YOLLAYACAKSIN YOK ÖYLE AMAN 10 000 SAATİ VAR ONUN MUHABBETİ. GEÇEN SENE GÖRDÜK 10 000 SAATLİK HOCAYI CB NİN İÇİNE DALDI ÖĞRENCİSİNİ DE ÖLDÜRDÜ BU İŞİ ADAM GİBİ YAPACAKSINIZ! 6
    • talebe 09 Mayıs 2014, Cuma 17:28:08 Tarkim'in hangi tarihde iniş takımı açmadan indiğini hatırlayamadım. Yoksa Geçen sene Tarkim'in THK kiraladığı ve THK eğitmeninin gerçekleştirdiği kazayımı kastediyorsunuz ? 2
    • nasıl? 09 Mayıs 2014, Cuma 17:29:07 kafan mı güzel kardeşim? kaza bu kaza. olamaz diye bir şey yok. insansın, hataya meyillisin. önce yürümeyi öğrenin, ondan sonra havacılığı konuşursunuz. 1
    • adamcık 10 Mayıs 2014, Cumartesi 02:32:54 sen hele bi adam ol da,gerisi kolay. 1
    • misafir 10 Mayıs 2014, Cumartesi 09:47:04 10 000 saatlik hoca cb ye daldı çok kötü bir ifade, adı üstünde kaza. benim bildiğim ölene mekanı cennet olsun, kaza yapana geçmiş olsun denir. bu yorumları yapanlar hiç korkmuyorlar mı bir gün benim de başıma gelir diye. herkese kazasız belasız uçuşlar. 0
  • para bizim 09 Mayıs 2014, Cuma 17:05:52 En azindan. Millet gibi devletin bize harcadığı milyonları indirip erkenden hava yoluna kaçanlardan degilim biz ailemin ve kendi emeğinize eğitim alıp kimsenin hakkını yemiyorum kaza adı üstünde başka okul gibi saat çalmadan cd ile eğitim yapmayan bir okul burda bu okula. Parası yetmeyecek yorum yaparken görüyorum umarım okulun fiyatı artarda bunlar hiç gelemez bizle aynı ortama 2
  • Cadet 09 Mayıs 2014, Cuma 16:58:33 Bir havacı öğrenci olarak havacı öğrenci arkadaşıma geçmiş olsun diliyorum. Tüm havacılara kazasız kırımsız bol uçuş saatleri nasip olsun. Saygılar.. 0
  • OgrenciPilot 09 Mayıs 2014, Cuma 16:44:27 Öncelikle ayjet türkiyenin en iyi özel uçuş okuludur bunu bilin ve taksi yolu dediğiniz yerlere birde sizler inmeyi deneyin bakalım klavye delikanlılıgı yapmayın oncelikle!!! Ogrenci adı üstünde vura kıra öğrenecek sizin gibi pc den fsx oynamıyorlar değilmi? Ben daha iyiym diyorsanız sizin gibi gencleri pistlerde görmek isteriz diyim ;) 4
    • öğrencipilot 09 Mayıs 2014, Cuma 17:51:24 vallahi ben de öğrenciyim de bu kadar ahkam kesmedim nirvanadan yazıyorsun herhalde? sizin 600 m lik pistinizin 600 metresini 3000 m pistte başkaları kullanıyor biz 380 indirmiyoruz klavyemin pilotu şu en iyiyiz demeyi bırak biraz asil ol! gerçi senin gibi adamın ne işi var pilotlukta anlamam yazık pilotun p si olmaz senden parayla adamlık olmuyor işte ama Ayjet hem kamyon dolmuş şoförü gibi adamı hem de seni parayla adam yapıyor ama kıyafet o adamlık vücut değil. ben de buradan sana ahkam keseyim yapmadığımı yaptırdın seni uçak diye uçururm ;) 1
    • ace 09 Mayıs 2014, Cuma 21:23:18 kardeş siz size tahsis edilen piste adam gibi inin önce taxi yolu beri kalsın .... 0
    • sanalpilot 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:07:09 sen hiç uçak kullanmadınmı flight simulatörde ?? nedir bu sanal pilotlarla derdiniz anlamadım arkadaş ya. çoğu pilot fs2004 yada fsx kullanmıştır. neyin tribindesiniz anlamadım. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 16:43:44 Ben bir Tarkim Uçuş Okulu öğrencisi olaraktan Ayjet okulu ve uçuşu gerçekleştiren öğrenci arkadaşıma çok geçmiş olsun dileklerimi iletmek istiyorum buradan... Emniyetli ve kırımsız uçuşlar diliyorum... 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 16:40:43 Mrhb herkese. oncelikle ogrenci arkadasa cok cok gecmis olsun.Bugun konuşurken duyduğuma göre ayjet çok yakın zamanda bir kaç kişinin okulla ilişkisini kesmiş (parasının iade ederek) sebep tam olarak teyit etmeme ragmen çok saçma ve gercek dışıymış.yani uçağı kullanıp kullAnamaması heyecan fln değilmiş.Aşağıda da baya bir yorum okudum ayjet kızları uçuruyor,torpilleri kayırıyor istemedikleri sevmediklerini yolluyor emeğini fln çalıyorrr gibi ifadeler var.NEDİr Bu olAyın içyüzü ayjet kimi kimleri neden niçin nasıl okuldan yolluyor ?senden olmaz pilot derken neden ötekilerini solo ucuşa dual yolluo solo gösterio sorular neden veriliyorr???Kimler kayırılıyorrr neden eğitimin ortasında ilişki kesiliyorrr Biri açıklasınn lütfennnn ayJette neler dönüyor??????asıl sebepler nelerdirrr bu yollanan arkadaşlarda 0
