ARFF Memurları kampanya başlattı

    Çok beğenilenler

  • Forza ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 10:22:07 ARFF TEKNİKERLERİ ÇALIŞMA GRUBU olarak haklı taleplerimizi dillendiren Airport haber yönetimine sonsun şükranlarımızı iletiyoruz. ARFF Memuru kadrosunun iptali ARFF TEKNİKERİ unvanının İhdasını istiyoruz ! Uçak kurtarma teknik bir iştir, Kullandığımız 3 milyon TL lik araçlar teknik bilgi, beceri ve kabiliyet gerektirmektedir... Bu amaç için Sesimizi heryerde her mecrada haykırarak seslendireceğiz ! 5
    • Hadi ya 31 Aralık 2015, Perşembe 12:54:09 Demek teknik bilgi, beceri ve kabiliyet gerektiriyor. Ee haliyle araba, kamyon, otobüs, traktör , kepçe vb. kullanmak da aynı kategoride, bu durumda ehliyeti olan herkese teknik kadro vermek lazım. 85
    • Eminmisin ? 31 Aralık 2015, Perşembe 13:15:47 ARFF araçları İş makinası sınıfına giriyor, ARFF TEKNİKERLERİ ÇALIŞMA GRUBU olarak yaptığımız yazışmalar bunu gösterdi. İlerki dönemdeki gelişmeleri takip edersen ne kadar boş konuştuğunu anlamış olursun... 6
    • Tabi 31 Aralık 2015, Perşembe 14:16:23 Takip edeceğim büyük bir keyifle merak etme . Nereye yazdınız da iş makinası kullanan teknik personeldir cevabını aldınız acaba. Sizin yazdığınız yerdekiler bu bilgiye sahip de, koca koca kanunları hazırlayanlar mı bilmiyor tek . sizi memur yapmışlar düşün bakalım niye? Sahi bunu da bir sorsana o bilge kişiye 13
    • Tekniker 31 Aralık 2015, Perşembe 14:22:14 Tekniker olmak çözüm değil ki. Kurumda Teknikerim ama ortak gruptan havacılık tazminatı alıyorum. Benimle aynı işi yapan Elektronik Teknikeri benden 2 bin lira fazla alıyor. Önemli olan havacılık tazminatının adaletli şekilde dağıtılmasıdır. 0
    • Bos laf yapma... 31 Aralık 2015, Perşembe 15:02:27 Sadece ing konusabiliyorsun diye aldigin parayi hak ettiginimi dusunuyorsun. İlk okuldan ing ogretmenini getir koy hic bir fark yok ikinizinde ing seviyeniz ayni ama o ogretmen senden daha fazla hak ediyor o maasini... 1
    • arff 31 Aralık 2015, Perşembe 23:46:04 Dava bizim davamız çaba bizim çabamız arffyi ve teknik kadro hakkımızı karalamanın hakir görmenin mantığı nedir bize böyle köstek olanların ünvanlarını bilmiyorum umrumdada değil ama kafalarına iyice soksunlar hiç bir pilot arffsi olmayan bir limana inmez kimsede indirtemez bizlerin kullandığı araçların en ucuzu 2 trilyon ve o arabalarıda işi başka birşey olan hiç kimse kullanamaz ve bizim teknik kadro isteğimize bodozlama karşı çıkanlar bizim sizin ekmeğinizde gözümüz varmış gibi hareket etmekten vaz geçin çünkü öyle birşey yok sizde bizim ekmeğimize çomak sokmaktan vazgeçin ilkokul zihniyetinden çıkın artık... 0
    • TEKNİK 09 Ekim 2016, Pazar 12:27:59 Teknik Okul bitirmeyenlere nasıl TEKNİK kadro verilecek merak ediyorum doğrusu. Birde Teknisyen olmadan direk Teknikerlik istemek tam akıllı işi. Bari direk ARFF MÜHENDİSİ olmayı isteseydiniz ya. YAZIK. Birde yüksek lisanslıyız, doktora yaptık der durusunuz ama ne bilgi var ne hukuk bilme var sizde. Olursunuz bu kafayla geriden geriden termik ;) 0
  • Derdiniz Nedir 31 Aralık 2015, Perşembe 13:27:58 Eşim adliyede memur 2.200 TL maaş alıyor. DHMİ de çalışan memur 3.800 TL maaş alıyor sonrada ARFF memurlarına itfaiyecileri örnek gösteriyor. Ya kardeşim siz şakamısınız ? 1) ARFF memuru unvanı hangi kafayı yaşıyarak itfaiye unvanıyla bir tutuyotsunuz ? 2) Belediye itfayesi yangınla mücadele eder, ARFF memurlarını siz sadece yangınla mücadele eder gibimi görüyorsunuz yoksa işinize mi gelmiyor? 3) 2015 senesinde 3 Tane her biri 600 Milton TL lik kırım yapmış uçağı kurtardık ? Dünya üzerinde Uçak kurtarma işini sadece uluslararası geçerliliği olan ARFF Memurları yapmakta. 4) Her biri 3 milyon tl lik İş makinesi sınıfında araçları kullanıyoruz bunun ne tur riskleri ve tehlikeleri var siz bilemezsiniz ! 5) ARFF mangal yakar voleybol oynar diyosunuz eve günde 2 saat ZORUNLU SPOR yapmamız gerekiyor yönetmelikte yazıyor. Sizin gibi masa basında göbek salmıyalım diye koymuşlar o maddeyide ! 5
    • ateşin gözyaşı 31 Aralık 2015, Perşembe 13:40:32 geçmişine rahmet kardeş.. 0
  • Tüm yorumlar

  • ABARTI ARFF 04 Ocak 2016, Pazartesi 00:11:16 ARFF BOŞYERE ÇABALAMAYINIZ...TEKNİKER OLMA İHTİMALİNİZ YOK...SENDİKALAR SİZİ KANDIRIYOR..BİRAZ mevzuat okusanız boşyere gaza gelmezdiniz..Havacılık tazminatı alacağınızdan yok iş riski tazminatı peşine koşun...Boşyere havanda su dövüyorusnuz ..Siz halen 2 yıllık okullardan gelirken kızdığınız seyrüsefer personeli 4 yıllık+İngilizce ile mesleğe alınıyor..HAVALİMANINDA VARMISNIZ YOKMUSUNUZ ONA BAKIN 6
  • şuayip 02 Ocak 2016, Cumartesi 17:03:39 bende elektrik teknisyeniyim keşke 200 tl fazla alacağıma itfaiyeci olsam teknisyen yazın sıcağı kışın soğuğunda ırgat gibi çalışır sesi çıkmaz teknik eğitim bitirir maşına 1 tl etkilemez.itfaiyenin keyfi yerinde değişelim deseler anında değişirim.şu kurumda en çok çalışıp en az maaşı alan 2 birim var birisi aproncular 2.si teknisyenler enrotçu teknisyenler hariç tabi.ha bu arada sizi tekniker yapsalar belediyedekilerede emsal olup onlarda tekniker kadrosuna geçer bu da aylık adam başı 700 800 tl maaş artışı demektir devlet personel zaten yılda 3 5 tekniker kadrosu verirken bu kadar kadroyu hayatta vermez malum sendikanın üye toplamak için bir parmak bal çalmasından başka bişey değil. 3
  • sendikaya 02 Ocak 2016, Cumartesi 16:04:59 sendikalar çalışanın eşit,adil,iş barışı ve iş huzuru içerisinde çalışması için çaba sarfetmiyor.koltuk peşinde koşuyor %99 u.bunlar tribünlere oynamaktır. kendine güveniyorsa kapalı kapılar ardında da aynı şeyleri söylesin malumsen.nasıl ki bir gecede elektronik ve havalimanı baş md yardımcıları 1.gruba alındı.? adaletsizliğin giderilmesi için toplu sözleşmenin ardından geçecek 4 ay da yeter de artar.ama sonuç? yeter artık kandırmayın insanları.hala yalanlara inanan var mı? 0
  • sendika 02 Ocak 2016, Cumartesi 15:31:45 tabelasında sendika yazıp sendikadan başka herşeye benzeyen bu yapılara güvenmiyorum 0
  • Komisyon 02 Ocak 2016, Cumartesi 15:29:54 Haberin var mı DHMİ li arkadaşım 3-5 kişinin komisyon kurup birilerinin maaşını 1500-3000 lira arasında hemen arttırdığını ( elektronik daire başkanlığı personeli için ) 0
  • İŞ GÜVENCESİ 02 Ocak 2016, Cumartesi 15:27:35 Memurun İŞ GÜVENCESİNE operasyon geliyor enerjinizi fazla harcamayın 0
  • Havacı engineer 01 Ocak 2016, Cuma 22:01:17 Bu arfff kadar iş yapmadan yatan ve de bu kadar fazla ağlayan başka meslek yoktur galiba bizim kurumda.. Buna rağmen bide teknik eleman olduklarını iddaa ediyorlar. Cıldırıyorum...iş yapmadan uyumak ne kadar teknik gerektiren bi işi aman aman..düşen bi ucağa müdahale etmişler neymiş ek tazminat istiyorlarmış. Yav arkadaş sen zatn bunu için maaş alıyorsun ya.. Bu kurumda haksızlığıa uğrayan en büyük meslek grubu mühendislerdir... 3
    • arff teknik 02 Ocak 2016, Cumartesi 13:37:17 bizim okuduğumuz bölümün teknikolduğunu yök üniversiteler ve kamu kurumları söylüyor kullandığımız araç gereç ve cihazlar elektrik elektronik mekanik cihazlar sadece bunlar değil havalimanlarında olası biyolojik radyoaktif ve kimyasal olaylara müdahale eğitimleride cabası sana cahil demek isterdim ama sen cehalet boyutana kadar bile ulaşamamışsın önce ekmek yediğin kurumdaki birimin ne iş yaptığını öğren sonra içindeki pisliği akıtırsın 0
  • atco-izmir 01 Ocak 2016, Cuma 20:27:25 bence de ortada çok büyük bir adaletsizlik var.etfaiye ve diğer birimlerin hakkı olmayan tazminat sayın orhan birdal tarafından bütün kuruma dağıtıldı.sadece atco lar alması gereken tazminat herkese verildi.buna aim-elektronik dahil.yoksa maaşlar 10 bin tl olacaktı. 2
    • arffizmir 01 Ocak 2016, Cuma 21:54:33 Bak nasıl alicaz hakkımızı bizi izlemeye devam et egosu yüksek arkadaş aslında sana cevap yazmak bile kelime israfiya neyse İkimizde adnan menderes personeliyiz ayıp olmasın DİE cevap verdim. 1
  • Kampanya 01 Ocak 2016, Cuma 16:33:40 Arkadaşlar artık bu türden kampanyalar filan yapmayın. Orhan Birdal kuruma geri dönüyor, sizin için diyorum. 1
  • Geçmiş Olsun 01 Ocak 2016, Cuma 16:20:28 Yılbaşı gecesi Binali Yıldırım,Orhan Birdal ve ekibi smartı ziyaret etmiş ancak Serdar Yıldırım çağrılmamış. Yani demek oluyor ki ARFF için yazık oldu. Üzüldüm gerçekten. 2
