AHL'DE UÇUŞ EKİPLERİ İSYANLARDA...

    Çok beğenilenler

  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 12:14:25 GÜVENLİK İLK ÖNCE İÇERİDEN BAŞLAR. TABİİ Kİ ARANACAKLAR. HAVALİMANINDA GÖREV YAPAN DİĞER PERSONELDEN UÇUŞ EKİPLERİNİN NE FARKI VAR? HİÇ GOCUNMASINLAR.... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 12:19:12 thy ekiplerinin zoruna mı gitti aranacaklar tabi. Yıllarca istedileri gibi kendi kapilarından arka bahçelerine çıktılar şimdi X-RAY zor geldi alışırlar alışırlar 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 18 Mart 2012, Pazar 02:32:46 Aprona ayrı geçiş yerleri var.Yolcularla aynı yerde işlemleri yapılmıyor ki... 0
  • Misafir 18 Mart 2012, Pazar 02:20:22 Yahu nekadar düşmanı varmış bu uçuş ekiplerinin!!! Sırf adamlar sizden fazla para alıyorlar diye nedir bu haset böyle??? Sizler nekadar saygısız, hazımsız, kıskanç, haset yüklü bir güruhmuşsunuz böyle. Yazıklar olsun size utanmazlar topluluğu. Bizimki kadar başkasının ne kadar kazandığıyla ilgilenen ve buna hasetle bakan başka bir topluluk yok herhalde. Adamlar sizden fazla para alıyorlar ya ağızlarına ..çılmayıda hak ediyorlar tabii!!! O kadar totoşunuz varsa gidin size az para veren patronlarınıza kafa atın. Yok yemez dimi?! Siz ancak burada zeybeklenin havacılığın haset kuşları!!! 0
  • Misafir 17 Mart 2012, Cumartesi 18:00:14 Fotoğraflardaki değerli uçuş ekiplerinin yeni uygulamadan duydukları memnuniyet ve kendilerini daha güvende hissetmelerinden duydukları mutluluk yüzlerinden okunuyor zaten. Bizi bizden koruyorsunuz ya, helal olsun. Fazlasını yazamam ailemden ve mesleğimden aldığım terbiyem ile editörün onayından çekinmem dolayısı ile mümkün olamıyor. 0
  • Misafir 17 Mart 2012, Cumartesi 11:27:13 dünyanın her yerinde uçuş ekipleri ayrıcalıklıdır.çünkü,çok sıkı kurallara tabidirler ve en ufak bir arızada ceza alırlar..onun için böyle bir uygulamaya gerek yoktur... 0
  • Misafir 17 Mart 2012, Cumartesi 08:30:05 Ey insanlar! Hem işleri kolaylaştırıp hızlandırabilecek hem de emniyetten taviz vermeyecek uygulamaları biliyorsanız bunları yazın ki okuma ihtimali olan ilgili yöneticiler de fikirlerinizden istifade etsinler. Çocukça yorumlar ile rahatladığınızı sanmayın demagojiden öteye gitmediğiniz gibi farkında olmadan kendinize de zarar verirsiniz. 0
  • Misafir 17 Mart 2012, Cumartesi 08:23:19 Almanlara verelim bu işi de onlar en iyisini yapar. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 21:05:19 THY için ayrı bir havalimanı gerek.Kendileri yapsın kendileri işletsin.O zaman ne arayan olur ne de soran.... 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 21:03:00 Pik saatler de nasıl Apronda yoğunluk oluşuyorsa; yolcu güvenlik ve pasaport işlemlerinde, uçuş personeli işlemlerinde de yoğunluk olur.Bu zaten normaldir.Azami 15 dakika beklersin.Bu da normal zaten.Bankaya para yatırmaya gidince bile 1.5 saat bekliyoruz.Burada da işlemlerin bitmesi için bekliyeceğiz. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 20:50:29 1-Özel Güvenlik aprona nereden çıkıyor? 2-Özel güvenlik Aprona Neden çıkıyor? 3-Bu güne kadar kaç tane güvenliği apron da gördün? Yer hizmeti görevlileri ile karıştırmamışsındır umarım )))) 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 20:46:21 Alana hergün imza saatimden 1 saat once geliyorum zaten. Sen işine hergün 1 saat önce geliyormusun ? 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 18:19:02 yolcular keyifli yolculuk yapsın diye 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 17:25:47 Pasaportta zaten 500 kişi çalışıyor.Nereden bulunacak bu kadar polis.... gerek de yok zaten...Gitsin suçla uğraşsın sokakta.Limanda milletin kahrını çekeceğine asıl işine dönsün... 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 16:22:21 Buradaki mesele genelde Ortadoğu toplumlarında görülen 'AYRICALIKLI MUAMELE' beklentisi içerisinde olan vatandaşlarımızın sıkıntısı.ister Uçuş ekipi ister devlet memuru olsun herkes aranmalı, aranıyor zaten normali de bu. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 14:10:20 Bu sacma uygulamaya son verilsin...Bugun AHL de yarın her limanda open gate uygulaması olacak,her limanda eziyet cekmek istemiyoruz,gorevlerimizi hakkıyla yapan kaptanlarız bizler ve ekiplerimizde canla basla calısıyorlar,birde burada eziyet niye? 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 13:18:04 biz uçuşa 30 dakika daha erken gelebiliriz. bizim içib hiç sorun değil. ya uçakların gelişi ne olacak. ground time süresi uzamazsa biz 2 saat 3 saat önce gelsek bile fark etmeyecek. bu işte tek çare tav 2 tane xray çalıştıracak... 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 13:16:21 Yaz sezonu geldiğinde görürsünüz festivali! o yoğunluğun,o rezilliğin,kendini oranın kralı sanan (kaçının lise mezunu olduğu tartışılan) sözde güvenlikçilerle doğacak tartışmaları.... 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 13:04:37 Ayrica yapilan uygulama ne kadar dogru ne kadar yanlis ne kadar eksik ne kadar fazla tartisilir ama yok isi agirdan alalim,gec gidelim protesto edelim isyan cikaralim mantigi da bir o kadar basit.Hakkinizi yazili yoldan gerekli merciilerden arayin.Baktiniz olmadi alternatifler üretin.Hemen "istemezükcülük" yapmayin.Ucusunuza 15 dakika erken gelseniz bir tarafiniz eksilmez sanirim.Haa ama unutmusum sizler vatandas üstü varliklarsiniz.Vatandas gec kalirsa ucusu yanar ama siz gec kalirsaniz suclu hep baskalaridir.Fazla degil 15 dakika.Dogmatik olmayin... 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 11:46:11 Uçuşa hiç gitmeyelim daha emniyetli olsun, yada yerimize bu çok emniyetçiler gitsin 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 09:14:29 Zaten bu aramaların hepsinde emniyetin parmağı var bildiğiniz sindirme politikaları. Siz bu olaydaki sorumluları aramazken birbirinizi yiyorsunuz. Polislerin Apronda bir olay yoksa ne işi olur bana biri izah etsin ? takip edenler bilir en çok kaçakçılıktan kimler yakalanıyor... Onun için Emniyet ve Güvenlik Aprona çıkarken aransın asıl sorun bunlar, uçuş ekibini neden bu kadar taşlıyor. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 08:59:35 Kokpitte balta oluyordu, hala vardır sanırım. kesici delici alet araması yapmıyorlardır sanırım .:) 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 08:39:33 Bütün uçuş ekipleri x-ray cihazının en yoğun olduğu vakitte çaktırmadan daha yavaş hareket edip daha fazla yoğunluk yaşatırlarsa, bu sorunu yetkililer daha yoğun düşüneceklerine eminim. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 08:33:03 Ucus ekibi isyanlardaymis..Rusyaya gelinde gorun aranmanin kralini..Turk bayanlar: Of ya sikildim hadi alisverise gideyimin derdinde olduklarindan normal karsiliyorum ben bunu.. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 08:11:04 Terminal Personeli için de ''Kemer'' çıkartma modası başlatıldı.. sorunca ''Kemerin içine Bıçak saklanabiliyor''.. diyor görevliler.. Tamam saklanır ama 14 mart ve evvelinde de saklanabiliyordu bu bıçak.. Resmen, ''Hazır open gate'e geçiyoruz bunu da araya sıkıştıralım daha az tepki alırız'' mentalitesi ike zorla dayatıldı.. X-Ray de uyarı vermeyen kemer var bende.. bekle bir geçeyim öterse çıkartırım diyorum ''Hayır hemen çıkmalı'' deniyor.. Elle arama yapıyorlar bize yani terminal personeline... Ne kadar çirkin.. Birçoğu kendini Polis zannediyor.. bir havalar bir tavırlar, bu zor uygulamayı daha da çirkinleştiriyor.. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 03:54:20 EKIPLER GUVENLIKTEN GECMEYECEK DIYE BISEY YOK TABIKIDE AMAC SADECE UCAGA CAKI BICAK VS SOKMAK DEGIL KI SONUCTA ORADAN APRONA CIKILIYOR APRONDA BASKALARINA DA BIRSEYLER VERILEBILIR HERKES KENDI UCAGININ GUVENLIGINDEN BAHSETMIS. BU UYGULAMA SAW DA YILLARDIR VAR ZATEN. SADECE AHL COK YOGUN OLDUGU ICIN XRAY LERIN SAYISI ARTTIRILMALI. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 03:40:00 ilkokul seviyesinde ürik asit yarışları düzenleniyor sanırım burda. sizin (yolcu), uçağa gidene kadar geçtiğiniz güvenlik noktalarıyla, uçucu ekibin ne ilgi-alakası var? sanki uçucu ekiplerin suçuymuş gibi, 'biz hep çekiyoruz bu çileyi, biraz da siz çekin' demek ne demek? sizin geçtiğiniz ilk güvenlik noktasından, uçucu ekipler de geçiyor zaten. siz bizim havalimanına elimizi kolumuzu sallayarak girdiğimizi falan mı sanıyorsunuz acaba? ne kötü kalpli, fesat insanlar var şu hayatta. insan beyninin bu kadar kötüye, fitne fücura çalışması çok acı. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 02:11:26 BUYUK ISGUZARLIK ... birileri is yapsin diye yapilmis ... 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 00:41:11 Son olarak da yine yetkililere sesleniyorum: Bu kadar güvenlik önlemi aldıktan, personele ve yolcuya bu kadar eziyet çektirdikten sonra uçağa silahıyla alınmadığı için uçuş personeline tokat atan, işinden attırmakla tehdit eden, vs bakan ve milletvekillerini ne yapacaksınız? Personelin onlar gibi dokunulmazlığı yok. Önce kendi içinizdeki tehditleri temizlemeden görev ve sorumluluklarından en önemlisi yolcuların emniyeti olan personele terörist veya kaçakçı muamelesi yapamazsınız. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 00:32:27 İkinci sözüm de personel için sadece tek x-ray cihazı koyan yetkililere: Rötar yapan havayolu şirketlerine ceza uygulamayı düşüneceğiniz kadar, bu rötarların engellenmesine nasıl yardımcı oluruz ya da en azından daha fazla rötar yapılmasını nasıl engelleriz ve Atatürk Havalimanı'nı kullanan yolcuları + o yolculara kaliteli hizmet vermesi ve güler yüzlü olması gereken personeli perişan etmeden rahat, mutlu ve güvenli bir şekilde seyahat etmelerini sağlarız diye düşünmeniz gerekir. Evet, Türkiye'nin konumu ve içinde bulunduğu politik şartlar nedeni ile belki diğer ülkelerden daha fazla güvenlik önlemi alınması doğru olabilir ama en azından personele daha fazla sayıda x-ray cihazı ve güvenlik personeli koymanız gerekiyor. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 00:17:33 Havacılık gerçekten "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" mantaliteli insanlardan oluşan bir sektör maalesef. Öncelikle "uçağı yere çakarım" diyen sayın uçuş ekiplerine bir çift lafım var. Haklısınız, bunun örneklerini de 11 Eylül'de ve "air crash investigations " belgesellerinde gördük. Sizin nasıl uçuş güvenliğini tehdit edecek yolculardan korunmanız gerekiyorsa, yolcuların da kendilerine balta ile saldırma tehdidi olan ve intihar eğilimli veya beğenmediği şirketinden intikam almaya yeminli personelden korunmaya hakkı var. Bence yolcular da aranmasın. 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 00:11:23 Nefret edersiniz tabi ucus ekibinden buraya nefretle yazanlar sozum size Sizler ya yasiniz ya kapasiteniz nedeniyle bir zamanlar thy kapisindan giremeyen fesatlarsiniz.Kiskancliktan ne yazacagini sasirmis bir topluluksuzsunuz yazik aciyorum o 6000 lira maasi sizin gibi yerde dedikodu yaparak almiyoruz biz hakediyoruz! 0
  • Misafir 16 Mart 2012, Cuma 00:01:19 Konu güvenlik falan değil; 1. AHL Mülki Amiri ile Emn.Şb. Md.nün şovudur. 2. Zor olan kıymetli olur mantığı ile Emn.personelini kıymete bindirme hadisesidir. 3. Ülke menfaati ise öncelikle pasaport polisi sayısını arttırırsın, yolcuyu saatlerce kuyrukta bekletmezsin. 4. Güv.Kom. kararları gereği denetim ve yönetim görevi olanlar kapılardan üstleri aranmadan ellerindeki eşyalar aranmak koşulu ile geçebilirler, 5. Ancak İç Hat, Dış Hat, A, B, E kapısı gibi yerlerde görevlendirilen Emn. Yetkilisinin (çoğunlukla Komiser) o günkü ruh haline göre geçişlerde uygulamalar olur. 6. Meydan sahibi , İşletme Otoritesi olan DHMİ nerede bilen varmı???? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 23:59:11 sadece uçucu personel değil tüm havalimanı çalışanları bu uygulamadan nasibini aldı. uçucu personel ayrıcalık istiyorsa gerekli makamlara başvurabilir. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 22:53:31 personelin arama noktalarında kemer ve ayakkabı çıkartmasından daha saçma ne olabilir. ya da personlin elindeki su şişesinin sıvı yasağına yakalanması...TAV güvenlik ne yaptığını bilmiyor. nokta görevlisi polisin elinde telefon akşama kadar laklak.. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 22:31:15 bazi sivri zekali yorumcular olaya uyanmis cok mantikli konusmus arasinlar tabi bizi teknosadan aldigimiz iphone'lari amerikaya satmaya götürüyoruz biz:) 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 22:27:29 hakkaten daral geldi bizi bizden mi koruyolar hakkaten:) zeki arkadaslar evden gelip ucusa giderken ne goturucekte arancak o sizin dediginiz donuste!4bacak yaptim gir cik cekete kadar cikar bilmemne kapidaki guvenlik bile gülüyo sacma bi uygulama bizcede diye! Siz aksam er saati gorun cumbusu bari eskiden ic hata gidecekler landing kuyrugunda beklemiyodu simdi herkes xray kuyrugunda beklicek en az 10 er ekibi 10 hat ekibi!!! gumrukten brifing salonuna sira oldugunu biliyorum bakalim simdi nolacak 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 22:16:25 sonra bağırır devam uçuşum falan yere yetişebilir miyim diye sorarsın uçakta ezik ezik. otobüs kafalı zihniyet. sen bavul yerine çuval götürüyorsundur kesin. her hafta değil her saniye uç ezikliğin yazından belli.ya senin gibi ezikleri mülakata almak lazım aslında yolcu olur mu olmaz mı diye. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 22:13:11 Ekipleri pamukların içerisinden çıkarınca nem kapıyorlar. X-RAY den ötmeden geçmek bu kadar sıkıntı mı? Ayrıca 7-8 kişi ile uzun kuyruklar oluşacaksa vay benim havacılığımın haline. Türkiye de ayrı bir ekip kapısı olmayan havalimanları var hala. IST te en ayrı bir ekip kapısı var. Kurallara uygun şekilde üzerlerindeki ötecek her malzemeyi çanyalarına koyup X-RAY den geçtilermi hiç bekleme olmaz ve tartışmada çıkmaz. Şimdi orada görevlerini yapmaya çalışan güvenlik memurlarına bir sürü afra tafra yaparlar:( 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 22:11:48 tuvaletlere de koyun tuvaletten çıkarken de koyun x-ray cihazlarını. uçağın giriş kapısında da koyun. Millet kayışı kopartmış iyice.girerken aran uçağa giderken aran.iyi bize boarding kartı da versinler yolcudan farkımız olmasın 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 21:53:58 Köpeksiz köy gördüler değneksiz geziyorlar. Havacılarla uğraşılmayacağını önümüzdeki günlerde anlayacaklardır. Open Gate'i bunlar Open G.. anladılar herhalde. Bunların tacizine, beni "potansiyel suçlu" görme paranoyalarına; bunu "Avrupa Kurallarına" bağlamalarına karşı her türlü direnmeyi göstermelerini TASSA ve TALPA'dan bekliyorum. Uçuşta cihazlardan ve gökyüzünden aldığım radrasyon yetmiyor gibi, bir de her seferinde bunların makinalarından radrasyon alacağım ha? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 20:14:29 free shop önünde beklersiniz bir uçucu bulabilmek için. free shoptan bir karton sigara alabilmek için? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 20:12:36 Cok iyi soylemissiniz. Keske herkes sizin gibi düşünse, ama nerde... Yeni gecikme kodlarına ihtiyacımız olacak sanırım. Ya o xray aleti arıza yaparsa? Görün bakalım o zaman gecikmeleri... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 20:08:22 barcelonada ve milano da aynı sistem var. ekipler girerken farklı bir yerden giriyor. bizdeki a terminali gibi. ve sonra bir daha hiç biryerde aranmıyorlar. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 19:43:15 Malta La Luga Airport ta bile ana binaya girerken elini kolunu sallıyorsun check in den sonra girilen alan girişinde aranıyorsun sonra bir arama daha yok. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 19:23:58 Guvenlikten geçmeden aprona çıkan ekip yok ki zaten, ne diyorsunuz siz? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 19:21:39 BENİ BENDEN KORUYAN sistemi kabul edemiyorum. Gerçek silah insanın kendisidir. Uçağı bir yere çakacaksam, üzerimde çakı olmasına gerek yok. Bunun yerine uçuş emniyetini ihlal eden yolcuya verilecek cezaları, yada yaptırımları bir düşünse bu güvenlik kurulları. Sarhoşu veriyorsun, kahve ikram ediyorlar; kavga edenleri veriyorsun, hadi barışın diyorlar; tacizciyi veriyorsun, yanlış anlaşılmış diyorlar; tuvalette sigara içeni veriyorsun, cezayı (69 TL) kim kesecek şimdi diyorlar. Ağzını burnunu kırıp vereceğim bundan sonra. Bir polis çayı da biz içeriz artık. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 18:56:17 BÜTÜN HERKES ARANMALI AMA BENDE KABİN MEMURUYUM HER YERDE TEK BİR ARAMA NOKTASI VAR. İSTANBUL'DA YAPILAN UYGULAMA MANTIKSIZ SADECE DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN. YAPILACAK BİR DENETİMDE BAK BİZ HERKESİ İKİ KERE ARIYORUZ. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 18:39:53 Biz disari nelerin kacirildigini cok gorduk ve biliyoruz. Ama sizin tespitinize gore Ucucu Ekipler iceri girerken de ARANMALI sonucu cikiyor. Bu da DOGRU...HAKLISINIZ 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 18:23:06 40 dk yerine 1saat erken git yazmış zeki insan! gocundun mu falan... bunlar ne ya çocuk gibi. anlamadığınız şu ,uçucu ekip ne getircek ki uçağa silaha vs ihtiyaç mı var. uçak bize ait zaten hrşeyi ve yerlerini ezbere biliyoruz. ne bulcaklar merak ettim. kaçak içki flan diosunuz da onlar dönüşler için galiba gidişten bahsediyor haber. anladı sen? güzel... gecikmeli uçuşlarda görüşmek dileğiyle... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 18:22:50 şimdi burda böyle yazarsınız uçakta yalakalık yapmaya çalışırsınız, su kola sandviç fındık istersiniz. dışarda bizi gören şöyle bir süzer sizlerde dahil. herkesin en önemli merakı bizim aldığımız maaştır. ne güzel mesleğiniz var dünyayı görüyorsunuz derler. amaaaa bu siteye gelince yüzümüze söyleyemediklerini söylerler. garson derler, uçaktan yürütüyo derler kaçak mal sokuyo derler, maaşı haketmiyo derler. azcık dürüst olun da yüzümüze de söyleyin 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 18:03:46 bence mukemmel olmus gereklıydı ucu ekıbıne yer ekıbının ne gunahı vardı yıllarca bırde ucustan donuste aransalarya cantaları kontrol edılır ucakları nasıl bosalttıklarını gorsunler 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:59:16 uçuş ekibi 4 xrayden o şekilde geçmeye çalışırken olabilecek gecikmelere de sen hazır ol o zaman. hazır ol rötarlara...onlarda sana gülsün.gecikti uçağım diye söylenme sakın 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:57:29 güvenlik emniyet şart. ancak burada suçlu olan emniyet ve tav. çıkışı yenilediler ek turnikew koydular ama pasaportta gene 1 memur çalışıyor. arasınlar bizi gocunmayız ama x ray, güvenlik görevlisi ve pasaport polisi artırılsın... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:47:23 toplumsal bir yara ortaya çıkmış burada. kendisinden yaptığı işten varlığından nefret ediyor, çekemiyor kıskanıyor yaltaklanıp yalaklanıyor. omurga yok. adam yazmış ben kaptanım beni zaten aradın bir daha aramana ne gerek var? kokpit de zaten balta var... yazmış omurgasız düşünemeden zorunamı gitti goncundun mu diye. aşalık kompileksinden başka bişi değil bu. zavallı durumdalar ve hakikaten komplekse çok uyuyorlar. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:31:09 gel vardıya yada memur saatlerınde Atatürk ün b kapısına 1000 kişi 4 x ray den gecmeye calısıyoruz. Hangarda baltada var matkapta maket bıcagıda delıcı kesıcı ne ararsan ama bızde aranıyoruz gocunmuyoruz yonetımden rıcamız gecıs sayısı arttırılsın guvenlıkten odun verılmesın oluyo. bunu söylemek bu kadar zormu? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:24:39 her hafta uçan birisi olarak her hafta aynı eziyeti çeken birisi olarak biraz uçış ekibi çeksin bakalım eziyeti. sonra bizlere neden sinirlisinzi diye sorular soruyorlar. işte bu yüzden şimdi anladınızmı kabin ekibindeki arkadaşlar. bizler uçağa binmeden sizin şikayetçi olduğunuz durumdan yıllarıdr geçiyoruz. hadi bakalım biraz da siz 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:21:51 biz de yolcular gibi, ilk girişte güvenlikten geçiyoruz zaten. tekrardan aranmanın mantığını çözemedik sadece. bu sistem, çok ne bir şekilde birçok aksaklığa sebep olur. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:20:25 Uçak kapısında bir daha aranırsak daha da emniyetli olur hem tarnsitlerde de uçakta beklemek yok aran tekrar git, emniyet emniyet 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:16:58 Ya Lufthansa kaptanı da aranıyorsa beni de hemen arayın kardaşlar 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 17:01:26 Kaçak mal araması ile ilgili yorum yapanlar için bir açıklamadır: Yeni uygulama olarak, xray cihazıyla yapılan uçucu ekip aramaları, Türkiye den yurtdışına çıkışta yapılıyor, girişte değil. Yani aramanın maksadı kaçak mal değil, silah olarak kullanılacak herhangi bir şeyin aranması. İsyan buna. uçağın kendisi, kaptanın kendisi, kokpit ve kabindeki bazı malzemelerin kendisi birer silahtır. Xrayde tırnak çakısı aranması, kemerin çıkartılması saçmalıktır. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 16:36:57 Hava kuvvetleri komutanlığı'na, Kara kuvvetleri komutanlığı'nda çalışan subay silahıyla GİREMİYOR...ALMIYORLAR...Siz neden bahsediyorsunuz ya... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 16:27:37 Elebette standart herkes esit haklara sahiptir ucustan 40 dk. önce gelecegenee 1 saat önce gelsinler strese girmeden gecsinler 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 16:18:44 1-İKİ GÜN ÖNCE BİR ERKEK BİR BAYAN SİVİL ARKAMDAN KİMLİKLERİNİ GÖSTERİP X RAYDEN GEÇMEDEN İÇ HATLAR GELİŞ KATINDAN GEÇTİ GİTTİ.(SAAT17:45 SULARINDA)MEĞERSE ONLAR POLİS MEMURUYMUŞ.ÖZEL GÜVENLİKTE HOŞGELDİNİZ DEYİP NEREDEYSE AMUDA KALKACAKLARDI. 2- GELİŞ KATI ARINDIRILMIŞ SALONA SÜREKLİ BİRİLERİ GİRİYOR.POLİS VE GÜVENLİK SEYREDİYOR.OYSAKİ KAPIDA YETKİSİZ GİRİŞ KESİNLİKLE YASAKTIR YAZIYOR. 3-UÇUŞ GÖREVİ İÇİN RESMİ APRONA ÇIKACAĞIZ İMZALI LİSTE BIRAKIYORUZ POLİSE.BİZDEN GAYRİ HERKES ELİNİ KOLUNU SALLIYARAK ÇIKIYOR APRONA. 4-VIP TEN YETKİSİZ GİRİŞLER AYYUKA ÇIKMIŞ ZATEN.YALAKLIK HAD SAFHADA. 5-APRONDA YELEKSİZ DHMİ PERSONELİ YÜRÜYEREK APRONU KUZEY GÜNEY KAT EDİYOR( TAM BİR İLKELLİK GÖRÜNTÜSÜ).YAĞMURLU VE KARANLIK HAVADA ZOR SEÇİLİYORLAR. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 16:08:49 bazı arkadaşlar, bu fazladan aranmanın en büyük zararının "süre" ve "gecikme" konusunda olduğunu açıkladığı halde, bazı "zekasız" arkadaşlar hala "gücünüzemi gitti neden gocunuyorsunuz, saklayacak bişeyinizmi var" gibi yorum yapıyorya, komik geliyor, komik. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 16:07:23 Farkı var tabi senin bir yerden bir yere sağ salim gitmen için var bu insanlar,sen yarım saat önce havalimanına gelirsin o insanlar 2 saat öncesinden gelip hazırlık yapar,yine senin gibi çalışana saygısı olmayan kişileri sağsalim götürmek için senin gibi artistler beklemesin diye önceden gidip arıza varsa hallederler,aranma konusuna gelince antalya havalimanındaki bazı krallar xrayde uyarı gelmemesine rağmen üniformalı olmamıza rağmen bir daha geçiceksiniz diye dalga geçiyorlar,sonra doğal olarak tartışma çıkıyor,kıskançlık mı çekememezlik mi bilinmez ama saygsızlık ve şımarıklık olduğu kesin ve net!..en sonunda çıplak geçeceğiz o olacak oradan.. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:57:09 evet 23:30 ile 00:00 arası birçok büyük uçak uzakdoğu ve amerika uçuşları yapıyor,10 uçak olsa yaklaşık 200 kişi yapar,bir kişinin geçmesi ortalama 30 sn sürse bu 100 dk yapar yani 1 saat 40 dakika hadi 40 dakikayı at 1 saat sürer,o zaman ne olacak ya istenmeyen rötarlar olacak,yada ekipler alana daha erken gelecek yada brifingler kısa tutlacak yani her acıdan aksamalar olacak,bu işe başka çözünler bulmaları lazım... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:51:30 KİMSE UÇUŞ EKİPLERİNDEN NEFRET ETMİYOR...BEN DE KOKPİT ÜYESİYİM...NEDENSE BÖYLE BİR HABER ÇIKINCA EN FAZLA TEPKİ KOKPİT VE KABİNDEN GELİYOR DA ONDAN MİLLET CEVAP VERİYOR... You got it? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:36:37 öf bi bitin tükenin artık ya. uçucu ekipten nefret etmeyi niye görev ediniyosunuz? çalıştıgınız birimin şiarı mı bu? nedir bu leşliğin sebebi? esenler otogarının casusları mısınız siz nesiniz? biri acıklasın artık 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:35:43 bu uygulama AB standarti beyler.bizde(FRA) 3 sene oldu baslayali ve lufthansa kaptani bile araniyor .sonucta schengen üyesi(clean airports)olacak türkiye ve bu sefer gittiginiz devlette pasaport kontrolü ve diger kontroller kalkacak 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:25:29 crew haric POLIS bile kontroldan gececek ilerde... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:23:37 arkadaşlar tabikide uçuş ekipleri de arancak biz kimse bizi aramasın demiyoruz ama yolcu bir defa aranıyosa veya havalimanın girişinde aranıyosak tekrar neden aranıyoruz ondan bahsediyoruz.uçuş ekipleriyle nedir bu alıp veremediginiz. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:13:16 PES ARTIK CANIMIZI KİMLERE EMANET EDİYORUZ 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:13:16 oradan gunde 4 defa cikis yaptigimiz oluyor herseferinde xray zaten havadan radyasyon aliyoruz biz siradan yolcu gibi ayda bir ucus yapmiyoruz rezillik baska bise degil 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:12:39 20 yıllık uçuculuk hayatımda böyle saçma bir şey görmedim ..., 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:08:36 Bu ülkenin emniyeti, sivil havacılık otoriteleri, havacıların hayatını cehenneme çevirmek için her gün yeni yöntemler arıyor. Bir gün de işimizi kolaylaştırın, zorlaştırmayın. Lanet olsun yaw. Ulan ben eylem yapacak olsam gider uçağı çakarım. Çakıyla tırnak makasıyla ne uğraşıcam. saçmalamayın ya... Allah korusun. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:06:49 zorlarına gitmiş diyen arkadaş senin kokpit ekibinle ne sorunun var anlayamadımyorumcu arkadaşlar diyorki kokpitte balta var o baltayı istediği gibi isterse kullanabilir daha nearaması fakat sen anlamıyorsun yapacak birşey yok bakanlar genelmüdürler generaller işyerine girerken nasıl aranmıyorsa pilotlar ve kabin ekibide aranmamalı çünkü onlar uçakların amirleridir 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:05:29 Bırakın arasınlar ... Bugüne kadar aranmayanlar da bir şekilde aranmayı ve nasıl bir şey olduğunu görsünler . Aramak suçmu nerede yazıyor 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 15:02:30 Yarasi olan gocunur. Ne yaraniz var? Aranmak neden bu kadar zorunuza gidiyor. Biri örnek vermis uyusturucu elektronik kacakciligi vs., anlayana... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:57:08 ey cok bilmis yolcu ya da yolcu olmayıp bol keseden atanlar...emin olun ki o ucagın güvenligini sizden cok cok daha fazla düsünüyoruz...saat 23.30 la 00.00 arası kalkan yaklasık 20 adet ucus var bunların yarısı 777 ve 340 ucusları bu da o x-raydan 30 dk icerisinde yaklasık 200-250 ekibin gecmesi demek...sonra rötar oldugunda THY söyle böyle diye atıp tutarsınız burda...amaa pardooon Türk milleti her konuda herşeyi bilir kendi işi olsa da olmasa da.... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:52:59 THY EKIPLERI, NE KADAR SEVILIYORSUNUZ. KIYMETINIZI BILIN. ELLERINDEN GELSE BIR KASIK SUDA BOGACAK BU MISAFIR BOZUNTULARI SIZI. MISAFIR DEDIKLERINE BAKMAYIN HEPSI SIRKET BUNYESINE. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:36:02 Bu havacılık camiasında çalışanlar kadar bencil aman bana dokunmayan yılan bin yaşasın mentalitesini kendine ilke edinmiş bir çalışan toplumu yoktur. Noldu antalyada milletin anası ağlarken kimse ses çıkarmıyordu... Aslanlar vardı yorum yapan ekiplerde aranacak tabi vs diyen. Neyse birde elle tacize başlasınlar o zaman görüşürüz. Uyanın sayın koyun toplumu bu şekilde otlamaya devam edersek bizi güdecek çok. Yok mu aranızda delikanlı şu şakşakçılara bir dur desin? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:31:31 yaw ben kaptanım ,ucaga zarar verecek olsam cakıyla ,benzinle ,bilmem neyle ugrasmam...kacırcak olsam kacırırım,dusurcek olsam dusururum,bununla mı önlicekler ,aynı sey ekip için gecerli..kokpıt giriş şifrelerini hepsi bilir girip kafamıza vursa bitti gitti...burada ne araması yaw 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:19:12 kaptan ve ekibini arayanlari kim arayacak peki? Ya dedektorden gectikten sonra onu arayan birsey verirse. Mazallah. Onlari arayanlarda, arayanlari arayanlarda, hatta en arayani arayanda olmasi gerek. Canimizi kimlere emanet ediyoruz :))) 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:17:25 http://video.habervitrini.com/video.asp?vid=2506 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:16:10 Uçuş ekibinin üzerinde veya eşyalarında sadece çakı aranmaz....Uçuş ekibi de hata veya kasıt sonucu suç işleyebilir...Kimse ayrıcalıklı değildir. Örneğin şu linke bi göz atın: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/15454742.asp 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:15:15 iyidir iyi. neden korkuyorsunuz aranmaktan. vatandaş aranıyorsa, sizde aranacaksınız. ne var bunda. üstün varlıkmısınız ....ne iş.... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 14:07:42 antalyada donumuza kadar arıyolardı, bi de istanbul çıktı başımıza. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 13:58:23 kaptanın üzerinde çakı arıyorlar. halbuki kokpitte balta var. bir kaptan silahı ne yapar? kendine doğrultup uçağı mı kaçıracak? kartını kontrol et, uçuş numarasına bak "gerçek ekipse" aramaya ne gerek var. o kapıda arama yapanlar uçuş güvenliğini kaptandan daha fazlamı düşünüyorlar. canını uçağın içine koyan, o uçağı uçuran kişi sorumlu kişidir. yok ceketini çıkar, yok kemerini çıkar, işgüzarlık... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 13:26:30 AHL PERSONELİ ZATEN HAVALİMANINA GİRİŞTE TEPEDEN TIRNAĞA ARANIYOR.TEKRAR APRONA ÇIKIŞLARA X-RAY CİHAZI VE DEDEKTÖR KONMASI İŞ GÜZARLIKTAN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİL.MADEM KOYDUN O CİHAZLARI ORAYA , O ZAMAN YETERLİ SAYIDA CİHAZ VE PERSONELDE KOY... BİNLERCE UÇUCU PERSONELİN ÇIKIŞ YAPTIGI KAPIYA SADECE BİR TANE CİHAZ KOYMUŞLAR.METEOROLOJİ KAPIDANDA YÜZLERCE AHL PERSONELİ GİRİŞ-ÇIKIŞ YAPIYOR ORADADA BİR TANE CİHAZ VAR.BİR ŞEY YAPIYORSANIZ EĞER ADAM GİBİ YAPINDA CİHAZ VE PERSONEL SAYISINI ARTTIRIN...YOKSA GÖSTERİŞ İÇİN YAPMAYIN.B KAPISININ HALİDE PERİŞAN YÜZLERCE İNSAN İÇERİYE GİREBİLMEK İÇİN DAKİKALARCA BEKLİYO DIŞARIDA ORADAKİ CİHAZ VE PERSONEL SAYISIDA YETERSİZ. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 13:14:37 kimi kimden koruyorsunuz mantık bile isyan ediyor artık sayenizde söylenecek söz yok aslında burası Türkiye,Nato kafa nato mermer... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 13:12:47 zaten normal giden bisey varsada onu bozuyolar yeni sistem getirdik diye, yapmayin arkadasim, etmeyin, eski koye yeni adet getirmeyin, yok open gate mis, yok close gatemis, etmeyin... -dispatch- 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 13:12:12 Amerikada havalimanina giriste arama yoktur. Turkiyede hem havalimanina giriste hemde kapiya giderken arama varsa bu insanlarin en basit kurali bile ne kadar bastan sagma yurutmeye koyduguyla ilgilidir. Bu memleket ne zaman adam olacak? 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 13:04:50 uçuş ekipleri sadece xrayden ya da pasaporttan geçerken öncelik alır diğer hallerde zaten önceliği olmamalı. 2 kilo uyuşturucu sokan da uçuş ekibi litrelerce içki taşıyan da uçuş ekibidir. az bile yapılıyor gayet güzel bir uygulama kimin neden zoruna gidiyor ki. insan bu herşeyi yapar uçuş ekibi olmakla dürüst olunmaz. o yüzden her aramaya tabi olması gerekiyor zaten. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 12:44:11 AVRUPANIN ÇOĞU MEYDANINDA SADECE HAVA ALANI GİRİŞ KARTIMIZLA UÇAĞA GEÇİYORUZ,SADECE GERİ KALMIŞ ÜLKELERDE VE TERÖR HEZEYANLARI İÇERİSİNDEKİ ÜLKELERDE ARANIYORUZ, KENDİ ÜLKEMİZDE BİZE YAPILAN KEPAZELİĞE BAKIN...KENDİ UÇUŞ EKİBİNE GÜVENMEYEN TEK ÜLKEYİZ DÜNYADA.... BİZ BİRŞEY YAPACAK OLASAK KOKPİTTE ÇELİKTEN BALTA VAR. 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 12:42:47 İs icin binecegimiz ucaga bombami koyacagiz onun icinmi araniyor yoksa yurt disina veya ic yati uygulamasinda ailelerimize biseyler gotururde yakalamak amaciylami yapiliyor. Onca yolsuzluk yapilan ulkemizde neden hep isci ezilir anlamadim...... 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 12:32:11 iyi her ucaga 10 dk rötar yazın bundan sonra ozellikle er saatlerinde ekiplerin ucaga gecikmesi nedeniyle.. bravo yani ucucu ekipler ucaga zarar vermek istese ellerinin altında en buyuk silah olan ucak var.onuda metal dedektorden gecirin 0
  • Misafir 15 Mart 2012, Perşembe 12:20:47 aramıza hoş gelmişler 0