ACENTELER PEGASUS'A ÇOK KIZDI!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 07 Kasım 2010, Pazar 18:45:11 Bu nasil low-cost ? hem biletler pahali hem de kilolar artik 20 kilo oldu, ben artik pegasus bileti satmiyorum, müsterime ucuz bilet buluyorum, o da sectigim sirktt ile gidiyor. pegasus hala internetten bilet satmaya devam etsin bakalim. DUS Acentesi 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:05:01 Yani diyorlar ki : "Vatandaş ucuza uçmasın, biz de avantamızı alalım" 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 10 Kasım 2010, Çarşamba 20:53:36 YORUMCU ARKADASLAR KENDINIZE DIKKAT EDIN O EVDEKI BILGISAYAR BIR GUN SIZIN IS YERINIZDE SIZIN YAPTIGINIZ ISI YAPACAK SIZIN PATRONUNUZDA SIZE GULE GULE DIYECEK VE SU ANDA COK YERDE SOYELNIYOR ORENIGIN BANLACILIK VS GIBI SEKTORLERDE UNUTMAYI BU ISLER SIRA ILE 0
  • Misafir 09 Kasım 2010, Salı 05:15:19 bilmem su kentin acentalari veya falanca sehrin acentalari diye mesaj yazmak cok kolay.. katiliyorum diye anonim mesaj yazmak cok kolay. dogru buluyorsaniz neden acenta adini veya isminizi vermiyorsunuz. havalimani calisani olarak acenta islerinden alamam ve anlamadigim konulari yorumlamam ancak mutlu adinda ki acentayi cesaretinden dolayi kutlarim. murat d. 0
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 16:39:21 bu çağda hala acenteden bilet alan var mı acaba? bak internete al biletini en güzeli. 6
  • Misafir 08 Kasım 2010, Pazartesi 12:33:27 sen galiba kicini kurtarma cabasindasin kendi menfahatlerin icin yemezler ilk önce cevirdigin dolaplardan nasil kurtulacagini düsün 0
  • Misafir 06 Kasım 2010, Cumartesi 14:48:23 İNTERNETE DEVAM ARKADAŞLAR. GİR SİTEYE NE GÖRÜYORSAN NE OKUYURSAN ODUR .BİR KEZ BİLE BAŞIMA BİŞİ GELMEDİ PEGASUSTAN.ACENTACIMIN DEVAMLI BENİ UCUZ VERECEM UCUZ SATICAM ZIRVASINDAN KURTULDUM.ARTIK BİTTİ YETER EMEĞİ GEÇEN DÜÜRÜRT ACENTALARA ŞÜKRANLARIMIZ VAR.PEGASUS BUNLARI BİLİR BELKİ Bİ GÜN.ALIRSIN BİLETİNİ ,İKRAM PARALIMI EVET.YAPARSIN HESABINI OKADAR İŞİME GELİRSE ALIRIM.PEGASUSU BİTEK YIKACAK 20 KG BAGAJDIR.ÇÜNKİ ONU TAM HESAP EDEMİYOSUN .GELİOSUN KONTUARA ,BAŞINA FAZLA BAGAJ PATLIYOR.BİLET PAHALIYA GELİYOR.THY VE SUN YIKACAK BAGAJ KONUSUNDA PEGASUSU .DİKKAT PEGASUS KENDİNİDE YOLCUNUDA KORU.ALİ SABANCI ADAMLARINIZ BU KONUDA İNAT EDİYORSA ,KIRIN BU İNADI.ÇOK YOLCU KAYBEDECEKSİNİZ BU BAGAJDAN.GURBETTEN SELAM PEGASUSA DEVAM 0
  • Misafir 06 Kasım 2010, Cumartesi 03:43:02 Yıllardır havalimanı işletmeciliğinde çalıştım, havalimanlarında son dakika bilet satışları durdurulmadan önce acenteler her çalışana yeter ki bileti satılsın diye üzerine karını koydurarak satış yaptırırdı. Yolcu paket program değil de sadece uçuş aldıysa, acentelerin %90 ı charter uçuşlarda bilgilendirmez ve yolcu mağdur olur. Acenteler genelde otel yolcularına bilgi verirler. Eğer yolcunun senden bilet almasını istiyorsan hizmetin tam olacak, yolcu havalimanında mağdur duruma düşmeyeceği garantisi ve gönül rahatlığı ile senden bilet alacak. Yolcuya daha pahalıya bileti satarken yanında sunacağın hizmetler cazip kılacak, yoksa şu an yapılan protesto emlakçinin ev sahibini protesto etmesi ile aynıdır ve bence gülünçtür. 0
  • Misafir 06 Kasım 2010, Cumartesi 02:31:39 Bazi yolcu gibi yazan arkadaslar, sayet biletini internet üzerinden aliyorsan ne mutlu sizler icin. Yalniz acentalarda camur atmayin ek ücret ekliyorlar diye, bir yolcu biletini seyhat acentasi üzerinden aliyorsa bazi havayollarinin internet sitesinden biletinin görüntüdünü veya ciktidinigörme ve alma imkani var. Ya burda hava atmak icin yaziyorsunuz veya hayatinizdainternet üzerinden bilet almamsinizdir. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 23:09:20 Bagirip (=BÜYÜK HARFLE YAZMAK) cagirmakla bu is olmuyor. Önce, ne söylemek istediginizin daha iyi anlasilabilmesi icin, cümlelerinize biraz nokta ve virgül serpistiren. Sonra da acentalarin ne istedigini anlamaya calisin. Acentalar, kimin ne kadar kar veya zarar edecegine karismiyor. PGT´nin bileti kaca satacagina veye satmayacagina da karismiyor. Sadece istedikleri, haksiz rakabet olmamasi icin, internet fiyati ile büro fiyatinin ayni olmasini istyorlar. Hepsi bu! 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 21:38:05 Sözüm ona kendilerini cok bilmis sanip bizim meslek icin yorum yapanlara her kes kendi uzmanlik alaninda hizmer versin Pegasusta 60 euro Türkiye ucuslari yapanlar son bir ay icerisinde hafta sonlari 340 eurodan assagi dönüs bulunmaz olunca internetten biletimi aliyorum diyenlerin sikisinca Reisebürolara bilet diye aradiklarini bizde görüyoruz Bu meslekte Acentalar olmasa ucak Sirketleride Müsterilerini bir cocuk gibi kandirirlar 1
