ATAKÖYLÜLER UÇAK SESİNDEN ŞİKAYETÇİ!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 08:31:30 Türban konakları.... Güzel isim. Hakikaten de içerisi suudi arabistan gibi 0
  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 20:27:38 ev alırken dusunecektınız...sonradan mı yapıldı o pıst otaya... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 08 Aralık 2010, Çarşamba 11:32:01 Merhaba, Sabah 6'da kalkıp işe geliyorum ve bir dakika uyku uyuyamıyorum. Misafir olarak yakınlarımızın evinde kalıyorum.U çaklar inanılmaz bir ses yapıyor ve evler titriyor. Pist tabi ki önceden de vardı ama bu kadar yakın değildi ve bu kadar rahatsız edici değildi.Lütden duyarlı olun! Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyorsunuz ama ben sizin gibi düşünmüyorum.Her zaman böyle olaylara karşı halka destek olmak en iyisidir.En mantıklısıdır,en çok fayda getirendir.Ben öyle yapıyorum.Öyle bilmeden konuşmayın.Eminim böyle atıp tutanlar orada nasıl bir eziyet olduğunu anlayamayanlardır. Bu pisti oraya koyan devlet O evleri yapan da DEVLET! Bilinçli OLUN 0
  • Misafir 04 Aralık 2010, Cumartesi 06:46:48 Ataköy bir sosyal konut projesidir ve ses ve ısı yalıtımı da bu bağlamda düşük tutulmuştur. Üst düzeyde ses ve ısı yalıtımı sağlamak adına çift camlara ekstra çift cam sistemi yerleştirilmesi gürültü problemini pencereler açılmadığı sürece bitirecektir. Frankfurt Havalimanında, Havaalanı Oteli var ve bu otelde çevredeki otoyolun ve kalkan ve inen uçakların seslerini duyamıyorsunuz. Çünkü, ses yalıtımı mühendislik teknikleri kullanılarak ve doğru şekilde yapılmış. Ataköy'de de aynı uygulamaların yapılması dileklerimle! 0
  • Misafir 03 Aralık 2010, Cuma 21:57:28 Siz hep Ataköyden bahs ediyorsunuz ama bu uçaklar Merter, Bahçelievler ve Bakırköy üzerinden de geçiyor, sanırım bunun farkında değilsiniz herhalde. Biz buradan da mı taşınalım? ben Bakırköyde oturuyorum ve sabah 6 da uçak sesleri ile uyanıyorum. 0
  • Misafir 03 Aralık 2010, Cuma 20:18:24 karşı görüşlülerin hepsi fakir edebiyatı yapıp resmen çekememezliklerini kusmuş.. aslında olayla alakaları yok onların kafa etilerde yumuşaklar kafası. milletin parası size mi dert oldu beyler? boğazda oturanların evine şilep girse ölsünler zaten zenginler diyecek bir zeka parıltısı aferim. şimdi pist dediğin şehrin dışında olur ki birçok yerde böyledir. artı avrupada 24:00 - 06:00 arası uçuş yapılmaz. şimdi sefaköyü bilmem de bizim millet vur sırtına al ağzından ekmeği olduğu için ona buna ses çıkarmaz tabi diye iş yapanlara hesabı aihm sorar. 0
  • Misafir 03 Aralık 2010, Cuma 15:43:34 Ataköy yokiken havaalanı ve pist vardı.Ataköy kurulurken ilgili kişiler rahmetli Meden Berk bey ilgili devlet kuruluşlarının bilgisi ni alarak projeyi hazırlamıştır. (DHMİ dahil) Bu kurulumu devlet bankası yaparak satmıştır. Kimse kafasına göre bir çivi dahi çakmamıştır. ve İstanbul'un ilk yapılan planlı yerleşim birimlerindendir. Buraya yorum yazan kişilerin Bilgilerine. 0
  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 13:52:48 YAHU INSANDA BIRAZ UTANMA OLUR.. BU ZENGIN TAYFASI NE KADAR YUZSUZMUS.. HEM ORADA HAVAALANI OLDUGUNU BILE BILE EV AL HEMDE GURULTUDEN SIKAYET ET.. TEPENIZE UCAKDA DUSSE SIKAYET ETMEYE HAKKINIZ YOK !! 1