  • pist 09 Mayıs 2014, Cuma 16:35:30 ya he. gelen geçen hezarfen pistinden bahsediyo yok kısa yok dar. adam akıllı pisti olaymış da eğitim verseymiş kardeşim 1
  • UUDD 09 Mayıs 2014, Cuma 16:09:58 Parayı bastıran her adamı Mevlana gibi "ne olursan ol gel" yeter ki parayı bastır gel deyip alırsan olacağı budur.Daha çok duyulur bu tür haberler. 5
  • Sukur 09 Mayıs 2014, Cuma 15:58:08 Yine bu arkadas ogrencimis yani adi ustunde ogrenci.THY ucaklarinda kuyruk birakmadi yillarin tecrubeli Kaptanlari bence kritik verilmesi gereken ve ayiplanmasi gereken onlardir.Sonra Rumen Kaptan var pist diye taksi yoluna inen onlari hemen ort bast edilio amma. Hollanda'dan selamlar. 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 15:47:33 Ne hazerfen pistiymis arkadas ne ağladınız .Madem bu kadar kotu eğitime uygun degil demektir bu .Gorende f16 indiriyorlar zannedecek ,bırakın bunları geliyorsunuz line a görüyoruz iste . 3
  • Gurbetci Pilot 09 Mayıs 2014, Cuma 15:33:44 Gecmis olsun kardesimize,arkadaslar bazilariniz cok amma cok yanlis yorum yapmisiniz.Bu herkesin basina gelebilirdi en iyilerininde.Ogrencinin kenidsine bisey olmamis ya buna cok sevindim ve ALLAH korumus,o ogrenci hic bisey olmamis gibi egitimine aslanlar gibi devam etsin.Zaten havayollarimiz Turk gencelerini oyun disi birakmak icin bir suru arguman ario,sizlerde ellerine daha buyuk koz vermeyin,boyle bir gunde sahip cikmaliyiz kaza ila ilgili olanlara. 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 15:23:57 Hezarfenin pisti gercektende taxi yolu gibi birsey zaten. Egitim alinan pist gercek pist degil egitim alinan ucak gercek ucak degil cam fanusun icerisinde yasiyor arkadaslar. Dogru durust haric meydan tecrubesi yasamadan mezun olup cikiyor piyasaya pilotum diye. 1
  • Android Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 15:03:21 Hezarfen pistini gorse taxi yolu sanacak insanlar burda yorum yapiyor. 1
  • ATC 09 Mayıs 2014, Cuma 14:52:26 Ucagin masrafini ogrenciye mi kitlelerler yoksa kurum tarafindan mi karsilanir ? 5
  • TK 09 Mayıs 2014, Cuma 14:45:20 BÖYLE TARAFLI YAZILAR YAZMAYIN. ARKADAŞA VE AYJET AİLESİNE GEÇMİŞ OLSUN. SANKİ YURT DIŞINDAKİ UÇUŞ OKULLARI SÜPERMİŞ GİBİ BİZİMKİLERİ YERDEN YERE VURMAYIN. THY'NİN ABD'YE GÖNDERDİĞİ ARKADAŞLARDA MAALESEF SORUN VAR . O UÇUŞ OKULLARINI ARAŞTIRSANIZA BİR SİZ. 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 14:33:16 Geçmiş olsun genç pilot adayına ve Ayjet ailesine.... Sivil sektörle şu an için ilgisi olmayan bir havacı olarak haberin bu şekilde yapılasının tarafsız habercilik anlayışına yakışmadığını düşünüyorum..... 1
  • Er-ah Öğrenci 09 Mayıs 2014, Cuma 14:31:51 Havacılıkta herşey olabilir. Hava olayları,motor arızası v.b birçok şey yaşanabilir.Burada önemli olan uçuş okullarının kalitesini kıyaslamak değil. Önemli olan pilot arkadaşımızın sağsalim iniş yapmış ve kazasız kurtulmuş olmasıdır. Öğrenci arkadaşımıza geçmiş olsun. Havacı arkadaşlarıma kazasız ,kırımsız uçuşlar dilerim. Sağlıcakla.. 0
  • DA 09 Mayıs 2014, Cuma 14:21:44 Öncelikle geçmiş olsun ve Allah herkesi korusun. Tekrarının yaşanmaması dileğiyle. Gereksiz yorumlar yapmadan önce Diamond Kaza Kırım istatistiklerine bakmanız tavsiye olunur. Bu uçakları kullanan birçok eğitim kurumu var. http://www.diamondaircraft.com/why/safety.php Site Diamond ancak veriler genel ve incelemeniz uygun olur. Emniyetli uçuşlar. 1
  • Lutfen :) 09 Mayıs 2014, Cuma 14:05:08 Ayjeti karalamaya callsan arkadaslari hezarfene pistine inmeye calisirken gormek isteriz :)) AYJET mezunlari sizin inis yaptiginiz hava limanlarinin taxi yoluna inebilirler ;) 3
    • CPT 10 Mayıs 2014, Cumartesi 10:43:28 C152 ile 100 metre kuma inebiliyor musun astronot kardeş ?? 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 14:02:56 Yorumlara okuduğum zaman bazı arkadaşalar ayjetteki hocalardan bahsetmişler, bende ayjet öğrencisi olarak gerek uçuş hocaları olsun gerek yer eğitimi hocaları herkes burda eğitime gönül vermiş insanlardır. Kaza yapan arkadaşımıza çok geçmiş olsun. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 14:02:13 Madem okadar kaliteli bir okulduda bu ayjet neden hicbir sirket ile anlasma imzalayamiyor hic dusundunuzmu. Bakin ayjet kadar eski olmamasina ragmen antalyada bir okul surekli garantili anlasmali pilotaj egitim programi baslatiyor 3
