AIRPORTHABER TBMM GÜNDEMİNDE

    Çok beğenilenler

  • B-52 24 Ekim 2013, Perşembe 20:03:50 Bu kadar iki yüzlülük olmaz.Sadece işini geri almak ve beceriksizliği yüzünden kovulmamak için ne yazık ki üst taraftaki kafalar yaranmak amacı ile kendisini palyaço kıyafetine sokmuş. Aslında bu çocuk suçsuz. Sadece zamana uymuş ve ne yazık ki THY kafaları bu saçmalığa ses çıkarmıyor. Hatta yabancılar geldiği zaman bu palyaçoları başka yerde görevlendiriyorlarmış, ki ayak altında olup ta görüntü kirliliği yaratmasınlar. Aslında kendileri de biliyorlar işin yanlışlığını ve yobazlıklarının boyutlarını. CHP ise son derece doğru girişimle konuyu Meclise taşımış. Ama ne yazık ki sonuç alması çok zor. İmkansız değil; ama kafalar orada da aynı gerilikte olduğu için biraz zor. Yapılacak tek bir şey var. Seçimlerden sonra tam anlamı ile bir temizlik yapmak, doğru ve çağdaş insanları iş başına getirerek yüce ATATÜRK 'ün kurduğu ve bizlere emanet ettiği Cumhuriyete sahip çıkmak. 14
    • f/o 24 Ekim 2013, Perşembe 20:50:18 nerden biliyorsunuz bu arkadasların baska yerde görevlendirildiklerini. Onları tanıyan bırı olarak kesinlikle bu bilgi iftiradır. bu arkadaslar b kapısından girdikten sonra iş yeri tarafından tanımlı elbiselerini giymektedir.içeride normalse ,dısarıda kimin ne giydiği kimseyi ilgilendirmez. yonetmelik olarak teknikte sakal serbest. bu baglamda içeride top sakallı dövmeli arkadaslarda vardır. ben bu serbestliği savunuyorum. ancak diğer arkadasların bıraktığı top sakala laf soylemeden sakal bırakanlara en agır ıthamlarda bulunmak en hafif soylemle adaletsızlıktır.palyonca kıyafetı soylemı tam bır talıhsız acıklamaktır. kımsenın ne gıydıgıne senın laf soyleme hakkın yoktur. ozellıkle de ıs yerı dısındakı kıyafet soz konusuysa.kafa tascılık yapmayı bırakın!1945 donemı dusunce tarzı bunlar.ınsanların ne gıydıgının ne onemı var. bu ulke ıcın faydalı bılgıler verın. 48
    • insaf 24 Ekim 2013, Perşembe 21:16:11 kelime israfı yapma dostum sacmalamıssım adeta !!!sen mi cumhuriyetin bekcisisin ?yazdığın cümleler cok seviyesiz sen den olsa olsa mahalle bekcisi olur 30
    • B-52 24 Ekim 2013, Perşembe 21:53:07 " f/o " isimli yorumcu ( ! ) palyonca ne demek? Önce yazdıklarını oku, sonra gönder. Cevap yazmış olup ta kendini tatmin için yazma. Komik oluyorsun....hem yazdıkların, hem de imla hatalarınla.... 3
    • B-52 ye 24 Ekim 2013, Perşembe 22:58:47 B-52 rumuzlu şahıs sen bu bağnaz geri kafanı bir değiştir bence, zira bu ülke senin gibiler ve senin zihniyetindeki insanlar yüzünden ilerleyemiyor. Gündemi böyle insanların kıyafetiymiş sakalaymış diye meşgul edip ona buna iftara atarak vakit geçirmekten, ülkeyi ileri götürecek şeyleri tartışmaya fırsat bırakmıyorsunuz. Olmaz sendeki bu kafayla bi halt olmaz. 30
    • ELBRUZ 25 Ekim 2013, Cuma 16:49:07 Bence asıl palyaço sensin B-52 Atatürk yaşasaydı şu yorumlarından dolayı en çok o gülerdi sana. 1. Meclisin açılış resimlerine bir bak senin o hakaret ettiğin sarıklılar, cübbeliler ve sakallılarla kelime-i tevhidin altında yapmıştır açılışı gerçi sen kelime-i tevhidin anlamını da bilmezsin ama ne yapalım birazda sen çalış dersine. 23
    • B-52 25 Ekim 2013, Cuma 18:20:33 " Elbruz " ( ne demekse ) ne kadar cahil olduğun belli. Ama artık sana ders vermekten ben bıktım, biraz sıkıp otur ve çalış. Meclis 1920'de açıldı. Cumhuriyet ise 1923'te. Cumhuriyetten sonra ise bir tane sarıklı, cüppeli hilkat garibesi kalmadı etrafta. ATATÜRK hepsini adam etti ve çağdaş Cumhuriyet kıyafetleri giydirdi. Senin anlayabildiğin kadarı ile Kıyafet Devriminden öncedir senin söylediğin. Benimle Cumhuriyet tarihi konusunda sakın yarışmaya kalkma, rezil olursun. Haaa...bu arada yazdıklarını oku...imla bilgin rezalet. 0
    • ELBRUZ 25 Ekim 2013, Cuma 21:35:34 ''B-52'' (ne demekse) İmla bilgin harika fakat tarih bilgin sıfır. B-52 yorumların baya popüler oldu. Müsadenle sana birkaç soru sormak istiyorum editörle bi yakınlığın varmı?(Bütün yorumların anında görülüyo) bu 1. sorum 2. sorum Seçimlerden sonra tam anlamıyla bir temizlik den bahsediyorsun ne yapacaksın istiklal mahkemelerini yeniden kurup gardolap devrimimi yapacaksın? 3.sorumda Şapkan var mı? şapka takıyor musun? 13