  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 12:40:33 atakoyluler insaf yıllardır kullanılan pistler bu gun mu problem oldu tabii pist onarımdayken bol bol uyudunuz uyanma vakti geldi degilmi yıllardır bu gurultuyu ceken sefaköylüler ve florya ne yapsın sefaköy fakir sesi cıkmaz florya aptal zengin susar atakoyluler mi en akıllısı katlanın kardesım katlanın madem 2 oda 1 salon 350 milyar ediyorsa katlanın 1
  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 08:01:41 Dünyanın her yerinde havalimanı yakınları degersiz yerleşim alanı sayılır ve oradaki yapılar ucuzdur gürültü ve kirlenmeden dolayı. 05 pisti iniş için kullanıldığı zamanlarda bile doğuya giden uçaklar için kalkış yoğun zamanlarda kalkışlara kullandırılmalı trafiği hafifletmek için.(euro kont önerisi) 0
  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 07:23:14 siz buraya yerleşirken herhalde burada havaalanı yoktu inekler otluyordu dimi ataköylüler? 1
  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 03:07:05 yani aglamaya gerek yok... 1
  • Misafir 02 Aralık 2010, Perşembe 01:19:27 yıllardır o pist kullanılıyordu. 1 senedir kullanılmıyor diye mi aklınıza geldi şimdi. bence o görüntüyü izlemek büyük bir zevk. hava alanının çevresine taşınmasaydınız. bu hava alanı ataköyden önce vardı... 1
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 23:44:06 Köylü köyünde otursun, asabını bozmasın kimsenin. Paranız var diye, zenginsiniz diye sizin güzel kulaklarınız kirlenmiycek diye bir şey yok. Sen de madem İstanbullusun, çekeceksin çilesini... 1
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 22:58:17 Deprem sonrası yıkılıp yeni yapılacak bölgeler arasında 05-23 hattındaki evlerde bulunuyor (inicrli, bakırköy gibi)bir sürü kişi evlerini müteahhite verilerek yeniden yapılmasını bekliyor tabii müteahhitler buraya çok katlı daha yüksek bina yapma telaşında 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 21:07:22 111 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 18:40:51 Öncelikle gerçekçi olursak eğer...Yıllardır uçaklar o piste iniş gerçekleştiriyorlar...Şimdi mi herkes o pisti keşfetti...Diğer bir gerçek dünyanın her yerinde yakın inişlerin olduğu pistler var fakat ilk defa böyle bir şikayet duydum... Evlerinizi seçerken aklınız nerdeydi? Sonuç: O pist orda kalır, uçaklar oraya iner ve sizden bunca laftan sonra o evlerde oturmaya devam edersiniz...Bir Akıllı da o evleri yıksakta başka bir yerde daha güzel konutlar yapsak dememiş...Gereksiz Gündem Oluşturmayalım...Bizi yani Türkiye'yi geliştiricek sorunları çözelim Pisti boşverin... 1
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 18:04:15 "Bilşinçli olanların sayılarını karşılaştırın" ifadeniz hoş değil. Siz "bilinçli olmayı" "herşey benim hakkımdır" olarak algılıyorsunuz. Gürültüden rahatsızsanız, "bilinçli olarak" oradan ev almayacaktınız, hata yapıp aldıysanız satıp daha az gürültülü bir semte; kendi ifadenizle "Başakşehire" taşınmalıydınız. Sefaköydekiler sizden daha bilinçliler bence. Hiç olmazsa havaalanının pist uzantısından ev aldıklarını biliyorlar ve sesleri çıkmıyor. Üstelik kalkışların %95'i 35 pistinden yapılıyor. 23/05 pistleri iniş için kullanılıyor. 23 inişi yerine 05 kalkışının tadını bir alsanız Sefaköy kadar taş düşer başınıza. Objektiflik budur, Muhtarın kışkırtmaları ile bu yola girdiniz ama bu yolun çıkışı yok, rant artışı yok. "aç gözlülük 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 16:49:16 lodos nedir diye sözlüğe baktım. lodos; 1 . güneyden veya güneybatıdan esen ve bazen de yağış getiren yerel rüzgâr, kaba yel, boz yel:dinmiş lodosların uğultusu içinde / İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı.- o. v. kanık. 2 . bu rüzgârın estiği gün veya zaman: lodosta balığa çıkılmaz.- de ha me ii yetkililerinin hastasıyımmm.. onlarda olmasa ne olurdu havacılık acaba????? 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 16:24:30 şikayetçi olanların yaşadıkları bölümler zaten Bedrettin Dalan döneminde tıpkı Florya gibi peşkeş çekilip bataklıklara binlerce kazık çakılıp sözde kurutularak yapılan yerler; insanlarda bu yerlerden evlerini iyi rant yapıyor diye bilerek aldılar şimdi hiç şikayet etmesinler... 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 16:22:24 Aman Allahım!!!! Kuzey ve Lodos?????!!!!!!!!!!!!!!! 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 15:55:07 Dağdan gelip bağdakini kovmaya çalışmak diye buna denir. Osmanlıda ilk havacılık 1911'de Yeşilköyde başladı. 1nci Tayyare Bölüğü Çanakkalede görev yaptıktan sonra Irak ve Azarbaycan Cephelerinde görev yaptı ve Yeşilköy'e geri döndü. Sivil havacılık da burada başladı. Burası dağ başı değil, istediğin yere ev yapamazsın, yaparsan "gülü seven dikenine katlanır". Gürültüden şikayetçiysen, gürültüsüz bir yere gitmende sakınca yok. Uçak gürültü de yapar, tepene düşer. Denize giren ıslanır, yok öyle hem pistin uzantısında oturayım, hem de gürültü olmasın. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 15:13:38 AB standartlarını yetkililerimiz niçin uygulamıyor? Bu sitede yazan ve kendilerini gazeteci sayanların araştırması gerekmez mi? Gürültü ve hava kirliliğini azaltıcı önlemlerin uygulanmasını istemek bizim insanlarımızın da hakkı değil mi? 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 14:38:58 şikayetçi olan ataköy ün efendileri....siz yokken bu havalimanı vardı..sağsan sağdan devam..kiraya vermeyi düşünürsen 600 veririrm..depozit meopzit yok ama.. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 14:37:27 'ATAKÖYDEN EV ALMASAYDIN OZAMAN..'BU NEDİR KARDEŞİM YA?! O ALMASA DİĞERİ ALICAK TOZ TOPRAKMI ATAKÖY.ATAKÖY ELİT BİR YERDİR,OTURANLAR GAYET BİLİNÇLİ VE HAKLARINI SAVUNUYORLAR.NERESİ OLURSA OLSUN SAVUNMALI.HAVA ŞARTLARINDAN DOLAYI EVET BİR SÜRE BÖYLE DEVAM EDECEK.AMA ŞUNUDA DÜŞÜNMÜYOR DEĞİLİM HAVAALANI TOKİ VEYA BAŞAKŞEHİRE GİBİ YERLERE YAKIN OLSA,YAKLAŞMA YAPILABİLİRMİYDİ?!!HAYIIIR !!BİNKERE HAYIR YÜZKERE HAYIIIR! BU ARADA YAKLAŞMA HATTINDA SEFAKÖYDE OTURANLARIN SAYISINI ,BİRDE ATAKÖYDE OTURANLARIN SAYISINI KARŞILAŞTIRIN!(BİLİNÇLİ OLANLARIN SAYILARINI) ;) 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 14:33:56 efendiler siz istanbula gelmeden önce havalimanı vardı eskilerin bir lafı vardır uzaklardan gelipte üzüm bagındakileri kovmayalım hem istanbul genişledi edirneye kadar istanbul oralardada oturabilirsin hatta memlekete dönebilirsiniz hükümet sagolsun sayelerinde türkiye istanbuldan ibaret oldu 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 14:33:49 Ataköy sakinlerinin gürültüden muzdarip olmalarını anlayabilmiş değilim. Sefaköy - Florya yönünden iniş veya yaklaşma paterninde Merter-Bahçelievler-Bakırköy İncirli alçalma v.b buralarda ikamet edenler ağlasınmı yani. Ataköy de oturanlar oturmadan öncesinde de bu hava limanı vardı eeee o zaman ataköy halkı niçin durmadan ağlıyor, sefaköy halkı ne yapsın. Bencilliğin daniskası bu 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 14:25:24 Olayı sınıf çatışmasına çekmişsiniz. Esas beni şimdi rahatsız eden gürültü değil bu oldu. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 14:11:57 ataköyde ev alırken düşünseydin yıllardır var olan havalimanı senin için kapatılsınmı,ayrıca merter,osmaniye,incirli ve sefaköydekiler rahatsız olmuyorda size ne oluyor,beğenmeyen bırakır gider 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 14:07:47 EVET SEFAKÖY PATLICAN! HALKI EĞİTİMLİ OLUP MAHKEMEYE BAŞVURACAK BİLGİYE SAHİP OLURSA YANİ HAKKINI ARAYACAK KAPASİTEYE O ZAMAN CAN FORMATINA ERİŞEBİLİR. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 13:49:12 "ya bu deveyi güdeceksin ya bu diyardan gideceksin!" 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 13:23:45 yeni pencere sistemleri gürültüyü oldukça azaltıyor. Bu arada Sefaköylüler zenci mi? 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:59:21 Ataköy'den binlerce dolar para vererek ev aldığınızda bu pist orada değilmiy di? Kuzeye kalkışda Sefaköy, Halkalı vb. yerde oturan insanlar niye ses çıkarmıyorda Ataköy'de oturanlar iki gün geçmeden veryansın ediyor. Sabır bir inceleyin bakalım yılın kaç günü Ataköy tarafından iniş yapılıyor. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:46:59 atakoyde yaklaşık 16 senedır yaşıyorum orda ewım war.wallla hıçte rahatsız olmuyorum ucak sesınden babam pılot burdan ekmek yıyoruz nımet gbı gelıo bana o sesler rahatsız olan satsın evini gitsin 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:39:51 Son paragrafa dikkat. "Kuzeyden güçlü esen lodos nedeniyle......" Bir şey daha öğrendik: Lodos kuzeyden esiyormuş. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:35:00 5 yıl sonra AHL nereye kapanıyor. Çok fazla ezel izliyorsun sen :) 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:23:46 05-23 pistinin yapıldığı tarihle tamda o pistin uzantısından geçen Ataköy'deki evlerin ilk kuruluş tarihine bir bak bakalım ne göreceksin.. Araştırmadan bilmeden konuşmayalım.. Ya da istersen içinde Ataköy ve Ayhan Işık'ın olduğu siyah beyaz bir film ismi vereyim sana da bir seyret. Belki o küçük araştırmayı filmi seyrederken zevkle yaparsın. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:16:46 A.H.L 5 yıl içersinde kapanıcak;ve ınsaat şirketlerine bir sekılde el altından ya satılır yada oraya alışveriş merkezı gibi birşey yapılır... uyu türkiyem uyu......rahat uyu...birileri zenginleşicek;para yıne cebımızden cıkıcak... 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:09:40 yeni yatırım yerleri belli oldu bir süre sonra fiyatı düşecek olan ataköy deki daireleri herkese tavsiye ederim hele olurda ilerde yeni bir kararla pistin yeri! değişecek olursa ki şaşırmayın alanlar için çok daha hayırlı olur.... 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 12:07:21 Ben AHL de çalışıyorum.Evim zaten uzak,biz uçaktan korkmuyoruz alışkınız.Evim işime yakın olsun isteyenlerle takası düşünün.Hem siz hem biz rahat ederiz.:)) 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 11:48:17 o pist neredeyse ataköyden önce de oradaydı. uçak seslerine alışmaktan veya sevmekten başka çareniz yok ne yazık ki. bile bile, haddinden fazla para döktünüz ataköy e. yapacak bi şey yok. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 11:33:27 ataköy daha sonra yapıldı,siz ev satın alırken havalimanı da da pistte vardı... kusura bakmayın 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 11:15:10 Ataköy konaklarının yeni adı Türban konaklarıdır. Dolayısı ile de belediyeye bu konuda rahatça baskı yapmaktadırlar. Pistin yerini değiştirirlerse şaşmayın. Pistin başındaki evlere trilyonlar öderken kafaları neredeydi ? 