'3. havalimanının adı belli oldu'

    Çok beğenilenler

  • Bilge kagan olsun 09 Eylül 2018, Pazar 11:06:32 Nedir bu geçmiş sevdası Osmanlı özlemi ,siz bir devrim yapında ülkeyi ileri götürün hala,Osmanlı bir devirdi kapandı hala geçmişle yaşıyoruz ,millet uzayda Ordu kurdu 10
    • Sizde hala 09 Eylül 2018, Pazar 13:34:19 Atatürk resmi neden uzayda gözükmüyor diye her yere heykel yapiyonuz sonra baş örtüsünü takılıyorsunuz 5
    • Osmanlı torunları 09 Eylül 2018, Pazar 17:28:50 Atatürk yinemi gelecek oda geçmişte kaldı geçmişinden ders almayan ahmak tır.herkes kendi yoluna bu toprakları Osmanlı aldı niye hep Atatürk diyorlar.sanki tek savaştı.yazan da onlar inannanda.ayni Yahudi nin yazdığına inandığı gibi 12
    • Osmalı Torununa Cevap 09 Eylül 2018, Pazar 22:18:55 Atatürk geride kaldı yine mi gelecek yazmışsın...Çok şükür her gün güneş doğduğunda tepede dalgalanan bayrakta , mehmetciğin gözlerinde , çocuklarımızın cıvıltısında onu ve tüm kahramanları görüyoruz..Bu hep böyle olacak onu ve tüm şehitlerimizi her an ve her duamızda görmeye devam edeceğiz..Sen ve senin gibiler göremezler yüreğiniz yetmez .. 1
    • o zaman 10 Eylül 2018, Pazartesi 09:21:55 O zaman yeni liderimizin ismi olsun: Recep Tayyip Erdoğan! 6
  • Sizden degil 09 Eylül 2018, Pazar 11:34:00 Atatürk havalimani ismi neden iptal oluyor? 3. Havalimani deniyor ama yine 2 havalimani olacak, ayni isimle devam etmeli 2. Havalimani tasiniyor ve büyüyor, bu mantikla yine Atatürk havalimanı olmali 6
    • Semili 09 Eylül 2018, Pazar 13:16:45 Neden olmasın bence tam yerinde bi karar olur atanızın ismi oluyosa abdulhamitte olur 5
    • 5 havalimani 09 Eylül 2018, Pazar 13:33:17 İstanbul'da 5 6 tane havalimani var dostum 0
    • yeter artık 09 Eylül 2018, Pazar 15:05:59 siz kudurun diye adı öyle olacak. Ota çamura aynı ismi vermekten siz bıkmadınız ama biz bıktık. Beğenseniz de beğenmeseniz de böyle. 17
    • IST 09 Eylül 2018, Pazar 17:57:51 Kesinlikle olması gereken budur. Adı RTE veya Abdülhamid olan bir havaalanında her gün ne çalışmak isterim ne de kullanmak. Zaten Atadan yadigar güzelim havaalanını elimizden alıyorlar. bari adı kalsın. Eğer LTBA kapanmazsa en kötü havayolu olsun yine orayı kullanırım. 2
    • Pilot 10 Eylül 2018, Pazartesi 09:30:16 Atanızın? Eyyy yabancı sen ne karışıyosun biz ke di aramızda tartışıyoruz hadi ikile 1
  • Tüm yorumlar

  • B727-2f2 13 Eylül 2018, Perşembe 10:44:40 Avrupa ve Amerika bayilir bu isimlere. Sokullu Mehmet pasa falan. Kac senedir Sabiha Gokceni dogru durust diyemiyorlar zaten. 2
  • Vatandaş 10 Eylül 2018, Pazartesi 14:10:56 Cennetul Mekan Abdülhamid Han. .. 11
  • Rus uşağı 10 Eylül 2018, Pazartesi 13:40:21 113 yıl önce birkaç Rus savaş gemisi, Karadeniz'de karasularımıza tecavüz ederek Terkos açıklarına demirledi! Ruslar İstanbul'u tehdit ediyor ve Halim'in asılmasını istiyordu. Bu savaş ilanı sayılırdı. Osmanlı'nın cevabı, padişahtan yolladığı ÇİÇEK ile karşılamak oldu Rusları! Halim Sivaslıydı. Manastır'da askerdi. Askeri karakol önünde nöbet tutarken tanımadığı sivil biri gelip "niye selam vermedin?" diye çıkışmıştı. Bu kişi Manastır Rus konsolosu Rostkovski idi. Osmanlı askerlerine, yabancı konsolosları selamlamak zorunluluğu getirilmişti. Rus konsolos haddini aşan tavırlarıyla bilinen, Türk ahali ve askerlerine kötü davranışlarına defalarca şahit olunmuş biriydi. Konsolos hiddetlendi, Halim'e hakaret ederek kamçısıyla vurmaya başladı. Halim silahına davrandı. İşte bu olay sonrası Rus gemileri Sivaslı Halim'in cezalandırılması için İstanbul'a dayandı! Ruslar çiçeklerle karşılandıktan sonra Manastır'da mahkeme kuruldu: Sadece Halim değil yanındaki nöbetçi dahi idama mahkum edildi. Beklenti, idamların saray tarafından hapse çevrilmesi yönündeydi. Zira Rus konsolosun haddini aştığı herkes tarafından bilinmekteydi. Ayrıca Osmanlı askeri "üniformalı konsoloslara" selam vermekle yükümlüydü. Oysa o gün konsolos sivildi ve Halim'in onu Tanımaması normaldi Ve bir gün, beklentilerin aksine Halim ve Abbas asıldı! Olayla hiç alakası olmayan, Türk askerler lehinde tanıklık eden ya da bu haksızlığa itiraz eden birçok subay azledildi, hapse atıldı. O gün 2. Abdülhamit'in Türk askerlerinin idam edilmesi için baskı yapmak amacıyla karasularımızı işgal eden Rus savaş gemisini çiçekle karşılattığı bölgenin kıyısında, bugün 3. hava alanı yapılıyor. Ve bugünlerde bu hava alanına Abdülhamit Han ismi verileceği iddia ediliyor! Bakalım, 1933'te Kanapiçe Koyu'nda görevi gereği bir İngiliz subayı vurup diğerini yaralayan Balıkesirli er Musa için İngiltere ile savaşı göze alan Atatürk'ün ismi yerine, Sivaslı Halim ve Abbas'ı Ruslar istedi diye asan Abdülhamit Han'ın ismi verilecek mi yeni hava alanına. @TrakyaBalkan dan alıntı. 2
  • Hsts 10 Eylül 2018, Pazartesi 11:07:02 Bence Recep Tayyip Erdoğan olmalı kesinlikle o geçirdi projeye onun eseri 16
    • doğru 10 Eylül 2018, Pazartesi 12:28:03 cok doğru tespit..kimse düşünemezdi. 7
  • En uygun isim 10 Eylül 2018, Pazartesi 10:24:09 kesinlikle Ajdar Anık'tır. Herkesin hemfikir olacağı marka bir isim. AAA; Ajdar Anık Airport. 1
  • pilot 10 Eylül 2018, Pazartesi 09:02:08 ATATÜRK DIŞINDA BIR PADDİŞAH İSMI KULLANILIRSA GERÇEK TURK MİLLETİDE O HAVA LİMANINDA UÇMAMAK İÇİN NE GEREKİYORSA YAPSIN BOYKOT ETSIN.ŞİRKETLER SALLANSIN.ABDULHAMIT ABDULMECIT FATIH SULTAN SULEYMAN ORHANGAZI OSMANGAZI ERTUĞRUL GIBI PADİŞAHLARIN DEVLET YÖNETİM ŞEKLİ BU TOPLUM UZERİNDE UYGULANMAKTADIR.BUDA HALARINDA FLIMLER DİZİLERLE HALKIN BILINÇ ALTINA YERLEŞTIRILMAKTEDIR.YEN NESILE ATATÜRKÜ UNUTTURMAYA ÇALIŞMAKTADIRLAR BU GÖRMEYECEK BIR TOPLUM VAR.BU SAYIDA SIYASI UYE SAYISI KADARDIR.BUNLARDA ŞU ANDAKI YÖNETIME GUÇ VEREN KESIMDIR. 3
  • Iyi ki 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:57:42 Begenmeyen gitsin bu ulkeden. 14
