ARFF havacılık tazminatına dikkat çekti

    Çok beğenilenler

  • Forza ARFF 27 Ekim 2015, Salı 16:34:58 Öncelikle ARFF Memurlarının sorunlarını dillendiren Airport haber yönetimine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. ARFF memurlarının 1 Numaralı sorunu HAVACILIK TAZMİNATINDAKİ ADALETSİZLİKTİR. Euro Control bu parayı ülkemize verirken ATC'ye şu kadar ver, Teknisyene şu kadar para ver demiyor. Bu parayı Ülkemiz Havayolumuzu kullanan Uçaklar için mil başına DHMİ'ne kaliteyi ve güvenliği sağlaması için veriyor önce bunu kafamıza sokalım. Peki bu böyleyken sorun nerden cıktı ? İşte bunun asıl cevabı ORHAN BİRDAL'ın eski mesleği olan ATC lere yaptığı kıyaktan ibarettir. Nasıl bu adamları evliya mertebesine çıkarırım düşüncesinin sonucudur. Bana verdikleri 10.000 TL değerindeki saatin karşılığını nasıl veririmin sonucudur AÇIK VE NET ! 2. Sorunumuz ARFF biriminin TEKNİKER olarak geçmeyişidir. Bizler Memur değil TEKNİKERİZ. Bunu ilerleyen dönemde SAyın Genel müdürümüze izah edeceğiz. 3. Sonumuz ise 4 Milyon TL İş makinesi sınıfındaki arabaları 5 krş fazladan para almadan kullanmamızdır.... 14
    • ÇARŞI 27 Ekim 2015, Salı 17:54:14 DÜNYANIN HER YERİNDE ATC LER TAZMİNATI EN ÜST ORANDA ALIRLAR SEN ÖNCE BUNU KAFANA SOK. ATC LERE YAPILAN KIYAK DEĞİLDİR BU, HAK ETTİKLERİNİ ALIYORLAR HATTA BENZERİ GÖRÜLMEMİŞ ŞEKİLDE SİZİNLE PAYLAŞMAK ZORUNDA KALIYORLAR 21
    • Terbiyesiz 27 Ekim 2015, Salı 22:46:07 Senin kurumunda yıllarca hizmet etmis sizin adam yerine konmanızı sağlamış , ülkeyi havacılıkta tanıştırmış, Dünya'nın en buyuk ihalesini yapmis bir adama boyle saatle falan iftira atiyorsunya , Allah seni bildigi gibi yapsın. 10 bin liralık saat icin atclere kıyak yaptı oyle mı ? Ne kadar cahilsiniz. Keske sadece cahil olsanız. 15
    • mantık 28 Ekim 2015, Çarşamba 13:24:35 Orhan Birdal neden arff lerin az tazminat alması için uğraşsın ? mantığı nedir ? adam istemez mi herkes en yüksek maaşı alsın diye ? bilip bilmeden karalıyorsunuz üstüne bir de iftira atıyorsunuz. bu aldığınız rakamlar bile eurocontrol kapsamında değildi, ücret adaletsizliğini azaltmak için bizzat orhan birdal tarafından hazinenin yolunu aşındırarak sizlere verilmiş olan rakamlar. ama görmek istemeyen anlamak istemeyen insanlar için iftira atmak daha kolay. 9
    • re 29 Ekim 2015, Perşembe 15:36:59 Doğru eurocontrol arffe şu kadar tazminat verin memura şu kadar verin demiyor.Zira adamlar zaten bu tarz havacılıkla ilgisi olmayan gruplara para vermiyorlar.Gelen para sadece atcler için.Ancak sizin gibi man kafalara bunu anlatabilmek imkansız. Açın okuyun biraz ya aklınız olmadan fikir sahibi olmayın. 7
    • okusun 22 Aralık 2015, Salı 09:00:38 madem öyle her şey samimi dürüst. 2. ve 3. grupta neden tavana yakın alan kimse yok? bunun cevabını verin bana.madem bu işte bi ayrıncılık yok 2. ve . gruba %150 %300 vermelerinin önünde hangi engel vardı.ben söyleyeyim orhan paşazade hazretleri 0
  • Arastirdim 27 Ekim 2015, Salı 10:26:52 Bir arkadas " Bugün dünyanın neresinde olursanız olun Arff yada itfaiyeciler baş üstünde tutulur ve en saygın meslek grubudur bunu bilmeyen ler biraz araştırsın" demis... Arastirdim, Abd de arff sefi protokolde savcidan onde geliyormus. Fransa'da arff memurunun yetkileri valide yokmus Almanya'da 1 arff memuru dunyaya bedelmis. 33
    • mizah 28 Ekim 2015, Çarşamba 08:07:21 kuleden sevgilisi olan pilota aşkını ilan edenlere bak hele...beşinci sınıf çarli hebdo seni..arff ve personel tazminatların değşmesi için elinden geleni yapacaklar.. bedavaya konmanıza asla izin vermiyeceğiz.. 7
  • Tüm yorumlar

  • ARFF 02 Aralık 2015, Çarşamba 11:53:54 Lâ Tahzen! İnnallâhe Meassabirin.. 0
  • İTFAİYE 006 02 Aralık 2015, Çarşamba 07:39:56 Öncelikle okumus cahillerin imla hatasini düzelteyim..Etfayeci değildir dogrusu İtfaiyeci' dir..belediye itfayesiyle kiyaslamis bizi cahil ya cahillik tavan yapmis..gelismis ulkelerde meydana ucak inmeden evvel acil durum personelinin durumuna bakarlar..bizim neden az gelistigimizse ortada..soylenecek cok sey var fakat cahillere kisacik bir ornek veriyim..pistte kaza gecirmis ucagini egerki ben ordan kaldirmazsam senin trafik diye bir hizmetin olmayacaktir..bunun bircok ornegi vardir..meseleye birde boyle bak derim.. 0
  • ATCO 01 Aralık 2015, Salı 22:33:04 Bu para sadece atc için verilen para asıl adaletsizlik bütün birimlere verilmesiyle oldu 0
  • ispartaArff 01 Aralık 2015, Salı 21:35:59 Haksızlık apaçık ortadadır. Yeterli düzeltilmek istensin... 0
  • TRabzon ARFF 19 Kasım 2015, Perşembe 20:30:53 Sayın genel müdürümüzün bu haksızlığı gidereceğinden zerre kuşkumuz yok 0
  • ORDU GİRESUN 02 Kasım 2015, Pazartesi 22:34:24 Şimdi bir kuleci arkadaşımız diyor ki; aynı kurumda çalışıyor olabiliriz. Fanatik aynı işi yapmıyoruz. O yüzden bizim herkesten fazla maaş almamız çok normal diyor. Güzel kardeşim benim siz diğer personelden fazla maaş almıyorsunuz. Maaşınız bir şoför veya itfaiyeci ile aynı. Siz Havacılık tazminatının adaletsiz dağıtımından kaynaklanan oranlar yüzünden fazla maaş alıyorsunuz. Eğer sizin dediğiniz gibi olsaydı Devletin size verdiği maaş da diğer personel den fazla maaş almanız gerekirdi. Bugün bir kuleci emekli olsa alacağı maaş en fazla 1700 lira. Şoför emeklisi ile aynı maaşı alacak. Orhan Birdal Devletten daha akıllı bir adam mı ki size tazminatı fazla verdi. 3
  • adaletistiyorum 01 Kasım 2015, Pazar 12:00:05 Adalet herkese lazım tüm DHMİ personelleri atc,aim, elektroik, lektriki memur ,apron, şoför, arff herkes bu halkanın zincirleri ayrı gayrı yok.Herksin birbirine empatiyapması lazım.Kendine yapılmasını istemediğin şeyleri müslüman din kardeşine de yapılmasını istememek lazım...Bu tazminatı adaletsiz dağıtıp birilerinin hakkını yiyenler için ''Yaşasın zalimler için cehennem''... 2
  • sinop arff 31 Ekim 2015, Cumartesi 20:59:05 Kimin ne dedigi umrumda degil, sayin genel mudurumuzden adil bir dagilim bekliyoruz. Unvan degisikligi yonetmeliginde arff'nin adilce onunun acilmasini istiyoruz. Arff artik uvey evlat olmasin sayin genel mudurum 1
  • TOKAT HAVALIMANI 31 Ekim 2015, Cumartesi 13:52:02 Arkadaşlar Tokat Havalimanında neler oluyor. Her haberin altında Tokat ile ilgili yorum var. Aylardır Tokat Havalimanı Müdürü şunu yapıyor bunu yapıyor diye yorumlar var. Müfettişler geldi diyordunuz ne oldu sonuç çıkmadı mı. Airport Haber bu konuda geniş kapsamlı bir araştırma yapın lütfen. Bu tokat müdürünün arkasında nasıl bir güç var ki o kadar olaya karşı bir şey olmuyor....Bu arada hükümet yanlısı sendikanız bu konuda bir şey yapmıyor mu. Sendika ya bu konuyuu anlatmadınızmı. 0
  • ARFFİSTANBUL 31 Ekim 2015, Cumartesi 08:50:30 BİZLER ATATURK HAVALİMANİNDA AKSİYONUN KRALİNİ YASİYORUZ.BURDA ALEYHİMİZE YORUM ATAN KULECİLER İCİN DE AKSİYON YORUM ATMAK OLMALİ.BU NE TAVİRLAR VERMİCEM DE VERMİCEM BABANİZİN MALİ YA BU TAZMİNAT. 2
  • PARA YOK 31 Ekim 2015, Cumartesi 00:16:25 Yahu kardeşim siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz. Para falan yok. Bu para işi Memursenin yalanlarindan biri. Ek ödeme davasında olduğu gibi bu da fos çıkacak. Ek ödeme oranı kadar tazminat da artış olacak mış mış mış. Yahu daha ne kadar bunlara inanacaksınız. Aynı hatayı deliler iki kez yapar. 31 ocak çok uzun bir zaman değil. Bekleyin görün. Umutlanmayın sonra üzülen siz olursunuz. Ek ödeme davasında göstermediğiniz onurlu duruşu 31 ocak ta gösterin. 0
  • Resetçi 30 Ekim 2015, Cuma 23:24:48 Sanki radara elektronikcinin kendisi bakiyor. Siz neden anlarsiniz ki. Ancak cihazi kapatip acarsin. Baska da bisey bilmezsin. Firma elemanlari olmasa bi is yaptiginiz yok. Ariza oluyor cagir firmayi gelsin baksin. Cogu zaman bekci dedigin adama telefonla cihaz acip kapattiriyosun. Senin yaptigin isi ben yapiyorum. Yaptiginiz en zor is kart sokup baska kart takmak. Onuda zaten firma elemani gelip yapiyor. 0
  • İsim / Rumuz 30 Ekim 2015, Cuma 20:17:27 ARFF dernegini tokat havalimanindaki meslektaslarimiza sahip cikmaya cagiriyorum 0
