AHL'de iptal krizi

    Çok beğenilenler

  • Uçmak kültürü 01 Ocak 2016, Cuma 10:49:31 Uçmayı sadece kuş,uçurtma vb. şeyler gibi basit gören cahiller bu sektörde en günahsız kişilere eziyet eder poliste işlem yapacağına küfür edeni iknaya çalışır.Çok cahiliz halk olarak.Nefret ettim bu meslekten sırf kendi insanımız yüzünden. 2
    • Merhaba 01 Ocak 2016, Cuma 12:54:33 Her insanımız aynı değil. Siz yinede bu meslekten nefret etmeyin. Allah bu zor gunlerde yardımcınız olsun. Saygılar. 0
    • DHMİ 01 Ocak 2016, Cuma 13:40:47 Yaşanan bu kaos'un sorumlusu DHMİ'dir. Her yıl milyonlarca lira makina,teçhizat, ekipman gideri harcamaktadır.Ancak, bu araçları kullanabilecek yetersiz ve eğitimsiz idareci ve personel sebebiyle bu kaos yaşanmıştır. DEVLET DENETLEME KURULU acilen DHMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜ incelemeye alması lazım. 6
    • Çözüm 01 Ocak 2016, Cuma 17:40:50 Çözüm etfaiye tayfasını sahaya sürmek. Böyle havalarda ellerine vereceksin kazmayı küreği, yolda kalan uçakları kurtarsınlar. İlla kaza mı olması gerek. Biraz da aldıkları parayı hak etsinler, sıcak binalarında mangalda kestane kebap yaparak internette millete laf yetiştiriyorlar. Nerdesininiz Sayın Genel Müdür, iki gün sonra gidecem diye şimdi boş verirseniz ve dedikleri gibi yarın thy'nin başına geçerseniz bugünleri çok ararsınız. Üsküdarda sabah olmadan, havaalanına gidip şu etfaiyecilere bir ayar verin de vatandaş daha fazla sıkıntı yaşamasın. Neymiş üç kuruş tazminat alıyorlarmış, işlerini yapmazlarmış. 2
  • İzmirli 01 Ocak 2016, Cuma 10:50:32 Erken geleceksin paşa paşa bekleyeceksin .Yapılan iptaller yolculuğun sağlığı için beğenmiyorlarsa 20 30 lira fazla verip otobüsle gitsinler buzlu buzlu yollarda... Bu insanları almayacaksın bir daha uçağa fisleyeceksin mimleyeceksin zaman bu kadar mı önemli ceo musun nesin altı üstü sıradan yolcusun niye olay çıkarıyorsun 11
    • Her turlu dusunmek 01 Ocak 2016, Cuma 11:24:04 Insanlar sadece ceo olunca zaman degerli olmaz ki sadece. (ALLAH c.c. korusun) cenazesi olan olabilir agir hastasi olup dunya gozuyle son bir kez gormek isteyen olabilir. hemen oyle fislemeye falan gerek yok bence. Ama verilen tepkide cok asiri olmamali. Dilerim sizde bizde kimse boyle zorlukla bas basa kalmasin. 9
    • Aeroporto 01 Ocak 2016, Cuma 11:38:08 Insan cenazeye gidecegim diye kendi cenaze olacaksa (allah korusun) o sefer varsin gec kalksin. 2
    • Hizmet? 01 Ocak 2016, Cuma 13:59:07 İnsan haklarına sahip olmak için önce ceo olmak gerekiyor? Hakkını arayanı da fişlemekmiş. Dağ kanunları düşüncelerin nickinle uyumsuz değiştir onu Kadifekaleli yap. 4
    • İnsanına Göre 01 Ocak 2016, Cuma 14:13:29 İstanbulda sadece bağıran insanlar kolay bastırmak aynısını Güneydoğuda yapsın uçucu ekipler rötar yapsınlar uçmasınlar bilet bi elinde keleş bi elinde ceo dan bile daha saygın konumda karşılanırlar. Sonra da bıkbık orada ateş açtılar yerden tehlike uçmayalım gitmeyelim yer mi orada da yapmaya?Fişlet sen bir gün faturalanınca noldum dersin. 0
    • ercan 01 Ocak 2016, Cuma 17:33:29 yorumunuz bence çok yanlış olmuş. Evet insanlar bekleyecek. Sonuçta uçak uçmuyorsa bir sebebi vardır. Yerdeki uçak firmaya her zaman zarardır. Ceo olması falan farketmez her insan değerlidir. 1
  • Tüm yorumlar

  • CAPTAIN 03 Ocak 2016, Pazar 22:22:30 Hüloooğğğğğğğ 0
    • huloooog 04 Ocak 2016, Pazartesi 13:14:45 neeeee aga 0
  • Emekçi 03 Ocak 2016, Pazar 15:44:30 Dünyanın sayılı hub havalimanında sistemsizlik almış başını gidiyor. Yap şu apronu alttan ısıtmalı erisin gitsin karlar. 0
  • Uçmayı öğretmeliyiz 03 Ocak 2016, Pazar 15:17:38 Türk toplumu uçakla yeni tanışıyor.ve yaşanan her olay olumsuzluk karşısında bilinçsizce tepki gösteriliyor.uçma kültürünü öğretmek gerek.her havayolu uçuşu boyunca bu tür bilinçlendirme yapmalı.sürekli reklam yapmamalı.her uçuşta 20 dk butür bilgilendirme yapılır ise bence gelişim gösterilir.olumsuz hava koşullarında neler yaşanacağı öğretilmeli.yer personelinin lafına itibar etmeyip hakaretle geçiriyorlar yolcular.öğrensinler hemde gökyüzündeyken yusufu tanıtmak yaşatmak lazım... 0
    • hey gidi 05 Ocak 2016, Salı 18:05:33 havayıda üstten ısıtmalı yapsınlar.........:) 0
  • Guvenlik sorunu 03 Ocak 2016, Pazar 13:46:50 Memurlarin hic guvenlik sansi yok havalimaninda. Yolcu birine vursa veya herhangi bi siddet uygulasa karsilik verdigin an isinden kovulma noktasina kadar gidiyor hersey. Cunku apron kartina el konuluyor. Bu esenler kulturuyle ucaklara binmeye calisan ama kendini pilot sanan yolcu kitlesi size istedigi kadar kufur eder tehdit eder saldirir ama siz ekmeginden olma korkusundan hic bisey yapamazsiniz. Ki bunlar oyle insanlar ki bayan personellere bile binlerce kufur edebiliyorlar. Oysa belli bi kurali yasasi olsa bizlere bu durumu yaratanlarin ucak yuzu gormemesi saglansa sert kurallar gelse bu reziller bu kadar rahat davranmazdi. Davranamazdi. Gerci kimsede boyle bi yasa icin ugrasmaz. Bu sadece kafamdaki bi utopya. Allah tum personelin yardimcisi olsun boyle zamanlarda. 0