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:52:09 Ben 30 senedir Ataköy 4 te oturuyorum. 7.8.9 sonradan yapıldı. En son Ataköy konakları. Buralarda oturanlar bile bile en yüksek fiyatlardan daire aldılar. Şikayet etmeye hakları yok. Ya kabullenecekler yada taşınacaklar. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:49:02 sevgili ataköylüler , kalkışları bir gün 05 e isteyin de Sefaköyün ne çektğini azıcık anlayıverin. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:47:20 HAVA ALANI MERKEZ 5KM İÇİNDEKİ YERLEŞİM ALANLARI DİGER ALANLARA GÖRE %10 DAHA FAZLA HAVA KİRLİLİĞİNE VE GÜRÜLTÜYE MARUZ KALIR. E-5, SAHİL YOLU VE DEMİRYOLUNU DA EKLERSENİZ, ARTIK DÜŞÜNÜN. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:46:14 THY'nin Schiphol kazası AHL'de 05-23 pistine inerken olsaydı, Bugün Ataköy'de kaç bina ayaktaydı? bi düşün bakalım... 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:44:00 inadına 23 rüzgar sakin olsa bile :) 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:33:46 Bazı Ataköylülerde "Ya uçak düşerse" korkusu yaşadığını iddea edildi. Mİ? Ben var anlamamak. Big okazyon. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:33:13 Ben AHL Çalışıyorum işime yakın olsun diye ataköyden ev alayım dedim nerdee ataköy bu bölgenin en pahalı semti madem siz sevmiyorsunuz gürültüyü gidiceksiniz oradan gitmeden bana biri dairelerin fiyatını söyleyinde öyle gidin gücüm yeterse almak istiyorum 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:26:45 sefaköy de oturan halkın canı patlıcan mı acaba? yılın büyük bölümü uçaklar o istikamete doğru kalkıyor. hiçbir haberinizi göremedim ne hikmetse!!! bu kadar ayırımcılık olmaz. neden sadece ataköye olunca haber yapıyorsunuz uçakların kalkış yönünün keyfi bir uygulama olmadığını bildiğniz halde. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:25:55 ucak düserseymis lafa bak,o zaman orda oturmiycaksin kardesim,hic kimse ucagada binmesin o zaman ya ucak düserse diye... 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:25:01 DÜNYA DAKİ HAVALİMANLARIN CEVRESİNDE VAROŞLAR OTURUR NEDENİ EVLERİN FİYATLARI ÇOK UCUZDUR ZENGİNLER OTURMAK İSTEMEZLER İSTANBUL'DA OLAY FARKLI SORUN BAKALIM ATAKÖYDE OTURANLARA NEREDE OTURUYORSUNUZ DİYE AGIZLARINI YAMULTARAK HAVA ATARAK ATAKÖY'DE DERLER EVİ ALIRKEN MEYDAN YOKMUYDU YOKSA EMLAKÇINIZ İNENEN UÇAKLARA SUSTURUCUMU TAKMIŞTI FİYATLARI SUNNİ OLARAK UÇURDUNUZ 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:14:42 AİHM ye Londra halkı yeni pist yapılmasın diye başvurdu, mevcutlardan şikayet için değil. Ataköylüler alooo! O pist kaç senedir orada, DHMİ doğru söylemiş. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:12:52 Size aynen katılıyorum. Kardeşim, sen o evi alırken havalimanı yok muydu, dhmi ile anlaşma mı yaptın uçakların nereden ineceği konusunda? böyle saçmalık olur mu? orada oturma o zaman kimse seni zorlamıyor. O pist kaç senedir orada, gelip dibine ev yapmışlar, sen de oturmuşun, şimdi niye şikayet ediyorsun? Ya düşerseymiş, bu risk bugün mü oluştu sanki? 