ATATÜRK HAVALİMANI'NDA MAGANDA TERÖRÜ!

    Çok beğenilenler

  • Android Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 17:58:53 İlk güvenlik noktası neden önemli biliyor musunuz? O adamların üzerinde bıçak ya da silah olsa orada kan bile dökülebilirmiş. Adamlar ne kural ne de kanun tanıyor! İnsan sevgisiyle büyümeyen insana saygı gösteremez... 2
    • Eh be 05 Mart 2014, Çarşamba 19:17:19 Adamlar daha dogru dürüz türkce bilmiyorlar kardesim. kendilerini Dag da seniyorlar eskiyalar 3
    • oldu... 06 Mart 2014, Perşembe 09:15:49 halamin biyiklari olsa amcam olurdu. uzerlerinde silah olsa kan dokulurmus. tamam sokaga cikmayalim, hatta evede girmeyelim evlerimizde de guvenlik yok. bu nasil bir sey yaaaa. israilde bile terminal girisinde guvenlik yok 10
    • oldu ya 06 Mart 2014, Perşembe 19:54:38 sen neyin kafasını yaşıyosun??? 0
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 17:39:44 Bu magandalar iyki ucaga yetisemediler bu cahil insanlari ucaga bindirmemek lazim bunlara otobus bile fazla gelir. Gecmis olsun onur air calisanlarina ben bir yolcu olarak boyle insanlari ucakda gormek istemiyorum. 3
    • İnsan Seviyesi 05 Mart 2014, Çarşamba 19:03:47 Öncelikle geçmiş olsun ordaki personele, malesef ülkemizde ilk çağlardan kalma böyle barbar insanlarda mevcut... 2
  • Tüm yorumlar

  • Oku Bakıyım 07 Mart 2014, Cuma 07:28:48 Oku bakıyım'A',Oku bakıyım 'Y',Oku bakıyım 'I' şimdi hep beraber...AYI...AYI..AYI.... 1
  • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 21:43:58 Ankara ötesini ver otobüse gitsin...!!!uçakları ve etrafı kirletmesin ayılar!!! 3
  • 12345 06 Mart 2014, Perşembe 21:38:28 onun ipini kim cozdu lo 0
  • Nokia 06 Mart 2014, Perşembe 20:43:16 böylelerin yeri Bayrampaşa otogarı. 0
    • xperia 06 Mart 2014, Perşembe 21:31:36 bence Bayrampaşa cezaevi :)) 0
  • Soru 06 Mart 2014, Perşembe 20:08:53 Havayollarında kara liste sistemi diye bir şey var mı? Eğer varsa bunları o kara listeye almak lazım ki bir daha havaalanına adım dahi atamasınlar.. Tamamen bilmediğim için soruyorum kızmayın malum burada herkes baya asabi oluyor.. 0
  • Gerçek Ses 06 Mart 2014, Perşembe 20:08:02 Sürümden para kazanan Havayolu bilet satış görevliside bu bilinçle hor gördüğü yolcusuna ne kadar nazik davranıyor öyle değilmi ? Diğer Havalimanlarındaki bilet satış görevlileride bundan hiç farklı değil. 4
    • kafan mı güzel 08 Mart 2014, Cumartesi 10:28:53 karşında iki tane ayı gelipte sana haksız yere saatlerce hakaret etse sen farklımı davranırsın olayı farklı yere çekmekte üstünüze yok 0
  • Ey Allah'ım! 06 Mart 2014, Perşembe 19:53:21 Hadi lafa değil icraata bakarım dese ya birisi... 0
  • aytss 06 Mart 2014, Perşembe 19:29:25 Bu insanlara havaliöanında ceza verilmeli. yoksa insan olmaz bunlar 0
  • Yazık 06 Mart 2014, Perşembe 18:04:19 okuyorum da yorumları.. şu videoda gördüklerim kadar vahim yorumlar.. Yok nerenin yolcusuymuş, nereliymiş... İnsan sadece insan.. kaba, saygısız, hakkını kabalıkla alacağını sanan herhangi biri.. Sorun mu ne ? Metrobüse biniyoruz hepimiz.. binebiliyomusunuz ? Ben binemiyorum inanın.. Hele yanımda eşim varsa imkansız.. Aynı şey.. Görgü aileden ve toplumdan öğrenilir, okuldan değil.. Arkadaşlarımıza geçmiş olsun diyorum, umarım bir daha yaşanmaz. 0
  • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 17:57:53 medeniyet gormemis 100 lira para berip ucagi satin aldigini dusunen varlik ayi her yerde ayi havalimaninda calisanlara ve yolculara yazatigi zor durumu kiniyorumm 0