    • Yok öyle birşey 09 Mayıs 2014, Cuma 15:13:34 Sevgili arkadasım hic ayrıntılı olarak inceledinmi nasıl bi anlasma ve sözlesme yapıyorlar acaba? Suana kadar iş garantili pilotaj egitimi diyen butun firmalar bildigin reklam yaptı hepsi fasa fiso.. Ayrıca ayjetten mezun olupta işsiz kalanda duymadım hiç. Sen zaten basarılıysan kendini biliyorsan kendine guveniyorsan illaki iş bulursun takma bunları kafaya.. :) 500 saat asgari maas ile ucurup sonra hadi bb diyen sözlesmelerede iş garantili denmez bana kalırsa. 3
    • yök öyle birşey'E 09 Mayıs 2014, Cuma 17:37:45 yemin ederim sana buradan gülüyorum ben 2 tane ayjet okulundan arkadaşım var ve ikisi de şuan işsiz! yav ne kadar kendinizi böyle yüceltiyorsunuz anlamıyorum ki. ben sana burada H.A isimli profillerinde ağır vasıta şoförü yazan keke uçuyoruz vs şeklinde konuşan adamın ayjet okuduğunu biliyorum okulunuzdaki kamyoncu taksim-florya arası dolmuşçu tarzında adamın sizin okulda olması sizin kalitesizliğinizi belli eder,öyle bir adam bu okuldaysa. hep kuru sıkısınız! Allah için gidin bu sektörden sen ve senin gibileri de karakterli adam olsun astronot seni. 1
    • Anlasma Nerde? 09 Mayıs 2014, Cuma 21:19:08 Arkadaşım ben ne dedim sen ne anlattın :) ayrıca lütfen bi istatiklere bak ondan sonra tekrar konusalım olurmu :) 1 kişinin kendi özel ortamındaki arkadaşlarıyla geyik yapmasını sen Ayjetemi yıkıyorsun yani?? Senin Antalyada başına güneş gecmiş sanırım... Şu yaptıgınız anlaşmanın ayrıntılarını biliyorsan bizimlede paylaşırmısın acaba herkes bilsin... :) Ha yok ben bilmiyorum atıp tutuyorum diyorsan oda senin ne kadar karakterli oldugunu gösterir.. 0
    • :) 10 Mayıs 2014, Cumartesi 06:16:11 kişinin kendi ortamındaki geyik değil bay bilmeden konuşan,öz mü öz karakteristik yapısı bırak pilotluğu bu şahsın pilot olmak istemesi rahatsız edici. kaldı ki kişiyi tanıyorum.bu arada anlaşmadan bahseden başkası ben başkasıyım.Gelelim senin konuna ona bakarsan başka kurumdan mezun olup işsiz kalan da yok neden bu kadar fanatiksiniz yahu şurada geçmiş olsun diye başlıyoruz ayjetlilere laf yetiştiriyoruz sırf şu boş böbürlenmeleriniz yüzünden. 0
  • Dandik 09 Mayıs 2014, Cuma 13:56:47 Kendi okulları yüzünden uçamayan veya elenen arkadaşlar burda ahkam kesmiş daha önce hezarfeni görmeyenler bile pist hakkında yorumda bulunmuş söyleyecek fazla bişey bulamıyorum bu yorumları yapanlara. Ayjeti karalayan burdan rant elde etmeye çalışanların daha çok çabalaması lazım. Uçuş okullarından mezun olup hava yollarında çalışan pilot sayılarına bakıldığı zaman kimin iyi kiminse laf olduğu ortaya çıkıyor. 1
    • )) 09 Mayıs 2014, Cuma 16:26:18 Uçuş okullarından mezun olup havayollarında çalışan babası kaptan olmayan pilotlara baktığımızda bu yıllardır süregelen ve ağzınıza dolanan ayjet safsatasını daha iyi anlamış olur insanlar. Baban havayolundaysa senide aldırır olay bundan ibaret, sen babası kaptan olmayan ayjet mezunu pilotların havayollarına giriş yüzdelerine bak, tatlısu kurnazlığına gerek yok arkadaşım ;) 1
  • İyi Günler 09 Mayıs 2014, Cuma 13:49:40 Iphone uygulaması senin işin gücün yokmu kardeşim her habere bir yorum yapıyorsun.. 1
  • Gecmis olsun 09 Mayıs 2014, Cuma 13:45:59 Hem kardesimize hemde Ayjet ucus okuluna gecmis olsun;kazalar olabilir her zaman bu potansiyel var neden Pilotlar acil durum egitimi aliyorlar iste bu nedenle;onemli olan bu olaylardan ders alip bir daha tekrar etmesini engellemektir;bunun disinda Ayjet ten mezun arkadaslarla havayolunda ucuyorum standartlari gayet iyi;dolayisi ile egitimlerini guzel aliyorlar;orada egitim alan arkadaslara sesleniyorum sakin moralinizi bozmayin havacilik boyle bir sey kazalar olur ama onemli olan ne kadar ders cikardiginizdir,hepinize emniyetli ucuslar diliyorum yollariniz acik olsun 0