  • Osmanli 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:56:55 Osmanli olmasa su an orta asya bozkirlarinda camurda yuvarlanip cirit atiyor olurdunuz 11
    • Türk 10 Eylül 2018, Pazartesi 10:47:14 Pontuslu olduğun nasil belli. 6
    • Muammer 10 Eylül 2018, Pazartesi 10:48:42 Bence İdeolojilerine uygun Pontus havalimanı olması daha uygundu. 0
  • Abdulhamit han 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:54:20 Kendisi buyuk basarilars imza atmistir. Tarafsizca okuyun. Onun zamaninda toprak kaybi da olmamistir. Ismi destekliyorum 10
  • rdteyt e 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:42:07 yavru ateyen diyon atemeyon tuteyem diyon tutemeyen . dugune gidiyon fişeğin yok donunu zor kurtarmıssın . yap işlet devret . cebinde (hazinede) paran yoksa ve sefil halkının bir 30 yıl daha sefalşet cekmesini istemiyorsan yap işlet devret modeli araya girer serbest müteşebbis yapar işeletir sonrada devlwete devreder. keşke bu sistem 100 yıllar once yapılsa akıllı mantığı içinde yapılsaydı onca ınsanımız bu kadar sefillk cekmez zorluklarla karşılasmazdı 1
  • Vecihi Hürkuş 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:29:24 Yetmez Vahdeddin koyun daha manidar olur. 0
  • T-38 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:20:59 Yorumlardan görüyorum ki ; her defasında ilk fırsatta Atatürk e ve kahraman mehmetciğe yüklenen ,İstiklal Mücadelesini küçük gören , attığında mangalda kül bırakmayan cehalet abideleri yine ortaya çıkmışlar.Tarih bilmeyen ve işine gelmeyen bir takım beceriksiz takımı tipler siz hiçbir şeyi hak etmiyorsunuz ve bir anlam ifade etmiyorsunuz....Kim ve kimler anlam ifade ediyor söyleyeyim size : "Uyuyan milletler ya ölür, ya da köle olarak uyanır." diyerek Çanakkale de mücadeleye başlayan ,Vatanı kendi menfaatleri uğruna satan ve İngilizlere peşkeş çeken Saltanat ve Saltanat yanlılarına : Sen kimin toprağını kime veriyorsun diyerek dünyayı dar eden ,'' Kağnı Kamyonu Yenemez'' diyerek bizim bin bir imkansızlık ve fakirlikle yürüttüğümüz mücadelemizle alay eden gafillere Anadolu 'nun her karış toprağını mezar eden eli öpülesi kahramanlar ,dalgalanan bayrak,memleketin kaderini parmaklarının ucunda tutan mehmetcik ve TC kimliğinin değerini bilip ona layık yaşayanlar.. 0
  • Bir kaptan 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:02:54 Bir kaptan olarak bu isimden memnunum. Siyonist, bati yardakcisi, avrupa ozentisi birinin isminin verilmesi istemem. Basimiza ne geldiyse avrupa’ya ozenmekle geldi 12
    • Tk 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:48:45 Aynen sen geçmişte cahiliye döneminde kaldıgın için normaldir. Senin özendigin arap aleminin yüzüne köpek tükürmez. Orda kal sen. Hatta git orda öl git lütfen. Medeniyet, bilim düşmanı olaral, çakma müslüman olarak soyunu orda kututabilrsin ki senden daha fazla üremesin 1
    • sen kaptansan 10 Eylül 2018, Pazartesi 10:05:07 Sen kaptansan eğer bukadar cahil olman komik !! 1
    • Tk’ya 11 Eylül 2018, Salı 02:54:42 Ama nedense hepiniz emirates’e gidiyorsunuz hayirdir ucan garson? Araplara karsi irkcisiniz ve bunu herkes biliyor. Cok sukur sirketimiz musluman yanlisi da rapor ettiklerimizin hepsi UP’den teker teker siliniyor. Hadi bakalim bati’yi yalanaya devam edebilirsin simdi. Kahvem de sade olsun. Bu arada ideolojine bayagi ters dusuyor THY sirket olarak. Neden buradasin halen.. hahahayt 1
  • Necmeddin Erbakan Havalimanı 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:02:09 Bence Necmeddin Erbakan Havalimanı llmalı 6
  • Kim ne derse desin 10 Eylül 2018, Pazartesi 00:46:01 Atatürk havalimanı, benim için 3
  • Sonra 09 Eylül 2018, Pazar 23:00:36 Bu isim tartışma yaratıyor belliki. Gelecekte değiştirirler bir şekilde. Artık boş tartışma ile zaman geçmesin herkesin sevdiği bir Türk yokmudur. 1
  • harika 09 Eylül 2018, Pazar 22:58:27 harika bir isim abdülhamid han ismi cok yakışır 7
  • PARS' tan teklif Mehmetcik Havalimanı olsun 09 Eylül 2018, Pazar 22:53:09 Umarım bahsedilen isim konulmaz .Azıcık tarih bilen 2 kitap okuyan bunu bilir..Allah akıl fikir versin...En güzeli adı milletimizle özümleşen haklarını hiçbirzaman ödeyemeyeceğimiz kahraman askerlerimizin ve şehitlerimizin aziz hatırasına Mehmetcik Uluslararası Havalimanı olsun..Düşünüyorum da Plan doldururken bile tüylerimiz ürperir gururla.. 0
  • Köy enstitülerini 09 Eylül 2018, Pazar 20:29:15 Kapamış, Marshall yardımı adı altında bu ülkenin dibine dinamit koyup, Sam Amcanın kucağına oturtmuş adamın adını Havalimanına verdiler ya bu da normal. Hükümetler değişse de zihniyet aynı. Öbürleri laik görünümlü idi tek farkları bu idi 5
    • Volvo 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:00:19 İlkokuldan sonra okumaya devam etseydin bunları yazmazdın işte. İsimleri çok fena karıştırmışsın. 1
  • Yaaa Abdülhamid 09 Eylül 2018, Pazar 20:17:35 Neden bu kadar pohpohlaniyor bi bilsem ne yapmış. Hadi istanbul diye Fsm havalimanı olsa yine anlarım da Abdülhamid kim. Herhalde yeni havalimanı ile kanal istanbul falan verecekler birine, Abdülhamid in kaybettiği topraklara benzerlik olsun diye mi nedir. Saldıracak cahillere şimdiden sorayım kaç milyon m2 kare toprak kaybetmiş şahane Abdül. Dizi izleyerek tarih öğrenilmez 4
    • Bilgisis cahil, koca cahil 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:13:17 Senin gibi agir cahiller yuzunden bu ulke bir adim ileri gidemedi, bu ulke kabugunu kiramadi, eyer sen cahil bir insan olmasaydin 34 yil tahta kalan bir ulu hakanin bir metre bile toprak vermedigini bilirdin, eyer sen cahil bir insan olmasaydim canakkalede 1 rinci dunya savasini 20 yil onceden tahmin edip canakkaleyi boydan boya tab'ya ile donattinigini bilirdin. Benim guzel ulkemin kucuk cahili.... 3