    • B-52 26 Ekim 2013, Cumartesi 01:33:39 " Elbruz" ' a cevap hakkımı kullanıyorum. 1. Hayır. Editörle hiçbir yakınlığım yoktur. Popüler olmamın veya yorumlarımın hemen görülmesinin bir kaç nedeni var. En önemli nedeni ise dergiye olan saygım. Nerede yazdığımın farkındayım ve Türkçeyi iyi kullanmaya gayret ediyor ve yorum imkanını verdiği için bir nevi dergiye teşekkür ediyorum. Bilmediğim veya beni ilgilendirmeyen konularda ise sadece yorum yapmak ve orada okumak ve okuyanların ve derginin zamanını boşuna harcamak istemediğim için yorum yapmıyorum. 2. sorununu cevabı ise probleminizin büyüklüğünü ve geçmişte yaşamaya devam ettiğinizi gösteriyor. Hayır. İstiklal Mahkemesi falan yok. Sadece iş bilmeyen ve tarikat denen saçmalıklar sayesinde işe alınanların işlerine son vermek yerine başka birimlere atanmalarından bahis ediyorum. 3. Sorunun cevabı ise " Evet ". Şapka takıyorum. Çünkü sinüzit ameliyatı olduğum için doktorum kışın şapka giymemi şart koştu. Umarım cevaplarım yeterli derecede tatmin edici olmuştur. 2
    • ELBRUZ DİNÇER 27 Ekim 2013, Pazar 01:11:16 BEN ONUR AİR VE ESKİ THY TEKNİSYENİ ELBRUZ DİNÇER ÇERKEZ KÖKENLİYİM VE ADIMIN ANLAMINI BİLMESİ GEREKENLER BİLİR SADECE BİLGİ AMAÇLI YAZIYORUM YAZILARDAKİ ELBRUZ BEN DEĞİLİLİM SİYASİ FİKRİM BENİ İLGİLENDİRİR THY NİN DURUMUNU BİLEN ZATEN BİLİR BU RUMUZU KULLANAN ELBRUZ LÜTFEN BENİ KİM OLDUĞU KONUSUNDA BİLGİLENDİRSİN VE YANLIŞ ANLAMALARI DA ÖNLESİN 4
  • vatandaş 24 Ekim 2013, Perşembe 13:24:24 cüppeye takkeye izin veren yönetimdir Atatürk rozeti taktığı için işten atanda yönetimdir. 18
  • Tüm yorumlar

  • b52 ye bah sen!!! 26 Ekim 2013, Cumartesi 18:50:51 B-52 denen ukala ya bisey diyeyim:senin imla ve sozcugu nerde kullanacagin konusunda bilgin %0 kusura bakma sapka Turkcemizde takilir İngiliz gramerinde ise sapka giyilir bravo sana kendini bildigini zannettigin dil bilgin ile avut bakalim. 6
    • B-52 27 Ekim 2013, Pazar 13:07:00 Yorumcunun yorumu ( ! ) harika....Türkçemize " Bah " diye bir kelime kazandırarak, hiçbir nokta ve virgül kullanmadan yazdığı ve İngilizceden örnek vererek beni gülmekten öldüren bu saçma sapan yazıyı okurların takdirlerine bırakıyorum. 0
    • B-52 27 Ekim 2013, Pazar 14:17:45 Bana cevap veren kişi ne yazık ki okuduğunu da anlamıyor. Ben yorumumu göndermeden önce mutlaka okurum. Bu sefer de acaba, imkanı yok ama, gene de hata yapmış olmamak için tekrar baktım. Şaplayı " TAKARIM " OLARAK YAZMIŞIM. Demek istediğim şapkamı " TAKMIŞIM ". Bu kişi de bana neden Türkçe bilmediğimi soruyor. Allah aşkına sizler söyleyin sevgili dergi okuyucuları ben ne diyeyim? Her zaman söylerim, bazı insanlar sadece yorumları çıksın ve okusunlar diye yazıyorlar. Ne ise bu kadar yeter, ama yorumcu (!) sana tavsiyem okuduğunu anla...bu bir meziyet; yazdığını göndermeden önce oku...bu da ayrı bir meziyet ve son olarak ta dergiye saygın olsun. Çünkü bu kadar saçma sapan bir yorumu hiç bir yayım kuruluşu yayımlamaz. 0
  • kafir düşmanı 25 Ekim 2013, Cuma 17:21:57 atalarının giydiği kıyafetleri yasaklayan TEK millet bununla gurur duyun.japonlar hala 1000 yıllık kıyafetleri koruyorlar.bizim ise herşeyimiz ÇAKMA.Medeni kanun isvçreden,ceza kanunu italyadan,ticaret kanunu bilmem nerden.batını karıştırılmış bir çorbasıyız.bu arada müslümanız 15
    • iyi olanı almak 25 Ekim 2013, Cuma 17:39:48 ne yapalım, sarıklamı gezelim ? şalvarmı giyelim? medeni kanunu bırakıp şeriat kanunu'mu uygulayalım? 13
    • THY 25 Ekim 2013, Cuma 18:04:44 iyiyi almak kelimesini ancak bizim cagdas yobazlar kullanir,rahatsiz olduysaniz afriya yerles genelde herkes medeni. 6
  • HBM 25 Ekim 2013, Cuma 17:20:05 Sevgili Airporthaber yetkilileri; Kılı tüyü bırakında 2 buçuky ıldır haksızlığa maruz bırakılan HABOM personelinin halini haber yapın. THY'de ki aynı statüde olan ama maddi anlamda pireyle deve olan insanları haber yapın. HABOM nedir ne olacaktır HABOM personelini nasıl bir gelecek bekliyor. Bunları haber yapın. İstanbulda o düşük maaşlarla aile geçimini sağlamaya çalışan HABOM personelinin halini haber yapın. Ha bugün ha yarın diye ümitlenip o psikolojiyle uçak bakımı yapmaya çalışan HABOM personelinin haberini yapın. 3
  • İleri Görüş 25 Ekim 2013, Cuma 17:05:41 Her işin olduğu gibi bu işinde bir ahiret tarafı var.Bu kardeşlerim dosdoğru ve tertemiz oldukları için açık açık fişleniyorlar.Arkalarından neler neler söyleniyor.Elbette onlarında konuşacakları bir gün gelir ama o gün geldiğinde onlara bu şekilde haksız olarak yüklenenler için (O gün cehennem getirilir. İnsan yaptıklarını birer bi­rer hatırlar. Fakat bu hatırlamanın ne faydası var! İşte o zaman insan: ‘Keşke bu hayatım için bir şeyler yapıp gönderseydim!’ der. Artık o gün, Allah’ın edeceği azabı kimse edemez. Onun vuracağı bağı kimse vuramaz.” (Fecr, 89/23–26)). 5