  • CAPTAIN 06 Mart 2014, Perşembe 16:00:55 "DOĞRUCU DAVUT" nickli arkadaş...Divan otelde çoluk çocuga gazı sıkan polise ne diyeceksin...Ne yazıkki polsimiz böyle durumlarda ya başlarını çevirirler yada barıştırma yağına yatarlar...Aynen yere yatıracaksın kelepçeyi takacaksın nezarete götürüp adli işlemleri yapacaksın.otelin içinde Kucağında çocuklu kadına gaz sıkabiliyorsan.. bunlarada kesinlkle mudahale etmeliydiniz pek sayın polis memurları...Bu tipler yuzunden belli hatlara kabin ekibi korkarak uçuyor defalarca ağlayarak kokpite gelen kızlarımızı zor sakinleştiriyoruz... Yazık hemde çok yazık ülke ne hale geldi... 0
    • Dogrucu Davut 07 Mart 2014, Cuma 10:40:44 Yok gazdi yok divan oteldi... Olayi manipüle etmeyiniz. Elma ile armutu kiyaslamayin. Olayla ilgili, yapilan müdahale ile ilgili kamera kayitlari mevcut. Merak ediyorsaniz verirsiniz mülki idare amirligine dilekce, uygun görülürse izlersiniz. Biz kesinlikle baristirmak icin ugrasmayiz. Aksine sikayetci olmalari icin tesvik ederiz. Ama önce sikayetci olacagim diye gelenler sonra sef/amirlerinden gelen telefonlar ile vazgecerler. "Yere yatiracaksin, nezarete götürüp adli islem yapacaksin" yazarken bu konuda bilgisiz oldugunuzu gösteriyorsunuz yada cok fazla abd dizisi falan izliyorsunuz. Türk Ceza Kanunu (TCK) madde 131'i acip okuyun. Hakaret sucu -takibi sikayete bagli- bir suctur. Bilmeden iskembe-i kübradan sallamayiniz. Siz havayollari olarak karaliste uygulamasi yapmazsaniz, dolmus mantigi ile her önünüze gelene bilet satmaya devam ederseniz, AHL'de otogardan farksiz olacaktir. Önce igneyi kendinize batirin, cuvaldizi baskasina. 2
    • CAPTAIN 07 Mart 2014, Cuma 12:33:08 "DOĞRUCU DAVUT" kimse kimseye hukuk dersi vermesin lütfen...konumuz elma armut değil oteldedekilerde ne elma ne armut öncelkle insan...Havalimanındaki olay kamusal alanda işlenen bir suçtur ve sadece havalanındaki personelin şikayetine bağlanamaz..gerçi ne demek istediğimi sizde çok iyi anlıyorsunuz ama sizede hak vermek gerek anlıyorum...Sadece size sunu söyleyeyim ki bu benim gözümün önünde oldu changirde bir cafede karısyla oturan 55 60 yaşalrındaki bir adamı bile oldan geçen 3 polis vayy bize yan baktın diye(inan abartmıyorum) karga tulumba ekip otosuna atıyorsa bu magandalara mudahale etmemek için TCK 131 sığınmamalı... 0
    • Dogrucu Davut 07 Mart 2014, Cuma 18:45:29 Sizin amaciniz üzüm yemek degil, bagciyi dövmek. Amaciniz yorum yapmak degil, amiyane tabirle kendi capinizda laf sokmak. Öncelikle acin TCK madde 131'i okuyup idrak etmeyi deneyin. Hatta size faydam olsun,ben direk buraya yazayim : "Madde 131- (1) Kamu görevlisine karşı görevinden dolayı işlenen hariç; hakaret suçunun soruşturulması ve kovuşturulması, mağdurun şikayetine bağlıdır." Burada acikca yazdigi üzere kamusal alan vs ayrimi bu maddede yoktur. Hakaret her yerde hakarettir. Ve takibi sikayete baglidir yani sikayet olmadan adli islem YAPILAMAZ. Kamusal alan, olmayan alan yada sanal ortam. Farketmiyor. Bu olayi bahane ederek gezi olaylarinda yasananlari ajite etmek icin manipülasyon yapmaniza gerek yok. Zira yeri burasi degil... 0
  • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 14:38:40 Daha otobüse binemeyen bu ayilari yok Erken rezervazyon Yok 29.90 a ucuruyoruz dersen Olay ortada birde habercileride Dil uzatiyorlar adamlar külhanbeyi olmus daha dogru düzgün türkce konusmayi bilmiyenler yazik otorite bitmis vah halimize dag konunlari gecerli hale gelmis hepinize enmityetli ucuslar 0
  • Kurdish minority! 06 Mart 2014, Perşembe 14:09:51 Hayvanlar uçakların kargo bölümünde taşınmıyor mu? Bu neyin nesi? 0
  • Ayrica. 06 Mart 2014, Perşembe 10:18:28 Bazi yorumcular elestirmis, bazilari savunmus. Bence cok önemi yok ama yolcu Diyarbakir yolcusu, Elazig degil. Ayilar her memlekette var. Isi oraliya buraliya dökmek sacma... 0
