28 Ekim 2017, Cumartesi 13:50:00

Atatürk Havalimanı bayraklarla donatıldı

Cumhuriyet'in ilanının 94'üncü yılının kutlanacağı 29 Ekim öncesinde Atatürk Havalimanı kontuarları bayraklarla donatıldı.
  • THY nihayet utanmış Ya da baktı ki Atatürkün yolundan başka doğru yol yok. Öğrendi nihayet. Aferin
  • Ülkenin milli hava yolu ve dünyada bilmem kaçıncı olmakla övünen THY bankolarında neden ATATÜRK resmi yok acaba? Bütün diğer hava yollarının gösterdiği duyarlılığı THY'deki bademler neden gösteremediler? Yoksa THY koltuklarından kimin sayesinde oturduklarını unutacak kadar korktukları birileri mi var?
  • Senede bir gün, oda reklam amacli
  • Helal olsun Cumhuriyet Bayramimizi icten ve coskulu sekilde hersene oldugu gibi yine Atlas Global daha özenli çalışan havacılığı yükselen yıldızı
  • Helal thy
  • Gururla yakamızda göğsümüzde uçaklarımızda bayrağımızı dünyanın heryerine taşıyoruz daha ne olsun? iki balonla mı ölçülüyor sevgi?
  • thy yine göstermelik iş yapmış. pegasus'u koyamazsınız çünkü yüreğiniz yetmez. çiçek gibi yapmışlardır kontuarı.
  • Ya kiyaslama yapmaniz çok komik. Şu bu kadar asmis bu bu kadar asmis. Vatanseverlik çok bayrak asmak ile mi oluyor. Neyi yarıştırıyorsunuz. Türk Hava Yollarının her uçagında zaten bayrağımız dalgalanıyorken bu çekişme neden? Şahsen ince dusuncelerinden dolayi butun Türk havayolu şirketlerine teşekkur ederim. Çok guzel bir goruntu ortaya çikmiş. Umarim bayragimiz her yerde dalgalanir.
  • Sırf bu yüzden gurur duyuyorum çalıştığım firma ile. Herşeyini eleştirebilirsiniz ama burada kimse dünya görüşü üzerinden bi yere gelmez veya işiden olmaz. THY ve TGS sırf bu yüzden 3 kere red ettim. Az kazanıyoruz ama sırf badem bıyıgı var diye her türlü vasıftan uzak yöneticilerimiz yok Allah şükür.
  • Ay kırmızının enerjisi yüksek, başıma ağrılar girdi haberi okur okumaz. O kadar insanın geçtiği yerde bu kadar kırmızı koymayın çocuklar, enerjisi yüksek insanlar asabileşir. Bak sağdan girdi yine ağrı fotoğrafa baktıktan sonra...

Cumhuriyet'in ilanının 94'üncü yılının kutlanacağı 29 Ekim öncesinde Atatürk Havalimanı kontuarları bayraklarla donatıldı.

Yarın kutlanacak Cumhuriyet Bayramı'ndan bir gün önce Atatürk Havalimanı'ndaki Türk Hava Yolları, Onur Air ve Atlasglobal kontuarları Türk Bayrakları ve Atatürk resimleriyle donatıldı.

Şirketlerin bu hassasiyeti yolculardan tam not aldı.







Atatürk Havalimanı bayraklarla donatıldı

Facebook Yorum

Yorumlar Tüm Yorumlar (34)

THY ~ 11 ay önce
THY nihayet utanmış Ya da baktı ki Atatürkün yolundan başka doğru yol yok. Öğrendi nihayet. Aferin

Yanıtla

Kalan karakter 1000
B-52 ~ 11 ay önce
Ülkenin milli hava yolu ve dünyada bilmem kaçıncı olmakla övünen THY bankolarında neden ATATÜRK resmi yok acaba? Bütün diğer hava yollarının gösterdiği duyarlılığı THY'deki bademler neden gösteremediler? Yoksa THY koltuklarından kimin sayesinde oturduklarını unutacak kadar korktukları birileri mi var?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Tk ~ 11 ay önce
ATATÜRK TÜRK MİLLETİ’ni ve TÜRKİYE’yi temsil ediyor da ondan yönetim araplara hayran
Kpt ~ 11 ay önce
Atlas her bayram ayarı veriyor, ama TK bu kadar anlayabildi. Çocuklarım benim okuduğum kadar bile tarih okumuyorlar. Ata'dan dedemden aldığım terbiye ile, her milli bayramı coşkuyla kutlayarak, çocuklarıma tarihimizi unutturmayacağım.
*_* ~ 11 ay önce
Senede bir gün, oda reklam amacli

Yanıtla

Kalan karakter 1000
En iyisi Atlas Global ~ 11 ay önce
Helal olsun Cumhuriyet Bayramimizi icten ve coskulu sekilde hersene oldugu gibi yine Atlas Global daha özenli çalışan havacılığı yükselen yıldızı

Yanıtla

Kalan karakter 1000
En iyisini thy yapmis ~ 11 ay önce
Helal thy

Yanıtla

Kalan karakter 1000
BAYRAK TAŞIYICI ~ 11 ay önce
Gururla yakamızda göğsümüzde uçaklarımızda bayrağımızı dünyanın heryerine taşıyoruz daha ne olsun? iki balonla mı ölçülüyor sevgi?

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Kpt ~ 11 ay önce
Sadece sen mi taşıyorsun bre gafil? Diğer şirketler Barselona, Dortmunt vb. görsellerini mi taşıyor. Gövdelerin üzerine bak hepsinde şanlı Bayrağımız var. Kendi kendine havalara girme.
Kptna ~ 11 ay önce
Ama bizim işimiz havayla değil mi? Hahahahaaa
thy fos ~ 11 ay önce
thy yine göstermelik iş yapmış. pegasus'u koyamazsınız çünkü yüreğiniz yetmez. çiçek gibi yapmışlardır kontuarı.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
. ~ 11 ay önce
Ya kiyaslama yapmaniz çok komik. Şu bu kadar asmis bu bu kadar asmis. Vatanseverlik çok bayrak asmak ile mi oluyor. Neyi yarıştırıyorsunuz. Türk Hava Yollarının her uçagında zaten bayrağımız dalgalanıyorken bu çekişme neden? Şahsen ince dusuncelerinden dolayi butun Türk havayolu şirketlerine teşekkur ederim. Çok guzel bir goruntu ortaya çikmiş. Umarim bayragimiz her yerde dalgalanir.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Atlas ~ 11 ay önce
Sırf bu yüzden gurur duyuyorum çalıştığım firma ile. Herşeyini eleştirebilirsiniz ama burada kimse dünya görüşü üzerinden bi yere gelmez veya işiden olmaz. THY ve TGS sırf bu yüzden 3 kere red ettim. Az kazanıyoruz ama sırf badem bıyıgı var diye her türlü vasıftan uzak yöneticilerimiz yok Allah şükür.

Yanıtla

Kalan karakter 1000
Lerzan ~ 11 ay önce
Ay kırmızının enerjisi yüksek, başıma ağrılar girdi haberi okur okumaz. O kadar insanın geçtiği yerde bu kadar kırmızı koymayın çocuklar, enerjisi yüksek insanlar asabileşir. Bak sağdan girdi yine ağrı fotoğrafa baktıktan sonra...

Yanıtla