  • iPhone Uygulaması 25 Ekim 2013, Cuma 16:17:23 CÜBBE DE ZATEN ATALARIMIZIN GİYDİĞİ ANANEVİ KIYAFETİMİZDİR... HER TÜRK GENCININ DOLABINDA ZATEN EN AZ BIR TANE CÜBBE MEVCUTTUR... BU YAĞIZ TÜRK GENCI ULUSAL KIYAFETINI GİYDİĞİ İÇİN KIZMAYINIZ LÜTFEN.. O DEMOKROTİK HAKKINI KULLANMIŞTIR... ZİRA KENDILERI KIYAFETI GEREĞI HER AN HUTBE VEREBILIR , NAMAZ KILDIRABİLİR VE HATTA GAZA GELIRSE KENDINI MESIH BILE ILAN EDEBILIR... LÜTFEN KISMAYALIM VE EN KISA ZAMANDA BIRER TANE CÜBBE EDINELIM... 12
  • Ryanair 25 Ekim 2013, Cuma 14:03:16 Zoruna giden varsa cagdaslik yasamak istiyorsaniz, ucuslariniz Ryanairle yapniz. Hosterleri yine soyunmus tam size göre. Sizde bir hayirda bulunun THY ucmayiniz. 10
  • iPhone Uygulaması 25 Ekim 2013, Cuma 13:52:30 Bu b52 ne ayak her yerde fitnelik peşinde Allah ıslah etsin 15
  • hiçkimse 25 Ekim 2013, Cuma 13:04:03 TBMM'ye sunulan soru önergesine gelecek muhtemel cevaplar; DİNCİ KESİM: tabi sarıklı cübbeli dolaşacaklar zaten herkes öyle dolaşmalı sonuçta sünnet. hosteslerde kapanmalı zaten o ne öyle insanın edebi adabı bozuluyor. DİNDAR KESİM: ne gerek var sarığa cübbeye bunların hepsi din gösterisi dinimizde dini göstererek yaşamak hoş karşılanmamaktadır. ayrıca tamam hadi sünnet falan giysin dışarıda işe giderken neden böyle giyinir? HÜKÜMET YALAKALARI: yalan o fotoğraflar yeeaa avrupalı bir gezgin o tmm mıığğ CHP: sarıkla cübbeyle thy giriyorlar sorumlusu kim akepe AKP: sarıkla cübbeyle thyde çalışıyorlar bunların nedeni hep ak parti diyorlarmış asıl bunu yapan o fotoğrafları çeken öyle yansıtan cehape biz yapmayız MHP: maviiii ekkraaaann auuuuuuuuuuu KEMALİSTLER: atatürk görse kemikleri sızlar ahh ah atatürk hep ileri görüşlüydü zaten atatürk en iyisiydi laiklik elden gidiyor aha yakında şeriatta gelir BDP: cüppeyle girmişler buna izin var neden kürtçeye izin yok neden hı neden nedeeenn? 3
  • vatandaş 25 Ekim 2013, Cuma 12:53:35 hangi kurum olursa olsun (yani tuvalet bile işletseler) çalışanların dini veya siyasi görüşlerini yansıtmayacak kıyafetler giymesini sağlayacak bir yönetmeliği olmalıdır. 2
    • Karıştırma ! 25 Ekim 2013, Cuma 13:53:30 Adamın apron dışında özel hayatında giydiği kıyafet ile resmini çekmişler, iş başında şirketin belirlediği kıyafetle çalışıyor bu insanlar, sapla samanı karıştırmayın. 10
    • Olur 25 Ekim 2013, Cuma 13:58:22 ilk önce sizden baslayalim, günlük emniyete kilik kiyafet kontrölü yaptiriniz. Sonrada isinize gidersiniz. Örnek Vatandas olursunuz. 3
    • karıştırma'ya 25 Ekim 2013, Cuma 18:07:35 fotoğraflar adam iş yerine girerken çeklmiş, B kapısının önünde. özel hayatında falan değil asıl siz karıştırmayın. şimdi diyeceksiniz ki adam içerde üniformasını giyiyor öyle işini yapıyor. peki sakalı ne yapıyor onu da mı çıkarıyor mesai saatlerinde?? bunun ne iş emniyeti ne de bahsettiğiniz şirketin belirlediği kılık kıyafet usulleri açısından uygun tarafı yoktur. bana türk hava yolları kıyafet yönetmeliğinde 1 karış sakalla işe gelebilirsiniz diyen bir tane madde gösterin ben de 1 metre sakal bırakacağım. 1
  • f/o 25 Ekim 2013, Cuma 12:50:51 işte bunlar hep ileri demokrasi :) yersen 0
  • k/m 25 Ekim 2013, Cuma 12:50:04 şu fotoğrafları herhangi bir newyork uçuşu öncesi, 11 eylül'ü yaşamış amerikalılara göstersinler bakalım yolcular kaç saniyede tahliye ederler uçağı. 90 saniyeyi geçerse bende birşey bilmiyorum. al sana dünya markası al sana kurum imajı . 0
    • xxx 25 Ekim 2013, Cuma 14:00:37 80 yildir bu insanlar sizin ön yarginizdan ve yargilarinizdan kaciyor. Ha Amerikali ha siz aranizdaki fark nedir. 2
    • xxx'e 25 Ekim 2013, Cuma 18:00:55 benim ne amerikalılara ne türklere ne de müslümanlara karşı önyargım var. ben algı'dan bahsediyorum. dünya markası olma yolunda ilerleyen ve her ülkeden yolcu profili bulunan bir şirket imajına dikkat etmelidir. kim ne derse desin dünyada şu fotoğrafı gördüğü zaman aklına gelecek ilk şey teröristler olacak milyonlarca insan var. bununda şirkete vereceği zarar inkar edilemez. bakınız emirates etihad gibi şirketler gerici arap imajını yoketmek için milyon dolarlar harcıyorlar bizse herşeye siyaseti dini alet etmesek rahat edemiyoruz. 1