  • pilot 09 Mayıs 2014, Cuma 13:40:58 Ayjet en başarılı ucus okuludur..Bu haber çok abartılı verilmiştir. Dünyanın en iyi pilotu da talihsizlik yaşayabilir. Türkiyenin en iyi ucus okulu da böyle bir olay yaşaması doğaldır. Ayjet geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. 3
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 13:39:40 Öncelikle geçmiş olsun gayet doğal bir kazadır. Allah daha büyüğünü vermesin ama bence airport haber çok abartı bir başlık atmış yakıştıramadım. 1
  • Kabinci'yim 09 Mayıs 2014, Cuma 13:36:55 Hayatıma pilot olarak devam etmek isteyip Ayjet gittiğimde "sen de mi kabincisin" denilip gururum kırılıp ve incindi. Kapıyı çekip çıktım. Size vereceğim parayı şu an başka okula verdim çok da güzel eğitim alıyorum. Kaliteli bir okul olabilirsiniz ama sizin hakkınızda bu şekilde düşünen onlarca örnek var. İnsanları ayırıp ve ezmekten vazgeçin yada öğrenci kabulünde bu şekilde lakayıt tavır sergileyen oradaki insanlara bşr çeki düzen verin. Evet kabin memuruydum, anlımın akı ile kazandığım paraya da eğitim almak istedim. Çok şükür ki içinizde bulunan bazı kendini beğenmiş zengin kaptan çocuklarından değilim. 1
  • Bir dakika.. 09 Mayıs 2014, Cuma 13:33:43 Öncelikle kaza yapan arkadaşımıza geçmişler olsun, Allah hepimizi böyle bir durumdan korusun..Yazılanlara baktım da, buradaki yazıları ancak ve ancak havacılık sektöründe olanlar takip edip yorum yapabilirler herhalde, yazılan yazıya baktım, bir de yorumlara, sizin hiç mi gururunuz yok, hiç mi vicdan sahibi değilsiniz ? kaza olmuş geçmiş olsun diyeceğinize kalkmış neler söylüyorsunuz. Ayrıca bir çekememezliğin yanında karalama kampanyası da nedir anlamadım ? Bu zihniyette ilerlediğiniz için sadece havacılık değil, ülke bir yerlere gelemedi..ne yazıkki içinde bulunduğumuz durum gösteriyorki insanların içi gerçekten fesat, bir fırsatını bulsamda polemik yaratsam,çekememezlik varsa yapmayın bu işi, çok güzel işlerde var, bu yazdıklarınızı gördükten sonra siz insanmısınız diye düşünmeden edemiyorum. Bu sektöre Ayjetten daha kaliteli öğrenci sunabilen bir okul daha yok, bunu herkes çok iyi biliyor,kıskançlıktan,iftiradan önce al takkeni önüne bir düşün bakalım sen ne yapmışsın..(45) 6
  • hehe 09 Mayıs 2014, Cuma 13:11:49 anlaşılan ayjette okuyanlar övmüş, onun dışındakiler sövmüş :d 2
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 13:08:22 Yine ayjet yine kaza mı? Ayjet kazakarlamı gündeme geliyor? Hiç ayjetin 14 tane eğitim uçağı var günde ortalama 70-80 sorti atılıyor. Ayda neredeyse 2000 sorti eder toplam 3 tane kazada değil forced landingi var okulun bu kadar senedir ve siz kazalarla gündeme gelen ayjet diyorsunuz ya :))) bunudamı yayınlamayacaksınıx sayın editör??? 7
  • ayiptir 09 Mayıs 2014, Cuma 12:57:59 Elemeden once ogrenci ile ne kadar ugrasiliyor ucabilsin diye bilmeden salliyorlar iste demek. Eliyorlar zamani ve parasi bosa gitmesin diye insanlari.bu arada Gelsinler insinler kalksinlar down sloplu 23 pistinede goriyim o anda ne yasandi bilinemez ama tek gercek egitim saglamki pistten cikarken ucak gerekli memory itemlar uygulanmis ve yangin vs olumcul etkiler sifira indirgenmistir. Herkes pilot yetistirir ayjet kaptan. 6
  • Gecmis olsun 09 Mayıs 2014, Cuma 12:53:03 Birilerini kaptan cocuklari fena uzmus galiba,icerlemis yazik vurmayin abdiye daha fazla kaptan bebeleri :).Olay aninda o ucakta olmadigimiza gore ekspertiz gibi davranmaya gerek yok.Yok oyle yok boyle ogrenci adi ustunde kimse ana rahminden pilot cikmadi.Bir tane varmis iste de kaptan bebeleri ground etmis sanirim..Gecmis olsun o arkadasa.. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 12:49:13 Yeri gelince en kalite ucus okulu oldugu iddaa ediyor ayjet ama ogrencilerin ppl teorik sinavini nasil gectigini biliyormu acaba insanlar. Yetkililere sesleniyorum cok buyuk uygunsuzluk var ortada. Cikacak sorular ogrencilere dagitiliyor. Buna ragmen kalanlar var bu sinavdan 3
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 12:42:39 Yine kaptan bebesi;))) 4