  • Rdteyt 09 Eylül 2018, Pazar 19:37:46 İlk kez abdulhamit zamanında yap işlet devret modeli ile tanışıldı. Demiryolunu Fransızlara yaptırıp Tren gelirlerini kısmen Fransızlara vermişti abdulhamit. Acayip yerli ve milli biridir. Şimdiki geçiş garantili köprülere dolar ödeyenlerin ekolü oralara dayanır. 100 yıl sonra tarih tekerrür ediyor, bilesiniz. 6
    • İftira 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:39:02 Cahil iftira atma konu bukadar basit degil. YOK boyle bisey. 3
    • İste buu 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:39:49 Nihayet iyi bir karar verildi 4
  • Kaptan Pilot 09 Eylül 2018, Pazar 19:34:38 İsim çok güzel yakışır 8
  • Bence en guzeli 09 Eylül 2018, Pazar 17:33:26 Adi AVRASYA HAVALIMANI - EURASIA AIRPORT olsun.. cok yakisir istanbul’u anlatan tarafsiz mukemmel bi isim. Hem ingilizce ismini soylemek de kolay. Umarim ismi oyle olur 2
  • Sabre of mystics 09 Eylül 2018, Pazar 17:17:15 Geçmişinden korkan,tarihinden ve özünden nefret etmeyi ilericilik zanneden çöpleri dünyanın başka bir yerinde göremezsiniz.Belki Mars da vardır 4
    • Keske 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:54:47 Keske gitseler 0
  • Öneri 09 Eylül 2018, Pazar 15:57:46 Bence osmanlı Devletinin kurucusu Ertuğrul Gazi Oğlu Osman bey olmalı. 4
  • Kokpit 09 Eylül 2018, Pazar 15:44:03 illa tarihten bir isim olacaksa bence Tosun Paşa olmalı 4
  • Kevser 09 Eylül 2018, Pazar 15:41:14 HZ. MOHAMMED INTERNATIONAL AIRPORT 4
  • Kevser 09 Eylül 2018, Pazar 15:39:10 RTE THE GREAT INTERNATIONAL AIRPORT 6
  • İsmail aydın 09 Eylül 2018, Pazar 15:18:18 Sayın Yolcularımız Şuan da uçağımız ✈ Payitaht-ı İstanbul'a Varmış Bulunup Yavuz Sultan Selim Köprüsü üzerinde Bulunmaktadır Birazdan Abdülhamid Han Havalimanına iniş Yapacağız 0
  • Ali 09 Eylül 2018, Pazar 14:36:27 Fatih terim olsun..çok büyük adam 4
  • ipek 09 Eylül 2018, Pazar 14:33:13 Atatürke karşı olup ey Amerika demek pek inandırıcı gelmiyor... 3
  • Selman bin Abdülaziz el-Suud Havalimanı 09 Eylül 2018, Pazar 14:21:59 Olması gereken suudi arabistan kralının adıdır. “Selman bin Abdülaziz el-Suud Havalimanı” böylece saygımızı ve sevgimizi tüm dünya görmüş olur. Gücümüzü kanıtlarız. 0
    • Disp 10 Eylül 2018, Pazartesi 10:36:26 Ahaha sağlam . Sak gecmişsin 0
  • Mursi 09 Eylül 2018, Pazar 14:15:51 VP olsun Vladimir putin akp rus uçağını düşürdü en azindan Özür olarak kabul edilmeli 0
  • Harekat ata 09 Eylül 2018, Pazar 14:06:06 Oylama yapalım .Hadi neredesiniz demokrasi aşıkları ?Eminim ki bu necip Anadolu insaları Cennet Mekan Sultan Abdülhamid Han hazretlerini tabii olarak seçeceklerdir.Sivasli 2
  • BÜLENT ERSOY 09 Eylül 2018, Pazar 14:03:30 EFENİM BENİM ADIM OLMAZSA HEPİNİZİ YIRTARIM.. 0
  • ad 09 Eylül 2018, Pazar 13:56:46 illa birinin adı mı verilmeli.bence siyeset dışı bir isim verilmeli. 0
  • yeni isim 09 Eylül 2018, Pazar 13:22:18 Abdülrezzak koyun daha iyi be! Bırakın artık şu Osmanlı’cılığı gerçekten çok gülünç! Hem devasa bir proje diyeceksin hem avrupanın en büyğk havalimanı diyeceksin kalkacaksın abuk subuk isim koyacaksın. Sıkıldım valla sıkıldım 2
    • yeni isim 10 Eylül 2018, Pazartesi 08:49:11 abuziddin efendi senden daha absuluk bir canlı varmıdır bu yalancı dunyada 0
  • Nabız yoklaması 09 Eylül 2018, Pazar 12:45:44 Tepkileri ölçüyolar, isim falan konduğu yok 0
  • Nabız yoklaması 09 Eylül 2018, Pazar 12:45:44 Tepkileri ölçüyolar, isim falan konduğu yok 3
  • IST TK 09 Eylül 2018, Pazar 12:44:35 Açık konuşmak gerekirse provokatif bir haber olduğunu düşünüyorum. 2 tane adamın kuliste "bence adı bu olsun" diyerek yaptığı konuşmayı "kesin bilgi, yayalım" zihniyeti ile haber yapmak ancak bu İnternet gazetecileri! ne yakışır. Benim fikrimce padişah ismi koymazlar, illa ki koyacaklarsa Abdülhamit ten daha iyi seçimler yok mu tarihimizde, kanuni Sultan Süleyman koy en azından kızan eden azalır. Ama dediğim gibi farklı bir isim koyarlar, ha isim değiştirmek zormu? Avrupa da kaç tane meydanın ismi değişti, değişiyor, begenilmezse bu da değişir. 3
  • EFENDİ HAZRETLERİ 09 Eylül 2018, Pazar 12:34:32 BEN BİR ŞEYH OLARAK YENİ HAVALİMANININ ADININ ATATÜRK OLMASINI İSTERİM. ÇÜNKÜ GÖRÜYORUM Kİ GÜNÜMÜZDE İSLAMA ÇOK BÜYÜK ZARAR VERDİLER. VATAN HAİNLERİNİN ÖNÜNÜ AÇTILAR.. BEN BİR ŞEYH'SEM ATATÜRK ÖZGÜRLÜĞÜ SAYESİNDE ŞEYHİM.. 1
  • M.K.ATATÜRK 09 Eylül 2018, Pazar 12:17:01 BAK CANIM KARDEŞİM, BEN ÖLDÜM ÖLELİ İKİ YAKANIZ BİR ARAYA GELMİYOR. BENİMLE UĞRAŞMAYIN BAK UĞRAŞTIKÇA BOKA BATIYORSUNUZ. 16 TEMMUZ SABAHI BENİ SEVMEYEN PARTİLERİN BİLE MERKEZ BİNALARINA POSTERİMİ ASMALARINI HALA TEBESSÜMLE! HATIRLIYORUM. NE ZAMAN BAŞINIZ SIKIŞSA GAZİ.... DİYEREK BENİM İNOVASYONLARIMA SIĞINIYOR SUNUZ. İSMİM, O PİSTİ DAHA TEYYARE TEKER KOYMADAN ÇÖKEN ALANA VERİLMESİN ZATEN BANA SAĞLAM VE HAKKANİYETLİ İNSANLAR VE ALANLAR LAZIM. KENDİNİZE İYİ BAKIN CANLARIM. ALLAH A EMANET OLUN KULA DEĞİL... 2
  • Önce vatan 09 Eylül 2018, Pazar 12:08:31 Yorumları okudum. Nereden geldiği belli olmayan karma yapım insanlar yorum yazmış. İsimler hakkında yorum yaparsınız ama ecdadımıza laf veya hakaret etmek kimsenin haddi değildir. Herkes kendine gelsin bu nasıl bir zihniyete bürünmüşsünüz. Atatürk dersiniz 1 dolara ülkeyi satarsınız çakma Atatürkçüler. Atatürk olsaydı keşke de ilk bu zihniyeti sürerdi bu ülkeden. 0
  • Rte 09 Eylül 2018, Pazar 11:51:14 Recep tayyip erdoğan olsunmu ne dersiniz 4
  • kk 09 Eylül 2018, Pazar 10:56:15 turkiye geneli oylama yapılsın halk kimi isterse o olsun 5
    • BİLİR KİŞİ 09 Eylül 2018, Pazar 12:30:24 ONA YAPMAYA KORKARLAR ZİRA AVRASYA TÜNELİ İÇİN ATATÜRK MÜ OLSUN ABDÜLHAMİT Mİ DİYE ANKET YAPILDI SONUÇ ATATÜRK ÇIKINCA APAR TOPAR KIVIRIP AVRASYA YAPTILAR :) 0
  • Vahdettin koyun 09 Eylül 2018, Pazar 10:50:23 Zihniyetinize en güzel yakışacak isim. 6
    • Oho 09 Eylül 2018, Pazar 12:18:47 Vahdettin i ilkokul kitaplarından öteye götürememişsin yazık. 4