  • gecin bu isleri 03 Ocak 2016, Pazar 04:54:50 Yok avrupada olmazmis yok amerikada olmazmis anca Turkiyede olurmus, evet olmaz cunku avrupada amerikada ucak gecikti kalkamadi diye problem cikartamassin adamin hayatini karartiverirler, federal suclu oluverirsin mazallah havalimanina yaklasma yasagi getirirler, daha gecen gun chicago da 200 ucus iptal edilmedi mi hava sartlarindan arkadaslar ben mi yanlis hatirliyorum, oralarda niye itiraz yok cunku caydirici yasaklar var herkes hakkini haddini bilir ona gore davranir, haddini bilmeyene de omur boyu ceza cektirirler, ucak yuzu goremessiniz. 0
  • çelebi 03 Ocak 2016, Pazar 02:48:26 arkadaşalr saw da apron yönetimin ansıl bir karla mücadele yaptıgını görmeniz şart artık..gelın size egitim versinelr yada bu personelelri sizler alın rahat edin :D enayiler hersene rezil oluyorsunuz :d 0
  • Saw 03 Ocak 2016, Pazar 02:47:44 Nasıl bir milletiz şaşırıyorum. 37 tl ye bilet alip artislik neye ! Ucakmi satin aliyorsunuz anlamiyorum bu kadar cahillikte olmaz biraz geliştirin kendinizi ya. Sanki keyfe keder iptal oluyor, hava durumu kac gun onceden aciklanmis iptaller deseniz belli olmus yayinlanmis yolculara bilgisi gitmis neyin artisligi bu. Biraz ayik olun ya oncelik siz cahil seviyesiz yolcularin can guvenligi icin kalkmiyor bu ucaklar keyiften ucmamazlik yapmiyor yani ineceginiz yere gorus mesafesi olmuyor mesela kalkisa izin verilmiyor, buzlanma oluyor ucaga yanasilamiyor falan bunlari arastirmaniza gerek bilmenize gerek yok sadece mantik calistirin yeter ! Tabi burasi Turkiye Turk milletin dende bisey beklememek lazim afedersiniz.. 0
  • Aykol 02 Ocak 2016, Cumartesi 21:15:26 Roma-Bizans döneminde Adana-Mersin yöresine İsaura denirmiş. Tarih kitabı diyorki "Bazı Bizans imparatorları saray muhafızlarını özellikle bu yöreden seçerlerdi. Çünkü bu yöre insanları doğuştan katil idiler" Şimdi bunun konuyla ne alakası var? Hiiç, . . laf olsun diye yazdım. 0
  • Hep tgs ye sallayın 02 Ocak 2016, Cumartesi 20:17:31 Dhmı temizleyecekkj. Park sahalarını da dhmı. Tgs bagaj yükler. De icıng i beleş yapıyor. 72 saat aralıksız çalıştılar. Heyyy fatih özdemir de icıng uzmanı nerdesin. Sana iftira eden d.v.r hesap versin. Yanık fındıkla olmaz bu iş 0
  • Fotoğraftaki 02 Ocak 2016, Cumartesi 19:47:06 Kahve tişortlu adamcağıza üzüldüm. Yılbaşını kaçırdım diye nasılda üzülmüş, mahvolmuş adamcağız. Kendini yerlere atıp helak olmuş. Neyse, umarım sağ salim varmıştır gideceği yerine. 0
  • isim 02 Ocak 2016, Cumartesi 18:45:13 Size otobüs bile fazla ya neyse... 0
  • bağcılarlı 02 Ocak 2016, Cumartesi 17:31:00 sen anca eşşekle seyahat edersin koçum alayınızın ... 0
  • sizin gibiler.. 02 Ocak 2016, Cumartesi 17:30:41 gece adana uçağı yüzünden havalimanında saatlece afkuran yolcular yüzünden herkesin gecesi berbat oldu.. sabaha kadar çirkeflik üstüne çirkeflik yaptılar.. kameraya çektiler .. herkese bağırıp çağırdılar.. Sizin kadar seviyesiz insanlar görmedi bu havalimanı.. Bütün çalşanlara beddua ettiler. Gece olanları yazsanıza yapılan çirkeflikleri kavgaları yazsanıza neden yazmıyorsunuz.. İç hatlar bu gece otogardan beterdi.. antalya ve adana yolcuları çirkefliklerini sonuna kadar yaptı.. içeriye girip çıkmalar milletin üstüne yürümeler .. Avazı çıktığınca bağırmalar filan.. 29.90 tl ye bilet alıp havalimanının anasını ağlattılar bu gece. Sizin gibi insan olmaz olsun ... 0
  • bilet 02 Ocak 2016, Cumartesi 17:30:35 sana uçal bileti satan firmanında ben .... 1
  • Selim 02 Ocak 2016, Cumartesi 15:29:49 Ey bağırıp, çağırıp ortalığı savaş alanına çevirenler,kabahat sizde değil ormanı yakanda... 0
  • Bağcılarlı 02 Ocak 2016, Cumartesi 12:24:04 Benim uçuşumu iptal etme hakkınız yok kardeşim, uçağınıza antifirizmi koyuyonuz silecekmi takıyonuz zincirmi koyuyonuz beni bağlamaz o uçak beni götürecek götürmezse ben gereğini yaparım. 15
    • bagcılarlıymıs 02 Ocak 2016, Cumartesi 12:59:27 Vay d.v.r vay 0
    • Ne yaparsın 02 Ocak 2016, Cumartesi 13:18:10 Ne yaparsın, küfürmü edersin. Zaten başka bir şeyde bilmiyorsunuz ki 0
    • hah.. 02 Ocak 2016, Cumartesi 13:45:38 seni adam yerine koyup bilet satanda hata. 1
    • bağcılarlıya 02 Ocak 2016, Cumartesi 20:07:16 kardeş fazla atar ... batar:) sakin ol 0
    • Adam 03 Ocak 2016, Pazar 09:51:34 Bu kafayla daha çok beklersin aslanım. Önce adam olmayı öğrenecek millet... 0
  • Personel 02 Ocak 2016, Cumartesi 10:34:13 Hiç bir suçu olmadan elinden geleni yapan personelini yolcunu karsina atip ofiste 11:45 te paydos yapan yönetime tesekkürler. 1
  • Mevlüt Kaptan 02 Ocak 2016, Cumartesi 03:49:33 Önce güvenlik. Ucak ucsa düserse nerde bu devlet derler. Hava şartlar götü olursa uçmasın ic bir uçak. THY küfür edenlere açılsın hareket davası. 1
  • İsim / Rumuz 02 Ocak 2016, Cumartesi 01:37:47 aşık oldum ahhhh uykum yok 0
    • Zumrudu anka 02 Ocak 2016, Cumartesi 22:02:02 Hayırdır kime aşık oldun 0
  • unknown 02 Ocak 2016, Cumartesi 00:39:05 yazık ya böyle 5 para etmez insanlara hizmet fln verilmez lanet olsun..Adamlar kaç gün önceden iptalleri açıkladı her yerden utanmadan üste çıkmaya çalışıyolar..Allah havayolu çalışanlarına basta thy olmak üzere sabır ve kolaylıklar versin.. 1