  • Trabzon ARFF Birimi 30 Ekim 2015, Cuma 19:06:26 Burada ARFF ile dalga gectigini zannedenleri kaale almiyorum. Atc, aim, bakanlik uzmani vs gibi sahte isimlerle konuyu saptirmaya calisiyorlar ama basaramadilar. Bizim derdimiz tazminatlarin adaletsiz dagilimi. Insallah da 1300 arff memurunun ugradigi bu haksizligi sayin genel mudurumuz giderecektir. Bundan suphemiz yok 1
  • Şerbetci 30 Ekim 2015, Cuma 18:52:09 Radara baktığı söylenen elektronikci ne demek yav.millet yemin ediyorum kafayi çizdi. Adam radara baktigini soyleyen elektronikci diyor bunu da soyleyen adam sicacik binada pijamasiyla cay cigara keyfi yapan bekçi o yüzden 1.gruptan parA almaliymis o olmasa radar olmazmis yaptiginiz isi asgari ücrete yapıyor yaninizda calisan taşeronlar 1
  • Radar 30 Ekim 2015, Cuma 18:29:59 Seysüsefer Daire Başkanlığının internet sitesinde seyrüsefer yardımcı cihazları olarak Radar İstasyonları belirtilmiştir. Radar İstasyonlarında görev yapıyoruz diyen elektronikçiler 1. gruptan tazminat alırken Radardaki güvenlik görevlileri 3. gruba düşürülüyor. Kimsenin aldığı maaşta gözüm yok ama böyle adaletsizlik yapılınca gücüme gidiyor ya. Ortaokul mezunu bir aim memuruna dünyanın maaşı verilecek ARFF, Apron ve güvenlik üvey evlat muamelesi görecek.Benim hakkım ne olacak.Radarların 1. grupta olduğunun kanıtı olarak radarları bir G/F yapsınlar bakalım seyrüseferciler ekranlarında uçakları görebiliyor mu? 0
  • KULECİLER 30 Ekim 2015, Cuma 17:51:02 Kuleciler buraya üşüşdüğüne göre doğru yoldayız arkadaşlar. Baksanızza adamları korku salmış. Yahu Kuleciler euro control de para çok size de yeter bize de....dininiz imanınız para olmuş. 3
  • Koca seyit 30 Ekim 2015, Cuma 13:43:13 Edremitte itfaiyeci yangin sondurmuyorsa napsin. Atc ler yangin cikarin o zaman arff sondursun. Adamdaki mantiga bak. O zaman savas yok diye ordudaki askerleri de isten atsinlar. Ya da askerler calissin diye savas cikaralim. Sanki edremitte kulw de aksama kadar is yapiyorlar. Gunluk kac ucak var. Sen ne is yapiyosun. Dinime soven musluman olsa. 1
  • Aöf mezunu atc 30 Ekim 2015, Cuma 13:40:02 Adam hikayeden es kaza bi lisans bolumu bitirmis. El isi ogretmenligi mezunu olmus is bulamamis gelmis dhmi de atc olmus. Sonra cikmis simdi arff de yuksek lisans yapan adami begenmiyor. Isletme mezunu atc sen cikip gitsen newyork ta itfaiyeci degil itfaiyenin soforu bile olmazsin. 3
  • Gümüşhane Airport 30 Ekim 2015, Cuma 12:37:41 Beyler boş yere niye klavyelerinizi aşındırıyorsunuz. Bu para şunun hakkı yok bunun hakkı. Bu para tüm dhmi personelinin hakkıdır. Ne zaman seyrüsefer genel müdürlüğü kurulur o zaman dhmi den tazminat hakkı alınır o kuruma verilir. Bu parada ARFF nin hakkı yok o yüzden 3. Grupta olmalı diyen saksağanlara sesleniyorum. Arff biriminin kullandığı 1.500.000 € luk aracı alan yada finansmanı sağlayan Eurocontrol iş paraya gelince ARFF nin hakkı yok o parada. Sadece arabalarını alın mı diyor ? Yapmayın az da olsa okumuş adamlarsınız yazmak için yazmayın buraya :)) 0
  • LTAC ARFF 30 Ekim 2015, Cuma 12:27:22 Arkadaşlar lütfen diğer birimlerle tartışmalara girmeyelim. Konu hem genel müdürlüğümüzdeki şube müdürlüğü tarafından hemde esenboğa havalimanımız personelleri tarafından görüşülüyor. Genel müdürümüz bu konuda çok ılımlı. Yeni düzenlemede ARFF personelinin hak ettiği yeri alması için gereken çabayı gösterecek.Yorum yapan sesimizin duyurulmasını sağlayan herkeze teşekkürler. İnşallah yeni düzenlemede 2. Grupta olcağız. Herkese şimdiden hayırlı olsun... 1
  • Artas 30 Ekim 2015, Cuma 02:57:17 Elektronikte olanlar guya 1. Gruptalar ama trafikci kadar tazminat alamiyorlar. Madem 1. Grubun orani yuzde 600 ve bu orandan trafikciye para veriyosun. Elektronikcide ayni grupta ona neden yuzde 450 veriyosun. Hep trafikcilere yontmuslar. 1
  • Dağcı 30 Ekim 2015, Cuma 02:54:16 Karda kista dagin basinda istasyonda nobet tutan guvenlikci olmasa siz o isleri nasil yapacaksiniz. Sefasini siz cefasini biz. Bende seyrusefer isi yapiyorum bana niye atc ile ayni gruptan tazminat verilmiyor. 1
    • Sevsinler seni 30 Ekim 2015, Cuma 09:35:31 Önce seninle aynı işi yapıp asgari ücretle çalışan meslektaşlarına niye daha fazla maaş alman gerektiğini anlat ondan sonra gel buralarda sorularını cevaplayalım. 1
  • Danisma memurlari 30 Ekim 2015, Cuma 02:52:06 Eskinin lise mezunu danisma memurlar simdi aim memuru olmuslar 7 bin lira para aliyorlar. Personeldeki universite mezunu atc den drop olmus yabanci dil bilen memur yarisi kadar aliyor. Ikiside memur. Adalete bak. 0
  • Aşçı 30 Ekim 2015, Cuma 02:47:08 Mutfakta yemek yapan asci bile 2. Grupken nasil olurda bir aproncu arff ci 3. Grup olur. Hadi bunu da aciklayin atc ler. Haksizlik yok degil mi size gore oyle. 0
    • Aşçı 30 Ekim 2015, Cuma 09:43:32 Çok basit , havacılık tazminatı sadece enroute denilen trafiğe hizmet eden personele verilmek üzere düzenlenmiş durumda. Yani meydan merkezli bir daire çiz yarı çapı 20 km olsun. Bu sahanın dışında (meydana 20 km den daha uzak) trafiğe hizmet ediyorsan bu tazminatın ilgi alanına giriyorsun. 1 nci gruptakiler doğrudan bu trafiğe hizmet eden personel grubu, 2nci gruptakiler dolaylı olarak bu trafiğe hizmet eden grup. 3 ncü gruptakiler ise tamamen meydana hizmet eden grup. arff ve aproncu arkadaşlar sadece meydandaki trafiğe hizmet ediyorlar. Dolayısı ile enroute denen trafiğe hizmet etmedikleri için de aslında hiç para almamaları gerekiyor. 1
  • Yurtdisi 30 Ekim 2015, Cuma 02:45:28 Yurtdisinda atc bilmem kac lira aliyormusta burada az aliyorlarmis. Yahu yurtdisinda asgari ucret turk parasiyla 3000 lira. Muhendis maasi 5 bin euro. Arff maasi 3 bin euro. Bitek atc mi yuksek aliyor. 0
  • Yalanci atc 30 Ekim 2015, Cuma 02:42:49 Havelted luxemburda eurocontrole gidip gorustu herseyi sordu ogrendi. Adamlar biz sizin parayi nasil dagittiginiza karismayiz diyorlar. Kendi yerel otoriteniz karar verir diyorlar. Bizim yerel otorite orhan birdal da kendisi eski atc oldugu icin hamuduyla paralari atc ye vermis. Olay bundan ibaret. Sadece para atc icin veriliyor yalanini artik birakin. 0
  • Mamursen 29 Ekim 2015, Perşembe 22:43:56 Ulaştırma Memursen DHMİ de hiç bir kazanım elde etmemiştir. Ulaştırma namına kazandığı hiç bir şey yoktur. Ak Parti ye yağcılık yapmaktan sendikal faaliyet yapmaya vakit yok. Ahmet Gündoğdu milletvekili olabilmek için bizi harcamıştır. Memuru düşünen yok herkes Ak Parti rüzgârından faydalanma derdinde. Sendika Genel Başkanı gibi değil Parti sözcüsü gibi hareket etmektedirler. Sendikacılığı beceremiyorsunuz gidin Ak Parti de siyaset yapın. Zaten Memursen toplantıları Ak Parti mitingi gibi. Bu sendika tarafsızlığını kaybetmiştir.... 0
  • İsim / Rumuz 29 Ekim 2015, Perşembe 21:49:35 uzman yardimcilari ne zamandan beri havaciligi ve arff yi takip etmeye basladi. guleciler bu kadar bu konuya saldiriyorlarsa arff dogru yoldadir.dhm benim icin olmassa olmaz degil ben bu kurumu maasi icin tercih etmedim 399 e tabi olmak onumuzu tikiyor 657 li olsak birgun dahi durmam maasim 500,1000 eksilmis hic onemi yok dhm gibi kurum devlette kac tane var 0
    • Hah şöyle 30 Ekim 2015, Cuma 09:44:55 300 -500 eksik al git belediyede çalış arkadaşım sen sağ ben selamet. 1
  • ynsgktrk 29 Ekim 2015, Perşembe 19:25:48 Atc ve aim personelinden ricamız bir hak arayışları varsa bunu başka platformlarda dile getirmeleri ARFF memurlarının meşru hak arayışlarını gölgelememeleri..DHMİ bünyesinde görev icra eden bütün mesai arkadaşlarımız ve icra ettikleri görevler kıymetlidir ve havaalanlarının işleyişi açısından olmazsa olmazdır.Bu bağlamda ARFF hizmetleri DE teknik donanım ve alt yapısıyla ve bu görevi icra eden ARFF Memurları DA teknik eğitim bilgi ve becerileriyle 24 saat kesintisiz olarak Havalimanlarında uçuş ve havalimanı yangın güvenliğine hizmet etmektedirler ve olmazsa olmazlardandır.Öyle ki ARFF hizmetlerinin sunulamadığı durumlarda uçuş, güvensiz olarak adlandırılmaktadır.Burada amacımız herkesçe malum olan ARFF hizmetlerinin gerekliliğini ve önemini tartışmak değil verilmemiş bir hakkı ısrarla talep etmektir.ARFF memurları olarak talebimiz mevcut tazminatın hakkaniyet ve adalet çerçevesinde iş barış ve huzuruna katkı yapacak şekilde paylaştırılması.Tüm yetkili ve ilgililere duyrulur.. 0