  • 47 09 Mayıs 2014, Cuma 12:40:23 Ağzı olan konuşuyor öğrencinin kac saat uçuşu oldugunu bile bilmeden yapılan yorumlara hakikaten güldüm üzüntü paylasilacagina yapılan karalama kampanyasi ayıp ve üzücü havacılık camiasina yakıştırmadım 4
  • Geçmiş olsun 09 Mayıs 2014, Cuma 12:40:16 Öğrenciye laf edilmez bu durumda. Adı üstünde öğrenci bu. Öğretmenin sorumluluğunda bu kaza. Bitti 1
    • eski ayjetli, 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:34:49 ya sen hakkaten neyin kafasını yaşıyosun ,öğretmenın ne sucu var kaza bu heryerde olabılır .. cahilliğine veriyorum belliki 10-12 yaşında bir ergensin 1
  • Evet 09 Mayıs 2014, Cuma 12:39:37 Ayjetin Tk ya gonderdigi pilotlar nedeniyle bizde zaman zaman esikten donuyoruz 7
    • deneme 09 Mayıs 2014, Cuma 12:53:18 nereden pilot alınsın arkadaşım? doğru ya herşeyimiz zaten yurtdışından pilotumuzda yurtdışından ithal olsun.. ülkede hiçbirşey yapılmasın edilmesin :) 2
    • ?? 09 Mayıs 2014, Cuma 12:54:27 Siz kim ? 2
    • Evet'e 09 Mayıs 2014, Cuma 14:00:43 Tip eğitimini Ayjet değil siz veriyorsunuz canımmmm. 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 12:28:02 Diamond 20 pilotaj egitimi icin uygun bir ucak degildir. Aslinda uretilirken planor olarak uretilmistir. Bakin tum dunyadaki ucus okullarina kac tanesinde diamond 20 var. herkes cessna 172 kullaniyor. Tabi kendini yuce goren ayjet daha az yaktigi icin diamonlari tercih etmis. 5
    • misafir 09 Mayıs 2014, Cuma 12:38:09 yorum yapmadan azıcık araştırma yapsaydınız keşke, afa ne kullanıyor bir baksaydınız. 4
    • TechnicBM 09 Mayıs 2014, Cuma 14:32:28 Diamond DA20 yi Atlasın kullanması bu uçakların uçuş eğitimine uygun olduğu anlamına mı geliyor ? Her konuda olduğu gibi Ayjet bu konudada arkadaşında dediği gibi kurnazlık yapıyor. Eğitim uçağı Cessna172 dir, bütün dünyada bu böyledir çünkü en iyi aerodinamik ve balans Cessna 172 de vardır. Bu uçaklar planöre bir pervaneli motor takılarak şirketin satışını artırmasına yönelik bir hamledir. Ontario yerleşkesinde 1991-2004 seneleri arasında bir akrabam yönetici olarak çalıştı. Diamond Aircraft Industry dende 2004 senesinde emekli oldu. O yüzden bunları herkes bilmez. Ukalalık değil ama bu eğitim uçağı değildir arkadaşlar. Ayrıca SHGM uçaklara elverişliliği bir kere en başında verdiği için, eğitim uçakları listesine sokmak zorunda kalmıştır bu uçağı. Ayjet pilotaj siyaseti olarak hem THY de hemde SHGM de baskındır. Tarkim Flight Academy den sonrada Türkiyenin 2. pilotaj eğitim okuludur. İyi pilot yetiştirmez sadece kaptan çocuğu ve zengin zevklerini usüllendirir. Arkadaşa geçmiş olsun. 2
  • biri 09 Mayıs 2014, Cuma 12:27:43 arkadaşımıza büyük geçmiş olsun 2
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 12:24:44 Son donem ogrencilerden extra para almak icin extra ucucaksin diyip yalniza birakmadilar. Ilgili okulun basindaki basucus ogretmeni butip taktikler kullanarak ogrencilerin psikolojisini bozdu sonuc ortada 7
    • deneme 09 Mayıs 2014, Cuma 12:29:25 bu kadarınada yuh artık :) bu kadar gülünç durumlara düşmeyin arkadaşlar. neyin extrası neyin parası? azıcık vicdanlı olun yorum yaparken 1
    • Yapma ama!! 09 Mayıs 2014, Cuma 12:35:17 Ayjetten mezun oldugum halde o bas ucus ögretmeni dedigin insan ne zaman istersen gelip uçabilirsin dedi.. Neyin parasından bahsediyorsun sen? Ayjetteyken bile fazladan bile uçuş saatim vardır.. Ayrıca o uçuş okulu emin ol parayla en az olan uçuş okuludur.. :) Yapma bu kadar!! 3
    • Saat 09 Mayıs 2014, Cuma 13:22:23 Ayjet'in sitesine bakarsanız ATPL uçuş saati 213tür. Ben okuldan 218 saatle mezun oldum. Bir kuruş fazla para da vermedim. Saygılar.. 2
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 12:05:24 Ogrencilere kesinlikle esit davranmayan bir ucus okuludur ayjet. Kimi ogrenciye bosver kardesim sen pilotlugu derken kimisinede ozellikle bazi bayan ogrencilere cok buyuk ayricaliklar yapiyor. Yalniz uculmasi gereken gorevleri hocayla ucurup yalniz ucmus gibi gosteriyorlar bunu yetkililerinde gormesi lazim artik 8
    • ayjet eski öğrenci 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:33:04 sen ne kullanıyosun ya çok merak ettim valla ..heralde pilot değilsin başka yollarla uçmaya çalışıyosun .. 0