  • oflu 25 Ekim 2013, Cuma 09:00:35 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ekim 2013, Cuma 08:08:06 30 aydır habom adı verilen ütopik şirketten ve yapılan haksızlıklardan bi kez olsun bahsetmeyen haber yapma gereği duymayan cok sevgili airport haber sayfası sahipleri kılı tüyü cüppeyi sarığı bırakın varsa yüreğiniz gerçekleri yazın 2
  • iPhone Uygulaması 25 Ekim 2013, Cuma 07:53:17 Resimdeki arkadaşlardan birini daha önce de tanırdık, ama o zamanlar din diyanetle pek işi olmazdı , hidayete nerede ereceği belli olmuyor (!).THY de mesai uçuş ve kıyak görevlerin adresi bu yoldan geçer maalesef. Mescitte apron kartını unutursun, müdürün şefin seni bulur kartınla yeni maddi kazanımlarını verir, 10 yıldır bu böyle bilmeyen yok. Bırakın bu inancı gereği safsatalarını, sünnetse entari giysinler. O kadar yıl Suudi a. Bulundum böyle bir kıyafet yok. Kimin uydurduğu belli olmayan kıyafetler, ki tarihi biraz araştırırsanız son yüzyılda devletin bütün belaları isyancıları böyle giyinirdi. 5
    • A:S: 25 Ekim 2013, Cuma 10:09:56 Senin dininde referansın Suudiler mi? 9
  • lazrail 25 Ekim 2013, Cuma 07:52:11 Ey Âdemoğulları, size çirkin yerlerinizi örtecek giysi, süslenecek elbise indirdik. Hayırlı olan, takva elbisesidir. İşte bu(nlar), Allah’ın âyetlerindendir, belki düşünüp öğüt alırlar. 11
  • özgürlük 25 Ekim 2013, Cuma 06:59:14 Çok iyide oldu çok güzelde iyi oldu tamammı.Meselam türban olayı çok karıştırdılar he aralarında birk galdı o fargınan çok güzel oldu.Meselam kimse kimsenin hayatına karışamaz.Ben bu şekir giyinirim şu adam şu şekir giyinir.Kimse kimseye karışmaya hakkı yok.Özgürlüğü bidir. 10
    • TDK 25 Ekim 2013, Cuma 10:11:25 Hangi dilde konuşuyorsun sen arkadaşım? 0
    • B-52 25 Ekim 2013, Cuma 18:32:28 Oy kullanacağım kullanmasına da ne demek istediğini anlayamadım. Türkçe dışında, Türkçeye benzer bir dil sanki. 0
  • chp iste 25 Ekim 2013, Cuma 03:11:06 adam sort giyse acaba adama rozet mi takarlar?? 2
  • 305 25 Ekim 2013, Cuma 00:14:45 İşten atılan 305 kişinin nasıl işlerine son verildiyse,bu fotoğraflardaki şahsiyetlerde içinde aynı şeyler düşünülebilir mi? Bence düşünülemez,sizce 1
  • THY 25 Ekim 2013, Cuma 00:08:20 Bu cüppeli beyefendi nasil ola da Cihad için Suriyeye gitmemis. ??? Orada çeçenlerle birlikte Esadin ordusuna karsi savasabilir 2
  • Senden Benden 24 Ekim 2013, Perşembe 23:47:47 Bu arkadaşlar iş sahasında da böyle,ellerinde tornavida dahi tutmayı bilmiyorlar... 2
  • Yetişkin Adam 24 Ekim 2013, Perşembe 23:04:47 Hayır arkadaş isteyen istediği gibi GİYİNEMEZ saygı maygı da duyulmaz. Bi kere bu kıyafetli adamın zihniyeti, diri diri insan yakmayı Allah uğruna boğaz kesmeyi uygun görenlerdendir. İnançla ilgisi yoktur, kimseyi kandırmayın. İşini yapmayıp uçak düşürse KADER diyecek beyin bu insanlardadır, isterse papaz cüppesi giysin. Birbirinize laf ebeliği yapmayın muhtemel yaş ve zeka oranlarınız tutmuyor. Bu site havacılık sitesidir, adam pembe kıravat sarı çorap giyse belki tartışılır zevki böyle diye. Ama o cüppe ve sakal taşıyan beyinde saklı zihniyet bellidir, merak etmeyin o beyinden de tavuk kesme dışında bir yetenek çıkmaz, isterse kalp cerrahı olsun. Havacılık sitesinde böyle yazışan zavallıları da site yönetimi yayınlamasın, bu insanlara bu sitenin ihtiyacı yok. Bu cüppeli adamların bi kere "Allah uçmamızı istese bizi kanatlı yaratırdı" diyip bi kere uçağa karşı olmaları lazım. Havacılık BİR KÜLTÜRDÜR, alınan tecrübeler KANLA yazılmıştır, akıl adamının işidir. 1
  • b kapısı 24 Ekim 2013, Perşembe 22:59:40 b kapısında hatta her bölümde bu arkadaşlara rastlıyoruz hatta tesettürü farklı bi şekilde çarşaf gibi takan personellerde var ama hala kolsuz giyilmicek denildiği halde işe kolsuzla gelen açık ayakkabı yasak denildiği halde işe sandaletle gelenlerde var madem adaletten bahsediyosunuz mini eteklerde insin aşağı ayrıca artık yapılan işle uğraşılsın kişilerin allahla arasına girmek kimsenin haddine değil 1
  • misafir 24 Ekim 2013, Perşembe 22:43:55 haysiyetsiz kullandığın kelimelere dikkat et. dinden dem vuran sapık zihniyet. senin Müslümanlığın karşı cinsin iki bacak arasına sıkışmış. örümcek beyinli. 0
  • mudur 24 Ekim 2013, Perşembe 22:40:42 Aha burayada yazıyom..... bu adam 2 sene sonra müdür.... kıyafet,sakala karşı değilim ama işe alımlarda ve atamalarda çalişandan çok bu tarz kıyafetler daha çok pirim yapıyor.... 2