  • Menfaatçiler 29 Ekim 2015, Perşembe 19:16:33 Ek ödeme davasından sonra halen memursene üye olan varsa büyük ihtimal sendika ile menfaat ilişkisi vardır. Ya senin tayinini yapacaģız demişlerdir. Ya da seni müdür yapacağız demişlerdir.... 0
  • uzmana 29 Ekim 2015, Perşembe 16:28:23 Uzman yrd oldugunu iddia eden eleman: cakani yanlis yerde atiyorsun eleman.zira bende yuksek lisans mezunu bir arff memuruyum ve 3500tl maas aliyorum. Bu maasi begenmemezlik ettigimiz de yok. Bizim itirazimiz havacilik tazminatlarinda 2. Sinifta olamayisimiz. Bilmem anlayabildin mi 0
    • Uzman yardımcısı 29 Ekim 2015, Perşembe 19:49:31 Neden sinirlendiğinizi anlamadım. Size aldığım maaşı eksik söylediğimi falan mı zannediyorsunuz. Bilgi Edinme Başvuru formu doldurup, kültür bakanlığında bir uzman yardımcısının kaç para aldığını öğrenebilirsiniz. Ayrıca eurocontrol enroute fee'nin sadece ATC lere verildiğini sanıyordum.Nitekim avrupada öyle, demek burada havacılıkla ilgisi olmayan herkes nasiplenmiş bi şekilde.Enteresan... 1
    • Nasıl sinirlenmesin 30 Ekim 2015, Cuma 09:48:43 Arff üzerine yüksek lisans yapan arkadaşım, sana iş mi yok, bence newyork itfaiyesine müracaat etmelisin senin gibi yetişmiş bir personeli değil 2 nci sınıf doğrudan 1 nci sınıfa alırlar. 1
  • Ordulu 29 Ekim 2015, Perşembe 16:25:29 Sevgili kardeşlerim güvendik güvendik birçok kazığını yedik memur senin ve en sonunda istifayı bastık istifa edeceğim deyip de istifa etmeyenleri de gördük ama baktım ki hala anlayabilmiş değiller üst yönetim hala ufak hesaplar yüzünden büyük resmi göremiyorlar biz DHMİ mensupları olarak Arff memuru olarak hep ötelendik hakir görüldük aşağı landık ve kandırıldık tazminatta kandırıldık ek ödemede kandırıldık maaş Adalet sizliğinde kandırıldık kısacası her konuda kandırıldık ve birtakım insanlar Merhaba diyerek gülerek bizi tekrar kandırabileceğini sanıyorlar Sayın cankesen Açık ve net söylüyorum aklınızı başınıza alın bu devran böyle sürmez hükümeti destekliyor olmamız bizi aşağıyalayabileceğiniz anlamına gelmiyor artık kandırılmak istemiyoruz hakkımızı istiyoruz sadece hakkımızda tazminat konusunda birinci gruba yükselmektir tüyü bitmemiş Yetimin hakkı olan bir parayı bize vermemekle yetim hakkı yiyorsunuz bilesiniz veya verdirmemek le vesselam. 0
  • uzman a cevap 29 Ekim 2015, Perşembe 16:24:00 Sözde kültür bakanlığında uzman Yardımcısı olan şahıs. Sen kültür Bakanlığından beri Airport haberi takip ediyorsun demek. Aferin sana. Ulan dallama sen bizi enayi mi sandın. Arff ye sataşmak için sahte senaryo yazan bir iki yüzlü olduğun çok belli oluyor. Seni 3500 lira doyurmaz. Sen kuleci ol. Seni ancak 7.500 lira doyurur 1
    • editöre 29 Ekim 2015, Perşembe 19:41:51 Bu sitenin editörleri de itfaiye sanırım.Adam aeanen küfür ediyor, d... diyor ama yorumu yayınlanabiliyor. İyice köy kahvesine çevirdiniz.Editör bravo.... 0
  • Ak Sendika 29 Ekim 2015, Perşembe 16:01:48 13 yıldır Ak Parti iktidarda. Memursenin Ak Parti nin arka bahçesi olduğunu bilmeyen yoktur. Fakaat bizim ulaştırma memursen 13 yıllık Ak Parti iktidarında DHMİ de yetkiyi sadece bir kere aldı o da geçen sene. Nasıl oluyor da ulaştırma da bir türlü yetkiyi alamıyor. İnsanları ikna mı edemiyor. Güven mi vermiyor. Neden yetkiyi aldığı yıl kaybediyor. Memursenin diğer Hizmet kollarında üye patlaması yaşıyor. Bizde devamlı üye kaybı var. Sendika üst yönetimi bir öz eleştiri yapması lazım. İnsanlara güven veremediniz demek. Bu işin başka izahı yok... 0
  • YENİ ARFF Cİ 29 Ekim 2015, Perşembe 15:52:12 Ben iki ay önce ARFF memuru olarak DHMİ de göreve başladım. Bu ay 2.800 lira maaş aldım. Aşağıda ki yorumlarda bir zati muhterem diyorki yeni ARFF Memuru 3.500 Lira maaş ile başlıyor diyor. O zaman Nerede benim 800 lira. Bilip bilmeden sallama hemşerim. 0
    • uzman yardımcısı 29 Ekim 2015, Perşembe 16:19:10 Vay anam vay biz boşa yaşıyoruz valla.Kültür bakanlığında uzman yardımcısıyım ortalama 3 bin tl alıyorum.Boşa üniversite okumuşum boşa yüksek lisans yapmışım.İtfaiye 3 bin tl alıyor ve beğenmiyor, cidden şaka gibi. 2
    • Yalancının 29 Ekim 2015, Perşembe 18:05:11 Utanmadan yalan söylüyorsun bir de , 0
    • Bak 30 Ekim 2015, Cuma 09:52:01 Bak yukarıdaki yorumlarda bir meslektaşın aldığı maaşı açıklamış 3500 tl aldığını söylüyor. Sen insan kaynaklarına bir dilekçe ver de sor bakalım 700 liran nereye gitmiş. Ne demişler yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış. 0
  • Memursenli 29 Ekim 2015, Perşembe 15:22:07 Sevgili Memursen ve Genel Başkanı Can Cankesen; 10.000 kişilik DHMİ personelini ek ödeme davasında büyük bir hüsrana uğrattınız. Eğer bu Tazminat olayında da aynı şey olursa bu millet sizi asla affetmez. İnsanları heveslendirip sonra fiyasko ile sonuçlanıyor. Bu yıl ki toplu sözleşme de demiryolları na dünyanın kazanımını aldınız fakat dhmi de ufak tefek şeyler. Bu yıl DHMİ de yetkiyi kaybettiğiniz için bizim için hiç bir kazanım elde etmediniz. Bunun farkında olmadığımızı zannetmeyin. Artık size hiç bir guvenimiz kalmadı. Geçen ay yapılan ulaştırma memur sen olağanüstü kongre de sendika da lider değişikliği kıl payı kaçtı. Bu tazminat işi de fos çıkarsa yeni bir genel başkan şart bize. Bu genel başkan ile olmuyor artık. 2
  • Ek Ödeme 29 Ekim 2015, Perşembe 14:56:35 Bu tazminat işi de ek ödeme işi gibi olur benden söylemesi. Bu konuyu malum sendika gündeme taşıdı. Ek ödeme davasında ki yalanları yüzünden sendika dan istifa edenleri tekrar toplamak için bir girişim bu. Bu işten çok umutlanmayın. Sonra ek ödeme davasında ki gibi büyük hayal kırıklığı yaşarsınız. Zaten malum sendika şu an dhmi de yetkili sendika değil. 13 yıllık ak Parti iktidarında DHMİ de yetkiyi sadece bir kere almışlardı onu da ilk sene kaybettiler. 0
  • SENDİKA 29 Ekim 2015, Perşembe 12:55:51 ARKADAŞLAR SENDİKANIN DAHA ÖNCE EK ÖDEME DAVASINDA BİZE YALAN SÖYLEYEREK BİZİ KANDIRDIĞINI BILIYORSUNUZ. BU DA BİZİ OYALAMAK İÇİN ÇIKARILMIŞ BİR YALAN OLABİLİR. 31 OCAK TA AK KOYUN KARA KOYUN BELLİ OLUR. EĞER BU DA YALANSA ULAŞTIRMA MEMURSEN KAPISINA KİLİT VURSUN KAPATSIN. BU OLAYDA YALAN ÇIKARSA DHMİ DE Kİ YETKİYİ KAYBETTİĞİ GİBİ ULAŞTIRMA KOLUNDA DA TAMAMEN YETKİYİ KAYBEDER. 0
  • Elazığ Arff 29 Ekim 2015, Perşembe 07:42:21 Arff camiasına yıllardır reva gorulen bu tazminat haksizliginin bir an önce giderilmesi ve adaletin sağlanması noktasında sayın genel mudurumuze olan inancımız tamdır. 1
  • Arff 29 Ekim 2015, Perşembe 07:38:05 Bu adaletsizliğe artık bir son verilmeli 1
  • SALİH ŞEF 29 Ekim 2015, Perşembe 06:38:08 Üstad Necip Fazıl Kısakürek in bu durumu tarif eden çok güzel bir sözü var: Adalet adalet dediler. Bir kişiye 9 pul, 9 kişiye bir pul verdiler. Alın size adalet dediler...İşte Havacılık Tazminatındaki dağıtım da aynen böyle bir şey. Bir gün biri çıkar ve bu adaletsizliği mutlaka düzeltir. Sabredelim birbirimize kırıcı söz sarfetmeyelim. Ortada bir adaletsiz bir dağıtım olduğu aşikar. Parayı fazla alanlar belki burada bir adaletsizlik yok diyebilir fakat bu gidişat iyi değil. Mutlaka bu işin bir çözüme kavuşturulması gerek. Ordu Giresun Havalimanından saygılar sunuyorum. 0
  • BİRDAL 29 Ekim 2015, Perşembe 06:30:57 Bu adaletsizliğin baş kahramanı eski genel müdür orhan birdal dır. Kendisi seyrüsefer kökenli olduğu için tazminatın dağıtımında taraf tutmuş ve haksız bir dağıtım yapmıştır. Binlerce insanı mağdur etmenin bedelini ödemelidir. Mutlaka hukuk önünde hesap vermelidir. Yıllardır uğradığımız haksızlık artık son bulmalıdır. Bunun neresi adalet. 0
  • MEKTUP 29 Ekim 2015, Perşembe 00:22:34 Bu mektubu Airport Habere gonderen den Allah razı olsun. 0
  • ORDU ARFF 29 Ekim 2015, Perşembe 00:19:03 Airporthabere ve Ali Kıdık beye çok teşekkür ediyorum. 1300 kişinin kanayan yarasına parmak bastınız. Ortada bir adaletsizlik olduğu aşikar. Her ne kadar kuleciler burada bir adaletsizlik olmadığını söyleseler de ortada düpedüz bir adaletsizlik vardır. Eğer bir kurumda bir memur 3.000 lira maaş alıyor ve diğer memur 7.500 lira maaş alıyorsa bu zulüm dür. Bize bu zulmü reva gören eski Genel Müdür Orhan Birdalı ARFF Camiası olarak Allaha havale ettik. Inşaallah bu zulme biri dur diyecektir. Zulüm ile abad olanın ahiri berbat olur. Hiç bir zulüm ebediyen sürmez. 3