    • Can daha önemli 02 Ocak 2016, Cumartesi 09:54:04 Aynen katılıyorum arkadaşım varsın geç kal,uçak kalkmasın ama canın gitmesin...Tüm hava yollarımızın,çalışanların,ekiplerin,yolcuların Allah yar ve yardımcısı olsun bu zor günlerde.... 0
  • merakli 01 Ocak 2016, Cuma 23:44:55 Üsenmedim ve yorumlari okudum... Allahim sen nelere kadirsin.... Allah sonumuzu Hayır eylesin 0
  • Yazık 01 Ocak 2016, Cuma 23:00:18 Bu check-in yapan görevliler havayoluna bağlı değil mi? Sendika falan yok mu? Yerdeki personel havayolunun bence en büyük vitrini ancak hep göz ardı ediliyor gibi. Bu zor kış günlerde apronundaki işçisinden ve terminaldeki memuruna kadar şirketlerin menfaati için gecesini gündüzüne katan bütün personele Allah'tan sağlık ve sabır dilerim. Geçmiş olsun. 0
  • ADA GZT KYA TZX DIY 01 Ocak 2016, Cuma 22:54:19 Bu sabah bu seferlerin yolcusu kabusu yaşattı. Bilinçsiz yolcu çaresiz personel. Yolcu karşısına çıkamayan çıkınca korkudan gözleri dolan sesi titreyen thy iç hat şefi... 10 dk L15 kontuarına 9 polis memuru kortejinde inen thy şefi. 0
  • Yazık... 01 Ocak 2016, Cuma 22:05:11 Deicing personeli ne yapiyor ? Sen havalimanin rahat akışından sorumlusun, gel gör frankfurt havalimanını. Ayrica böyle olağan durumda insanları havayolu şirketi otele yönlendirir ve masrafları karşılar. Bizim paşa milletimiz ana avrat küfür etmekten rezillik cıkarmaktan baska bisey bilmiyor. Havaliman personelinin sucu ne ? Allah onlarada sabır versin. Dinsizsin hakkindan imansiz gecer. Böyle aşiri tepkilerde havaliman personelini en yüksek yetki verilecek. Gerekirse yolcu hakkinda yasal işlem yapilacak havalimanindan uzaklaştirilacak. Burda hem polisi hem personeli as kes ama yurtdışindaki havalimaninda calişan polise kuzu kesil.. yok öyle dava 0
  • Yolcu 01 Ocak 2016, Cuma 21:52:42 İyi güzelde kardeşim yolcuyu havalimanına gelmeden önce bilgilendirin, havalimanına geldiyse uçuşu ertelemenizin bir gereği olarak kalacak yer bulun, yolcuyu havalimanının ortasında saatlerce bekletip bilgilendirmezseniz nasıl olsa polis ilgilenir mantığıyla bakarsanız daha başınız çok ağrır. 0
    • Kral 02 Ocak 2016, Cumartesi 10:52:39 Iptaller gün öncesinden zaten aciklandi. Neyin kafasini yasiyosun sen! Hem dedigin gibi olsa bile caresi kaos cikarip onune gelenin anasina avradina kufur etmek mi! Rezil bi milletiz, vesselam 0
  • Selim K 01 Ocak 2016, Cuma 21:28:40 Bu millet öyle bir milletki dere yatağına gider kaçak ev yapar hiç kimseye sormadan sonra sel olur evi eşyası gider ondan sonra devleti belediyeyi sorumlu tutar,arkadaşlar uçak bu esenler minibüsü değil biraz anlayışlı olalım,sabırlı olalım 0
  • birpgshostu 01 Ocak 2016, Cuma 21:08:11 yolcuya kizmayin. madem en iyi hizmeti veriyosunuz arayin insanlari soyleyin gelmesinler ucusa. verin paralarini geri kapasinlar cenelerini. cunku bu millet cok zor bir millet laf anlamaz! 5
    • Kral 02 Ocak 2016, Cumartesi 10:54:42 Sen hangi memlekette yasiyosun birader? Iptaller aciklandigi tarih bi gun oncesi zaten, ne demek herkesi arayip belirtsinler. Bi de bu isin icinde olcaksin 1
  • REZİLLİK 01 Ocak 2016, Cuma 20:48:06 gece adana uçağı yüzünden havalimanında saatlece afkuran yolcular yüzünden herkesin gecesi berbat oldu.. sabaha kadar çirkeflik üstüne çirkeflik yaptılar.. kameraya çektiler .. herkese bağırıp çağırdılar.. Sizin kadar seviyesiz insanlar görmedi bu havalimanı.. Bütün çalşanlara beddua ettiler. Gece olanları yazsanıza yapılan çirkeflikleri kavgaları yazsanıza neden yazmıyorsunuz.. İç hatlar bu gece otogardan beterdi.. antalya ve adana yolcuları çirkefliklerini sonuna kadar yaptı.. içeriye girip çıkmalar milletin üstüne yürümeler .. Avazı çıktığınca bağırmalar filan.. 29.90 tl ye bilet alıp havalimanının anasını ağlattılar bu gece. Sizin gibi insan olmaz olsun ... 2
  • THY k/m 01 Ocak 2016, Cuma 20:46:11 Sana şimdi adana otobüs bileti 10 lira deseler binmezsin,canın tatlı gelir.biz de sana diyoruz ki,bak arkadaşım uçak bu şakası yok,bunun hayati tehlikesi var can taşıyor,seni düşünüyoruz kaldırmıyoruz,anneni babanı,eşini çocuğunu,bakmakla hükümlü olduğun kimseyi arkanda bırakma diyoruz,uçurmuyoruz.yarın allah korusun bir kırım ya da kaza olursa 'allah belanızı versin madem riskliydi neden uçurdunuz' dersiniz.önce biraz düşünün,sonra ahkam kesin.candan ötesi yoktur,aklınıza mukayyet olun. 3
  • .. 01 Ocak 2016, Cuma 20:41:00 buyrun tahmin edin nerenin yolcuları. 3
  • Mantıken 01 Ocak 2016, Cuma 20:19:01 Bu işin tek mantıklı açıklaması Atatürk havalimanı normal zamanda aşırı kapasite ile ucuyor,hava güzel olduğu zaman bu göze batmıyor ve tolere ediliyor,ama bir kar yağdımı al o zaman kaosu sen,ister istemez geçikmeler rötarlar olacak çünkü aynı uçak sayısı ve kötü hava şartları birleşince rötarlar ve iptaller kaçınılmaz oluyor,normal bir zamanda uçak 10 dakikada kapıyı kapatıp piste çıkıyor ama karlı havada önce kapı kapatmak için bir saat bekle sonra git de-iceing için 1,5 saat bekle sonrada kalkış için yarım saat bekle e o zaman noluyor bütün herşey zincirleme etkileniyor ve rötarlarve iptaller otomatikman doğmuş oluyor. 0