  • Şanlıurfa ARFF 01 Ocak 2016, Cuma 14:44:15 Şöyle bir yorumlara baktımda ne kadar da usulsüzce kelimeler kullanılmış. Ve arff yi daha tam olarak bilmeden bilgisizce konuşanlara söylüyorum terminalinde alarm çaldığında paldır küldür arıyorsun hemen gelin diye havalanı kategorisini dahi bilmiyosun kuleci bizden öğreniyorsun aproncun 5 den sonra gidiyor bizi anons ediyosun pisti kontrol edebilirmisiniz diye .. Yaptığımız iş gayet kutsal ve önemli bir görev. Pilot der sizin işinize ne var hep yatıyorsunuz size gerek yok , tabi ki yatıyoruz uçak düşerken de bizi anons etmessen seviniriz lastiklerin ısı alıp duman çıktığında motorunda alev ler çıkmaya başladığında kuleci ler insinler sıksınlar köpükleri tabi nerden hangi açı ile müdahele edicen hangi köpük lansını kullanıcanı tankında ne kadar köpük var kaç dk seni idare eder pülverize ederek mi yoksa direk tampondan mı vericenide umarım biliyosundur. . Sonuç itibariyle boş muhabbet yapmayın biz teknik okul mezunuyuz hakkımızı istiyoruz boşa üniversite sini bitirmedık.. 1
  • ARFF ARFF 01 Ocak 2016, Cuma 14:24:35 Haklı mücadelemizi sürdürmeye devam edeceğiz. Hakkımız neyse söke söke alacağız. Pes etmek yok arkadaşlar... 0
  • Yeterartık 01 Ocak 2016, Cuma 14:02:27 Cidde'n yeter artık... Şu yapılan haksızlığa haksızlık yokmuş gibi davranan insanlara acıyorum. Korkmayın sizin paranız cebinizde kalacak. Biz sadece Hakkı'mız olanı istiyoruz.. 0
  • ARFF AĞRI 01 Ocak 2016, Cuma 13:20:01 Teknik Bölüm Sivil Savunma ve İtfaiye programı önlisan dan mezun olup,DHMİ ye KPSS den bu bölüm üzerinden atama yapılıyoruz ancak YÖK ün Teknik Sınıf Kategorisindedir dediği bu branşı DHMİ ne hikmetse kabul etmek istemiyor.Ancak elbet adalet er yada geç tecelli edecektir. 0
  • Sistem 01 Ocak 2016, Cuma 12:11:29 Türkiye de sistem bozuk herkes kendini kurtarmaya çalışıyor 0
  • Adaletsizlik 01 Ocak 2016, Cuma 12:10:50 http://sosyal.hurriyet.com.tr/yazar/ozgur-bolat_313/adaletsizlik-verimliligi-nasil-dusurur_40034112 0
  • ARFF07 01 Ocak 2016, Cuma 11:36:39 Hak verilmez alinir ve bizlerde sonuna kadar mucadele edip alicaz haklarimizi... 0
  • Serdar 01 Ocak 2016, Cuma 05:09:29 Tırıyonluk arac kullanırsın, şöför kadar değerimiz yok, 0
  • ATSEP 01 Ocak 2016, Cuma 01:36:23 ARFF derneğine helal olsun gayet iyi çalışıyor. Elektronik derneği 10 senedir hala ATSEP kadrosu alacak. Kurumda ilk derneği kuran elektronik ama yerinde sayıyor. Senelerdir tazminat problemi çözülmedi. Hala 25 tane insan haksız yere ortak gruptan tazminat alıyor. ATSEP diye birşey çıkardılar kimseye bi faydası yok. Durduk yere milletin başına ingilizce çıkardılar. ATSEP Sınavına tabi tuttular. Yaşını başını almış onca insan sınavdan geçemedi,rezillik diz boyu. Bu ATSEPin kime ne faydası var. Bari kadromuz ATSEP olarak değiştirilseydi onu da yapamadılar. TAESA ancak ajanda,çanta,takvim yaptırır. İnşallah sizin ARFF Teknikeri işide bizim ATSEP işine dönmez. 0
    • ARFF İZMİR 01 Ocak 2016, Cuma 19:38:36 çalışan dernekler değil kardeşim. çalışan personelin kendisi. bu konuda derneklerin çalışmalarını yetersiz önaçıcı değil daha çok geriletici bulduğumuzdan dolayı gençlerle gerek fikir gerekte icraati yöntemlerle çıkılmış bir yol sonucu olumlu olsada olmasada sonuçları bir çok gruba örnek olacak bir çalışma sadece bu 0
  • dhmi 01 Ocak 2016, Cuma 01:14:17 muhterem cankeşen bey...lütfen konuşmayın hiç olmaz işe...otorite ile gözükmek,kaşılarak poz vermek....ezikliğin dışa vuruşu...çocukların hakkını almak iradeniz bile yok. 0
  • ARFF 01 Ocak 2016, Cuma 00:44:32 şu siteyi takip eden birkaç gereksiz var her arff atc haberinin altına ortalığı bulandırmak adına yorum yapıp insanları birbirine karşı kışkırtıyor. herkes hakkını arıyor kimse burada o bunu alıyor hava trafikçi neden onu alıyorun derdinde değil. mesele dışarıdaki insanların aldığı parayla kıyaslamada değil burada şahsımın temel sıkıntısı bürolarda çalışan arkadaşlarımız garajda şoförlük yapan arkadaşlarımız benden neden fazla tazminat alır onlar havacılığa daha çok mu hizmet ediyor bunun mücadelesi. teknik sınıf konusu zaten diğer birimleri ilgilendiren bir konu değil hak edilen, olması gereken bir konunun haklı mücadelesi ki bu durum diğer birimlerde çalışanları ilgilendirmez. kimse üzerine vazife olmayan konularda konuşup insanları birbirine karşı kışkırtmasın. 0
  • arff38 01 Ocak 2016, Cuma 00:26:05 Bazılarının arffyle alıp veremediği nedir anlamak zor evet teknik bölüm okuduk hakkımız olanda teknik kadro ve havacılık tazminatındaki haksızlığın düzeltilmesi adamlara bak sanki bazılarından istiyomuşuz da kendilerinin cebinden üç kuruş çıkacakmış gibi ortalığı velveleye veriyorlar girdikleri havalara bak biz siz niye bu kadrodasınız demiyorsak bazı başıbozuk ve bozguncular da hadlerini bilsin ve bizim hakkımız olanı alma çabamız hakkında ileri geri konuşupta hadlerini aşan laflar konuşmasınlar her seferinde de bizim bu haklı davamıza at gözlüğüyle bakıp konuşan at kafalılar ilk okul çocuklarının bile kendilerinden daha aklıbaşında edepli olduklarını bilsinler ve yaşlarının adamı olsunlar. 0
  • ATC SOĞUTUCUSU 31 Aralık 2015, Perşembe 22:24:58 ÖYLE YANMIŞSINIZ Kİ HIRSINIZDAN ÜSTÜNÜZE VAZİFE OLMAYAN İŞLERE BURNUNUZU SOKUYORSUNUZ..HERKES KENDİ İŞİNE BAKSIN, ALLAH'IN ADALETİ ER YA DA GEÇ TECELLİ EDER. BİZ ARFF OLARAK BUNA İNANIYORUZ HAKKIMIZ OLAN ŞEYİ İSTİYORUZ. SİZ ATC CİLERİN CEBİNDEN BİRŞEY ÇIKMAZ KORKMAYIN.. :) 0
    • Adli isimli.sahis 01 Ocak 2016, Cuma 09:26:53 Aldigimiz egitimi hor goren insan evladi. Herhangi gibi bir bolumden mezun olup hic bir baltaya sap olamadiktan sonra tek avantajiniz olan dilinizi kullanip bu guzel kurumun maddiyatina kanip gelimissin. Maden egitim konusacak bi gitte kendi okudugun isini yap.. en azin arff biri aldigi egitim dogrultusunda okudugu bolumun isini hakkini vererek yapiyor... 1
    • Arffatc 01 Ocak 2016, Cuma 09:33:04 Her yerde oldugu gibi bazi limanlarda da kulede ki calisan arkadaslar aldiklatini hak ediyor. İstanbul ankara izmir antal yada atc arkadaslarla kendini bir tuttan ama onlar kadar adam olamayan kucuk limanlarin kucuk atc leri adam olun adam olunda milletin nimetine gozunuzu dikmeyin. Alacağımız teknik.kadro siz hic ama hic bağlamaz... 0
  • 773 31 Aralık 2015, Perşembe 21:51:19 Allah gozunuzu doyursun. Doymadiniz gitti be.. 4
    • dhmi 01 Ocak 2016, Cuma 01:11:55 abd inde arff çalışanı acc çalışanından daha çok maaş alıyor.türkiye de arf ve apron trafik çalışanları olmaz işe olmazlardan.katagoriyi belirler, uçağın yer güvenliğini şağlar.dhmi otoriteşi; bu çalışanları şoför ve baca temizleyen amale olarak görür, karar verir.bu cefakar çalışanların hakkını veriniz.ahiret; bu dünyadaki otoriter, kibirli, ben alıyorum on dan bana ne diyenlerin egemen olduğu adaletşizlerden teşekkül.... ifade yeri ahiret.inancınız var işe... unutmayın...hak kı alın terini dikkate almanız dileği ile... 1
  • Adali 31 Aralık 2015, Perşembe 21:33:51 Arff ci arkadaslar okadar cok idealist idiyseniz okudugunuz bolumlere girip ogretmen vs olsaydiniz ise girerken etfaiyeci olacaginizi bile bile girip simdide yok okuduk falan gibi ezik ezik yorumlar yapmayin oldugunuz yer iyi orda kalin 6
    • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 22:25:37 Dostum biz kurumdaki haksizliga karsiyiz bunu anlayamiyacak kadar kucuk beynin varsa ve bide sen kuleciysen vayyyy haline vayyy... (bu sözüm atc arkadaslara degil yanlis anlamayin bugun olumsuz laflar o taraftan geldgi icin kizginiz sadece) 0
    • Sizler 01 Ocak 2016, Cuma 00:28:08 Pekala sizler neden okuduğunuz bölümlerle alakalı çalışmıyorsunuz? Mesela Su Ürünleri Mühendisliği mezunu olan bir ATC neden DHMİ'ye işe girer? Veyahut Fars dili edebiyatı mezunu bir ATC neden kendi mesleğini yapmaz? 0
  • Cap77 31 Aralık 2015, Perşembe 21:31:01 Şu atc'lerin de, kendilerini teknik eleman sanan arff'cilerin de maaşını yarıya indirip o farkı pilotlara vermek lazım. Bilmeyen adamı yanınıza koysak 2 haftada öğrenebileceği işler yapıyorsunuz. Hepinizde bir pozlar bir afralar.. Sizin işiniz pilotlara yardım etmek, fazla uzatmayın. Mevcut işinizden çıksanız (yurtdışında zaten bulamazsınız da..) yurtiçinde bile mevcut maaşınızın yarısına iş bulamazsınız. 1
    • Pilotmuş 31 Aralık 2015, Perşembe 22:39:06 Sen pilot falan değilsin. Hiçbir pilot ATC - ARFF gibi birimlerde çalışan kişilere bu şekilde "maaşlarını yarıya indirip bize verin" demez. Bu insanlar gece gündüz bizimle birlikte çalışıyor,hepimiz aynı gemideyiz ve çalışma arkadaşıyız. Capt77 rumuzla yazayım milleti birbirine düşüreyim tutmaz birader. Artık herkes anlıyor senin gibi elemanların kim olduğunu burada.. 0