  • rezillik 24 Ekim 2013, Perşembe 22:20:28 dilek hanif aracılıyla hostesleri ibiş edip ramazan şerbetçilerine çevirmeye kalkmaları yetmedi sıra teknik kadroya el atmaya geldi. artık kasıtlı olarak bu yapıdaki insanları tercih ettikleri için bu görüntülerin ortaya çıktığına inanıyorum. "herkes özgür olsuuun" diyenler var yahu, dün kırmızı ruj, evvelsi gün atatürk rozeti (thy rozeti dışında bir şey takmak yasak denerek) yasaklandı. ne eşitliği ne özgürlüğü??? "elhamdülillah" yazanlar var, aklım almıyor. dinin takke takmaktan ibaret olduğunu sanan zavallılar var. dinini istediğin gibi yaşa kimsenin itirazı yok ama ben de nüistim deyip çıplak işe mi gideyim? biraz adap bilmek lazım! bazı şeyleri birbirinden ayırt etmeyi bilmek lazım! 0
  • özgürlük 24 Ekim 2013, Perşembe 22:17:15 hostesin kıyafetine gelince yok o etek olmaz o ruj olmaz, takkeye sakala gelince "özgürlük"... yav he he 0
  • alkışşş 24 Ekim 2013, Perşembe 22:09:56 AİRPORTHABER Hadi yine iyisiniz hadi ektiğiniz FİTNE ağacı ilk meyvelerini vermeye başladı. Dünkü yorumumda yazmıştım bu haberle yılın haber OSKAR ını alısınız diye. Size yine kocaman bi alkışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş 1
  • ironi 24 Ekim 2013, Perşembe 22:08:06 üstün yetenekleri ile rakiplerini gerilerde bırakarak işe girdiklerinden şüphem yok... sonuçta burası türkiye cumhuriyeti. herkesin eşit olduğu, iş başvurularında yalakalığın, yandaşlığın hiç bir işe yaramadığı bir cumhuriyet. inanıyorum ki cvleri destan niteliğindedir. 0
  • Ka 24 Ekim 2013, Perşembe 22:06:51 Sayın yorumcular İŞİDEN BAHSEDİYORLAR "İşini bölümünde 4/4LÜK YAPAN KİŞİYİ BU YÖNETİCİLERE YALAKALIK YAPMADIĞI için işinden çıkarılan arkadaşlara ne demeli. BU YÖNETİMİN SİYASİ GÖRÜŞÜNDEN OLMAYANLAR sırf düşüncelerinden dolayı BU YÖNETİCİLER TARAFINDAN İŞDEN ATILDILAR. İŞ İLE İLGİLİ YORUM YAPAN ÇALIŞAN YORUMCULAR BUNLARI BİLDİKLERİ HALDE neden böyle yorumlar yapıyorlar . UMARIM BU KİŞİLERNYATARKEN KENDİLERİ İLE BAŞBAŞA KALDIKLARI ZAMAN KONUYU KENEDİ KENDİNE DEĞERLENDİRİR. 0
  • k/m 24 Ekim 2013, Perşembe 22:02:32 bambaşka bir açıdan ele alınması gereken konu. kendisine global havayolu diyen, turk hava yollari'nin, disardan algisina / imajina ters dusecek kilik kiyafetle arz-i endam eden teknisyenlerdir bunlar.cok duz mantik: thy'nin rakiplerinden biri bu goruntuleri buldu, aldi, kendi ulkesinde "haber" diye servis ettirdi. surmansette de dedi ki "turkish technic calisanlari radikal islamcilara ne cok benziyor degil mi?"eee noldu? messi'ye, kobe'ye milyonlarca dolar harcayip uluslararasi pazarda insa etmeye calistigin "global / modern / misafirperver" turkish airlines markasina, cart diye bir anda "terorizm" ile iliskilendirilmis gorselleri ekleyiverdin. (dogrudur-degildir-etiktir-haktir tartismiyorum algi gercektir onu diyorum sadece)bir cuval inciri mahvettin.kurumsal kimlik / kurum imaji / markalasma... eger sirketin vizyonunda dunyanin sayili havayollarindan biri olmak varsa, bunlari es gecerek olacak is degil o. 0
  • nk 24 Ekim 2013, Perşembe 21:29:08 welcome to Iran Air! 0
  • Android'e 24 Ekim 2013, Perşembe 21:09:05 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Android Uygulaması 24 Ekim 2013, Perşembe 20:51:50 İsteyen istediği gibi giyinir. Allah düşmanları içindeki kin ve nefreti kusuyorlar. Bence belirli sayıda işçi çalıştıran firmalar da sabit imam dahi olmalı. Ama yok din düşmanları bunu isterlermi utanmasalar ke..hane açılsın derler. Ozamanda ilk işçi olarak analarını karılarını ve bacilarini çalıştırsinlar. 48
    • B-52 24 Ekim 2013, Perşembe 21:49:28 Aynı fikirdeyim( ! ). Hatta açılmasını önerdiğin söz konusu yerde açılışı senin anan, karın ve kızkardeşin çalışsın. Ne dersin, serseri, ahlaksız? Sen nerede yazdığının farkında olmadığın gibi, ne yazdığının da farkında değilsin. Ama iyi oldu, sen ve senin kafandakiler işte bu kadarsınız. Ayarınız yok; ne kafanızın ne de dilinizin. 0
    • drneuro 25 Ekim 2013, Cuma 08:35:10 Mesajının ilk bölümüne katılınabilir ama o ikinci bölüm ne Allah aşkına.Hiç yakışık alıyormu? Ayıp ayıp... 5
  • Mutlu musunuz? 24 Ekim 2013, Perşembe 20:34:04 Demokratlık, başkasının tercihlerine saygı nedir bilmeyen, oryantalist kafayla yaptığınız habercilik layık olduğu bağnaz, yobaz CHP'de makes buldu diye mutlu musunuz? Milletiyle hiçbir zaman barışamamış CHP'nin neden bu halde olduğunu biraz olsun düşünüp ibret alırsınız belki. Ama pek umudum yok. 15