  • CAHİL CÜHELA!! 01 Ocak 2016, Cuma 19:56:39 Cahil Cühela takımı!!! 0
  • Kasıtlı olarak gerçekleşmediği :) 01 Ocak 2016, Cuma 19:48:01 adamlar da sizi çok seviyordu kalın da sohbet edelim dediler 3
  • eyvah 01 Ocak 2016, Cuma 19:28:15 bu TÜR yolcu ile normal havada bile ucmak bile izdirap.... birak boyle havada ucmayi ve hizmet vermeyi....ama bize de bu yakisir... ;) 0
  • duru 01 Ocak 2016, Cuma 19:17:43 arkdaşlar rusya da kanada da alaska da ve diğer kuzey ülkelerinde 1 karış karda uçaklar yatsaydı ne olurdu hepiniz teknik terimlerle boş konuşuyorsunuz TGS ne onu bile bilmiyorum ama bildiğim şu tamamı ile beceriksizlik organizasyon beceriksizliğinden başka bir şey değil günlerdir kar var diye yaygara koptu gel görkü yok buz çözücü araçlar arızalı yok sıra var gibi abuk sabuk cevaplar çocukken hepiniz misket oynadınız ağlamayında beceremiyorum deyip oynamıyorum küstüm deyip misketlerinizi alıp defolup gidin binlerce insanı mağdur etme hakkını kimse size vermedi veremezde buna hakkınız yok senin görevin orada tedbir almak yeteneksizsen git başka iş bul ki sana da bulurlar 16
    • Alaska 01 Ocak 2016, Cuma 20:12:28 Burası Alaska değil yanlış yerdesin sen sanırım... 3
  • Yyy 01 Ocak 2016, Cuma 19:06:02 Eyy paralel eyy fetöö bedduaniz tuttu 5
  • Biraz beyin gerek 01 Ocak 2016, Cuma 18:51:23 Tgs personeli , sizin kara gözünüz ve kara kaşınız, hoşuna gittigimi için mi sizi ucurmuyor, ucaklar kalksa sizi göndermek için hiç bir fırsatı kacırmazlar ve sizin uçup gitmeniz için herşeyi yaparlar, ama bunu anlamak için biraz beyin olmalı. Diger bir konu uçak kalkmıyorsa bunun tepkisi ordaki tgs persoleline degil , thy iletirsin veya mahkeme yoluyla hakkını arasın ama bunun içinde beyin lağzım. Hava olayları anlık degişe biliyor, bir saat önce sefere hazır ucak tam kalkış sırasında iptal edile bilir veya rötere gire bilir bu yolcuların hayatlarını korumak amaçlıdır bunu anlamak içinde beyin gerekli.ama yolcular egosunu nasıl tatmin edicek.bu gibi durumlarda önce durumdan kurtulmaya calışır sonra hakkını ararsın, küfür etmek , ne demek, bence küfür edenin kulakları sürekli cınlıyordur 2
  • Yalan 01 Ocak 2016, Cuma 18:47:08 Nedense bağırıp çağıranların ya Cenazesi oluyor yada yakını hastanede oluyor,hep bir sebeb var bağırmak için yoksa bağıramıyacaklar,yani ben haklıyım o yüzden bağrıyorum bile diyemiyorlar ama yalan söylemeyi biliyorlar... 5
  • EK 01 Ocak 2016, Cuma 18:37:37 Cahil halkımız.... 3
  • sulu zihinler 01 Ocak 2016, Cuma 18:37:36 olur mu ya thy oturdu dedi ki ya ben 2 3 gün boyunca uçak kaldırmayayım. ne olacak ki. dışarda günlük güneşlik, bunun yanısıra otele koyayım insanları üzerine bi de maliyet olsun bana nasılsa zengin şirketim ne gerek var uçmaya ki kalsın hepsi yerde ya. buna ben karar verdim uçmayayım ya amacım zaten hep yerde kalmak. zihin o sulu zihninizi ......... ! ne aptal yolcularsınız siz ya takım elbisenizin altında embesilin önde gidenleri mevcut. uçağa geldiğinizde ne mal olduğunuz anlaşılıyor 3
  • seviyesiz 01 Ocak 2016, Cuma 18:32:10 SEVİYESİZ YOLCULAR İŞTE NE BEKLİYOSUN Kİ... lANET OLSUN SİİZN GİBİ İNSANLARA VEYA HER NE HALTSANIZ 2
  • rezilller 01 Ocak 2016, Cuma 18:30:48 gece adana uçağı yüzünden havalimanında saatlece afkuran yolcular yüzünden herkesin gecesi berbat oldu.. sabaha kadar çirkeflik üstüne çirkeflik yaptılar.. kameraya çektiler .. herkese bağırıp çağırdılar.. Sizin kadar seviyesiz insanlar görmedi bu havalimanı.. Bütün çalşanlara beddua ettiler. Gece olanları yazsanıza yapılan çirkeflikleri kavgaları yazsanıza neden yazmıyorsunuz.. İç hatlar bu gece otogardan beterdi.. antalya ve adana yolcuları çirkefliklerini sonuna kadar yaptı.. içeriye girip çıkmalar milletin üstüne yürümeler .. Avazı çıktığınca bağırmalar filan.. 29.90 tl ye bilet alıp havalimanının anasını ağlattılar bu gece. Sizin gibi insan olmaz olsun ... 0
  • Kkk 01 Ocak 2016, Cuma 18:12:18 Hic unutmam ingiliz bi prof. bizim ulkeyi cok sevmesine karsin. Dedigi bir laf vardi. Turkish organization is totally disorganisation. Olay budur arkadaslar. Her yerde kar yagar ancak bizim gibi ulkelerde herkes bir birini suclar .sorumlulugu olanlar oyle sagda solda takilirlar. Cok kafaya takmayin. Kar erir , bi kac gune buda unutulur. Inanmayan gecen seneki kar haberlerini okusun ;-))) 2
  • Yolcu terörü 01 Ocak 2016, Cuma 18:11:07 Maik kardeş ne güzel söylemiş azcık medeni olun personele mesleğinin kabus günlerini yaşatınca hangi tür egonuz tatmin oluyo merak ediyorum abi hava uçmaya musait değilin nesini anlamiyorsunuz? Al para iadeni ya da tarihini değiştir git neyin kafasını yaşıyorsunuz? Niye terör yaratıp masum personeli hayatından bezdiriyorsunuz? 1
  • THY 01 Ocak 2016, Cuma 18:09:57 Avrupa´nın En iyi Havayoluymuş ya peh.... 12
    • T.C. 01 Ocak 2016, Cuma 21:18:30 Evet beş senedir hem de ama Senin beynin basmaz Zaten basmamışta o yüzden THY den senin gibileri uzak tutmak lazım. 4