    • Ohoo ya 09 Eylül 2018, Pazar 13:26:57 Sen de tarih bilgini Maraş dondurmacisina kadar getirebilmişsin anlaşılan 0
  • Vatandaş 09 Eylül 2018, Pazar 10:46:21 Ak parti bir nevi osmanlıya saygı duyan geleneği temsil ediyor ve o yüzden oy topluyor. Haliyle istediği ismi koyabilir.öte yandan CHP osmanlıyı yok sayıp cumhuriyetin çocuğuyum diyor öyle oy topluyor .CHP bir yapıt inşa etsin ve istediği ismi koysun cok mu zor.Tutup AKP nin yapıtlarına da ben isim verecem demek sacmaliktan başka bir şey degil 25
    • *_* 09 Eylül 2018, Pazar 11:01:45 CHP neyi insa etsin? Hükümeti kim yönetiyor, farkindamisin birader? Hangi kafayla gelip burda bu yorumu yaparlar anlamadim! 6
    • ? 09 Eylül 2018, Pazar 11:05:18 Akp nin yapıtı mi? Duyanda cebinden veriyorlar sanir 4
  • Kininiz yer bitirir sizi 09 Eylül 2018, Pazar 10:38:47 Padişah ismine gelene kadar havacılığa katkıda bulunmuş nice isimler var Türkiye’de. Atatürk’ü zaten kabul edemiyorsunuz, anla(ya)mıyorsunuz, peki. Bari saçmalamayın! 5
    • Hazimsizsiniz 09 Eylül 2018, Pazar 10:47:21 Seninde bu osmanlı padişahlarına daha doğrusu islami kimliklerine olan kinin seni yiyip bitiriyior zaten 20
    • Kininiz sizi bitirir 09 Eylül 2018, Pazar 11:41:48 Osmanlı bizim geçmişimiz,kinim yok. Dervişin fikri neyse zikri de oymuş. Kendinle karıştırma beni. 5
    • Osmanlı 09 Eylül 2018, Pazar 20:34:08 Osmanlı padişahlarının anaları, karıları biriki istisna dışında hep Rum, Ermeni, Ukraynalı, Sırp vs. Türkiye’de en az Türk olan onlar. Özellikle tahta ortak çıkılmasın diye Türk ile evlenilmemiş. Övündüğümüz Osmanlı aslında Türk’ten başka herşey. 0
  • Öze dönüş 09 Eylül 2018, Pazar 10:38:45 Dedem Abdülhamit Han 'ın ismi gerçekten yeni havalimanına verilirse çok mutlu olacağım. Gerçek tarihimizi de en kısa zamanda kitaplarımızda okuruz inşaallah.o zaman ak koyun kara koyun belli olur 34
    • Tarih 09 Eylül 2018, Pazar 12:45:34 Osmanlı Maliye'sini iflasını eden sonrası başına yabancı birini atayan bu yüzden tüm devleti yabancılara teslim eden. Türk Tarihinin en büyük toprak kaybını yaşatan. Yabancılara demir yolu ihaleleri veren üstüne üstük birde demir yolunun geçtiği bölgelerin 20 km sağı ve solu sizindir deyip ülkenin kaynaklarını yapancılara veren bir insanın gerçek tarihini okumayı bizde çok isteriz 3
    • Tarih e yanit 09 Eylül 2018, Pazar 14:56:08 Hayal dünyasında yaşıyorsun. Toprak kaybeden ittihat ve terakki zihniyetidir. Hicaz demiryolunun sagı ve solu hakkında söylediğin yalana kargalar bile guler 2
    • Deden Abdülhamit 09 Eylül 2018, Pazar 20:38:12 Osmanlı’ya en çok toprak kaybettirmiş padişahtır. O nedenle mi ismini verelim? Bırakalım bir İngiliz veya Rus havalimanına o ülkelere kazandırdıkları topraklar için onlar Abdülhamit isiminii versinler. 1
    • Dede 09 Eylül 2018, Pazar 20:39:28 Gerçekten dedense üzgünüm. Bu vatana en büyük zarar veren bir iki padişahtan biridir. 2
  • Yalancının 09 Eylül 2018, Pazar 10:28:37 Kaybettiği topraklar ulu hakanmış tarih bilmeyen cahiller tek dertleri atatürk. Tunus + Mısır + Girit + Sudan + Bulgaristan +Teselya + Bosna-Hersek + Kıbrıs 4
  • Yorumcu 09 Eylül 2018, Pazar 09:36:55 İşte şimdi Avrupa’nın uykularını kaçıran bir havalimanı oldu! 2
    • Hadi Len Ordan 09 Eylül 2018, Pazar 23:26:58 Avrupanın uykularını kaçıran sadece Atatürk ve onun fikirlerini benimsemiş laik ve demokratik Türkiye Cumhuriyeti ve onun asil Türk Ordusudur...NET.. 3
  • Asarcık - Musaağa 09 Eylül 2018, Pazar 09:02:36 Mustafa Kemal Atatürk Havalimanı 13
    • Sultan 09 Eylül 2018, Pazar 09:35:46 Serdar-ı Hakân Sultan 2. Abdulhamidhan Hazretleri 23
    • ERDOĞAN 09 Eylül 2018, Pazar 11:43:16 BETON KEMAL HAVALİMANI 14
  • İsim 09 Eylül 2018, Pazar 08:14:57 İyi ki Bu meydanın ismini Atatürk koymamışlar. Orası Atatürk ismine yakışmayan bir meydan olacak. Çok değil iki seneye kalmaz ya pistler çöker ya da apron. Hava sahası ayrı bir sorunlu. Abdülmuttalip adı iyi gitmiş oraya 5
    • Aptal terbiyecisi 09 Eylül 2018, Pazar 10:24:35 1 Abdulmuttalip degil CENNET MEKAN SULTAN ABDULHAMİT HAN 2 Hazım problemin varsa soda iç rahatlarsın rahatlamazsan gel çaresine bakalım 22
  • Gayet anlamlı fakat presentable mi bilinmez 09 Eylül 2018, Pazar 03:59:04 Gayet anlamlı ve güzel bir isim seçimi olmuş. Isin icine siyaset katmadan bakmak gerekirse zamanında ülkesini iyi yönetmiş bir padisah 16
    • Uyan 09 Eylül 2018, Pazar 09:53:32 Şaka mı? 2
    • Havacı 09 Eylül 2018, Pazar 12:47:17 Vecihi Hürkuş veyahut Hezarfen Ahmet Çelebi olabilirdi 1
  • Muhteşem İsim 09 Eylül 2018, Pazar 02:26:00 Büyüklerimiz düşünmüş taşınmış en doğrusuna karar vermiş. Dünya devi Yeni Türkiye’nin dünya lideri havalimanına da bu yakışır. Şimdi onlar düşünsün.!! Şahane olmuş doğrusu. İnsanın duydukça uçağa binesi gelir. Dünyanın her yerinde tanınan bilinen sevilen saygı duyulan bir isimle taçlandırıldı. İşte bu!! 12
  • Wow 09 Eylül 2018, Pazar 01:58:42 Atatürk’e yapılmış hakarete bak. 3
  • Atatürk 09 Eylül 2018, Pazar 01:30:48 İsmi neden unutturulmaya çalışılıyor? 4
    • o da kim ? 09 Eylül 2018, Pazar 10:26:40 Kimin ? 9
    • A da kim mi? 09 Eylül 2018, Pazar 12:46:01 Senin soyunu tam da bugün denize döken kahraman 1
  • İyice 09 Eylül 2018, Pazar 01:30:23 Kulagimizin arkasına kadar arap olduk 3
    • Semili 09 Eylül 2018, Pazar 13:22:31 Arap drken kastın ne bizde sizin kemale umak zorunda deyilizki peygamberimize hakaret sizinki terbiyesiz ukala 1
    • Akıl 09 Eylül 2018, Pazar 21:32:43 Araba kurban ol sen! Abdulhamid Han ve dedeleri olmasaydı ne olurdun ? Ben düşünemiyorum! Herhalde Türk'ten başka herşey. 3
  • Kmx 09 Eylül 2018, Pazar 00:08:46 Ne abdülü yahu. Adam mi kalmadi. 3
  • Canıtın 09 Eylül 2018, Pazar 00:01:06 Arapça yazın bi de girişe tam olsun ameke 69
  • Abdül 08 Eylül 2018, Cumartesi 23:54:26 Lounge'da harem hizmeti de var mı..??? 2