    • Maaş 29 Ekim 2015, Perşembe 10:43:20 Dhmi de 3000 tl maaş alan da 7500 tl maaş alan da yok. Lan nasıl bir yalandır ki bu hadi başkalarının aldığı maaşı bilmiyorsun insan kendi maaşını da bilmez mi etfaiyeci. Bu kuruma daha adım attığı ilk gün memur adayının aldığı net maaş 3500 tl sen neyin kafasını yaşıyorsun ? Zulüm görmek istiyorsan da uzaklara değil hemen yanı başına bakman yeterli. Sen bütün gün televizyon seyredip dedikodu yaparken, senin döküp saçtığın yerleri temizleyen, görevi olmamasına rağmen hertürlü angaryayı yapmaya zorlanan temizlik personeli arkadaşlar 1000 tl yi yeni almaya başladılar. Sen yattığın yerden 4500 cukka. 0
  • ynsgktrk 28 Ekim 2015, Çarşamba 22:15:12 Atc ve aim personelinden ricamız eğer bir mağduriyetleri varsa bunu farklı mecralarda dile getirmeleri zira kendilerini muhatab kabul etmiyoruz.Kurum içinde bütün mesai arkadaşlarımızın yaptığı iş değerli ve hava limanının işleyişi açısından olmazsa olmazdır.Bu açıdan baktığımızda ARFF hizmetleri ve bu işleri yürüten ARFF personeli gerek eğitim gerekse teknik bilgi ve beceri 0
  • bmc ciye 28 Ekim 2015, Çarşamba 21:52:52 yav yazmayayım diyorum ,yok lise mezunu elektronikci aimci atc ci bmw ye biniyormuş arff ci binemiyormuş yok büro memuru ne iş yaparmış,şöförün senden farkı neymiş yok şunun tazminatı fazlaymış allah aşkına itfaiyeci sen prof musun sen çok komplike bir iş mi yapıyorsun şurda sanal alem diye kendinizi allayıp pullaya bir hal oldunuz bir laf var hani biz 40 kişiyiz birbirimizi biliriz.çoğunuz yangın görse kaçarsınız koca yılda 2 3 iş düşmüş bunun reklamını yapıp 1.gruptakilere çakma derdindesiniz.sanki asgari ücrete çalışıyormuş gibi geçim sıkıntısı diyorsunuz maaşınız öğretmen maaşından fazla olduğu halde.herkes çok para kazanmak ister bu konuda haklısınız ama bazılarınız çapına bakmadan diğer meslek mensuplarını küçümsemeye çalışması komik oluyor ayrıca antipatik sevimsiz hale geliyorsunuz.bu arada mangalın ateşine dikkat edin birde işlenmiş etlerden ola mangala ara verim who işlenmiş etlerin kanserojen olduğunu açıkladı malumunuz sağlığınıza dikkat edin yoksa siz olmazsanız uçak inme 2
  • ARFF Antalya 28 Ekim 2015, Çarşamba 18:00:56 İnşallah yeni genel müdürümüz bu önemli konuya özen gösterip, ARFF'ye uygulanan bu haksızlığı ortadan kaldıracaktır. sadece tazminatlar değil, teknik sınıfa geçiş ve tamamen ARFF karşıtlığıyla hazırlanan ünvan değişikliği yönetmeliğide yeniden düzenlenir umarım 0
  • Bmw mercedes 28 Ekim 2015, Çarşamba 17:03:16 Kurumsa lise mezunu elektronik teknisyeni aim memuru atc ise mercedesle bmw ile gelsin gariban arff de maasi yetirecem diye ugrassin. Ahh ahh hakkimi helal etmiyorum 3
    • Gariban 29 Ekim 2015, Perşembe 10:46:59 Garibanım benim defol git başka yerde çalış, daha çok versinler sana! Bu ülkede 1000 tl ile geçinmeye çalışan milyonlar varken, mühendisler - doktorlar devlette / özelde 2500 -3000 tl maaş alırken sen kimsin de 4000 tl maaşı beğenmeyip , bir de para yetişmiyor diye ağlıyorsun. UTAN BİRAZ. Şükretmeyi öğrenemediniz. 1
  • king 28 Ekim 2015, Çarşamba 16:19:04 sayın genel mudurumuz bu konuda inşallah sessiz kalmayacaktır. 0
  • Kanaat 28 Ekim 2015, Çarşamba 15:21:12 Bir zamanlar dhmi de personel mutlu ve huzur içinde yaşardı. Atc memuru itfaiye ye gelir beraber spor yapardı çay içerdi hoş sohbet ederdi. Gün geldi skala yapıldı. Huzur yavaş yavaş gitmeye başladı. Skalada eşit olmadığından bu tartışmalar ve kutuplaşmalar arttı. Daha sonra havacılık tazminatı çıktı o zaman hat safhaya ulaştı. ÇÇünkü insanar kapitalist düzene ayak uydurdu. Mutluluk parada diye düşünenler burada tartışmaya bbaşladı. Peki ne için? Daha iyi yaşamak için tabi. Kişilerin gelirlerin yüksekliği itibarını ve değerini yükselten bir meta olarak öne çıktı. Birbirlerinin mesleğini küçümseyenlere yazıklar olsun. Bir söz vardır, '' Ben ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok'' Kim nezaman sağlıklı ve kanaatkar oldu o zaman mutluluğu yakalayabilir. Herşeyden önce insan olmalıyız. Yüksek mertebedeki yerlere ehil yönetici gelmez ise bu sıkıntılar da büyüyerek devam eder gider. Allah işinizi gücünüzü rast getirsin. Saygılarımla... 1
  • realite 28 Ekim 2015, Çarşamba 12:16:25 Arkadaşlar bence konu dışı yorumlara cevap vermeğelim...önemli olan bu süreçte tazminatların yeniden yapılandırılması aşamasında sendikaların derneklerin ve bizlerin yani ARFF Memurlarının neler yapabileceğidir...herkes bu üç gurup uydurmacasının kimler tarafından yapıldığını biliyor...kimse bu üst guruplara kutsalmış gibi bakmasın herşey değişir ve bu adletsizlikler giderilir... o zamanda herkes farklı ağızdan konuşmaya başlar.... 1
  • stero 28 Ekim 2015, Çarşamba 12:04:00 sayın genel müdürümüzden iş barışı ve çalışanların huzuru için adaletli bir havacılık tazminatı istiyoruz. ARFF'nin havacılığa hizmet etmemesi gibi bir durum düşünülemez. 3
    • Genel müdür 29 Ekim 2015, Perşembe 10:48:47 Genel müdür hepsini at bu kurumdan belediyelere devret de biraz çalışsınlar yahu. Bu adamlar boş oturmaktan sağa sola sarıp kurumda sorun çıkarmakmdışında birşey yapmıyorlar. 0
  • Adalet 28 Ekim 2015, Çarşamba 11:11:22 Gün gelir, adalet herkese lazım gelir. 0
  • Arff Balkes 28 Ekim 2015, Çarşamba 10:33:10 Memur bey, ben Arff'nin memurlardan daha çok havacılıkla alakası olduğunu söylüyorum.Personelcinin ne alakası var havacılıkla.Ayrıca elektrikçi arkadaşların elektronikle kendilerini niye kıyaslıyorlar.Hiç bir elektronikçi Kuleci gibi Aim'ci gibi diğer personellerle aralarını açmıyaçmıyor. 1
    • işletme 28 Ekim 2015, Çarşamba 18:01:43 arkadaşım memur bir personelde mi var?satın almada araçların sigortalarını yapan memur değil mi?işletme de notam çeken memur değil mi?sana kalırsa tüm genel müdürlük arff den az maaş almalı?mantıklı olun biraz ya mantıklı olun ki söyledikleriniz kayle alınsın 0
  • Trb arff 28 Ekim 2015, Çarşamba 10:17:14 Tazminatlar hakkında adeletsizlgin giderılmesını bekliyruz 1
  • Adana ARFF 28 Ekim 2015, Çarşamba 10:02:41 Adana ARFF olarak sayın Genel Müdürümüzden bu adaletsizliğin giderilmesini bekliyoruz. airporthaber'e bu haber için teşekkürler 1
  • Ankara ARFF 28 Ekim 2015, Çarşamba 09:47:35 Sayın Genel Müdürümüz bu haksızlığı giderecek ve ARFF Memurlarına hak ettiğini verecektir. Sayın Genel Müdürümüzün bu konudaki samimiyetinden hiçbir ARFF Memurunun şüphesi yoktur. 1
  • TRABZONSPORLU 28 Ekim 2015, Çarşamba 09:26:17 ARFF artık hak ettiği tazminat grubunu istiyor. Sn Genel Müdürümüzden güzel haberler bekliyoruz. 2
    • Hak 29 Ekim 2015, Perşembe 10:50:09 Hak ettiğiniz şeyin fazlasını aldığınız yeter bence de. Konu hak'dan açılmışken Biraz da aldığınız paraları hak etmeye çalışın 1
  • dhmi 28 Ekim 2015, Çarşamba 07:41:15 şurası su götürmez bir gerçek ki, tazminatlar dibine kadarda haksız ve adaletsiz dağıtılmıştır. başka bir gerçekte, hava trafiğe verilen tazminat oranları tamamen keyfi, pervasız ve işgüzarca verilmiştir. yeni genel müdürümüzün ilk icraatı şu tazminatların düzeltilmesidir. 5
  • Vatandaş 28 Ekim 2015, Çarşamba 01:24:05 Zaten bu saydığınız başarılı işleri ortaya koymak için maaş almıyor musunuz? İşinizi iyi yapınca havacılık tazminatı damı almanız gerekiyor? 4
  • apron memuru 28 Ekim 2015, Çarşamba 00:37:05 Atc tamamda bu memurlar muhendisler dis doktorlari vb neye gore hangi kritere gore bir aproncudan yada arff fen fazla havacilik tazminati alabiliyor bakin havacilik diyoruz hani ucaklar falan pist taksi yolu ucus ucusun guvenligi bunlarin hepsinin sorumlulugu ve riski apronun bir olay meydana geldikten sonra arff nin ama HAVACILIK TAZMINATI daha pistin p sini gormeyen alakasiz birimlerde bize bizim neden bir memurdan daha az aldigimizin mantigini anlatin eger anlatamiyosanizda hakkimiz olani verin 3
  • liverpool arff 27 Ekim 2015, Salı 23:01:38 bizi de görün bizi de! gerrard reyiz yokken hiç bişey eskisi gibi değil :(( 6
  • ARFF TRABZON 1461 27 Ekim 2015, Salı 22:12:26 Haksizligin son bulup, hak ettigimizi istiyoruz. Sayin genel mudurum, sizin havacilik camiasindaki engin bilgi ve deneyiminizle bizim ugradigimiz haksizliga son vereceginize dair inancimiz tam. 1