  • İsim / Rumuz 06 Mart 2014, Perşembe 09:41:33 böyle tavırlar içinde olmanın böyle küfür ve hakaret etmenin okul okumakla hiç alakası yok insanlıkla,edep ve aileden aldığı terbiye ile alakası var !!! devlet,adalet mekanizması ve polis olması gerekeni yapsalar böyleleri adam olur ama nerdeee??? devlet ve polis ancak işçi,memur,öğrenciye karşı kurt böylelerine karşı kuzu !!! bir de istanbul'u bunlardan temizleyin diyenler komik olmasınlar istanbul'un % 90 ı ordan burdan gelenlerden oluşuyor hatırlatırım !!! 0
  • Mehmet 06 Mart 2014, Perşembe 09:24:50 Vatani görevimi Bingöl'de yaptım, uçak ile Elazığ'dan İstanbul'a gidecektim, ilk kez Elazığ'a gittiğim için yer yön bilmiyordum, bir esnafa uçak servislerinin yerini sordum, ADAM işyerini kapattı, benimle beraber servis yerine kadar geldi, cebime harçlık vermek bile istedi. Bu videodakiler ile o esnafın arasında 9999 farkı bulunuz demeyeceğim açık açık belli. 0
  • Tk 06 Mart 2014, Perşembe 08:58:34 Allah tan yanlarinda komsu malatya varda biraz medeniyet gorduler yoksa daha cok gorurdunuz boyle goruntuler. 2
  • antalya 06 Mart 2014, Perşembe 08:55:05 polis görevini yapsa hiçbir sıkıntı yaşamayız.ama polis banane derse daha neler olur neler.... 1
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 10:09:37 Polis görevini yapmistir. Olayi sakinlestirmis, olayin taraflarina sikayetci olup olmadiklarini sormustur. Siz vatandas olarak sikayetci olmadiktan sonra polis adli islem yapamaz. Kanun buna cevaz vermez. Kanunlari bilmeden sallamak ne kolay güzel memleketimde. 11
  • provakatörlük 06 Mart 2014, Perşembe 08:37:33 Elazığ'lı hiç kimse bunu yapmaz kesinlikle bunalr başka bir yerlidir. Bu haber dede Elazığ ismin geçmesinden derin üzüntü duydum... 7
  • bursa 777 06 Mart 2014, Perşembe 08:19:44 Nereli veya nereye gidecekeri önemli değil bu harekleri yapamaları toplum içinde nasıl hareket edecekeri önemli tehdit savurarak bir yerlere veya birşeyler olacak zannediyolar heralde orasını dağ başı sanıyorlar... 0
  • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 07:41:44 Bu şahıslar kesinlikle Elazığ lı değil!Elazığ insanı bu kadar geri kalmış ve anlayışdız değildir.bunlar Irak tan Suriye den gelen yada bizim sınırımızda yaşayan insanlar.Bence bu ve bunun benzeri insanların Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanlarını alarak sınır dışı etmek lazım.Türk insanı böyle olamaz! 1
    • ... 06 Mart 2014, Perşembe 09:27:18 Ben buna gulerim. 0
  • abd den 06 Mart 2014, Perşembe 07:35:24 suc bizim elini kolunu sallayarak gezen olaylari gordugunde izleyen bazen kameraya kaydeden polislerimizde bole bir olayda direk yatirip takacak kelepceyi goturecek gerekirse iki tane vuracak ondan sonra bu eskiyalar agizlarini acamazlar ama ortada ne polis var ne birsey bunun uzerine birde giristeki guvenlik noktalari kalksinda zaten cok guvenli oldugunu sandigimiz ulkemizde en guvenilir yerlerden biri olan havalimanlarinida ne hale getirecekler bunlari gordukce anlamamak zor degil 0
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 10:11:05 Polis o dedigini Türkiye'de yapsa vatandasa kötü muamele yapti olur, cok sevgili basinimiz bu adamlari melek polisi seytan olarak gösterir. 2
  • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 02:31:20 Berlin den : bunlarda uçan molotofcu belli ne günlere kaldık Allahım Sabır 0
  • Apron 06 Mart 2014, Perşembe 01:43:41 Diyarbakır yolcusu bunlar 0
  • ezs bölgesel alan 06 Mart 2014, Perşembe 01:27:26 Bu yolcuları elazığa mal etmek yanlış her yerin iyiside var kötüsüde . Kaldıki elazığın %60 ı tunceli Bingöl gibi cevre illerin yolcularından oluşur. 1
