Atatürk Havalimanı'nda yeni uygulama

    Çok beğenilenler

  • güvenlik 01 Eylül 2016, Perşembe 13:32:16 Sokmak isteyen her türlü sokar havalimanına...Gelin açıkları bana sorun güvenlik çalışanı olarak...yobaz yöneticilere anlatıyoruz ama bir boka yaradıkları yok akp nin torpille başa geçirdikleri. 3
    • Guvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 08:43:40 Gucenlikte bi soz vardir,yüzde yüz güvenlik yoktur hic bizaman bizler guvenlikci olarak tehlikeyi minimuma indirmektir,kemerde cikacaksa pasa pasa kemerleri cikaracaksiniz,bizim insanimizda kil aldirmiyo seyinden 3
  • Ati alan uskudari gecti zaten 01 Eylül 2016, Perşembe 13:42:16 Adam taramali tufek soktu once etrafi taradi sonra bomba atti. Gucu yeten yetene. Polisin borusu ekibe otuyor. 7
    • Chef 01 Eylül 2016, Perşembe 15:42:14 Adam içeri bişey sokmadi cahil herif adam kapıdaki güvenlik güçlerini öldürerek içeri girdi az araştır kimsenin Havalimanı gibi biryerin güvenlik birimlerini istismar ettiğini söylemeye hakki yoktur 4
    • . 01 Eylül 2016, Perşembe 16:46:13 Dogru diyon şefim adam kendini merkürde patlatti ölenler de plüton da şehit oldu. 3
    • Pp 01 Eylül 2016, Perşembe 18:11:16 Adam taramalı tüfek soktu diyorsun ama doğru ne biliyor musun ben ordaydım. Mahluk her tarafı taradı sonra içeri girdi sonra içerde paylattı kendi insan olsan bu kadar konuşmazdın bilip bilmeden konuşma sen orda olsaydın tutuşur kacardın hala izleri var üzerimde lütfen biraz duyarlı ol 4
  • Tüm yorumlar

  • :D 12 Ekim 2016, Çarşamba 09:14:26 Komik bi yermiş burası 0
  • Yabanji 03 Eylül 2016, Cumartesi 00:44:17 Güvenlik önlemlerinde değişiklik internette tartışılmaz. Tartışılırsa güvenli olmaz. Türk kafalı işte 0
  • keşke 02 Eylül 2016, Cuma 11:54:43 Ya böyle konuşuyorsunuz ya Keşke limanda güvenlik aramalarını polis yapsa eskisi gibi hiç bi halt da söleyemessiniz seni kapıdan 30 kere geçirir yerinden kalkmamak için sinyal kesilsin die .. nekadar cahil takımı varsa aranma mevzusuna takılmış.. Utanması başbakan niye aranmıyor diyecekde ona taş lazım :D 3
  • Teknik 02 Eylül 2016, Cuma 11:24:30 Beyler siz ne pilotundan hostes inden bahsediyorsunuz teknik aranıyor ya kemeri çıkartılıyor. Uçağa istediği her türlü yanıcı delici kesici madde ile girebilen personel aranıyor:) çıkartıyoruz elbette bizi arayanlarda bunları niye arıyoruz diye soruyordur kendine çünkü kimse tekniği apronun içinde arayamaz. Girer aramak çok saçma madem talimat böyle arayın bakalım biz alıştık:) 0
    • teknik 02 Eylül 2016, Cuma 11:44:01 SAygılar teknik .. Üzerininizde çantanızda bilimum yassaklı madde olmasına rağmen. kesici delici yanıcı her türlü madde olmasına rağmen bir gün bile isyan etmeyerek güvenlik kurallarına uyduğunuz için teşekkür ederiz. Diğer insanlar bunu anlayamaz emin ol ki senin yerine bu saçma yorumları yazanlar olsaydı ya zaten bende bu kadar mazeme var yapmyrm etmiyrm çıkarmıyorum diye kıyameti koparırlardı. İşte bu insanın insan olmasından kaynaklanıyor.. 0