    • Bence de 29 Ekim 2015, Perşembe 10:51:28 Adamlar haklı sayın genel müdür , yat yat nereye kadar, onlar da diğer personeliniz gibi çalışmak istiyorlar. Biraz iş verin de adalet yerini bulsun 1
  • ARFF 27 Ekim 2015, Salı 21:59:30 Umudumuz sayın genel Müdürümüz bu durumu görmesi 1. 2. Ve 3. Sınıf şimdi bunu en başta sorgulaması gereken konu. Kurum içi adaletsizliğin son son bulması dileği ile şuanda havalalimanda gecenin bu saatinde biz burdayız. Gece gündüz çalışan biz ARFF memurlarının bu durumunu bir önce çözüm bulunmasi dileği ile. Bizim bu mağduriyetimizi dile getiren AİRPORTHABER e Teşekkürler 1
  • Hasan köse 27 Ekim 2015, Salı 21:41:03 İtfaiyeci her yerde mahsundur. Yoksundur. Sahipsizdir 6
  • fireman07 27 Ekim 2015, Salı 20:48:57 Değerli meslektaslarım, sizden ricam; size sataşan sizle polemiğe girmeye calisan tuzu kuruları dikkate almadan yorumlarımızı yapalım. Ortada Arff ye yapilmıs bariz bir haksızlık var. DHMİ camiasinda en alt kademesinden en üst kademesine kadar bir çok sağduyulu çalışma arkadaşımızda haksızlık olduğunu kabul ediyor. Bu haksızlık er gec sona erecek ve ARFF hakettiği grupta yerini alacak inşallah... Bu haksızlığı gündeme taşıyan Airport haber yetkililerine ve haksizligi dile getiren meslektaslarımiza sonsuz teşekkürler.. 4
    • Hak ettiği 29 Ekim 2015, Perşembe 10:52:36 Hak ettiğiniz yer belediye, bu kurumda yeriniz yok sizin hadi bakalım naş 0
  • arff memuru 27 Ekim 2015, Salı 20:47:03 İNŞALLAH kulak verir dhmi genel müdürümüz..hayırlısıyla.. 1
  • karanlık lord 27 Ekim 2015, Salı 20:43:15 bir ARFF'ci olarak apron memuru arkadaşlarımızın da mağduriyetini unutmayalım. adaletli bir dağıtım olması temennisiyle. bizi bu hale getirenler umarım karşılığını hem bu dünyada hem ahirette görür. 0
  • Tzxarff 27 Ekim 2015, Salı 20:30:49 Çok teşekkür ederiz bu duyarlı haberiniz için. İnş bu haksızlık giderilir. 0
  • EniysniALLAHblirarff 27 Ekim 2015, Salı 20:12:34 DHMİ'de çalışan kardeşlerim şunu iyi bilmelidirler ki itfaiyeciler para için mücadele etmiyorlar küçümsendiği için incinen gururları için mücadele ediyorlar. Çünkü bilirler ki haksızlık karşısında konuşmayan dilsiz şeytandır. Burdan olumsuz yorum ve eleştiri yapan kardeşlerime ve DHMİ'de emek sarfiyatı olan çalışanlara R.N'dan atıfdır: Madem bir kısım hatalar, unsurları ve arzı hiddete getirecek derecede bir şümullü isyandır ve çok mahlukatın hukukuna bir tahkirli tecavüzdür. Elbette o cinayetin fevkalâde çirkinliğini göstermek için, koca bir unsura, küllî vazifesi içinde "Onları terbiye et" diye emir verilmesi ayn-ı hikmettir ve adalettir ve mazlumlara ayn-ı rahmettir. Sözler - 173 Tüm kardeşlerime muhabbetle selam olsun... 0
  • Etfaiye 27 Ekim 2015, Salı 20:02:12 Yahu bu etfaiyeciler boş oturmaktan sağa sola sarıp duruyorlar. Bunların amirleri askerlik de yapmamış galiba , askerlikde bu duruma uyan çok bildik bir söz vardır, askeri boş bırakırsan ya .... Ya .... Mış. Biraz iş verin şu etfaiyecilere. Koca koca havaalanlarında hiç mi boyanacak yer , değiştirilecek ampul falan yok. Ey DHMİnin özel sektör görmüş yöneticileri, çalıştırın bu etfaiyecileri yahu. Herkesin arkasından atıp tutuyor bunlar yahu. Hadi havaalanında yapılacak iş kalmadıysa gönderin belediyelere onlar biraz iş başı eğitimi yaptırsın bu etfaiyecilere. Canları sıkılmasın. Ömürleri lak lakla geçiyor, yazık hepsi okumuş çocuklar, doktoru var, yüksek lisanslısı var.... 10
    • Laf 30 Ekim 2015, Cuma 09:58:17 Lafı gediğine koymuş, helal olsun 0
  • Yener Kardeş 27 Ekim 2015, Salı 19:25:06 Arff Memuru arkadaşlarımız hakettikleri konumda değillerdir. Sadece havacılık tazminatı çerçevesinde düşünülmemeli orda tıkanma varsa da çözüm arayışında temel olan Özlük hakları bakımından yeniden ele alınması gerekir. İnsan canı kurtarma görevi olanlar daha fazlasını hak ediyorlar. Tüm Dünya da kariyeri daha üst yerlerdedir ülkemizde de böyle olmalıdır. 1
  • Mardin Arff 27 Ekim 2015, Salı 19:14:59 Artık bu tarz sorunlarla gereklı kısı ve kurumların ılgılenıp geregının yapılmasını temennı edıyoruz 0
  • İsim / Rumuz 27 Ekim 2015, Salı 19:11:17 SALİH KARDES DOGRU SOYLEMİS BU KURUMU SİZ VAR ETMEDİNİZ.BİRKEREDE BİR YORUM ATMAYİN NE OLURKİ ..SANKİ SİZİN ATTİGİNİZ YORUMLARLA HAREKET ETMİYOR KURUM.İSLER DUZELTİLİRDE KAHRİNİZDAN OLURSUNUZ NEME LAZİM 1
  • İstanbul ARFF 27 Ekim 2015, Salı 19:07:24 Yeni Genel Müdürümüz Sn. Serdar Hüseyin YILDIRIM havacılık camiasında vizyonuyla tanınan ve bu nedenle DHMİ'ye atanan bir isim. Tüm ARFF Memurları olarak kendisinden maduriyetimizin giderildiği güzel haberler bekliyoruz 2
    • :) 27 Ekim 2015, Salı 22:47:40 Havacılık camiasından Tanıyan 5 kişi bul ben vericem sana tazminat :) 2
  • Nuri Arff 27 Ekim 2015, Salı 19:04:29 Bir çok yorumda dengesiz beyinlerden , kabız fikirler çıkıyor. Hadi hodri meydan Euro Control teşkilatına tüm birimlerin dernekleri ortak bir dilekçe ile başvursun hatta bunu genelmudurluk yapsın ancak bundan önceki gibi gelen sonuç yazısı sumenaltı edilip saklanmasın gerçekler insanlardan . Euro Control nasıl enroot kapsamını nasıl belirlemiş se bizde aynı şekil yapalım !!!! Burdan atıp tutmayın erkeklik edenler varsa da adres belirterek yorumlarınızı yazın . 1
  • TRABZON ARFF Memuru 27 Ekim 2015, Salı 19:02:59 Sayın Genel Müdürümüzün bu adaletsizliğe önem gösterip 1300 civarındaki ARFF Memurunun maduriyetini gidereceğine dair inancım tamdır. Tüm ARFF Memurları Sayın Genel Müdürümüzden iyi haberler beklemektedir. 0
  • Engineer 27 Ekim 2015, Salı 19:00:10 Bu arff kadar iş yapmadan yatıpta ağlayan başka bi meslek yoktur galiba. sen o yangına müdahale ettiysen görevin bu zaten bunun için maaş alıyorsun..extra bi talebe gerek yok zaten maaşın fazlasıyla veriliyor. O zaman desinki şoförler ben cok güzel araba kullandım ek para mühendis desinki ben cok güzel pist yaptım extra para. Varmı böyle bi mantık ya... 4
  • Elktrik 27 Ekim 2015, Salı 18:50:34 Elektronikciler 1. Gruptan maas aliyor. Elektrik neden 1. Gruptan almiyor. Bu cihazlar kendiliginden suyla mi calisiyor. Ils calismiyor diye ariyorlar. Calismiyorsa demekki benim de bu ise katkim var. Tek basina calistirabiliyosan calistir. Paraya gelince almasini biliyorlar. 4
  • Hahahahah 27 Ekim 2015, Salı 18:49:48 One zero one diyomuşuz hahha çok güldüm. Voleybola ve mangala devam kardeşim 4
  • Apron 27 Ekim 2015, Salı 18:33:36 Arkadaşlar klişelerle mangal voleybol söylemleriyle tartışma olmaz.Herkes isteklerini söylemekte serbesttir.Uçak gazını solumamış insanlar bizden ve Arff memuru arkadaslardan fazla tazminat alıyor sıkıntı bu yoksa hava trafiğin tazminatıyla kimsenin alıp veremediği yok kurumdaki çalışan genç arkadaşlarımız çok zeki insanlar. Hava trafikten çok arkadaş pilot oldu Arff ve apron biriminden savcı,müfettiş,uzman olarak ayrılan arkadaşlarımız var acizane tavsiyem medeni şekilde tartışmasızdın. Ltba apron trafik 0
  • Diş Doktoru 27 Ekim 2015, Salı 18:29:27 Diş doktoru kadarda mı arff,güvenlik ,apron olarak uçaklara hizmet veremiyoruz. Gerçi Uçakta diş dolgusu yapıyorlar ya ondan Değerimiz yok. 0
  • Teknik 27 Ekim 2015, Salı 18:22:14 Bende şöyle bir yorjm yapayım.Havacılıkla hiç alakası olmayan memurlar 2. Gruptan maaş alırken, Arff nin 3. Gruptan almasının altında art niyet ararım.2. Grupta olan elektronikçilerden hiç bahsetmiyorum. 1
    • Memur 27 Ekim 2015, Salı 23:16:51 Memur kadar başına taş düşsün ,o memur dediğin sabah akşam yatmıyor senin gibi 3
    • Havacılık dediğin 27 Ekim 2015, Salı 23:17:50 Havacılık dediğin mangal mı aga ?sizin hizmet hep ona 3
  • Dhm.arff 27 Ekim 2015, Salı 18:21:36 Bizler atc de çalışan arkadaşları anlamıyoruz arff yada x birimi neden 1.grupta olmasın para sizden mi çıkacak 1 grupta sadece sizler yoksunuz lise mezunu teknisyende aim de 1.grupta. Hasede gerek yok hepimiz bu kurumun çalışanıyız bu parayı diger personelede yuksek oranda versinler hem çalışan kazansın hem esnaf kazansin.arff 1.gruba alınsa kimsenin aldıgı eksilmeyecek.lütfen hasetligi kenara koyalım. 1