  • HANZO 06 Mart 2014, Perşembe 01:07:28 Ya biz bu güzelim ülkemizdeki HANZO`lardan nasil kurtulacagiz ??? Bazi yorumcular bunlara "ayi" diye hitap etmis, bunu gercek ayilara hakaret olarak kabul ediyorum !!! Aslinda bu hanzolara 2 nci bir sans vermek lazim yani : DOGUM TARIHLERI - 9 ay 10 gün = 2 nci sans !!! 0
  • Polis Yetkisiz 06 Mart 2014, Perşembe 01:05:24 Maalesef sistemde ciddi problem mevcut. Havalimanı gibi kamu alanlarında insanlar çalışanlara istediğini söylüyor, hakaret ediyor, küfrediyor ve çevredekilerin de huzurunu bozuyor ama polis hiç bir şey yapmıyor. Tek şartla; şikayeçi olacakmışsın. Olay o vakitten sonra kişiselleşiyor ve tamamen o personelle yolcu arasında gelişiyor. Hiç bir şirkette bu konuda personelinin arkasında durmuyor. İstediğiniz gibi bağırın, küfredin; eğer personel işini gözden çıkarıp o an müdahele etmezse yediği küfürlerle kalıyor. Ya da şikayetçi olup seneler sürecek ve karşı tarafın tacizleriyle devam edecek bir dava süreciyle tek başına kalıyor. örneklerini çok gördüm ve hala da görüyorum. Polis küfür eden adamı alıp götüreceğine direkt sana geliyor ve şikayetçimisin diyor bu arada adam tehditlere küfürlere devam ediyor. Şikayetçi değilsenizde aynen devam ediyor yedi sülalenize. En azından kamu huzuru adına bunlara bir dur denmesi lazım. 0
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 10:12:09 Polis görevini yapmistir. Olayi sakinlestirmis, olayin taraflarina sikayetci olup olmadiklarini sormustur. Siz vatandas olarak sikayetci olmadiktan sonra polis adli islem yapamaz. Kanun buna cevaz vermez. Kanunlari bilmeden sallamak ne kolay güzel memleketimde. 5
  • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 00:47:01 Halen ayrimcilik yapiyorsunuz yazik bu millete. Tanri korusun bu milletin avrupaya girmesine ve gormesine. Doguda bilkent vardida onlar mi okumadi. Yorum yapanlara bu yazdiklarim 7
    • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 04:07:28 Annesi her 9 ayda bir çocuk doğurursa o çocuk için ülkenin yapabileceği birşey yok. Çok açık bunu sokaktaki köpeğe bakarak anlayabilirsin. Sürekli çifleşmezler. Herşeyin zamanı vardır bakamayacağın kadar çocuk yapmaman gerektiğini 10 yaşında anlayabiliyor bir insan. İşlerine gelince çok güzel dilencilik yaptırtıyorlar o çocuklara, onu mu düşünemiyorlar. 0
  • vahvah 06 Mart 2014, Perşembe 00:42:48 daha öncede söylemiştim otobüse binmeyi bilmeyen millete uçak fazla bile, bu da organize kırolar olsa gerek.. 2
  • iPhone Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 00:13:26 Bu dengesizler icin yorum yapmaya bile değmez :) 0
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 23:42:03 Bu tiplere hiçbirzaman söylenecek söz yok...duvara konuş dada iyi 0
  • yanlış anlama var 05 Mart 2014, Çarşamba 23:40:07 bu cahiller "halkın havayolu" ifadesini halkın ayak yolu gibi algılamışlar sanırım. Bir gün bana da bankoda aileme hakaret emişlerdi. Ayağa kalkınca kendisinden 2 kat uzun olduğumu görünce çöktü garibim. Üzerimde üniforma olduğu için ve bulunduğumuz yer itibariyle ifadelerinize burada uygun cevabı veremem, buyrun terminal dışına çıkalım dedim.. ne saçmalıyorsun diyerek geçiştirdi.. Güçleri bayanlara yeter bu korkakların. Yolcu velimettir dedik de, gel tepemize et demedik. Haddini bilecek herkes. 0
  • ayı 05 Mart 2014, Çarşamba 23:36:20 bu ayıları değil uçağa magaraya bile almayacaksın.. mağaranın bile bir namı vardır tarihte.. rogar kapagını açın atın şu barzoyu 1