  • tav güvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 09:01:11 atip tutuyorsunuz da bi siz akıllısınız siz görüyorsunuz güvenliğin atanmadığıni. o kadar insan kamera kimse görmüyor değilmi? idare amirine şikayet edecekmiş :) o zaman burdan konuşana kadar etseydin cevabını alirdin. Sivil havacılık emriyle polis ve tav güvenlik aranmaz çünkü silahla içeri girmeye yetkileri vardır ki giriyoruzda. Şimdi buna ek olarak çevik kuvvet özel hareket hepsi giriyor. Olağanüstü hal nedir ne gerektirir... 2
    • aynen 02 Eylül 2016, Cuma 10:43:10 CAHİL CÜHELA TAKIMI BUNLAR DOSTUM.. YANDAN GEÇEN POLİSE DESEYE SEN NİE YANDAN GEÇİYOSUN DİE ? AĞZININ ÇEPERİNE VURUR VALLA :d 4
    • birisi 08 Eylül 2016, Perşembe 03:58:03 cahil ne zamandan beri havalimanı güvenliğine sivil havacılık bakıyor sivil havacılık emri varmişmiş 0
  • Güvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 08:55:13 Çingeneye beylik vermişler , önce babasını kesmiş. Bu güvenlik görevini yapan görevliler de tam da bu anlamda. Özellikle uçuş ekiplerine karşı. 3
    • Tav guvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 14:11:01 Sizin gibi sonradan gormelere karsi bunu uyguluyoruz tabii ki. Kendinizi bir halt saniyorsunuz ya garson bozuntulati 3
  • emre 02 Eylül 2016, Cuma 06:38:54 özel güvenlik elbisesi dışarda satılıyor ama apron kartı ve özelgüvenlik kartı dışarda satılmıyor en önemli şey güvenlik hizmetleri veren personele güvenmek ve muhalefet olmamak yoksa israil gibi paranoyak olmamızımı istiyorsunuz 4
    • AYNN 02 Eylül 2016, Cuma 10:54:36 ozaman polisede güvenme askerede güvenme hakimede güvenme savcıyada güvenme devletede güvenme asasalk gibi g.t korkusuyla yaşa.. Şöyle düşün ZENGİN Bİ İNSANSın 2 tane koruma tutuyorsun seni korumaları için ..Snra da diyosunki adamlara ya siz beni korucaksınız ama ben seni güvenmiyorum bi birbirinizin üstünü arayın öle beni koruyun ! ama sizin beyinler bunu almaz sizde beyin TİNNE ! :d :d :d 2
    • Kemal 03 Eylül 2016, Cumartesi 04:17:17 Unutma en cok paranıyak olan hayatta kalır 0
  • Soylu havayolu çalışanı 02 Eylül 2016, Cuma 01:51:43 Çok bilmiş ama tav da güvenlik yapan boş insnalar varken bu muhabbetler çok uzar. Sizi adam yerine koyup işe alanlarda suç. Sırf sizin gibilerle muhatap olmamak için her şeyi çıkartıp geçiyorum xray dan. Sizin gibi insanlar böyle basit konuları bu kadar büyütüp boş boş konuşurlar sadece. 1
    • soysuz 'a 02 Eylül 2016, Cuma 10:55:53 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • Kabin 01 Eylül 2016, Perşembe 23:41:16 Tel aviv'de de giriyoruz güvenlik kontrollerine 40 noktada hem de, ne kemer ne ayakkabi hic bi sey çıkmıyor. Bunlar insanlara it gibi bağırıp, çıkar çıkar diye sey yaparsa herkes sinir olur. Etkiye tepki! Haa beni üniformali ince aramaya kabine sokarlar ama kapalıların montunu bile çıkartmaz bi yürüsün gitsinler ya! Hele o polislerin o tavrı hepsi terbiyesiz. İnsan o insanlara apron kartını bile göstermek istemiyor. Kolay gelsin, deriz ağzını açıp, sağolun size ds iyi ucuslar, diye ya biri söyler ya ikisi egonuza başlıyım sizin, dışarda bi ortamda olsa yanımıza yaklaşmaya cesaret bile edemezsiniz! 1