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:11:09 Gürültü muhakkak ki olacaktır,fakat bazı yorumlar da fazla abartılmış. Öncelikle uçaklar eve 10-15m mesafeden geçmez,geçemez. İstanbul Atatürk Havalimanı'na yolcu uçakları ILS Approach yapmaktadır,bu da her uçağın geçtiği bir süzülme hattı ve açısı olduğunu göstermektedir. Bunlar hesaplanırken hattaki en yüksek mania göz önünde bulundurulur. Yani bu değerler oturduğunuz binalar üzerinden ILS Approach yapabilecek en büyük uçağın güvenli geçişini sağlayacak şekilde hesaplanır,testi ve kalibrasyonu yapılır ve bundan sonra hizmete açılır. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:03:27 Kirk sene once de ayni idi. Yeni birsey yok. Bir yandan ucak, obur taraftan tren sesi. Hatirlarim gelen misafirler hic uyuyamazdi, ama biz jet motor seslerini ninni gibi dinleyerek uyuduk senelerce. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:01:55 havaalanı yapıldığında oralar bomboş araziydi.şimdi etrafını doldurmuşlar,dağdan geliğ bağcıya kızıyorlar 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 10:00:46 Ben de ataköyde oturuyorum. Havalimanı sonradan inşaa edilmedi. Zaten vardı ve bile bile aldık. Dağdan gelip bağdaki kovulmaz. Gayet mutlu ve huzurlu yaşıyorum. Sen gel pistin başına ev yap sonra da pisti kullanmayın de. Yok öyle birşey. Beğenmeyen ataköyden taşınır. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 09:53:13 Bir ülke düşününkü hava alanlarının çevresi en büyük ranta dönüşsün. Ya kardeşim o hava alanı ordaydı sen Ataköyden ev eldığın zaman al evini başına çal. Yetmezmiş gibi e-5'ten gidip gelenler bilir yeni bosna, güneşli de ihlas evlerinin ön tarafında kocaman kocaman gökdelenler, residanslar yapılıyor bu da yetmemiş gibi FATİH eğitim kurumları pistin başına kondurulmuş. Ya kardeşim hava alanın burnunun dibine bu tür toplu yaşam alanları okullar yapılmaz bu ateşle oynayanlar kim bu yapılaşmalara hangi belediye izin verdi. DHMİ nerede AHL'yi kullanılmaz hale getirdiniz. BU ülkenin basını medyası nerde kardeşim. İlla buralara bir uçağın düşmesi veya çarpmasımı bekleniyor. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 09:38:46 Yani o zaman demek oluyor ki dhmi ataköydekileri adam sefaköyde oturanları patlıcan olarak görüyor.Aynı sorun sefaköy tarafı içinde geçerlidir pas geçilmesin. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 09:31:23 ulen ben sizin oturduğunuz yerde oturup balkonumun yanında 10-15 metre mesafede uçak geçmesi için neler vermezdim. Siz harikadan ne anlarsınız :)) Ne kadar şanslısınız farkınızda değilsiniz. 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 09:29:08 boeıng 747 ile saudı arabia ucakları geçmiyor mu!!çıldırmamak elde değil...evler bile sallanıyo 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 09:28:09 ev alırken düşünemedinizmi sesi uçaklar sisin için susturucumu takacaklardı yada sizin keyfinize göre mi iniş yapacaklardı 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 09:27:51 yahu eski 06-24 nası az kullanlıyordu ki? O da rüzgar durumuna göre gayet yoğun kullanıldığı oluyordu. sırf haber olsun diye vatan haber yapmış. gözünü seveyim ataköy 30 yıldır aynı pist uzatıldı diye balkondan mı geçiyor uçaklar sanki :) 0
  • Misafir 01 Aralık 2010, Çarşamba 09:25:12 Kardeşim,bu 06-24 yada yeni adıyla 05-23 pisti Ataköy uydu kent kurulmadan yıllar önce yapılmadı mı?O zamanki adıyla Yeşilköy havalimanının ilk pisti bu pist değil miydi?bu pist varken ve kullanımdayken ne demeye gittin de ev aldın ordan madem rahatsız olacaktın?Lafla peynir gemisi yürütmeye çalışmayın,satın evinizi gidin başka yerde oturun.. 0