  • HABOM TEKNİSYENİ 24 Ekim 2013, Perşembe 20:24:16 Cübbelide olsa meclise taşınmış buna sevindim 3
  • Ey Umut Oran 24 Ekim 2013, Perşembe 19:23:29 Sen kılı tüyü boşverde adamların işlerini doğru dürüst yapmadıklarına bak. Kılla tüyle adam olunmuyor. O onun tercihi. Eğer sen gerçekten iş yapmak istiyorsan asıl thyde yaşanan haksızlıklara el at. 3 senedir habom la başlayarak yapılan haksızlıkları göz önüne ser. Tk da lise mezunu kendimizden yaşça küçük kimselerin aldığı maaşa bak birde üniversite mezunu ama şirket değişti adı altında açılan haboma istihdam edilen personelin aldığı maaşa bak. çalışma şartlarına bak. Kendi tamir ettiği uçağa binemeyen (Parasını bile ödeyemeyen) personelin durumunu göz önüne ser.(buda tartışılır kendi tamir ettiği uçağa binemeyen personelin olduğu şirketin güvenirliği konusu) Yoksa bırak adam nasıl geliyorsa gelsin işine 2
  • Android Uygulaması 24 Ekim 2013, Perşembe 18:59:53 Buyur sana CHP nin neden iktidar olamadigi hahaha belli iste hersey bitti geliyor THY tekniktekinin sakalina cubbesine bakiyor hadi tamam cubbe biraz uygun olmazda sakalindan ne istiyorsun adamin ? Bu umut oraninda partide isi yyok boyle seyler yaparak ppartisini rezil ediyor haha devam chp devammmm bakalim benim kacinci torunum gorucek sizin iktidar olusunuzu. 1
  • Yil 2013 24 Ekim 2013, Perşembe 18:59:09 Bizim sözde cagdaslar hala kilik kiyafetle mesgul oluyorlar. Cübelli kisinin isine bakarim disina degil. Koskaca bir Alman Bankasinin ´in bilgi teknik islem Müdürü Müslüman ve sakallari diz boyunda adamlar sacina sakalina bakmiyor. Bankaya vermis oldugu bilgiyle teknikle ilgileniyorlar. 3
  • iPhone Uygulaması 24 Ekim 2013, Perşembe 18:44:57 Helal olsun! İmrendim adama. Yürek ister. 11
    • aynen 24 Ekim 2013, Perşembe 20:53:21 bu donemde ,bu tur ınsanların küfüre varan ithamnlarına ragmen, bu kıyafetlerle dolasmak, ınandıgı degerı yasam tarız halıne getırmek her yıgıdın harcı degıl. bu kadar cok ne dedıgını bılmeyen ,yasam tarzı ozentılerden olusan ınsan varken, helal olsun dıyorum bende... 13
    • B-52 25 Ekim 2013, Cuma 18:24:10 İmrendin ( ! ) demek...yani bu kadar zevksizsin....eh...komik olmayı göze alıyorsan sen de giy. Bu zaman tam zamanı, çünkü seçimlerden sonra bunlar temizlenecek tarafımızdan. 0
  • yobazlık diz boyu 24 Ekim 2013, Perşembe 18:35:21 Yarın bu adam teknik müdürü olursa hiç şaşmayın. Yapılması gereken tek bir şey var normalde. İhtar almalı. Halen devam ediyor ise görevine son verilmeli. 7
    • cvp 24 Ekim 2013, Perşembe 20:55:48 sen kimsin ya! sen nasıl bu kanıya varabılıyorsun!sana mı sorcaklar! haddini bil.adam işiyle yargılanmalı.iş dısında ne giydiğiyle değil! 5
    • ELBRUZ 24 Ekim 2013, Perşembe 21:46:15 Çagdaş insan, Üstat Necip Fazıl Derki Bu ülkede biri size; çağdışı, yobaz, gerici, eski kafalı, deli, aşırıcı diyorsa emin olun ki doğru yoldasınız. Yani senin yobaz dediğin o insanlar doğru yolda sen kendi haline bak. Aman sakın ha çağdaşlığı da kimseye bırakma. 9
    • elbruz'a !!! 25 Ekim 2013, Cuma 12:35:05 üstad dediğin kadınları en büyük şeytan olarak gören kendisi babasından çıkmış bir mahluktu!!!!!! 0
    • ELBRUZ 25 Ekim 2013, Cuma 20:42:34 elbruz'a!!! diyen arkadaşa cevabım:Her insanın geçmişinde bazı hatalar ve yanlışlar olabilir Üstadın da geçmişinde böyle şeyler vardır ve üstat bunları hiç inkar etmedi. Ben sana yine onun bir sözüyle cevap vereceğim. Benim geçmişim bir çöplüktür ve çöplükleri sadece kediler ve köpekler kurcalar. (AİRPORTHABER sanki işine gelmeyen yorumları yayınlamıyorsun gibi geliyor bana) 0
  • Cahile bak Cvp 24 Ekim 2013, Perşembe 18:29:13 Cahil olarak nitelediğin kişi ile arandaki fark özel hava yolları sahibi istediği zaman bir uçak satıp kendine bir yalı aliyor. THY TEKNİK Genel müdürü bunu örtülü olarak mı alıyor. FARK BUUUUUUUUUUUU 0
    • ? 24 Ekim 2013, Perşembe 23:07:45 Havacılıkla ilgin yok sanırım, uçakların yüzde 90 ı kiralıktır, bu tüm şirketler için geçerli ve oyle kafana esip uçak alıp satamazsın. İkincisi kimin ne aldığının konuyla ilgisini anlamadım, paraların nereye gittiğini kimin ne kullandığını her şirkette kontrol eden ve izleyen birimler vardır. Bakkal mı bu çekmeceyi açıp para alacaksın :) Yani sen kafanı yorma örtülü bişey yoktur. 0