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 23:36:07 Ankara'nın ötesinden her gelen kıromudur? Hergün binlerce insan uçuyor oralara, arada tabikii yırtıklar çıkar. Sanki kendini sosyete yada sanatçı zannedenler ortalığı yıkmıyor. Ben bir kabin ekibi üyesi olarak büyük çoğunlukla memnunum oralara uçmaya. İzmir Ankara uçağında bulamadığımız selam, teşekkür bu uçaklarda. 3
    • doğu 06 Mart 2014, Perşembe 00:27:45 arkadaşın yazdıklarına katılıyorum.ankara ötesi yolcuların elbette hepsi değil fakat kokpitte olmamıza rağmen indikten sonra "ne biçim kaptansın lan uçağı niye sallıyon ne biçim sürüyorsun" diyenler maalesef doğu yolcusu 0
  • Mülayim Sert 05 Mart 2014, Çarşamba 23:16:42 Bağırıp çağırmak, hakaret, tehdit, hatta fiili saldırı ne kadar basit ve sıradan günlük bir olay haline geldi. Özellikle son yıllarda iktidarın oy deposunu korumak için bilinçli yürüttüğü cahile pirim verme, okumuşu cahile kırdırma siyasetinin meyveleri bunlar. Gün aşırı doktor dövülüyor, öğretmen bıçaklanıyor. 1
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 23:07:02 .?. 0
  • OTORİTE NEREDE? 05 Mart 2014, Çarşamba 23:01:42 Evete nerede bu olayları görmüyormu? Neden bu tür insanlar artık çıkarılacak kanunlarla kara liste olmuyor? Bu tür aşırılıklara ve olaylara sebebiyet verenler kara listeye alınmalı ve en azından uzun bir süre men edilmelidir havayolu hizmetinden. Kesinlikle işe yarar ve çözer sorunu! Birilerinin yaralanması yada daha fena şeylermi olması gerekiyor? Yarın bir gün uçakta taşkınlık yaptıklarında ne olacak? Böyle insanlarla uçmak istemiyoruz ey otoriteler! 0
  • fly 05 Mart 2014, Çarşamba 22:47:14 Gakkoş değil bunlar, Elazığ insanı naziktir kibardır insandır, bunlar tam tersi. Ah güzel ülkem , sen ne acılar çekiyorsun. 4
    • elazığlı deil 06 Mart 2014, Perşembe 01:30:54 bu şive elazığ şivesi değil. Eminim 1
  • keske. 05 Mart 2014, Çarşamba 22:32:24 adamlarin yaptigi suctur, terbiyesizlik, seviyesizlik, ahlaksizlik ve daha ne istersen koy yanina. yalniz onur air personeli de biraz amator davranmis sanirim. bu artistler tehditler savuruyorken sen neden bagiriyorsun, ne muhattap oluyorsun be kardesim. sen orada firmani temsil ediyorsun, tabiki insanin sabri var ve asirabiliyorlar bazen ama ilgili birimlere haber verip konunun onlara tasinmasini saglamak bence daha saglikli bir hareket olabilirdi. yine de gecmis olsun personele. bu busekilde gordugum ikinci mevzu. 0
  • Cahil 05 Mart 2014, Çarşamba 22:31:05 Cehalet ve yobazlık!! 0
  • Çalışan 05 Mart 2014, Çarşamba 22:20:18 13:30 uçağında meydana gelen olaylarda çelebi ve bilet satış personeli yalnız bırakılmış ne polis ne Çelebi şefleri ne Onur Air yolcu hiz Şefi, ne İstasyon Md.müdahale edip ilgilenmemişlerdir.Özellikle Çelebi personelinin hayati riski bulunmaktadır. 1
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 10:13:25 Kac defa sikayetci oldunuz? Kac defa hakkinizi aradiniz? Ben söyleyeyim -hicbir zaman-. Siz hakkinizi aramazsaniz kimse hakkinizi arayamaz. Kanunlar bu sekilde isliyor maalesef. 1
    • Çalışan 06 Mart 2014, Perşembe 12:09:20 Havalimanındaki tüm şirketler personelini şikayetçi olmaması yönünde baskılar her zaman..Şikayetçi olursanız kötü personel olursunuz.Ayrıca bu tür bir olay için mahkemeye de çıkan arkadaşlarım var . 0
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 12:16:41 O zaman yanlis anlasilmaya mahal vermeyin. Acikca yazin sirketler calisanlarina sikayetci olmalari icin izin vermiyor diye. Ancak yazdiginizdan sanki polis sikayetci olmamaniz konusunda yönlendiriyor gibi anlasiliyor. 0