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 21:29:58 BUNU YAPMAK YÜREK İSTER COK İYİ YAPMİS ACENTELERİN SATMAYİZ YAPMAYİZ TEHDİTLERİNDEN HERKES BİKTİ KENDİLERİNİ NE SANİYORLAR YA SEN SATMASAN HAVAYOLU SATAMAYACAKMİ ZAM YAPARKEN KAR EDERKEN SENDEN Mİ FİKİR ALİCAK ADAM PARA KAZANİCAK TABİKİ SİZİN HATRİNİZAMİ KURULUYOR SRKETLER BU HERKESE DERS OLSUN ÖYLE SATMAM DEMEKLE OLMUYOR MADEM KİNİYORSUNUZ SATMA PARA KAZANMA COKTAUMRUNDAYDİ ALİ BEYİN PROFESYONEL OLUN BİRAZ AMATORCE CALİSMAYİN YA YAKİNDA KİMSENİN SİZE İHTİYACİ KALMAYACAK SATTİKCA PARA KAZANİYORSUNUZ DAHA NE İSTİYORSUNUZ ARMUT PİS AGZİMA DÜSMÜ ACENTE DEVRİ BİTTİ BUNU ANLAYİN ARTİK KG HAKKİNİN BİLE NEDEN SİNİLİ OLDUGUNU BİLMEYEN ACENTELER İSTEN BUKADAR ANLİYORSUNUZ İSTE COK İYİ OLMUS BENCE. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 20:32:27 Bilet fiyatlari tabi ki ucuz olsun.! Hepimiz bunu isteriz. Acentalarin istedigi tek sey, bütün satis kanallarinda fiyatin ayni olmasidir. Internet fiyati ile büro fiyatinin ayni olmamasini bende prostesto ediyorum. Bir Köln Acentasi 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 20:13:23 Mutlu Reisen' e geçmiş olsun . . . Üzülmenize gerek yok. Kaybettiğiniz havayolu zaten bir marka değil... Pegasusdan başka dünya kadar havayolu var. Pegasusu veya bir deyişle ALİ Bey acaba ne zaman müşsteri memnuniyetine önem verecek cok merak ediyoruz ??? 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 20:07:45 Arkadasim, Birileri seni iyi masa olarak kullanmis...Gecmis olsun...zaten birinden aldigin kodla ve sifreyele calisiyormussun...gecmis olsun.. Dortmunt tgan meslektasin... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 19:19:40 Mutlu Reisen`i kiniyorum. Arkadasim condorda ayni Air Berlinde ne demeye sen kalkmis böyle bir Mail ve Fax yayinliyorsun. Belki bir sekilde ismini duyurum reklam yapmak yada acenteler arasinda taninmak istedin ama yanlis yaptin. Internet satisi herzaman icin daha uygun fiyatadir bunu sen bilmiyormusun? Sonucta yolcu kendi kredi karti iole ödeme yapar. Hadi sana gecmis olsun ayni zamandada bunu bir ders olarak gör en iyisi 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 18:18:18 Arkadaşlar ben de acenteciyim.İnternet üzerinden daha düşük ücretli bilet satışını ülkemizde pegasus çıkarmıştır.Daha sonra tüm havayolu şirketleri peşpeşe bunu takip etmişlerdir.Zamanında Selma Yılmaz Hanımefendi kendini resmen yırttı.Kapatacağız böyle giderse ama kimse gıkını çıkarmadı.Ama bunu unutmayın bizde yani acentecilerde öyle bir yürek yok.Asla yapamayız kesinlikle boykot edemeyiz.Çünkü aramızda birlik olamıyoruz.Tursab'ın görevi sadece müze kartı çıkarmak ve aidatlarını toplamak :) Malesef 5 yıl sonra şu anki acentelerden sadece yarısı ayakta kalacak.Kalanında yarısı ondan beş sene sonra kapanacak.Yani %75 imiz kapatacaz. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 17:52:38 Arkadaslar, dün hazirlayip acente arkadaslara gönderdigim bu bildiri nedeniyle Pegasus Hava Yollari benin Reservasyon Sistemimi kapatdi. Hic önemli degil onlara su dizelerle seslemek istiyorum. Nazim'in dizeleriyle "sen yanmasan, ben yanmasam nasi cikar karanliklar aydinliga. " Destek veren arkadaslara yürekden tesekkür edereim. -Enver DEVRIM- 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 17:44:05 Önemli olan hizmet sunmak ve insanları mümkün olan en düşük fiyatta taşımaksa Pegasus bunu yapıyor ve vatandaş ucuza uçuyor, bu durumda acenteler düşünmeli ve vatandaşa hizmet eden bu firmaya destek vermeli... Destekliyoruz seni Pegasus... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 17:43:01 şirket sahibi istediği şekilde satar biletini buna acenteler karışamaz. 40 euro ya bilet çok enteresan... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 17:34:25 Sayin Acenta Arkadaslar Pegasus un Kiymetini Bilin Nedenmi 31.10.2010 tarihine kadar bizim Böge olan Frankfurt dan Pegasus da ,Öger de ucuyordu Simdi iki firmada yok ve yer sikintisi cekiyoruz THY, SUN EXPRESTE YER VARSA Bilet satabiliyoruz 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 17:22:55 Frankfurt daki bütün acentalar Pegasus u Poykot Etti ve 01.11.2010 dan itibaren ucuslarini durdurdu. Diger Bölgeler Sizde Poykot ederseniz belgi durdururlar Size Kolay Gelsin Frankfurt Acentalari 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 16:50:19 BU KONUYU GERCEK VE SAMIMI BULDUGUM ICIN TAM DESTEK LEMEYI UYGUN GÖRÜYORUM TÜM ACENTACI ARKADASLAR BIR HAFTALIK PROTOSTA BIZE BIR SEY KAYBETTIRMEZ LÜTFEN HER ACENTA YARINLARI ICIN BU PROTOSTAYI DESTEKLESIN SAYGILAR HERKESE KÖLN ACENTALRINDAN BIR KACI 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 16:40:07 ben size pegasus hakında duyduklarımı söyleyeyim ikram ücretli su ücretli rezervasyon uzatma ücretli koltuk satın alma ücretli pegasusa iş başvurusuna bulunma ücretli bileti kestikten sonra pnr bilgisi yollama ücretli adam para kazanmak için her yolu deniyor gün gelecek yolcu pegasus hava yolların çağrı merkezini arayacak bilet sormak için karşılığında para talebinde bulunacaklar aman duymasınlar 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 16:33:50 sayın yolcular bu haberin sizinle alakası yok boş yere saçma sapan yorumlar yapmayın bilmediğiniz konu hakkında yorum yapmayın biz burda mağduriyetimizi bildiriyoruz pegasus hava yolları bizi gelecek olan komisyonları kendi ceplerine doldurmaya çalışıyorlar 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 16:20:54 eskiden uçak yoktu gelecektede olmayacak 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:57:28 Low-cost havacılıkta acente diye bir kavram yoktur. Eskiden de acenteler yoktu, şimdi de yok, gelecekte de olmayacak. Kimse low-cost şirketi adına bilet satmak zorunda değil. Hiçbir acente low cost şirketine para kazandırmaya (kaybettirmeye!) mecbur değil. Kapitalizmde kısa bir laf var: "işine gelirse!" 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:47:14 bir mesajdan bir sudan medet arayan paragöz bir firmadan ne beklenirki promosyon biletleri olmassa o kadar önemli bir firma değil bence 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:43:34 Pegasus napmaya çalışıyor hiç kimse anlamış değil ! Bilet fiyatları diger firmalardan daha ucuz değil hatta bazen onlardan cok daha pahalı ! Pegasusda ucuz bilet yok. Sadece kampanya amaclı reklam olsun dıye cok ucuz 15-20 tane koltuk satıyor. Zaten reklamlarda bahsedılen fıyatta bu ucuz fiyatlar ve tek yön fiyatlardır. Bu tür biletlerın dönüşleri bayaa pahalı. Zaten cok ucuza verdiği bir kaç biletin farkını dönüşünden fazlasıyla cıkarıyor ! Yakında Pegasus ucaklarında Oksıjen maskesi, emniyet kemeri, wc hatta camdan dışarı bakmak bile ücretli olursa şaşırmayın ! Zira koltuk seçimi ücretli :) daha neler neler göreceğiz ? Gönül isterdiki Pegasus Türk havacılıgında özel bir havayolu olarak onurumuz ve gururumuz olsun ama mümkün değil... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:36:17 SAYIN ALI SABANCI::::::::::: Önümüz kis sezonu bir de ucaklara 20 kilo siniri getirdiniz. Kafiye hanim size nasil hesap verecek bos giden ucaklara hayli bir zarar yaptiriyorlar .uyan ali bey gurbetciler den 3-5 kilo parasiyla zarar kurtulmaz. kis operasyonu icin önünüzü acin.Selamlar düsseldorf. lu gurbertci 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:27:34 çiftçi bütün sıkıntıyı çeker asıl parayı komisyoncular ve manavlar kazanır. Dolayısıyla Pegasus elinde internet denilen bir imkan varken niye bunu kullanmasın.Böylece yolcularda daha ucuza uçma imkanı bulabilir. Ben İzmir den antalyaya sunexpressle uçacaktım,hava şartlarından dolayı seferler iptal oldu. sunexpresin yetkilisi yolcuyla doğru dürüst ilgilenmezken, pegasus un yetkilisi yolcuyu hemen koordine edip gerekli işlemleri yaptı. şimdi ben bunu gözlerimle görmüşken acentacıların havaalanındaki sorunlarla biz ilgileniriz demesini inandırıcı bulmuyorum. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:26:13 Bak gör ki yönetiminiz bagaj hakkini yolcuya 20 kilo yapti. bu nedenle ucaklariniz bos gidiyor Almanyada acentalar yolcuya PGT bileti satmakta zorluk cekiyoruz PGT yolcunun sikayati yemek yok su yok arti 20 kilo yolcu artik THY yada ÖGER istiyor.ali bey acilen cözüm bulun.SLM NRW acentalari Düsseldorf 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:23:30 bütün işlemlerimi internetten veya call centerdan yapıyorum, daha hiç sorun yaşamadım. halk da artık bilinçleniyor ve teknolojiyi kullanmayı öğreniyor. hayatını planlıyor, biletini erkenden çok ucuza alıyor. sona kalınca malesef bilet pahalı. acenteler sıkışınca ucuza bilet mi buluyor? güldürmeyin beni yaa. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 15:12:58 Internet vay cok güzel birsey evt haklisin hersey pratik bir örnek ve tecrube Müsterimiz Antalya-Münster ucaginda Rez vardi Temmuz ayinda kendisi Internetten almis Bileti ayni Fiyata sadece daha pratik oluyor diye ordan ayirtmis havalimanina geliyor sizin yeriniz yok bekleyin deniliyor bekliyor ucagin kalkmasina 20 dak kala kusura bakmayin ucak kapandi deniliyor öyle birakiliyor hic kimse ilgilenmiyor pgt ofisine gidiyor durumu izah ediyor yeni bilet alin ucun deniliyor münstere gelecek olan yolcuya pegasus zürihe 900 euro ya bilet satiyor gidin yazili dilekce yazin diyor paranizi alirsiniz diyor aramadigi yer kalmiyor pegasus simdi itiraz ediyor gec kaldiniz diye para ödemiyor iste pegasusun ic yüzü yasayan bilir devam edin webden almaya 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:48:05 maasallah yorum yazanlarin bi cogu sanki yillardir acenteymis gibi herseyi ne kadar iyi biliyorlar. yok acenteler 50+ ya aliyorlarmis 150 ye satiyorlarmis, yok % 200 karla bilet satiyorlarmis , yan gelip yatiyorlarmis. Madem bu isler bu kadar kolay ve bu kadar cok kazandiran bir istide niye sizlerde yapmadiniz ? atilan IFTIRA lari Allaha havale edilyorum, birazcik vicdani olan böyle sacma sapan seyler yazmaz ! ! ! ! bu olayin yolcu ile ilgisi yok! bunu bile idrak edemeyenler yorum yaziyorlar..... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:36:14 internet güzel bir şey amma işte amması var her şeyi internetten alabilirsiniz gıdayı-elektroniği-bileti her şeyi amması şu dünyada bu sayede işsizlik artıyor.küçük orta ölçekli firmalara kayboluyor binlerce insanın yapacağı işi 3 kişi yapınca işsizlik artıyor bu işsizliğin doğla olarak sizede zararı olacak.dünyada para belli yerlerde olursa iş yapamazsınız.bankacı bileti internetten alır ama gun gelir her banka işlemi internetten yapılınca oda işini kaybeder.internet guzel ancak bu kadar acnte düşmanı olmayın unutmayoın piyasada para dönmezse herkes kaybeder 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:26:46 Geçen kış Sunex den 50 liraya alınacak bileti, enişteme ve bana 65 lira diye yutturmaya çalışan, ve utanmadan telefonda haklı olduğunu iddia eden acentaların sonu geliyor. Bunlar son çırpınışları zaten. İnsanımız şimdiye kadar uçakla yeterince tanışamadıysa bunda, acentaların sahip olduğu rantın etkisi büyüktür. Onlar istedikleri kadar boykot etsinler. İnsanlar, internetten alışveriş yapmasını bildiği gibi, uçak bileti almasını da bilirler. Hiç merak etmeyin. Olur mu!? 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:25:11 anlayamadigim pegasus satarken hatta oluyorda öger satinca faydalimi oluyor anasilan site ögere gecmis galiba? 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:17:27 Artık eskisi gibi değil. Hepimizin evinde, işyerinde internet var. Market, kıyafet, yemek, cinema bileti, tatil, ev, araba... alış verişlerimizi bile internet sitelerinden yapıyorken neden uçak biletimizi de bu yolla kendimiz almayalım? Dünyada digital pazarlama tüm hızıyla büyürken tabi ki Türk şirketler de bundan nasibini alıp çağı yakalayacak ve hatta önünde gidecek. Unutmayın ki tüm maliyetlerin toplamı bilet bedelini oluşturuyor.:) Tebrikler Pegasus! Bu yolda devam et. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:17:12 Boykot edin gitsin. Satmayın bu şirkete bilet. Bakalım ne yapacaklar. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:09:35 sen ne işle meşgulsün? ben acentacıyım. benim sattığım iç hat biletin 10 tlsinde, dış hat biletin 20 eurosunda gözün varsa buyur git internetten al. daha sonra işlemlerini kime yaptıracaksın? call center ilgilenmez. havalimanına gideceksin. ee ne oldu? benim rızkım olan 10 tl yi yolda harcadın? bak ben sana bir telefon yakındayım. ve şu var. evet pegasus bazı dış hat noktalarında çift ücret veriyor acentaya. internetten yolcu zürih rezi yapıyor, benimle arasında 80 euro fark çıkıyor. ben bunu nasıl sana anlatıcam? yeri geldiğinde izmire bile gidecek olsan 'aman ucuz bilet' diye arkamdan gezmesini bilirsin. 5 gün sonra siz ağlarsınız 'bu bilet promosyonmuş haberimiz yok iptal veriyrlar' diye havalimanlarında yatarsın gününü geçirirsin 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 14:01:16 Hiç bir acente %7 nin üzerinde bilet satış komisyonu alamaz kardeşim.Eski den bu böyleydi.Şimdi de böyle.Ayrıca sizn bildiğiniz gibi toplam fiyatın yüzdesi değil tüm vergiler çıkıldıktan sonra sade fiyatın üzerinden komisyon alınır.Türkiye'de sadece Tursab'a bağlı acenteleri sayarsak bunların çalıştırdıkları personelin aileleriyle beraber yaklaşık 5milyon kişi ekmek yiyor.Low coast güzel birşey ama internet fiyatlarıyla acente fiyatları aynı fiyat olması şartıyla.Havayolu şirketleri yöneticileri "sizlerde internet sayfanızı kurun sizde satın diyor" soruyorum size yolcu biletini www.thy.com'dan mı yoksa www.bilmemnetur.com 'dan mı alır?ekmeğimizle oynayan Allah'ından bulsun. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:41:25 Bravo Pegasus, cok iyi yoldasiniz. Sizi Avrupa'da bulundugunuz konumlara getiren acentalara artik yüz cevirin. Ucaklarinizda servisi kaldirdiniz, yolculardan ses cikmadi. Serbest bagaj hakkini 20kg yaptiniz yine ses cikmadi. Bagaj basina 10 EUR ne zaman gelecek acaba? Hatta niye online check-in uygulamasina gecmiyorsunuz? Online check-in yapmayan yolcudan havaalaninda pekala 25 EUR talep bile edebilirsiniz. Aklimdayken söyleyeyim, tuvaletleri kitleyip, kullanmak isteyen yolcudan 5 EUR alabilirsiniz. Insanimiz zaten koyun gibi, bunlarida hemen uygulayin. Hic itiraz etmezler. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:29:00 İnternetten bilet satışını destekliyorum. Ayrıca Pegasusun öyle ucuz mucuz bilet sattığı hikaye... Pgs sayfasından bakın göreceksınız Istanbul Sabiha Gökçenden 460 - 665 TL arası fıyatlara bu hafta ve önümüzdekı hafta Amsterdama tek yönlü bilet satmaktadır ! 39.99 euro denılen bıletler çok kısıtlı bulmanız ımkansız ayrıca tek yön. Dönüşleri çok çok pahalı... Biraz araştırınca 39.99 euro nun bir pazarlama hilesi oldugunu göreceksiniz. Sabancıya yakışmıyor ayıp... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:27:22 acanteların normalden pahalıya bılet satdıgını bılmeyenmı var neyını savunuyorsun yok ucuza bılet verıyormus hadı canım 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:22:32 hiç bir acentenin itiraz etme hakkı yok yıllarca Türkiyede insanlar avrupadaki ucuz havayolu firmalarına bakıyor neden bizde yok diye bizde oluyor bu sefer bizi içten baltalamaya çalışıyorlar,git Ryanair Easyjet wizzair e de itiraz et sonra olursa gel pagasusa itiraz et,yıllarca türkiyede havayollarında olan ve acentelerde olan tekelcilik bitti artık arada sizin gibi borazan başıları çıkar 2 esame okur sonra gider,yıllarca sizlerin sayesinde Türkiye çok pahalıya uçak biletleri aldı yazık günah gidin başka kapıya 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:20:59 Sadece 39,99`luk fiyatta degil gelecekte tamaminda uygulama bu olacak sevgili Low Cost satici ve tellallari. Sunu bir türlü anlayamadiniz Low Cost mantiginda acenta yoktur. Helal olsun sana PEGASUS isi rayina oturtana kadar bu acentalari cok güzel kullandin. Gerci onlar hala kullanildiklarinin farkinda degiller. Lov Cost`u gelip gecici sezonluk sirket sandilar bunlar. Hepinize gecmis olsun kendinize yeni is bakin 2 seneye kadar tamamen yok olacaksiniz zaten. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:17:11 Sevgili Enver; Eger sana gelen yolcun 39,99.- lik biletten istedi ise, 20.- servis ücreti koyarak 59,99 a satsaydin. Yolcunada direkt olarak ben burda ev gecindiriyorum,39,99 a istiyorsan gir internetten al demeliydin.Sen simdi kizginliktan,elinden alinmasina kizdigin servis ücretini kendi kendine yolcuya bagislamis oldun.Seni tenzih ederim,sen mutlaka yolcuna sistemlerde gördügün fiati söylüyorsundur.Amma cogu acenta 70.- e kadar olan fiatlarda mutlaka 100.- e yuvarliyordur.Bu sekilde yillarca bilet satildi.Sirketler ve daha sonrada Hava yollari kendi fiatlarina bilet sattiramadi.Simdi yolcu fiati görüyor.Koy servis ücretini üstüne , ver gitsin.Piyasada zaten olusmus bir 20.- euro servis ücreti var. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:13:04 pegasus çok iyi yapıyor yıllarca türkiyede havayollarında tekelcilik vardı şimdi ne oldu inince fiyatlar itiraz ediyorsunuz başbakan bile havayolları halkın havayolu olmalı diyor bu itiraz niye bir Türkiyede havayolu ulaşımı lüks gözüyle bakılıyordu ama oda yavaş yavaş bitiyor,isteyen istediği firmadan alır bileti uçar size ne avrupadaki diğer havayollarının ucuzluğundan şikayetçi olmayın gidin türkiyedekilerdn olun size ne dünyada pegasusun fiyatı geldi sizi mi gerdi,çağ teknoloji internet devriyapamıyorsan kapatırsın acentanı bir çok acente var biri kapanır diğeri açılır hizmet veriri 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:10:24 ARKADAŞLAR UYANIN ARTIK.aCENTANIN FAHİŞ FİYATLARLA İNSANLARI KANDIRMA DÖNEMİ ÇOKTAN BİTTİ .BAŞTA KIBRIS HAVAYOLLARI OLMAK ÜZERE BATAN HAVAYOLLARININ BİTİŞİNİ HIZLANDIRAN FAKTÖRLERDEN BİRİ ACENTALARDIT.ACENTA BİLETİ 50 + DAN ALIR 150 YE SATAR .BAKIN KIBRISA .NERDE ŞİMDİ.TÜM DÜNYADA İNTERNET SATIŞLARI HIZLA YÜKSELİYOR.BAZI ŞİRKETLERİN İNTERNET SATIŞ ORANI %90.BAKKALLAR SUPERMARKETE NEDEN YENİLDİ.UCUZ FİYAT BOL ÇEŞT SATIŞ SONRASI ÜRÜN İADESİ 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 13:04:57 Acenteleri yavas yavas devreden cikarma plani PGT camiasinda yeni bir AKIM degildir. Yavas yavas denemeler yapilip reaksiyonlar izlenmektedir. Bu fikri Sn Sabanciya siringa yapanlar ise, A takimim dedigi, esasinda son kullanma tarihi coktan gecmis yönetim kadrosudur. Bu yönetimki, misafirimiz olarak niteledigi yolcularina 1 bardak suyu cok görüp, Ali beyden takdir almistir. Genis kapsamli bir boykot yaratilsa, bakin nasil geri cark ederler. Ama nerde bizde bu birlik. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 12:27:21 Acentalari hic anlamiyorum,gun geldi devran dondu simdi emzigi alinmis bebek gibi agliyorlar.Vakti zamaninda 50 60milyonluk bileti %200 karla satmasini bildiler.Simdi havayollari low cost un gerekliligini yerine getirir oldu , bunlarda bebek gibi aglamaya basladilar.Vakti zamaninda tum biletleri onceden alip , internet yada baska platformlarda yolcuya bilet birakmiyordunuz,tek eldiniz.Umarim disar havayollarida bu gibi low cost uygulamalarla insanlari sevindirirler. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 12:16:20 milletin gözünde de acentanın bilet başına kazandığı 20 euro var.insanlar istihdam yaratıyor,vergi veriyor,evinin rızkını çıkartıyor.siz zannediyor musunuz ki acentalar olmadan sadece internetten satış olacak?bakın bakalım sitelerine,yaz programı için almanya gidiş-dönüşlerine!kaç para çıkacak.o zaman da halk geldiğinde,ne olur bize ucuza bilet ayarlayın diyor.bunlar havayolu şirketlerinin umurunda olmaz ama acentelar ne yapar ne eder en uygununu bulmaya çalışır.yazın 200 liradan aşağı iç hat bile uçurmazlar ama kışın boş uçaklarına birkaç tane 40 euroya bilet sattılar mı;teşekkürler pegasus,batsın acentalar dersiniz.umarım gerçek halk burada yazan 5-6 kişi gibi değildir 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 12:14:11 Seyehat acentesi bir hizmet sektörüdür. Her hizmetin bir bedeli vardir fakat bu bedel yolcudan cikmaz Ucak sirketi bu bedeli acenteye komisyon olarak öder. Interneti öven arkadaslar, (ki cogu Pegasus veya benzeri havayolu sirketinin borozancilari) size sorum su havalimanina geldiniz, isminiz yok, Labtopunuza girip islemmi yapacaksiniz ? Isminizi yanlis girmissiniz nasil düzelteceksiniz, kredi kartinizdan sehven 3 defa para cekilmis kiminle muhatap olacaksiniz ? Yasayinda görün cok bilmisler. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 12:07:44 Arkadaslar ben pegasus geldigi günden bu tarafa diyorum pegasus bi acenta sirketi degil su an yaptiklari isinma turlari daha bunlarin kötüleri gelecek eger cesaretiniz bilet satmayalim felan demeyin hadi elinizde olan acenta anlasmalarini iptal edin görsünler acentanin gücünü ama bunu kimse yapamaz!!!!!!!!! 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 11:53:52 Günler aylardır söylüyorum. Pegasus un satış politikası yalan üzerine kurulu... Insanları kandırarak bilet satmak hangı aklın karı ? Zaten 39.99 Euroya bilet bulmak zor ! Bulsanız bile dönüşü kat kat pahalı ve farkı ordan cıkıyor. Aslında ucuz filan değil... Pazarlama taktiği hile ve 3kagıt üstüne kurulu ve acentaları magdur ediyorlar ! ! ! UÇANLARDA PİŞMAN BİLETİNİ SATAN ACENTALARDA PİŞMAN ! ! !ALİ BEY HAVACILIGI BILMIYOR . . . Bu gidişatla ögrenecek gibide gözükmüyor... Yazık oluyor . . . 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 11:32:32 Degerli ,okuyucular aslinda internettenten bilet almanin dezavantajlari saymakla bitmez,ornegin ucus saati degisir veya sefer iptal olur yolcu nasil haberdar olacak?oysa agt o yolcuyu neder eder bulur.Birde su 39.99 eur denilen bilet kac tane satilir bir ucakta ,en fazla 8-10adet,yolcu o anda internette gördugunu alir iysa agt arastirir.Ancak agtler arasinda dürüst olmayanlarda az olmadigindan yolcunun yapacagi öncelikle agtsini iyi taniyip ona güvenmek,bir aile hekimi gibi. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 11:29:54 Tesekkurler Pegasus, Insanlari komisyonsuz ucurmaya devam. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 11:00:59 acentecilik bitmez sebebide büyük şirketler internetten bilet almakla uğraşmaz her zaman kredi kartından çekmek istemez. 1-çünki acente vade yapar ayda 1 kere toptan ödeme yapar 2-elemanın bilet işleriyle uğraşmasını istemez zaman ve gelir kaybı 3- her uçağı göremez nereye ne uçar bilemez. örnek tiflise 20 kişi uçurdum ama thy den ucurdum pgs den değil servissiz fiyatı istediği kullansın büyük hacimli yolcular bizde.onların uçaklarıda boş gider 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:54:01 asıl acenteler olmasa yolcu pahalıya ucar acentleri kaldırın bakalım havayolları ne yapıyor.fiyatları yavaş yavaş yukarı çeker. 1 saatte bir aileye 1200 euro para kazandırdım. internette londra bileti 500 euro idi 6 kişilik bir aile acil uçması gerekiyordu.biletleri ben kestim. saat 23:00 civarı uçağı 1,5 saat takip ettim fiuyatlar gece 24:00 de opsiyonlar ,iptal olunca 300 euroya düştü hemen yüksek sınıf olduğu için biletleri iptal ettim ve 300 eurodan tekrar aldım kişi başı 200 euro yolcuyu kara gecirdim.siz internetten gördüğünüzü alırsınız görmediğiniz çok şey var. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:53:01 Türkler mağara devrinde mi yaşıyor? Artık başka çağdayız. Öyle yan gelip para kazanma devri bitti. Ryanair, Easyjet, WizzAir... hepsi öyle çalışıyor. Hangi Avrupalı çıkmış da itiraz ediyor? Kapitalizm bu arkadaş! Ekmek artık aslanın ağzında. Beğenmiyorsan git Küba'ya... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:52:30 bir acenta sahibi olarak hiç bir yolcunun pahalı uçmasını istemeyiz.Anlatılmak istenen şu ki pegasus hava yolları kendi acentalarına haksızlık yapmaktadır eğer biz pegasus yetkili acentasıysak böyle işlere girmemeleri lazım kendi internet sitelerinde fiatları aşağıya çekip acentaların yok olmasını istiyorlar adamlar bu şekilde daha fazla para kazanmak istiyorlar vatandaşı düşündüklerinden değil yani bilginize 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:50:11 niye ryanair easyjet jetair gibi sirketler ucuz bilet satarken bizimkiler satamiyor? cevabi acik. aradaki komisyoncular. artik insanlar acenta yerine sirketlerden bilet almaya baslamali. senelerdir insalarin cehaletinden rant elde edenler de boylece kendilerine dogru durust isler kurmaya baslasalar iyi ederler. tebrikler PEGASUS. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:33:32 Bravo Pegasus. Yolcu ile havayolu arasina kimse giremez! Uygun fiyatla yolculuk, ucak yolculugunun demokratiklesmesi Pegasus ile oldu. Yola devam! 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:28:06 acentecalik aritk eskisi gibi olmasi zor. porfoyunuzu değiştireceksinzi o zaman. ucak biletine bel baglayarak dukkan acmayacaksiniz.insanlar ucuza ucmak istiyor. şirketler kar etmek isityor. 39,99 bilet satip 10 eurosunu sana neden verisnki şirket. internetten maliyetsiz satmak varken ? veya vatandaş sana 10 euro nedne komisyon odesin 10 euro ucuza ucmak varken. unutmayin bir zamanlar nalbantlikla buyuk bir sektördü.zamn dğeşiyor. uyum saglamk zorundayiz. napicaksiniz ineternetedemi savas acacaksiniz. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:27:35 Pegasus bu sana ERZURUM uçuşlarını kappattın binlerce DADAŞı madur ettin . sonrada işletmecilikten bahsediyorsun 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:25:14 Yurtiçi ve yurtdışı uçuşlarda Pegasus'un uçtuğu her noktaya başka bir havayolunu kesinlikle kullanmıyorum. Hem güvenilir, hem konforlu ve üstelik uçak yaşı diğer tüm havayollarından daha az. Pegasus Hava Yollarını tebrik ediyorum 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:24:43 sevgili acenta krdeşim , düşüncen çok güzel ama gec kalınmıs bır dusunce, bu bırlıkte hareketı 10-15 yıl once baslatmıs olsaydınız su ne thy ne de baskası acentalara sormadan uçuş ve fiat tarifesi bile hazırlayamazdı. hatta kendi komisyonunuzu bile kendiniz belirlerdiniz. ama artık cok gec atı lan üsküdar ı geçti.... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:20:40 Vatandaş ucuza uçmasın bizde avantamızı alalım diyen arkadaşa; Acentalık Avrupada ve Türkiye'de büyük bir sektördür fakat son zamanlarda şirketler acentaları devre dışı bırakmak istemektedir. Tabiki ucuza uçacaksınız fakat firma 29,9 yapıp 10 eurosunuda acentaya vermeliki bu sektör yaşasın bizler işçi çalıştırıyoruz dükkan kirası ödüyoruz vergi veriyoruz. Görünen oki pegasus acentaları temelli devre dışı bırakmanın planlarını yapıyor. Almanyadaki acenta kardeşlerimi tebrik ediyorum. 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:17:51 Avrupadan yaziyorum, yillarca bu acenteler yuzunden neler cekti insanlar.Halen subat-mart ayinda 3000-4000 euroyu bir kerede odeyipte temmuz-agustos ayina kadar evraksiz beklerler. o acentalarda tek bir PINmatik,PIN aparaat goremezsiniz. ne kadar eklerler, ne kazanirlar bilinmez. sabah 500e sattigin biletin faturasini aksam 300e kes, 200 cebe insin. tamami diyemem ama cogu vergi odemez,kisa yolda zengin olma hevesindeler. Sonuna kadar Pegasus... 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:15:42 hayat tökez hııı hııı hııı heee hayat tokez dosek 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:13:32 TABİİ BEDAVA UÇUŞ VARRRRRRRRR ONDAN SONRA UÇAK KALMADI YADA EREKEN REZERVASYON YAPTIRSAYDIN GGİBİ SÖZLER BİZLERİ ÇILDIRTIYOR DAHA DUR BAKALIM NELER OLCAK GÖRECEĞİZ İŞLETMECİLİK ÖYLE KOLAY DEĞİL MLLİ HAVAYOLUMUZUN GÖZÜNÜ SEVEYIM NE YAPSA YAKIŞIR 0
  • Misafir 05 Kasım 2010, Cuma 10:10:45 şimdi ne yapsin pegasus ucuza bilet satmasin mi =? vatandaş pahalıyami ucsun ?acentedan alan pahali alir internetten alan ucuza alir.bu da gayet normaldir.sizin cebiniz dolsun diye vatandaş pahaliyami ucacak ?acenta devrinin bitmesine az kaldi ibliyorsunuz. internetten bilet almak varken neden acentayla ugrasayimki.evimden alrim biletimi giderim ucarim. bencede acenta.bom.. yakinda olacaklari o bu mantıkla giderlerse. gecti artik o bilet fiyatinin yarisini komisyon olarak goturdugunuz donemler.bu işin iyi kaymagini yediniz ama bitti.. 0