  • Karıştırmayın ! 24 Ekim 2013, Perşembe 18:21:00 İnsanların evine giderken giydiği kıyafete kimse karışamaz, haddine de düşmez. Bu insanlar iş başında şirketin düzenine uygun iş kıyafetllerini giyinerek çalışıyorlar, tıpkı kabin memurlarının üniforma giydiği gibi, kimse kabin memuruna evine giderken niye kırmızı ruj sürdün de diyemez, iş başında ise düzene uygun olması beklenir. Bazı cahiller bu iki noktayı ayıramıyor sanırım, iş ile özel ayrıdır ve özelde kimse kimsenin kıyafetine karışamaz. Sakal a gelince, Thy teknik özerk bir şirkettin, ve çalışanları devlet memuru değildir, dolayısıyla isteyen top sakal bırakır isteyen sakalını uzatır, bu kimseye ilgilendirmez. Bu insanların yaptığı işe bakılır, saçına sakalına değil ! 11
    • bilmiyorsun 24 Ekim 2013, Perşembe 23:42:30 kabin memuru evine giderken üstünde üniforma varsa o kırmızı ruju yine süremez,sapla samanı karıştırma... 0
  • Cahil e bak ! 24 Ekim 2013, Perşembe 18:10:24 Sen mecliste millet vekili ol ama THY Teknik i kamu kuruluşu san ! Önce kendini eğit bre vekil, önerge verdiğin yerin ne olduğunu ne iş yaptığını bi sor bari de böyle rezil olma, THY Teknik kamu ortaklığı olan ÖZERK bir kuruluştur, pegasus veya atlas jet gibi şirketlerden tek farkı ortakları arasında devletinde olmasıdır, yani insanlar işini aksatmadığı sürece istediği gibi giyinir soyunur bu ne seni nede başka bir vatandaşı alakadar etmez ! Bizim vergilerimizi yiyip sonra bize ahkam kesmeyin, vatana biraz faydalı olun, onuda yapamıyorsanız hiçbirşey yapmayın bari de zararınız dokunmasın, ona da razıyız. 7
  • AVRUPA!!AVRUPA!! 24 Ekim 2013, Perşembe 18:06:48 Almanya ve Hollanda dan gelen Adanada ki Patriot lari kullansinlar ister kupeli ister dovmeli isterse cubbeli olsun fark etmez yekerki disariya bagimli olmayalim; disardan dusman fuzesini havada etkisiz edecek Patriotun kumandasi bir yabanci askerin eldinde bu anda,sayin yetkililerimiz ve yorumcu arkadaslarimiz biraz bunlara kafa yorsalar daha iyi olur bence. sekilci teknisyen olmaz kaliteli teknisyen olur. 2
  • Erdal pinar 24 Ekim 2013, Perşembe 17:53:38 Madem oyle dusunuluyor bayan calisanlardan neden kirmizi ruj kullanmalari yasaklandi madem ozgurluk var birakin kisa sortla gelsinler ise butun sorumlu rte dir ulkeyi mahvetti 6
    • Antalya lı 24 Ekim 2013, Perşembe 18:37:22 Sevgili arkadaşım Antalya da teknisyenler işe gelirken şort ve sandalet (terlik) giyiyorlar.Mühim olan mesai de ne giyildiği.İşe gelirken ve işten eve giderken hiçbir teknisyen iş de giydiğini giymez.Böyle düşünmek gerekir. 1
  • teknik 24 Ekim 2013, Perşembe 17:41:17 ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz ! boş beleş kıldan tüyden işler ile uğraşmayın bu millet ne çektiyse bunun yüzünden çekti zaten isteyen istediği gibi giyisin saçını sakalını uzatsın SİZENE ? işini doğru yapmıyorsa vurun kellesini ... 5
  • bugüne kadar 24 Ekim 2013, Perşembe 17:32:34 Bu arkadaşlar bugüne kadar ne giyiyorlarmış çok merak ettim...bunun tek amaçı yoklamadır,nabız yoklamadır ,tepki ölçmektir ,her zaman yapıldığı gibi...baktılarki bikaç gün ses çıkıyor sonra unutuluyor hemen resmi olarak uygulamaya konaçaktır ve sonra başka bir şeyin denemesi yapılacaktır... 1
  • tarafsız 24 Ekim 2013, Perşembe 17:30:56 Kilik kiyafet serbestligini sadece erkek calisanlar icin uygulayan yonetim sorgulanmalidir. Serbestlikse iki cinse de serbestlik taninmalidir. Iste o zaman thy yi savunan kesimi anlarim. Bendeki de laf.. Çok da umurunuzda sanki!.. 1
  • tech 24 Ekim 2013, Perşembe 16:55:25 Kilik kiyafete bakmayin , iclerinde isini iyi yapan cok degerli abiler var .Icraate bakin lutfen . Tesekkurler. 12
  • okuyucu. 24 Ekim 2013, Perşembe 16:50:25 Hiç yakışmıyor hiç.ne çok yobaz gerici var. ve savunuculuğunu yapan var.. 8
  • haber? 24 Ekim 2013, Perşembe 16:50:04 Türkiye'de kılık kıyafet özgürlüğü var. İsteyen dilediği yerde dilediği kıyafeti giyebilir. Haberinize göre adam iş sırasında tulumunu giyiyormuş. Bunu haber diye veren zihniyeti sorgulamak, ona önerge vermek lazım... 8
  • Android Uygulaması 24 Ekim 2013, Perşembe 16:23:48 Fes takke cubbe ile ugrasmayin.icrata bakin ulkemizin uretici genclere ihtiaci var.bu arkadaslarimiz gercekten caliskan zeki kisilerdir.ekip ruhu ile calistigi arkadaslari hicbir zaman sikayetci olmamislardir bilgi ve becerilerini paylasan boyle arkadaslarimiz keske cok olsa saygilarimla 17