    • Anlayamazsın tabi 29 Ekim 2015, Perşembe 11:01:28 Senin gibiler sürekli ağladığı için ve kendilerine para istemek yerine atc lerin aldıklarına haset edip, onlar çok alıyor diyerek sürekli onların maaşının iyileştirilmemesi için uğraştığı için sıkıntıyı atcler yaşıyor. Şu anda atclere hak ettikleri maaşın 5 te biri kadar maaş ödenmesinin tek sebebi sen ve senin gibiler. Öyle uzaklara gitmeye gerek yok, makedonya da bile 4500 euro maaş alıyor kontrolörler, yunanistan battı adamların maaş ödeyecek parası yok, personel çıkarıyorlar, maaşları düşürüyorlar orada bile kontrolörler 3500 euro para alıyor. Daha bir de attıkları trafik sayısına göre ilave tazminatları var. Bizde hala 1700 euro yu bile göremedik. Oralardaki etfaiyeciler de sizi örnek gösteriyor. Türkiye de etfaiyeciler yüksek maaş alıyor bizde istiyoruz diye. ANLADIN MI ? 1
  • ARFF 27 Ekim 2015, Salı 18:12:58 DHMİ DE ARFF MEMURLARININ ÜVEY EVLAT MUAMELELİĞİ SON BULUR İNŞALLAH. 0
  • Dhm.arff 27 Ekim 2015, Salı 18:09:29 Dhmi de çalışan her personelin hakkıdır ya herkese eşit verilmeli yada oranlar birbirine yakın olmalı 500-600 arası. 0
  • Havacılık 27 Ekim 2015, Salı 17:54:59 İtfaiyiceilikle havacılık frklı kavrmlar değil mi? 1
    • Hem de tamamen 29 Ekim 2015, Perşembe 18:43:08 Hemen örnek vereyim. Adam müteahit işi bina yapmak, yanında çaycı çalıştırıyor, çaycı bende inşaatçıyım diyor. Başka bir örnek, hastanede çalışan büfecinin , kendisini sağlık sektörünün önemli bir aktörü olarak görmesi, ben olmazsam hastane çöker demesi, Adliyede çalışan bir temizlik görevlisinin , ben olmazsam adaletten bahsedemezsiniz, tüm yargı işleri durur, hakim, savcı kadar ben de adalet sektörüne hizmet ediyorum, aynı parayı verin demesi gibi. Dhmi de etafiyeci olmazsa ne olur , belediyeden çağırırsın gelir, bu kadar basit işte. Üstelik belediyedekiler işin uzmanı hergün olmazsa iki güne bir yangına müdahale ediyorlar, bizimkilerde bir birine hikaye anlatıyor, 20 yıl önce bir yangın olduydu gidip müdahal ettik diye, hiç yangın görmeden emekli olanlar çoğunlukta. Allah gösterm sin tabi o ayrı birşey de olursa da vay halimize. 1
  • Hatay Arff 27 Ekim 2015, Salı 17:53:28 Bu adaletsizliğin acilen düzeltilmesini istiyoruz 0
  • andromeda 27 Ekim 2015, Salı 17:50:42 En kısa zamanda bu mağduriyetin giderilmesi ve arff memurlarına ve şeflerine hakettiği tazminatın verilmesi dileğiyle 0
  • Arff trabzon 27 Ekim 2015, Salı 17:49:11 Burda bakiyorumda bazi kendini bilmezler burda klavyeden atip tutuyor bize mangaldan voleyboldan bahsedenler bi zahmet gelsinler arff binalarimiza bi cayizi icsinler suratimiza soylesinler gelsin suratimizaa soylesin artik yeter hak neyse yerini bulacak kim hakliysa haksiz olan susacak 0
  • atatürk arff 27 Ekim 2015, Salı 17:32:59 en az günde 60 tane emniyete gidiyoruz atatürk havalimanında ortalama 2 günde 1 kerede nerdeyse lokal standby çıkıyor yakıt dökülme önleme tedbirleride çabası sadece 2015 önlediğimiz felaketlerin sayısı kaç acaba 0
  • kalender 27 Ekim 2015, Salı 16:38:55 İnşallah bu sefer adelet yerini bulur bu zincirin halkalarını zayıflatmaya kimsenin hakkı yok 1
  • dhmi arff 27 Ekim 2015, Salı 16:37:45 Kurumdaki adaletsizlik goz onunde bulundurulur.Adaletli bir dagilim olur. 2
  • Kocaseyit ARFF 27 Ekim 2015, Salı 16:08:56 Biz her nöbet sabahı ekipman kontrolü yapar boş zamanlarda performans eğitimleri yapar gerekli zamanlar da düzenli olarak kondisyonunu geliştirir kritik zamanda da hayat kurtarmak için müdahale ederiz. ARFF düşmanı olan atc'ler, aim'ciler emin olun biz aldığımızı hak ediyoruz. Adaletsizlik bir an önce son bulması dileğiyle .. 2
    • En son 30 Ekim 2015, Cuma 10:01:58 En son ne zaman yangın gördün edremitli arff kardeşim. Hangi olaya müdahale ettin, daha açık sorayım edremit havaalanında hiç uçak yangınına müdahale etmiş bir etfaiyeci var mı ? 0
  • DHMİ memur 27 Ekim 2015, Salı 16:03:41 Arf memuru kardeşlerimizin uğradığı haksızlığin giderilmesi ümidiyle. selamlar. bir DHMİ memuru 2
  • atc isin yoksa... 27 Ekim 2015, Salı 15:27:45 Arkadaslar biz ARFF olarak hakkimizi savunuyoruz atc arkadaslar lutfen kendi isinize bakin kimsenin sizinle alip veremedigi yok egerki isimiz yok o yuzden sacma sapan yorumlar yazip sizi rahatsiz edecegiz diyorsaniz gelin birlikte bos zamaninizi degerlendirip spor yapalim voleybol oynayalim mesela... 1
  • Madur ARFF 27 Ekim 2015, Salı 15:15:29 Umarım adaletli bir dagilim olur. Umarim kurumdaki adaletsizlik goz onunde bulundurulur. Umarım... 1
  • Haksızlıkvar 27 Ekim 2015, Salı 15:15:15 Sayın genel müdürümüz bu adaletsizliğe bir son verecek buna canıgönülden inanıyorum ...Arff kursiyerlerinin diploma törenindeki Arff ye övücü sözleri ve olmassa olmazımız deyişi artık Arff nin Hakkı'nı vereceği konusunda bana çok ümit verdi.. 2
  • k.maraş ARFF 27 Ekim 2015, Salı 15:11:42 YENİ GENEL MÜDÜRÜMÜZDEN ADİL BİR YÖNETİM İÇİN ADİL BİR PAYLAŞIM BEKLİYORUZ.BİR KURUMUN DAHA İYİ YERLEREULAŞMASI İÇİN ÖNCELİKLE YAPMASI GEREKEN ADİL BİR YÖNETİM VE PERSONEL ARASINDAKİ AYRIMIN YOK EDİLMESİNDEN GEÇMEKTEDİR.YOKSA ZİNCİRİN HALKALARI BOZULUR BOZULAN HALKA İLE TÜM SİSTEM ÇÖKER.AİRPORT HABERE TEŞEKÜRLERİMİZİ SUNARIZ 2
    • Maraşlı 29 Ekim 2015, Perşembe 18:47:05 Lan maraşlı ne güzel yalamışsın öyle ne de olsa havaalanının yanında dondurma fabrikası var, alışkınsın hani. Ne olur etfaiy ci olmazsa havaalanı kapnır mı? Hangi havaalanı açıldığında etfaiyecisi oluyor bir de onu de bakalım. Çağırıyorlar belediyeden uçak gelirken geliyor kalkıp gİttiğinde gidiyor. Bence de öyle olmalı zaten. Boş oturmak yaramıyo etfaiy cilere gidip belediyede çalışsalar en azından ih iyaç olduğunda hazır kuvvet olurlar. 4
    • culsuz deli bekir 01 Kasım 2015, Pazar 12:29:12 ''Maraşlı'' kardeşim etfaiyecilere karşı bi kuyruk acın var sanırım etfaiyenin hortumu bi yerlere mi kaçtı yoksa? 0
  • arff kayseri 27 Ekim 2015, Salı 15:05:04 Bu haksızlığa bir dur deme zamanı geldi. DHMİ'nin çoğu personelinden hayır duası alma vakti geldi. Mektubu gönderen arkadaşa da, haberi yayınlayan Airport habere de, şu süreçte elini taşın altına sokacak herkese teşekkür ederiz. 1
  • ARFF MEMURU !!! 27 Ekim 2015, Salı 15:02:20 AİRPORT HABER öncelikle size bu haber için çok teşekkürediyoruz.Allah aşkına ARFF biriminin kıymetinin anlaşılması için illa bol bol kaza/kırım, insanların ölmesi vs mi olması gerekiyor. Ey bize hakkımızı vermeyen; o uçaklarda sende ailende seyahat ediyorsunuz unutma! Yeni Genel Müdürümüzden İnşallah umutluyuz. 2
  • Vicdannnnnnnn 27 Ekim 2015, Salı 14:42:31 Arkadaşlar toplu sözleşme metnini 50 kere okudum.2010 yılında yapılan düzenlemeye atıfta bulunuyor ama kesinlikle buna uyun demiyor yani istenilse ARFF ve Apron Memurlar 2.Gruba alınabilir tabi bu çok zor bir iş bunun farkındayız çünkü ARFF ve Apron Memurları havacılığa doğrudan hizmet vermeyi bırakın dolaylı yoldan bile hizmet etmiyor denilerek 3.gruba atıldı. Yani Memur bilgisayar işletmeni hemşire şoför havacılığa hizmet ediyor da ARFF ve Apron Memurları mı hizmet etmiyor biraz vicdanı olan herkes bu konuda haksızlık yapıldığını söylemelidir. 0
  • fireman 27 Ekim 2015, Salı 14:41:45 arkadaşlar dhmi bir aile ise bende seyrüseferdeki ler gibi evim arabam olmasını istiyorum aldıklarında gözümüz yok Allah daha çok versin ama kurumumuz adil olsun adaleti sağlasın madem bir zincirin halkasıysak biz arff cilerde bu pastadan payımıza düşeni istiyoruz 2
    • O zaman 29 Ekim 2015, Perşembe 11:04:40 O zaman sen de mangal yapmayı, voleybol oynamayı, bütün gün boş oturup dedi kodunyapmayı bırakacak ve biraz da işin ucundan tutup çalışmayı deneyeceksin sevgili kardeşim. Yani o ailenin diğer fertleri gibi, yok beleşe köfte. 0
  • rezalet 27 Ekim 2015, Salı 14:23:03 haberdeki foto orgiden heralde :) 2
  • istanbu34 27 Ekim 2015, Salı 14:10:09 haksızlığı yapan kişi orhan Birdal efendi iki yakası bir araya gelmesin 10
    • Bence de 29 Ekim 2015, Perşembe 18:49:10 atc dışındaki tüm personele de tazminat verdirdiği için orhan birdal haksızlık yapmıştır. Sadece atc ler alsa idi hem adil olacaktı hem de hiç böyle patırtı gürültü kopmayacaktı. 1
  • Arff Arff Arff 27 Ekim 2015, Salı 14:01:12 Sadece hakkımız olanı istiyoruz başka bir isteğimiz yok. ARFF teşkilatı olarak 7/24 canla başla HAVACILIĞA hizmet veriyoruz. yeni genel müdürümüz inşallah hakkımızı verecektir. Ayrıca Airport Haber ekibi Sesimiz olduğunuz için size de teşekkürederiz 4