  • Büyük Mesaj 08 Eylül 2018, Cumartesi 23:47:13 Bu ismin dünyaya ağır bir mesaj olacağı bariz belli. Olması gereken isim buydu, bu kadar iyi seçim olamazdı. Serdar-ı Hakan Sultan 2. Abdulhamidhan Hazretleri 12
    • Sevgi 09 Eylül 2018, Pazar 10:07:53 Sende 1 gram beyin varmi acaba, sen kendi derdine yan neyin icindesiniz Ulke nereye gidiyor, bir ton sorun birikti ekonomi cokmek uzere, adeletin A si kalmadi insanlarda ne guven, netahammul kaldi sonumuz hayrola Dus guclerin uykusu kacacakmis buna kargalar guler anca, zaten hava sahasi basli basina problem ic hat ucuslarinda bile para odenecek burgarlara sen once bir oku arastir sonra konus koyunsuruleriii. 2
    • Sevgi Hanim 09 Eylül 2018, Pazar 12:15:45 Bizde disardaki kâfirler cildirir diye bekliyorduk, önce icimizdekiler basladi cildirmaya .d 1
    • Abdülhamit 09 Eylül 2018, Pazar 20:48:00 Adamın Rusçu ve İngilizci sadrazamları var. Anası babası Türk değil. En fazla toprak kaybeden padişah.( Bugünkü Türkiye’nin ikibuçuk katı) Devleti bugün olduğu gibi iflas ettirmiş. Yabancılara imtiyazlar dağıtmış. Donanmayı korkudan Haliç’te çürütmüş, o nedenle iki Yunan hücumbotu Çanakkale’den girip, Tekirdağ’ı altüst etmiş. Daha fazlasını yazmayayım. Kitaplardan okursun. 0
  • Yok artik 08 Eylül 2018, Cumartesi 23:22:56 Ne geri kafali insanlar var ulke yonetimi fe. Abdulhamit Han nedir be? Birakin kalsin Istanbul Havaalani diye. Ataturk vermiceginiz zaten biliniyor. Dunyanin en buyugu olcak denilen havaalanina yakisan bir isim mi? 2
  • 77Q 08 Eylül 2018, Cumartesi 23:04:23 Hahahahhahahahaha çok komik ! ! ! 3
  • Bsg 08 Eylül 2018, Cumartesi 23:02:01 Resmen açıklanmadan inanmam. Nabız yoklanıyordur yine. 2
  • Murat 08 Eylül 2018, Cumartesi 22:51:52 Yazık olmuş 1
  • İstanbul 08 Eylül 2018, Cumartesi 22:30:56 Oraya o isimle hitap eden pilot şerefsizdir, ben hep İstanbul diyeceğim. 5
    • Bülten 09 Eylül 2018, Pazar 10:01:59 Bir bültene bakar ya sese ya sisi o ismi kullanırsın. 1
    • Maner 09 Eylül 2018, Pazar 10:32:09 Kendi çapında havalimanının ismini mi değiştirecen.hahahah 6
    • Helal 09 Eylül 2018, Pazar 19:40:04 Allahini seveyim senin helalolsun sana 0
  • Opr. 08 Eylül 2018, Cumartesi 22:27:14 bence güzel :) 4
  • Meraktan 08 Eylül 2018, Cumartesi 22:07:57 Ingiliz isgalinden korkup kacan birinin adi neden bu ulkede anilir soru isareti 3
    • Bilgeden merakliya 09 Eylül 2018, Pazar 10:34:46 Ne alaka yaa.tarihi bilmeden herşey konusunda kendini fikir sahibi zanneden sizlerden cok çekti bu ülke.Abdulhamit han seninle ayni kafada olanlar tarafından tahtından indirildi.Sultan reşat i kastediuorsan o da atatürkün eliyle düşmanlar tarafından sürgüne gönderildi.simdi biraz bilgi sahibi olduğuna göre kaybol. 7
    • Maner 09 Eylül 2018, Pazar 10:35:04 Cok isabetli bir karar. 8
    • Teknik 09 Eylül 2018, Pazar 10:36:44 Kendileri hicbir yer inşa etmez.Her inşa projesine karşı çıkar .engelleyemediklerinde de ismini biz koyacaz tmm mi derler.kimden mi bahsediyorum. Kendine atatürk cü diyen üçkâğıtçılardan 7
    • Bilgeye 09 Eylül 2018, Pazar 16:11:09 Abdülhamid, Reşat, Vahdettin Osmanlının yıkılış sürecinde hiç suçları yokmuydu Tabiki vardı Yönetiyor isen sorumluluk almalısın. Tabi bu yıkımın başlangıcı 1600 lü yıllara dayanıyor. Sanayi üretimine geçememe, insanı eğitememe, reformları gerçeklestirememe, ağır kapütülasyonlar, Dünyayı okuyamama vs.. herşey birden kurulmaz ve bir andada yok olmaz bir süreçtir bu. 0
  • Tartum 08 Eylül 2018, Cumartesi 22:04:09 Cok hos. Abdulhamitte istikbal goklerdedir demisti. Cok isabetli... 0
    • .... 09 Eylül 2018, Pazar 11:40:03 Sadece dedi 4
    • Kemalizm bağnazlığı 09 Eylül 2018, Pazar 11:45:41 Yıkılıyor taraftarları çıldırıyor. Bizler ise keyifle çubuklarımızı tüttürüp izliyoruz. 6
    • No pain no gain 09 Eylül 2018, Pazar 11:52:49 Bu ekip sayısı ve ftl olduğu müddetçe 737 rosterları küçük düzeltmeler hariç düzelmez. Sadece milletin gazını alırlar o kadar. Diğer filolar 37ye göre cennet, kabin farklı tipler ve ER uçtukları için bize göre rahat. Sonuç olarak 37 filosu sittin sene düzelmez kalanlarda ağlaşır durur. 0
  • Hoşt 08 Eylül 2018, Cumartesi 22:00:17 Hani şu en çok toprak kaybını yaşatan Osmanlı padişahı olan Abdülhamit mi? 2
    • Cahill 09 Eylül 2018, Pazar 10:04:06 Önce kim toprak kaybetmiş ve grubun içinde kimler varmış öğren. İttihat ve terakki senin için bir anlam ifade ediyormu? 7
    • ... 09 Eylül 2018, Pazar 10:07:45 Bu millete yüzyıldır uyduruk ingiliz ürünü tarih okuttukları için tarihini son yüzyıldan ibaret sanan ucube mankurt nesiller yetişmiş. Onlar yüzyılda bozdular yüzyılda ancak toparlanır. 4
    • Yani 09 Eylül 2018, Pazar 20:50:13 Ne demek istedin? 0
    • İttihat ve Terakki 09 Eylül 2018, Pazar 20:52:03 Toprak kaybı İttihat ve Terakki zamanı değil Abdülhamit zamanı olmuştur. 2 milyon kmkare daha beteri yok. 0
    • g0disn0where 10 Eylül 2018, Pazartesi 03:30:45 Atatürk’ü ancak klavye karsinda karalayip tartisabilirsiniz.. ucakta, alanda, apronda sesiniz cıkmaz ama..! Reis inizi de övemediginiz gibi... ismi ne olursa olsun.. “15 temmuz kolpa sehitler” koprusunun adi benim icin nasil hala “bogazici” ise yeni havalimanin adida bizler icin hala “Ataturk”. 0
  • apronax 08 Eylül 2018, Cumartesi 21:57:32 Ne olmasını bekliyordunuz. Bundan daha güzel isimmi olur. 7
  • Akpliyim 08 Eylül 2018, Cumartesi 21:54:43 Bir AKP'li olarak Türk tarihine damga vurmuş birisi olmalıdır....ne Abdülhamit ne de sayın Cumhurbaşkanı türk tarihine bir etkileri olmadi..ya Atatürk..ya da fatih sultan.. 3
  • Pilot 08 Eylül 2018, Cumartesi 21:39:14 Yakisir bu millete.. Tam da kendilerine layik bir isim. Gurur duyacaklar muhakkak. 1
  • İsimsiz 08 Eylül 2018, Cumartesi 21:30:17 Bu Atatürk ne yaptı size ağalar beyler? Nedir Atatürk adını silme çabalarınız?! 1