  • Android Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 22:15:40 Ankaradan ötesine ucak fazlaymis. Senin gibilerede insan sıfatı fazla ne yapalim simdi. Bir türlü insanlari bolgelerine göre degilde kisiliklerine göre ayirt etmeyi ogrenemediniz. Ankaradan otesinde kac milyon insan var hepsini taniyomusun cahil varlik. Yorum yapacaksan kisisel yorum yap. Bende doguluyum gel sana biraz medeniyet ogreteyim. Ihtiyacin var. 5
    • hep mağdur 06 Mart 2014, Perşembe 00:06:03 medeniyetten önce okuduğunu iyi yorumlamayı öğren sen sonra gel bana medeniyet öğreteyim derken senin çakralarını açayım.."bunun gibilerine..." ibaresini görmedin galiba..ah hep mağdur hep mağdur 3
    • Android Uygulaması 06 Mart 2014, Perşembe 19:57:56 ankaradan ötesine ucak fazla diyosun okuduğumda bu anladığımda yazı yazmasını bilmiyosan o senin problemin insan ol biraz seninda o eşkiyalardan hiç bi farkın yok 0
  • VALİ YRD'NA 05 Mart 2014, Çarşamba 22:11:50 Sayın Valim,başta Diyarbakır olmak üzere doğu seferlerinde yolcuların Çelebi ve Onur Air bilet satış personeline yaşattıkları terörist muameleye polisin müdahalesi olmamaktadır.Personele sözlü ve fiili saldırı polis tarafından görmezlikten gelinmektedir.Hatta polise bu yolcular tarafından yapılan hakaretler duymazlıktan gelinmektedir.Bir faciaya neden olmadan konuya duyarlılığınızı artık görmek istiyoruz.Saygılarımla 2
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 10:15:30 Ne zaman polis müdahalesi olmuyor? Asil polis müdahalesi oldugunda, rahatsiz olanlar, sikayetci oldugunu söyleyenler hemen korkup vazgecmekte, yetkililer yerle yeksan olup kaybolmakta. Bulabilene askolsun. Kendiniz tasin altina elinizi sokmak yerine camura polis bulassin istiyorsunuz. Adli islem yapilmasini istiyorsaniz sikayetci olacaksiniz, kanunlar bunu gerektiriyor. 1
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 21:29:36 Ankara ötesine uçak fazla arkadaş..cehalet en büyük düşmanımız..bindireceksin bunun gibileri otobüse 10 saat yolculuk yapacak..o bile fazla ya neyse..!! 9
    • Neyse 05 Mart 2014, Çarşamba 22:08:52 Sana iki cift lafim vardi ama neyse.. 3
    • zoruna mı gitti 06 Mart 2014, Perşembe 00:02:10 hayırdır zorunda mı gitti ?? sana dokunan bişey mi söyledim yoksa ?? savunacaksan seninde bi farkın yok ! 3
    • Neyseden 06 Mart 2014, Perşembe 20:42:38 Sana egitim sart arkadas.sen anca burda kör topal yazi yazarsin.Ben antepliyim yani gaziantep o GAZI bosuna verilmedi Iki maganda bir seyler yapti diye doguyu satan zihniyetini anlamiyorum. kafani kumdan cikar artik. 0
  • ... 05 Mart 2014, Çarşamba 21:23:55 "benim abbimin arqadaşidir sen çekemezsenn..." türk eğitim sistemi eseriyle ne kadar gurur duysa azdır. 1
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 21:13:02 Havaalanı güvenlik kontrolü olmasa bu magandalar kan dahi akıtabilirmiş silah veya bıçakla. Allah korusun aktarması için pasaporttan çıkan bi turistin kim vurduya gittiğini düşünün.. Bu arada "Havayolu halkın olmuş, alın.." diyen insan oluşumu; paralı elitcan yolcuların da kapris ve kibirleriyle çalışanları ezdiğini iyi biliyoruz. Halkı halk die aşağı gören zihniyet, işte cehape zihniyeti.. 3
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 21:09:11 Ne alakası var ilk güvenlik noktasıylaa yaaaa.kalksın tabiki.kırk yılda olmus bir olay bu. Nasıl buraya baglarsınız 2
  • uçan ayı 05 Mart 2014, Çarşamba 21:07:14 Keşke binseymişler de alem şöyle uçan ayı görseymiş:) Bilete 80tl den fazla da verdiyseler adam değilim. Bu arada onur airdeki o görevli kız yolcu ne olursa olsun yırtına yırtına çemkirmeye hakkı yok 1
  • 737 05 Mart 2014, Çarşamba 20:18:59 Bu kofiklere ucak bile cok., 1