    • Gulf 31 Aralık 2015, Perşembe 22:49:08 Adamın yazdıkları doğru ama maaşı onlardan alıp bize bağlama kısmına katılmıyorum. Herkesin rızkı kendine.. 1
    • TANGO&CHARLIE 01 Ocak 2016, Cuma 00:52:56 ARFF PERSONELİ KARDEŞLERİM BİR ATCO OLARAK HEPİNİZİN DAHA FAZLA HAVACILIK TAZMİNATI ALMASINI CANI GÖNÜLDEN İSTİYORUM. SİZ BURADA ATCO GİBİ YAZANLARA ARKANIZDAN ATIP TUTANLARA İNANMAYIN. BENİM ÇEVREMDE SİZE DÜŞMAN OLAN TEK BİR MESLEKTAŞIM BİLE YOK. YERİ GELİYOR SİZLE BERABER MANGALDA YAPIYORUZ ÇAYDA İÇİYORUZ VOLEYBOLDA OYNUYORUZ AYNI SERVİSE BİNİP İŞE GİDİYORUZ. TÜRKİYEDE AYRICALIKLI BİRÇOK KURUMDA (TCMB, SPK, TAEK VS) 5-6 BİN SEVİYESİNDE MAAŞ ALAN MEMURLAR VAR. SİZLERİN YAPTIĞI İŞ İÇİN 3 BİN LİRA ÇOK DÜŞÜK BİR RAKAM. DEVLET AYRICALIKLI KURUMLARDAKİ MEMURLARA NASIL HAZİNEDEN 5-6 BİN MAAŞ VERİYORSA SİZE DE VERMELİDİR.HAVACILIK TAZMİNATINA EUROCONTROL ENGEL OLUYOR DENİLEREK SİZE YAPILAN MUAMELEYİ DOĞRU BULMUYORUM. EUROCONTROL ŞARTLARINI KARŞILAMIYOR OLABİLİRSİNİZ AMA SİZİDE MAĞDUR ETMEK DOĞRU DEĞİL. BİR ŞEKİLDE SİZE DE DÖNER SERMAYE, İŞLETME GELİRLERİ GİBİ Bİ KALEM ALTINDA EK ÖDEME YAPILMALIDIR.BÖYLE OLURSA ARADAKİ MAKAS FAZLA AÇILMAYACAĞI İÇİN BİZİMDE ALDIĞIMIZ TAZMİNATLAR ARTIRABİLİR. 0
  • ArffCBL 31 Aralık 2015, Perşembe 19:54:18 Kulecilerin bu kadar arff karşıtı olacaklarını düşünmüyorum bizim arff teknikleri olup olmamızın onlara bi faydası da zararı da olmayacağı için ama aramıza fitne fesatlık sokan kurumdan dahi olmayanlar var bence. Gerçekten kulecilerden de varsa yazan fazla takmamak gerek kuleci olmuş ama adam olamamış deyip geçeceksin. Fazla gale alınacak düşünülecek konu değil zaman kaybıdır. Bizler amacımıza nasıl ulaşırız onu düşünüp destek ve birlik olmalıyız... 0
    • Vay haline 01 Ocak 2016, Cuma 00:30:14 Eğer burada ARFF için onlar teknik kadro olmasın diyen gerçek ATC varsa vay haline onların. Yazıklar olsun diyorum. ARFF teknik olsa ne yazar olmasa ne yazar, onlara ne zararı var. Gerçi kuleciler bizim fazla tazminat almamızıda istemiyorlar. Bizim fazla tazminat almamızında onlara zararı yok. Kafam karıştı bilemedim. 0
  • ARFF KAPADOKYA 31 Aralık 2015, Perşembe 19:44:51 Kurum içi adeletsizliğin son bulması dileği ile. Şunu söylemek isterim sorun para değil kimse kusura bakmasın kurumda nöbeti çalışan ve 7/24 hizmet veren tatil nedir bilmeyen ARFF personeli bizim kadrosumuz tabiki teknik kadro olması gerek yüksekokul mezunuyuz. Bunun karşılığı TEKNİK KADRO bunun başka bir açıklaması yok kimse buna farklı bir yorum yapmasın bu işin adı bu ARFF=TEKNİK PERSONEL 1
  • Vatandaş 31 Aralık 2015, Perşembe 19:32:34 Dhmi tüm ülkede özelleşmeli çünkü devletimizin vizyon kurumlarından olan bu kurumun işletilişinde büyük yanlışlar yapılmakta ve bir kaç istasyon dışında geri kalan tümünün zarar ettiğide aşikardır. 2
    • Euro 01 Ocak 2016, Cuma 00:32:54 Eurocontrolden para alacağız diye koskoca ülkedeki milyonlarca insanın hakkı olan hava sahası kullanım ücreti DHMİ de çalışan 2 bin kişiye peşkeş çekiliyor. 0
  • DİYARBAKIR 31 Aralık 2015, Perşembe 19:19:48 Haksızlıga uğrayanlar susmaz ,hak arayısına girer,hakkını almak için mucadele eder , bu mucadelede onlerine engel olmak isteyenleri atc ve diğer engelleri demokratik ortamlarda savunur,hak mucadelesi verir. çok fazla maas alıp diğerlerini kucumsemek isteyen, ötekilestiren , bana olsun diğerlerine yok diyen zihniyete ,adaletsizlik için mücadele etmek insani onurumuzdur. bizler sonucta mesaimizi harcayıp verilen görevleri yerine getiriyoruz.Tüm birimler görevini yapmaktadır.hepsine kolaylıklar diliyorum. Tüm dhmi çaLısanlarının ( ATC DAHİL )yeni yılını kutlar KAZASIZ belasız huzurlu yıl gecirmelerini ve arff hakkında çook olumsuz ve gereksiz konusanları; ALLAH trafik kazası,ev yangını vb. afetlerden korusun ,muhtac etmesin. Biz arff Hayat kurtarırken rengine, ırkınına, inancına,lisanına ve UNVANINA hiç bakmayız .Amacımız bir nefes daha almasını sağlamak ve sevdiklerine sevinç gözyası döktürmektir. Gelecek yılın sonunda DHMİ çalısanları yerine DHMİ AİLESİ demek dileğiyle.Mutlu Yıllar 0
  • Haksizliğa uğramis 31 Aralık 2015, Perşembe 19:00:08 Airpoet habere cok tesekkur ediyorum tum meslektaslarm adina...Umarim Hakkimiz olan Teknik unvani aliriz... 0
  • İNANMAYIN 31 Aralık 2015, Perşembe 18:45:01 BEYLER BURADA ATC GİBİ YORUM YAZANLARA İNANMAYIN. YILBAŞI GECESİ BU SAATTE HİÇBİR ATC GELİPTE BURADA YORUM YAZMAZ. ADAMLAR PARİSTE ROMADA YILBAŞI KUTLUYORLAR. NE İŞİ OLUR GELİPTE BURADA ARFF İLE LAF DALAŞINA GİRSİN. 0
    • Güldüm 01 Ocak 2016, Cuma 00:33:57 Şimdi burada ARFF e mi laf soktun yoksa ATC ye mi laf soktun anlayamadım sadece güldüm :)) 0
  • fireman 31 Aralık 2015, Perşembe 18:14:52 BİR KAMPANYA BAŞLATTIK..YER YERİNDEN OYNADI SAN Kİ..NE KADAR ÖNEMLİ BİR KONUMUMUZ VARMIŞ OYSA ALLAH'A HAMDOLSUN..(FARKINDA OLMADAN FARKINA VARDILAR..BUNDAN KENDİLERİNİN DE HABERİ YOK) HER TARAFTAN ATLAYAN ATLAYANA.. EL İNSAF YA..ERİNMEDEN AİRPORTHABER'E GİRİP TE SEVİYESİZ YORUMLAR ATIYORSUNUZ YA..ASLINDA MUTLU EDİYOR BU BİZİ..ÇAPSIZLAR..BIRAKIN DA YORUMU BİZ ARFF MEMURLARI YAPSIN..SİZE BİR ŞEY ATAN MI VAR BE KARDEŞİM..DOĞRU YA ÇÜNKÜ ÇATLAYACAKSINIZ AZ KALDI..! ÇÜNKÜ HAK YERİNİ BU-LA-CAK..O K A D D A R..! 1
  • hakkoymaz 31 Aralık 2015, Perşembe 17:47:59 10 YIL YAN GELİR YATARIM,20 YIL ASLANLAR GİBİ MANGAL YAPARIM..AN GELİR 1 CAN KURTARRIM MUTLU OLURUM.. O BANA YETER..EY ACİZLER ORDUSU SEN NE YAPARSIN Kİ BOŞ BOŞ ATAR TUTARSIN..KENDİNE GEL KENDİNE..! 5
    • o kadar 31 Aralık 2015, Perşembe 18:17:31 uzun lafın kısası..işte bu ya.. 0
    • İnşallah 31 Aralık 2015, Perşembe 18:39:13 An gelipte ARFF'in kurtardığı o can inşallah sen olmazsın!!! 0
    • HAKKOYAR 31 Aralık 2015, Perşembe 18:46:59 30 SENE TENEKE KULEDE PİNEKLERSİN. HAVAALANI KAPALIYMIŞ AÇIKMIŞ UMRUNDA OLMAZ. UÇAK VARMIŞ YOKMUŞ ÖNEMİ YOK. GÜNLÜK EN İYİSİNDEN 1 UÇAK GELİR QNH 1013 İNİŞ SERBEST RACIR DERSİN OLUR BİTER. SONRA UTANMADAN AYLIK 10 BİN LİRA MAAŞ ALDIĞIN HALDE BURADAKİ GARİBANIN EKMEĞİNE GÖZ DİKERSİN. 2
    • hakkoymazmış ? 31 Aralık 2015, Perşembe 19:12:00 fesatlıktan klavyeyi kıracaksın 0
  • Harun YILMAZ 31 Aralık 2015, Perşembe 17:44:12 Teknik Hizmetler Sınıfının tanım içeriğinde özetle meslek yüksek okullarının mesleki bir öğreniminden mezun olmaya ve öğrenim görülen meslekte fiilen çalışmaya vurgu yapılmıştır. Teknik Meslek Liselerinin itfaiyecilikle ilgili mesleki bölümünden mezun olarak mesleki öğrenim aldıkları itfajyecilik mesleğinde çalışan meslektaşlarım umarım kurumumuzun da desteği ile tez zamanda ARFF Teknikeri unvanına sahip olurlar. Annex 14'te operasyonel servis olarak bahsiedilen Havaalanı Itfaiyeciliğinde çalıştırılacak ARFF Personelinin alım şartlarında çoğu ülkede teknik öğrenim ve yeteneğe vurgu yapılmaktadır. Hatırlarsanız kurumumuzun geçmişte TUBITAK ile yapmış olduğu bilimsel çalışmada kurumumuz yöneticilerinin ''İtfaiyecilik gibi TEKNIK BILGI ve BECERI isteyen mesleklere KPPS yöntemiyle değil kendi yöntemlerimizle eleman almak istiyoruz yönünde beyan ve talepleri vardı. Kurumumuzda bildiğim kadarıyla ARFF Memurları ve AIM Memurları Teknik Sınıfı talep etmekteler. Umarım muaffak olurlar. 0
  • Aref 31 Aralık 2015, Perşembe 17:37:22 Arkadaşlar onun hakkı bunun hakkı yok zaten biz bu yurt dışından gelen bize kaynak olarak ayrılan paranın kurum olarak yarısını bile harcıyamiyoruz. Para sene sonunda gider gösterilemediği için geri gidiyor. Yani yeni bir düzenleme ile yurt dışına yiyemeyip gönderdiğimiz paralardan kaynak ayrılsa adaletli bir oranlama yapılsa hem ülke ekonomisi, hem kurum ve bu kurumda çalışan personel için en iyisi olur. 0
    • HArun YILMAZ 31 Aralık 2015, Perşembe 23:02:17 Düzeltme: *Teknik Meslek Yüksekokulllarının İtfaiyecilikle ilgili bölümlerinden... 1
  • bunlar varya 31 Aralık 2015, Perşembe 17:28:43 ATC personeli kendini kasa kasa övüyor ya.piste arkadaşını çıkarıp arkadaşını piste unutup uçagı arkadaşının üzerine indirmeye kalkacak kadar salak,kalkış yapan uçagın kalkış yaptıgı piste uçuş verecek kadar unutkan,kafaları çekip telsiz frekansına girecek ayyaş adamlar.Yani bunlar kasıtı yaptıkları kadar geri zekalııı 1
    • Evet 01 Ocak 2016, Cuma 00:35:29 İstanbulda kaç defa tepemize uçak indireceklerdi zor kurtulduk 0