    • Ne yapti 09 Eylül 2018, Pazar 19:53:02 osmanlilarin devletin anasini aglatip butun topraklari kaybettiginde resmen hediye ettiginde elde kalan anadoluyu canla basla sahip ciktigi su anda vatanim dedigimiz turkiyeyi biraktigi icinmi bu kadar nankor olmayin cocuda yokki mal mulk biraksin omur boyu hatirlanacak isler yapti ve gitti okadar asil ve magrurki hicbir devlet adaminin ayagina gitmedi hep onlar geldi adamdaki asalete karizmaya onura bak helal olsun ataturk ictiginde afiyet olsun halkinin malini yemedin 1
  • isabetli 08 Eylül 2018, Cumartesi 21:27:19 gelişen ülkemizin göstergesi bu büyük yatırıma şanlı ecdadımız 2. Abdülhamid-i Sani padişahımızın adının verilmesi isabet olmuş. Ama tabii ki ecdadımız gibi dirayetli Reisimizin adı verilseydi daha isabetli olurdu. 8
  • Gecmis 08 Eylül 2018, Cumartesi 21:01:10 Bu kadar geçmişe özenirse insan bilmem ne han dan sonra da sevr geliverir onune. Atatürk 'ün adı verilmeli bu Türkiye onun eseri. 1
  • Başbuğ 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:35:43 Yakışır İstanbul’a neden olmasın 6
  • Ne Haber sin neTürk;Habertürk 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:31:14 Zaman içinde bu haberi hatırlayıp gulecegiz 3
  • Kpt 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:19:09 Çok şükür... 3
  • afedersiniz 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:16:31 yarani ararken yaran gibi isim bulmuslar 2
  • Hadi ya 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:15:55 Keske Donald Trump Havalimani olsa 1
  • Dispeç 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:14:40 Su arap ülkelerinde kralların adını taşıyan havaalanlarını hep itici bulmusumdur . Abdulhamit han nedir ya . Tarih sayfalarında 2 sayfa yer kaplayan adam için havaalanına isim koymak nedir ? Peygamberimiz Mumammed in adını koysalar başımla gözüm üstüne .. ama ataturk koymamak için yapılana bak arkadaş . Madem uygun bir sey yok gosterişsiz sade ismi olsun tıpkı avrupa nın birçok ülkesindeki gibi istanbul havaalanı olsun olmadı türkiye havaalanı olsun ülkemizin adını taşısın . 1
    • Dispeççim 09 Eylül 2018, Pazar 19:10:25 Arap ülkelerindeki kral adları verilen havalimanlarını itici buluyormuş. Pariste newtork ta bükreşte hep atatürk havalimanı var zaten dimi! Bu ismin Avrupa üzerindeki etkisini bilmezsin sen. Atatürk gibi israil e heykeli dikilmedi onun! 2
    • Sn kralcı yancı 10 Eylül 2018, Pazartesi 02:32:25 Adını verde bende senin heykelini diktireyim. ataturkün israile heykeli dikilmesiyle onun vatanına kotulük yaptığı anlamınımı cıkardım kralci yancı ? Sen gibi şehir efsaneleri yada kulaktan dolma bilgiler ile yazmadım çizmedim . Trump ın saddamın balmumu heykelleri onunde herkes poz veriyor ! Sen şimdi saçma bi istatistik yapmıssın gelde sana varyasyonlarını çizerek anlatayım bize geri donuşlerini aklıma ilmime ataturküme aynı zamanda peygamberime inanırım . Sizi. Kral kralcıklarınıza değil arkadaşım 0
  • Suyu arayan adam 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:14:37 Bu ülkenin havalimaniysa bu ülkenin insanlarına sorulup anket yapılmalıdır. Bence daha öncede söyledim .İsmi ATATURK olmalı.Yok değişmeli deniyorsa Vecihi HURKUS olmalıdır. 3
  • Yorum 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:10:07 Yorum yok..! 2
  • kesinlikle 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:06:30 eskisi neyse yeniside o olmali,ATATÜRK havalimani 1
  • ATATÜRK 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:05:58 ATATÜRK OLMALI BAŞKA SEÇENEK OLMAMALI 1
    • Semili 09 Eylül 2018, Pazar 13:24:06 Maalesef yeter bu kadar hertaraf put yada onun ismi abdulhamithan süperrrr 2
  • Yanlış iş 08 Eylül 2018, Cumartesi 20:02:23 TC devletinin kurucusu atatürk tür ve böyle bir eserde onun ismi kalmalı. Padişahlar ve diğer tarihi değerlerimizde tabiki başka eserlere ismi verilerek hatıraları canlı tutulmalı. Örneğin havalimanı nin iç veya dış hatlar kısmı Abdülhamit han şeklinde isimlendirilir. 1
    • Man 09 Eylül 2018, Pazar 10:40:18 Sizin bu mantiginzla .osmanlı devletindeki tüm yapılara osmanlı ismi verilmeliydi.nasıl bir dargorusluluktur yaa 1
  • Qwerty 08 Eylül 2018, Cumartesi 19:55:09 Çok güzel olur 2
  • F100 08 Eylül 2018, Cumartesi 19:45:44 Boyle isimler pek tutmaz ben 4 sene lagos nijeryaya uctum herkes lagos havaalani diye konusuyor...megerse murtala muhammed havaalani imis oda eski genelkurmay baskaninin ismiymis...bence havaalaninin basina istanbul koyulsun gerisine ne derseniz veya demezseniz bile herkes istanbul diyecek...kodu zaten kesin IST olacak....saygilarimla 2
  • İstanbul Atatürk hava limanı... 08 Eylül 2018, Cumartesi 19:36:30 Oranın adı belli Abdülhamit ten bize ne.türkiyenin gündemi mi bu.zamlardan birde ad koymada mı geçtik.zaten Atatürk hv.limanıydı.istanbulu da ilave edersen başka isme gerek yok.gerekirse referandum a gitseler değişmez . 1
  • Aa 08 Eylül 2018, Cumartesi 19:21:29 Ne koyarlarsa koysunlar, bu devran dönecek ve ismi Atatürk olarak değişecek. 2
  • SZF-AsarcıkMusaağa 08 Eylül 2018, Cumartesi 19:11:04 Mustafa Kemal Atatürk Havalimanı en güzeli olacaktır. 1
  • Titre ve kendine dön 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:59:34 Allah razı olsun taş üstüne taş koyanlardan Bu memleket artık gezizekalıları ve yıkıcı zihniyeti tarihin tozlu pis leş gibi kendileri gibi iğrenç sayfalarında görecek Yaşasın büyük ve 50 yıl sonrasını düşünen Türkiye. Unutmayın vatan yoksa hiçbir varlık önemli değildir. 4
  • Haydi turkiye 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:57:32 Atamiz icin sokaklara................. 2
  • Yakışır 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:56:18 Türk ve Osmanlı düşmanlarını çıldırtacak bir haber. Ceddimize hürmet şerefimizdir. Soysuzlar bunu anlayamaz. 8
    • abc 09 Eylül 2018, Pazar 23:23:44 sözde istismarcılara kapak 0
  • Yakışır 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:49:17 Allah hayırlı uğurlu eylesin. 3