    • neyin kafası bu? 10 Mayıs 2014, Cumartesi 14:57:18 arkadaş sen neyin kafasındasın yaw.. bu kadar içme sana yazık.. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 12:03:28 Siz bir de THY de ucan FIT cileri görün...Biz Amerika'da egitim gördük...derler..Uctuklarını falan zannederler..Hatta kendilerini pilot zannediyorlar..hahahahaaa...Ayjet bunlardan daha iyi inanın... 3
    • ... 09 Mayıs 2014, Cuma 16:49:12 birileri seni fena üzmüş. boşver takma kafana 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 12:01:38 Bayan ogrencilere cesitli sebeplerle ayricalik taniyip yalniz ucusa gonderirken bu ise emek vermis insanlarin emegiyle oynadi son zamanlarda bahsi gecen ucus okulu 7
  • iphone 09 Mayıs 2014, Cuma 11:57:53 dün meydanda şiddetli rüzgarla beraber ara ara görülen yoğun gustlara maruz kalındı. 600 metrelik bir piste aşağı eğimle bile günde 100 lerce iniş yapabilen öğrencilerin bu talihsiz durumda yanında olunmaması bir moral ve desteğin esirgenmesi çok acı bi durum ben utandım resmen. halbuki o öğrencinin durumla ilgili moral verici motive edici bir haber okuduğunda kendi üzerindeki yükü atabilmesine yardımcı olmak bu haberi yazan vatandaşa da mutluluk verirdi ancak yazık işte sadece yazık bu zihniyete. herkes birbirini köstekliyo bu ülkede nedense. Ayjet ailesine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum 2
    • Objektif Görüş 09 Mayıs 2014, Cuma 12:33:28 Katılıyorum. 1
  • abarti! 09 Mayıs 2014, Cuma 11:49:56 Türkiye nin en kaliteli ucus okullarinda biri olan Ayjet e ve ogrenci pilot kardesime gecmis olsun.ancak cok abartili bir yazi olmus binlerce saat ucusun yapildigi bir fto da boyle kazalar olmustur bundan sonrada olacaktir.onemli olani can kaybi olmamasi ve her olaydan ders cikartilmasidir.Ayjet yetkilileri de bu dersi cikaracak kapasite ve bilgi icindedirler.3.sinif ucus okullari envanterine bir iki kiralik ucak aldiklarinda filo buyudu vs.basliklar atarken herzaman olabilecek bir kazayi bu kadar abartmak size yakismadi. Sn.editor 2tür yorum yaptigimda yayinlmiyorsunuz. 1-sizi elestiren bir yorum ise 2-tarkim i elestiren bir yorum ise taktiri size birakiyorum.saygilar... 3
    • vay bee ne alaka? 09 Mayıs 2014, Cuma 13:10:10 al işte ne alaka şimdi? sen belli ki art niyetli yorumlar yapıyorsun ki yayınlanmıyor diyorsun.ve Tarkim diyorsun siz diyorsun.eleştirmeyi biliyorsan kendin eleştirildiğinde de bunu kaldırabileceksin. kaldıramıyorsan hiç kimse hakkında yorum yapmayacaksın. bitti.. 1
    • Tarkim Student 09 Mayıs 2014, Cuma 14:37:04 Tarkimi eleştirme işini bırakalımda, çok iyisiniz ya buyrun yalnızlarda hocasız uçun, buyrun ppl sınav sorularını almadan sınava girin, buyrun kaptan çocuğu olmadan gidin, buyrun paranızı 3-4 hatta 5 taksitte ödeyin üstüne faiz gelmeden, buyrun nereye isterseniz, küçümsemeyi bırakın,işinize bakın, mezun olunca kim iyi okul kim iyi pilot görülür orası. Bizim kendimize güvenimiz tam, boş mavralar atma burda pilot arkadaşım ;) 2
    • Ayjet Mezun 09 Mayıs 2014, Cuma 15:32:06 Sevgili Tarkim Student arkadaşım evet çok iyiyim cunku yalnızlarımı fazlasıyla tek başıma uçtum.. ppl sınavında soruları almadım.. Kaptan cocugu degilim hatta sulalemde pilot yok :) para konusundada faiz falan ödemedim haklısın ayrıca taksitleride bana bıraktılar nasıl istiyorsan öyle olsun dediler.. Uçuş rotasını istedigin gibi planla bize anlat guvenli oldugu surece ucarsın dediler ve yaptıkta, üstelik yalnız. Kimseyi kucumsedigim yok ama gerçek şuki 23'e hala yalnız inemiyorsunuz. Kusura bakma ama sen eleştirmeden önce neyin ne oldugunu iyi ögren!! 1
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 11:43:01 Gecmis olsun ogrenci kardesi,buyutulecek bisey degil gibi nazardir diyerek allah selamet bersin diyelim 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 11:35:18 Insanlari once okula kabul edip sonra biz cok kaliteli okuluz demek icin cesitli bahanelerle insanlari eleyip birde uzerine parasini alan degerli ayjet yonetimine cok gecmis olsun. 9