  • arff 31 Aralık 2015, Perşembe 17:06:56 başkalarının işini sorgulayan ,kendi işini yapmıyor'dur. hayretle yorumları okuyorum aslında yazmaya değmez ama dayanamadım kurumda yeniyim ancak mesleğimde 10 yılı devirmiş bir itfaiyeciyim ve 10 yıldır kendisi fiziki olarak belirli bir işi hergün düzenli yapan kişilerin zamanla beyinlerini kullanmayı bıraktıkları için kendisi gibi standart bir iş yapmayan herkesi çalışmıyor olarak gördüğünü gözlemledim. itfiayeci sadece mangal yapar voleybol oynar gözüyle ARFF birimine bakan arkadaş,evindeki kaçak akım sigortasına niye para verdin,araba alırken niye hava yastığı sayısını araştırısın,Devletler savaşmadığı halde neden bu kadar asker ve techizat bulundur, DHMİ bu kadar pahalı itfaiye arçalarına niye para verir aslında hepsi ölü yatırım dimi zeki çocuk bunların hepsi insanlara hayatları boyunca 1 kez lazım olur ve genelde kıymetleri o zaman anlaşır inşallah sana lazım olmaz Ama inşallah sen ve senin zihniyetinden bu kurumda yönetici olmaz yoksa bir gün çukur kazdırıp bir gün çukuru kapatırırsın bize aşağıda sivrizekalı bir arkadaş karla mücadelede bizlerin görev yapabileceğini önermiş mesela Gelelim ARFF Teknikerliğine Bizim zaten Aldığımız diplomalarda İtfaiye ve Yangın güvenlik Teknikeri yazmakta,Sorun İTFAİYECİLİĞİN Türkiyede henüz meslek olarak tanımlanmamasında ama onunla ilgili çalıştaylarda yapıldı ve meslek standartları oluşturuldu yakında 657 nin düzenlenmesinde muhtemelen Genel idari hizmetlerden ayrılıcağız. Bizi belediye itfaiyesine yollayan arkadaş emin ol ordakiler bizden az almıyor,çoğu büyükşehir bizi geçmiş durumda Son olarak işimizi kimseye ne kadar önemli olduğunu anlatmak zorunda değiliz arkadaşlar. ARFF memuru günlük programı uyguladığı sürece programındaki saatte voleybolda oynayacak,yemek için mangalda yakacak napalım çok kıskanıyorlarsa azıcık daha okuyup ARFF memuru olsalarmış. 1
  • APRON 31 Aralık 2015, Perşembe 16:57:10 APRONCULAR NEREDE? NİYE HİÇ SESLERİ ÇIKMIYOR? SANKİ SADECE ARFF Mİ HAKSIZLIĞA UĞRADI? APRON DERNEĞİ NE İŞ YAPAR. ARFF PERSONELİNE HELAL OLSUN SESİNİZİ HERKES DUYDU. 1
    • BİTİK 31 Aralık 2015, Perşembe 18:48:03 APRON ÖLMÜŞTE AĞLAYANI YOK. ARFF YAKINDA TEKNİK PERSONEL OLACAK. TAZMİNATLARIDA ALACAK. APRON ORTADA KALACAK. 0
  • ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 16:49:38 başkalarının işini sorgulayan ,kendi işini yapmıyor'dur. hayretle yorumları okuyorum aslında yazmaya değmez ama dayanamadım kurumda yeniyim ancak mesleğimde 10 yılı devirmiş bir itfaiyeciyim ve 10 yıldır kendisi fiziki olarak belirli bir işi hergün düzenli yapan kişilerin zamanla beyinlerini kullanmayı bıraktıkları için kendisi gibi standart bir iş yapmayan herkesi çalışmıyor olarak gördüğünü gözlemledim. itfiayeci sadece mangal yapar voleybol oynar gözüyle ARFF birimine bakan arkadaş,evindeki kaçak akım sigortasına niye para verdin,araba alırken niye hava yastığı sayısını araştırısın,Devletler savaşmadığı halde neden bu kadar asker ve techizat bulundur, DHMİ bu kadar pahalı itfaiye arçalarına niye para verir aslında hepsi ölü yatırım dimi zeki çocuk bunların hepsi insanlara hayatları boyunca 1 kez lazım olur ve genelde kıymetleri o zaman anlaşır inşallah sana lazım olmaz Ama inşallah sen ve senin zihniyetinden bu kurumda yönetici olmaz yoksa bir gün çukur kazdırıp bir gün çukuru kapatırırsın bize aşağıda sivrizekalı bir arkadaş karla mücadelede bizlerin görev yapabileceğini önermiş mesela Gelelim ARFF Teknikerliğine Bizim zaten Aldığımız diplomalarda İtfaiye ve Yangın güvenlik Teknikeri yazmakta,Sorun İTFAİYECİLİĞİN Türkiyede henüz meslek olarak tanımlanmamasında ama onunla ilgili çalıştaylarda yapıldı ve meslek standartları oluşturuldu yakında 657 nin düzenlenmesinde muhtemelen Genel idari hizmetlerden ayrılıcağız. Bizi belediye itfaiyesine yollayan arkadaş emin ol ordakiler bizden az almıyor,çoğu büyükşehir bizi geçmiş durumda Son olarak işimizi kimseye ne kadar önemli olduğunu anlatmak zorunda değiliz arkadaşlar. ARFF memuru günlük programı uyguladığı sürece programındaki saatte voleybolda oynayacak,yemek için mangalda yakacak napalım çok kıskanıyorlarsa azıcık daha okuyup ARFF memuru olsalarmış. 0
  • Tayin 31 Aralık 2015, Perşembe 16:47:53 Arkadaşlar merhaba . Ben de bir hava trafik kontroloru olarak tayin konusundan muzdaribim akp milletvekili referansim vardı ama inanır misiniz ona da bu şekilde cevaplar verilmiş üstelik benim eş durumum da var . Bakalim demişler sonra aradığında beklesin demişler ve biz hala bekliyoruz bugün öğrendim ki daha kursu bitmeden tayin olanlar varmış yanilmiyorsam ve yanlış duymadiysam hakkariden ankaraya tayinler yapılmış . Referansları kurumdanmıs . Ben bugün anladım ki düzen aynı şekilde devam ediyor . Serdar bey de aynı yoldan gidiyor aynı kişileri kayırıyor . Hakkım hicbirine helal olmasın . Bu kurumda akp nin lafı geçmiyor. İyi akşamlar 4
  • Kule 31 Aralık 2015, Perşembe 16:46:45 Ah şu dhmi özelleşseydi görseydik o 3bin-4bin havacılık tazminatı alanları :) Belediye ile korkmaz bu teknikerler rahat olun siz. Biz zaten oralardan geldik buraya. Soruyorum bizi eleştirenlere dhmi sizi işe almadan önce ne biliyordunuz yaptiğiniz iş hakkında ? Ben bu işi liseden beri yapıyorum 1
    • Bankacı 31 Aralık 2015, Perşembe 17:59:01 İşletme-iktisat mezunu ne iş yapar? En babası bankacılık yapar. Çoğu atc zaten özelde bankacı sigortacı ıvır zıvır işler yapmış. Çoğunun mesleği bile yok. Ama dhmiye kapağı atmış şimdi milleti beğenmiyorlar. 0
    • BELEDİYE 31 Aralık 2015, Perşembe 18:50:11 HADİ DİYELİM KURUM ÖZELLEŞTİ ARFF BELEDİYEYE GİTTİ. EY ATCLER SİZ NEREYE GİDİCEKSİNİZ. SİZİ ÖZELLEŞEN KURUMDA TUTARLAR MI. PATRON SİZE GÜNDE 1 UÇAK İNEN YERDE AYLIK 10 BİN LİRA VERİR Mİ? BENDE SİZİ AKILLI SANARDIM. BİNDİĞİNİZ DALI KESMEYİN. 0
    • inşallah 31 Aralık 2015, Perşembe 20:24:35 inşallah özelleşirde kurtuluruz 0
  • ARFF41 31 Aralık 2015, Perşembe 16:15:07 ARFF Memurlarına verilecek haklarımız neden birtakım çevreleri(acizleri) rahatsız eder anlamış değilim. Her geçen gün yenen haklarımıdan haklarımızı vermeyenler kadar (bize verilecek ve Allahın izniyle de alacağımız hakları) istemeyenler de sorumludurlar. Hak yerini bulacaktır... Mücadeleye devam arkadaşlar. 1
    • fitneciler 31 Aralık 2015, Perşembe 16:54:12 Fitneciler iş başında. Burada kuleci gibi yorum yapanlar var. Özellikle personeli birbirine düşürücü yorumlar yapan fitneciler; yaptığınız ayıptan ziyade büyük günahtır. Aynı şekilde ARFF ci olmadığı halde onların ağzından dökülmüş gibi yorum yapanlar da var. Fitne çıkarmak büyük günahtır. Hiç bir şey için değmez bu yaptıklarınız. Kendinize yazık etmeyin. 1
  • arffteknik 31 Aralık 2015, Perşembe 16:08:41 Burada sabit cümleleri kullanıp çoğu meydanda gün boyu oturup iki uçak bile indirmiyen, vakitlerinin bolluğundan ne yapacaklarını şaşırıp arff memurlarına sataşan, liyakat ve eğitim olarak bizden hiçbir farkı olmayan sadece eski genelmudurun torpiliyle hayallerinde gormiyecekleri paraya kavuşan kuleci arkadaşlar bu saltanatınız sona erecek hiç merak etmeyin arff memurları sizin aldığınız bu paralarida sosyal medyada tartışmaya açacak ozaman kendinizi ifade etmeye çalışırsanız bizdesize sosyal medyadan gereken desteği verecegiz!!!!!ama o destek mi olur kostekmi olur bilmiyoruz!!! 0
    • hangi 31 Aralık 2015, Perşembe 16:52:02 Hangi genel mudurluk dostum . Birtakım kişiler için simulatoru arayıp " iyi edin " diyen genel mudurluk mu tebrik edilmeli . Anadoludan gelen onlarca gencin drop edilmesine göz yuman ve hala onlar için hiçbir şey yapmamış genel mudurluk mu ? Biz ne airmissler yapıp geçenler gördük , çalışmalarda iyi olduğu halde drop edilenler .. Artık herkes her şeyi biliyor . Her şey o kadar ayyuka çıktı ki . Geçin bu ayakları . Milleti kandirmayin artık . 0
  • babayaga 31 Aralık 2015, Perşembe 15:58:38 1) arff ye laf sokanların %80'i ya bizden zamanında laf yemiş yada bizi kıskanan herifler ciddiye alınacak adamlar değil 2) biz Allah'a şükür aldığımız paradan memnunuz ve kimsenin maaşında gözümüz yok bizim derdimiz adalet 3) mangalımıda yaparım sporumuda yaparım işimide yaparım sanane kıskaç herif bu 1. şıkkı doğrular nitelikte 4) aırport habere teşekkür ederim saygılarımla meslektaşlarım Allah'a emanet 1
  • Eyirport 31 Aralık 2015, Perşembe 15:46:34 Airport Haber de anlamis tabi eli bos gönlü hos ARFF'cilerin haberini yaptiginda cok tiklanma alacagini, yapmis haberini. Sayin Airport Haber, bir kere de yazin Antalya'da Corendon ucagini pert eden ARFF'cilerin haberini yap, ya da Ankara'da milyon dolarlik araclarla kovalamaca oynarken araci yan yatiran ARFF'cilerin haberini yap. 8