  • Bjv 27 Ekim 2015, Salı 13:37:21 Havalimanini tek baslarina islettiklerini dusunen arkadaslar kendilerini ilgilendirmeyen konularda yorumda bulunmasinlar. Bu ulke mesleki uzmanligin kucumsenmesi yuzunden bu hale geldi. Ornekleri cok bunlarin. İlla Arff nin biseyler hak ettigine ikna olmaniz icin 500 kisinin olmesine gerek yok. Airport habere sesimizi duyurmamiza yardimci oldugu icin tesekkurlerimi sunarim. 2
  • Dragon 8x8 27 Ekim 2015, Salı 12:59:34 Hak verilmez alınır inşaallah bizde bu hakkımızı alacaz. Genel Müdürümüz bu konuya sessiz kalmaz umarım 3
  • ARFF KOCAELİ 27 Ekim 2015, Salı 12:55:53 Öncelikle airport habere teşekkür ediyorum... UMARIM bu haksızlığa Yeni Genel Müdürümüz Sn. Serdar Hüseyin YILDIRIM el atar ve herkesin memnun olacağı şekilde sonuçlanır.. Aksi takdirde bukadar personelin ahını alacaklar... 4
  • Arff 27 Ekim 2015, Salı 12:51:29 Bu adaletsiik elbet duzelecektir Allahin izniyle 3
  • Muş arff 27 Ekim 2015, Salı 12:51:05 Insallah adalet saglanacak ve hak ettigimiz tazminati alacagiz bu hava trafik kontrolculeri anlamiyorum para sizin cebinizden ki cikiyor sacma sapan yorumlar yapmayin ve bu parayi hak edip etmedigimizi siz yargilayamazsiniz... 6
    • En sonunda 29 Ekim 2015, Perşembe 11:06:59 En sonunda anladın be etfaiyeci, bana vermek için aldıkları parayı kesip senin gibilere dağıtıyorlar. 0
  • Hak 27 Ekim 2015, Salı 12:45:58 bir İtfayeci bir pilotla ayni egitimi aliyor ayni bilgiye sahip en az Ayda 10 bin tl almalari lazim bir İtfayeci Kolay yerismiyor. 3
  • AirRecsueFireFighter 27 Ekim 2015, Salı 12:44:29 Herkes kendi yaptigi ise baksin sonra arff ye laf soylesin . Aim ci arkadas bizim maas kadar tazminat alipta , sizin dininiz imaniniz para diyorsa bu iste bi yanlislik var .Neymis ARFF ucaga hizmet etmiyormus yukarda allah var ve biz hakkimizi helal etmiyoruz... 4
  • ahaha 27 Ekim 2015, Salı 12:41:28 ya yürüyün gidin allah aşkına. adam gün boyu voleybol oynuyor, bi de tazminat istiyor. havacılık tazminatı uçana verilir. teknik ve atc'de uçuş için hayati önem taşıdığından onlara da verilmeli. oldu olacak havalimanındaki güvenliğe, tgs'ye hatta çorapçı amcaya da verelim havacılık tazminatını. havalimanı taksicileri de var bak unuttuk. te allam... 4
    • emergency 27 Ekim 2015, Salı 12:54:28 bindiğin uçakta emergency yaşaman dileğiyle ozaman çorapı amcan gelir 3
    • gözün doysun 27 Ekim 2015, Salı 13:49:06 one zero one de 7bin tl cepte sonra da gel burda iş yapanlara salla... yetmiyorsa zekatla sadakalarıda size verelim :) ahaha 5
  • Tesekkür 27 Ekim 2015, Salı 12:38:57 Arff teskilatinin maruz kaldigi haksizlikla ilgili haberinden dolayi Airport habere tesekkürler. Gelelim ne is yaptigini kendisi bile bilmeyen bos insanlara .ömründe aprona cikmamis olan odasinda cay icen bilgisayarin basindan kalkmayip (eminim bu yorumlarida devletin is icin verdigi bilgisayarlardan yaziyorlar)ARFFye satasan insanlarin bile havaciliga hizmet ettigi düsunulerek tazminat veriliyorsa ARFF nin en dogal hakkidir.ucak havalimanina geldigi zaman muhasebe ,insan kaynaklari vs. Yoksa inmem demiyor ARFF yoksa inmiyor bizim degerimizi bos beles insanlar degil havacilikla ilgili insanlar anlar.(kimseye birseyler ispat etmek veya yakinmak amaciyla yazilmis bir yazi degildir kimin düsüncesine uyuyorsa ona cevaptir.) 5
  • No Name 27 Ekim 2015, Salı 12:38:37 Hayır anlamadığım ARFF'ci arkadaşlar dertlerini anlatıyor, haklarını aramaya çalışıyor da bu ATC'lere ne oluyor? Haberin altına karalama yorumlar, sataşmalar, vs... Sanırsın ki DHMİ'de ATC'lerden başka kimse yok... 4
    • Olmamı 29 Ekim 2015, Perşembe 11:17:21 Dhmi de 1200 atc 10000 den biraz fazla da diğer personel var. Sorunda burada işte, enroute a hizmet eden 1200 kişi tazminat parasını hak ediyor, diğerleri de nasıl bir adalet anlayışı ise, bu 1200 kişinin kazandığı paradan pay isyor. Diğer kişiler havaalanlarına hizmet ediyor. Havaalanlarının da kazancı var ama o kazançtan kimseye para verilmediği için hep atc'lerin yaptığı işten kazanılan para üzerinde hak iddia ediliyor. Havaalanına hizmet eden diğer 10000 personele sesleniyorum. Sizin yaptığınız işin de getirisi yüksek. Sadece bir tazminat da bu iş için çıkarılacak. Yani başkalarını kazancına / cebindeki paraya el uzatacağınıza yasal düzenleme yaptırıp kendi hak ettiğiniz parayı alacaksınız. Tabii devlet büyüklerini hak ettiğinize şkna etmeniz lazım. Sizin zulüm altında yaşadığınızı gören her devlet büyüğümüz de bu yasal düzenlemenin altına hemen imzayı atar zaten. İşiniz kolay yani. 1
  • 2.Grup 27 Ekim 2015, Salı 12:37:26 Ya abicim sizin ne alıp veremediğiniz var Arff ile,sanki kulecilerin hepsi akşama kadar trafik yapıyor,Aim ciler başlarını kaldırmadan çalışıyor,seyrüsefer elektronikçilerin başını kaşıyacak zamanları yok...asıl size heeee....idari memur olarak Arrf ci kardeşlerimi destekliyorum..1.grup dılında çok büyük bir adaletsizlik var,bunu düzeltmenin tam zamanı ,Sayın Genel Müdürüm sesimizi duyun 9
  • ARFF AĞRI 27 Ekim 2015, Salı 12:37:15 Arff adına önümüzdeki dönemlere umutla bakmayı arzuluyoruz.Avrupada Arff ünitelerine gösterilen itibarın ülkemizdede hakettiği noktaya ulaşacağına inancımız tamdır. 3
  • Arffltba 27 Ekim 2015, Salı 12:35:31 Bütün gün bilgisayar başında kulede felan bi yerimizi yaymıyoruz biz. uçaklara hizmet veren herkesin pas bilet Hakkı var. 4
  • CUVALDIZ 27 Ekim 2015, Salı 12:34:41 Adaletsizliği bir yangından daha çabuk önlemeliyiz. HERAKLEITOS 2
  • Memur 27 Ekim 2015, Salı 12:28:32 Kesinlikle ortada çok büyük bir adaletsizlik var.Yeni Genel Müdürümüzün alakası ile umarım konu en kısa zamanda güzel bir şekilde sonuçlanır.Arrff 2. gruba alınmalı ve 2 .gruptaki en düşük tazminat oranı en az %250 olmalı 3
  • Arff Memuru 55 27 Ekim 2015, Salı 12:22:56 Oncelikle Airport habere bu konudaki haber paylaşımından ötürü teşekkür ediyorum. Biz Arff Memurlarının olması gerektiği yeri gayet iyi bi haberle sunmuş. Bizde burda bize laf atanlari kâle alıp aldanmayalim. Biz sadece kendimiz bir olup bu işin üzerine gidelim. Kimsenin sözüne yazdıklarına bakmayalim. Onların seviyelerine düşmeyelim. Evet tabi maaşlarımiz onlardan düşük olabilir ama yureklerimiz kat kat daha üstündür. Bunu da buraya yazayım. Hadi Allaha emanet. 1
  • Özelleştirme 27 Ekim 2015, Salı 11:44:16 Seyrüsefer dışındaki birimlerin geleceği için bakınız THY yer hizmetlerinin TGS'ye çevirilmesi. Yani taşeronlaştırılması. Bilip bilmeden atıyorsunuz insanlara hakarete varan sözler ediyorsunuz ancak yeni meydanlarda arff var mı? Örnek Gazi Paşa, Zafer, Sabiha Gökçen. DHMİ genel müdürünün de THY'den geldiğini unutmayın. Parçaları birleştirince sonuç ortada. THY'de hostes pilot dışında uçuş tazminatı alan personel var mi? Yok. Şu an DHMİ'deki tazminat sistemi hem kamu dengeleri açısından hem mantıken saçma. EUROCONTROL'da bunu sürekli dile getirmekte. Ben isterimki ülkemizde herkesin geliri artsın, gelişmiş kalkınmış toplumlar gibi yaşayalım ancak durum ortada. Sonuç olarak birinci grup bir yana mevcut haklar kaybedilmez umarım. 0
  • Amasya ARFF 27 Ekim 2015, Salı 11:42:13 tazminatta adalet bekliyoruz.sayın genel müdürüm duyun artık sesimizi 3
  • adalet bu ulkede sadece bayan ismi ! 27 Ekim 2015, Salı 11:37:03 Guldurmeyin beni arkadaslar bu ulkede adalet mi bekliyorsunuz. Hic bir seyin değişeceği yok. Yeni mudur eski mudur farketmez. Arff dhmi nin çöp kutusu olarak ilelebet gorulmeye devam edecektir. Kendimizi kandırmayalım... 2
  • Sezgin Degirmenci 27 Ekim 2015, Salı 11:29:13 Airporthaber e öncelikle teşekkür ediyorum.Havacılık tazminat dagilimlarinda ARFF Memurlarına ve Şef lere yapılan adeletsiz dağılımı gecte olsa düzeleceğine ve Sayın Genel müdürüm uzun konuya yakın ilgi alaka göstereceği kanaatindeyim. Herkese iyi çalışmalar 3