  • EĞİTİM 05 Mart 2014, Çarşamba 19:45:12 GELİŞMİŞ VE MEDENİ ÜLKELERİN HİÇBİRİNDE İLK GÜVENLİK NOKTASI YOKTUR.GİTMİŞ OLDUĞUNUZ BİR KAFETERYADAN HİÇ BİR FARKI YOKTUR.ÖNEMLİ OLAN ARINMIŞ ALANA GEÇİŞLERDE UYUGULAMANIZ GEREKEN GÜVENLİK ÖNLEMLERİDİR.BİR ÇOK ÜLKEDE İNSANLARIN HAVA ALANLARINA GELMELERİ TEŞVİK EDİLİR HAVACILIĞI YAKINDAN GÖRMELERİ İÇİN.SEYİR ALANLARI HAZIRLARLAR UÇAKLARIN İNİŞ KALKIŞLARINI RAHATÇA SEYREDEBİLSİN İNSANLAR DİYE.HAFTA SONLARI AİLELER ÇOCUKLARINI BURALARA GÖTÜRÜRLER.VE HİÇBİR ARAMADAN GEÇMEDEN TERMİNAL BİNASINA GİREBİLİRLER. 1
    • suc kimde? 05 Mart 2014, Çarşamba 22:24:59 soylediklerinize kesinlikle katiliyorum lakin biz millet olarak bu sacmaliklari hala asabilmis degiliz, en ufak bir hatadan en ufak bir kivilcimdan dogan buyuk yanginlarimiz var. bunlari sondurmeden soylediklerinizin ulkemiz sinirlari icinde olmasi cok utopik ki sekil a. da izlediniz. aile egitimlerimiz saglikli olursa bugun bunlari kismen gorebiliriz. 0
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 19:43:11 Kromozom bozuklugu 2
  • Sikayetci olma 05 Mart 2014, Çarşamba 19:40:52 Sikayetci olmamaya devam edin, bu olaylarla her gun karsi karsiya gelin. 1
    • olsa ne olacak ki. 05 Mart 2014, Çarşamba 22:25:53 ne demis atalarimiz; ... hos laftan ne anlar. 1
  • Android Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 19:31:16 Ya personel.sikayetci olmasa bile kamu davasi filan seklinde enselenip tikilmasi lazim iceri..azcik kanun nizam ogrensin. 1
  • Bmx 05 Mart 2014, Çarşamba 19:30:50 Aboo bu bizim alt kat komşuya benziyor valla adamlar bir dairede 18-20 kişi yaşıyorlar. apartman şikayetçi kimin kaldığı belli değil. 1
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 19:22:40 Bu tiplere değil uçak otobüs bile fazla Bunları ancak KAĞNI arabası paklar 1
  • dag dan... 05 Mart 2014, Çarşamba 19:15:03 eh karsedim gelidkleri yerde otobüse binemezler burda artislik yaparlar 2
  • Kara liste 05 Mart 2014, Çarşamba 19:13:45 O adami hicbir firma uçurmayacak . O zaman görürüm artisliği. Yazık orda 3 kuruşa çalışan elemanlara 1
  • Trol 05 Mart 2014, Çarşamba 19:13:42 Hem saatinde gelme hemde insanlara saldır... Pes doğrusu... Koskoca uçak geri mi dönecek bu hanzolar için ? Uçağa binmesini geçtim insan içine çıkmaları sakıncalı böylelerinin... 1
  • Türkçe 05 Mart 2014, Çarşamba 19:10:09 benim abimin arkedaşıdıııııır, niye çekisen... problem nerde, gene eğitim de.. 1
  • HO 05 Mart 2014, Çarşamba 19:08:47 hem cahil hem güclüler ama gücleri sadece kalabalik grup olduklarindan kaynaklaniyor 0
  • Android Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 18:56:56 Burda asıl dikkat çeken 2 tarafın şikayetçi olmaması üstelik bahsi geçen ağır küfürlere rağmen. Çünkü bizim ülkemizdeki müşteri hep haklıdır haksızsada haklıdır mantığıyla ilgilidir.Orada personele vursa emin olun işinden olacak korkusuna şikayet edemez 0
  • Android Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 18:56:56 Burda asıl dikkat çeken 2 tarafın şikayetçi olmaması üstelik bahsi geçen ağır küfürlere rağmen. Çünkü bizim ülkemizdeki müşteri hep haklıdır haksızsada haklıdır mantığıyla ilgilidir.Orada personele vursa emin olun işinden olacak korkusuna şikayet edemez 0
  • dex 05 Mart 2014, Çarşamba 18:43:15 Merak edilen konu bu kadar bağrışmaya havalanı polisi nerde acaba ? Gören varmı kamu düzenini korumak olan görevli polisimiz neden havalanı içinde bağıran küfür eden personeli darp edene kadar bekliyor ??? 0
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 12:17:58 Polis görevini yapmistir. Olayi sakinlestirmis, olayin taraflarina sikayetci olup olmadiklarini sormustur. Siz vatandas olarak sikayetci olmadiktan sonra polis adli islem yapamaz. Kanun buna cevaz vermez. Kanunlari bilmeden sallamak ne kolay güzel memleketimde. 0