  • Yakisir 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:48:39 Cekemeyenler kullanmasin o havalimanini. 5
    • 737 09 Eylül 2018, Pazar 23:21:18 Orası ve her havalimanı bizim için Atatürk ve kahramanların havalimanlarıdır..Bu böyle biline siz ne isim verirseniz verin bu böyle olacak..Her karış toprağı için yüzbinlerin can verdiği bu topraklarda ne isimleri ne de yaptıkları hiçbir zaman unutulmayacaktır.. 0
  • selo 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:48:32 Dikkat çekmek istiyor ablamız heralde daha önceden de RTEAirport diyordu 0
  • Qatar F.O 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:44:27 Ataturk dusmanligi tam gaz devam ediyor. Silemezsiniz, unutturamazsiniz...! Bizim icin orasi Ataturk Havalimanidir. 1
  • Isim olmaz 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:39:10 Harbiden kasiniyorsunuz zorlamayin 0
  • Lambda 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:36:57 Kurucunun ismini kaldır... Yıkıcının ismini koy... Haydi başlasın şimdi yorumlar... 0
  • easybook 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:36:44 rezalet! 1
  • Göreceksiniz... 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:18:32 Beğenseniz de beğenmesiniz de Atatürk Havalimanı olacak orasının adı... Er ya da geç... 0
    • Teknik 09 Eylül 2018, Pazar 10:41:20 Nerden biliyor sun ? Yoksa ismi sana mi soracaz dediler 7
  • Daha zor olsun 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:17:37 Abdulhamit Han ismi biraz kolay telaffuzlu olmuş. Bence daha zor bi isim olmalı. E öyle ya, koskoca en büyük havalimanına kolay isim olmamalı zaten :)) hay sizin vizyonunuzu 0
  • Hicbir pilot 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:17:16 Hicbir pilot oraya o ismi soylemeyecek. Ben,Kendim,sahsen,bizzat , sirketimden bagimsiz olarak kim ne derse desin Ataturk demeye devam edecegim. Isteyen ikaz eder. Isteyen ceza keser. Neye dayanarak ceza kesecek tabi once onun altyapisini olusturmak gerek. 0
    • Saclamissin 09 Eylül 2018, Pazar 10:43:05 Hadi beee.yeminlen söylüyorum kapının önüne konulur sun 3
  • Ne dir bu? 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:14:22 Bu söylenen ismin Türkiye ile ne alakası var,ne faydası olmuş Türklüğe ve Türk milletine. Hatta Türk olup olmadığı bile tartışılacak birisi. Bitmedi osmanlı ailesi sevdanız.. osmanlı ailesi şu anda yurt dışında krallar gibi yaşıyor hristiyan olarak, Türk milletine de bir enkaz bırakıp tası tarağı toplayıp ingiliz ve fransızlara yurtdışına kaçma şartıyla bu toprakları verip kendini kurtarmaya çalışmıştır... 0
  • izleyin 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:12:59 filmin çöküş sezonu başlıyor 0
  • Yok artik! 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:09:27 Yorumsuz 0
  • Ll 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:05:43 O kim 0
  • Liberal 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:03:33 Recep Tayyip Erdoğan olsa daha iyi 5
  • Neee??? 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:03:24 Yok artikkkkkkkk 0
  • İnat 08 Eylül 2018, Cumartesi 18:00:49 İnat kötü birşey. Felakete sürükler. 1
  • beğen 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:53:36 medim. 0
  • Hükümet yanlısı muhalif 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:45:45 Kesinlikle nabız yoklama çalışması.Herkes tepki göstersin ve bu rezalete dur denilsin 2
  • havacı 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:36:53 Resmen SKANDAL 1
  • Kpt 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:34:13 Reaksiyon testi - Tepki Denemesi dedikleri bu olsa gerek... 0
  • hobartz 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:32:37 tarihimizin en başarısız yöneticisi. niye böyle yapıyorlar çünkü onların tarikatındandı. tarikat işleri hep araştırın.. 1
  • MUC 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:31:11 Abfulhamiti havaalanı ismiyle mi başarlı bir padişah yapacağız? 33 yıl boyunca Osmanlıyı bir adım ileri götürememiş şuanki sahip olduğumuz toprakların üç katı büyüklüğünde toprak kaybetmiş, beceriksiz, korkak bir padişah olarak biliyoruz... 2
  • Kamil. 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:21:28 O isim olmaz. Kan alırlar Kamil kan. 1
  • Tr 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:20:34 İğrendirdiniz artık.. Osmanlınızdan da abdülhamitinizden de, geçmişte geleceği aramanızdan da, cahillerinizden de. Lanet olsun size ve düşüncenize. 2
  • TK 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:20:33 Yakışanıda bu zaten ELHAMDULİLLAH 7
  • FSM 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:17:43 Fatih Sultan Mehmet olacak kesin bilgi 1
  • 320f/o 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:07:33 Her anonsta Atatürk deriz olur biter. 1
    • Vay yigidim 09 Eylül 2018, Pazar 12:03:42 Seni tanımak isterim beni bul. 2
    • istemezük ekibi 09 Eylül 2018, Pazar 12:08:15 Toplanmış yine. Size gore zaten havalimanı açılamayacak. Zaten yapılmamalıydı. İsim konulurken bu ilgi nerden çıktı. Konulan ismi telaffuz etmeyeceğim diyen pilotcuklar, hadi bakalım hodri meydan. 2
  • 320f/o 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:07:33 Her anonsta Atatürk deriz olur biter. 1
  • Havaci 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:06:12 Olması gereken de bu zaten Atatürk tartışmasız bu ülkeye çok şey kattı ama bizim atamız gibi çok değerli sayısız değerlerimiz var 1
  • Alman 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:05:39 Nolur şaka olsun... FSM anlarim da abdulhamid han nedir be gardaşim. 1
  • Nothing 08 Eylül 2018, Cumartesi 17:00:19 Troldür inş. 0
  • F/O 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:59:00 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • Boss Hoss 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:58:57 ATATÜRK Havalimani dışındaki isimler Türkiye Cumhuriyeti nin vizyonuna uygun değildir, kabul edilemez.. 1