  • Yakısıklı 01 Eylül 2016, Perşembe 23:26:10 Görevlilerin aramayı düngün yapması lazım, illa elle mi arayacaklar. Yani ayıp bi düzgün arayın 0
  • Infantino 01 Eylül 2016, Perşembe 23:17:59 Bimere hemen yaziyorum tav guvenligi kameralarda kayit altinda zaten haydi bakalim tav guvenlik sira sizde yok oyle devre mevre kapidan zart gecis sizde gececeksiniz pasalar gibi devreleriniz apis araniza kadar arayacak diz cokup bileklerinizi kontrol edecek eyy mulki idare amiri portorler yan kapidan elde anahtar serbest gecirsin arabalari tav guvenlige nasil kefil oldun kimse aranmadan geciyor haydi bakalim gorecegiz. 0
  • Kemal 01 Eylül 2016, Perşembe 23:09:26 1500 tl alan ozel guvenlık kesın aransın polıse lafım yok 0
  • Güvenlik ? 01 Eylül 2016, Perşembe 22:13:17 Havalimanlarındaki ilk güvenlik noktaları ABD dahil olmak üzere dünyanın birçok ülkesinde yoktur. Bunun sebebi kendini patlatmaya çalışan bir teröriste "Gel, buyur, bak burada topladım ben insanları senin için" demektir. Güvenlik Komisyonu ve EADB üyeleri, Emniyet ve Gümrük Muhafaza personeli elini kolunu sallayarak geçiyor güvenlik kontrolünden. Bir uygulama yapılıyorsa herkesi kapsamalı. Gelelim ikinci konuya; sen kemeri çıkarttırıyorsun pilota, ama kokpitte balta var balta, kemer değil balta; bilmem anlatabildim mi? Bir nokta daha belirtmek isterim ki bir pilotun en büyük silahı kendisidir, uçağıdır. Bakınız uçağı dağa çarpan pilot, bakınız 11 Eylül; şimdi uçağı da mı sokmayacaksınız Havalimanına? 0
  • Tav guvenlik 01 Eylül 2016, Perşembe 20:44:17 Ilk olarak cok bilmis gibi yorum yapanlara sunu soylemek istiyorum. Ilk giriste aranmama talimatini mulki idare amiri verdi. Gidip guvenlik seflerinden veya tav guvenlik idari islerinden sorabilirsiniz. Tabii bunada bir bahane bulmazsaniz. Ikincisi kemer cikarip mali mulku meydana dokecek olan sahislar denk gelirseniz banada aynisini yapin bakalim ne kadar erkeksiniz. Kemer cikartmanin manasi uzerinizde bulunan bir silah hemen hemen kemere es deger sinyal veriyor ve havalimani personeli kraliyet soyundan geldigi icin kendilerine dokunmalarina mirin kirin ediyorlar. En son meydana gelen olayda alayinizin nasil korktugunu gorduk simdi delikanli kesilmeyi birakin. Ucus personeli kemer cikartabilir itiraziniz varsa sirketinize bilgi verin mulki idare amirligi ile halledin meseleyi. Polis neden aranmiyor diyen gerzeklerede devlet onlara silah temin ediyor adami hic bir sekilde arayamazsin. Bu gibi sikayetlerinizi buraya yazana kadar gidip mia ya yazin. Ne gibi cevap alacaksiniz? O yuzden artik sesinizi kesin ve talimatlara uyun. Siz ilk once kendi yolcu sikayetlerinizi onleyin. Ne halt oldugunuz her sitede yaziyor. 9
    • Bende güvenliğim 01 Eylül 2016, Perşembe 23:45:19 Madem o kadar yüreklisin o zaman adını soyadını yazda bizde seni görelim, yumuşak delikanlı 0