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 18:31:34 Bunları kara listeye alıp hiçbir uçağa bindirmeyeceksin. Daha konuşmayı beceremeyen adamın uçakta işi ne? 1
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 18:24:01 Ortalık cahil ve kıro kaynıyor...hepsine haddini bildireceksin!!! 2
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 17:57:18 Acilim'in sonuclari iste... Sikayetci olmayan personelde hatali bence... 2
    • .. 05 Mart 2014, Çarşamba 18:11:06 şikayetçi olsan ne değişecek. güya kolluk kuvveti görevini yürütenler şikayet etsen bile şikayet etmemen için bir sürü laf söylüyor. ayrıca prosedürü o kadar çok uzatıyorlarki şikayetçi olduğuna pişman oluyorsun. yasa olmalı havalimanı ve diğer hizmet kuruluşlarında ki personeli koruyan yasa olmalı. her önüne gelen bu kadar rahat bir şekilde cahil cesareti ile bu kadar konuşamamalı.!! cezası ağır olmalı!!! Her gün bu IQ seviyesi düşüklerle muhattap olmaktan hepimiz bıktık. 50 TL'yi denkleştiren herkes bilet alıyor. 1
    • Dogrucu Davut 06 Mart 2014, Perşembe 10:06:42 Polis ne zaman sizi sikayetinizden vazgecirmeye ugrasti? Göz göre göre yalan söylemeyin arkadas. Aksine sikayetci olmaniz icin yönlendiriyoruz. Adli islem yapilirken de önceligi calisan personele veriyoruz. Iskembe-i kübradan sallamayin. 0
  • dog 05 Mart 2014, Çarşamba 17:55:46 Ayni ucaga binmedigi icin sansliymis diger yolcular 1
  • Güvenlik 05 Mart 2014, Çarşamba 17:55:17 Ne alakası var güvenlikle bu işin, adamlar zaten yolcu, mecbur geçecekler güvenlikten... 12
    • . 05 Mart 2014, Çarşamba 18:12:41 mecbur geçecekler öylemi zeki arkadaşım ilk güvenlik noktası kaldırıldığı an bu IQ seviyesi düşük yaratıklar silah bıçak pala vb. aletler ile içeriye girip her önüne geleni darp edecekler. bilmem kestirebiliyormusun neler olabileceğini?? 1
  • cll 05 Mart 2014, Çarşamba 17:55:07 ya almayacaksınız arkadaşım böyle insanları bunların ihtiyacını kabin ekibi yapmayınca yada yapamayınca böyle şeyler havada da oluyor.normaldir bizim insanımız uçmayı maalesef ki hak etmiyor bilmiyorum yorumlarıma katılmayabilirsiniz.görgü kuralları medenilik kalmamış. 0
  • İlk Güvenlik 05 Mart 2014, Çarşamba 17:52:40 İlk Güvenlik noktasının kaldırılmasıyla ne alakası var bunun? Bu adamlar da ilk güvenlik noktasından geçerek oraya gittiler. Magandalık yapmaktan vazgeçmelerini mi sağladı bu durum? 1
  • öküz 05 Mart 2014, Çarşamba 17:46:25 neyin ne oldugu gayet acık.bırsey yazmaya bıle gerek yok.bır grup okuz.ucak bıletı alınca kendısını ucagın sahıbı zanneden bır avuk ınsan olmayan yaratıklar 0
  • Airporthaber 05 Mart 2014, Çarşamba 17:36:18 Sayın Yöneticiler. Bu tür olaylar kontuarlada sıklıkla rastlanıyor. Sabiha gökçene gelin isterseniz. Bunların haber değeri varsa size her gün onlarca yollayabilirim. Daha ciddi konular lütfen. Saygılarımla. 2
  • iPhone Uygulaması 05 Mart 2014, Çarşamba 17:35:14 Havayolu halkın yolu olmuş işte.. Sevinin :) 7
  • deneyin 05 Mart 2014, Çarşamba 17:35:09 türkiyenin bunlardan temizlenmesi lazım. fuhus bunlarda cınayet bunlarda teror bunlarda trafık magandaları bunlarda..her gittikleri yerde düzeni bozmaktan baska bir is yaptıkları yok. istanbulu bunlardan temizleyin singapur gibi bir yer olur. 2
  • 131.65 05 Mart 2014, Çarşamba 17:29:53 İlk güvelik noktasıyla bu adamlar arasında bağlantı kurmak bu ülke için iyi işler yapmaya çalışanlara haksızlıktır. kontrol noktası kalkmamış olsada bu insanlar içeri girecekti, ve ne yapmak istiyorlarsa yine yapacaklardı. Kontrol noktaları kalksada mülki idare gerekeni yapar, teedbirini alır. Olumlu işler daha başlamadan baltalamayın lütfen. Saygılarımla 1