  • Android Uygulaması 01 Ocak 2016, Cuma 17:51:44 bilincsiz cahil bir millet. egitim sistemi cokmus, asgari ucret 1300 insanlar yeteri kadar beslenemiyor ve haliyle beyinler de gelismiyor ve beyinler yorum yapma yeteneginden ACIZZ. firtina var kar var yildirimlar dusuyor pistler kapaniyor, ucaklarda buzlanma, hayati tehlike var fakat hala soruyorlar bagiriyorlar hakaret ediyorlar; neden kalkmiyoruz,neden ucaklar ucmuyor,zevkine ucus iptal ediyorsunuz,serefsizler,allah belanizi versin, tekme tokat, kabin ekibine saldirma,yer personeline taciz. cunku beyin calismiyor tin. kafasi basmiyo adamin disardaki kar yagisi ile ucagin kalkmamasi arasindaki iliskiyi kuramayacak kadar beyin gelismemis. evrim tamamlanmamia adamlarda. kara listenin cikarilmasi sart. hakaret mi var,saldiri mi var,uygunsuz davranis mi var. ismini butun havayollari sirketlernin veritabanina gireceksin. ucamcak 1sene akli basina gelecek. ya siz en iyisi hic binmeyin ucaga vallahi gelmeyin len ondan da anlamazsinz siz 2
  • yazık 01 Ocak 2016, Cuma 17:18:24 Kim ne derse desin bu toplum adam olmaz hele bu eğitim sistemiyle hiç adam olmaz,çünkü sistem İnsan yetiştirmek üzerine kurulu değil,tamamıyla cahil,at gözlüğü takmış,kültürsüz,kitap okumayan,sadece dizi ve saçma sapan yarışma izleyen bir insan topluluğu yetiştirmek amaç,e durum böyle olunca da adam 50 tl:ye aldığı bilet ile herşeyi yapacağını sanıyor,İsatnbulda işten çıkıp 20 dakikalık yolu 3 saatte eve giderken ses çıkarmayan bu güruh havalanında sadece kendi can emniyeti için uçağın rötar yaptığını anlamayarak kıyameti koparıyor,resimde görüğünüz tipten de anlıyacağınız gibi kişilik olarak hiçbir mantıklı açıklamayı kabul etmiyecek bir görüntü var kahverenkli kriz geçirmiş vatandaşta,yani aslında acıyorum böylelerine, 2
  • havacı atc 01 Ocak 2016, Cuma 17:03:53 bütün dünyada kar yağıyo kocakafalar, iplemeden uçuyor elin oğlu 10cm kar yağdı diye uluslararası havalimanına kilit vurun kimse evden çıkmasın ist da piknik tüpü bile patlar ihtimali ile yaşamaya mahkumuz BÜYÜKBİRADER öyle der. george orwell 1984 okuyan varsa :) 1
  • İsim / Rumuz 01 Ocak 2016, Cuma 17:03:29 Birakin otobus bile fazla bunlara.at arabasiyla gitsinler 1
  • Barış Ozan kozan 01 Ocak 2016, Cuma 16:53:08 Benim yorumlarım neden yayınlanmıyor. Ne o çokmu zorunuza gitti. 1
  • REZİLLLİKKKKK 01 Ocak 2016, Cuma 16:40:56 gece adana uçağı yüzünden havalimanında saatlece afkuran yolcular yüzünden herkesin gecesi berbat oldu.. sabaha kadar çirkeflik üstüne çirkeflik yaptılar.. kameraya çektiler .. herkese bağırıp çağırdılar.. Sizin kadar seviyesiz insanlar görmedi bu havalimanı.. Bütün çalşanlara beddua ettiler. Gece olanları yazsanıza yapılan çirkeflikleri kavgaları yazsanıza neden yazmıyorsunuz.. İç hatlar bu gece otogardan beterdi.. antalya ve adana yolcuları çirkefliklerini sonuna kadar yaptı.. içeriye girip çıkmalar milletin üstüne yürümeler .. Avazı çıktığınca bağırmalar filan.. 29.90 tl ye bilet alıp havalimanının anasını ağlattılar bu gece. Sizin gibi insan olmaz olsun ... 1
  • easybook 01 Ocak 2016, Cuma 16:40:40 Bu hava koşullarına rağmen sorun çıkaranlar, kara listeye alınmalı ve bir daha bırakın uçağa alana bile alınmamalı! 0
  • Soz bulamiyorum. 01 Ocak 2016, Cuma 16:32:13 Bizim.insanimiz tamamen bitik durumdadir ve anlayis sabir ve insaniyetten yoksun duurmdadir. Turk insani 80lerde iyiydi. V3 simdi gorugunuz 40tl ye bilet alip 40 taksite bolduren ve ucagi ve ekipleri satin almis muamelesi yapan igrenc bir zihniyete burunmustur. Yazik bunlarla ayni havayi soludugum.icin bana ve benim.gibi dusunenl3re 1
  • Kuzey düşkünü 01 Ocak 2016, Cuma 16:26:33 Eğer kötü hava koşulları dediğiniz yağan iki dirhem kar ise, Beyaz Rusya Minsk havalimanının senede 5 ay kapalı olması lazım, iki santim kar yağdığında operasyon beceremiyorsanız siz beceriksiz olarak değerlendirilirsiniz çok normal 3
  • Baba KartaL 01 Ocak 2016, Cuma 16:21:35 Dün gece arkadaşlarıma küfür eden aşağılık insanlar,hepsi demiyorum anlayışlı yolcular da vardı. Onların hepsini allah A havale ediyorum. Biri dış ülke demiş türk milleti olarak en büyük eksikliğimiz bilmediğimiz konuda bile ahkam kesmek uçak tek ist Konya yapmıyor dört bacak git gel yapıyor. Biri demiş onur nasıl kalkıyor A be cahil herif onurun kaç uçağı var thy nin kaç onur kaç yere gidiyor thy kaç yere. 2
  • Serif 01 Ocak 2016, Cuma 15:33:08 Flight sen bir basina gec de bir mesaj at bakalim gereksiz konusma bence yarisina gitti mesaj hadi ya yarisi ne olacak az düsünün de öyle yazin lütfen Millet keriz siz Akillisiniz 3
  • Maik 01 Ocak 2016, Cuma 15:29:41 sen ne yolcuk haklarindan bahsediyorsun genc! Ha Sirket bosu bosuna ucmuyor demekki, bazen vallaha türk oldugumdan utaniyorum bizim millet cok cahil daha ucakla ilgili birsey bilmezsiniz ancak burda horozlanirsiniz seni bir ucagin icine sokalim da böyle bir durumsa uc bakalim. zaten hava yolu sirketleri demiyor ki paranizi ödemiyecez diye ben de aldim yani yaygara agizinizi bozmaya ne gerek ver ucak yere cakilsa yada pisten disari ciksa daha mi iyi azicik medeni olun be 0