    • Airmiss 31 Aralık 2015, Perşembe 16:33:09 Sizin airmissleri haber yapsa ne olacak? Sizin yüzünüzden ülkemizin hava sahası eurocontrol tarafından güvensiz hava sahası ilan edilecek. 2
    • TCAS 31 Aralık 2015, Perşembe 18:41:00 Sizin yaptığınız hataları da haber yapsınlar. Uçakların verdiği TCAS'lar konuşulsun. 0
    • tr 31 Aralık 2015, Perşembe 21:52:00 Şeref yoksunu adam bozması antalya da uçaktan kurtarılan 169 canın sen mi kurtarsın.uçak içten içe yanarken mudaahale edildi.tek dileğim bize muhtaç olacağın bir bela gelsin basinaaa 1
  • ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 15:39:01 Atc ye ne oluyo biz hakkımızı istiyoruz madem bizlere karşı yaklaşımıniz böyle inşallah sizde böyle mağdur olursunuz 0
  • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 15:15:29 Rica ediyorum havalimani mudurunden ve belkide genel mud. Kadar maas alanlar yorum yazmasin (olumlu msj yazanlar haric ) cunku bukadar maas farki varken gonlunuz nasil rahat vucdaninizi nasil rahatlatabiliyosunuz anlamiyorum ve bizi destekleyenlere tesekkurler... 0
  • Arff erzurum 31 Aralık 2015, Perşembe 15:08:27 Burada arff aleyhine yorum yapanlara sesleniyorum. Sizlere ne gibi giren çıkan var anlamış değilim ama hepinizde bi kuyruk acısı hepinizde bi karakter yoksunluğu var. Ne kadar arff ci varsa hepinizi selamlar 0
  • tesekkurler 31 Aralık 2015, Perşembe 15:04:06 Arff memurlarinin hakli mucadelesinde calisan ve emek veren herkese tesekkurler 0
  • Aref 31 Aralık 2015, Perşembe 15:03:18 Arkadaşlar arff memurlarını acımasızca eleştirenler şunu bilmeliki arff memurlarının aldığı risk diger kurumlara göre kat ve kat fazladır. Örnek olarak göstermek gerekirse gecmişte yaşanan uçak kazalarında görev almış hala soruşturma geçiren ve maddi boyutta yüklü tazminatlar ödeyen Cokca arff ci arkadaşlarımız vardır. Özetle söylemek gerekirse triloyonluk cihazlarla triliyonluk riskler alan bizleri lütfen masa başındaki memur arkadaşlarımızla lütfen bir tutmayın. Bir arkadaşımız belediye itfaiyesini örnek vermiş şunu soyliyeyim ki onlar da aldikları maaş tan fazlasını hak ediyorlar. Ama havacılık sektörüne girip bu riskleri alıp bu bedelleri ödemeden kuru gürültü halinde kardeşim yatıyo bunlar demek çok ayıp bir tutum olmakla birlikte iftiradan öteye geçmez. Bu ithamlarda bulunan arkadaşlar bir gün 8x8 in sırtına binip atatürk hava limanında bizimle geçirip bir kaç yakıt emniyetine ve vakaya koşsun bakalım bunları bir daha konuşabilecek mi ? 0
  • arff ısparta 31 Aralık 2015, Perşembe 14:51:46 Tartışmalar anlamsız arkadaşlar,biz arff teknikerleri olarak haklı mücadelemizi vermekteyiz ve vermeyede devam edeceğiz.Bu süreçte seviyesiz eleştirilere maruz kalabiliriz ama bu yapılanlara aynı seviyesizlikle cevap vermek bize yakışmaz.En güzel cevap doğru olan,bilimsel ve uluslararası normlarla verilen cevaplardır.Akıl seviyesinde problem olmayan her bireyde bunu idrak edebilir.Saygılar... 1
  • ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 14:44:32 ARFF Memurları hakkettiği yerde değildir umarım kısa zaman içerisinde bu sorunumuz çözülür, Buraya yorum yapan ATC arkadaşlar niye bu konudan rahatsızlar anlamıyorum burada kule ile ilgili bir sıkıntı yok yorum yok niye karıştırıyorsunuz ortalığı ? Kendi limanınızda ARFF ile sıkıntı yaşadıysanız bunu buraya yansıtmayın lütfen. Kimse sizden tazminat alınıp bize verilsin demiyor burada mağduriyet söz konusu ve birim içerisinde rahatsızlık dile getiriliyor. İşte bu adaletsizlik birimler arası bu şekilde huzursuzluk ortaya çıkartıp iş barışınıda bozuyor. BURADA ARFF HAKKINI ARIYOR !!! 0
  • Yatıyoruz 31 Aralık 2015, Perşembe 14:36:14 Evet yan gelip yatıyoruz. Yatmamız için devlet bize koğuşlar bile yaptı. Devletin gözetiminde resmi olarak yatıyoruz. Sizler gibi kanepe koltukta kaçak yatmıyoruz. Devlet bize spor salonu yaptı. Halter, koşu bandı,bisiklet koydu. Hepsini devlet yaptı. Özel harekat polisleride yatıyor, onlarında halı sahası var maç yapıyorlar, onlarda mangal yapıyorlar. Devletin herşeyden haberi var,yasa dışı bişey yapmıyoruz. Çekemiyorsunuz bizi. ARFF olsun özel harekat olsun bu gibi meslek çalışanları zinde kalması için devlet tarafından yatmasına spor yapmasına,voleybol oynamasına izin verilir. Burada boş konuşmayın biraz kanun, yönetmelik okuyun. 0
    • ateşin gözyaşı 31 Aralık 2015, Perşembe 17:36:06 buyrun herkesi davet ediyoruz mangal keyfine..ama dam gibi adam olanları davet ediyoruz..haset içinde yanıp kavrulanları değil..! 0
  • Palaa 31 Aralık 2015, Perşembe 14:33:47 Lan mangalciymis lale sen hayatini hice sayip atese atlayan insanlara nasil boyle konusuyorsun. Allah göster mesin bir gun basina geldiği zamanmi anlicaksin degerimizi gereksiz 0
  • ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 14:32:04 Yok yok kesin arff ci arkadaslarimdan birileri bu iskenbeden yorum atanlara birseyler yapmis. 0
  • 54ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 14:16:39 Emegi gecen herkeze tesekurler allahin izni ile bu hakli mucadelemizde sonunda gulen olucaz. Sadece arff olarak degil kurumdaki butun adaletsizlik ve haksizlik duzelecez ins. 0
  • Diriliş Arff 41 31 Aralık 2015, Perşembe 14:09:27 Ey padişahım çok yaşacılar bu Arff Memurları ne etti size haklı direnişimize bile tahammül edemiyorsunuz bu çekememezlik nedir ? Üslubunuza dikkat ediniz lütfen. Ortada adaletsiz bir maaş dağılımı var teknikerlik çabalarımız ve adaleti istememiz neden bir takım zümreyi rahatsız ediyor! Bu haklı mücadele de bütün arkadaşlarımızın yanındayız bunu bilin Arff camiası mensubu kardeşlerim sizlerden biri olarak adaletin ülkemizde bir kadın ismi olmadığını biliyorum ve er yada geç Hakkı'mızı elde edeceğiz. Airporthabere şükranlarımı sunarım ve herkesin yeni yılını kutlarım. 2016 yılı herkesin gönlünce olması dileğiyle. 0
  • arff54 31 Aralık 2015, Perşembe 14:06:30 Bizi dusunen birilerinin olmasi cok guzel ama bu adaletsizlik butun dhmi calisanlarinin Insaallah adaletli bir duzenleme yapilir 0
  • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 14:00:29 Bizim sorunlarımızı dillendiren Airport habere ve diğer arkadaşlara teşekkür ederim. Ve olumsuz elestrileriyle engel olmaya çalışanlara (!) Iyiki varsınız. Demek ki doğru yoldayız. Bu ve benzer platformlarda hakliligimiz nasıl olsa birgün anlaşılacak ve yapılan yanlışlar duzeltilecektir. Tüm ARFF ekibi arkadaşlarım çalışmaya devam.. 0
  • ATC 31 Aralık 2015, Perşembe 14:00:11 Bu kendi meslegimden olan arkadaslarin yazdigi yorumlari okudumda ne kadar saygisiz ve duzeysizce konuşmalar açgözlülük hakir gorme had safhada ya kardesim pardon da sizene ya birinizde cikin destek olun tamam en iyisi atc en cok alani atc adamlar bizim ne kadar aldigimizin derdinde degil sacma sapan laf dalaslari yapiyosunuz belediye oyleymiste mangal voleybolmusta sanane? Emin ol oraya sen ben gecsek bizimde yapacagimiz aynisi google dan maas arastirmasi yapmak sana mi dustu ? Belediye de tanidigim bi yakinim var 4200 tl maasa aliyor sen yanlis araştırmısin şimdi bunada gitsin belediyede calissin yazarsiniz siz.. Arff arkadaslari destekliyorum umarim kurumda daha iyi bir konuma gelirsiniz... 1
    • Helal 31 Aralık 2015, Perşembe 18:42:24 İçinizde doğru düzgün adamların olması sevindirici. Teşekkür ederiz yorumunuz için. 0
  • Çuvaldız 31 Aralık 2015, Perşembe 13:44:01 Haklıyız kazanacağız 0
  • Ayrıca 31 Aralık 2015, Perşembe 13:31:21 Etfaiye yatıyo yeaa nolca biz söndürürüz diyenleri yangınlarda gördük biz arkasına bakmadan kaçıyorladı 0
  • Dh 31 Aralık 2015, Perşembe 13:25:41 Kuleden sıkan arkadaş geçenki smart kulesine bi koşu gidiverseydin :) 1
    • Bunlar 31 Aralık 2015, Perşembe 14:19:15 Bunlar söndürmüyormuş zaten, o itfaiyecilerin işiymiş, bunlar kurtarıyor, kriko koyup uçağı kaldırıyorlar. İnidr kaldır işi yani. Eee bu açıdan bakınca yaptıkları işin kuledekilerle benzerlik gösterdiği muhakkak. Öyle olunca da para az geliyor. Biber acıdır, gerçekler de acıdır, o zaman gerçekler biberdir..... 3
  • ya arkadaş 31 Aralık 2015, Perşembe 13:20:35 siz söndürmeyin biz kuleden iner köpük sıkarız. personel sıkıntımızı çözsünler yeter. 37
    • Yaw HE HE 31 Aralık 2015, Perşembe 13:32:17 Siz ilk önce istanbuldaki gibi uçakları birbirinin Vortexine sokup kaza-kırım yaptırmamayı öğreninde sonra köpük sıkarsınız. THY tepenize çökecektide O nokta birdala dua edin ;) 1
    • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 13:59:44 İyi sıkıyosun klavyeden doğru başarının devamı beklleriz 0
    • ya arkadasim 31 Aralık 2015, Perşembe 14:09:36 Kuleden oksijeni fazla alıyorsunuz doğal olarak kafa yapıyor sizde haklisiniz tabi sizi bir yangında soksak ilk önce poponuzu kurtarmaya mi çalışırsınız yoksa kendi caninizimi merak ettiğim o dur helal olsun sizleri göklere cikaranlara 2
    • Arff arff 31 Aralık 2015, Perşembe 16:20:11 Zaten bütün dhminin isini siz yapio gbi msj atma arkadas... yanan uçağı görseniz havalimanından kaçarsın bide gelmiş burda ahkam kesiyosun biraz mantıklı yaz arkadas biraz saygin olsun................ 1
  • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 13:09:36 Hem yangına gireceksin hem milyon dolarlık araç kullanacaksın ama bir şoför kadar tazminat alamıycaksın burda adalet nerde arkadaşlar ? 1
    • Şoför 31 Aralık 2015, Perşembe 15:38:57 Arff kardeşimiz bizde kışın ve yazın pistte çalışıyoruz... sürekli araç içersinde zamanla yarışıyoruz kendinizi neden bizimle kıyaslama yapıyorsunuz sizin ARFF araçları çoğu zaman pas tutuyor olduğu yerde arıza dahi yapıyor 0
  • sevgili arff 31 Aralık 2015, Perşembe 13:06:49 yağcılığınızı yeni genel müdüre yapın serdar bey'e değil :) 19
    • Arff kastamonu 31 Aralık 2015, Perşembe 13:48:58 Yagcılık konusunda çok bilgili gibisiniz önerileriniz nelerdir 0
    • Biliyorlar 31 Aralık 2015, Perşembe 14:23:05 Adamlar yıllardır yağcılık yaptığından nereye nasıl ne zaman yağcılık yapılır iyi biliyorlar. 0
    • delikurt 31 Aralık 2015, Perşembe 14:59:23 Bu arff size ne yapti ? Biz hakkimizi istiyoruz insallahda alacagiz 0
  • Arff teknikeri 31 Aralık 2015, Perşembe 12:41:39 1 milyon dolarlik araclari kullanmak ucak kullanmaktan farksizdir. Arff yatiyor diyen arkadaslar koltugnda oturup internetten al sat yapacagina okey atacagina gelde bi tur bindireyim gezdireyim seni belki guve de olamnin sebebin anlarsin. Gerci sen cahil insan hicbiseyden anlamazsin. 2
  • arffteknik 31 Aralık 2015, Perşembe 12:38:26 Airporta ailesine bu haklı davamizda bizleri yanlız bırakmadığı için çok tesekkur ederim bütün teşkilat adina. Arff teknik bir meslektir hayat kurtarır uçuş güvenliğini sağlar gerekirse kendini canını hiçe sayar bu uğurda şehit olan arkadaşlarımız var değerli DHMİ yöneticilerimiz inşallah bu seslere kulak vereceklerdir tazminatlardaki adaletsizliği çözecek ve DHMİ yeniden iş barışı ve iş huzurunu temin edeceklerdir madem bir zincirin halkasıyiz bir aileyiz buyrun bunun gereğini yerine getirin 1
    • Sen 31 Aralık 2015, Perşembe 14:22:30 Demek etfaiyeciler fazla para alınca iş barışı sağlanacak ve kurumdaki huzursuzluk bitecek. Vay be bunu hiç düşünememiştik gardaş. Bir de şöyle bir yöntem olabilir mesela, huzursuzluğun kaynağı etfaiyecileri şutlarsın kurumdan, herkes erer muradına. Siz de etfaiye olarak belediye de çalışırken artık kerevete mi çıkarsınız kiremite mi onu da siz düşünün artık 4
  • Arff Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 12:31:41 Sosyal medyayi daha çok meşgul etcez.. Benim anlamadığım ARFF olarak haklı davamiz da sesimizi duyurmaya çalışırken , kimlere kemik atmisiz da herkes bizim sporumuza yemegimize karışır olmus herkes haddini ve yerini bilsin.. 1
  • ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 12:26:36 Biz yoksak meydanda hayat durur. bu is cleared to land demeye benzemez atcler.iki laf et maasi al otur cay ic ohh mis 2
    • Evet 31 Aralık 2015, Perşembe 14:24:34 Birde racır diyorlar sürekli başka da bi numarası yok. Personeldeki memur bile kuledeki işi yapar ama arff işini yapamaz. 2
    • Peh 01 Ocak 2016, Cuma 04:33:37 Lan oğlum her türk mangal yapmayı top oynamayı bilir, sen nerede yaşıyorsun. Biz Türkler doğuştan etfaiyeciyiz yani , genlerimizde var. bunun için ayrıca bir eğitime ihtiyaç yok. 0
  • ARFF ARFF ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 12:23:35 incir çekirdeğinin hacmini doldurmayacak aciz yorum yapanlar; BU mücadelemiz HAK mücadelesidir. Sizin de hakkınız bizimki gibi yeniyorsa siz de istediğiniz mecrada mücadele edebilirsiniz. Zorunuza giden başka şeyler varsa bilemeyiz tabiki. Son olarak ne kadar da zorunuza giderse gitsin hakkımızı alacağız inşallah. Sünepe beyinliler... 0
  • ateşin gözyaşı 31 Aralık 2015, Perşembe 12:14:22 Merhabalar..! Öncelikle bu konuyu buraya taşıyan herkese teşekkür ediyorum.. Konuyla alakası olmayan arkadaşların,laf kalabalığı yaparak buraya yazdıkları anlamsız yorumlar pek hoş değil..Bunu da belirtmeden geçemeyeceğim..Biz ARFF personelleri olarak sadece hakkımızı istiyoruz..Daha fazlasını değil..Bu bağlamda her bir ARFF personeline iş düşüyor..Sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanmak durumundayız..Güçlü bir kamuoyu oluşturmak için şimdi bir bütün olma zamanı..Adımıza açılan her platformda sadece okuyup geçmeyelim..Bir kaç cümle de olsa destekleyici bir şeyler yazalım..Allah yardımcımız olsun..! 0
    • frmn 31 Aralık 2015, Perşembe 18:22:13 ALLAH MAZLUMUN YANINDADIR..HAKKI GÖZETEN DE O'DUR.. 0
  • Mangal-Voleybol 31 Aralık 2015, Perşembe 12:03:37 Yüreği olan yazsin bakalim belediyelerde veya baska kurumlarda calisan itfaiyeci ne kadar maas aliyor ve DHMİ'dekiler ne kadar maas aliyor? Hadi bakalim!! 28
    • ateşin gözyaşı 31 Aralık 2015, Perşembe 12:19:53 doğru ya..belediyede çalışan bile bizi geçti.. 2
    • Braveheart 31 Aralık 2015, Perşembe 12:38:31 Bir itfaiye memuru belediyede 3500 lira alır Dhmi de 3000 alır (hamd olsun)... Peki yürekli sen cevap ver Bir memur belediyede 2500 alır Dhmi de 4000 alır Bir sofor başka kurumlarda 2500 alır Dhmi de 4000 alır Peki ülke savunmasını yapan gururumuz tsk da bir atc ne alır 3500 alır Dhmi de bir at c 7500 alır simdi yürekli gercekten yürekliysen sen cevap ver bu sene yanan ve kırım yapan uçakların icinde sen olsaydın yinede boyle konusabilirmiydin acaba???? 1
    • Araştır 31 Aralık 2015, Perşembe 12:38:42 Umaraım DHMİ ARFF personelinin belediye itfaiyesindeki tekniker kadrolu itfaiye er lerinden yaklaşık 800 TL daha az maaş aldığını bilmeyecek kadar bilgisiz değilsindir... 1
    • pc basinda oyun 31 Aralık 2015, Perşembe 12:42:01 Buyuksehir belediyesinde calisan itfaiyeciler 3500 tl maas aliyor 10 yillik arff memuru bu ay 3100 tl aldi . Peki diger kamu kurumlarinda gorev yapan memurlar soforler guvenlikciler ne kadar maas aliyor ben soyliyeyim 2400 tl dhmi dekiler 3400 1
    • Ben baktım 31 Aralık 2015, Perşembe 12:51:27 Google 'a yazıp baktım itfaiye eri 2600, itfaiye çavuşu 2680, itfaiye başçavuşu 2750 ve itfaiye amiri 2900 tl. Diğer kurumları bulamadım, hadi şimdi sen de yüreğin yetiyorsa kendi aldığın maaşı yaz bakalım? 16
    • belediye maasi 31 Aralık 2015, Perşembe 14:11:35 Arkadaşlar o maaşa SDK ve yol parasını da ekleyin büyükşehirlerde çalışan itfaiyeciler on en az 500 lira ek yardımı var 0
    • alkann 31 Aralık 2015, Perşembe 14:12:11 Sayin arff memuru arkadslarim buro memurlari arkdaslara haksizlik yapiyosunuz onlarin is tehlikleri var.hemoroid halk dilinde baasuur ondan sonra kil donmesi vs.. İs olmayinca ya dile vuruyo yada malum yerlere anladiniz.. 1
    • Bu devirde 31 Aralık 2015, Perşembe 14:25:51 Bu devirde yalancının mumu yatsıya kadar da yanmıyor arkadaş. Google çıktı yalancılık bozuldu. Soruyorsun cevabını alıyorsun. Ne oldu şimdi, biri itiraf etmiş etfaiyeci dhmi de 3100 tl alıyor diye. Belediyedeki meslektaşın 2600 alıyormuş, şimdi bırak artık etıp tutmayı da işini yap, işin yoksa da biraz kar kürü ki havacılığa faydan dokunsun. Hem zorunlu sporunu da yapmış olursun 1
    • 3000 31 Aralık 2015, Perşembe 14:26:34 Aralık ayında 3 bin lira maaş aldım. Bekar arff. Belediyede en düşük itfaiyeci 2800 lira alıyor. Orhan birdal bize 200 lira fazla vermiş. Onuda geri alsın sorun değil. Size fazladan her ay 3500 lira veriyor. Adalet nerede? 0
    • itfaiye belediye 31 Aralık 2015, Perşembe 14:42:20 Kocaeli belediyesi 4000 tl maaş alıyor itfaiye..İstanbul itfaiyesi sözleşmeli personeline 2200 maaş veriyor ancak netten bakar konuşursun gerçeğe davet ediyoruz 0
    • arffci 31 Aralık 2015, Perşembe 15:02:45 Buyuksehir belediyeleri arkadasin dedigi gibi 3.500 civari 0
    • Google 31 Aralık 2015, Perşembe 15:22:27 Google bulent ersoy yazincada kadın cikiyo ama biliyorsun erkek olduğunu demi googleye gore mi iş yapıyorsun İstanbul itfaiye daire başkanı ara sor ne kadar alıyorlar.. 0