    • Tav güvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 00:03:05 Seni de gördük parlamalarda kaçarken veya 15 temmuzda nerdeydin millet şakır şakır aprona dolarken şimdi çok bilmişler gibi ahkam kesiceğine git simit sarayında korumalık yap korkak sizi oraya neden diktiler anlamıyorum bugüne kadar emniyet kontrollerinde öndeki çantadan silah çıkıp yakalayınca arkadaki çantadaki çantayı atlamak gibi bir gerzek sürüsüsünüz arkadaşınız 3 dk geç gelse etmediğiniz laf trip surat vs cabası NE işe yararsın sen bak sen diyorum mal anlarsan arkadaşlarınızı işin içine katmıyorum direk seni gömüyorum sekürü 0
    • Tav govenlik bilader 02 Eylül 2016, Cuma 13:05:00 Kimse sana isini yapma demiyor yap ama tipini begenmedigine kotu accik kasi cati boynu kalin olana efendim buyrun. Bak kardesim senin isin de su gercek var 2 kere iki bazen 3 bazen 5 tir duruma gore yani. Kendini polis sanan arkadaslar manavda bile ozel guvenlik var eger orasi limansa ve senin ekmek paran orda geliyorsa duzgun davranacaksin personeline..... unutmaki yolcu 1 defa personel hergun orda..... ayri konu 2 buyuk olaydada ne yapabildiniz kemer cikarttiniz mi aprona giren insanlara. Isinize saygi sonsuz emek var cunku ama kurallari uygularken biraz daha ozen ve nezaket... simdi siz bayan adi sanarsiniz bunuda ;) 0
  • birisi 01 Eylül 2016, Perşembe 19:21:11 arkadaşlar mülki idare amirliğine şikayet edelim x-ray e girmeyen polis ve özel güvenlikçileri..polislerin belki x-ray zorunluluğu yoktur ama kesinlikle özel güvenliğin var şikayet edelim hep beraber 2
    • Tav güvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 00:37:25 istediğin yere şikayet et sonuç değişmez. oranın güvenliğini polis ve biz sağlıyoruz. sen anca burada yırtınırsın 3
    • 233 03 Eylül 2016, Cumartesi 01:13:06 Sen önce kendini koru kamil, bomba patladi hepiniz kayboldunz ,15 temmuzda millet sizin xraylarda sigara içiyordu ama siz yoktunuz ,nerde sizin korumalığınız, seninki de Askerligi tecil ettirip vatan sevdalısı gözükenler gibi ama ben oradaydm sabaha kadar 0
  • .. 01 Eylül 2016, Perşembe 18:19:18 Özel guvenlık de aransın! Alanda calısan herkes nasıl aranıyorsa artıstlık yaparak aranmadan geçmesin, o guvenlık unıforması heryerde bulunabılır. Madem güvenlık hat safhada az antalya meydanını örnek alın. Havalimanı girişi hala güvenlimi, ılı kurus vermemek ıcın hala bekleme yapan dolu hey babam hey.. 2
    • tav guvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 00:38:38 kimse sana artislik yapmıyor ama sen arandığın için zoruna gidiyor. o yüzden burada artislik falan deme. size beyfendi dedikçe siz kendinizi kral sanmaya başladınız. sonucta alt kademe personelsin haddini bil 2
    • Alamanya 02 Eylül 2016, Cuma 07:55:35 Turkiyede nasildir bilmem ama almanyada havalimanina biz ozel guvenlikciler olsun personel oldum ve polislerin girisleri ayri olur ve o giriste bizlerde arkadaslar tarafindan üstümüz aranir cantalarimiz aranir,eger disariya sigara icmeye veya yemek yemeye ciktigmizda tekrar iceri girdigimizde aynen üstumüz yine aranir 0
  • Kemer 01 Eylül 2016, Perşembe 17:36:31 Uçuş ekiplerine kemer çıkartırılması komik bir durum. Kısaca dostlar alışverişte görsün durumu! 6