  • Yok artık 27 Ekim 2015, Salı 11:23:33 Arff ciler sozum Sadece size degil seyrusefer disindaki tum birimlere! sizin TAZMİNAT ALMA HAKKİNİZ YOK KUL HAKKİ diyip durmayin HAKKİMİZ diyip durmayin zaten ALMAMANİZ gereken parayi cebinize haksizlikla Kul hakkini asil siz yiyerek colugunuza cocugunuza yediriyorsunuz. Kimseye kahraman ayaklari cekmeyin zaten asli gorevinz. Sadece 1 Atco gunde onlarca carpisma önluyor binlerce insan hayatini kurtariyor biri bile ben kahramanim demiyor sizin gibi. Turkiyedeki tum arff ciler toplanmis 3 is yapmis cok calismis guldurmeyin kendinizi artik.Eger cok istiyorsaniz calsin sizde baska birinlere gecin ama calismak yorulmak zorunda kalabilirsiniz.Tatbikatlariniz cok zayif yaktiginiz yangini bile sonduremediginizi biliyoruz kendinizi gelistirin mangal ve voleybol ile bu is olmaz. 2
    • var artık 27 Ekim 2015, Salı 13:55:56 derhal burayı terket. 6
    • No Name 27 Ekim 2015, Salı 15:59:08 Sayın Yok artık. Madem bu işi bu kadar çok biliyorsun. O zaman seyrüsefer içinde bu parayı haketmeyenleri de söyle. Neden onları ayrı tutuyorsun. Havacılık tazminatı sadece yol kontrolcülerin hakkı değil mi? Kulede çalışan personel nasıl alıyor o zaman. Madem o kadar bilgilisin bunu da bir zahmet açıkla... 3
  • Uzman 27 Ekim 2015, Salı 10:32:30 Arkadaşlar konunun özünden sapmadan yorum yapalım. Kıskançlık ve hasetlik çerçevesiyle ARFF'ye saldıranlara yanıt vermeyelim. Gerek yok. airporthaber'e bu haber için sonsuz teşekkürler 4
  • ARFF Trabzon 27 Ekim 2015, Salı 10:29:30 Sayın Genel Müdürümüzün bu konuya özen göstereceğini umuyor,saygılar sunuyoruz 3
  • Kahraman ARFF 27 Ekim 2015, Salı 10:28:51 Arff ye laf soleyen arkadaslar! Her hangi bir kaza kırım da ucakta en yakınınız olsa bile uçağa oturma organınızı dönerek koşarsınız ama sizin koşarak kactiginiz yere biz koşarak can pahasina giriyoruz ??? 7
    • yaw he hee 27 Ekim 2015, Salı 11:22:49 yaw he he 3
    • İsin bu 27 Ekim 2015, Salı 11:38:16 İsin bu yapcan zaten O zamanda dami spor yapcan top oynuycan ? 1
    • Hakkaten yav he he 27 Ekim 2015, Salı 11:47:10 En son ne zaman kosarak can pahasina girdin ucaga. Guldurmeyin insani 2
  • arff61 27 Ekim 2015, Salı 10:21:59 arff personeli gerektiginde cani pahasina isini yapacak bazi arkadaslar is konusunda elestiri getirmisler herkez kimin ne is yaptigini biliyo birbirimizi kandirmaya gerek yok..tek istedigimiz arff ye yapilan onyargili haksizligin giderilmesi 4
  • Arff itfaiye 27 Ekim 2015, Salı 10:18:17 Teşekkürler. Doğru olan neyse o olsun. 0
  • ARFF 27 Ekim 2015, Salı 10:14:24 ATC li kardeşlerim siz kapasitenizi aşan lafları bi bırakın önünüze bakın. Siz yangını görseniz kaçacak yer ararsınız geçin bu ukala tavirlarinizi. Siz bizim mesleğimizi hafife alacak kadar kapasiteniz de yok bunu genel konuşmuyorum sadece bize oturan gözüyle bakanlara hitap ediyorum diğer atc çalışanlarına saygılar. Bugün dünyanın neresinde olursanız olun Arff yada itfaiyeciler baş üstünde tutulur ve en saygın meslek grubudur bunu bilmeyen ler biraz araştırsın. 6
  • Atc 27 Ekim 2015, Salı 10:11:55 Kesinlikle katiliyorum yalniz 1. Grup degilde 2. Grupta arff nin olmamasi adaletsizlik. Umarim yeni duzenlemede hakkiniz verilir arkadaslar. Burdan atc arff catismasina izin vermeyelim. Hak istenmez alinir bunuda unutmayin... 4
  • Yakup 27 Ekim 2015, Salı 10:08:11 Tazminat hakkimizi dile getiren guzel haber. ARFF artik hak ettigini almali. 2
  • ahh yalan dünya.... 27 Ekim 2015, Salı 10:00:40 Öncelikle bu haberi yapan airport habere teşekkürlerimi sunuyorum. Zararın neresinden dönersek kardır arkadaşlar. Ama şu konuda da hem fikir olalım. Biz kuleciler kadar falan tazminat istemiyoruz. Adaletsizlik giderilsin diyoruz. Bir şoför, memur, vhki, bilgisayar işletmeni, topoğraf,laborant, havacılığa ne kadar hizmet ediyorsa bizde ENAZ o kadar hizmet ediyoruz. O yüzden yeni genel müdürümüzden ricamız bu adaletsizliğe dur diyerek ARFF Memurlarının ve Şeflerinin 2. gruba alınmasına vesile olmasıdır. 1
  • salih 27 Ekim 2015, Salı 09:51:12 birdali sevenler dernegi yine gelmisler.ben dhm de bir memur olarak haklarinin yendigine inanniyorum arff nin. hakkinizi sonuna kadar arayin Allah yar ve yardimciniz olsun birdalin bilerek isteyerek yaptigi bir kazik size. dhm verdigi maas icin yuzde ellisigida yuzde 30 u kira egitim digerini suraya harcayacaksin diyormu.demeye hakki varmi.euru control da dagitima karisma hakki varmi .polislere meteorolijiye de verilse yeri.yok oyle hep bana , guleci arkadaslar bu pasta hep siz tarafindan yenilmeyecek .adalet icin birbirine yakin rakamlar olmali isbarisi icin de gerekli.son soz kurumu siz var etmediniz seyruseferci arkadaslar. 6
    • akılakıl 27 Ekim 2015, Salı 15:01:33 kardeş Orhan Birdal bilerek isteyerek niye böyle birşey yapsın mantıklı tek bir gerekçe göster eyvallah diyeceğim ? kendi cebinden mi veriyor niye istemesin arff ye daha fazla maaş yatmasını ? cahil cahil yazmışsın madem bilmiyorsun yazıp rezil olma. maaşı dhmi vermez hazine verir dhmi nin kazandığı parayla sizin aldığınız maaş birbirinden bağımsızdır. havacılık tazminatının bugüne kadar yatmaması hazine yüzündendi zaten kamudaki ücret dengesini bozduğu gerekçesiyle. orhan birdal olmasaydı bu aldıklarınızı da alamıyordunuz , madem aanayorsunuz, bari iftira atıp da günaha girmeyin. eurocontrol senin milli havacılık harcamalarını karşılıyor, al sana 500 milyon euro dilediğin gibi harca mı diyor ? arff e ödenen parayı eurocontrol karşılamıyor hazine karşılıyor, bu rakamın bile çıkması mucize, mucizenin sahibi de orhan birdal. ama siz ya cahilsiniz bilmiyorsunuz, ya da kasten yapıyorsunuz. her ikisi de sizi iyi bir insan yapmıyor ne yazıkki. 2
  • ARFF 27 Ekim 2015, Salı 09:45:13 Bu ayrimciliga, bu haksizliga, bu adaletsizlige artik bir son !! Yazi icin airporthabere tesekkurler. Not: tahrik iceren mesaj yazanlara cevap vermeyelim 1
    • b737 27 Ekim 2015, Salı 12:34:39 atc arkadaşlarla kendinizi kıyaslamasanız. Adamlar çok yoğun çalışiyor 3
    • b737 27 Ekim 2015, Salı 12:34:40 atc arkadaşlarla kendinizi kıyaslamasanız. Adamlar çok yoğun çalışiyor 2
  • Atc 27 Ekim 2015, Salı 09:39:23 Atatürk havalimanındaki arffciler kuşla mücadeleyi apron trafiğe itelemek için uğraştıkları kadar bununlada uğraşırlarsa inanıyorum ki alırlar:) . Oldu olacak elinizde kalan son şeyi ( emniyet ) de apronculara verin en azından telsizlerde kafa dinleriz 5
  • Android Uygulaması 27 Ekim 2015, Salı 09:31:40 Cok guzel ve yerinde bir yazi olmuş.Sayın genel mudurumuzun konuya ilgi ve alaka gosterecegini umuyorum.Tum Arff personeline kazasız belasız Hayirli görevler. 3
  • 773 27 Ekim 2015, Salı 09:30:43 Motoru yanan ucakta is makinasi bile sizden once geldi ya. 10
    • ... 27 Ekim 2015, Salı 14:09:11 Bu ne ukala bi yorumdur yaa o videoyu izlemeni tavsiye ederim uçak inerken iş makinası orda çalışıyordu acil durumda o iş makinasına ikaz yapmayan atc memuru acaba yukarıda tavla falan mı oynuyordu 0
    • 731ciye 28 Ekim 2015, Çarşamba 00:03:56 Is makinasi zaten oradaydi. Iyi izle. Ve neden hala oradaydi? Tam 731ciymissiniz. 0
  • Cadet 27 Ekim 2015, Salı 09:29:02 O tazminat sadece atclerin hakkıdır . Hakkı yenen easadan gelen parası paylaştırılan atclerdir 20
  • 27 Ekim 2015, Salı 09:29:02 0
  • aimci 27 Ekim 2015, Salı 09:28:49 Sondan bir önceki paragrafa bakın; Arff personelinin tek amacı hayat kurtarmakmış, sizin dininiz imanınız para olmuş sen neden söz ediyon. 3 olaya aynı anda :) müdahale etmişler, işiniz ne son bir yılda üç olaya müdahale ettiniz diye trend topic mi oldunuz. Yılın geri kalan günleri ne iş yaparsınız ? 11
    • No Name 27 Ekim 2015, Salı 16:09:38 Sayın aimci, sen önce yazılanı doğru okumayı ve anlamayı öğren. Ondan sonra yorum kısmına geç... Sizin ne iş yaptığınızı da çok iyi biliyoruz. Oturduğunuz yerden ahkam kesmesi çok kolay değil mi? 0
  • Havacı 27 Ekim 2015, Salı 09:09:10 1. Gruba alınma talebi biraz fazla gibi geldi ama başta aim memurları gibi akşama kadar oturup havacılık tazminatını gerektiren hallerle uzaktan yakından alakası olmayıp tazminatı yüksek alan diğer birimlere bakınca arffnin de en az ikinci grupta yer alması gerek.apron memurlarının durumlarını söylemeye bile gerek yok adamların resmen hakları gasp edilmiş ve sayıları az olduğu içinde sindirilmişler.sanmıyorum ama eğer bu haber işe yarar da yetkililer yedikleri kul hakkının iadesine karar verirse apron memurlarını birkez daha gözden kaçırmazlarsa iyi ederler 4