    • aturan86 09 Mayıs 2014, Cuma 12:49:21 Sanırım sende elendin karalıyorsun. Önce edep le geçmiş olsun de. 2
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 11:30:22 Geçmiş olsun. Yalnız uçmaya hazır olmayan öğrenciyi yollamamak lazım. Bakımdan kaynaklanan bir sorun yoksa hocasıyla konuşulması lazım. 1
  • ESKİ BİR AYJETLİ 09 Mayıs 2014, Cuma 11:28:52 Be hey ''sevgili!!!'' moderatör, hayatında hiç levye tuttunmu?? Hayatında hiç 680 metrelik Türkiye'nin en kısa pisti Hezarfen'e 750 kg'luk bir uçakla tek başına iniş yaptınmı? Türkiye'nin istisnasız tüm havayollarında iş bulmuş ve kabul görmüş pilotlarının yetiştirildiği bir uçuş okuluna hangi yetkiyle böyle bir yazı yazıp karalama kampanyasına girebilirsin??? Oradaki hocalar daha araba bile kullanmamış kişilere uçmayı öğretiyorlar, her dönemde minimum 12 öğrenci mezun ediyorlar, yeni arabaya bindiğinde ''sevgili!!!'' moderatör kaç kere kaza yaptığını bir hatırla istersen buna rağmen 4 senede 4 kaza çokmu??? Tüm hocalar ve öğrenciler sağsağlim kurtulmuşken geçmiş olsun demektense bu şekilde bir başlık atıp karalama kampanyasına gitmenin amacı ne??? Bence AYJET bu konuda gerekli hukuki yollara başvurmalıdır!... 7
    • ... 09 Mayıs 2014, Cuma 16:52:41 levye tutmuştur ama lövyeden emin değilim 0
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 11:17:36 Sn. Herdem. Biraz yanlı bir haber olmuş. Ayjet kurulduğu günden bugüne kaç yüz bin saat toplam uçuş yapmış. Şu anda haftada kaç uçakla KAÇ YÜZ SAAT uçuyor bir inceleyin istatistiğini THY DEN BİLE DAHA BAŞARILI OLDUĞUNU GÖRECEKSİNİZ. Az uçup çok kaza yapan ve hatta ölümlü kazaları bile olan işletme ve okullara yoğunlaşın bence ve hatta AYJET diğer okullara uçuş emniyet danışmanlığı yapsın. Geçmiş olsun Ayjet. 4
  • geçmiş olsun. 09 Mayıs 2014, Cuma 11:07:36 25 saat uçuş yapan her ögrenci 2-3 saatlik meydan turu uçuşlarından sonra yalnıza gönderilirse bu tip kazalar meydana gelebilir.. bizde ögrencilik yaptık bizde bu yollardan geçtik.. Tam anlamıyla o güven, o teknik oturmadıgı sürece o yalnıza çıkmamak , çıkartmamak lazım. Öğrencilerin kendisi de bu bilinçte olmalı. Ben hazır degilim , extra uçayım , biraz daha touch&go çalışayım diyen öğrenci ben hiç görmedim okul hayatımda da .. herkesin arkasından bir atlı kovalıyor. Önce emniyetli uçuş. Ögrenci kardeşe geçmiş olsun. 1
    • Ben gördüm 09 Mayıs 2014, Cuma 12:52:39 Ayjetteki hocaların hic biri o guveni almadan zaten o yalnız ucusa cıkartmaz!! ayrıca burdan egitim gordugumuz sure icinde bu işi yapma bilincindeysek eger bizde o guveni hissetmiyorsak kendimizde o uçusa cıkmayız.. Orada egitim aldım ve yalnız ucusuma cıkacagım gun cıkmak istemedim kimsede cık diye zorlamadı ve ertesi gun ucmak istedim birincisi bu. Baska bir gun kendimi iyi hissetmiyordum ve planlanmış olan uçuşa cıkmak istemedim direk olarak uçuşu iptal ettik. Orada egitim alırken aynı zamanda bir çok şeyi sizde degerlendirebilirsiniz egerki ben bu havada ucmam yada ucmak istemiyorum derseniz kimse size sen beceremiyorsun yada bu havada uculmazmı demiyor, demedide. Belki siz öyle ögrenciler görmediniz ama ben gördüm emin olabilirsiniz.. Bu sizinde dediginiz gibi bilinçle ilgili bir şey ve ayjetteki bir çok kişi o bilinçte cunku egitimdeyken o bilinci veriyorlar size.. 3
    • ayjet mezun 10 Mayıs 2014, Cumartesi 01:30:16 o dediğin adam bendim işde ve en az bnm gibi 20 tane adam gördüm ben hazır değilim diyen dingil sen bence orandan burakdan atıpda pilotcukluk oynama alırım levyeni elinden ...hadi 2 le şimdi yerde ama havada sana yer yok.. 2
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 10:50:16 Pilot34 Havacılık sektöründe her zaman yaşanabilecek olan olaylar bunlar nitekim kaza yapan arkadasımızın sag salim o uçaktan çıkması hepimiz için sevindirici bir haber olması gerekir.Tüm havayolu şirketlerinde AYJET kurumunun adı övgüyle anılmakta , yetiştirdikleri pilotlar için her seferinde teşekkür almalarına rağmen haberin başlığı adı altında AYJET e açıkça bir düşmanlık ifa edilmekte..diğer okulların kazaları göz ardı edilirken neden bu sekilde acizane bir başlık atılmış cok merak ediyorum dogrusu..arkadasa tekrardan gecmis olsun dileklerimi iletir sağlıkla gökyüzünde uçmasını temenni ederim.. 1