    • Sih misin sen 02 Eylül 2016, Cuma 08:01:01 Senin ne ayrilacigin var pilotsun diye üstün aranmiyacakmi beyefendi kemer cikarmiyacakmi üstü basi bozulacak diye, ne kibirli insanlarsiniz siz öyle görgüsüz olmayin inan köylü senden daha görgülü ve kültürlüdür sih haziretleri 3
  • Emre 01 Eylül 2016, Perşembe 17:09:40 Bize kemer çıkartırıyorlar polisler poşetlerle çantalarla içeriye giriyor ne x ray ne başka bişey ile aranmadan bu ayrımcılık neden polisler çok mu güvenilir yoksa kaç binde polisi içeriye almadılar mı ? 0
    • Polizei 02 Eylül 2016, Cuma 08:04:36 Adi üstunde polis tabi üstü aranmaz denyo,avrupdada polislerin ustü aranmaz,diplomat olsun polis olsun bakan olsun ustü aranmaz ama geri kalanin üstü istesende istemesende üstü aranit aslanim 2
    • Polizei 02 Eylül 2016, Cuma 08:04:36 Adi üstunde polis tabi üstü aranmaz denyo,avrupdada polislerin ustü aranmaz,diplomat olsun polis olsun bakan olsun ustü aranmaz ama geri kalanin üstü istesende istemesende üstü aranit aslanim 1
    • Polizei 02 Eylül 2016, Cuma 08:04:36 Adi üstunde polis tabi üstü aranmaz denyo,avrupdada polislerin ustü aranmaz,diplomat olsun polis olsun bakan olsun ustü aranmaz ama geri kalanin üstü istesende istemesende üstü aranit aslanim 1
  • Personel 01 Eylül 2016, Perşembe 17:00:53 Tav güvenlik hiç aranmıyor. Kollarını sallaya sallaya öte öte geçiyolar. Bize gelince bayanların iç çamaşırımızın demirini bile elliyolar. 3
  • ALLAH VE AKP 01 Eylül 2016, Perşembe 16:22:09 BU MİLLET , ÜMMET ,SANA BİDAHAKİ SEÇİMDE YÜZDE 70 OY VERMEZSE YAZIKLAR OLSUN TÜRK HALKINA 12
    • Ohaaa 01 Eylül 2016, Perşembe 21:37:23 Başka birşey demem 0
  • Personnel 01 Eylül 2016, Perşembe 16:17:21 Ya personel oyle seylere hakim ki kemer memer gecin bunlari... yarattiginiz guvenlik iluzyonuna siz bile inanmiyosunuz 1
  • Yeni mi 01 Eylül 2016, Perşembe 16:01:46 Yillardir kemeri cikarttiriyorlar zaten yeni uygulama degil. Is yapiyoruz bakin tum metalleri cikartiyoruz artik demeye gerek yok. Kemer saat hatta gosterisli ve iriyse yuzugu bile cikarttiriyorlardi. 1
  • FO 01 Eylül 2016, Perşembe 15:33:06 Sabiha Gökçen havalimanında yıllardır böyle. Olması gereken buydu darısı tüm havalimanların başına 11
  • terminal dilencileri 01 Eylül 2016, Perşembe 15:21:40 bence personelin kemeri ile uğraşılacağına terminal içerisinde cirit atan dilencilere müsaade vermesinler.aynı tipler hergün terminale giriyorlar. yaptıkları belli yapanlar belli kimse dur demiyor girişlerde göz göre göre bu adamları içeri arıyorlar. etihad,emirates ve saudia kontuarlarına dadanmış vaziyetteler. 0
  • IST 01 Eylül 2016, Perşembe 15:10:55 Tum yorumculara katılıyor,teşekkür ediyorum. Doğru her yazdıkları.Kala kala Kemer'e kalındı.Ben Don'da giymeyeceğim.Pantolon duserse gorurler.Bakalım O na ne derler.Yasak mı degıl mi diye.Şaşırmasınlar sakın.Kendi malım. Bu kadar mı korkuyorsunuz kardeşim kemerden.saplantı yaptınız kendinize.kemer kemer.Kendinize de acıyın biraz. Geçen geçiyorum yine X-RAY dan,ama tüm herşeyi çıkarttım.ne varsa.Bayan güv.memuru hemen ilk etap.x-ray sinyal verince Cebiniz de ne var.? Soruya bak yaaa.Cebimde neler var neler.Biraz aşağıda..... kendinizi komik duruma düşürdüğünüzün farkında bile değilsinz. 5