    • Sgt 01 Ocak 2016, Cuma 20:14:53 Sen uçak mühendisi ve american airlines eski ceo yardımcısı olarak aydinlatmisin bizi. Yalnız bu kadar tecrübe ile harcanmisin sen yazık.sahi sen ya lise mezunu ya da işletme mezun usun. 4
  • İsim / Rumuz 01 Ocak 2016, Cuma 15:14:59 Ataturk Havalimaninda bugun facia yasaniyor. Korkunc bir kaos var. İndikden sonra park yeri bulamadigi icin 3 saat takside bekleyen mi ararsin. 6 saatlik slotlar mi ararsin. Koca meydanda yakit araci ve pushback yok. TGS ciktu desek yeridir. 4
    • ercan 01 Ocak 2016, Cuma 17:34:08 yeni havalimanına karşı gelenlere anlatmak lazım. 1
    • günah keçisi 01 Ocak 2016, Cuma 21:02:57 arkadaşlar acaba neden hep istanbul AHL'de tgs suclanıyor? anlayamadığım apron temiz değilse pist temiz değilse ve bu sebepten dolayı ucak yakıt alamıyorsa bunda yakıtcının ne kabahatı var? bence sucu başkalarında aramak gerek azcıkta... pushback sadece ucagı iter ucagı havalandırmaz yakıtcı sadece ucagın yakıtını temin eder ...kule izin vermiyorsa bunda tgs nin ne sucu varrrr yakıtcının ne suçu var..yazıktır günahtır o buz gibi havada karın kışın altında iliklerine kadar titreyen ramp elemanlarına yüklenmeyin. bende yer hizmetlerinde çalışıyorum ve diyorumkiii böyle düşünenlere hakkım haram olsun. 0
  • sss 01 Ocak 2016, Cuma 15:06:10 herkes kötü hava koşullarını biliyorken kavga etmek bağırmak çağırmak küfretmekte nesi... Arabanıza binip trafiğe çıkmaya korkuyorsunuz da uçağın kötü hava şartlarından etkiilenmesine neden isyan ediyorsunuz onu anlayamadım... 0
  • Diyarbakıra Atom Bombası 01 Ocak 2016, Cuma 14:46:34 Bu gün kontuarda çalışmayıpta boğuşan arkadaşlarım aldığınız maaş kuruşuna kadar helal olsun. Mavi kravatlılar iş başında mor kravatlılar ofiste kitli kapılar ardında kırkızı kıravatlılar kravatı apronu cebe koymuş. 1
  • İlahi adalet 01 Ocak 2016, Cuma 14:40:55 Yav arkadaş su sorun çıkaran insanlar sizler nasıl muslumansiniz anlamıyorum artık abicim bunun önlemi olmaz hava şartlarını insanoğlu belirlemiyor sonuçta taktiri ilahi Allahın bize aslında en güzel armaganlarindan birini belaymis gibi goren vatandaşlar acaba ne yapalım apron veya piste şemsiye mi acalimm akıl var mantık var bunda ne hava yolu şirketi nede yer hizmeti veren kişilerin veya DHMİ nin suçu var suç sizin gibi müslüman gorunupte Allahın verdiği nimete karşı tepki verende... Yağsın abi kar iki gün geç gidersin gideceğin yere ama gidersin.. 2
  • Suç 01 Ocak 2016, Cuma 14:30:01 Kabahat bunlarda değil, bunlara bilet satan şirketlerde 1
  • ahl 01 Ocak 2016, Cuma 14:27:50 gece adana uçağı yüzünden havalimanında saatlece afkuran yolcular yüzünden herkesin gecesi berbat oldu.. sabaha kadar çirkeflik üstüne çirkeflik yaptılar.. kameraya çektiler .. herkese bağırıp çağırdılar.. Sizin kadar seviyesiz insanlar görmedi bu havalimanı.. Bütün çalşanlara beddua ettiler. Gece olanları yazsanıza yapılan çirkeflikleri kavgaları yazsanıza neden yazmıyorsunuz.. İç hatlar bu gece otogardan beterdi.. antalya ve adana yolcuları çirkefliklerini sonuna kadar yaptı.. içeriye girip çıkmalar milletin üstüne yürümeler .. Avazı çıktığınca bağırmalar filan.. 29.90 tl ye bilet alıp havalimanının anasını ağlattılar bu gece. Sizin gibi insan olmaz olsun ... 2
  • remzi 01 Ocak 2016, Cuma 14:03:42 ah arkadaslar, havacilikta rotar normaldir. 6 sene evvel istanbul antalya giderken tam 6 dakika gecikmeyi ben bile yasamistim 0
    • husnu 01 Ocak 2016, Cuma 16:27:02 oda birseymi bizim ucus 3 dk 27 saniyegecikmisti 0
    • cal 01 Ocak 2016, Cuma 16:28:39 yas? 0
    • ... 01 Ocak 2016, Cuma 19:10:18 idol oldun remzi :))) taklitlerin çıkmaya başladı :) 1
  • herkes ucsun 01 Ocak 2016, Cuma 13:50:28 herkes ucsun mantigiyla her onune geleni otobos bileti fiyatina ucaga almayi hedeflersen hakaret de olur, sovme de. neticede herkesin gorgu bilgi seviyesi ayni olacak diye bir sey yok. Dun ben tartaklama, bagiris cagiris,atarlanma ..vb cok sey duydum dostlarim. Ondan dolayi bu pisliklere yolcu degil YOLLU demek daha dogru olur. Aldigi beles biletin hesabini personele soran gorgusuz cok sebek var bu ulkede. 0
  • Hülya 01 Ocak 2016, Cuma 13:49:30 Havaalanında bu durumu yaşamayan yalakalar aklını kendine saklasın, sorun hava şartları ise arka arka İzmir e kaşkan bir uçuş iptal edilirken diğeri niye kalkıyor, boş lafı bırakın, şerefsizlik etmeyin, hava şartları sorun olsaydı hiç uçak kalkamazdı....medeni ülkelerde bakın önce böyle havalarda ne oluyor sonra konuşun, cahillik diz boyu maşallah, havaalanında 12 saat bekledim, Allah boş konuşan yalakaları bin beter etsin.... 9
    • hulya'ya 01 Ocak 2016, Cuma 17:13:35 iptal olan ucuslardan yolculardan daha fazla zarar eden birisi varsa o da firmalar, emin olun. arka arkaya kalkan ucuslardan bahsetmissiniz, bu ucuslar tarifeli ve kalkis inis saatleri belli ancak kalkilacak, gidilecek, hatta alternarif olarak secilen meydanlarda olabilecek olumsuzluklar ayni anda kalkacak bir ucagin kalkarken digerinin iptal olmasina sebep olur. medeni ulkelerde havadan dolayi operasyonlar bu kadar etkilenir mi demissiniz bunda sonuna kadar haklisiniz ama digerlerinin cahillikle ya da yalakalikla bi alakasi yok. ben dahi size cahil demiyorum cunku bilmemeniz cok normal 1