  • umutsuz 24 Ekim 2013, Perşembe 16:02:44 Hala kılık kıyafetle uğraşan fikir fukarası insanlar var isteyen gelsin sana ne be adam 15
  • chp zihniyeti 24 Ekim 2013, Perşembe 15:44:18 Chp zihniyeti.akilllari adeta kafes icersinde.neden 64 yildir iktadar olmadigi cok acik.ulkeyi ileriye goturecek tek bir proje yok.varsa yoksa dertleri kilik kiyafet. Sanki bu memlekete marstan gelmiscesine yabancilar.akp sizin sayenizde 1000yil iktadarda kkalir.nedemisti sn basbakanimiz.sizin gibi muhalefete can kurban.... 16
  • TYLER 24 Ekim 2013, Perşembe 14:59:12 vaktinde deniz baykal hakkında dinci gazetelerde kızı ile birlikte isviçrede gizli hesapları var diye yalan haber yapılmıştı. deniz baykal bunun üzerine tbmm nezdinde araştırma yapılmasını sağlamış akp maliye bakanlığı yaptığı resmi araştırma da bahsi edilen hesapların hiç var olmadığını açıklamıştı. aynı suçlama tayyip erdoğan için 1 milyar dolarlık hesabı var olarak yapıldı. bknz: wikileaks belgeleri. beyefendi sadece bağırdı. çıktı kürsüye bağırdı, nasıl pkk ile görüştüğümüz iddaa eden şerefsidir diye bağırdıysa aynı tonda bağırdı.tek bir resmi açıklama yapamadı. başbakana yapılan suçlama çokağırdır. milyar dolarlık yolsuzluk suçlaması karşısında sadece bağırmak komedidir. bu tür sorulara cevap vermeyenlerin THY de ki uygulamalar hakkında açıklama yapmalarını beklemek saflıktır. 4
  • Zorunuzami gitti 24 Ekim 2013, Perşembe 14:39:25 Yil 2013 hala kilik kiyafetle ugrasir, memleketimin insani. Bir kumas pantolon bir ceket cagdaslik mührünü yersin, umarim resimdeki kisi isini en iyi yapanlardan birisidir. 20
  • Vay Memlekete 24 Ekim 2013, Perşembe 14:32:52 Bu sakal bırakan ve cübbe ile gezen personel Rize'li ve kafasına göre takılabiliyor.Anlayan anlamıştır zaten,sen ben sakal bıraksak kimbilir halimiz ne olur.Vay teknik'in haline,bunun gibiler daha çok var.Mutlaka incelenmesi lazım. 8
    • ELBRUZ 24 Ekim 2013, Perşembe 21:08:40 Muhtemelen o arkadaşı tanıyorsun belkide beraber çalışıyorsunuz burada yazdığın düşüncelerini onun yüzüne karşıda söyleyebildinmi. Eğer söyleyemediysen sen iki yüzlüsün. 3
    • ELBRUZ 24 Ekim 2013, Perşembe 21:36:32 Muhtemelen o Rize'liyi tanıyorsun belkide onunla birlikte çalışıyorsun burada yazdığın düşüncelerini onun yüzüne karşıda söyledinmi. Eğer söylemediysen sen iki yüzlüsün. 4
  • 24 Ekim 2013, Perşembe 14:08:59 TEKNİK AŞ. ÇIKARKNIZ NEDİR?????????? ANLAMIŞSINIZDIR.......... V 1
  • istanbulli 24 Ekim 2013, Perşembe 14:08:14 zorunuza giden nedir oran bey? anlaşılan kestane mevsimi geldi:)) 13
  • thy`de de 24 Ekim 2013, Perşembe 13:58:26 kiyafet serbest birakildiginda haydi onu da gectim sakal serbest birakildiginda 1 yoksulu doyuracagim. ahdim var. 16
    • Aviator 24 Ekim 2013, Perşembe 17:38:10 Bonkörlük başka bir şey tabii.. 0
    • B-52 24 Ekim 2013, Perşembe 20:06:33 Senin kafandakiler için tek yer Afganistan veya Afrika ülkelerinden biri. 5
  • teknisyen 24 Ekim 2013, Perşembe 13:41:18 bireysel inanç,kılık kıyafete indirgenerek,ulu orta bir başkasını tahakküm altına alacak şekilde yaşanmaz.hele ki yeni yönetmelikte "toplumun ahlakını bozacak kıyafet" yasak koyulmuşken,bu yaşananlara nasıl oluyor da hala inanç özgürlüğü kılıfı uygulanıyor ? soru önergesine verilecek cevapta bu olacak inanç efenim özgürlüğü kem küm.. 4
  • Android Uygulaması 24 Ekim 2013, Perşembe 13:34:02 Cuppe ve sarik oldugu icin o konumda olabilirler mi? Normalde torpilsiz girilmiyor thy teknik e 4
    • kargo 24 Ekim 2013, Perşembe 13:58:58 kargo da cüppe ve sarıkla gezen arkadaş çok ilginç!! sebeplerden 2 sene önce işten atılacakken kendi ayrılmış sonrada aniden müslüman olduğu aklına gelmiş ve cübbe,sarıka bürünerek yaklaşık 1 sene sonra da bu şekilde ortaya çıkmış ve işe tekrar girmiştir bilen bilir!!! 5
    • B-52 24 Ekim 2013, Perşembe 20:07:57 Kargo başlıklı yorumcuyu okuyun...okuyun da anlayın rezilliğin diz boyu olduğunu. 2
    • kargo 24 Ekim 2013, Perşembe 22:57:07 sen bence o kargoda çalışan cübbeli personel kadar aklını başına toplayıp şuraya şunu yazmasaydın 5
  • cevap aynı !!! 24 Ekim 2013, Perşembe 13:23:28 rizeli ve şiveyle konuşanların çoğunlukta olduğu takunya ve torpil havayolları ve onların takiyeci ağababaları tamamen duygusal sebeplerle bunlara da cevap veremezler umutçuğum!!!! 14