    • Yabancı 01 Eylül 2016, Perşembe 19:58:05 Yurt dışındada yapsana bu delikanlılığını , 1
    • Terbiye 01 Eylül 2016, Perşembe 22:02:21 Sen önce terbiyeni takin o sende olan herkeste var sen heralde kullanamiyorsun.... Ayrıca geçtigin cihaz x-ray degil kapidedektörü çok bilmiş kemerde neler saklana bildiğini de gel bir ara sana göstereyim terbiyesiz herif don giymeyecekmissin bence sen dantellisinden giyiyorsun 2
    • Kibir 02 Eylül 2016, Cuma 08:14:53 Ne kibirli insanlarsiniz siz ya,o kemere neler sakliyabiliyor insan oglu bi bilsen ama bilmediginizden lafonteynden atip tutuyonuz bi isi bilsenizde bilmeseniz de yorum yapiyosunuz agzi olan konusuyo türkiyede. allahtan turkiyede guvenlik isi yapmiyorum cumkü bizim insanimiz cok bilmis bilassa hava limanlarinda cslisan insanlar cok kibirli ve cok bilmis 1
  • Uydurma 01 Eylül 2016, Perşembe 15:05:03 Yaa 20 yildir alanda calisiyorum. Yillardir zaten ilk giriste kemer cikiyor. Yeni icat gibi baslik atmanin bi anlami yok.. 4
  • APRON 01 Eylül 2016, Perşembe 14:51:54 Tav güvenliği hiç bir şekilde arama diğer personelin kemerine kadar çıkart ne güzel uygulama 1
  • cenk saysel 01 Eylül 2016, Perşembe 14:28:37 uçucu ekiplerin liman çalışanlarının da bu uygulamadan geçmesi gerek ailesi rehin alınabilir tehditle silah bomba sokturulabilir her şey olabilir burnunuzdan biraz kıl aldırıverin canım 9
    • Pilot? 01 Eylül 2016, Perşembe 18:57:23 Uçağı uçuran, yani elleriyle kaldıran, indiren. Kemer nedir ya :) 0
  • bbb 01 Eylül 2016, Perşembe 14:23:39 iş bu noktaya gelene kadar, istihbarat çalışması yapılması lazım. o noktaya geldikten sonra adam güvenliği geçmeden yapacak yapacağını :-( 0
  • android 01 Eylül 2016, Perşembe 14:06:44 Su anda size Ataturk Havalimani'ndan yaziyorum. Az once dis hatlar gidis E kapisindan giris yaptim. Ilk defa kemerimi cikarmam.soylendi, dogrudur. Tam arkamdan ise baska yolcularin bagajlarini buyuk bagaj arabasi ile tasiyan hamal geldi. Nedense hamal beyefendi x-ray cihazindan degil de yanindan gecti girdi iceri. Ozel guvenlik.gorevlilerini uyarmama ragmen yine de degisen.bir sey olmadi. Alin size guvenlik acigi... bu mu artan kontroller ? 1
    • Vay be 02 Eylül 2016, Cuma 08:40:22 Eger dedikleriniz dogruysa durum vahim,bunlarin basinda bi polis ve amirleri baslarinda durmadi lazim bi yanlista isciyi kenara cekeceksin ayni hatayi bidaha yaparsa isten atilir,almanyada guvenlikcilerin arkasinda amirleri ve polisler bekler eger üst aramada yanlis ararsan yada kapi dedektörü alarm verdigi halde üst aramasi yapmazsan senin isine son verirler bukadar badit iste ozaman gorelim hammali geciriyolarmi öyle 0
