19 Aralık 2017, Salı 09:15:30

Pilot o yolcuları affetmedi

GAP Havalimanının apronunda sigara içen tiryaki yolculara, uçağın pilotu ceza kestirdi.
  • Gerçekten bravo. Türk insanı genel olarak kural tanımaz insan hayatını önemsemez bununla birlikte uyarı ve ikazlara aldırmadan pişkinliğe devam eder. Türk insanının anlayacağı dil: para cezası, dayak ve hak mahrumiyeti.. bunları uygulayın
  • Sigra içme cezası 109 TL, hadi izmariti yere attılar ona da 65 tl kestilerse ( izmarit biraz zor ama neyse) bu mudur yani apronda sigara içme cezası? Bilmediğimden soruyorum , diğer alanlarla aynı mı? Diğer dedğim kapalı alan zaten..Burası apron her yer açık dese, mahkemeye verse kazanır mı:) Ya bunun acaip bi cezası olmalı..Apronda sigara mı içilir? Oldu nargile tüttür. Etrafta muhtemel yakıt araçları, yakıt alan uçak vs. Bilmiyorum ondan soruyorum. Bilen varsa apronda cigara tüttürmenin cezasını gösteren kanunu yazabilir mi? yoksa hepimiz birer sigara alalım apronda uçağa binerken içelim. 109 tl verecek çok adam vardır.
  • Adamlar apronda uçağın burnunda sigara içiyorlar, pes, kadıköy bostancı dolmuşu gibi kaptan camı açıyor, burası nasıl havaalanı nerde güvenlik, biz uçaktan inerken uçakla resim çektirmezler, adamlar uçağın dibine kadar giriyorlar, bu ülkede can ve mal güvenliği yok, diğer ülkelerin bayrak taşıyıcıların türkiye ye uçmaması gerek, böylece biraz önlem alırlar belki...
  • Yer hizmetleri görevlileri, DHMı görevlileri de görmedi mi bu rezilleri. Uçmayın Urfaya.
  • Bu tip olaylar her zaman oluyor. Yolcu otobüse binme esnasında da kenarda (apronda) sigara içiyor. Biz uyarıyoruz sadece ama içmeye devam eden insanı nasıl engelleyelim? Yaptırım uygulama hakkımız yok? Kolluk kuvveti miyiz biz? Arasan bile gelir mi polis o bile meçhul? İtfaiye hele bi denesin bakalım ceza yazmaya ingiliz vatandaşı veya avrupa vatandaşı veya uzak doğu orta doğu fark etmez. Yazamazlar. Onlar sadece personele yazabilir. Polisler bile ofislerinde kapalı alanda sigara içiyor. Bi denetlensin bakalım arkadaşlar ondan sonra konuşun. Bu adamları çok görmüyorum. Bunları denetleyenler sigaralarını yasak yerde içiyorlar zaten. Kem küm etmeye gerek yok. Ok.
  • Boardingte motor mu calisir olay dogru ama atmasyon suslemissiniz
  • kokpitte sigara içen pilotlara denetim gelsin
  • Camdan sarkarak uyarmasi nasıl oluyor ya.. Kokpitin yapısını varsa pencere kapısını falan bilmem ama o anı canlandırmaya çalışınca komik bi görüntü geliyor aklıma nasıl oluyor o tam olarak :))
  • helal olsun kaptana
  • Allah aşkına bunlar adammı ya kendilerini ne sanıyorlar acaba otobüsde içsinler kafalarına levyeyi yerler

Bugün GAP Havalimanında tirkayi yolcular sert kayaya çarptı.

Yasaklı bölgede sigara içen bazı yolcular, uçağının pilotunun tepkisine neden oldu.

Sabah 06.00’da Anadolu Jet’in Şanlıurfa-Ankara seferini gerçekleştiren uçak apronda kalkışa hazırlanırken bir grup yolcu uçağa binmeden sigara içmeye başladı.

Arkadaş grubu olduğu öğrenilen yolcuları, kaptan camdan sarkarak bu alanda sigara içmenin yasak olduğunu, uçağın motorunun çalıştığını, yolcuların güvenliğini tehlikeye soktuklarını bildirdi ve sigara içmemeleri konusunda uyardı.

Pilotun uyarlarına aldırış etmeyen yolcular, sigara içmeyi sürdürerek kaptanla tartıştı.

Kaptan pilot ise durumu havaalanı yetkililerine bildirdi ‘’Sigara içenlere ceza kesilmeden uçuşu gerçekleştirmem’’ dedi.

Aprona gelen görevliler, sigara içen yolculara cezai işlem uyguladı.