  • 3 havalimani 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:54:55 Bence 3 havalimani kalsa veya erdogan havalimnai olsa iyi 3
  • vatandaş 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:54:33 yeter bu abdülhamit merakı, Türk ve İstanbul tarihine daha uygun bir isim olmalı bence, birkaç sene sonra beğenseler de beğenmeseler de Ataturk olur zaten, rahat olun 1
  • Korsanpilot 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:53:00 Baskada olamazdi yakisir, insallah dogrudur 4
  • LTFM 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:52:56 Hiç şaşırmadım nedense. Yanlış anlamayın beni ama umarım doğru değildir. Benim için 3 seçenek var ya Atatürk ya Vecihi ya da sadece Istanbul Airport. 1
  • Süper 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:52:38 Doğru seçim, vatana millete hayırlı uğurlu olsun 6
  • Hey Allahim 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:48:17 Biktik sizin su osmanli merakinizdan artik yeter ya! 1
  • Ruby 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:48:01 Bence Kral Abdülhamit Han olsun , daha Kral olur 1
  • Kemalizm gidiyeahhhhh 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:43:22 KAPAK KAPAK KAPAK,HEM DE NE KAPAK 7
  • Romalı 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:42:23 İtalya devlet başkanıda meydanlara çıkıp, eyyyyyy Romanın torunu, ecdadımızı bilelim, yeni yaptıgımz havalanının ismi Julius Caesar airport olcak diyomudur acaba ? 1
  • Sürekli geriye 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:39:59 Niye sürekli geriye gidiyoruz ? Geçmişle niye yaşıyoruz ? Muhasır medeniyetler seviyesine ileri bakalım,bıktık artık bu geçmişle yaşamaktan 1
  • rus savasinda yesilkoye kadar ruslari getiren 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:38:55 sonraka kibrisi ingilizlere verip ruslari cekilmeye zorlayan kas ardahan igdir batum a kadar uslara veren kisi mi olacak TURKU ESARETTEN KURTARAN ATATURK mu gorecez 1
  • milos efendi 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:29:11 Çok Yazık. .. 1
  • İstanbul ATATÜRK Havalimanı 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:26:25 Pilotlar anons yaparken bu ismi söylemez olur biter. “İstanbul’a iniş saatimiz;)” 1
  • Abdul 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:23:05 Kendisi ilk rakı ve bira fabrikasını açmış değerli bir şahsiyettir ismi verilsin bence uygundur...))) 0
  • Harekat ata 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:21:42 Elhamdülillah! !! Sivasli 4
  • Cahilismi 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:20:55 Ne alaka usta ya! tamam iyi guzel hosta yani ne alaka. Osmanlı bitti yok artık, Malkocoglu neden demiyoruz mesela ? Ya da Kara Murat ? bunlar ne kadar igreti duruyorsa Abdulhamitte oyledir. İyidir guzeldir hosturda ingilizle mucadele etmistirde. tamam bitti onun devri. gecti artik. dizilerle falan uyutmayın insanları. Ataturk kurdu bu vatanı ve o yüceltti. Ya da denildigi gibi Bu halk Ataturk u hic mi haketmiyor. 0
  • Yıldız 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:19:35 lanet olası politikacılar.hepinizin canı cehenneme inşallah 1
  • W 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:19:16 33 yılda 1 milyon 592bin 806 km2 toprak kaybeden birinin bu projeye isminin verilmesi isabetli olmuş 1
  • Misafir 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:19:07 İSİM DOĞRU İSE 2.ABDÜLHAMİD OLSUN....2 PADİŞAH VAR ABDÜLHAMİT OLARAK 4
  • captain 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:18:50 Artık bir şeyler yapma zamanı geldi. istifa ederek bu şirketten gerekli dersimizi vereceğiz. 1
  • thy çalışanı 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:18:19 bu isme karşıyız. eğer öyle bir şey olursa topluca işi bırakacağız 1
    • Semili güle güle bitek sizmisiniz başkalrı gelir 09 Eylül 2018, Pazar 13:26:20 güle güle bitek sizmisiniz başkalrı gelir 1
  • Cpt.Jim Kirk 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:17:59 Haberin doğruluğunu bilemem ama oraya Atatürk veya istanbul’dan başka çağrı adı ile çağrı yapmayacağım. 1
    • O zaman 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:00:29 Biz de seni catir cutur rapor ederiz. Hadi bakalim hodri meydan. 2
    • Waypoint’ler 10 Eylül 2018, Pazartesi 01:02:02 Fatih ve Sultan adlaeinda waypoint’ler kurulmali. Mesela israil’de ‘six’ waypoint’i var. saka degil gercek. Buraya ucan yunan ucaklari o waypoint’lere direct verilmeli inadina. 0
  • mesaj 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:17:57 Ataturk dusmani siyonist yobazlar ve onları destekleyen çıkarcı aç köpekler oldugundan abdulhamitte olur, bilmemde han da olur...Sizin ben . 1
  • not 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:17:06 bu ismi kim bulduysa ve onayladıysa sevgiler.......hemde nasıl sevgiler ! 1
  • elif 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:16:06 3.havalimanından ucan,thy ile ucan bu saatten sonra ... olsun.Hodri meydan! 1
  • anneler gunu 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:14:46 Bu ismi bulanların anneler gununu kutlarım ! 1
  • sevgiler 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:14:27 Abdulhamite italyadan sevgiler. Neyse cok sey diyesim var anlayan anladi..sevgiler!!!!! ;) 0
  • tavsiye 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:13:48 Bence van minut havalimanı olsun. daha uygun. veya lale devri hacvalimanı.Zaten yıkılışları acılı olacak. 1
  • kaşınıyorsunuz 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:13:16 Canları kaşınıyor.Sokaklara dökecekler illa bir şeyler istiyorlar. 1
  • Teknik 08 Eylül 2018, Cumartesi 16:10:37 Yani benim adım çok şükür 5