    • Vay be 02 Eylül 2016, Cuma 08:40:23 Eger dedikleriniz dogruysa durum vahim,bunlarin basinda bi polis ve amirleri baslarinda durmadi lazim bi yanlista isciyi kenara cekeceksin ayni hatayi bidaha yaparsa isten atilir,almanyada guvenlikcilerin arkasinda amirleri ve polisler bekler eger üst aramada yanlis ararsan yada kapi dedektörü alarm verdigi halde üst aramasi yapmazsan senin isine son verirler bukadar badit iste ozaman gorelim hammali geciriyolarmi öyle 0
    • Tav güvenlik 02 Eylül 2016, Cuma 15:23:40 Öncelikle hamal değil onların adı porter. İkincisi o hamal dediğin insan arabasını yandan geçirdikten sonra geri döner ve kapı dedektöründen geçer. 0
  • A321 01 Eylül 2016, Perşembe 14:05:13 Uçuş ekibinin kemerini çıkarmasıyla havaalanı daha güvenli hale gelecekse çıkaralım. Erbil'de havalimanına girerken 7 güvenlik noktası var , köpekli arama var . Dünyada gördüğüm en fazla güvenlik önlemi olan havalimanı . Orada bile uçuş ekibinin kemerini çıkartmıyorlar. 0
  • Guvenlik anlayana 01 Eylül 2016, Perşembe 14:03:07 Kemer çıkar tamam ,ayakkabı çıkar tamam, herşey tamam eyvallahta, xraydan transit geçen TAV personelleri zemzem suyuyla mı yıkandı? Uçağı uçuran pilota bile zerre güvenlik eksiği olmadan alınıyor ama nedense havalimanında TAV personelleri elini kolunu sallaya sallaya giriyor , Polis bile girerken kart gösteriyor ama onlar sanki fbi ajanıda ,aranmadan kart kontrolü yapmadan giriyor , Yetkililer bunada el atsın... 2
  • İsim 01 Eylül 2016, Perşembe 13:56:25 Tabi biz kemer saat cikartalim guvelik personeli bizle alay eder gibi gecsinler guvenlikten aranmadan bisey cikartmadan. 3
    • Catlayin 02 Eylül 2016, Cuma 15:27:55 Ay ne kadar da koyuyo Size aranmadan geçmemiz. Valla mülki idare amirinin talimatı doğrultusunda hareket ediyoruz biz canısi.. 1
  • Misafir 01 Eylül 2016, Perşembe 13:55:30 Aslında biz kemeri ilk güvenlik noktasında teslim edelim, sonra onlar bize varış havalimanında teslim etsinler.. 2
  • Yorum 01 Eylül 2016, Perşembe 13:40:17 Saçmalık donumuzu da çıkaralım mı?! 4
    • Iphone 01 Eylül 2016, Perşembe 13:58:50 Güveniyorsan çıkart? 1
    • Cikar 01 Eylül 2016, Perşembe 15:55:12 Tam olsun 0
    • No problem 01 Eylül 2016, Perşembe 16:38:11 Ufak şeylere bişey demiyorlar sıkıntı olmaz 1
  • Yeni dönem! 01 Eylül 2016, Perşembe 13:33:47 Atatürk havalimanında yeni dönem,yeni uygulama gibi haberleri bu yürek daha fazla kaldıramayacak artık 0
  • Tedbir 01 Eylül 2016, Perşembe 13:28:25 Siz problemi anlayamazsanız çözüm de üretemezsiniz PROBLEMİMİZ SADECE KEMER mi? Saldırganlar personel kılığında kemerlerinin altına sakladıkları silahlarla mı saldırdılar HAYIR 1
  • x 01 Eylül 2016, Perşembe 13:18:44 Büyük başarı evet hersey Kemer'de bitiyor. .. 2
    • Olan personele oluyor 01 Eylül 2016, Perşembe 14:53:32 Zaten çıkarıyoruz bir senedir Kemer'leri bunlar yenimi duymuş.A kapısı güvenlik araması yüzüne işe geç Kalıyoruz yetmiyormuş gibi bir saatte B kapısında bekliyoruz bence uğraşmasınlar yolcuya yapamadıklarını bize yapsınlar soyup öyle alsınlar içeri.Yolcuyu düzgün arayamazlat silah sokar bomba sokar personeli Öldürür bize gelincede güvenlik görevlileri terörist gibi muamele yapar.Vali bey personele karşı arttırın önlemleri pantolon etekle içeri girmeyi yasaklayın 2