    • Braveheart 31 Aralık 2015, Perşembe 18:06:15 Haydi ya 2600 aliyormus ha oraya 500 lira sds 200 lira yol ve ikramiye eklemenizi rica edicigim sen yürekli heyyyy sana söylüyorum sen bnm dedigime cevap ver diger hangi memur dhmi deki memur kadar maas alıyo ulen utanın hernecisin bilmiyorum yurekli adini bagışlarmısın bize heyyy yürekli askeri atcler ne kadar alıyo huuuu huuuuu 0
    • Google 01 Ocak 2016, Cuma 04:43:34 Yaz da öğren herkesin maaşı google da ortada. Bir de düşün bakalım itfaiyecilere neden düz memur maaşından az para veriliyor. Sonra sen neden düz memur olmadın da itfaiyeci oldun. Belediyede çalışanlara 200 tl yol parasını niye veriyorlar, senin gibi sıcak keyifli personel servisiyle evinin önüne bırakılmayı mı isterler? Bir de bu sitede atıp tutunca insanları kandırabileceğini mi zannediyorsun? Ombudsman gibi herkesin ne iş yaptığını, ne kadar parayı hak ettiğini, kimlerin ahirette hesap vereceğini falan hep sen biliyorsun. Bu bilgilerin bazılarını mangal ve top oynamak dışında kalan zamanlarında google dan falan okumuşsundur hadi o neyse de, şu ahiret kısmına ilişkin bilgileri nereden aşdın çok merak ettim doğrusu. Uyurken rüyalarına ak sakallı dedeler mi giriyor yoksa 0
  • Kenan 31 Aralık 2015, Perşembe 12:02:32 Şehit aileleri sizin kadar ağlamıyor ya.. 33
    • ateşin gözyaşı 31 Aralık 2015, Perşembe 12:21:25 kenan kardeşim şehit ailelerini burada malzeme yapman pek hoş değil..üzüldüm açıkçası :( 1
    • sehitlik makami 31 Aralık 2015, Perşembe 12:44:39 Vatani icin sehit olanlarin ailesi ile bu durumu kiyasliyorsan acinacak durumdasin demektir 0
    • Boşuna okunlmussun 31 Aralık 2015, Perşembe 15:06:53 Sen boşuna okumussur arkadaş üzüldüm senin adına neyi neyle karsilastiriyorsun 0
    • ATC 31 Aralık 2015, Perşembe 17:15:24 Kınıyorum ATC nin adını kirlettigin için senin gibi ATC personelini.ŞEHİTLERİ bile kendi hakkını savunan insanlara karşı istismar ettigin için. 0
    • XMEN 31 Aralık 2015, Perşembe 17:55:41 NE ALAKA YA..ŞEHİT AİLELERİNİ BURADA İSTİSMAR ETMEN SENİN NEKADAR ACİZ BİR İNSAN OLDUĞUNU GÖSTERİYOR ZATEN..KULDAN UTANMIYORSUN BELLİ YA..UTAN UTAN ALLAH'TAN UTAN..! 0
  • AR-ff 31 Aralık 2015, Perşembe 12:00:33 Bu ARFF biriminin acilen kapatılmasi ve itfaiye hizmetinin belediyelerden alınması gerekiyor yoksa bu birim DHMİ icin giderek buyuyen bir problem olacak.. 30
    • ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 12:52:08 Arff nin sorunlari giderilsin demiyorsunda bu birim kapatilsin diyorsun . Sizin gibi zihniyetler oldukca ... 3
    • Hayırdır 31 Aralık 2015, Perşembe 12:57:32 Ne oldu işinize gelmedi değil mi ! Başınıza gelecekleri anladınız .... 4
    • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 14:27:05 Tek sorununuz boş boş oturmak, belediyeye gidince çalışacaksınız ve sorun çözülecek ne var bunda. Bir taşla iki kuş 1
    • Hayal 31 Aralık 2015, Perşembe 14:30:03 Bu dediğini önceden birileri denedi yapacaktı ama mevzuat izin vermiyor yapamadı. Havaalanlarından ARFF çıkarıp belediyeden itfaiyeci getirmek büyük bir risk. Kimse böyle bişeye cesaret edemez. Allah muhafaza bi uçak düştü belediyedeki itfaiyeci o uçağa nasıl müdahale edicek. Yolcuları nasıl kurtaracak. O uçaktaki 200 kişi yanarsa adama sorarlar niye kurtaramadılar diye? Böyle bi durumda ARFF i kurumdan dışarı çıkartan kimse mahkeme önünde hesabını verir. Boş konuşmayın havaalanlarından kulecileri atarlar yerine askeri kontrolor getirirler ama ARFF i kimse atamaz yerimize getirilecek başka bir kimse yok 1
    • arff 31 Aralık 2015, Perşembe 17:18:36 ARFF adı o kadar içine girmişki ARFF adını kullanıp ARFF personeline saldırıyorsun.pis ATC 1
    • xxx 31 Aralık 2015, Perşembe 22:16:45 ARFF BİRİMİ KAPATILSIN..SEN DE MALUM YERİNE KINA YAK EMİ... 0
    • Acilen 01 Ocak 2016, Cuma 04:46:13 Acilen bu etfaiyecilerin yangını söndürülsün. Arff kadrosu iptal edilip hepsi apron memuru yapılsın. Hem böylece apron memuru ihtiyacı da karşılanmış olur. 0
  • arff 31 Aralık 2015, Perşembe 11:54:18 haklı mücadelemiz sonuna kadar sürecektir.Hak verilmez alınır tüm yasal yolları kullanarak mücadelemiz etkin bir şekilde sürecektir.twitter de mücadeleye destek veren arkadaşlarımı kutluyorum mücadeleden haberi olmayan arkadaşlara da formları takip ederek mücadeleyi desteklemeye davet ediyorum.Sendikalara da burdan daha fazla mücadele etmeleri gerektiğini hatırlatıyorum.sendika başkanlarına twitter da msj atmak yerine toplu sözleşme masalarında bu konuyu geçirmelerini,KİK toplantılarında bu işi çözmek için samimi adımlar atmalarını bekledik ancak olmadı.şimdi ULAŞTIRMA MEMURSENİ VE TÜRK ULAŞIMSENİ bu konunun çözümü için bu ay geçecek olan torba yasaya bu konuyu dahil ettirerek TBMM de bu konuyu çözmelerini tavsiye ve talep ediyorum.Tüm ARFF camiyası adına 1
  • ARFF TEKNİKER 31 Aralık 2015, Perşembe 11:37:14 Mücadelemizde bizleri yalnız bırakmayan herkese teşekkürü bir borç biliriz. Allah razı olsun hepinizden. 1
    • Ne demek 31 Aralık 2015, Perşembe 13:10:27 Tabii ki elimizden geleni yapıp sizi gerçek itfaiyecilerin yanına postalayacağız. Bu bizim görevimiz. Teşekkür etmeniz gerek yok zevkle keyifle yapacağız. 8
    • Lan değişik 31 Aralık 2015, Perşembe 14:49:09 Ne konuşuyon sen ? Senden daha çok hak ediyoruz aldığımız maaşı. Kule yanınca abi abi ARFF ci abi yaniyoz biz abi gel söndür bizi abi demeyi biliyon. Seni kuruma alan zihniyete ben ... 0
    • Koca Seyit ARFF 31 Aralık 2015, Perşembe 14:58:04 Genel müdürlük az önce karar aldı atc lerden yılbaşı ile birlikte artık 2 bin tl kesintiye gidecekmis.... Şaka lan şakaaa korkmayin aç gözlü cirkef atcler sizi :D (işini hakkıyla yapan adalet timsali atc arkadaşlar hariç ) La bu ARFF size ne etti 1
    • Arkadas 31 Aralık 2015, Perşembe 15:11:15 Ne demek arkadaş hayırdır Arff birinden alıp veremediğinden bisey mi var bisey mi yaptılar sana 0
  • Atc 31 Aralık 2015, Perşembe 11:35:28 Birazdan bizde isteriz bizim hakkimiz , atc teknik personel olmali diyenler gelecektir kaale almayin. 3
    • lan 31 Aralık 2015, Perşembe 11:57:43 lan daha doymadın galiba 7000000 lira maaş alıyorsun utan be kurumun en altında maaş alan gurubun sayfasında yorum atmayada utanmadın mı?bu ARFF personelinin maaşının iki katından daha fazla maaş seni doyurmuyorsa sana bir avuç topraklazım 1
    • Andaval 31 Aralık 2015, Perşembe 12:59:32 Yahu bu para hırsı gözünüzü o kadar kör, kulaklarınızı sağır, beyninizi dumur etmiş ki, ne okuduğunuzu anlıyorsunuz ne söylenenleri. Adam ATC' ye laf sokmuş aklınca da sen onu bile atc yazdı diye düşünüp bir de aç gözlülükle suçlamışsın arkadaşını. Biraz silkelenin de kendinize gelin, Genel Müdüre tavsiyem bu güruhu ilk fırsatta gerçek itfaiyecilerin yanına postalayın. Biraz iş öğrensinler, biraz çalışsınlar, boş oturmaktan sağa sola sarmaya başlamışlar. 1
    • lan yazan adam 31 Aralık 2015, Perşembe 13:04:51 1- okuduğunu anlamamışsın 2-arff teknik bir iş ise atc 15 kat tekniktir. 3- teknik sınıfa geçmek atc için maaş artışı anlamına gelmez 7
  • arff 31 Aralık 2015, Perşembe 11:32:09 Yaptigimiz is teknik bi istir ve hakkimizi istiyoruz. Zaman birlik olma zamanidir 1
  • 31 Aralık 2015, Perşembe 11:30:19 0
  • ARFF TEKNIK HIZMETLER 31 Aralık 2015, Perşembe 11:30:16 Hakli mucadelemize ses veren airporthabere tesekkurler #ispartaarff 0
  • ARFF AHL 31 Aralık 2015, Perşembe 11:28:29 Masa başı çalışan memur ile ARFF Memurlarının arasında ki farkın devlet idarecileri tarafından anlaşılması dileğiyle . 3
    • Hadi ordan 31 Aralık 2015, Perşembe 12:03:10 Masa bqşı çalışan memur ,hiç çalışmayan yan gelip yatan itfaiyeciden iyidir.Mangal spor futbolcuları sizi 18
    • Hadi ordan 31 Aralık 2015, Perşembe 12:03:10 Masa bqşı çalışan memur ,hiç çalışmayan yan gelip yatan itfaiyeciden iyidir.Mangal spor futbolcuları sizi 9
    • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 12:55:30 Masabasi oturan ile zinde kalabilmek icin egitim ve spor yapan arff anla bunu 0
    • Birileri anlamış 31 Aralık 2015, Perşembe 13:00:51 Birileri zaten anlamış ve masa başında çalışan memurlara sizden daha fazla maaş vermiş. Öyle ya çalışanla çalışmayanın bir farkı olsun değil mi ! 9
    • ates savascilari 31 Aralık 2015, Perşembe 15:14:24 Daha itfaiyenin ne demek oldugunu bilmiyorsa masa başındaki ler o dört yillik diplomalarini alin yirtin itfaiyecilikte adam kayirma yolsuzluk yok diye mi bu muameleler 1
  • ARFF Minnettar 31 Aralık 2015, Perşembe 11:26:14 Gostermis oldugunuz ilgi ve alaka icin tesekkur ederiz. 0