  • Geçmiş olsum 09 Mayıs 2014, Cuma 10:49:21 Hezarfen havalimanı oldukça zorlu bir piste sahip, kısa ve de dar .. Ben bunu Ayjete bağlamanın yanlış olduğunu düşünüyorm.. Ayjet marka olmuş, kendisini sektörde kabul ettirmiş bir uçuş okulu.. Tek dezavantajı öğrencilerin 1500 ft'i ihlal etmeden sürekli Çorlu git gel yapması.. Farklı operasyonlar ve meydanlar tanımaması, ingilizce RT konuşması yapamamaları ve uluslararası meydan operasyonunu, işlerin nasıl halledildiğini ancak airline'a girince tanımaları..... Türkiyenin Ankaranın batısından itibaren her meydanına gerek PIC gerekse CPL uçuşları düzenleyen kış aylarında 6 aya yakın AYT base uçan ve yoğun yabancı airline'lar arasında eğitim imkanı sağlayan tek şirket var;) AYJET 'in bir marka değeri olsa da yüksek eğitim kalitesi ile bence yeni başlayanlar mutlaka orayı değerlendirmeli.. 6
    • Öğrenci 09 Mayıs 2014, Cuma 11:29:28 Öğrenci kardeşimize geçmiş olsun dileklerimizi sunar bir an önce sağlına kavuşup yeniden uçmasını temenni ederim. Öncelikle sizin yorumunuzda yanlış ifade var, Türkiyenin heryerine kısıtlamasız uçuş planlamasına izin veren bir okul veya okullar daha var, ismini vermeyeceğim reklam olmasın. İsteseniz araştırır öğrenirdiniz zaten. Ayjet'in isim yapmış ve kaliteli bir okul olduğunu biliyor ve başarılarının devamını diliyoruz ama tek değilsiniz lütfen sadece siz varsınız gibi konuşmayın. Burası bir ortak camiadır. Hepimiz uçmak için eğitiliyoruz. Gökyüzü hepimizin. Unutmayın. Kalkış isteğe bağlı ama iniş zorunludur. Saygılar. Bir ATPL öğrencisi. 1
    • Dezavantaj.. 10 Mayıs 2014, Cumartesi 15:15:10 Iki yil oncesine kadar dogru olabilir ancak Ayjet ogrencileri ucuslarini sadece LTBU a degil,LTFD,LTBS,LTBJ,LTBR'ya da yapar,SS rotasida ogrencilerin planladiklari ve ogretmenlerinin uygun gordugu sekilde de yapilmaya baslanmistir.. 0
  • Aturan86 09 Mayıs 2014, Cuma 10:39:48 Her şeyden önce kazayı pilota bir şey olmadan atlatmak çok güzel. Ancak hemen yine ayjet falan şeklinde başlık atmak yanlış. Ayjet güzel ve başarılı işler yapıyor. Neden arada birde yine ayjet şu şekilde başarılı oldu demiyorsunuz. Moral bozmaya gerek yok Allah kolaylık versin. Kazasız günler dilerim. 5
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 10:33:00 Öğrenciye geçmiş olsun, herkesin başına gelebilecek bir olay, suçlu aramaya, moral bozmaya gerek yok. Uçuşa devam.. 4
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 10:24:24 Kazaları, kişi veya kurumlara bağlamamak gerekir. Ayjet mezunları Türkiye'nin gururu olarak havadalar. Ayjet Türkiye ve Dünya çapında isim yapmış bir okuldur. Geçmiş olsun. 11
    • haha 09 Mayıs 2014, Cuma 13:17:18 haha abartma yaw abartma :)) Türkiye'nin gururu ve dünya çapında hee? :)) ne kadar komiksin sen.. sadece ayjet var dimi Türkiye'de? :) 2
    • ... 09 Mayıs 2014, Cuma 17:54:19 yok ya başka gezegenlerde ve galaksilerde de ismi duyulmuş ufo lar sizden eğitim almak istiyormuş.. 0
  • Geçmiş olsun 09 Mayıs 2014, Cuma 10:19:50 Öğrenci kardeşimize ve Ayjet camiasına geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın. 1
  • aviator 09 Mayıs 2014, Cuma 10:11:47 ayjet kaliteli eğitim veren sayılı okullardan biri.bu tartışılmaz. fakat egitim uçakları profosyenel anlamda eğitim de kullanılan bir uçak tipi olmadığının kanaatindeyim.daha ziyade başlangıç eğitiminde,sakin havalarda elverişliliği olan olan bir uçak tipi da20 3
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 10:02:33 Ayjet başarılarıyla anılan bir okuldur. Haber abartılı bir şekilde verilmiş. 8
  • iPhone Uygulaması 09 Mayıs 2014, Cuma 09:53:04 Ne yani şimdi üst üste yaşadığı kazalarla diyerek ne demeye çalışıyorsunuz.Ayjetin nasıl bir okul olduğunu herkes biliyor.Okulları karşılaştırırken biraz kaç saat uçtuklarına kaç sorti yaptıklarına vs.de yer verin bakalım ortaya ne çıkıyor.Kaç gündür rüzgarın ne kaç kn olduğunu ,Hezarfenin zorluğunu bilen biliyor.Geçmiş olsun diliyorum,Allah beterinden korusun. 11