  • calisan ve ezilen 01 Ocak 2016, Cuma 13:42:13 Oncelikle bilet alip butun ucaklarin sahibi oldugunu sanan yolcular , aldigin biletin bir hakki bir sorumlulugu var insan azmani gibi bagirip cagirmanin saga sola satasmanin bir anlami yok dagli gibi hareket etmenin bir mantigi yok olumsuz hava kosullari diye bir sey var evdeki teyzesini arayip agri daki van daki diyarbakir daki trabzon daki samsun daki havanin iyi oldugunu soylemenin bir mantigi yok daha sonra butun bunlar olurken sicak odalarindan cikmayan mudurcukler ve sefcikler hic bir sey yapmadan cok sey istemenin bir anlami yok ufo goren masum koylu gibi salak salak bakacaginiza cikipta bir alternatif uretin kocaman kiclarinizi buyutmek icin bin tlleri almiyorsunuz... 4
    • ercan 01 Ocak 2016, Cuma 17:55:24 eğitim şart. Önce hakaret etmemeyi öğrenmek lazım. 0
  • Yolcu hakları 01 Ocak 2016, Cuma 13:26:56 Aldığınız biletin havayolunun sitesine girin orada yolcu hakları bildirgesi vardır. Orada şirketin mükellef olduğu hizmetler yazmaktadır. Hakkınızı yönergeye dayanarak arayın isteyin, eğer havayolu hakkınızı vermezse shgm şikayet edin. Bağırıp çağırıp küfür etmekle sadece kendinizi rahatlatırsınız şirketin üst kademesinin ruhu bile duymaz shgm şikayet edin onlar uğraşsın. 1
  • Antalya 01 Ocak 2016, Cuma 13:17:48 Bu tür meteorolojik hadiseler her zaman yaşanabilir. En iyi çözüm Lufthansa'nın Almanya'da uyguladığı (Frankfurt ve Münih) gibi yükü bölmek. Antalya meydanı THY tarafından 2. Hub olarak kullanılsa bu iptal ve gecikmeler daha az yaşanabilirdi. Tek koridorlu uçakların menzilindeki merkezleri kapsayan 2. Hub olarak Antalya biçilmiş kaftan. Artık risk analizi yaparak alternatif üretmenin zamanı geldi. 5
  • Flight 01 Ocak 2016, Cuma 13:11:21 Küfür, isyan bence insanlar haklilar. Cünkü, artik bilet alinca insanin taaa nerdeyse dedesine kadar soruyolar. Tc numarasini da aliyolar. Yani insanlara telefon ile ulasmak mail atmak HIIIIIICTE ZOR DEGIL. Adamin ucusu belliki iptal edilenler aradinda degildi. Son anda ögrendi yada bekletip söylediler. Ama tabii, araligin sonunda kar yagmasi beklenen bise degil, nerde görülmüs istanbulda aralik sonunda kar degil mi ama.... Belli ki bunu planlayamamislar. Hani üc gün önceden hava durumunu dikkate alip, ucusunuz iptal OLABILIR, gibi SMS mail atabilirlerdi. Ama yok, son ana kadar bekletirler. Sanki havaalanini yöneten, havayollarini yöneten baska birisi. 9
    • ercan 01 Ocak 2016, Cuma 18:02:33 bence belirlemek çok zor. mesela zurich den kalkıp istanbula gelecek olan uçak temizlenip adana ya gidecek diyelim. zurich ten kalkamazsa adana seferi aksayacaktır. 0
  • Cehalet 01 Ocak 2016, Cuma 13:06:33 Bizim toplum asla kendini aşamayacak ve bu şekilde doğa koşullarının yarattığı olumsuzlukları, hâlâ çalışan personele suç atmakla kendilerini mutlu etmeye devam edecekler. Deprem ve savaş bile olsa yine çalışan personeli suçlar ve hakaret etmeye devam ederler......Yazikk yazikkkkk açıyorum hepinize.... 2
  • Kar 01 Ocak 2016, Cuma 13:04:05 sanki keyfinden uçmuyorlar sonucta doğa olayı bu insanları anlamak zor gerçekten 3
  • Zamanında gelmiş mis 01 Ocak 2016, Cuma 13:03:38 Limana girmiş olabilirsiniz. Kontuara girmek önemli. 1300 tl ye çalışana küfreden acizler. Uçmak size padişahın sey si olmayı mi kazandırıyor. 1
  • Meydan 01 Ocak 2016, Cuma 12:49:08 Meydanı işletenlerin sorumluluğunu da unutmamak lazım. Böyle yoğun kar yağışlı dönemler senede birkaç kez yaşanıyor. O zaman tüm ekibinle personelinle hazır olup gerekirse ekip takviyesi gerekirse farklı meslek gruplarından kişileri de aprona çıkarıp seferlerin devamını sağlayacaksın. AIMcisi, etfaiyecisi, Elektirikcisi, elektronikcisi, meydan işletmecisi, bilgi işlemcisi herkes çıkıp bu birkaç günde yardımlaşacak. Pat sahalarını açık tutmaya çalışacak. Gerekirse dışarıdan hizmet alımı yapacak şirketleri belirleyip böyle günler için önceden protokol yapacaksın. Adamlarının eğitimini verip günü geldiğinde sahaya süreceksin ki vatandaş mağdur olmasın. Bu önemli arkadaşlar, herkes haxırız hazırız diyor, sonra vatandaş ayazda kalıyor. 2
    • Niye 01 Ocak 2016, Cuma 13:12:41 Aproncu,Etfaiyeci 3 kuruş tazminat alıyor adamlar niye kassınlar ki? Kuledekiler insin aşşa çalışsınlar, parayı onlar alıyorlar. 7
    • Aproncu 01 Ocak 2016, Cuma 16:20:40 Kimsin nesin bilmiyorum ama ne benim ne de iş arkadaşlarımın senle aynı zihniyette olmadığımız kesin tazminat işi başka bu başka. Böylesi durumlarda tazminatı bahane edip çalışmayacaksak değil tazminatı aldığımız maaşı bile hak etmemiş oluruz. 0
    • İşte 01 Ocak 2016, Cuma 17:24:49 Benim canım öyle istiyor, özellikle etfaiyecileri de saha da görmek istiyorum. Hem spor yapmış olurlar, hem de aldıkları maaşın karşılığında küçük de olsa bir iş yapıp çalıştıkları kuruma ve sektöre üç kuruş faydaları olmuş olur. Ve en önemlisi bu etfaiyeci arkadaşlar adına , bu kuruma yakışmayan üç kuruş için kendini satabilecek düzeyde mesajlar atanlar var ve önemli ölçüde antipati topluyorlar. Ben yazanların etfaiyeci olduğunu düşünmesem de o meslek grubunda çalışan arkadaşlar için çok önemli sıkıntılar yaşatacak türden bu mesajları okuyan havacılık camiasının bu camiaya fatura kesmesi an meselesi. 1