Kaptan pilot bir süre gecikmeli olarak uçuşu gerçekleştirdi. Apronda sigara içenler, diğer yolcuların tepkilerine neden oldu. (medyaurfa)

Pilot o yolcuları affetmedi

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (62)

Bravo ~ 10 ay önce
Gerçekten bravo. Türk insanı genel olarak kural tanımaz insan hayatını önemsemez bununla birlikte uyarı ve ikazlara aldırmadan pişkinliğe devam eder. Türk insanının anlayacağı dil: para cezası, dayak ve hak mahrumiyeti.. bunları uygulayın

Yanıtla

Kalan karakter 1000
109 mu? ~ 10 ay önce
Sigra içme cezası 109 TL, hadi izmariti yere attılar ona da 65 tl kestilerse ( izmarit biraz zor ama neyse) bu mudur yani apronda sigara içme cezası? Bilmediğimden soruyorum , diğer alanlarla aynı mı? Diğer dedğim kapalı alan zaten..Burası apron her yer açık dese, mahkemeye verse kazanır mı:) Ya bunun acaip bi cezası olmalı..Apronda sigara mı içilir? Oldu nargile tüttür. Etrafta muhtemel yakıt araçları, yakıt alan uçak vs. Bilmiyorum ondan soruyorum. Bilen varsa apronda cigara tüttürmenin cezasını gösteren kanunu yazabilir mi? yoksa hepimiz birer sigara alalım apronda uçağa binerken içelim. 109 tl verecek çok adam vardır.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Misafir ~ 10 ay önce
Normalde apronda sigara içmenin cezası 1000 TL.
Baran ~ 10 ay önce
Adamlar apronda uçağın burnunda sigara içiyorlar, pes, kadıköy bostancı dolmuşu gibi kaptan camı açıyor, burası nasıl havaalanı nerde güvenlik, biz uçaktan inerken uçakla resim çektirmezler, adamlar uçağın dibine kadar giriyorlar, bu ülkede can ve mal güvenliği yok, diğer ülkelerin bayrak taşıyıcıların türkiye ye uçmaması gerek, böylece biraz önlem alırlar belki...

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Urfa ~ 10 ay önce
Yer hizmetleri görevlileri, DHMı görevlileri de görmedi mi bu rezilleri. Uçmayın Urfaya.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Olmaz ~ 10 ay önce
Kurallara uyarak uçan Urfalı canların ne günahı var. Suç da ceza da bireyseldir çağdaş dünyada. Böyle bir mantık masum insanları da kural tanımayan o ilkellerle aynı kefeye koymaktır.
Vatan sever ~ 10 ay önce
Urfa değil Şanlıurfa, Antep değil Gaziantep, Maraş değil Kahramanmaraş. Ön yargıları yılman için seni bu şehirlere iki gününü ayırıp gezmeni tavsiye ediyorum. Tarihlerini ve orada o toprakları vatan toprağı diye dökülen kanları şehitlikleri ziyarete davet ediyorum.
Hergün ~ 10 ay önce
Bu tip olaylar her zaman oluyor. Yolcu otobüse binme esnasında da kenarda (apronda) sigara içiyor. Biz uyarıyoruz sadece ama içmeye devam eden insanı nasıl engelleyelim? Yaptırım uygulama hakkımız yok? Kolluk kuvveti miyiz biz? Arasan bile gelir mi polis o bile meçhul? İtfaiye hele bi denesin bakalım ceza yazmaya ingiliz vatandaşı veya avrupa vatandaşı veya uzak doğu orta doğu fark etmez. Yazamazlar. Onlar sadece personele yazabilir. Polisler bile ofislerinde kapalı alanda sigara içiyor. Bi denetlensin bakalım arkadaşlar ondan sonra konuşun. Bu adamları çok görmüyorum. Bunları denetleyenler sigaralarını yasak yerde içiyorlar zaten. Kem küm etmeye gerek yok. Ok.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Ccm ~ 10 ay önce
Boardingte motor mu calisir olay dogru ama atmasyon suslemissiniz

Yanıtla

Kalan karakter 1000
APU ~ 10 ay önce
Dahili tahkikat da bir motor.
aynaya ~ 10 ay önce
kokpitte sigara içen pilotlara denetim gelsin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Emre ~ 10 ay önce
Camdan sarkarak uyarmasi nasıl oluyor ya.. Kokpitin yapısını varsa pencere kapısını falan bilmem ama o anı canlandırmaya çalışınca komik bi görüntü geliyor aklıma nasıl oluyor o tam olarak :))

Yanıtla

Kalan karakter 1000
captanım ~ 10 ay önce
helal olsun kaptana

Yanıtla

Kalan karakter 1000
kadir ~ 10 ay önce
Allah aşkına bunlar adammı ya kendilerini ne sanıyorlar acaba otobüsde içsinler kafalarına levyeyi yerler

Yanıtla

Kalan karakter 1000

Yorum Gönder

Kalan karakter 1000