  • ates savascilari 31 Aralık 2015, Perşembe 11:25:58 Biz hakkimizi istiyoruz sadece hakkimizi 0
    • Vermişler 31 Aralık 2015, Perşembe 13:08:35 Zaten hak ettiğinizi vermişler ama sanırım kimin neyi hak ettiği konusunda bir anlaşmazlık var. Siz verileni beğenmezken, sizin dışınızdaki herkes hak ettiğinizden fazlasını aldığınızı düşünüyor. 6
  • b.i.g. 31 Aralık 2015, Perşembe 11:20:12 TÜM DÜNYADA TEKNİK PERSONEL OLAN ARFF MEMURLARI TÜRKİYE'DE DE HAKKINI ALACAKTIR!! 0
    • Nerde 31 Aralık 2015, Perşembe 13:06:21 Bütün dünyayı gezip gördün ve her yerde teknik personel olduğunuza karar verdin yani. Cem yılmaza rakip geldi diyorlardı da inanmadıydım, meğer gerçekmiş, komik adam seni. 10
    • bu kadar 31 Aralık 2015, Perşembe 14:35:45 Bu itfaiyecilerin hakkını almak için çabalaması sizin neden bu kadar zorunuza gidiyor bu ülke sizin gibiler yüzünden gelişemiyor be nasıl bi kafadir bu arkadaşım yazık sizlere yazık.sizin gibilere nerde birlik nerde beraberlik nerde kardeslik 0
    • b.i.g. 31 Aralık 2015, Perşembe 14:42:52 Almanya ve Hollanda'ya bizzat gittim. He eğer haberin varsa internet denilen şey sadece insanlara hakaret etmek için değil araştırma yapmak için de kullanılıyor. Genel bir araştırma yaparsan sende göreceksin Dünyada ARFF personelinin nasıl sınıflandırıldığını. 0
    • Bos laf yapma... 31 Aralık 2015, Perşembe 14:55:04 Demek ki sende butun.dunyayai gezdin ve arff memurlarinin teknik kadroda olmadigini gordun sende baya komiksin... 0
    • Anck bunu yaparsiniz 31 Aralık 2015, Perşembe 15:03:32 Arkadaş illa dünyayı mi gezmek lazım sen cahilsen biz napalim internet telefon bunları boşuna mi bulmuşlar bide dhmde memur olacaksın yazik 0
    • Gezmek lazım 01 Ocak 2016, Cuma 05:06:21 Tabii ki gezmek lazım yoksa böyle rüyalarında gördükleri şeyleri gerçek zannedip, bir de inanmıyorlar diye insanlara kızmaya kalkıyorlar. Mesleğiniz arff ya da bilinen adıyla itfaiyecilik ise ya bunu kabul edip, bu mesleğin sağladıklarıyla yaşamayı kabul edeceksiniz, ya da size küçük geliyorsa mesleğinizi değiştirip ihtiyaçlarınıza uygun bir meslek seçeceksiniz. Her meslek önemlidir. Bu konuda kimsenin kimseye söyleyecek bir sözü yok. Herkes onuruyla çalışıp, ekmeğini kazanıyor. Ama herkes aynı parayı kazanamıyor. Hep anlatılır, işçi ben olmasam , formen, ben olmasam, tekniker, ben olmasam, teknisyen ben olmasam bu işyeri batardı der ama en yüksek maaşı o birşeyden anlamaz dedikleri mühendis alır. Bu kader değildir, herkes şartlarını yerine getirebildiği sürece daha çok kazanabileceği bir mesleğe geçebilir. Ama aç gözlülük başka birşey. Ondan kesin bana verin, o fazla para alıyor bana da vermezseniz huzursuzluk çıkarırım gibi yaklaşımlar tepki çekiyor. 0
  • atco35 31 Aralık 2015, Perşembe 11:13:48 bence de ortada çok büyük bir adaletsizlik var.etfaiye ve diğer birimlerin hakkı olmayan tazminat sayın orhan birdal tarafından bütün kuruma dağıtıldı.sadece atco lar alması gereken tazminat herkese verildi.buna aim-elektronik dahil.yoksa maaşlar 10 bin tl olacaktı. 13
    • Kule 31 Aralık 2015, Perşembe 14:31:27 Hatay kulede çalışan bir atc ne iş yapar? Saha kontrol hizmeti vermez. Yaklaşma hizmeti vermez. Yaklaşmasını incirlikte aynı işi yarı parasına yapan gariban asker verir. Oradaki kuleci sadece meydan terminal hizmeti verir. Ama paraya gelince hakkı olmayan parayı alır. Birde gelir burada utanmadan para bizim hakkımız der. Normalde oradaki kulecinin hakkı 3. Gruptur ama orhan onlara 1. Gruptan para verir. Zehir zıkkım olsun. Bizim hakkımız olan parayı kulecilere dağıttılar. 1
    • Kule? 31 Aralık 2015, Perşembe 16:38:27 Hatay kulede çalışan bir atc ne iş yapar? Saha kontrol hizmeti vermez. Yaklaşma hizmeti vermez. Yaklaşmasını incirlikte aynı işi yarı parasına yapan gariban asker verir. Oradaki kuleci sadece meydan terminal hizmeti verir. Ama paraya gelince hakkı olmayan parayı alır. Birde gelir burada utanmadan para bizim hakkımız der. Normalde oradaki kulecinin hakkı 3. Gruptur ama orhan onlara 1. Gruptan para verir. Zehir zıkkım olsun. Bizim hakkımız olan parayı kulecilere dağıttılar. 1
  • 35arff 31 Aralık 2015, Perşembe 11:07:50 Teşekkürler airport haber bu haksızlığın giderilmesi ve arff memurlarina artık gereken önemin verilmesi lazim genel müdürümüzünde bu yapilan haksızlık hakkında çalısma yapmasi lazım. 0
  • ARFF KOCAELI 31 Aralık 2015, Perşembe 11:02:42 Tesekkurler ali bey Tesekkurler Airporthaber.. 0
  • Arff tekniker 31 Aralık 2015, Perşembe 10:44:22 Bu haberi yayınladığı için airport habere teşekkür ederiz. Haklı mücadelemizde bizim yanımızda olan herkese teşekkür ederiz. #tokatarff 0
  • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 10:40:37 Teşekkürler airporthaber sesimize kulak verdiğiniz için 1
  • ARFF MEMURLARI 31 Aralık 2015, Perşembe 10:37:05 ARFF MEMURLARININ VAR OLMA MÜCADELESİNDEKİ KATKISINDAN DOLAYI AİRPORT HABERE TEŞEKKÜRÜ BORÇ BİLİRİZ 1
  • ARFF TEKNIKERLERI 31 Aralık 2015, Perşembe 10:35:01 Gerek Yurt içi gerekse yurt disinda hareket kabiliyetini kaybeden ucaklari Ulkemizde sadece DHMI bunyesinde ARFF MEMURLARI yapmaktadir.KATMANDU DA THY ait GOBEKLITEPE ucaginin kurtarilmasi ISTANBUL ATATURK HAVALIMANI ARFF MEMURLARI MESLEKTASLARIMIZ YAPMIŞ TIR.ADALETSIZLIK HAT SAFHADA ARFF MEMURLARI ADINA, BU ADALETSIZLIKLERIN GIDERILMESI ICIN HERKEZ ELINI TASIN ALTINA KOYMALIDIR.SAYIN GENEL MUDURUMUZ SERDAR HUSEYIN YILDIRIM SESIMIZI DUYUN ARTIK.. TESEKKURLER AIRPORTHABER SESIMIZ OLMAYA DEVAM ETTIGINIZ ICIN.. 2
    • Katmandu 31 Aralık 2015, Perşembe 13:04:17 Katmanduda uçak zaten pistten hintliler tarafından çıkarılmıştı. Arff cilerin yaptığı şey uçağın park yerine çekilmesi için uçağın altına körük koymak. Kurtarma dediğiniz buysa bizim burdaki lastikçinin çırağı da yapıyor o işi 11
    • lan lastikci 31 Aralık 2015, Perşembe 13:51:04 Lastikci yapiyosa katmandu dan Turkiyeye kadar Lastikci mi yoktu. Embesil embesil yorum yazıyorsun. Noldu size giren çıkan mi varda tutuştu etekleriniz ha... 1
    • Bos laf yapma... 31 Aralık 2015, Perşembe 14:59:33 Bu kadar iddaliysan bir gun asagiya in ve sozcuklerini hakkini verde gorelim... 0
    • Hortum spor 01 Ocak 2016, Cuma 05:11:45 O beğenmediğin lastikçi ççırağı senin bütün meslek yaşamın boyunca yaptığın işi birgünde yapıyor. İşine gelmeyince , alınmışsın ama kızarsan da bozarsan da gerçek bu. Öyle voleybol oynamakla uçak kurtarılmıyor. Allah korusun bir gün gerçek bir olayla karşılaştığında sen koşarak voleybol sahasına gider top oynamaya başlarsın. Yılda bir defa yapılan yangın tatbikatı ile uçak kurtarma işini öğrendiğini zannediyorsan vay senin kurtaracağın insanların haline. 0
  • Arff istanbul 31 Aralık 2015, Perşembe 10:25:07 Biz isimizi en profesyonel sekilde yapmaya gayret eden ve karsılastıgımız bütün olaylar karsısında yuzunun akıyla cıkmayı bilen bir teskilatız.Allah bize güc kuvvet verdikce havalimanları ve cevresindeki her turlu felaketlere müdahale edecek kapasitedeyiz ve yapıyoruzda.Her gecen gün kendini gelistiren bir arff teskilatının arff teknikeri unvanını alması ve tazminatlardaki hak ettigi yerde olması elzemdir.Ne kadar isimizi ciddiye aliyorsak bu konularıda gündemimizden düsurmeyecegiz.... 0
  • Hulk 31 Aralık 2015, Perşembe 10:24:12 Haklı mücadelemizde bizlere desteklerinden dolayı AIRPORTHABER e Teşekkürlerimizi #AntalyaARFF olarak iletiyoruz 1
  • Arff 31 Aralık 2015, Perşembe 10:24:02 De gidin artık belediyeye de biraz çalışın boşluktan ne yapacağınızı şaşırıyorsunuz. Bakın bir sürü havaalanında kar temziliği yapılmasına ihtiyaç var, biraz da iş yapın hem vakit geçer hem de bu psikolojiden kurtulursunuz . Hadi gözüm hadi Allah versin. 9
  • ARFF Türk 31 Aralık 2015, Perşembe 10:21:54 Airporthaber'e ARFF biriminin bu sorununu dile getirdiği için çok teşekkürler. #ARFFTeknikHizmetler 1
  • 32sparta 31 Aralık 2015, Perşembe 10:21:08 Arff ye olan ilgi ve alakadan dolayi herkese teşekkür eder.Calismalarimizin kısa sürede meyvelerini alırız inşallah... 2
  • Android Uygulaması 31 Aralık 2015, Perşembe 10:11:21 Airport haber sitesine, magduriyetleri gidermek için verdiğimiz mücadeleyi dile getirdiği icin Isparta Arff birimi olarak teşekkürlerimizi sunarız. 1
  • ARFF TEKNİKER 31 Aralık 2015, Perşembe 10:05:18 ARFF MEMURLARINA SENDİKALARIN SAHİP CIKMASI VE EN ÖNEMLİSİ GENEL MÜDÜRÜMÜZ SAYIN SERDAR HÜSEYİN YILDIRIM'IN SESİMİ DUYUP GEREKLİ CALIŞMAYI BAŞLATMASI GEREKİR. 1