  • Hizmet 01 Ocak 2016, Cuma 12:34:58 Egitim yerlerde, cehalet tavan yapti. Hizmet, hizmeti sunan kisi ile birlikte alinmaya calisiliyor. Acinacak bir haldeyiz. 4
  • Sorun 01 Ocak 2016, Cuma 12:22:38 Arkadaşlar bu Tür olaylarda en büyük sıkıntı şirketlerin rahat olması nasıl olsa ceza yemiyoruz yolcu bağırır bağırır susar diyorlar yav siz yolcuyu bilgilendirseniz yolcuları otele yerleştirseniz o yolcular bağırmaz hele şirketlere güzel bi 5 bin dolar ceza kesin her sefer için bakalım nasıl sorun kalmıyor şirketlerin politikası net çok para az hizmet yolcu ne diyor bu duruma alan da kaçan mı yaaaaa 5
    • Msma 01 Ocak 2016, Cuma 13:16:14 5bin dolar nedir? Komik olma. 50bin yazmak istedin galiba 1
  • YHM 01 Ocak 2016, Cuma 12:21:29 Yolcuyla birebir boğuşan, resmi tatillerde bile gece gündüz çalışıp kuş kadar maaş alan yer hizmetlileri çalışanlarına bakalım bu sene kaç kuruş zam reva görüldü. 1
  • Cargo 01 Ocak 2016, Cuma 12:13:40 Her tepkimiz arabesk. Kavgasız hakaretsiz davranmayı unuttuk. Yolcu mağdur,personel yorgun,hava alanı imkanları yetersiz ama kavga ile ortamı germek hiç bir işe yaramıyor sadece stress yapıyor.Ne yazık ki DHMİ hava yollarının yükselişinin gerisinde kaldığı müddetçe bu tür olaylar hep yaşanacak. 2
  • Cahil 01 Ocak 2016, Cuma 12:10:09 Cahil insanlar 0
  • İsim / Rumuz 01 Ocak 2016, Cuma 12:08:41 Ibreti alem olsun diye o pislik cikaranlari bindirip o ucaga ecel terleri döktürmel gerekirde, ekibe yazik olur 1
  • Yyy 01 Ocak 2016, Cuma 11:52:53 Eyyy paralel küfürle beddua olmaz 2
  • Tgsli 01 Ocak 2016, Cuma 11:45:47 Dikkat edin fotolara bir tane yonetici goremezsiniz tgsli veya thyli. Yem gibi insanlar kontuarlara atarlar, kendileride apron karti ve kravatlarini cikarip uzaktan izlerler. 4 tane personelide sorumlu kontuarina dikip dayak yemelerini izlerler. Adamlarda zaten halihazirda yetki adina birsey yok. Gelen vurur giden vurur. Allah korusun bir kavgayada karisirsa ve adli islemler baslarsa degerli kravatsiz ve apron kartsiz yoneticiler "bu senin kisisel tartisman, sirketin bir sorumlulugu yok" derler. Yani tk nin hicbir zaman bir B plani olmadi. Ani yasayip anlik cozum uretmeye calistilar ve yine cuvalladilar. Olan 4 tane tgs de calisan kardeslerimize oldu. 0
    • Sytem 01 Ocak 2016, Cuma 13:28:22 Körmüsünüz sayın yolcular. Hava alanına bile gelişiniz zor iken neden uçamıyoruz diye delleniyorsunuz. Yahu bu hava şartlarında uçuşu şirket iptal etmiyorsa sizin kendiniz iptal etmeniz lazım. Hiç mi hava şartları buzlanma veya kayarak pistten çıkmış uçak hikayesi duymadınız. Sizin canınız mı kıymetli yoksa destinasyona ne olursa olsun varmakmı. Burada atıp tutan veya şirketi suçlayanlar sizden uçak yolcusu olmaz. Siz bence otobüsle gidin de kardan yolda kalınsa şöförünü döver rahatlarsınız... 1
  • Thy 01 Ocak 2016, Cuma 11:36:53 Cahillik çok zor iş üstadım. 1
  • ased 01 Ocak 2016, Cuma 11:27:23 O uçağın o uçuşun ne kadar büyük zarar olduğunu bilmiyorlar. Iptal olmasının nedenini dusunmuyorlar bile.. 1
    • ased'e 01 Ocak 2016, Cuma 11:45:46 sen iyi biliyorsun anlaşılan.. maliyet uzmanı :)) 8
  • THY 01 Ocak 2016, Cuma 11:20:00 Hani iyi yönetilmişti. Puhahahaha 3
  • ... 01 Ocak 2016, Cuma 11:19:15 tgs'nin yapacağı iş bu kadar olur işte... senelerdir aynı tas aynı hamam. 11
  • Bir bilene 01 Ocak 2016, Cuma 11:12:54 Merakimdan soruyorum..bir sefer icin ist kalkisli ucak iptal fakat ayni ucakla yapilan karsi sefri degil..ucak birgun karsi tarafta beklemis mi? Nasil oluyor? 2
    • .. 01 Ocak 2016, Cuma 11:45:21 şöyle izah edeyim sana bazı uçuşlar gece yarısı gideceği yere varıyor kalkışıda sabah saatlerinde oluyor. bu durumda giden uçak 4-5 saat bazen biraz daha fazla orada kalabiliyor ve dönerken de yolcularını alıp öyle geliyor. bu durumda eğer karşı tarafta bu söylediğim şekilde olduysa evet karşı taraftan buraya gelecek sefer iptal edilmez. 1
  • schiphol 01 Ocak 2016, Cuma 11:09:06 burda boşuna Türklere " heethoofd" = hothead demiyorlar. bomba gibi patliyorlar boşuna. kavga tartışma çok anlamsız. relax man kalbe dikkat edin. 0
  • Ty 01 Ocak 2016, Cuma 11:06:45 Allah yer personeli ve kabin ekibinin yardımcı olsun 2
  • Kari firsat bilmek 01 Ocak 2016, Cuma 11:02:25 Bazi sirketler de ucus dolulugu istenen duzeyde olmayan ucuslari hava kosulu nedeniyle iptal ediyorlar. Basima geldi, Vana gidiyorduk korukten ayrildik taksi yaparken geri donduk, ucakta az kisi vardi, ama takip ettik Vana pegasus inmisti. 6
    • Kimseli 01 Ocak 2016, Cuma 11:20:21 Bu yorumdan hic birsey bilmedigin belli. Pegasusun kac seferi var thynin kac seferi. Neyse uzun uzun anlatirdim da biraz oku kendin ogren. 3
    • Kimseli 01 Ocak 2016, Cuma 11:21:13 Resimlere bakin. Malum ırk. Burda ki polisler tabi birsey yapamaz. Ozel harekati cagirin ltf 5